Krokodil a körúton

  2008. március 20. - Kari Címkék: hotrod krokodil topchop

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Kellene még egy Alfa
2008-07-18 06:41:00

  Nem, nem hülyültem meg, egyszerűen csak hiányzik még egy a flottámból. Lassan két éve, hogy rendszeresen

Kész az első kecskeméti Merga
2008-06-30 15:00:00

  Eredetileg arról volt szó , hogy a 2012-ben induló gyárban csak A és B osztályokat fognak gyártani, de a DAG

„Megb@szlak, amikor akarlak”
2008-05-16 11:18:00

Egyre jobban bebizonyosodik, hogy Dopeman szövege az élet bármely területére igaz. Ha egyszer bekerül az ember a

Autós újságíró piperepolca
2008-05-13 18:30:00

Látom már, ebből sorozat lesz. A múltkor megtaláltam az autós újságíró ideális munkaeszközét , most pedig


Tegnap szép nyugiban autóztunk Szözsivel a Könyves Kálmán körúton, a fapados Mazda2-t vittük vissza a Miraihoz. És egyszer csak belenéztem a visszapillantó tükörbe, majdnem besz... ööö megijedtem. Akkor még nem tudtam, hogy krokodil, az csak később derült ki, de a látvány akkor is durva volt.


Gyorsan előkaptuk a fényképezőt, mert anélkül úgysem hinné el senki, mit láttunk.

Közben haladt a sor és a külső sáv kicsit gyorsabb volt. Így szép lassan elvonult - igen vonult - mellettünk a dög. Brutális, hatalmas és egyszerre gyönyörű. Ezek a képek igazából szart sem érnek, aki élőben látja, az érti.


Szóval ahogy mellénk ért, benéztem, és nyugodtan kijelenthetem: a top-chop nem megy a fejtér rovására. Gondolom ez azért nem minden autóra igaz, ennél mindenesetre marha nagy hely volt bent. A műszerfal tetejét láttam csak, és világosbarna színű krokodil vagy valami hasonló állat bőrét utánozta. Ha csak nem az volt simán, bár barna krokodilt még nem sokat láttam. Aztán tovább is haladt.


Amikor kicsit eltávolott, akkor vettem észre, hogy a hátsó lökhárítóján meggyűrődött a krómozás. Mondtam is Szözsinek, micsoda silány munka egy ilyen autón, hogy a krómozás ilyen tördezett... de nem csak a lökősön, hanem a rendszámtábla körül is - közben közeledtünk a kocsihoz ismét - na meg a felniken is... ez azért szégyen.

De aztán betérdeltem. Mert egyáltalán nem a krómozás gyűrődött meg, hanem minden krómozott elemre felvitték a krokodilbőr mintát. Szóval a lökős repedezettsége a kroki bőr mintája, a felnin pedig hatalmas pikkelyekben áll a minta... ismét besz... meglepődtem. Na persze az is lehet, hogy inkább sárkány mint krokodil, de ezt alaposan megnézni nem volt időm, mert kapott egy gázfröccsöt és durva V8-as lögybölő, bugyborgó hang kíséretében elhajtott a naplementébe (a Lágymányosi-híd felé).


fotók: Szözsi

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr39386038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nemkellfélninemfogfájni 2008.03.20. 23:16:57

Na de miért nem fudzsivájt?

PozAko · http://pozako.freeblog.hu 2008.03.20. 23:17:03

Azért tematikus autót is ritkán lehet látni errefelé. Tényleg szép darab, bár az én ízlésemnek már kicsit sok a felni. ;]

e1 · http://beszoltam.hu 2008.03.20. 23:17:12

Mármint mugennél a fenti beszólókra vonatkoztatva. ;-)

ommm 2008.03.20. 23:24:20

HZS és mindenki:

nyugszi van már nem?
komáromban voltam, láttam, viszont szentigaz, hogy flekkből nem lehet megtalálni a V8cars.hu-n.
ott kerestem én is, csakúgy, mint a DeSotót kerestem a minap.

ne várjátok el, hogy egyben minden fórumozó ismerje a tőlünk oly távoli amerikai autóipar utóbbi 60 évének modelljeit.
nektek ez a heppetek és meg kell mondjam, szép hobby a járgány pedig ütős, igazi show-car.

ugyanúgy tőletek sem várja el senki, hogy ismerjétek a Lamborghini V12 gyújtási sorrendjét, vagy csukott szemmel cseréljetek befecskendezőfúvókát egy RX8-ason.

nincs ember, aki mindent tud. ez biztos. itt aránylag normális arcok vannak, fiatalabbak, idősebbek, de mindannyian szeretjük az autókat, lehet nem ugyanazokat, mint ti, de négy kerekük van és valamilyen szinten örömet okoznak nekünk.
a TC-s cikkek színvonalát ne keverjük ide, nem a mi dolgunk, de szerintem mindenki örülne, ha csak simán mesélnétek a verdáról, mert szép, nincs mindenkinek orra alatt komárom és egy nem amiautóbuzinak is bejöhet egy ilyen lead.

mugen 2008.03.20. 23:25:55

kupé írta: "azt se tudja mi fán terem egy autó...neked milyen autót van mugen?"

Nem lehetsz egy szarrá informált autó fan, ha a nickem nem mondott neked semmit!

HöZsö ezt írtam: "Az autó tényleg zsír, de ezek a nagyarc klubbtagok igazi lúzer seggfejek! Mi a fasznak írkálnak ide az ilyenek akkor, ha csak játszák az eszüket? mert ők olyan kibaszott különcnek és felsőbbrendűnek hiszik magukak!

Ebből csak a "klubbtagok" megnevezésért kérek elnézést, a többi részét nem gondolom másként most sem!

Tehát:
Az autó tényleg zsír, de ezek a nagyarcok igazi lúzer seggfejek! Mi a fasznak írkálnak ide az ilyenek akkor, ha csak játszák az eszüket? mert ők olyan kibaszott különcnek és felsőbbrendűnek hiszik magukak!

bone · http://www.unitedmotors.hu 2008.03.20. 23:27:50

Tényleg felesleges a nagyarcoskodás.
Ez egy különleges custom autó a tulajdonos ízlésének megfelelően elkészítve.
Elismerem az építés komolyságát, a beltér számomra elviselhetetlen lenne három kilométer múlva, de nem is nekem készült.
Egy műtárgy, csodálatos autószobor, one-of-a-kind.
Egyébként technikailag se vacakság, ahogy hallom. Láttam közelről, igényes meló és rengeteg pénz van benne.
Barokk giccsnek is felfogható, akinek nincs szeme hozzá, mondja ezt és mindenki örül.
De kötekedni felesleges, különösen egy ilyen autón, amelyre mindenki inkább ámulva tekint.

HöZsö 2008.03.20. 23:30:07

Nem mesélhetünk, mert ez nem a mi autónk, és a tulaj egyáltalán nem járult hozzá. Azért mondom, hogy akit érdekel ez az autó, ilyen autók, általában nem tehet mást, mint hogy élőben megnézi.

Tudod egyébként, kié a DeSoto? :D

A cikkek színvonalát nem én kevertem bele a témába.

Összességében minden tájékoztatást megpróbáltam megadni, amit tudtam. Szerintem.

kupé 2008.03.20. 23:30:21

renben, ommm ez az első normális hozzászólás.
Erről a buickról a mostani Rod&Custon magazinban olvashattok, ha tényleg komolyan érdekel valakit.
majd 3 évig készült, nem kevés munka óra van benne, amíg ilyen lett, a pénzről, amennyibe került, inkább ne is beszéljünk.

desoto tetszett? enyém
v8cars.hu/vehicle.php?vehicle=4798359fa6590

HöZsö 2008.03.20. 23:31:59

mugen, mondd már meg, hogy kik a nagyarcok, kérlek, mert álmatlanul fogok forgolódni!

kicsi79 2008.03.20. 23:32:42

Joe! Lehet, hogy USA-autó sokat fogyaszt, meg nehéz vele parkolni, DE KIT ÉRDEKEL mindez, ha egy ilyen van a segge alatt!? Nekem kéne. a mostani is nagy, meg sokat fogyaszt, de lesz@rom... Csak sajna nem amerikai. De találkozóra azzal szoktam menni! :-)

kupé 2008.03.20. 23:33:25

szóval mugen, milyen autód van?
konkrétan
tipus, évjárat, fénykép, minden

bone · http://www.unitedmotors.hu 2008.03.20. 23:35:55

"nincs ember, aki mindent tud. ez biztos."

Ehhe. Én ismerek egy ilyet.
Jerome a neve. Hiszed, vagy sem, tényleg mindent tud az összes autóról. Gyanítom, az amerikaiakról többet, mint másról, de a többi se hozza zavarba, feltéve, hogy idősebb a típus, mint harminc év. :-)

gmmm 2008.03.20. 23:36:46

kupé 2008.03.20. 23:33:25

fontos ez még most, hogy végre pályán vagyunk?
valami mugen-honda valszeg, az is király, kész, nem erről szól a poszt, megbeszéljük máskor.

HöZsö 2008.03.20. 23:39:22

Kupé olyan amilyen, ne próbáld meggyőzni, nem az a megváltozós típus.

Joe 2008.03.20. 23:39:29

kicsi79:
nem értetted, de nem baj. Ez az a bűvös hármas, amit reflexből okádnak az emberek, ha meghallják a következő szavakat: amerikai autó. Nekik valószínűleg soha nem is lesz. Így jártak.

fury 2008.03.20. 23:39:44

a DeSoto is elképesztö,kupé))))gyönyörü..a Mugen nem a Hondával van szoros kapcsolatban?amugy külön cég,versenygépekhez alkatrészek,utcai gépekre is,mindenféle jó)))de legföképp Honda,nem?

mugen 2008.03.20. 23:39:57

kupé köszönjük az infót! megjegyzem, rengeteg "normális" hozzászólás előzte meg a kirohanásomat! A legtöbb hozzászólóból elismerést váltott ki az autó, még belőlem is. Sőt! én voltam az első aki megdícsérte!
Ha a ködösítés helyett elsőre megkapják a hozzászólók az infókat, vagy annak elérhetőségét, jóval egyszerűbb lett volna!

HöZsö kellemes éjszakát és szép álmokat kívánok neked!

w a s d 2008.03.20. 23:39:59

Egy biztos, egy ilyen gép nem lenne nekem való.:D

Joe 2008.03.20. 23:41:17

Ez igaz, de Jerome szerintem UFO :)

ommm 2008.03.20. 23:41:44

HZS, kupé:

na, megy ez normálisan is. jaja, azért kerestem rá, tetszik, persze.

csak azt próbálom ugatni, amit nagyjából bone írt le (igaz, azt azért hozzátenném a barokk mondathoz, hogy mindenkinek más a szép).

az amerikai autós szubkultúra híre olyan, amilyen. erről sem ti, sem mások (azaz talán mi) nem tehetünk. rétegdolog, csakúgy, mint a pályanap vagy a kakiszex.

ezért érdekes, ha időről-időre felbukkan egy ilyen verda, mert érdekes. ha nem is tetszik mindenkinek, mégis beszélnek róla.
szóval nem kell itt faszoskodni senkinek, vannak mindenfajta autósok. minden mellett és ellen is szól valami és hülye az, aki ezt nem látja be.

perszehogy sok pénzbe került, lehet, ugyanannyi pénzbe, amiből egy jó japán versenyautót építenél.
ugyanúgy megcsodálják mindkettőt, mégis milyen távol állnak egymástól.

érzed a közöst bennük?
písz

mugen 2008.03.20. 23:42:23

kupé a személyimet nem kell bemutatnom ugye?

kep.tar.hu/mugen/27681591/6423720#2

gmmm 2008.03.20. 23:43:47

ommm, csatlakozom és ugyanezt ugatom egy ideje. és adjuk meg azt is, hogy mugen írta be először, hogy beszarás az autó. szal akkor beszélhetnénk végre az autóról?

mugen 2008.03.20. 23:44:47

Fury így van! Honda "gyári" tuningcége

ommm 2008.03.20. 23:46:14

beszélgethetünk, örülnék neki. ha még be nem sunyik a jónép

HöZsö 2008.03.20. 23:47:15

Értem, értem. Nem is mondtam semmit a japán autókra. Az egyetlen autó, amit gúnyosan negatív felhanggal illettem, az X5 volt, mert az nálam az a "kölstsünk el sok pénzt ötlettelenül" autóvásárlás egyik csúcsa.

Ugyanarról beszélünk, és ugyanarról beszéltünk végig, csak más stílusban esetleg.

gmmm 2008.03.20. 23:49:52

ommm :DDDDD
beszarás egy autó, mi???? :D:D:D:D:D:D
ma 47x mentem el pont ott, ahol a fénykép készült, miközben APEH-es papírokkal rohangáltam. ha csak 1x látom élőben, ebből 46-ot el is felejtettem volna, és akkor most nem az aszpirines dobozom felett kotlanék:D:D:D:D

kupé 2008.03.20. 23:51:21

persze, hogy nem kell
én nem szólók meg más autóst, csak mert ő spec a japán autókat szereti
én az elején viccesen olvasgattam az első hozzászólásokat, viszont kiakasztott karottafan beszólása, hogy nem nagy cucc...
kiváncsi lennék, ő mit tett le az asztalra, vagy mit épített, ami "nagycucc"
ez az autó magasan a hazai autóépítés csúcsa, szerintem

kicsi79 2008.03.20. 23:51:56

Bocs tényleg félreértettem. Én igazából 1 dolgot nem értek: akit egy ilyen nem érdekel, az minek írogat ide? Ha valami nem érdekel, nem foglalkozok vele. Szerintem. Ja, még valami: az ACCH-sok nem "nagyarcok"! Ismerek néhányat...

gmmm 2008.03.20. 23:54:04

hözsö: hát igen, egy x5 áráért már sok mindent megkapni, amiért akár meghalni is érdemes. pl. 1 év szabadság, ami alatt összerakok magamnak 1 rendes autót:D

HöZsö 2008.03.20. 23:56:40

Nagyarcok mindenhol vannak. Ez ne legyen már a szubkultúrák közti összetartás akadálya... Amúgy én például Peugeotos is vagyok. Na hoppá. El lehet engem könyvelni átlag amcsiautósnak? Nem. El lehet bárkit? Nem. Sajnos olyan a világ, h mindenkit egyesével kell megismrni. Inkább szerencsére.

ommm 2008.03.20. 23:56:49

kupé 2008.03.20. 23:51:21

ez mindig, minden fórumon megvan.
nem baj.

na, látom a wilwood féknyergeket. azt is kintről hoztátok? vagy egyben vettétek a komplett rendszert? gondolom nem, hiszen anno ez dobfékes volt hátul (talán mindenütt). nagy macera vagy tényleg olyan kiveszem-bedobom meló?

drz 2008.03.20. 23:59:30

a buickban egy 502 köbincses 800 lóerős kompresszoros motor van.körben wilwood fékek,és corvette futómű air ride rendszerrel.

mugen 2008.03.21. 00:02:08

"ez az autó magasan a hazai autóépítés csúcsa"

Ezzel egyetértek és sztem nem vagyunk egyedül! Ezért éhes a "nép" az infóra, magamat is beleértve! Nálam a Honda a fő vonal, de minden 4kerekű értéket hordoz számomra, ha egy kicsit "kilóg" bármilyen értelemben véve az átlagból (motorikusan, formailag, technikailag stb. új, veterán, USA, Japó, Német, Svéd stb.) Lényeg, hogy valami bizseregjen itt belül, gyomortájékon...

kupé 2008.03.21. 00:03:18

ommm, a buickot nem én, hanem az egyik legkedvesebb cimborám építette (Hotrodpropaganda), viszont ma már elég késő van, hogy el kezdjem ecsetelni, hogy mi minden került beépítésre, mi hogyan lett építve. Szerintem írhatnám reggelig:-)
ha holnap visszatalálok erre a fórumra, igérem minden kérdésre válaszolok a kocsival kapcsolatban

mugen 2008.03.21. 00:05:56

"ha holnap visszatalálok erre a fórumra, igérem minden kérdésre válaszolok a kocsival kapcsolatban"

Na végre! :D

ommm 2008.03.21. 00:10:45

drz 2008.03.20. 23:59:30

air ride mennyire elviselhető napi használatban?
corvette futómű? milyen C4? C5?
kardán? kihajtás? honnan van ami 800 lovat és a nyomatékot elbírja?

drz. 2008.03.21. 00:14:39

air ride nagy okosság. kényelmes a végtelenségig.no meg kúl.:)
egyébként állítható valamilyen szintem a gumipárnák keménysége is.c4 corvette. kardán gyártott, egyedi.

mugen 2008.03.21. 00:18:52

No azért akadnak igazi multikulturális autórajongók, akiknek a fanatizmusához nehezen mérhetném magam!
ommm az élő példa, 2lábon járó elborult fanatikus, élő lexikon :D

ommm 2008.03.21. 00:22:19

kösz. gondolom sok dolgot kellett legyártani hozzá. mivel volt a legnagyobb szívás?

Chevy High Performance blokk? ZZ502/502? az nagyon durva, alapból 500 ló. a kompresszor? Duplacsavaros vagy Roots blower?
ja, és saccra hány kiló? a váltó gondolom szintén spéci, ekkora erőhöz...

ommm 2008.03.21. 00:23:42

mugen: phaszt :)
csak sokat költök újságra :)
na meg ahol valami érdekes van, oda megyek.
plussz: van a családban egy öreg F-Body, azóta érdekel talán még jobban :))

kacsa! 2008.03.21. 00:24:09

wattafák szép járgány

drz. 2008.03.21. 00:28:30

a karosszériával.
roots kompresszor, 400 -as váltó.
nehéz, nagyon nehéz.
az építők szerint 2500 kiló.dehát nagy is.

ommm 2008.03.21. 00:35:48

köszönöm. nem okoskodom tovább. (de azért a motorház alá benéznék:))

eredetileg egy 51-es SuperSedan volt?

drz. 2008.03.21. 00:42:04

nem 51-es . roadmaster.
rod&custom kiállításon ott lesz szerintem.máj.3-4 expo

ommm 2008.03.21. 00:44:51

hmmm..el kéne menni :))
uff, roadmasterből még nem láttam, csak kétajtóst, 53-ast, ha jól emlékszem.
addig is kösz az infót.
és még egyszer: le a kalappal.

ommm 2008.03.21. 00:54:40

mugen: ha leszel, dobj egy pm-t.

ommm 2008.03.21. 00:59:20

off: CSZS megint jót dobott a Torrente-Seattal :)

voripeter 2008.03.21. 01:06:50

Csak megnyugodtak itt a kedélyek. Állat a gép. Bár nem pont az én ízlésem, de állat. Meghát nálam a V8 eleve jó pont.
ommm: melyik F-Body? És mennyire öreg? Már ha nem vagyok vindisgréc.

ommm 2008.03.21. 01:18:07

na ja :)
csak meg kell találni a közös hangot :)

egy 89-es TransAm GTA L98

CarNut 2008.03.21. 01:57:13

Egy jo ismerosom mostanaban restaural egy '53-as Buick Roadmaster Convertible. A kocsi nagyon ritka jargany, ha jol tudom kevesebb, mint 1700 darab keszult belole. Ami ezekben a gepekben mar akkor gyarilag volt,az egyaltalan nem vicc. Itt mar autos torteneremrol van szo, aki ezt a stilust szereti es epitgeti: minden elismeresem. Kinek mi tetszik, ne a penzt nezzuk mar mindig. Nem vagyunk egyformak, oruljunk, hogy irni es olvasni tudunk, na meg van internetunk! A fold lakoinak 80%-a azt sem tudja mirol vitatkozunk itt neha!

fury 2008.03.21. 02:05:30

CsZs-Torrente))))Seat)))))Nagyon kúl film)))))és undoritó))))..Omm-->Trans-Am?Szintén nagyon kúúl)))5.0 literes,V8?Egyik kedvencem..és ikre,a Camaro is.))

ommm 2008.03.21. 02:11:46

fury: az, de sajna nem az enyém. de jól szolhál már pár éve, igaz, nem egy erőgép, de elmegy és az érzés isteni :)

fury 2008.03.21. 02:39:18

omm-igen,nem az eröröl szól..a 82'-93'as szériából eltüntek a nagy motorok,a legnagyobb V8-as 142 lóeröt tudott asszem bemutatásakor..aztán fokozatosan nött a teljesítmény ismét,olyan 240ig kábé?Nemtom pontosan..Nekem a forma a lényeg))))megelégednék a legkissebb V6-ossal is))..az valami 140LE)))De szétpörögni sem fog éppen))Ezért annyira tartósak is..és nyomatékban sincs hiány..nem NASA technika..de szeretni lehet Őket-nagyon.

ommm 2008.03.21. 03:00:01

uff, ebbe most nem tudok nagyon belefolyni, mert ténylegesen nem akarok hülyének tűnni.

itt a wiki táblázat:
* 1982–1983: LU5 5.0L V8, 165–175 hp and 240–250 ft·lbff
* 1982–1984: LC1 2.8L V6, 102–107 hp and 142–145 ft·lbff
* 1982–1985: LQ8 2.5L I4, 88–92 hp and 132–134 ft·lbff
* 1982–1987: LG4 5.0L V8, 145–170 hp and 240–250 ft·lbff
* 1983–1984: LL1 2.8L V6, 125 hp and 145 ft·lbff
* 1983–1986: L69 5.0L V8, 190 hp and 240 ft·lbff
* 1985–1989: LB8 2.8L V6, 135 hp and 165 ft·lbff
* 1985–1992: LB9 5.0L V8, 190–230 hp and 275–300 ft·lbff
* 1987–1992: L98 5.7L V8, 225–245 hp and 330–345 ft·lbff
* 1988–1992: L03 5.0L V8, 170 hp and 255 ft·lbff
* 1989: LD5 (LC2) 3.8L V6, 250 hp and 340 ft·lbff (turbocharged engine)
* 1990–1992: LH0 3.1L V6, 140 hp and 180 ft·lbff

na, ez az L98-as, kb 220 ló. de elég is.
F-Body autók formája pedig egyszerűen klasszikus :)
csak csomagtérajtó-üveget ne kelljen venni rájuk :)

ez az, szeretni lehet őket. mégha amerikaiautós körökben csak a Suzuki szerepét is töltik be.

voripeter 2008.03.21. 03:47:20

Kösz az infót! Abból a korosztályból ugyan jobban tetszik a Camaro, de még mindig erős a gyerekkori "Nájkrájder"-hatás, úgyhogy a TransAm is király, főleg azzal az überklasszikus 5.7-essel... Nálam sem a teljesítmény a fő szempont, sokkal inkább a hang. Meghát azok a formák...

vattafakk 2008.03.21. 04:45:02

kíváncsi lennék a tulaj vajon fizet e annyi adüt mint én

AP (törölt) 2008.03.21. 05:52:59

jézusuramereje
most olvasom, mi van benne..
ÁÁÁÁÁÁLLAT
mennyit eszik? ;)

izé, csókoltatom Csikós urat, zseniális jó írás a kis Seatról, az asszonykórus karóba húzásánál már nagyon röhögök

0xFFFF 2008.03.21. 05:58:49

"Mit szeret mindenki az ilyen kocsikon???"

Stílusos és elegáns. Bár rossz lehet teletankolni a mai üzemanyagárak mellett, de utána nézik, ahogy a körúton végigcsühög. ...és a motorja, szintén feelinges, nem 1.1-es suzuki láncfűrészmotor, hanem erőtől duzzadó V8-as holmi ! Alapjárat a lefulladás határán, hallani nem is lehet, inkább érzed, mint a tengerparton a hullámzás infrahangjait. Visszarepít a múltba, ha beleülsz és megmutatja, hogy régen tudták mit is jelent a tartós fogyasztási cikk fogalma. Ha nem érint meg "az érzés", akkor kérdezel ilyet.

Szili 2008.03.21. 07:24:48

Nem ilyennel mászkált Stallone a Cobra című filmben?

Mivel nagyjából egész nap amerikai autókkal foglalkozom, elmondhatom, hogy az amcsik kb a 60-as évek végétől elfeleljtettek autót csinálni.

AP (törölt) 2008.03.21. 07:32:59

Engem megérinthetne.. Meg Uncle Sam is, aki a zsebpénzt adja a tankolás.ra

Nem fikázni a láncfűrészmotorokat, ez biztos nem forog addig, mint azok :))

sztojanov 2008.03.21. 07:39:20

ezt a kocsit láttam sztem egy éve az AAA autonál is! de nem biztos

Csubakka Junior 2008.03.21. 07:44:06

Bazzz! Mekkora élmény lehet ezzel csapatni! Egyszer ültem egy TT-ben és elég furcsa volt a viszonylag kis ablakokon kifelé nézni, milyen lehet ez? Kb mint egy harckocsiban. Igazi bombázó! Ehhez aztán kellett eltökéltség meg zsozsó, az biztos.

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2008.03.21. 07:49:27

0xFFFF:
Van V8-as láncfürészmotor is... ;)
Inkább mondd azt hogy az 1.1-es egy varrógépmotor.
De ha mutatsz egy V8-as varrógépmotort akkor betérdelek....

A verda meg istencsászár!

tirni 2008.03.21. 07:57:47

Szevasztok

Aki látni akarja többek között ezt az autót is, az menjen el az amerikai autó állandó kiállitásra budafokra.A Leányka utca 1-ben, az oroszlános pincében van a kiállitás.Akinek van kellő mennyiségű pénze akár meg is veheti ezeket a csodákat.
www.alomauto.hu

w a s d 2008.03.21. 08:46:36

Mai cikkhez az én véleményem:
Csikós Zsolt a legszerencsésebb (vagy ő mozog megfelelő körökben) magyar autósújságíró. Szerintem a "legjobb"(=ami nekem legjobban kellene) autók tesztjeit/bemutatóit nyomtatott formában is, meg neten is tőle olvastam.

Emellett egy rakás olyan autót sorolt már fel cikkeiben, amikor saját korábbi autói kerültek szóba, ami szintén a "nagyon kellene nekem egy olyan autó" kategóriába tartoznak.

Már csak egy 124 Coupe teszt hiányzik totalcar.hu- ról. Nem lehetne, hogy legyen olyan is?

Trash 2008.03.21. 09:21:43

Kedves Zsolt,

A hangját mikor gázt adok, a hangját mikor 130-nál hátra dölők benyomom a tempomatot, és csak haladok mint egy hajó. Bár nekem a legnagyobb, csak V6 volt:-)))

vnweb 2008.03.21. 09:38:04

Orosz Doki merre van??

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.03.21. 09:44:43

azt én is szeretném néha tudni...

atomgape 2008.03.21. 09:47:45

Én vagy egy évtizeddel ezelőtt voltam találkozókon. A tulajok rámküldték a pittbult, ha 30 méternél közelebb mentem az autóhoz. Beülés lehetetlen volt. Beindítás dettó. Csak az ment, hogy "amcsiautó az Isten", de ahhoz is túl fennhordták az orrukat, hogy legalább adatokat közöljenek. Akkor csalódtam az egészben. Lehet, hogy manapság már más a felfogás, de ez akkor óriási csalódás volt.

SsPL71 (törölt) 2008.03.21. 10:04:42

Erre talán becserélném a suzimat :D

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.03.21. 10:38:17

na ilyen lesz az én Merci 250-esemből is

csak azt nem tudom, hogy lehet egy ilyet levizsgáztatni itthon, de hát erre még van idő kideríteni

lanciabacci 2008.03.21. 10:49:01

Feelinges a gép, gratula hozzá! Egy ilyenben kellene végiggurulni a 66-on egyszer, parttól partig! Szvsz a felni kidolgozása és formája kicsit kókánynak látszik valóban a többihez részéhez képest, de talán csak élőben kellene látnom, nem leszólás. A hajó feeling tényleg jó lehet, egyetemista koromban egyszer hónapokig vadásztunk egy Csajkát vagy egy amcsi tepsit, de nem jött össze végül, akkoriban csak IFA motoros Cheviket és egyéb gányokat találtunk a pénzünkért. Meg aztán nagyon bejön a kicsi és könnyű európai stílus, ahol a rezdülések is számítanak és a kasztni lesz a bőröd, a kerekek meg a végtagjaid az úton. Hajózni meg maradt a víz... :)

A Desoto és a 205 is állat, talán azok még jobban fekszenek nekem. Igényes és szép a felújítás, gratula!

AP (törölt) 2008.03.21. 10:50:05

Cadillac Fleetwood Eldorado, Convertible

Elsőkerékhajtás?
Létezhetetlen..
Valami mesélje már el, hogy hova fér egy nyolcliteres V8 az orrába úgy, hogy elől hajt..

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.03.21. 10:50:35

Én tegnap a V8-omn találtam egy remek cikket, örültem is neki, eltettem, még jól jöhet:)

v8cars.hu/mag.php?cikk=cikk0209

kicsi79 2008.03.21. 10:50:54

Nna, kedves MINDENKI!
Akkor most élek a lehetőséggel: akit érdekelnek az ilyen vasak, de nincs az ismeretségi körében hasonló, jöjjön Komáromba, augusztus 1-3. Monostori-erőd! A bejárattól jobbra keressen 1 kis csapatot, 4-5 autóval megyünk. Ha más nem is, mi válaszolunk kérdésekre, és kulturált keretek közt meg is mutatjuk őket. Amiket keresni kell: piros-fehér 58-as Monterey, sötétkék 60-as Caddy, sötétzöld 65-ös New Yorker coupé, 59-es Imperial, Marylin rendszámmal. Nem tudom, a gyüjteményből még mi, de ez a 4 majdnem biztos hogy ott lesz. Amúgy esküvőkre, rendezvényekre lehet bérelni őket.

AP (törölt) 2008.03.21. 11:00:01

Ez a felni miben különbözik egy sokak által fikázott Asanti ilyenolyan bőrözött krómfelnitől?
(jó, az egyik, hogy még kevesebb van belőle, de én Asantit se látok minden nap)

foolproof 2008.03.21. 11:39:58

Amcsi gep? Nalam ez mindent visz? Mondjuk tuning, de az eredeti meg jobban kene:www.hotrodscustomstuff.com/1965-Riviera-01.html

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.03.21. 12:02:56

AP: az utolsó Eldorado is elsőkerekes volt, 300 lovas Northstar V8cal az orrába...www.theautochannel.com/media/photos/cadillac/1997/97_cadillac_eldorado-2.jpg

kupé 2008.03.21. 12:04:04

Kedves tirni, miből gondolod, hogy ezt a kocsit láthatod az álomautós kiállításon?

Egyébként jó kiállítás a többi autót érdemes megnézni.

kupé 2008.03.21. 12:08:59

AP, bármennyire is létezhetetlen számodra, ki kell ábrándítsalak....

létezett :-)
és hidd el nekem elfért ott minden, még így is.
amdream.hu/content/23.jpg

kupé 2008.03.21. 12:19:00

Aki legközelebb szeretné élőben megcsodálni ezt a buickot, annak ajánlom inkább, hogy jöjjön el a 2008-05-03 - 2008-05-04 között megrendezésre kerülő Rod N Custom Show-ra az Expo-n, ott minden bizonnyal kiállítjuk, ahogy 2007-ben is.
www.rodandcustom.hu/show/index.php
www.rodandcustom.hu/show/images/plakat_hu_big.jpg

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.03.21. 13:12:32

engem azért csak érdekelne hogy mennyibe fájt ez a móka, legalább nagyságrendileg

ommm 2008.03.21. 13:18:54

na, örülök, hogy a tegnap esti ugatás után relatíve kultúráltan is tudunk társalogni :)

kösz mindenkinek, főleg azoknak, akik valamilyen infót tudtak dobni a gépről.

GYUSZI BACSI: azt szerintem sosem tudjuk meg, de szerintem olyan 12-15 millerrel nem rontanánk el a tippet (de lehet, hogy jóval több :))

ommm 2008.03.21. 13:19:57

ja, átszámoltam, legyen 20 :))

bone · http://www.unitedmotors.hu 2008.03.21. 13:24:49

"Cadillac Fleetwood Eldorado, Convertible

Elsőkerékhajtás?
Létezhetetlen..
Valami mesélje már el, hogy hova fér egy nyolcliteres V8 az orrába úgy, hogy elől hajt.."

Úgy fér el, hogy a sima TH-400 kapott egy láncos púpot bal oldalra, a motor meg jobbra van eltolva 10 centit.
Most csinálunk egy ilyet, ha érdekel, felteszem a képet a motor nélküli motortérről.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.03.21. 13:24:51

szerintem inkább a 30 és a 40 között kell keresni a megoldást

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.03.21. 14:56:39

ahogy elnéztem az alomauto-s kiállításos cumón az árakat, énis 20 körülire tippelek, lehet több

kupé 2008.03.21. 15:45:26

Az álomautós kiállításon NEM épített kocsik vannak. Szép, eredeti állapotú veterán korú autók vannak kiállítva.
Olyan, mintha a létrát egy high-tech gyorslifthez hasonlítanánk... :-)

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.03.21. 16:02:11

de azért ők is fel lettek újítva, nem? legalábbis volt ahol olvastam hogy igen, volt ahol nem...

fury 2008.03.21. 16:15:56

omm-köszi a wiki-t))))már tisztulok-mindenhol mást irnak...ez tünik a jónak. thx.

Rocko- 2008.03.21. 23:10:49

miluman 2008.03.21. 16:02:11
fel. jó kiállítás, csak kicsit unalmas volt, amikor én néztem. lehet ma márnem olyan egyhangú.

AP (törölt) 2008.03.22. 07:55:36

Érdekel, naná!
Továbbra se tudom elképzelni, hogy egy akkora böhöm motor mellett hogy van megoldva a hajtás.

kupé 2008.03.23. 00:45:28

AP, ha tényleg komolyan érdekel, akkor itt minden kérdésedre választ kaphatsz.

v8cars.hu/forum/forum.php

ICE 2008.03.23. 09:56:04

Állat,Ti építettétek vagy késztermék volt.Nem igazán számít -csak az arc miatt kérdezem- a lényeg,hogy itt van.Az X5-tel csak szépen,a világ legjobb SAV-ja.

kupé 2008.03.23. 20:40:19

ICE, ha elolvasod az összes hozzászólásomat, akkor láthatod a választ

Ardo 2008.03.27. 09:12:05

Szép autó.

Szerintem az USA autógyártás 80-as évek vége óta HALOTT.

Ezek a ma is futó mohikánok az utolsók, amelyek még a dicső hőskort idézik.

A 90-es évek a hanyatlást (eltekintve pár típustól, pl, corvette), 2000 után pedig súlyos válság, formatervi ízlésficamok, illetve számos gyár csődhelyzete kíséri az USA autóipart. Sajnos a tucatautó gyártó japánok, és olcsó európai modellek sírba taszítják a nagy múltú, egykor szebb napokat megélő USA autógyárakat.

adi 2008.04.15. 15:50:36

elképesztő. brutális vadállat. gratulálok a készítőnek/tulajnak.
úgy gondolom találkozott a jó ízlés és profizmus. persze gondolom pénz az kellett hozzá, de ez valóban inkább egy ilyen szörnyre adja ki az ember, mint 1 Q7-esre..

csodaszép. ja, és láttam a Ferenciek terén. Még abban a hatalmas zajban is csak a V8 eszeveszettül doromboló hangját lehetett hallani.

süti beállítások módosítása