Fogyasztáscsökkentő tabletta, 1. sz. kontrolljármű

  2008. február 26. - Winkler Róbert Címkék: fogyasztás totalcar flotta toyota tehén 4runner

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra



Stresszes volt, de vége, én már tudom, csökkenti-e a fogyasztást az FFI MPG-CAPS fogyasztáscsökkentő tabletta. Az FFI a Fuel Freedom International rövidítése, ami inkább hangzik kisegyháznak vagy terrorista szervezetnek, mint valami autós akárminek.

Aki olvasta az előzményeket, most már hetek óta tütelmetlenül várja a végeredményt.
Övék az autozzonolcsobban.com

Szörnyű sületlenségek, fárasztó agymosás, amivel mindig az a legnagyobb baj, hogy hát persze, hogy hülyeség, de mi van, ha mégse? A lexikonok tele vannak olyan feltalálókkal, akiknek már megmondta a földrajzilag illetékes tudományos akadémia, hogy nem lesz az úgy jó, ők mégis feltalálták a repülőgépet vagy a lapos képcsövet.

Tehát teszteljük.

Ilyen borzalmak olvashatók a honlapon:

 

"Szándékaink szerint, amit ez a katalizátor tesz, egy változás, ami a hengeren belül az égés mértékét formálja. Ez pedig 30% nyomásnövekedést eredményez időegység alatt a dugattyúban lefele mozgáskor egy nem katalizátoros állapothoz képest. Ez eredményezi a megnövekedett teljesítményt."

 

De ha Kopernikusz véletlenül dadog, maradjon a geocentrikus világkép?

Beleraktam a saját autómba, hiszen tesztautót nem veszélyeztetünk idióta kísérletekkel. Az autóm még él, természetesen lehet, hogy a káros hatások csak hosszú távon jelentkeznek, az mindenesetre reményre ad okot, hogy mennyiségileg az összesen belerakott három tabletta nem tétel.


Autóztam vagy két hétig, és végül tessék: 300 kilométer, bő 51 liter, az 17 literes fogyasztás, pont amennyi tabletta nélkül volt. Igen, közben kicsit hidegebb lett, de a 17 liter a téli fogyasztásom. Ráadásul az értékelhető fogyasztáscsökkenés már csak azért is fontos volna, mert egy tabletta 600 forint, tehát két liter benzin. Ha csak másféllel fogyaszt kevesebbet az autó, már buktunk az üzleten. Ez viszont most majdnem tökéletesen telibe találta a tabletta nélküli fogyasztást.

Gyakori hidegindításokkal, rövid utakkal számolva nyilván fel lehet állítani olyan elméletet, mely szerint az alacsonyabb alapjárat, meg a mittudoménmi tudományosan nem kimutathatóvá teszi a hatást. Úgyhogy nosza, menjünk Bécsbe autópályán, 135-re állított tempomattal. Szél sincs, a hőmérséklet érdektelen, a Tehén autópályán 13 litert fogyaszt.


És indulás előtt teletank, bele a fogyasztáscsökkentő. Bécsben kötelező autófotó a múzeum előtt, nehogy már csak a Viktornak meg a Csikósnak legyen. Az is tény, hogy kicsit nehezen tudtam odaparkolni, mert bár volt hely, de egy értelmes illető tökéletesen elállta a robogójával. Úgyhogy a robogót odébbvonszoltam, így az nem látszik a képen.

Hazafelé pedig el is telt a 300 autópálya-kilométer. Pont meg kellett állnunk egy kis kései ebédre is, úgyhogy az Autogrillben megtömtük a bendőt, aztán nem volt mit tenni, a Tehén is enni kért. 307 kilométer, 41 liter, ez 13,35-ös fogyasztás, a hibahatáron belül, szintén kicsit magasabb, mint FFi MPG-CAPS nélkül. Nem mondom, hogy a cucc növeli a fogyasztást, inkább csak egyértelműen jelzi, hogy nem csökkenti. Az MPG-CAPS viszont ígér javuló emissziós értékeket is, ami egy szabályozott katalizátor esetében értelmezhetetlen.

Tehát városban és autópályán is tökéletesen annyit fogyasztott, mint tabletta nélkül. Bocs, de ezután teljesítménymérésre már nem viszem el. Örülök, hogy nem lett baja. Legalábbis remélem. Hogy a Prolongot pedig miért nem teszem bele, egy másik alkalommal mesélem el.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr82355351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stanci 2008.02.26. 18:39:23

Öööö izééé, a tablettát nem a Winklernek
kellett vón' bevenni? :D

Lowtyo 2008.02.26. 18:48:58

Én is voltam kinn robogóval. Amire kimentem valaki odébbrángatta.

Én tettem a robogóba tablettát, de szerintem kicsit sokat, mer annyi benyát termelt a mocim, hogy tiszta benzin lett a seggem. Aztán rágyujtottam és berobbant a gatyám. Tök ciki volt. Lehet, hogy megnézhetitek a YouTube-on, mer kis japán turisták videóztak.

Balage85 2008.02.26. 18:49:49

Volt eddig is autós téma :)
Prolonggal mi a baj? :) Nem kell homokot szórni a motorba mint a reklámban és "elvileg" nem lesz baja :)

fury 2008.02.26. 18:50:58

igen...csodák nincsenek-ilyen téren)))majd ha nem lessz köolaj...akkor elöbújnak a találmányok a süllyesztöböl)))ha vannak.))

Balage85 2008.02.26. 18:52:12

Jut is eszembe Winkler! A bőrözésről mikor írsz? :)

vauvau 2008.02.26. 18:55:51

hát ez zsír, várható volt :D

Atoszmegtosz 2008.02.26. 18:58:46

Kár hogy a cikkek már nem megjelenési sorrendben vannak kint a weblapon. Majdnem odébbklikkeltem, mikor megláttam, hogy még mindig a reggeli cikk az első. Mi lett volna ha éppen odébbklikkelés után fogyasztáscsökkentőt megyek venni? :D

A legjobb fogyasztáscsökkentők:
- Normál pedálhasználat
- 20L benzin + 1 Liter kerozin. Ezt akkor vettem észre, mikor belenyomtam 10 10 lityi benzinhez a tankba egy fél lityi kerozinos injektortisztítót. Átszámolva az 1.6-os Cordobám városi fogyasztása 10 literről lement hatra. Cáfolhat bárki, nekem bevált.

zalkapone 2008.02.26. 18:59:32

Ettől nagyobb átverés már csak a Szcientológia egyház(?), és a Hit gyülekezet. Fizess, és boldog leszel!

Achmed the dead Terrorist · http://www.youtube.com/watch?v=sDsK8ZnmhC4 2008.02.26. 18:59:41

Ezen a bőrözésen most derültem egy jót. Bizonyos szlengben és társaságban egész mást takar :D

Azt a 30%-os nyomásnövekedést pedig az se hiszi el, aki írja, vagy ha igen szép nagy marha. Baj is lenne, úgy csörögne-csattogna a motor mint a hétszentség, még 98-as benzinnel is.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2008.02.26. 19:01:38

Engem az ffi dologgal engem is oltanak SZerintem baromság.

zalkapone 2008.02.26. 19:01:47

A kerozin tényleg jó, csak nem egészséges. A régi szívódízelesek esküsznek rá (lásd. "malacorrú passat", "zöldséges merci")!

horvath911 2008.02.26. 19:06:12

úgy megnézném, hogy ez kinek működött már ebben az életben
aztán meg kéne kérdezni a "feltalálókat", hogy ezt vajon hogy gondolták? meg hogy kerestek-e ezen már valamit...

ommm 2008.02.26. 19:11:12

nnna...volt valaki aki csak egy percig is elhitte ezt a marhaságot?
ilyen erővel calgont is dobhattál volna bele :))

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2008.02.26. 19:12:11

Nem kellett volna a tablettát elöször bevizsgálni miböl van?
Lehet,hogy placebót kaptál.... ;)

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.02.26. 19:13:44

le is vették az oldalról a tartalmat, hogy aztán majd egy másik oldalcmen újra feltehessék

AP (törölt) 2008.02.26. 19:15:10

Xenuval ne baszakodjatok.

htibi · http://www.htibi.ini.hu 2008.02.26. 19:19:17

jöhet a prolongos történet Winki !

Homár 2008.02.26. 19:21:00

Nagyon bátor próbálkozás volt! Annak idején MÉRTÜNK több olaj, üza. adalékot. Ezek alapján mázli ha nincs hatása!

Homár 2008.02.26. 19:26:21

Jut eszembe, azért még lehet, hogy szia katalizátor! No persze nem azonnal, hanem majd egy kicsivel odébb.

Titto 2008.02.26. 19:28:23

várható volt :)

Sarge 2008.02.26. 19:33:27

A titokzatos varázstablettáról bővebben itt: forum.index.hu/Article/showArticle?go=61189155&t=9123617

Olvassátok el, én jót röhögtem rajta. (Főleg, mivel Dzsanát személyesen ismerem, nekem is ajánlgatta a csodaszert.)

lacka 2008.02.26. 19:38:39

Az a helyzet,hogy olyan cuccot érdemes venni,amit mondjuk valami hazai műszaki egyetem a direkt erre a célra használt próbapadi motoron letesztelt és a mérések hitelesítve vannak.....

Bogre · http://www.bogre.myffi.biz 2008.02.26. 19:46:26

Sziasztok!
Részemről ezt az eredményt vártam,hiszen a teszt nem volt megfelelő.A tabletta hatása nem 3db-tól jön meg.Működési elve ,adagolása :"Hivatalos Nyilatkozat az MPG-CAPS™ teljesítményéről és tulajdonságairól" olvasható a A CÉG HIVATALOS HONLAPJÁN! Saját tapasztalatom:1,5 dci autó 60 000 megtett kilométer a tablettával.Eredmény:5,5L-ről a 4,8L.Az első három tablettánál fogyasztáscsökkentést még nem értem el,viszont utána már parádés volt.Tudom mindenki szkeptikus a termék iránt mikor hall róla,viszont amikor elkezdik használni és normálisan adagolják meg vannak az eredménnyel elégedve.TÜV,Bosch,és még több teszt eredményt szintén olvashatok a CÉG HIVATALOS HONLAPJÁN!Sajnálom hogy így alakult a teszt a részetekről,és nem voltatok hajlandóak végig csinálni,meg lett volna az eredménye!

További szép estét!

Csubakka Junior 2008.02.26. 19:48:07

Én hiszek a tesztnek, és szerintem leszögezhetjük, hogy a fogyasztáscsökkentő tablettának annyi értelme van, mint kandisznón a csecsbimbónak!

Kifordított kacagány 2008.02.26. 19:50:47

nem meglepő az eredmény.
azért én hiányolom a károsanyag mérést.

MANszerelő 2008.02.26. 19:55:23

Na!A jó ladás karburátoros korszak fogyasztáscsökkentőit nem lehet überelni!
Pl.:karbi alá lemez levegő-benzin keverék kutyuló kütyü...

madogery 2008.02.26. 19:55:38

Hali!

Hogy hol éri meg? Ez nem kérdés: wagy hülyeségből (ezek wannak többen) w dacból hitetlenkedésük igazolása wégett, de +weszik a tabit, még ha csak 1-et is már jóljárt a gyártó(pláne, ha belegondolsz mennyi a hülye;D).
Igaz, egy hawer esküszik, h neki használt, de sztem csak önigazolás s ok kib*szott pénzért.
A Prolongra én rákérdeztem egyszer egy igen newes kenőanyag áruházban, h hogyiswanez?
A válasz pókerarccal:
"Már wolt olyan, aki bele merte tölteni a kocsijába"(!)
Asszem ez a NOCOMMENT.

zon 2008.02.26. 19:59:55

Csak óvatosan! Az a 30 % nyomásnövekedés simán lenyomja a hengerfejet !

holatengerhupikék 2008.02.26. 20:01:56

bunkóság más robogóját ráncigálni...

Kifordított kacagány 2008.02.26. 20:11:01

Bogre 2008.02.26. 19:46:26
azt mondjuk én sem tartom jó ötletnek, hogy nem tartották be papír szerint az adagolási utasítást, de csak azért, mert így az eredmény vitára adhat okot. azt azért te sem gondolhatod, hogy ha tényleg működne ez a szer, akkor az csak úgy működik, ha az adagolásban semmilyen formában nem térsz el. eleve itt egész más az üzemanyag amit tankolsz, mint ahonnan a tablettád jön, ergo másképp is viselkedne. ha az nem számít, hogy milyen üzemanyagba dobod, akkor a többi miért szentírás?
arra azért kiváncsi lennék, hogy te mióta használod és hogy azóta folyamatosan ellenőrzöd-e pontosan a fogyasztást.

madogery 2008.02.26. 19:55:38
én azért nem bántam meg, hogy kipróbáltam. nem jött be, de ez a tudás jobb, mint állandóan bizonytalankodni, mikor rá akarnak beszélni, hogy használjam.

brumi 2008.02.26. 20:12:08

Sajnos az elejétől elkezdett fellengzős stílusból már három héttel ezelőtt következtetni lehetett erre a "nép által kívánt" eredményre. A tablettával kb 3500 km futás kell kell, hogy elérje az ígért eredményeket, azután tartani fogja. Nem mérted vissza a teljesítményt, pedig lehet hogy vigyorogtál vona - alusta tehened megint 180 pacis lett. Nagyon sajnálom, az amit Te tesztnek neveztél, egy szenzáció hajhász cikk lett - több tucat autónál jönnek folyamatosan az eredmények! A hozzászólásokban egymást cukkoljátok, a végén már csak az számít, ki ír nagyobbat :) Javslom az foglalkozzon ezzel a termékkel, aki kipróbálta, és a megfelelő használat után mégis negatív tapasztalatot szerzett. Ilyen hozzá állással csak csodálkozni tudok azon, hogy mégis elterjedt a mikro, és a mobil telefon!

triumphator · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2008.02.26. 20:13:47

bogre,

a különbség 0,7 l/100 km, ugye? az 300 ft/l olajárnál 210 ft megtakarítás. egy tabi 600 ft. hány tabival érted el a parádés fogyasztáscsökkenést?

MANszerelő 2008.02.26. 20:19:12

Szerintem meg kell kérdezni a Finichiu Liviu-t.Ő megmondja a tutit.

Kifordított kacagány 2008.02.26. 20:21:03

Sarge 2008.02.26. 19:33:27
nekem ez tetszett legjobban. egyszer megnézném infraszemüveggel:)

"A katalizátor egy része a henger falán kicsapódva, egy kenő és hővisszaverő réteget képez, ami az infravörös sugarakat a henger középpontjába fókuszálja. A katalizátor többi része az üzemanyaggal elkeveredve 450 C°-on aktiválódik, és mintegy 30%-al felgyorsítja az üzemanyag elégetését."

brumi 2008.02.26. 20:22:39

A hiányolt környezeti mérés: három autónál - bár wnkli szerint ezek nem is autók - CO=0,00% HC=6ppm !!!
Ha van ilyen autótok, nyomhatjátok tovább a hozzáértő sódert. Az autók 1,4 és 1,6-os Astrák, és egy 1,4-es Fabia.

brumi 2008.02.26. 20:28:44

triumfator
ha 0,7 a megtakarítása, akkor akkor az több mint 10%, egy 50 lityis tanknál - több mint 5 liter. Az mennyibe is kerül?

Bogre · http://www.bogre.myffi.biz 2008.02.26. 20:29:26

triumphator

Szia.Nézzük a matekot:60 literes a tankom.14% a megtakarításom tankonként egy tabival,azaz 8,4 liter/tank.Az mai áron(300 Ft)2520Ft-600Ft=1920Ft megtakarítás!Azaz parádés!

wroadd 2008.02.26. 20:33:41

Ha ilyen tablettát forgalmaztok Magyarországon, akkor ajánlott az itteni üzemanyagok mellett bevizsgáltatni, mert esetleg fogyasztóvédelem lesz a végén belőle, ráadásul sokkal jobban mutat, ha valamilyen hivatalos szakvélemény is ül a dolog mögött.

De ha esetleg elmagyaráznád a működési mechanizmusát - én nem ezt a nagyobb térfogatkiszorításos szöveget nyomnátok - akkor könnyebben eladható lenne a cucc.
Mert ugye egy kis nitro is csodákat tehet (az is hasonló elven működik)... :)

brumi 2008.02.26. 20:34:53

kifordított kacagány
A helyes használathoz ki kell épólnie egy filmrétegnek, ehhez idő kell, le kell égnie a szennyeződéseknek. Ezután én már több mint 21 000km, több ismerősöm 20ekm-en felül futottak, természetesen ellenőrizzük a fogyasztást, és jó. A 68 le-s Fabiám, eléggé fürge ezzel a tablettával. Van BNV-s felhasználó, akinek 16%-t csökkent a fogyasztása. De röviden még egyszer, aki nem próbálta ki, az miről beszél? A bunkofonról voltak ilyen vélemények azoknak, akinek nem vilt még akkor mobilja :)

AP (törölt) 2008.02.26. 20:36:56

azaz, a karbi alá a keverékképző lemez..
van aki még emlékszik rá? nem semmi..
na az igen, az hatásos. mondjuk szükség is volt rá :)

bervas 2008.02.26. 20:38:58

Az ilyen és ehhez hasonló csodaszereket néha-néha egy-egy lelkes marketinges be akarja méretni hivatalos helyen. Némelyik kitartó, és sikerül neki. Az eredményt pedig nagyon-nagyon gyorsan elsüllyeszti. A mérőhelyet köti a titoktartási szerződés.

Finichiu mester nem egy ilyet mért, légkeverő kütyütől a benzinpolarizáló mágnesig. Emlékeim szerint úgy mondta, a legjobb csodaszer az, amelyiknek a hatását észre se venni. Amelyiknek észrevenni, ott pénzbe fog kerülni a motor gatyába rázása :-)

Ami a hitet illeti, mindenki annyit költ rá, amennyit nem szégyell. De ne akarja tudományos baromsággal leönteni.

Gianni 2008.02.26. 20:39:16

én nem tudom de szerintem marhaság.ha veszem egy átlag benzines 15bar-os kompresszióját akkor annak 30%-a még barátok között is 19.5bar.na már most ez egy régebbi dieselnek is becsületére válna,egy benzines autóban még az elött magától begyulladna a nafta mielött szikrázhatna a gyertya.és ha jól tudom az nem üzemszerű müködése egyik benzin zabálónak sem mégha kevesebbet is eszik.:P

makmarci 2008.02.26. 20:42:40

Ilyet nem kérdezünk olyantól aki többszázezret fizet pluszban, hogy DIESEL autója legyen, majd mikorra visszahozná az árát, elromlik pár ócsó dolog benne, azt lehet előlről kezdeni a szédületes megtakarítást, hogy ne bukjon olyan sokat összeségében. Na ezéé kell a tabletta. Ha borba jó, akkor a kocsinak se árt.

Na de fordítsuk komolyra : Pár volt egy riport asszem még a Csúcsforgalomban egy feltalálóval, aki átalakított egy benzines blokkot (talán VW volt)úgy, hogy vizet injektáltak a hengerbe a benzin mellé. Brutálisan megnőtt a nyomaték a kocsiban a gőztől, viszont borzalmas pusztítást végzett a motor belsejében a víz.(és asszem a fogyasztás is jóval kisebb lett) Azt mondták akkor, hogy kiviszik Bécsbe valamiért, és kellene pénz átalakítani a motort, hogy ne csak 5-10.000 km-t bírjon ki. Jó lenne hallani valami újat a projektről !

Kifordított kacagány 2008.02.26. 20:42:54

brumi 2008.02.26. 20:34:53
mármint ahhoz, hogy a "Az üzemanyag villámgyors elégése óriási tágulási nyomást okoz, ami hatalmas lendülettel nyomja lefelé a dugattyút."?
egyébként én kipróbáltam. az igéret szerint a második-harmadik tank üzemanyagnál már érezhető eredmény várható. ilyen nem volt.

brumi 2008.02.26. 20:43:15

wroadd
Van ilyen tesztünk, alföldi Volán telepen mérték, használták, és megint mérték az eredményeket, ott 9% teljesítmény növekedés jött le, és jelentős károsanyag csökkenés - 40%. Európai tesztjeink is vannak, készülünk magyar tesztelésre - kíváncsi vagyok rá, egy hitelesen jó eredményt winkli fel tenne e a cikiző tesztjei közé :) - az senki sem érdekelne, a híradóban is csak a negatívumokat tuszkolják ránk. Nem értem miért kell ebbe belemenni egy net-es lapnak is.?

Gianni 2008.02.26. 20:46:06

és még valami ha jól gondolom akkor a főtengely cspágyakat és a dugattyú csapszegeket,a szeleprugókat és pár egyéb dolgot sem ezekhez a nyomás viszonyokhoz terveztek.ezáltal az autó futásteljesítmény görbéje erős esésbe kezd.persze ha hatna az a valami ami egyébként nem hivatalos forrásból de arról az aszteroidáról származó anyag amivel a földünkre érkezett superman.

Hüjehalyó 2008.02.26. 20:47:20

"Van BNV-s felhasználó"

Muhahahaha!!!!! :DDDD

Roro · http://www.ormany.hu 2008.02.26. 20:47:45

Majd Finichiu a bme-ről megmondja. Találkoztam már az öreggel, elég betyáros neve van :D

brumi 2008.02.26. 20:48:39

kifordított kacagány
Csak akkor tudok mondani a kísérletedre valamit, ha tudok részleteket. Bármikor ingyen adok 5 tanknyi teszt adagot, leírással - csak be kell tartanod.Az égéstérben lévő felrakódásnak ki kell égni, csak ezután tud felépülni a réteg. Ez áltaában 3500 km.
abadai@freemail.hu

XANTI 2008.02.26. 20:48:49

Ha igaz volna a fogyicsökkenés, az olajcégek már tökönszúrták volna magukat. Egy dologra hatásos, de nagyon: a kereskedők pénztárcájára. Valahol kiszámolták, ha minden ilyen csodaszert felraknánk, bőven benyát termelne a motor. Mágnes, turbina, ultrahang, pót-szikra erősítő, stb. Egy ilyen adalék van ami valamire jó, de az az ólompótlásra jó régi motorokba.

Majtika 2008.02.26. 20:53:28

Brumi, ha a károsanyagkibocsátás lenne a lényeg, akkor mérj le egy Suzukit, üzemi hőfokú katalizátorral; CO:0.00%, HC:0 ppm.
Akkor mi ebben a nagy szám? Ezért van a szabályozott keverékképzés.

XANTI 2008.02.26. 20:53:56

Sőt! Ha igaz lenne a 40% károsanyag kibocsátás csökkentés, (melyik komponens?) a sötétződek, meg grínpííísszzz már hisztizne ezerrel, hogy tegyék kötelezővé.

dexter 2008.02.26. 20:55:47

tabletta forever ... mas autojaba .
ugy nezem a hivoknek el is gurult kapasbol :)
nem egy helyen lattam hasonlo okossagot reklamozni - a legtobb helyen hasonlo homalyzonas dumakkal - benzinesben a munkautem ha jol remlik valami 40 atmoszfera csucsban - szioka hengerfej es csapagyak ha akar csak neha igaz lehetne az a 30%.
addig amig ezek az alap informaciok ennyire megbizhatok , addig nem erdekel tovabb : mint a politikaban : aki csusztat az hazudik is - ha igazat mondana , akkor csusztatnia sem kene .

Pesta.p.i. 2008.02.26. 20:56:12

Tökéletesen offtopic :

biztosan mindneki látott már videót szénné tuningolt rettenetekről, meg olyat is amiben másik motor volt ... mondjuk egy V8 egy bogárban. Annyira ez talán nem is izgalmas, de ebben a videóban talán mégis van valami kis extra :)

www.youtube.com/watch?v=jKqAwDIlfOo&feature=related

remélem mindenkinek megvan, hogy egy sörösrekesz van bent vezető ülésnek :)

... jó-jó, én is látom hogy még nincsen kész... de a rekesz akkor is mindent visz.

Gianni 2008.02.26. 20:56:40

szerintem egy autót úgy kell használni ahogyan a gyáriak kitaláltak...30.000km-es szervíz intervallummal sem mennek el sokáig nem hogy hatásfok növelőkkel...az egész csak arra jó hogy 10 éves hitelre három évente cseréld a kocsikat.egy új autó szervízkönyve úgy kezdődik olajcsere 30.000km normál körülmények között apró betűs megjegyzés:városi és extrém körülmények között 15.000km.hát nem érdekes?

mattmetal 2008.02.26. 20:57:54

Közvetetten emeli a teljesítményt, pontosan az átlagsebességet: a Prolongot összekevered a tablettával és megiszod.

...úgy nyomod majd hazafelé, hogy ne az autóban fosd össze magad, mint még soha.

Car Fiol · http://CarFiol 2008.02.26. 20:58:11

Én azt szeretem, amikor az 1.1-es 206-osomba tukmálnák a 100 feletti oktános benzint, hogy az nekem mennyire jó is.
A másik meg, hogy ezek a hülye autógyártók miért nem csinálnak ultraszuperinfrasugárvisszaverős szanaszétpolírozott hengereket?
Én egy szer egy kék tablettát tettem a tankba és nagyon merev lett a kasztnim tőle.

GyLovag 2008.02.26. 20:58:55

Asszem van még pár ilyen "parádés" fogyasztáscsökkentő cucc. Ha mindet használjuk benzint termel a cucc?
Mellesleg hiányolom a magyar méréseket a palettáról, mert TÜV, stb-ket olyat hamisítunk, amilyet akarunk, hiszen az átlagparaszt nem ismeri a formátumát, hogyan is kellene kinéznie.
Ilyenkor mindig egy szokásos kérdésem jut az eszembe, ismerve az autógyárak, motorfejlesztők fogyasztáscsökkentés iránti vágyát.
Ha ez ennyire használ, miért nem alkalmazzák tömegesen minden autóban? Elvégre tényleges 10% fölötti fogyasztáscsökkenés az már értékelhető különbség lenne. Vagy vegyük a kutakat. Szép szlogen lenne. "Ha nálunk tankolsz x %-al kevesebbet fogyaszt az autód"
Így ebben a formátumban ez semmivel nem másabb az "akkufreshnél".
Ha valaki nem ismerné. Beragasztassz egy matricát a mobilod akkujára és legalább dupla ideig bírja, mert valamilyen ionokat bocsát ki. Amikor először akartak erről meggyőzni a hatásosságáról 2 napig röhögtem utána, pedig hozott a gyerek még egy bemérésről szóló iratot is valamilyen laborból, hogy ionokat bocsát ki. Tehát nem a hatását igazolta, hanem a sugárzását.

bervas 2008.02.26. 20:59:07

Legyünk józan parasztok.

Ha a csodasugarakat visszaveri a tükörréteg, akkor oda a motor hűtése, átolvad a dugattyú teteje.

Ha 30%-kal növeli a cucc az égés sebességét, akkor csörögni és kopogni fog a motor, azaz megen csak kellemetlen lesz az üzemállapota, csökken az élettartama.

30% nyomásnövekedés a dugattyú lefele mozgásakor sajnos műszaki szempontból értelmezhetetlen. Az égés miatt egyébként is nő a nyomás a hengerben. Mikor és hol mérhető a +30%, ráadásul mihez képest? :-)

A 450°C-ot az égés csak ezred, tízezred másodpercekre éri el. Ha az izé csinál is valamit, közel 0 ideje van rá. A legközelebbi pár marok molekulánál többre nem hat. A henger és az égéstér belsejének átlaghőmérséklete 120°C körüli.

Természetesen nem kivánok se józanságot, se parasztságot bárkitől :-D

Lowtyo 2008.02.26. 21:02:03

Többet tankolunk mint 4 éve

és ez milyen autókba jó
3 ajtósba
5 ajtósba
esetleg kombiba is?

AP (törölt) 2008.02.26. 21:02:12

Valaki megszponzorál, ha ezres Swifttel vállalom a kipróbálást?
Kérek pár marékkal ebből a cuccból, és 4000km után megmondom, mi lett az eredmény.
(úgyis tervben van motorcsere, az se nagy baj, ha tönkrevágja azt ami most benne van)

Lowtyo 2008.02.26. 21:05:42

60 lityis a tankom.
600 pénz egy tabi.
Ezek szerint 10 Ft-al drágábbé tankolok?
haggyá má

Viszont az Aloe Vera, az mekkora üzlet...

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2008.02.26. 21:07:14

Rámtukmáltak egy Roil Gold nevü csodaszert,beleöntöttem a faasztra tédémbe és semmi különbség.
8000Ft volt az 5 decis csodalötty,inkább költöttem volna a kocsimra.Ennyiért már eltüntették volna azt a pár db rügyezést a kasztnin....

Handras · http://www.handras.hu 2008.02.26. 21:08:32

brumi: nem baj, hogy te elhiszed, hogy kevesebbet fogyaszt az autod, az a baj, hogy masokkal is megprobalod elhitetni.

Lehet, hogy neked kevesebbet fogyaszt az autod, de valoszinuleg csak es kizarolag azert, mert jobban figyelsz a labadra tudat alatt.

En BNV tulaj vagyok (335i). Altalaban 12 lityi palyan, es 16-17 varosban.
Ehhez kepest, a hetvegen lementem vasarnap a velencei tora, es 7.8 volt az atlagfogyasztasom oda vissza. (computer szerint, ami eleg pontos)

Most mondhatnam a hozzad hasonlo hulyeseget, hogy a BNV-m 50 szazalekkal kevesebbet eszik ha 16.5 fokban hasznalom es lehuzott ablakkal megyek, de ez baromsag lenne. Azert evett csak ennyit, mert nem volt dugo, nem elozgettem, nem gyorsulgattam hanem csak lazan cruise-olgattam a 7-es uton. Ilyen egyszeru.

Ja es a 100 oktanos benzin is pont ekkora baromsag, jo nagy hulye aki azt hiszi, hogy a 100 oktanos benyaval jobban fog menni a kocsija. Asszem volt is errol cikk regebben, valaki belinkelhetne. :)

., (törölt) 2008.02.26. 21:08:40

Én Demalgont használok, igaz előtte mágnesezem a benzint, egy belógatott mágnessel, meg Gyurcsokkal is szoktam ráolvasatni, hogy hamar melegedjen.
A következő csökkenést értem el.
Autópályán 190=17 liter
Autópályán 130= 7.5l
Ergo, a legjobb fogyasztáscsökkentő a lábunk!

bervas 2008.02.26. 21:16:02

A különböző néven újra és újra felbukkanó csodaadalékok gyakorlatilag ugyanazt az USÁban a 40-es évek végén kifejlesztett teflonszerű anyagot tartalmazzák.
Egyetlen dolog miatt feljlesztették ki:

Amikor az ellenség kilőtte a csapatszállító Jeep és 2,5 tonnás GMC karterét, elkezdett vészesen fogyni az olaj. A maradék hamar túlhevült. Akkor az olajba kevert csodaizé működésbe lépett, kivált az olajból a hengerfalra, és gyakorlatilag olaj nélkül elvánszorgott a kocsi az emberekkel a legközelebbi fedezékig. Ott kivették a motort, és vitték az olvasztóba. Erre való a szer. Hétköznapi üzemben a hatása a pénztárcán kívül másra elhanyagolható.

Vannak benzinbe tölthető hasonló izék is (ex Slick 50). Azokat több néven is betiltotta a Köjál, mert ami füst betöltés után két-három percig kijön a kipufogón, az borzalmas rákkeltő.

A helikopter hajtóművekben semmilyen csodaizé nem kell. Azokat eleve úgy tervezik, hogy 30-60 percet olaj nélkül is elviselnek. Egyszer.

Joze 2008.02.26. 21:19:37

Nem hülyeség, működik! Már nagyon régóta, 2 hete használom teljes megelégedéssel, egy 1,4-es kombi Astra-hoz.
Több mint 850000 km megtétele után azthiszem beszámolhatok az eredményekről.
Annyit mondhatok, nem volt hiábavaló a másfél mázsa tabletta felhasználása.

A fogyasztás rohamosan csökkent, 5 liter alá esve kicsit lassabban, de 3 liter alatt újra felgyorsult. Jelenleg 2 litert eszik az autó, garázsban! Ez úgy érzem magáért beszél!

Ez persze nem minden, a tabletták megváltoztatták a motorban a fématomok elrendeződését, létrejött 8 új szelep, a hengerfej pedig HEMI-vé alakult. A teljesítmény jelentősen megemelkedett, jelenleg 210 lóerő és 460Nm mérhető padon. Ami fantasztikus, hogy a nyomaték 90%-a már 1500-ös fordulaton rendelkezésre áll, 3200-on éri el a csúcsot. Gondolhatjátok, mint a rakéta.

Az emisszióra is jótékony hatást fejt ki a csodaszer (mert ezek után nem kétséges, ez bizony egy mindenki számára elérhető csoda), amerre járok, még télen is zöldelnek a fák!

Csak ajánlani tudom, próbáljátok ki, megéri!

Desert 2008.02.26. 21:20:54

azt megkérdezhetem, hogy a nagy hivők/marketingerek honnan is tudják 30e km után, hogy ér-e bármit is a calgonjuk? ha jól értettem itt valami filmréteg alakul ki, ami gondolom, ha nem raksz bele calgont, akkor megszűnik, aztán csinálhatod vissza újabb 3500km alatt. Ha viszont nem szünteted meg, akkor mégis honnan a bánatból tudod, hogy mennyit fogyasztana calgon nélkül?
És persze, ha már hengerfalon filmréteg, nyilván az összes olaj összes adalékával kompatibilis, amit még az olajgyártók milliárdos laborokban se nagyon tudnak kielemezni, hogy mi történik mikor kétféle adalék keveredik...

brumi 2008.02.26. 21:21:10

Majtika
Áltlában minden katalizátoros autón mérhető CO érték, ezért is a határérték 0,03. A HC limit értéke 250ppm katalizátoros autóknál, több Suzukinál is voltam a mérésnél, 120 - 150 ppm, ehhez mérd a 6 - 8 ppm-et. Kíváncsiak voltunk egy két ütemű trabantnál működike ez a csökkenés, a héten fogjuk vissza mérni az értékeket hat tankolás után, ami eredetileg CO= 0,20 %, HC= 3580ppm volt üzemi hőmérsékleten. A fogyasztás csökkenése egyébként az 5. tankolásnál 11% volt, de ennél a tesztnél a környezeti adatok érdekeltek.Ha winklit érdekli, szívesen megírom neki.

bobbácsi 2008.02.26. 21:22:29

Hát én nem foglalok állást, életemben egyszer vettem ilyen tablettát. Bevettem, aztán elnéztem a diszkóbejáratot a Kossuth utcában, de úgy éreztem nem para, ha a Váci utcánál a szélére húzódok és egy szép nagy ívben megfordulok. Sajna az aluljáróból pont egy rendőrautó jött fel. Elég sokba volt a tabletta (:

GyLovag 2008.02.26. 21:23:50

Nem az a szakszerű teszt, ha aki árulja megesküszik a gyerekei életére, hogy amit mondd igaz.
Adjatok/vegyetek a Winkleréknek egy tesztautót 20-30ezer km-re (pl egy 1.0 vagy 1.3 Suzuki), plussz egy marék tabi. Eljárnak vele 10ezer kilométert amig kiderül alapból mennyit fogyaszt, aztán adagolják neki a tabit és kiderül lesz-e változás. Jöhet az autópálya tempó folyamatosan.
Elvégre senki sem szeretné a saját járgányát beáldozni. Ha tényleg műxik a cucc, ennél nagyobb reklámot egy kocsi árán nem lehet kapni és utána dől a lé. Egy országos kampány nagyságrendekkel többe kerül.

madogery 2008.02.26. 21:24:07

Asszem ezt hiányolta wki az előbb:
totalcar.hu/magazin/technika/premiumbenz/
Érdemes Lolwasni, a lényeg főleg a 2. oldalon a cicik alatt wan:
(ergo a "burzsuly"-nafta is csak a zsigába'(a teljesség igénye nélkül!) ér wmit, amennyiben ahhoz löwöd be az előgyújtit, és gyalulod hozzá a hengerfejet...)

magichorze 2008.02.26. 21:28:00

Gyalog járok.

Autóval 8 liter / 100 km, gyalog 0 liter / 100 km ergo végtelenszeres fogyasztáscsökkenés. Ezt übereljétek.

makmarci 2008.02.26. 21:28:40

Egy módon fogadok el bármilyen tesztet : nagylétszámú csoportokon, és a fele kapjon placebót ! Na akkor derül ki, hogy ér-e valamit. Annyit biztosan nem, amannyibe kerül...

Nekem eddig 1 dolog jött be, a váltómba raktam kerámia adalékot, de nem a kopás miatt, hanem a kapcsolási érzet miatt.

Kifordított kacagány 2008.02.26. 21:30:49

brumi 2008.02.26. 20:48:39
én azért úgy gondolom, hogy a hozzá kapott dokumentáció is elég érthető volt, nem hiszem, hogy te jobban le tudnád írni ugyanazt. egyébként a gyártó oldalán nem találkoztam ezzel a 3500km-el. de tudod mit? a télen újra előveszem a ladát és akkor majd folytatom a kúrát. úgyis maradt még pár tabletta.

GyLovag 2008.02.26. 20:58:55
honnan tudod, hogy nincs már benne eleve abba amit tankolsz? mivel úgysem használ, akár benne is lehet:)

Handras · http://www.handras.hu 2008.02.26. 21:31:37

makmarci, madogery: igen erre a cikkre gondoltam, tenyleg erdemes elolvasni.

brumi: hagyd mar ezt a suket altudomanyos baromsagot, tenyleg nem jo, mert meg lesz aki elhiszi.

Majd ha olvasom, hogy Kimiek a Ferrariban hasznaljak a viagradat es emiatt 10%-al kevesebbet eszik az F1-es auto, majd akkor elhiszem. Talan...

felhasználó 2008.02.26. 21:34:19

Ez a cikk egyszerűen egy nagy vicc nem elég hogy ilyen negatív hozzáállással állt hozzá a cikk kedves megírója (mondjuk ez annak is betudható hogy mostanában rengeteg olyan termék van a piacon ami nem használ semmit)de ezt a tablettát MINIMUM 2-3 hónapig kell használni folyamatosan hogy kijöjjenek az eredmények és mint fogyasztás normalizálódjon egy olyan 10-20 százalékos csökkenésen mint a teljesítmény nőjjön. Nem tudom hogy ki volt az a nagytudású egyén aki elmagyarázta a tesztelő cikkírónak hogy hogy kell ezt használni de egyszerűen ezt nem így kelett volna csinálni én rendszeresen használom ezt a tablettát nagyon jó hatással van a gépsárkányra az 1.4 es motorral hihetetlenül jól megy és a fogyasztsom is lement 6.5 re 7.6 ról ami barátok között is 14 százalék szóval ennyit errő az egészről lehet mndenkinek nagy a szája amíg nem veszi a fáradságot arra hogy kipóbálja és nem ilyen igénytelen módon mint ahogy ebben a tesztben! További jó írogatást és tessék gondolkozni mielött leírtok valamit.

AP (törölt) 2008.02.26. 21:37:12

GyLovag 2008.02.26. 21:23:50

én pont erre vállalkoztam az előbb..
az én motoromnak már töknyolc, ennél gyengébb úgyse nagyon lehet, viszont tuti hogy előbb-utóbb motorcsere lesz.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.02.26. 21:40:51

Most nagyon kiábrándultam. Nagyon szurkoltam, hogy működjön a cucc, és használt lelakott ócskavasam annyit fogyasszon, mint egy ÚÚÚÚJ 1.2-es fábia. Mostmár sehogy sem kerülhetem el az anyagi csődöt.

Lemes 2008.02.26. 21:41:53

Szia AP!

Tedd mar meg nekem, hogy tanulj valami komolyat - mondjuk vmi mernokosdit - es 3,5 ev mulva megujult emberkent rajojj arra, hogy az ember nem mindig veri 24 oraban a mellet a Suzukira. Hidd el, jot fog tenni. Irhatnam a lelkiismeretet, kozerzetet, stb. Még boven sorolhatnam. Vazze: amennyi okoskodasodba faj neked ez a "Suzuki-feeling" - amit megertek egyebkent -, sokkal kevesebb energiadat emesztene fel, hogy elvegezz vmi epeszu - bizom benne: hozzad meltobb - szakmat. Nincs ezzel semmi baj, de tenyleg tobbre tellene toled szerintem. Nem vagyok egy trendi ember, de ezres Suzukival peldalozva egy ido utan nem csak nekem, de szerintem magad szamara is unalmassa valsz.
Semmi bajom a Suzukival, mert egy csomo jo ismerosom tolja a baro regi verdakat minimalis hibakkal, na de nem egy autobuzik. Csak nezz vissza, hogy mennyit dumalsz itt, oszt gondolkodj el... a faszé nem lépsz tovább?
(bocs, hogy most ilyenem van....)

Rb 2008.02.26. 21:46:30

Nem merték megcsinálni a tesztet?
Hány kapszulát használtak el végül?
Csak egy tanknyit?

Ez első tank után nekem sem volt még kevesebb a fogyasztás. A második tankolás után kezdett el csak csökkenni és a harmadik tank benzin elfogyasztása után állt be. 12%-ot csökkent.
Különben elég zagyva lett a cikk, pedig biztam benne, hogy tárgyilagos marad :(

Dragdaewoo 2008.02.26. 21:46:34

Én meg úgy vagyok ezekkel a fogyasztáscsökkentős csodaszerekkel, hogyha mindegyiket beletölteném/beledobálnám a kocsimba tankolásnál, akkor már ott tartanék, hogy a kocsimnak termelnie kéne a benzint... :P

GyLovag 2008.02.26. 21:49:35

Szerintem az összes pozitív hozzászólást egy ember írja különböző neveken.

Kifordított kacagány
Akár benne is lehetne, de akkor a használatával már legalább 28% lenne a megtakarítás. :)

Na hajrá, ki ad AP-nek egy marák tabit meg benzinkártyát tesztelni?

T-boy (törölt) 2008.02.26. 21:51:08

Valamiért/pl.vw/semilyen adalékot nem
ajánl belerakni se benzinbe se olajba.

DonVincenzo 2008.02.26. 21:52:15

Szemölcsöd van neked nem "BNV"-d! Legalább olyan autót kamuzz aminek le tudod írni a nevét! :)))

rcgames.ro · http://rcgames.ro 2008.02.26. 21:53:15

>A legjobb fogyasztáscsökkentők:
>- Normál pedálhasználat

Ezt igy, ilyen formaban nem tudom megerositeni de merem allitani az ellenkezojet: a "nem-normal" pedalhasznalat eroteljesen noveli a fogyasztast.

Meg az injektor-fuvokak fizikai allapota is... :(

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.02.26. 21:54:02

Nálam egy a chiptuning elég rendesen csökkentett a fogyasztást (ha kímélősen vezettem).
Úgy értem, ahhoz képest, ha ugyanúgy vezettem chiptuning nélkül. Persze ha nyomtam neki, akkor meg növelte, de a teljesítményt is vagy 15%-kal.

egy átlag 2008.02.26. 21:56:52

Nekem ez a fogyasztóvédelem tetszik.
Minden forgalomba hozott vegyianyagot el kell látni biztonságtechnikai adatlappal, melynek tartalmaznia kell a termék összetételének legalább 95 százalékát.
Amennyiben ez nincs meg, a forgalmazó minimum milliós büntire számíthat.
Úgyhogy....ha én fogyasztóvédő lennék, meg környezetvédelmi hatóság :)

Bogre 2008.02.26. 22:00:31

egy átlag

Fent van a cég Hivatalos honlapján.

egy átlag 2008.02.26. 22:02:13

"1.4 es motorral hihetetlenül jól megy"

Ezt a faxkalapot eheheheheheheh

hórihorgas 2008.02.26. 22:02:30

Te Robi, én inkább javaslok egy szerényebb fogyasztású bringát :)))

De komolyra, ex- Unixos kollégám is próbálta, céges Fókusz gyertyái simán elégtek :)))

Egyébként jellemző, a magyar mindig is okosabbnak képzeli magát mint kocsija tervezője, már vallásosan kergetnek illúziókat. Már várom mikor tömörülnek egyházba, majd megtámogatom őket az 1%-ommal :)))
A büdös életbe nem fogom megérteni, aki megveszi a legjobb olajat a kocsiba, a francért teszi tönkre egy prolonggal???? Na ez a tabletta is ilyen....

AP (törölt) 2008.02.26. 22:04:45

Lemes: teljesen igazad van. Írtam litániát, de inkább mégse.

equium 2008.02.26. 22:04:54

Hát ha tényleg jó ez a szotyi akkor 1 éven belül világsiker lesz.
Na én ezt megvárom.

egy átlag 2008.02.26. 22:06:37

bögre, az nem játszik, megy a bünti, ha rajtam múlik.
A jogszabály nem ismerete..........

AP (törölt) 2008.02.26. 22:07:13

Még annyit, hogy amikor zsiguliztam nem is oly rég, akkor az volt a bajotok, hogy állandóan arról beszélek.
Hát tehetek én arról, hogy minden autó érdekel?:) (a sok ál-autóbuzival szemben, akiknek Lambo alatt nincs kocsi.)
Nyilván a sajátjaimról tudok a legtöbbet pofázni.
De majd megpróbálom visszafogni magam. :)

Sancy 2008.02.26. 22:09:28

brumi 2008.02.26. 20:22:39
A hiányolt környezeti mérés: három autónál - bár wnkli szerint ezek nem is autók - CO=0,00% HC=6ppm !!!
Ha van ilyen autótok, nyomhatjátok tovább a hozzáértő sódert.

Itt az embered : forum.index.hu/Article/viewArticle?a=76622920&t=9145518

Ja, és 10 évnél idősebb az autó. :-)

Bogre · http://www.bogre.myffi.biz 2008.02.26. 22:10:25

equium

Végre megmondtad a frankót!1 éven belül világsiker lesz.A cég jelenleg 230 országba szállít,és egyre többen használják,hiszen sok helyen emelik az üzemanyag árát folyamatosan,igaz nálunk még rá is tesznek egy lapáttal.

rallysgt 2008.02.26. 22:12:51

ez most nem valt be de majd en feltalalom az igazi fogyasztascsokkentot sot meg termelni is fogja a benzint !!!!!!!!!!!!

ja es megmentlek megszalott az anyagi csodtol sot az ocskavasad termeli a benzit az E36ba es az E39be is

egy átlag 2008.02.26. 22:23:27

Szóval, körbeszaglásztam ezt a "csodát"
1. Az usát vagy más fejlett országot még nem látott ez a szar.
2. Ez a kamu weblapok közt is a ciki kategória (usa: under construction)
Szóval SZERINTEM ez egy átverés show. Olyan il ferro csak bénább
3. Meg aztán itt izgul velünk egy "céges" ember, és cáfol
4. A jó bornak nem kell cégér.....

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.02.26. 22:28:34

rallysgt 2008.02.26. 22:12:51

Mit találtál fel te? Elindult a 2.3-as benzintermelő a garázsban a földön, és már feltelt az udvar benzinnel? :)))

Bogre · http://www.myffi.biz 2008.02.26. 22:31:47

egy átlag

Köszi.légyszi üsd be a keresődbe (myffi) és utánna nézd már meg a honlapot légyszi,légyszi!
Most csináltuk a garázsban:)de le lepleztél minket!Bocsánat az egész estés átverő show-hoz.(ja és a nyelv választásnál jelőld ki a Magyar nyelvet)

GyLovag 2008.02.26. 22:38:20

Heuréka!
Feltaláltam az igazi benzinmegtakarító eszközt! Egyszeri kiadás és nem a benzinbe kell adagolni! Akár 80-90%-os megtakarítást is elérhető. Nem kell 3500km-t várni a hatás elérésére. Rendelje meg most a "Lökhárítóból kitolhattó vonórudat"TM
Csak rá kell akasztani menet közben az előttünk haladó autóra és már állíthatja is le a motort. Világszabadalom! Csak itt, csak most, csak nekünk!

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.02.26. 22:42:38

Bogre · www.myffi.biz 2008.02.26. 22:31:47

Zsolti

Láttál te már olyan MLM terméket, ami jó is volt valamire? Persze kivéve amit te árulsz, és a Noni Juice-t, amitől visszanőtt a kutyám lába?

Rexfelugyelo 2008.02.26. 22:43:43

"A cég jelenleg 230 országba szállít" - ugye nem baj, ha ezek után valamennyi általad leírt számot némi fenntartással kezelek?

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.02.26. 22:44:06

GyLovag 2008.02.26. 22:38:20

Lehetek én a piramis második foka? Esküszöm gyűjtök csoportot meg minden. :)

M 2008.02.26. 22:44:20

Nagy szeánszát éljük most ezeknek a csodabigyuláknak emberek,nem? Pharmanexes(valami eü-s csodabogyókkal piacolnak) kollegám 60 éves létére fickós giggolo lett,ettől az akármiféle tabi-tól meg a v8-as Chevy motor halkan pöszögö szuzi motor lesz...Na kösz. Másrészt érdekes megfigyelni az "esküdöző" donorokat,mind 1.2-es,1.4-es motorok fogysztását akarják a nullára levinni,meg 6 literről 5-re lemenni az már királyság..Ja ige,ha 6 liter benzint nem bírsz ki a 10 évre vett kiskocsi részlete mellett+ caco +egyebek mellett,mi? Tán nem tablettával kéne a családi költségvetést megmenteni..öreg autóval járok,ki van fizetve,kb 15 litert eszik városban,meg se fordulna fejembem ilyen szart a tankba dobni..másrészt "atószerelő" volnék,vagy mi...érdemes volna átgondolni ez a finom kis tablettácska milyet jót tesz mondjuk egy HDI-nek,ahol majdnem 2000Bar-on fecskendeznek be...értem én,hogy van gázolajszűrő a világon,meg azé' is van,hogy szűrjön,de ami kis mikron méretű szar netán átjut rajta,idővel komoly károkat csinálhat a rendszerben..és ez csak egy pl..megkérdezhetném én még a kedves forgalmazóktól,ha már a henger falára kiül ez a szar,miért nem ül ki mondjuk a befecsi szelep falára?? ja igen,mert az ott már nem igazán tenne jót...dehát ez az okos tabletta pontosan tudja hol kell kiülni..:-)) Na hagyjuk,verje mindenki a saját farkával a csalánt.. Egyébként a saját lábunk tényleg a legjobb fogysztáscsökkentő,ezt már többen leírták előtte,de ez valóban így is van. Ingyen ki lehet próbálni,nem kell hozzá sokat menni se,tabletta se...menjél 100km-t mindig barom módon városban,6000-ig pörgetve az 1.4-es ki*aszottul jól menő autódat,ami csak kifér a csövön..utána menjél vele úgy 100km-t,hogy normálisan gyorsítasz,időben váltasz,a forgalom tempójában nyugodtan autózol..mindjárt észrevehető fogyasztáscsökkenésed lesz ingyen. Nem is kell hinned nekem,csak kipróbálni.Jó éjt Everybody!

Rexfelugyelo 2008.02.26. 22:46:23

Hova lett a tablettás koma azon hozzászólása, amire reagáltam???

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.02.26. 22:51:30

Hát a legnagyobb LOL, a piramis játék után (IL FERRO, HEHE).

"minimum két-három hónapig kell használni" meg "3500 km a hatás eléréséig". Ahamm. Ha nem működött, akkor mennyi zsét is basztam ki az ablakon ez idő alatt? Ez mind szép-szép bevétel pár lámától, aki úgysem fog a fogyasztóvédelemhez rohangálni, szóval talált pénz, nemdebár?

Akkor matekozzunk, átlagadatokkal:

3500 km az mondjuk 7 teli tank, ha 500-at tud a kocsi egyből elmenni. Ez elég átlagosan hangzik. A 7 teli tankhoz hozzászórom a 7 x 3 = 21 csodaviagrát. Az 21 x 600 = 12600 Ft, ami benzinben 12600 / 300 =42 liter. Azaz egy teli tank kb. DE: megspóroltam 3-4%-ot (átlag a "kezdeti beépüléstől" az "elért 9%-ig"). A kb. 7.5-ös átlagfogyasztásból akkor lejön a 3-4%, azaz 7.24 lesz a fogyasztás ÁTLAGA a 3500 km-en. A különbség 0.26 liter, ami 78 Ft/100 Km. Ezt összevetjük a 3500 Km-el: 78 x (3500 / 100) = 2730 FT. Na és a konklúzió:

Megtakarítás - költség = nyereség
2730 Ft - 12600 Ft = -9870 Ft

Na, akkor eszerint egy tízessel meg lett vágva a kedves kuncsaft. Ezt add össze, fizikus-kémikus-matekos csodadoktor kombókám! :) Ja,ha a "viagra" viszont nem hozta az eredményt, akkor ennyi a vége. Ha meg még hisz az ember és csakazértis dobálja tovább, minden tankhoz minimum egyet, ahogy feljebb olvastam, (bár hármat kéne, ezt meg a cikkben)és tényleg tök faszán csodát tesz, akkor utána egy tankolásnál akár 4-500 Ft-ot is megspórolhat az ember. Akkor a 10000 (amit bebuktunk ugye előtte) az 20 tankolás után jön vissza, azaz ismét a nullánál állunk... NOS?

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.02.26. 22:54:23

De ha tovább számolgatunk az előírt 3 bogyóval, akkor minden tankolásnál -1300 Ft a megtakarítás. Vagyis többletköltség. Zseniális találmány, bazzeg, miért is nem rohantam venni? :P

Rocko- 2008.02.26. 23:04:32

há' az úgy volt, hogy az 0.1-es suzukimmal a kút mellé álltam, csak pumpáltam, csak pumpáltam vissza a benzint a kútba, oszt kipukkadt!

árpi 2008.02.26. 23:08:15

Inkább a prolongos dolog érdekelne minket!!!!!!Nekem van benne prolong és tudom milyen de te tudod-e?Mert ez tényleg okés!

horvath911 2008.02.26. 23:08:35

Kukori jó ég ennyi időd van?
adhatok egy kis számolási feladatot? nem ártana egy kis segítség! :)

Desert 2008.02.26. 23:09:13

"dehát ez az okos tabletta pontosan tudja hol kell kiülni"

valószinűleg a mosóporokban lévő intelligens molekula testvére ami felismeri a szennyeződést. Nabumm, ez meg a hengerfalat ismeri fel.

Bogre 2008.02.26. 23:10:37

KuKori

Részemről szeretném lezárni a témát,jó volt veletek.Én és ismerőseim használjuk a tabit,és jól müködik.Lehet hogy egyszer majd Ti is használjátok amikor a legjobb barátotok ajánlani fogja Nektek,hisz benne megbiztok.
A matekhoz csak egy kiegészítés,hogy újra át tudd számolni:1db tabletta 50-60 liter üzemanyaghoz kell,10%-os megtakaritásnál 1500 Ft-ot spórólsz-a tabletta ára(600Ft).Tankonként 900-1000Ft a zsebedben marad.!!!Jó écakát,sziasztok!

Akosh 2008.02.26. 23:12:19

Ez a tabi szerintem egy egyszerű kihasználása a tudatlan embereknek.
De a Prolong nem lehet rossz, mert haverom a Ford Explorerébe töltött a váltóba való prolongot és vidéken szétrepedt a váltóház és kifolyt az összes olaj (minőség, megbízhatóság, Ford... hehe) és úgy is hazahozta az autót lábon, szóval egy kb 80 ezres hazacipelést úszott meg kb egy 10-esért.
Azóta az ML mercijébe is az első dolga volt prolongot tenni és annak semmi baja azóta sem.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.02.26. 23:16:29

Oké. Ha a tabletta a bejáratási időszakban hozza a 0 - 10 % -ot, akkor az első 3500 km-en 0 Ft a nyereség átszámolva egy tabival. De fentebb nem ezt olvastam, hanem 3-at.

De köszi az infót, én csak benzint tankolok és olajat adok továbbra is a motornak, mert ezt ajánlja a Mazda :) és zoom-zoom-zoom :)

Az más kérdés, hogy felmerül, mi is történik a motorral (hivatalos mérés hiányában), lehet, hogy nem lesz egy nyereség a nagygenerál. De leht, hogy semmi sem történik, az nem baj végülis.

Csubakka Junior 2008.02.26. 23:22:54

Volt egy ilyen post:

Mennyit fogyaszt az Ural?
2008.02.19. 19:00 - Winkler Róbert

Én javasolom, hogy a 2. sz. kontroll jármű legyen egy Ural. Ha van hatása a csodabogyónak, akkor az itt mérhető eredmény lesz, és jelentkezni fog - tekintve a 100l-es fogyasztást 100km-en.
Ezzel aztán rövidre is lehet zárni ezt műbalhét.

[] (törölt) 2008.02.26. 23:24:10

"Ha igaz volna a fogyicsökkenés, az olajcégek már tökönszúrták volna magukat."

nem. ha ez mukodne, akkor maguk az olajipari cegek kotyvasztanak es arulnak, ezert ugyanis nem kell fizetni egy fillert sem az araboknak, meg draga koolajfinomito sem kell hozza.

[] (törölt) 2008.02.26. 23:31:13

"Én javasolom, hogy a 2. sz. kontroll jármű legyen egy Ural. Ha van hatása a csodabogyónak, akkor az itt mérhető eredmény lesz, és jelentkezni fog - tekintve a 100l-es fogyasztást 100km-en."

es a 3500km-es "bejaratast" majd te fogod szponzoralni? ;-)

olyan ez, mint az Il Ferro: kurva jo lesz neked majd egyszer valamikor, de elobb tejelj :-DDDD

WR 2008.02.26. 23:35:19

Javaslom, hogy a Magyar fejlesztésű Spurit is vegyétek górcső alá, lehetőleg hosszútávú teszten. Nem vagyok se dílere, vagy szerződött parnere, én a JTD-mben használom. Legnagyobb áldása, hogy jelentősen halkítja a traktorhangot. Az meg már eleve csak jót jelent. Mellesleg néhány ezer km után ténylegesen észlelhető, kb fél literes fogyasztáscsökkenést mutat. Jobbnak találom, mint a prémiumnak nevezett dízel kutyulékokat. 13ezret mentem vele eddig.

[] (törölt) 2008.02.26. 23:41:25

ha mentel vele tovabbi 100ezret motorcsere nelkul, majd visszaterhetunk a temara.

Csubakka Junior 2008.02.26. 23:41:38

es a 3500km-es "bejaratast" majd te fogod szponzoralni? ;-)

olyan ez, mint az Il Ferro: kurva jo lesz neked majd egyszer valamikor, de elobb tejelj :-DDDD

Meg is adtad a megoldást! Bazi nagy reklámfelület van a gépen - le kell szerződni valami jófajta matricás céggel!

[] (törölt) 2008.02.26. 23:51:33

nekem valami olyasmi remlik, hogy az Il Ferronal sem tolongtak a hirdetok.

WR 2008.02.26. 23:57:20

Ok. 4 év múlva jelentkezem :-)

Péter 2008.02.26. 23:57:50

Amerikában már az FTC előtt van a dolog, ugyanúgy el fogják meszelni, természetesen, mint a Motor-Up, Duralube meg az összes többit átverést. Épeszű ember tudja, hogy nem működik egyik sem, az áltudományos reklámszövegeik meg a málymosóhatás szintjén vannak. Aki nem bukott meg fizikából, annak már tudnia illik, hogy ostobaság az egész. Aki nagyban tódítja az ellenkezőjét, abból a pénze beszél, nem a józan esze: ebből akar megélni vagy meggazdagodni. Akár mások átverése árán is.

danken 2008.02.27. 00:25:23

17 liter??? Az kegyetlen sok

Akosh 2008.02.27. 00:43:08

17 liter egy 2 tonnás 4x4-től sok? Volt egy 2.0-ás focusom, automata és 15 volt az átlag úgy, hogy 13,5 a gyári adat... de a max 21 volt:D Haverom is röhögött rajtam, mert az ML430-al 16-ból bőven elvolt városban:)

EgymasikTom 2008.02.27. 02:30:48

Asszem, majd 20 evnyi autojavitoi gyakorlattal mar van nemi ralatasom az ilyen jellegu dolgokra, roviden: rakhattok barmilyen macskaszart az uzemanyagba, az autotok fogyasztasa nem attol fugg, hanem attol, hogy milyen nehez a jobb labatok, meg hogy milyen a motor-, valto-, kerekek, gumik muszaki allapota. Ha semmi mast nem csinaltok az autoval, mint ami a gyar altal eloirt szervizek, mellette hetente ellenorzitek a guminyomast, a motorban van eleg kompresszio, tiszta levegoszuro es jo gyertyak, meg megfelelo olaj, meg egy kis turelem a gyorsitasoknal, higyjetek el az mar onmagaban eleg a fogyasztascsokketeshez.Sokszor jobbra jon ki mint a gyari adatok a legtobb tipusnal.
'99-es 2L-es, atomata Mondeo-t hajtok, 211000 van benne (de minden 10e-nel szerviz szigoruan, 200e-nel vezmuszijcsere, minden mas eredeti), de a fogyasztasa meg mindig hajszal pontosan ugyanaz, mint ujkoraban.
Lehet, butan hangzik, de esetleg probalkozhatnatok ezzel a variacioval is.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.02.27. 04:55:31

Nem hangzik ez bután, csak könyebb pirulát hajigálni a tankba, mint lassan menni:)

karlmann 2008.02.27. 08:10:53

Én csak azt nem értem, hogy ha ez a tabletta annyira frankó mint amit itt néhányan leírtak akkor:
1. Az üzemanyaggyártók, miért nem csaptak le rá, ha másért nem azért, hogy eldugják a világ elől?
2. A zöldek és a Greenpeace miért nem csapott le rá és miért nem kampányolnak mellette?
3. Az autógyártók miért nem ajánlják agyba-főbe minden vevőnek?
4. A megalkotói miért nem lettek minimum fizikai Nobel díjasok?
5. Miért nem lett még tesztelve egy nemzetközi független cég által pl. SGS?

NOrban 2008.02.27. 08:17:56

Na az sem volt semmi, amikor a Fogysztáscsökkentő Tabletta az iwiw-en ismerősnek jelölt... Basztam is úgy vissza, hogy csak koppant.

ommm 2008.02.27. 09:44:58

benzinmotorba benzin való. pont.

a "csodatabletta" már évekkel ezelőt lecsengett Áááámerikában. azóta sem hallani róla semmit.
eddig tartott, míg a magyar paraszti észt átverve itt is kaszálnak vele. a sületlenség netovábbja, tipikus átverés.
de ameddig az ilyen és ehhez hasonló faszságokat meg tudják etetni a néppel, addig lesz létjogosultsága ezen cégeknek.
a Teleshopping tele van ilyen cuccokkal, vegyétek és egyétek.

csimi 2008.02.27. 09:49:38

Bogre
"A cég jelenleg 230 országba szállít"
Érdekelne mit válaszolsz Rexfelügyelőnek a kérdésére. Csak azért mert hivatalosan 195 ország van a földön. Ezek szerint a marson is használják 35 országban? Vagy mi van? Itt a pillanat bevetni azt a szöveget: mivel ezt a NASA fejlesztette ki :)) ők Alienekkel talalkoztak az űrben és tőlük van a recept.

Shadowbull 2008.02.27. 10:27:10

Aki ilyen szarokat dobal a benzintankba, az megerdemli, hogy rovid uton beszarjon a motorja.

sb

Péter 2008.02.27. 10:30:17

Mikor hagyjuk már ezt a fogyasztáscsökkentő hókuszpókuszt?!

brumi 2008.02.27. 10:32:35

Handras
A Te leveleden keresztül kérek elnézést minden BMW olvasótól, nagyot hibáztam, visszaolvasva már a fülem is ég. Igazad van, az ok amiért írogatok erre a cikkre csakis a féloldakú teszt . Megvárom még a másik autó eredményét, és megnyitni sem fogom ezt az oldalt ezután. nem azért mert rossz a lelkiismeretem, hanem azért, mert olyan dolgon keresztül ismertem meg a stílust és a tartalmat, amihez értek. Amiket leírtok itt a fogyasztás összetevőiről, természetesen ismerem, ahogy a kollégáim is. Akitől Winkler kapta, nos nem voltam ott, nem tudom ki hibázott. Akinek felkínáljuk a tabletta használatát, ugyan ilyen teszt áll rendelkezésére, és mindenki a saját tapasztalatai alapján dönti el, használja e tovább, vagy sem. Május óta foglalkozom forgalmazással, egy autót sem rontottunk el, viszont sok pozitív véleményt kaptam. Voltak eredménytelen tesztek is az elején, a 99%-ban én mondtam rosszul a felhasználást, vagy türelmetlen voltam. Ezek is tapasztalatok voltak, több autónál azóta már használják a tablettát, mert rájöttünk közösen a tulajjal, mi volt a hiba. Általában a túladagolás bolondította meg a lamda szondát, mert csökken a károsanyag kibocsátás. Nem szükséges az ördögűzés, a tabi jó. A hozzászólók is a saját tapasztalatait - amik nincsenek - mondják, és mi akik használjuk mi is ezt tesszük, mert van róla tapasztalatunk.

Desert 2008.02.27. 10:50:05

Mennyi idő alatt tűnik el a hatása ha nem használod? Gondolom egy tank. Namost ne 3500km-re beledobált bogyókkal hülyitsük a népet, hanem forditsuk meg. Marketingerek. Adjatok egy calgonizált autót a totalcarnak egyetlen hétre. (filléres tétel, ha marketingről beszélünk) ők kifogyasztják a benzint belőle, beleraknak 2 tanknyi km-t calgon nélkül, megmérik az elején-végén a fogyasztást (akár a computer szerinti pillanatnyi fogyasztást, azonos úton, azonos sebességgel) és máris kiderül, hogy ér-e bármit is a calgon.

Shadowbull 2008.02.27. 10:59:13

Kedves Brumi,

a gond ott van, hogy olyat le birtok irni, hogy a nyomas 30%-kal novekszik a hengerekben, vagy bevonat kepzodik a hengerfalon es az visszaveri az infravoros sugarakat, akkor egyertelmu, hogy nem ertetek hozza.

Jo esetben nem cseszitek szet az autokat, kulonosen az ujabb, erzekenyebb konstrukciokat.

sb

brumi 2008.02.27. 11:26:44

Desert
A teljes hatást az autó a harmadik tankolás után veszíti el, ez saját tapasztalat. Több autőn kipróbáltuk, hogy a beállt csökkenés után elhagytuk a tablettát, ennyi idő kellett hogy a kiépült film réteg lekopjon, és hogy a hígítás a tankban elég alacsony legyen.
Minden tankolásnál marad pár liter bekevert benzin, ennek kell felhigulnia.
A "nyomásnövekedés" engem is bosszantoot az elején, aki beszél angolul, ezer olyan kifejezést talál, amit nem igazán lehet magyarosítani, ez rosszul sikerült. Olvasd eredetiben :)

Skodry 2008.02.27. 11:30:54

Sziasztok!

Én is szerettem volna vásárolni Prolongot, de elég borsós az ára. Így kötöttem ki a Wynn's nevű adaléknál. Fórumon dícsérték a maga 1200 Ft-os árával megért egy próbát. Nekem veterán autóm van. Ólomadalékos, 1962-es. Ami változott:

Halkabb járás, szelephang csökkenése, talán egy picit jobb menetteljesítmény, de értelemszerűen nem versenyzek egy 46. évében lévő autóval:)

Olaj nem habzik, az olajcserénél sem láttam semmi rendelleneset a fáradt olajban.

ommm 2008.02.27. 11:33:35

'ztán 30-as Stihl-be lehet-e tennyi azt a izét?
meg aztán apósnak van egy tuning Robi-ja, négy köb szart úgy árrébvág, hogy csak csattan, de közben me' megeszi a nyócat. na abba jó-e?
mer' nekem mondta Sanyi is, a csapos a Rézkakasbú, hogy autó benzinre megyen, nem tablettára.
na meg aztán a rotációs kapa is elakadt a mútkor a vakondba' alig bírtam agyonbaszni a ződládával, abba má' vettem vípóvert de akkor meg kiszaladt velem az útra, anniyra ment az istencsapása. olaj nem is kellett hozzá.
hát így vagyunk mi itten, hogyé az a tabletta? hátha a 'zasszony jobban ken maj' tőle.
na adjisten'

Desert 2008.02.27. 11:33:57

hát akkor legyen 3 tank. Még mindig kevesebb, mint 3500km és nem lehet olyan dolgokra fogni, mint hogy rosszul csináltak valamit. Calgonizáljátok ti, ők pedig használják anélkül. Nem egyszerűbb?

ommm 2008.02.27. 11:40:30

tankba is jó? akkor amit a kapáho' rendeltem kevés lesz, no mer' maradt itt a nagyapám után, asszongyák partizán vót, egy T34-es, először asszitük, hogy ruszki kemence, de mikor az öregnek el kellett menni, mondta, hogy tank az meg hogy fidezén vagy mi. no, hát kűggyenek még két fuvar tabletát abba is.

Lilarépa · http://lilarepa.hu 2008.02.27. 12:51:19

Hát ez jó. :)))

Amúgy én tudok egy tényleg működő trükköt!. :) Voltunk két éve nyáron egy olyan 7000 km Európai körtúrán, és a fogyi 6.5 lett (1.5dci Scenic). Következő évben síbox-szal mentünk, és egy olyan 9000 km átlaga 6.0 lett.

Tehát mindenkinek javasolom, hogy síboxszal járjon, ugyanis 8.3% fogyasztáscsökkentést okoz!! :D

Amúgy a viccet félretéve az adatok, amiket írtam valósak. Az igazság itt van:
"Lehet, hogy neked kevesebbet fogyaszt az autod, de valoszinuleg csak es kizarolag azert, mert jobban figyelsz a labadra tudat alatt."

Valóban vannak okok, ami miatt boxszal kevesebbet eszik az autó, de ezt magunkban kell keresni. Tudja az ember, hogy fent a nagy súly, országúton, kanyarokban is visszfogotabban mentem, mert minek is menjek gyorsan. Autó sokkal lomhább lett, így pályán is 120-130 között mentünk. Mire innen felgyorsul síboxszal 150-re elmegy az ember életkedve is. Box nélkül viszont elég vígan felmegy 150ig, tehát sokszor elő is fordult, hogy ennyivel mentünk. Tehát kb innen jön a -0.5liter, pedig hát maga az autó alapból sokkal többet eszik boxszal (ha az ember pont ugyanúgy vezeti).

Lehet, hogy neked kevesebbet fogyaszt az autod, de valoszinuleg csak es kizarolag azert, mert jobban figyelsz a labadra tudat alatt.

Lilarépa · http://lilarepa.hu 2008.02.27. 12:52:43

No a végén az idézett szöveg még 1x elment, de nem baj végülis. Nagy igazság van benne.

Lowtyo 2008.02.27. 12:54:54

A benzin ára tele van adóval. Most amikor ilyen szar a magyar gazdaság, jóttök ezzel a tabival, amivel majd kevesebbet tankolunk és még kevesebb pénze lesz az országnak. Pfujjj. (most köptem is egyet, néz is hülyén a főnököm) Tessék ezt abbahagyni és akkor jöjjetek amikor majd lesz fogyasztás növelő tablettátok. Addig pedig padlógáz ahol csak lehet.
Benned van

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.02.27. 12:55:53

Most jut eszembe valami. Amikor a csajom vezeti a 325i-t, nem veszettül, 90-es tempomatnál 6.7 litret fogyaszt hosszúban.
Ez azt jelenti, hogy ha veszek tablettát, akkor kb 5.9-et fog enni a tizenéves, hathengeres, 2.5-ös? Postázzon nekem valamelyik "menedzser" (de szgorúan a platina emeleten levő), mert úgysem drága már az M50-es motor bontottan:)

poci 2008.02.27. 14:49:39

szakács a szakmám dolgoztam reklám bemutatón(edényes) de hát ha azt mondom nektek itt van a zepter 500E ftér csökken a koleszterined mer zsír meg olaj nékű is tudol benne főzni meg hogy ettől nem csak a gyerekeid de még a kutyád is egészségesebb lesz(ha van, meg neki adod a maradékot)meg energia takarékos és havi 2500ftal csökken a rezsid, de gondolom ezt nem kell tovább vinni, de ha meg veszed abban a tudatban éled mindennapjaid hogy egészségesebben élsz és ugyanúgy eszed a köröm+csülök pörkőttet akkor én bezsebeltem 500E-et te meg 10-15év múlva kapsz 1 infarktust, más marad a zománcosedénynél és főz abba zsírszegénnyeben meg persze ritkítja csülök+köröm pörkőttet ez utóbbi röktön a legelején megspórol 500Eftot és azt a családjára költeni nesze neked marketing

Handras · http://www.handras.hu 2008.02.27. 18:30:00

Jegyezzetek meg:

230 orszagba szallit!
3500 km utan fejti ki a hatasat
visszaveri az infravoros sugarakat!
30% teljesitmeny novekedes!!!
BNV-be is! :)

Péter 2008.02.27. 23:34:12

Brumi, ne haragudj, butaság, amit írsz. Mindent kiválóan le lehet fordítani magyarra, csak érteni kell hozzá. A nyelvhez is, mert a tartalomhoz is. De ha valami az eredetiben is ostobaság, akkor, persze, lefordítva is az lesz.

Most a kedvedért végignéztem a weboldal anyagait, mind egészen nyilvánvaló átverés. Nincsen egyetlen tudományos igényű tanúsítvány vagy bizonyíték sem, mind szemfényvesztés, TÜV, mindegyik. Önmagában nyilván léteznek ezek a papírok (ámbár hamisítani sem lenne nagy kunszt, ezt nem feltételezem), csakhogy egyik sem arról szól. A TÜV például, ami előtt mindenki hasra szokott esni, hogy német meg precíz, az egy közönséges műszaki vizsga, mint a miénk, ahol állítólag egy tablettával futó kocsit mértek. Ki tudja, az volt-e, és ki tudja, mennyire volt hiteles a dolog. A mérés nyilván korrekt, de mondd csak, mibe kerülhetett először rosszul beállított kocsival, esetleg döglött lambdaszondával odaállni, és másodjára meg rendesen beszabályozott, korrekt állapotban levő kocsival? Egyetlen ismert, nemzetközileg is elismert, megbízható labor tényleges, a dolog lényegére kiterjedő vizsgálata nem lelhető fel (soha nem is volt fellelhető egyetlen ilyen terméknél sem, és te is tudod, hogy nem ez az első).

Péter 2008.02.27. 23:35:18

Brumi, ne haragudj, butaság, amit írsz. Mindent kiválóan le lehet fordítani magyarra, csak érteni kell hozzá. A nyelvhez is, mert a tartalomhoz is. De ha valami az eredetiben is ostobaság, akkor, persze, lefordítva is az lesz.

Most a kedvedért végignéztem a weboldal anyagait, mind egészen nyilvánvaló átverés. Nincsen egyetlen tudományos igényű tanúsítvány vagy bizonyíték sem, mind szemfényvesztés, TÜV, mindegyik. Önmagában nyilván léteznek ezek a papírok (ámbár hamisítani sem lenne nagy kunszt, ezt nem feltételezem), csakhogy egyik sem arról szól. A TÜV például, ami előtt mindenki hasra szokott esni, hogy német meg precíz, az egy közönséges műszaki vizsga, mint a miénk, ahol állítólag egy tablettával futó kocsit mértek. Ki tudja, az volt-e, és ki tudja, mennyire volt hiteles a dolog. A mérés nyilván korrekt, de mondd csak, mibe kerülhetett először rosszul beállított kocsival, esetleg döglött lambdaszondával odaállni, és másodjára meg rendesen beszabályozott, korrekt állapotban levő kocsival? Egyetlen ismert, nemzetközileg is elismert, megbízható labor tényleges, a dolog lényegére kiterjedő vizsgálata nem lelhető fel (soha nem is volt fellelhető egyetlen ilyen terméknél sem, és te is tudod, hogy nem ez az első).

Sopánka76 2008.02.28. 09:03:17

Én is kipróbáltam, 4 tablettát eregettem bele a tankba.
Mérhető fogyasztáscsökkenés nem történt, a különbség a statisztikai hibahatáron belül volt.
Hyundai Accent 2003 1.5 SOHC 12V.

Kétely 2008.02.28. 11:59:26

Már minden szart beleraktam az autómba az utóbbi 20 évben.
Egy időben metabond hívő voltam.Baromira tetszett a bemutatója.Vittem a tesztkészülékhez egyébb csodaszereket,azt is ki lehetett próbálni.A teszten nyert a metabond.Később kiszerettem belőle.
Olvastam egy cikket ami arról szólt ,hogy 3 motorkerékpárt szétszedtek megmértek,öszeraktak az egyikben metabond,a másikban Castrol olaj a 3.ban nem tudom mi.Mentek velük egységnyi kilométert, aztán motor szét ,mérések nyert a Castrol gyári adalékmentes olaj.
Időnként tünnek fel parádésnak tűnő dolgok mint a tabi.Kipróbáltam.Nekem már az első tankolásnál hozta amit ígértek.Terjesztővé léptem elő.
Mások is kipróbálták.Kb 20 viszajelzésből 1 azt mondta egy tankolásnyi tablettás benzintől Ő semmit nem vett észre.A többieknél is a 2.-3. tankolástól biztosan de jellemzően már az első tankolásnál islehetett érezni a csökkenést.Viszaolvasva a fórumot vannak akik mindent egy kalap alá vesznek.Ha ez akkora okosság lenne akkor már ilyen benzint tankolnánk. Nos aki üzemanyagot árul az nem abban érdekelt,hogy kevesebbet adjon el:-))
Nem csodálkozom azon,hogy néha valaki nem veszi észre,hogy ez nem átverés.Jellemzően az esetek átkozottul nagy %-ában hozza az eredményeket.Megygőződésemmé fajult,hogy még a kipróbált autónál is jönne az eredmény ha kissé türelmesebben próbálkoznának vele.Nyilván mindenki amit el akar adni, azt dicséri.Ebben az esetben egyre nagyobb lélekszámú autós fogja dicsérni.Csak kipróbálják néhányan, és ezzel nő az elégedettek száma.

Digo 2008.02.28. 21:26:36

Fogyasztáscsökkentővel az autóm 15l/100km, anélkül meg 5l híján 20l/100km. Bocsi de ez egy nagy humbuk.

Kétely 2008.02.29. 12:33:57

Próbáltad is, vagy csak gondolod?

okrospeter · http://www.okrospeter.myffi.biz 2008.03.01. 17:15:56

Szerintem a fogyasztáscsökkenés sikeressége attól is függ, hogy követi-e az illető az adagolási előírásokat, mert túladagolás esetén előfordulhat, hogy valóban nem csökken, hanem még nőhet is a fogyasztás, (a lambda-szonda elektronikája úgy értelmezi a kevés vagy 0 károsanyag kibocsájtást, hogy kevés az üzemanyag, ezért dúsít a keveréken, persze ugyanúgy hozva a teljesítmény növekedését és a károsanyag kibocsájtás (szó szerint) drasztikus lecsökkenését. Tehát lényeges, hogy mindig az adagolási előírás szerint használjuk vagy inkább egy picit kevesebbet és akkor biztos, hogy idővel (nem az első gázadásnál és nem az első teletanknál) érezhetővé, észrevehetővé válik a fogyasztáscsökkenés.
A másik lényeges dolog, hogy a tabletta (MPG-Caps) feloldódása némi időbe telik. Ezért előfordulhat az is, hogyha elmész egy hosszabb útra és közben valahol beletankolsz az autóba X litert és beleteszed az ennek megfelelő, előírás szerinti tabletta mennyiséget, majd rögtön mész is tovább, akkor előfodulhat, hogy mire a tabletta feloldódik addigra már kijártál néhány litert és ebből kifolyólag már is túladagolás állhat fenn. Ezért én azt csináltam, hogy egy kis üvegben előoldottam a tablettát (pl. 100 ml 95-ös benzinben 2 db tabletta, így literenként 1 ml oldatot kell alkalmazni), mert csak bele kell önteni az előoldatot (célszerű tankolás előtt, mert így jól elkeveredik az oldat) és így kiküszöbölhető az oldódási idő. A másik lehetőség pedig a tablettának a folyékony változatát (MPG-Boost) alkalmazni, ami szintén rögtön rendelkezésre áll, csak ahhoz meg célszerű valamilyen mérőeszköz (mondjuk egy fecskendő) használata, hogy azt is pontosan tudd adagolni.

okrospeter · http://www.okrospeter.myffi.biz 2008.03.01. 17:41:38

Ha valakit érdekel az FFI termékek (MPG-Caps, MPG-Boost stb.) adagolása, akkor innen le lehet tölteni:
web.t-online.hu/okrospeter/adagolasok.doc

1 db MPG-Caps tabletta 0,5 gramm, ez 50 liter üzemanyaghoz elegendő (esetleg picit többhöz is), vagyis 1 gramm (2 db tabletta) 100 literhez elegendő.(0,01 gramm 1 literhez)
Az MPG-Boost pedig 236 ml-es kiszerelésű, ez 8 uncia, ami 800 liter üzemanyaghoz elegendő vagyis 1 uncia, (ami 29,5 ml-nek felel meg) 100 literhez. Ha ezeket az adagolásokat betartjuk (esetleg egy nagyon picit aluladagoljuk a terméket), akkor előbb-utóbb jelentkezik a fogyasztáscsökkenés. De ne felejtsük el, hogy ez a termék nem csak a fogyasztáscsökkenésről szól, hanem sokkal többről is.
Azért, mert valamiről nem tudtunk évekig, attól még az lehet jó és működhet profin is, csak valamilyen okból visszatartották a nyilvánosság (civil felhasználás) elől (esetleg katonai titok volt stb.).

okrospeter · http://www.okrospeter.myffi.biz 2008.03.01. 18:52:34

Akit esetleg érdekel a magyar nyelvű prezentáció is, azt itt lehet megnézni:
www.platina.extra.hu/index1700.htm

További hasznos dokumentumokat is le lehet tölteni itt:
web.t-online.hu/okrospeter/tabletta-leirasa.doc
web.t-online.hu/okrospeter/reszletes-tajekoztato.doc

okrospeter · http://www.okrospeter.myffi.biz 2008.03.01. 19:06:49

Az égési folyamatábrákat pedig itt lehet letölteni ".ppt" formátumban:
web.t-online.hu/okrospeter/folyamatabrak.ppt

NAÍV 2008.03.03. 19:16:09

Ez a fogyasztás engem is érdekel.Heti 1-2 kilót el lehet érni vele?
Szerintem akkor lesz baró, ha majd hamisítják is.

ProlongZoló · http://www.relaxjazz.hu 2008.03.16. 02:46:41

Nekem egy renault scenic 1,6-os 16 szelepesem van. Prolongot használok benne minimum 200.000 km óta. Újan vettem, tehát mindent tudok az autóról. Most 408.000 km-t hagytam el és olyan az autó mint újkorában, pedig nyomom néki. Olajcsere is 30.000 kilóméterenként. Nem hinném, hogy ilyen jó lenne prolong nélkül.Ez ebben a használati módozatban simán elmegy még 600.000 ig. Utána esetleg meg kell gyűrüzni. Én sem hittem volna. Ez van, ezek tények, aztán, hogy ki mit mond az hiedelmek és a költészet világa.
üdv; zoló

Steffi 2008.04.26. 10:07:04

Én Green Plust használok, és nekem eddog bevált, tényleg csökkent a fogyasztásom.

tíbor barát 2008.07.20. 04:06:43

én máskép spórolok az 1500-ös kockával
LPG-t használok én nem nyomom eki :D

xenuka 2008.11.17. 22:22:29

Jozi a király, ha csodaszert akarok majd eladni hülyéknek őt kérem a termékismertető és a reklámszövegek megírására.

horvat apartman 2011.09.27. 11:52:26

Akkor most ne is vegyek prolongot a 92- es fordomba?

E.D 2013.01.28. 11:51:35

Én Spurit használok nem mondom hogy túl nagyot akasztok egy tanknál, de némi fogyasztás csökkenés észre vehető, viszont picit jobban megy vagy csak úgy érzem?! :D Ez olyan 1200FT/ tank de az ára vissza jön szal már nem vagyok minuszban :D