Másfél decis cirkáló olcsón eladó

  2008. február 13. - Winkler Róbert Címkék: dizájn motor lol aprilia

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra


Ezennel eredményt hirdetnék az autós-motoros kivagyisági verseny Álmodik a nyomor kategóriájában. Keeway Light Chopper. Egy nagy használtautó-kereskedés irodájában lőttem, közvetlenül egy 2004-es Yamaha R1 mellett, nem is tudom, az értékesítőknek nagyobb megpróbáltatás a jelenléte, vagy a Yamaha kiváló kamikaze-motorjának.


Csikós kolléga szerint a győztes igazából az Aprilia Red Rose, bár azon is lehet vitatkozni. Támogató érv: a Red Rose csak 50 köbcentis, cérnahangon vonyít és kétüteműen füstöl.

Ellenérv: Az Aprilia Red Rose-on van önindító.

Ezen a Keeway-n viszont nincs. Egy önindító nélküli chopper kifejezetten menő is lehet, Toncsi barátunk például, aki lovas íjászkodik, egy annyira retró Harleyval jár, aminél külön érték, hogy berúgókaros. Ezzel kapcsolatban Toncsinak fantasztikus berúgókar-történetei vannak, de ezekről majd egy másik alkalommal.

Szóval a Keeway berúgókaros, de nem büszke rá. Inkább palástolni igyekszik vélt fogyatékosságát: a blokk bal oldalán, tehát ravaszul a berúgókarral épp átellenes oldalon van egy Electric Starter felirat. Electric Starter!!!


El is bizonytalanodik az ember, nézegeti a markolatot, hátha van indítógomb. Persze, nincs. A CDI-felirat az Electric Starter közelében meg valami Mercedes-áthallás? Egyébként is: ki nézeget kapcsolókat a markolaton, amikor ilyen dúsan szegecselt nyeregtáskák ragadják meg a tekintetét?!

Csemegézzünk még! A bukócső megvolt? A kisebb lánckerékkel elérhető nagyobb végsebesség azt hiszem, nyomdahiba lehet, kisebb láncekereket a jobb gyorsulás miatt építenek be, a végsebességet értelemszerűen csökkenti. És a kis, téglalap alakú szélvédő?

Egyhengeres motorhoz két kipufogó még rendjén volna, láttunk már olyan Jawákat. De hogy az egyetlen csőből félúton legyen kettő? Konkrétan természetesen ott, ahol már látszik. (A Csikós szerint a Moto Guzzi Falconéban gázlengés-okokból kifolyólag volt hasonló.)

Egyébként semmi bajom az ilyesmivel, nekem annak idején a Yamaha Virago, mint a kiscsajok és törpék hivatalos cruisere is tetszett. Mi az a diszkrimináció, hogy csak benga állatok pöffeszkedhetnek motoron, a kicsik mind menjenek Talmának meg Rossinak? Egyszer kéne majd egy olyan vizsgálat is, hogy a sportmotorosok genetikailag szeretik-e a technót és a cruiseresek a bluest, vagy csak alkalmazkodnak?


Na de erről majd egy másik alkalommal. A lényeg, hogy egy Keeway Superlight Chopper gyári kulcsokkal, szervizkönyvvel, japán alkatrészekkel (nyeregtáska-szegecs?), szervizkönyvvel, ja, az már volt, riasztó, hát igen, akartam is mondani, 4353 kilométerrel… ennyiér'?! 385 ezerért még robogó se nagyon van. Igaz, a Keeway ebben az időben még inkább kínai minőséget produkált, gond tehát lesz vele legalább annyi, mint egy régi Harleyval. Hiába, a stílusért meg kell szenvedni, ha már ebben az esetben megfizetni nem kell.

Vonatkozó Keeway népítéletek itt .

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr41336574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CarbonÜberFiber 2008.02.13. 11:15:09

2005-ös Keeway Matrixot hajtok immár lassan 3 éve, most 9 000 km-nél tartok. (ez egy robogónál szerintem már elég távolság annak leszűréséhez, h. milyen is a gép)
semmi probléma nem volt eddig.
igaz, hogy az "csak" egy robogó, de többet nyújt, mint amit az ember elsőre várna tőle... teszi ezt 300 000 HUF árért... (akkor annyi volt).
ha egyébként nagyobb motort vennék, akkor már szóba sem jöhetne a keeway, az tuti. de mint robogó, nekem nagyon bevált.

Kipe · http://www.riga.hu 2008.02.13. 11:16:49

Keeway csopper ????? akkor már egy Rigából faragok valami (hasonlóan) vicceset :-))
..az is van olyan megbízható(...)

Z 2008.02.13. 11:17:13

És ha a hajtott lánckerék a kisebb??

csudri 2008.02.13. 11:19:44

Jó ez! És tényleg nem drága!

De ami a best-buy most, budaörsi Auchanban nuldi pénzért osztogatják a Hot Wheels "mecsószerű" autóit. Le is csaptam gyorsan egy Dodge Challengerre (igen, az új), kemény 480 local credit.

Anyám nézett is jó hülyén, amikor vittem neki a cuccokat és megtalálta a piperék között. Ja 25 vagyok. :)

Floyd · http://www.gazmegfek.hu 2008.02.13. 11:24:00

Én jobbat találtan, sztem csopperesebb és az a vadállat festés... tiszta O.C.C
safetyarea.blog.hu/2007/05/24/vad_motoros_b_s_jogsival

gbrn 2008.02.13. 11:34:57

"Egyszer kéne majd egy olyan vizsgálat is, hogy a sportmotorosok genetikailag szeretik-e a technót és a cruiseresek a bluest, vagy csak alkalmazkodnak?"
MUHAHA! végre! köszi Winkler! :)

...és hogy miért mindig hardrock az akármilyen motoros megjelenések aláfestő zenéje?

vajon ez a kérdés is olyan "a véres-hír a jó-hír" jellegű dolog? ...hogy a motorosok mind találkozókon tolonganak a leszbisón hányást visszatartó arckifejezéssel? ezt hiszik az emberek vajon?
kiváncsian várom a vizsgálat végeredményét!

motorozom én is, és jé, nem szeretem se a technót, se a rockot. blues jöhet néha.

ja, és Winkler! ha HÁTRA teszel kisebb lánckereket, az valóban növeli a végsebességet, a gyorsulás - lehet egyáltalán erről beszélni egy Keeway Super Light esetében? - romlik. De megbocsátható, honnan tudhatnád, hisz kardános a vimeksz. ;)

hukk 2008.02.13. 11:49:45

Ez a motor egyetlen esetben elfogadható alternatíva: ha egy 150 cm-es 40 kilós nőnek kell kezdő motort venni (aki chopperezni akar). Minden más esetben inkább egy-két hónap plussz sporolást javallok.

Infravörös lódobogás 2008.02.13. 11:51:07

Érdekes, biztos nem vennék ilyet, ez viszont megragadta a lelkivilágomat:

"A kisebb lánckerékkel elérhető nagyobb végsebesség azt hiszem, nyomdahiba lehet, kisebb láncekereket a jobb gyorsulás miatt építenek be, a végsebességet értelemszerűen csökkenti."

Azért maradjunk annyiban, hogy a kissebb lánckerék, mondjuk hátul kifejezetten végsebességnövelő tényező. Nem szeretem mikor valamit azért figurázunk ki -mellékessé téve a valószínűbb tényeket- hogy jót röhöghessünk rajta mekkora szar...

Objektivitás kolléga, objektivitás, és talán lesz még belőled valami, mielőtt megöregszel, és te magad válsz nevettség tárgyává...

LeO 2008.02.13. 11:53:59

Ahogy elnézem a nagyobb lánckereket tisztába tették az előttem szólók, a CDI pediglen a Capacitive Discharge Ignition gyújtásmodul rövidítése volna szvsz.

Easy Player 2008.02.13. 12:05:31

Emlékeimben úgy élnek a kínai motorok, mint óccsó, de részleteiben nagyon randa, igénytelen kidolgozású gépek. Itt elsősorban a kezdő iparitanuló minőségű varratokra és a rendkívül igénytelen és megbízhatatlan kábelezésre gondolok. Mindez változott? Nem fognak a motorok is úgy járni, mint a kínai autók amlk még az orosz vizsgálatokon is megbuktak?

mattmetal 2008.02.13. 12:16:44

Mindenki megelőzött a lánckeréktémával, de hogy -LeOnak hála- a CDI gyújtásról is lemaradtam. Botrány!!!
Viszont az "Electric Starter" gagyi átvágás, egy KICKSTARTER felirat növelné ...ööö... fényét.

Infravörös lódobogás 2008.02.13. 12:47:12

mattmetal!!!

Szar az élet! :D

Amúgy látom, nem csak az én szememet szúrja, ha valaki direkte a fikázásra mozdul, ahelyett, hogy az általános iskolai emlékeit előbányászná, cseppnyi agya legmélyebb bugyraiból...

vityaz 2008.02.13. 12:50:35

Itt minden LOL:
1. a www.keeway.hu szerint a motor újonnan 399000-be kerül, szal ez 385-ért nem is olyan olcsó. (nyilván az extrák dobják meg)
2. szintén ezen az oldalon található, hogy a motor indítási módja önindító/berúgókar... de tényleg
Ennek ellenére nem kéne :D

hurkahab 2008.02.13. 12:52:27

"a sportmotorosok genetikailag szeretik-e a technót és a cruiseresek a bluest, vagy csak alkalmazkodnak?" Kikérjük magunknak! Sztereotípia, beskatulyázás miegymás! Miért kell a motorosokat két állatfajtára osztani??? Én egy GSX600F-et hajtok, de ki nem állhatom a technót meg az ilyen szarokat. Inkább a motor lógjon ki a társaságból, mint én. Kevésbé fáj. :) Háát, ez a Keeway... Biztos qrva gyorsan ki lehet nőni egy ilyen járgányt. Főleg hogy az okos gyártó telepakolja mindenféle "stílusos", ámde okádék minőségben fröccsöntött műanyag héblivel, deklivel meg mittudomén milyen rokokó szarokkal. Éppen ezért nekem gyorsan eljönne a pillanat, amikor kinyitom a garázst, ránézek és első gondolat: -Mit keres itt ez a mi ez itt?! Akkor már kis spórolás és 600ért egy 650-es Suzi Savage. Az már motor saját kategóriában. A lányok meg szeretik az egy henger indukálta bugyinedvesítő rezgéseket...

AP (törölt) 2008.02.13. 13:12:47

Halljuk a berúgókar-történeteket!

baowah · http://baowah.blog.hu 2008.02.13. 13:20:54

hurkahab...az egy hengernek nincs parja :)

baowah · http://baowah.blog.hu 2008.02.13. 13:30:13

egyebkent robi a rekord egy kinai chopperen van itt nalunk. 125 kobcentire, egy hangerre negy kipufogo jut. persze ablokkbol csak egy koynok jon ki.

az emlitett jawa alapbol ket konyokkel jon ki a blokkbol.

surinyaz 2008.02.13. 13:31:52

Nekem tinédzserként ez tetszett:
www.bikepics.com/motomorini/excalibur350/

Moto Morini Excalibur. Arra már nem emléxem, hogy lespórolták-e a berugókart egy olcsó gombbal helyettesítve, de a remekül csengő neve és dübörgő V2-ese volt. És igaz, hogy csak 350 ccm, de 17 literes tankja 400 km-es hatótávot tett lehetővé...

sirT 2008.02.13. 13:42:07

asszem az intruderbol is van 125-os
es az azer buli, mert nyugaton B jogsival lehet chopperezni...
na jo a nagyobb jobb persze.
luzereknek joo ez:))

kackac · http://kackac.com 2008.02.13. 13:47:13

Még jó, hogy nem az Aprilia lett a versenyetek győztese.
Az apriliaban pont az a jó,hogy stílust visz az amúgy vérszegény 50ccm-es kategóriába!Valahol mindenki el kezdi és miért ne vágyhatna vki egy csopperre?Mivel nem vagyunk déli ország,itt elég buzi szabályok vannak a jogosítvánnyal és ha valaki 21 éves kor alatt motorozni akar,csak kis köbcenti jut neki és ebben a korosztályban keret sincs nagyobbra.

Keeway-ekről meg annyit,hogy sajnos nem városi legenda a megbizhatóságuk.Próbáltam már 150nes Keeway ARN-t szalonbol,és nem is indult be öninditóval (augusztusban),valamint a teljesitményét egy jobb olasz 50nes hozza.Amugy amikor ott voltam a kereskedőnél a boltos megkért menjek ki segiteni az új tulajdonosnak mer lerohadt vele,szépség az egészben hogy előtte 5 percel vette a gépet.A kereskedő beadta a szerencsétlennek hogy a Shell benzinben lehet a hiba.Ugyhogy nem csak a motor,hanem a kereskedői-hálozatuk is sunyi
Többek között nekem is volt kinai motorom (Mex Sherpa) évekkel ezelött (Honda ANF125 Innova motorral-váltoval stb),de arra télleg igaz volt a japán alkatrész,mert ha szerkezetileg nézted mindenen ott viritott a made in japan meg a honda logo,mindenezen felül az is szar volt.
Én a helyetekben nem említeném egy lapon a Keewayt és az Apriliat.Én 3 éve használok apriliat,és az eredeti Honda után ez a márka vált be legjobban

Wanderer 2008.02.13. 14:29:47

Winkli! Te papolsz stílusról? Toydolls póló,bomberdzseki,oldalzsebes nadrág,deszkáscipő,festett szőke haj.Elvégre férfi vagy.Ez milyen stílus?,??

AP (törölt) 2008.02.13. 14:56:04

Ez, kérlek, a Winkler-stílus.

Anyámmal élek, Babettával járok, macskám van és ne legyek kemény?

es.zé 2008.02.13. 14:59:07

Szerintem az "electric starter" felirat pont azt a fedelet díszíti, ami mögött ő maga lakozik.
De tök mindegy, ha "Z" betű lenne ott, vagy krokodilos matrica, akkor meg az nem tetszene. Nem igaz?
Ezen a motoron van sapka. Meg nincs...

Chopper IHMC 2008.02.13. 15:23:26

Choppert nem lehet boltban venni,azt otthon kell elkészíteni a garázsban...amit boltban lehet venni és nagyon hasonlít egy chopperre,az a custom,olyat csinálnak bárkinek(akinek van 10-15 milliója e célre)a Gigamachine-ban...ezt a kínai fostaligát meg szóra se méltassa senki...a Red Rose egy pörgős kis izé,softchopperes kinézettel,de legalább ehhez képest ízléses és megbízható,"nemgagyi".

gykarpat 2008.02.13. 15:44:57

A lanckeres es a CDI is ugy van ahogy az elottem szolok mar tisztaztak.
Az onindito gombja pedig altalaban a bal oldalon van, ha jol latom a jobb oldali kormanycsutka van a kepen. Szerintem van onindito benne...
Hugomnak egy 250es Keeway-e van, neki teljesen eleg, az ara meg pofatlanul jo.
Mas motorok ebben a kategoriaban evente veszitenek annyit az ertekukbol mint ez amennyibe kerult.

NANA 2008.02.13. 15:51:05

Elég nagy szégyen hogy egy magát autós újságírónak való személy annyi műszaki érzékkel nem rendelkezik hogy észrevegye hogy a berugó mögött egy indítómotor van!!! Ami elég nagy szégyen! De ha mégse tudná hogy néz ki egy indítómotor akkor legalább nézne utánna mielőtt baromságot ír.

Sanislov 2008.02.13. 16:08:18

Üdv mindenkinek.

Nekem két éve van ilyen Keeway superlight-om, és egyszerűen borzasztó.
-A sárvédő és oldallapok műayagból vannak, jól kifakult a festése, és az oldalpanelek letörtek.
-A táska műbőr, és a szíjai már darabokra szakadtak.
-A motorblokk mereven van rögzítve a vázba, ezért magas fordulaton zsibbasztó a rezonanciája, és már egy rakás csavart kirázott, és a hátső izzót is állandóan cserélnem kell.
-A láncot is leváltottam, mert 50 kilóméterenként húznom kellett rajta.
-elektronikája már 2x tönkremet, és mivel mindent jól beszigszallagoztak, meg műgyantába öntöttek, otthoni szerelése szinte lehetetlen.
-A benzinóra csak fiktív mennyiséget mutat.
-A kilóméter óra akadozik, a fordulatszámmére már rég beragadt.
a hátsó lábtartok olcsó fémből vannak, letörtek.
-A bukócső ismeretlen okokból középen megrepedt.(ez védne egy borulástól?)
-A bal trepni is hegesztésre szorult.
-Világítása nagyon gyatra..tényleg csak városban jó.
-Az én széeriámnál az index autómata, vagyis ha menyomod, levillan 20-at, és magától kikapcsol. Manuálisan nem lehet leállítani, és ezidő alatt elhagyok vagy 3 kereszteződést.
-A kipufogó szerintem szép, de egy krómozott fedőlappal takarták el a csúnya hegesztést, a szétválasztásnál.
-A kuplungbovden elszakadt, és 2 hónapot vártam hogy újat hozzanak, mert más motoron ilyet én még nem láttam.
-A gumik is elég csúszósak.
-Raktak bele alapból riasztót. Egy hónapig bírta.
-A plexit hamar levettem, mert lényeges teljesítmény nővekedést értem el nélküle:)

Ami érték van a motoron, azaz alufelni, és a Honda CB blokk.
Egyébként meg van rajta önindító gomb a jobb oldali markolatnál. Még az itteni fotón is látszik, a bal oldali gomb. Persze ezek a jezések nekem már rég lekoptak:S

Sanislov 2008.02.13. 16:14:45

És még hozzátenném, hogy az üllés kényelmetlen, mert leejtősre csinálták, és állandóan a tank fele csúszok.

Az utas ne legyen nagyobb 150 centinél, mert felette már kényelmetlen a testartás.
ráadásul kapaszkodója sincs.

Volt egy oylan funkciója, hogy kulcson egy gombal be lehetett indítani, ha üresben volt. Persze akkor is ürest jelez, ha még 1-2-öt kéne fordulni, hogy ténylegesen úgy áljon.
Történt hogy oldalstenderen volt a motor, és kipróbáltam a kulcsról indítást. Még annyit előre tudott hajtani rajta, hogy ledobja a sztenderről, és elborul.

Aki esetleg fotók alapján a szívébe zárja ezt a tetszetős gépet (mint én naívan), annak javaslom felejtse el.
Erre emlékeztet a töbszöri lerobbanés, a lánc leesése, és egy alkalom, mikor éjjel városon kívül elszált az egész elektronika.

Zsoli 2008.02.13. 16:28:18

A Jawa-kban sem a hátsó lánckereket kell cserélni. A kéthengereseknél (ezt csak érdekességképpen írom) 17-es az alap, és tudok 16-osról, meg 18-asról.

Oscar 2008.02.13. 16:36:25

Winkli,

Tudtuk, h. műszakilag hülye vagy, de ennyire? Már a rádiós "mért fogyaszt a kocsi többet égő lámpával" c. kétforintos kérdésnél is buktál, meg ittis. Az első fogaskerék is hajtott (primer), meg a hátsó is, amit az első hajt. Ha az első kisebb, lassú/nyomatékos, ha a hátsó, pont az ellenkezője. Tanulmányozható akár egy 40-éves szputnyik versenykerékpáron (amiről tudjuk, h. nem verseny, hanem túra). Amúgy csíplek, mert igazi jódumás "médiamajom" vagy (ezt asszem Te mondtad magatokról) további sikereket, meg a Karottának is, meg Bendzsinek/Csabinak, bár nemtom mi van velük, jó volna néhány infó róluk.
További sikereket.
Csá.

zon 2008.02.13. 16:46:43

Azt mondják a hozzáértők,hogy 5-6 éves korára a koreai ugyanannyiba lesz,mintha egy használt japán bringát vettél (és használtál) volna.Csak a benyelt ideg,és az esetleges flusztráció több...

pinyti · http://my.opera.com/pinyti/ 2008.02.13. 17:06:45

Ejjejj!

Azt hitted, vicces lesz, közben hozzánemértésed leplezted le ezzel a post-tal...

Lánckereket hátul is lehet cserélni, és milyen meglepő, hogy ha kisebb, akkor nő a végsebesség. (már ha ki tudja magát forogni az új áttétellel is)

CDI-ről sem a Mercedesnek, hanem a megszakító nélküli elektronikus gyújtásnak kéne hogy eszedbe jusson...

Mindenesetre egy hányadék ez a motor, az össze keeway-jel együtt! Vannak használható kétkerekű "kistigris" produktumok: Kymco, Hyosung
De a Keeway az nem az...

pszihó 2008.02.13. 18:08:50

Ural wolf?

Jé tényleg,még fokozható a szar!

/mielőtt előadást tart valaki hogy az milyen fasza,jelzem hogy jól ismerem/

pszihó 2008.02.13. 18:27:31

Hát ez a cikk ezer sebből vérzik!

Nembaj Róbert,tudod:'ami nem öl meg az erősebbé tesz!"

Pigy 2008.02.13. 18:44:48

Jazzt hallgatok,és enduróval járok.Akkor most mi van?

pszihó 2008.02.13. 19:00:16

Jó az ízlésed,az van!:)

Andris 2008.02.13. 19:29:37

cafe racerem van és rockabilly-t hallgatok :)

autóbolond 2008.02.13. 19:40:06

Egy barátom mutatta ezt a blog oldalt kb fél éve. Azóta mindennap amikor hazaérek az egyetemről, arra várok hogy bekapcsolhassam a gépet és elolvashassam az új cikkeket a belsőségen. Megszerettem. Azt hogy poénosan írnak. Azt hogy érdekességeket írnak. Nem a tömör száraz sz*rt mint a többi autós oldalon. Az írások stílusát is nagyon kedvelem. De kit érdekel egy akárhányköbcentis valagbizsergető??????????

Matyi 2008.02.13. 19:49:48

Volt egy ismerősömnek egy vmi hasonló világmárkája. Egyszer át akarta rakni kétszemélyesre a hátsó telót és úgy letört a csavarról a teleszkóp alja, mintha csak ragasztva lett volna.
Aki komolyan motorozik az úgyis tudja, hogy nem szabad ilyen szarokért pénzt adni. Tök mindegy, hogy berúgós vagy önindítós, elöbb-utóbb úgyis tolni fogod.

Maty 2008.02.13. 19:56:03

Ja, még annyit, hogy fenntebb írta vki, hogy a mai ötvenesek elég vérszegények. Hááát azért láttam már jópár igen komolynak kinéző supermotot, sportmotort.... ötvenes blokkal!:)

KIZS 2008.02.13. 20:01:44

Egy jóbarátom fiának van ilyen Keeway motorja. Amíg hazavitték a kereskedésből addig leesett a Keeway felirat. Már az első héten behalt valami elektronika amit cserélni kellett. Az első 1000km-en valami csavar kirázódott a motorból és elfolyt az összes olaj. A riasztója a legkisebb madárcsicsrgésre is beindul és olyan hangos, hogy egy Metallica koncert közepén is tisztán hallható kilométerekről. A fényszóró izzó valami kínai szabvány lehet, mert még 40+ éves autóinkban sem láttunk hasonlókat és cserébe csak a keeway kereskedőknél kapható. A kitámasztója addig marad kihajtva amíg a motor súlya nyomja, aztán visszaugrik a helyére. A fényezés 3 hónap alatt bemattul, a szegecsek lepotyognak. És egyszer menet közben leesett a kormányvégsúly.
Egyébként Keeway=Kína, Kymco=Taiwan, Hyosung=Kórea.
Kymco-s tapasztalatom nincs, de a Hyosung bármelyik japán kategóriatárssal felveszi a versenyt minőségben.

KIZS 2008.02.13. 20:03:10

Bocs a koreaiaktól, tehát nem "Kórea" hanem Korea.

KIZS 2008.02.13. 20:05:07

Állítólag az új Ural is olyasmi mint a régi, tehát tartós 70 felett leszakadnak a dugattyúk. Egyébként jópofák, van egy-két nagyon stílusosan átépített darab.

littlerock 2008.02.13. 20:32:53

Már bocs! De a Virago-s dolgot minden tulaj nevében szeretném kikérni magamnak... 180 cm-mel, nem is vagyok akkora állat rajta, bár az előretolt lábtartó sokat segít ezt nem mondom, de akkor is, egy ilyen szemétdomb, mint ez a 125cm-es kínai valami, (már bocs, de ha legalább köbcenti lenne, de nincs) nem igazán szerepelhetne a Virago-val egy lapon, még akkor sem, ha a Keeway 250-es csoppere gyakorlatilag az XV250 pontos mása... vehhhh

igarember 2008.02.13. 20:36:33

a Wolfot én spec ténleg nem ismerem testközelből, de m63-am volt(papirok nélkül:))és nekem nem volt vele bajom!lehet ez is olyan h ki kell fogni, amelyik össze van rakva!:)

Laczos (törölt) · http://napihulyeseg.blog.hu 2008.02.13. 21:21:25

Pár apróság: az egy henger-két kipufogó témára nekem a 250-es Csepel és az egyhengeres Pannóniák ugrottak be. Tudom, nem lehet mindenki magyarmotor-buzi és a saját bajom, hogy nem esik jól, hogy ez rajtam kívül senkinek jut eszébe, de ez van. A másik: Sanislov, neked legalább valamennyire adagolható az első fék a Superlight-on? Mert a családban van egy és azon kétállású (mész/pofáraesel) :-( Egyébként 2003-as a gép, van rajta önindító, ez újabbanak néz ki, csodálkoznék, ha nem lenne, na de nem én láttam személyesen... A középtájon elágazó csőre meg a Honda NR 750 kipufogóját tudom ajánlani. Nem egyhengeres, de a végén van benne elégazás, mégsem biztos, hogy értelmetlen tervezés :-)
Az "inkább normálisat vettél volna" jeligére pedig: szolgálati motor, az ajándék ló fogáról meg van egy közmondás...

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.02.13. 21:21:55

Az a krómtojás a nyereg alatt ku''lo''no''sen visszataszító. Krómhere. Amúgy egy egyhengeres 125-o''s négyu''temu''vel nem volna baj, cirkálni lassan kell, nem? Ami pedig az imázst illeti, egy hetvenes évek-beli kétu''temu'' Kawasaki krosszmotor, sos hengerbordával és méteres hátsó rugóstagokkal: verhetetlen. Emlékeznek az urak arra a krimire az IPM-bo''l (emlékeznek az urak az IPM-re?) amikor a gyilkos jégcsákánnyal gyilkolt és a fentemlített Kawasakival hagyta el a helyszínt? Akkor még volt becsu''lete a két u''temnek. Meg a jégcsákánynak. (ha valaki most nekiáll Trockij-t emlegetni, kiszállok.)

pszihó 2008.02.13. 22:31:46

Ja jégcsákány!

Nekem Meatloaf a 73'-as rocky horror-ból jut eszembe,asszem harley-ről csákányozott!

Laczos!

Nekem is az egyhengeres pancsi ugrott be a 2 könyökről,szerintem sokaknak,csak éppen nem írtuk le!
Attól még tudjuk nyugi!

Nemkellfélninemfogfájni 2008.02.13. 22:32:31

Ez legalább olyan szánalmas, mint a kínai hummer másolat volt.

Persze a gyatra anyagok, béna kidolgozás ... stb mellett ne feledjük, mitől olyan olcsó: bagóért dolgozó munkások, 0 szociális háló (így járulék sincs), a munkavédelem mint olyan nem létezik, környezetvédelmi kiadások nincsenek (miéprt is lennének végülis csak a világ második legnagyobb környezet szennyezője), államilag eröltett export és így tovább.

Hajrá kínai termékek.

pszihó 2008.02.13. 23:05:48

Nemkellfélninemfogfájni !

Ez mind igaz,de biztos emlékszel amikor a cseppkadett megjelent daewoo-ként,a lancer meg hiunday pony-ként!

Most meg dél-kórea szorongatja japánt,meg az európai gyártókat!

Hány év telt el?

15-20 maximum!

Fogunk mi még kínai autóban utazni,az az érzésem!

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.02.14. 07:06:07

pszihó,

a Rocky Horror Show-ban a Meat Loaf nem csákányozott. O'' csákányozták. (Megsu''to''tték, megették, nyam nyam.)

AP (törölt) 2008.02.14. 09:13:11

Dél-Korea szorongatja Japánt? Miben?

pszihó 2008.02.14. 09:32:14

Ap!


Autóeladásokban például!
Hol élsz te nézz már körül!Még amerikában is,újabban tele vannak suv-okkal a kóreaiak!
Jó a dizájn,jó az ár és a minőség is,csak úgy fossák a v6-ot vagy a common-rail motorokat.

Jóreggelt!

pszihó 2008.02.14. 09:51:22

A japcsik is filléres kocsikkal törtek be a piacokra,a kóreaiak is,a kínaiak is ezt fogják tenni.

Ugyanúgy lesajnálták régen is az újakat,kérdés mikor jön el az a pont,amikor érdemes váltani,mert már többet és jobbat ad az új márka.

A kia ceed-nél például már ez nem kérdés,mert simán veri csapattársait.

Persze mindíg lesz egy vaskalapos réteg aki tudatlanul fröcsög,de amerikában is elhalgattak a japánellenesek,már mindenki elismeri hogy nyertek.

Most kórea hízik az autókon,aztán kína meg india és ki tudja ki lesz a következő?

Karpathy · http://artofmax.com/ 2008.02.14. 13:19:13

Nekem volt ötvenes Red Rose-om, arról tudok nyilatkozni.

Tanulómotornak kellett, mert nem akartam folyton a yard elől bujkálni, de meg akartam tanulni váltani, kuplungozni, rendesen fékezni minden fékkel, esőben idétlekedni, kicsit esni, nagyot esni.
A nagy esés ELŐTT eladtam.

Vicces volt, mert az Aprilia szépen meg van csinálva, megcsalta a szemet, bár azért a motorosok elbámultak a blokk láttán :), aztán indítóztam, és rattartartarattaaaaa LOL

Jó kis digó gép, annak minden előnyével és hátrányával, harapós kis izé, könnyen pörög, ugrik, megáll, aztán néha szétmállik a vízpumpa meg ilyen nyalánkságok - de az enyim öreg volt.
Nehezen beskatulyázható szerkentyű, mert a sportrobogók teljesen mások, nagymotoros érzésed van, de mintha egy maketten ülnél hozzájuk képest, és hát egy 125-ös Virago is Concorde hozzá képest.

Mindent összevetve a RedRose simson-kategóriában játszik, ott ultrakirály, más kategóriát meg nem érint, se nem robogó, se nem nagymotor... egyéni íze van.
Arra, amire használtam, tökéletes volt.

Nemkellfélninemfogfájni 2008.02.14. 20:12:24

pszihó:

Ostobaságot írsz.

Japánok: Eleve magas szinten iparosodott ország volt, pl. minket már a 30-as években is aláztak. Exportban felfedeztek egy piaci rést (kisautók az USA-nak), amin felpörgött az autóexportjuk. A körülmények (olajválság) a kezükre játszottak. A termékeiket nem tartotta silánynak senki, legfeljebb máshoz szokott amerikai arcoskodva lenézte a méretei, teljesítménye, tömege miatt. Aztán meg vett belőle. A sokezer cm3-es cirkálók és kombik helyett lett datsunja vagy toyotaja sok amerikai családnak a 70-es években.

Korea: elavult, és egyszerű gépekkel kezdtek, de licensz alapján (nem loptak!). Nem hulladékot árultak,
hanem elfogadható - bár korszerűtlen - járműveket. Idiótaság lenne silánynak nevezni akár a racer kidolgozását, persze nem egy amg s65 de nem is próbál annak tűnni. Ismerettségi körömben (elég nagy) volt racer, leganza. A Leganzában volt szerencsém egy 200km-es úthoz is utasként. Egész jó kocsi, de olvassad csak a népítéletet ha nem hiszed. Mostanra feljöttek élvonalba, de össze sem lehet vetni az indulási szintet holmi gagyi kínai kacatokkal. És abból a pozícióból is 15 év volt feljönni a középkategóriás kocsik élvonalába.

Kína: silány anyagok, gyatra kidolgozás, pofátlan és gátlástalan koppintás, minden kategóriában. Van talán ellenpéldád?

a megmondó 2008.02.15. 00:44:34

Kínát Japánhoz hasonlítani nem blődség,sőt!!!Jelenleg még nem költenek eleget innovációra,de már felnőt 1 külföldön képzett generáció,akik fognak még kellemetlen meglepetésekkel szolgálni a konkurenciának!(lásd pl:űrkutatás).Pénz van dögivel,a devizatartalékai meghaladják az 1100mrd dollárt!előbb-utóbb költenek majd autóipari fejlesztésekre is.
Amúgy 2030-ra Kína lesz a világ legnagyobb gazdasága,megelőzve az USA-t...

pszihó 2008.02.15. 08:54:51

Nemkellfélninemfogfájni !

Ezért említettem a vaskalaposokat!
Te vagy a kitűnő példa rá!

Aki nem tud elképzelni semmit,mert nincs fantáziája!

De ha az nincsen,legalább hinne a közdaszászoknak!
De nem!Ő okos,és kapásból kielemzi hogy kína miben más!

Nembaj,legalább valaki megveszi majd a márkákat is!

WeiLing 2008.03.12. 17:11:11

Az önindítóval kapcsolatban nagy butaságot írtál..
"Egy önindító nélküli chopper kifejezetten menő is lehet"
Láttál már ilyen motort élőben is vagy csak fényképen? :D
Három éve használom ezt a típust,és biztosíthatlak róla,hogy van rajta önindító.
15 000 kilómétert mentem eddig vele minden komolyabb műszaki probléma nélkül!
Műszaki zsenialitásotok lenyűgöző..XD
süti beállítások módosítása