Motorozzon Drapál János sírjához vasárnap

  2008. február 01. - Winkler Róbert Címkék: motor programajánló

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

Tessék, a bizonyíték, hogy idióta disclaimerek nélkül is lehet sajtóanyag-jellegű leveleket kiküldeni. Egyetlen bajom volna csak ezzel: nem szeretem annyira a testületi aláírásokat. Vagy legyen egy konkrét ember, per motorosbarátok per könyvkiadó. De Drapál János születésnapjának alkalmából a legkevésbé sem szórakoznék ilyesmivel. Tehát mindenkinek ajánlom, aki szereti, főleg, ha jó idő lesz. És speciel busójárás miatt nem tudok menni, de ez ne riasszon el senkit!

Meghívó Drapál János sírjának koszorúzására

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr5321071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2008.02.01. 15:52:26

reklámértéke lett szegény Drapálnak.
akik tudják, ki ő, azok eddig is elmentek vagy gyertyát gyújtottak neki.

mot 2008.02.01. 16:05:28

ommm, lehet hogy kissé reklámszagú, de sajnos egy nemzedéknek kimaradt az életébôl (mint sok minden más), és ha ezzel a kis hírrel is közelebb kerül valaki a magyar motorozáshoz, versenyzôkhöz, akkor helytálló.

ommm 2008.02.01. 16:11:15

akkor nem lehetne inkább a Vörös-féle Egy élet a motorsportért -t újrakiadni és azt terjeszteni, nyomni, reklámozni?
tudom, igazad van, de attól még forog a gyomrom az efféle "újrafelfedezzük" akcióktól.

bervas 2008.02.01. 16:21:07

Pont akkor van a szolnoki börze... Pannóniások kevesen lesznek :-(

agi125r 2008.02.01. 16:26:23

Koromnál /és más jellegű érdeklődési körömnél/ fogva nekem is hiányosak voltak az ismereteim a magyar motorsportról. Aztán elkezdtem motorozni, voltam MotoGP- n Brno- ban, majd megkaptam az említett könyvet ajádékba, és nem győztem csodálkozni. Tudtam, hogy nem Talma az egyetlen motorosunk, de hogy előtte még hányan küzdöttek a sportágét, sosem gondoltam volna... Drapál János neve is údjonság volt számomra, s bánom, hogy nem láthattam élőben motorozni :( Számomra tehát a könyv nagy jelentőséggel bír, hiszen rengeteg információt onnan szereztem. S az, hogy a felhívásba belecsempésztek egy kis reklámot, nem baj: ez a könyv amúgy sem kapott nagy hírverést /hacsak a társszerző megveretését nem számoljuk annak.../

ShwartzWazul 2008.02.01. 17:35:57

ommm:
Teljesen egyetértek veled.

Ifjabb koromban még láttam Janit motorozni. És a többieket, akikről ma alig, vagy egyáltalán nem esik szó.
Van létjogosultsága az autós/motoros múltról szóló könyveknek, de szerintem ízléstelen egy megbecsült halottunkkal reklámozni.

FeCsa 2008.02.01. 17:47:03

Ilyen világot élünk. Bulvár az egész életünk. :( Van egy név, minden el lehet vele adni. Íme ez a példa is mutatja. Talma előtt keveset beszéltek róla, én sem ismerném, ha fater vagy nagyapám nem beszélt volna róla annyit anno. Már azon csodálkoztam, hogy ebben a könyvben végre feltűnt a neve. Talmáról is még sok bőrt le fognak húzni szerintem a közeljövőben.
Ez van, legalább ilyenkor eszébe jutnak az embereknek a nagy nevek.

yenoee 2008.02.01. 18:28:05

Fanyalogni lehet, emlékezni muszáj.

zon 2008.02.01. 19:17:50

Először nekem is az "akármely mosóporé2 villant be.De aztán lehiggadva rájöttem,hogy még így is jobb,mintha a frissebb generáció nem is ismerné a nevét.Nekünk Ő egy ikon volt,Szabó II.László után az a versenyző, aki a gyengébb motorral,esőben,technikás pályákon oktatni tudta a menőket.Hihetetlen volt,hogy egy összetákolt,öngyilkosoknak való versenypályán kellett meghalnia.Nyugodjon békében.

Karpathy · http://artofmax.com/ 2008.02.01. 19:55:03

Nem vagyok egy motoros, de a Drapál nevét még én is ismertem.
Nyugodjon békében.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.01. 20:01:33

Omm ez 2000 forint volt:

eso.vatera.hu/drapal_janos_egy_elet_a_motorsportert_50608852.html

Van egy jól bejáratott veszprémi antikváriumom, majd körbenézek hátha akad. Ha van belőle vegyek neked egyet?

ommm 2008.02.01. 20:26:43

köszi, de megvan. jelenleg (illetve pár éve) apámnál porosodik.

danken 2008.02.02. 00:16:51

Nem ismertem, nem láttam , mivel fiatal vagyok, de most már eszembe jut Talmacsi Gábor neve hallatán Ő is, mivel kicsit után a néztem. Nyugodjék békében.

apamacko 2008.02.02. 10:00:46

Hát azt a remlámsort ki lehetett volna hagyni !

De szerintem kevesen tunánk, hogy most lenne 60 éves főleg napra pontosan bár sokan tudjuk ki volt Ő.

Hamar Orsolya 2008.02.05. 18:32:41

Az en apam volt a Drapal szereloje. Egyutt utaztak evtizedeken at. Jancsi nagy tehetseg volt. Jo lenne, ha tobben emlekeznenek ra, mert a hetvenes evekben sok dicsoseget hozott a magyar honnak. Mellesleg ket vilagbajnoki futamot nyert, es olyan nagyokkal vetekedett mint Augustini.

krakéler007 2008.06.09. 13:41:24

Hamar Zsigmond? Nagy név a szerelők között! Agostini, akivel verekedett...

krakéler007 2008.06.09. 13:42:51

Drapál, t. i.

polanigger 2009.01.21. 05:50:55

Drapál János (1948. február 3.-án született Budapesten - 1985. augusztus 11.-én verseny közben hunyt el Pöstyénben). Foglalkozása: gépjármű-technikus, motorkerékpár-versenyző A magyar versenyzők közül először nyert vb-futamokat - 1971-ben a Csehszlovák (250cm3), 1972-ben Jugoszláv, 1973-ban az Osztrák Nagydíjon (350 cm3) versenyzett. MZ-vel és YAMAHA 250 – 350-el indult. A ún. Béke Barátság Kupán (BBK) - ez volt a szocialista országok versenye- 6-szoros győztes. 1971-től 1984-ig 9-szeres magyar bajnok. 1967-ben a túramotoros bajnokcsapat tagja. Nevét Budapesttől-Havannáig ismerték. A pöstyéni versenyen motorkerékpárjával baleset áldozata lett. Sajnos az elmúlt 22 évben már csak az égi mezőkön motorozik és drukkol az új generációnak a versenyeken.


Ezt csak azért hogy tudjuk kiről beszélünk.Orsi:Ha lehetne összefuthatnánk pár percre bár temérdek kérdésem lenne.Ha nem akkor.norbertvarga14@gmail.com.Előre is köszi.3-án találkozunk.Remélem mindenki ott lessz aki nem csak a "reklám" miatt jön ki.