Heti merítés

  2015. május 24. - Nyegleo Címkék: usa népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Egy amerikai középkategóriás a ´80-as évekből

X-Body FWD Skylark

Mikor megvettem, ismerőseim mondták, hogy drága lesz az alkatrészellátás, nehézkes a beszerzés, sokat fog fogyasztani az autó.

Szovjet koporsószállító made in USA

58522

Felhívott, hogy ha még mindig vágyom az amerikai szarokra, akkor van egy, ami nem is annyira szar. A szomszédjában lakó néni akarta eladni, miután a bácsi meghalt.

A pokol tornáca, ahol könnyű bűnbe esni

1280px-86-88 Cadillac Seville

Fél éve vettem, karácsony előtt, a Lexus helyébe. Szerelemből vettem, eldobtam a józan eszem a vásárlásnál, de már nem bánom.

A detroiti acél... :)

36097

A csomagtartó minimális, a benzintank elég sok helyet elvesz belőle, de egy ilyen autóval nyilván nem költöztetést vállalunk... :)

A nagy FEHÉR VAS

24764

6 méteres méreténél fogva parkolás körülményes, de nem lehetetlen, 40 db ezres teletankolni, a súlyához lehetne hatékonyabb a fék, meg lehet vele állni, de kicsit lájtosan

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr1007486658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

totál kár 2015.05.24. 09:37:11

szerintem nagyon csúnyák a 80 as évekbeli amcsi kocsik.

worrick 2015.05.24. 10:35:58

@totál kár: Hát, a '70-es évekbeliek bizots jobban néznek ki. Egy Kojak epizódban olyan gyönyörűségek vannak, hogy ihaj :)

totál kár 2015.05.24. 10:36:40

@worrick: de azok legalább óriásiak

totál kár 2015.05.24. 10:42:06

@worrick: nekem tetszenek a 70 évek elejei amcsi cirkálók.

Laci1982 2015.05.24. 10:42:43

egyetlen amerikai autót vennék: Dodge Charger R/T 1969 fekete. carzz.co/8-dodge-charger-r-t-440-1968-1969_6466.jpg Mondjuk az nagyon kéne hobbi autónak, vagy csak garázsba beállítani és gyönyörködni benne. De az árának köszönhetően soha nem lesz. Mindegy. Ezen kívül az összes többit felőlem bezúzhatnák. Ipari hulladék mind, kivéve talán kettőt manapság: Camaro, Tesla

conchita wurst 2015.05.24. 11:19:49

Én is úgy vok vele, hogy az amcsi autóipar fénykora kb. 1980ig tartott. 50esek, 60asok, 70esek, szevasztok.

80asok már unalmas müanyag szarok(talán pár kivétel akadt), a 90esek még inkább.

Ekkorra a szegény amerikaiak már inkább japánt vettek, a gazdagok meg Cadillac helyett Bmw-t meg Mercit.

Bambano 2015.05.24. 11:21:26

megveszi a nagy "detroiti acélt" 2.8-as motorral? rotfl, az fűnyíró abban a kategóriában...

ha már az a betegség fertőzne meg, hogy amcsi autót vegyek, csak nagyblokkosat vennék.

bigpond 2015.05.24. 11:22:13

A Camaro 74-es evjarata mindent visz, valosagos szobor.
Ezek a mai meritesben csak atlagosak, de kinek a pap...

faterpolo 2015.05.24. 11:27:19

A Camarót kipróbálnám :) Kár, hogy nem igazán derül ki milyen élmény vezetni :(.
A volt főnököm Chrysler 300 C-jét egyszer vezettem (kombi, összkerék-hajtás, 5.7 HEMI). Kissé be voltam szarva, mert egyenesfutása gyakorlatilag nincs, a kormány meg kb. mint egy dodgemé: Visszajelzés nincs, ellentartás nincs, és a legapróbb mozdulatra is kanyarodni kezd. Ellenben egy Paks II van az orrában. Mivel lekapcsol az egyik hengersor kis gázon, kicsit sem ijesztő egy nagyobb gázadásnál, amikor átmenet nélkül megduplázódik az amúgy sem kicsi nyomaték, és egy pillanat alatt kiszalad alólad az út, ha nem vagy észnél. Eszméletlen szép hangja van a HEMI-nek, meg elképesztő élmény az a tolás, amit tud, de ettől függetlenül a volán mögött végigrettegtem az utat. Annyira nem élveztem... Ezért próbálnék ki valami mást is, hogy kicsit visszatérjen az USA-autókba vetett hitem :).

Make Valamit · http://make.blog.hu 2015.05.24. 11:38:48

Voltam már New Yorkban (autós szempontból értékelhetetlen), Illinoisban (nem rossz), érdekes amerikai autókat eddig csak Californiában láttam. Én azt a demagóg szempontot képviselem, hogy kb 69-ig gyártottak szép és erős autókat, utána volt még pár szép a 70-es években, és a 80-tól már csak véletlen csúszott be egy-két valódi szépség. 70-től ugye megfojtottak mindent az emisszióval, nem kell sokat keresgélni hogy találjon az ember a craigslisten akkoriból 6-7-8 literes kocsit 120-170LE-vel (wow).
Az IHC volt ebből a listából az egyetlen érdekesebb. A többi... szegény Seville-t először valami korcs Toronadónak néztem :) A Suburbanból volt millió darab, ott két dolog érdekes, egy, hogy nem Chevy hanem GMC, a másik hogy legjobb tudomásom szerint alá lehet hákolni a pickup változat duplakerekes hátsó tengelyét. Na egy olyannal járkálnék, hamár Suburban :D

conchita wurst 2015.05.24. 11:39:48

@bigpond: Jaja, az a Camaro nagyon szép, bár kétlem hogy európai értelemben sportos autó lenne a 2 tonnájával. De biztos élmény vezetni.

Az olajválság(78) után gyakorlatilag tönkrement az amcsi autóipar, mert ők csak ahhoz értettek, hogy sok anyagból erős kényelmes környezetszennyező dögöket építsenek. Csak a terepjárók, pickupok, SUVok élték túl.

A racionális amerikai (keményen dolgozó) kisember japánt vesz, a tehetősebb európai prémiumot v. Lexust, Acurát. Vagy pickupot, ami azért még most is amerikai és még mindig jól fogy.

Én Ford Fusionokat szoktam bérelni (ami elvileg Mondeo automatával meg nagyobb V6 benzinmotorral), úgy hogy akkor itthon is Mondeóm volt(2005).

Nincsenek szavak arra, hogy mekkora ultragagyi fosh volt a Fusion (vezetni is rossz) a Mondeohoz képest (ami ugye nem egy világcsúcs autó Európában).

Adam88 2015.05.24. 13:04:27

Amerikai autósként kimondottan tetszett ez a merítés. A merítésből a GMC megfogott, el tudnám fogadni. Igaz csak egy 3.5 ös V6 osom van. Viszont abban egyetértek a hozzászólokkal hogy a 80 as évektől már nem nagyon jöttek le értékelhető autók a szalagról sajnos.
Amit még nagyon szépnek tartok az egy 79 es Cadillac Deville esetleg 76 os Eldorado egy 8.2 es Big Block al. :)

Pepejoe 2015.05.24. 13:09:45

Nekem is tetszenek, (legalábbis némelyik) csak ne hozzák be őket a városba. :O

aFx 2015.05.24. 13:13:38

@conchita wurst: az a camaro ahogy nezem 13.6 alatt van 100on*, szoval a legkisebb, kornyezetbarat dizellel szerelt kombi volvok otthagynak.

* katalogusadat nem mond sokat, de azert valamennyire eleg elhelyezni az autot. ellenben az emlitett ecodrive volvok tenyleg 5l korul esznek.

A súly a megbízhatóság jele 2015.05.24. 14:34:07

Az a fehér GMC nagyon tetszik, de az gondolom elírás h 8500FT bele egy gyári lengéscsillapító..?

misi107 2015.05.24. 15:39:09

Hát,nekem ez a camaro v6-tal olyan mint az európába szánt mustang 4 hengeres motorral.Egy rakás ...... Köszönet a sok agyhalott politikusnak,akik ezt is elintézték!

victor vacendak 2015.05.24. 17:41:05

@aFx: az 0-100 mph lesz :-D
Már a 60-as évek Camaroi is 8 másodperces 0-100 km/h-t tudtak, ezek a modernek 4,1-5,2 (függően a motortól).

Rónarider 2015.05.24. 18:11:23

multi-purpose vehicle?

Rónarider 2015.05.24. 18:24:12

Végigolvastam mindet. Nem kívántam rá a jenki autókra, ám a szerelhetőségük azért irigylésre méltó. (gondolom nincsenek agyonbonyolítva)

PiszkosFreddy 2015.05.24. 19:06:11

@aFx:
@victor vacendak:

A Camaro 2.8 V-6 önsúlya:1385 kg,teljesítmény:135 SAE/kb.133 DIN LE, nyomaték 217Nm.szerelték 5 sebességes manuális,és 3+Overdrive fokozatú automata váltóval.
Én kb.11-12 másodpercre saccolom a gyorsulását 0-100 km/órára.
Nekem az utastere volt csalódás,bár sokáig álmodoztam egy ilyenről.
'81-től kezdték gyártani ebben a formában,abban az időben azért nagyot ütött.Jó ránézni...

traxx 2015.05.24. 21:31:54

@Laci1982: Látom, rengeteg amerikai vasad volt, hogy ilyen jól ismered ezeket. :D

traxx 2015.05.24. 21:43:32

@A súly a megbízhatóság jele: Teljesen hihető. Az enyémbe itthon pl 3800 ft lenne a gyertya/db, kintről 5900-ért jött meg a 6. Itthon a motortartó bak 50 ezer/db, kintről 10 ezer volt a kettő. És még lehetne sorolni. De hogy rávilágítsak a helyzetre: haver Bömösébe is szoktunk kintről rendelni gyári cuccokat, mert olcsóbb, mint itthon.

Whatever90210 2015.05.24. 23:12:42

@faterpolo: vagy az a 300c volt valamiért szar, vagy hazudsz, mert éppenhogy komoly ellentartása van a 300c-nek, és baromi jó az egyenesfutása, ha nem két számmal szélesebb kerék van rajta. Igazából még akkor is, legfeljebb elviszik a nyomvályús utak. Az, hogy rettegni kelljen út közben, az egyenesen nevetséges.

Whatever90210 2015.05.24. 23:16:47

@traxx: kis hülye zácsdani is összevissza hazudozott a grandcsirke tesztjében az alkatrészárakról. Ő is valami 150 ropit hadovált egyetlen lengőkarra, miközben 150-ből mind a 8 lengőkar összes szilentjét és gömbcsuklóját meg lehet rendelni az e-bayről.

Schütii 2015.05.25. 10:46:09

Nem hatnak meg különösebben a jenki vasak, de ilyet azért vennék játszani ha nagyon tele lennék:
www.youtube.com/watch?v=qj1h75vA1Jw

Szabványok 2015.05.25. 16:37:17

@Laci1982: Feketében? Fehérben!

Azért van remény a XXI. században is. Az új Ford Mustag nem tűnik rossznak.

Abfangjaeger 2015.05.25. 21:22:55

@Whatever90210: Pontosan, azt a cikket nekem is lett volna kedvem kommentelni. Amit tudok az én vasam kapcsán pl.: Denso ITL20-as irídium gyertya 6db itthon majd 36000 Ft, amcsi webshopból szállítással nincs 12000 Ft. Gates hosszbordás szíj itthon 8000 Ft, kint 3000 Ft. És ez a többi alkatrészre is vonatkozik. Az Exploreremhez nem volt 12000 Ft két lengőkar alsó gömbfej, itthon egy hasonló korú Hiluxhoz 15000 Ft darabja.

Takumi Fujiwara 2015.05.26. 19:00:11

Nem értem, pont hogy a 80-as évek beli usa autók tök szépek voltak pedig, szerintem. Pl. ugye a fenti Camaro, Pontiac Firebird / Fiero, Dodge Daytona Shelby Z, DeLorean, Ford Probe, és a Corvette C4. + ha ide vetjük még akkor a DSM Eclipse/Talon/Laser. Mindegy, nekem meg az európai autók nem tetszenek.

Rónarider 2015.05.27. 00:22:00

@Takumi Fujiwara: a delorean nem ír autó? vagy ír-svéd? nem tudok pontosat, de mintha rémlene.

Takumi Fujiwara 2015.05.27. 17:41:40

@Rónarider: Való igaz, hogy Írországban rakták össze, illetve svéd-francia koprodukció eredménye a motor, formatervért pedig Giugiaro felelt. Viszont az alapító John Delorean amerikai volt, ahogy a cége is, illetve a későbbi generációs DMC-ket már Texasban gyártották.

Rónarider 2015.05.27. 18:03:02

@Takumi Fujiwara: Csak azért kötekedtem, mert a felsoroltak közül az egyetlen, amelyikkel néha még álmodom is. Nem vagyok nagy motörhead egyébiránt, bár a zene jó. ;)

faterpolo 2015.05.31. 11:51:27

@Whatever90210: Kár, hogy csak hétvégén van időm komment-értesítőket olvasgatni. Akkor valószínű gond lehetett azzal a példánnyal. Szerintem elég egyértelmű volt a kommentárom többi részéből, hogy nem alapvetően az amerikai kocsikat tartom szarnak (sőt...), még csak nem is a 300C-t, hanem, ha tudnál szöveget értelmezni, megértenéd, hogy az a konkrét példány okozott csalódást. Összehoasonlítási alapom is volt hozzá, mert vezettem nagy telejesítményű autót párszor (Ferrari F430, W140 600 SEL, W126 500 SEL), de azért köszi szépen, hogy visszakézből hazugnak meg nevetségesnek titulálsz, ahelyett, hogy kulturáltan leírnád, hogy neked jobb tapasztalatod volt az adott tíípussal. Gyanítom, hogy büntibe kerülök majd ezért a kommentért, de igazából leszarom, mert elegem is lett kommentelésből a magad fajták miatt, akik dührohamot kapnak, ha valaki egy kicsit is másképp vélekedik valamiről, és azonnal személyes sértegetéssel reagálnak. Gratulálok, talált, épp szar napom van, meg is sértődtem, úgyhogy most troll üzemmódba váltottam dühömben. Legyél büszke magadra! Bunkó. A többieknek meg kellemes hétvégét, bár egy hét után úgysem olvassa már senki. De nem is érdekel. *END OF LAST COMMENT EVER*

Laci-812 2015.05.31. 21:36:03

udv, valami nem stimmel a Buickkal kapcsolatban. Nekem volt egy
ilyen Skylarkom 82-es, azt latom a kepen. 87-ben 5 evesen vettem, ez volt az elso autom az USA-ban. Nekembejott,persze
voltak problemak, inditomotor ketszer, vizpumpa es generator
amit cserelni kellett a kopo alkatreszeken es az aksin kivul.
Az osszes autom kozul ebben volt olyana legkondi hogy huvos volt a kocsiban, nem csak ha magamra fujtam a levegot. egyszer egy heti leallas utan akku halott volt, bebeikaztuk s minden ment rendben, de nem tudtam rajonni mitol merult le. Egy delutan megletogattama baratomat, s este jottem ki tole, s egy vilagos foltot lattama kocsi alatt, mindjart beugrott, a motorter vilagitas kapcsoloja nem kapcsolt ki, s a kis izzo egy eht alatt megette az akku energiajat. Ego ki, problema megoldva. Lazalom volt a gyertyacsere a keresztben allo V-6-on, a hatso hengersoron is minden gyertya mas iranyban all, sikeresen el is tortem egyet, szerencsere az elektroda megfogta a porcelant, igy nem kellett leszedni a hengerfejet. 5 evig hasznaltuk, szerettem. Azota tobb jobb autom is volt, de kellemes emlek marad.