Nem kell ide vaker. Hirdetni csak így.

  2014. november 11. - ommm Címkék: alfa eladó super wtf omg giulia

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Emlékeznek, nem is olyan régen egy Volvo-hirdetés után szakadt ki a videós autóhirdetés-zsák és lett végleg elkoptatva a formátum. Mindig az eredeti a legjobb - tartja a mondás -, és valahol igaz is ez, bár valójában már akkor is csak arról volt szó, hogy valaki viccesen próbálta eladni rommá használt, ámde szeretett autóját. Sok-sok vicces dumával. Személy szerint nem igazán jött be már akkor sem az effajta porhintés, az őszinte, tiszta és átlátható hirdetést mindennél többre tartom.

Aztán ezek megcsinálták. Az ember nélküli, duma nélküli hirdetést. Amelyből megtudsz mindent, amit egy ilyen autó vásárlása előtt tudnod kell. Értelmes embereknek készült, akik tudják, hogy nem a futott kilométer a lényeg, hanem mindaz, amit ebben a kisfilmben látunk. Egészséges hang, pontos váltó, gyönyörű bódé és motortér, minden apró részlet a helyén van. És megvettük, azonnal és most. Gratulálunk, valahogy így kell ezt.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr286887347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ződ2000 · http://egzostive.com 2014.11.11. 18:26:48

Zseniális, pedig annyira egyszerű(nek látszik), mégis nagyon rendben van.
Amúgy a volvós reklámnak is van utóélete :)
www.youtube.com/watch?v=W2298iagVro&feature=player_detailpage

skyrangr 2014.11.11. 18:28:40

"kettő lett, maradhat?" :D :D :D

Iron212 2014.11.11. 18:59:07

Sajnos itthon nem igazán kifizetődő az őszinte, tiszta és átlátható hirdetés, mert a kutya nem hív fel, ha leírom egy autónál, hogy jól karbantartott, nem egy leharcolt szar, de van hibája, ez és ez (és itt általános típushibákra gondolok, ami ugyanabban az árkategóriában 10-ből 9-szer megvan a másik autókon is, csak nem írják oda).
Nem vagyok egy nagy "spíler", eddig 2 autót adtam el, de mind a kétszer úgy kezdtem, hogy őszintén leírtam mindent, sehol senki, elkapott az ideg, levettem a hirdetést, pár napig "pihentettem", rendszám kitakar, kapott egy kis szilikont, egy kis műanyagápolót, új képek, meg egy jó mese, és az eredeti őszinte árnál drágábban raktam fel, és simán elvitték. :(

vmaast 2014.11.11. 19:07:13

"A stílus az egyetlen olyan igazi luxus, amit bárki megengedhet magának, függetlenül attól, hogy mennyi pénze van. Ez olyan dolog, ami velünk született, de tanulható, feltéve, ha megvan hozzá az emberben a kellő intelligencia."

(Giorgio Armani)

...és ez a hirdetés pont ilyen stílusos. Csak mint az autó ;-)

vm

Szkotti 2014.11.11. 20:02:41

@Iron212: Hehe, a sztorim eleje ugyanez. Őszinte hirdetés, első három találatban bentlévő ár, 1 hónap alatt 3db nepper-sms, semmi több. Éppen ma kérdeztem egy autóeladásban gyakorlott kollégát, hogy csinálja (én csak venni tudok jól, azt is az eladó szemszögéből nézve :o))
Kb. ugyanez volt a tanács. Ezek szerint van benne valami.

Thor71 2014.11.11. 20:21:25

@Iron212: A zemberek marhák :D ettől működik az autópiac. Viszont ha szorult egy kis becsület beléd,még te érzed rosszul magad. Én ugyanezt játszom motorral,mindíg elmondom mi van. Nem is viszik el.......

Erdei osonó 2014.11.11. 20:30:58

Valódi, fémből készült mechanikus szerkezet ami az érzékekre hat. És a hangja.........áhhh!! (villanyturbó mi? :)))))
Ezt a hangot kötelezően sugároztatnám mindennap délben harangszó helyett.

Iron212 2014.11.11. 20:35:41

@Szkotti: Szomorú, de az átlag még mindig el akarja hinni, hogy ő okosabb volt mindenkinél, és megtalálta azt, amit a többi hülye nem vett észre, persze mindezt fillérekért. Olvastam a TC-n a magyar használtautó vevő hülye írásokat, egy az egyben igaz.

conmorientes 2014.11.11. 20:42:05

Profi munka, de tegyük hozzá az alapanyag a film alapján is egész rendben lévőnek látszik.....
De azzal azért vitatkoznék, hogy ebből minden részletet megtudhat a vevő arról amit eladásra kínálnak, mert nagyon nem.
(ugye nem szükséges koptatnom a billentyűt, hogy miyen részei nem látszottak egyetlen pillnatra sem amit vevőként alaposan megnéznék)
Ezzel szemben mint az autó iránt figyelem felkeltésére alkalmas filmalkotás tökéletesen alkalmas.

Iron212 2014.11.11. 20:44:59

@Thor71: Szarul is éreztem magam, hidd el, a második fordulóban soha nem én mutattam meg az autót, aláírtam előre az adásvételit, odaadtam a törzskönyvet, forgalmit meg a személyim, hogy tudjanak adatokat egyeztetni, aztán valami mondvacsinált indokkal elhúztam a búsba. Ettől függetlenül tudom, hogy szemét voltam, de egy kicsit vigasztal a tudat, amiért teljesen biztos vagyok benne, hogy egyik autómmal sem járt rosszul az utánam következő tulaja.

protézisesh 2014.11.11. 21:01:42

Na ezért különbözik az Alfa Romeo minden más márkától a Porschén/Ferrarin innen. Igen, a BMW is csak egy tucatautó egy Alfához képest. A legutolsó alapkivitelű Giuliá a is ezerszer annyi sportosság szorult, mint akármelyik BMW-be (az agyonfeljesztett M-es változatokat hagyjuk, az ritka kivétel volt mindig is. Ha nem hiszed, nézd meg a gyártott darabszámokat....) Kár, hogy az Alfa mára 98%-ban mégis kihalt. :(

Erdei osonó 2014.11.11. 21:11:16

@protézisesh:
Régebben ha csak rövid ideig is de volt egy elég viseltes 1,5 Sprintem. (micsoda kérdés, hát persze hogy piros :)))
De amikor épp jó volt és ment................áájjjjjjjjj :)))))

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2014.11.11. 21:12:08

Szép videó :)

Próbáltatok mostanában új Alfát?

A nagydízeles Giuliettából nem az erő hiányzott, hanem az alfaság.
Próbálás alatt 115e km futást értek, két év alatt.
Autópályán ok, de még ott is ráz.

a DNA-t át lehet lökni D-be, tényleg jobban megy, direktebb az egész, ott már felfedezhető némi sportosodás, de őszintén nem értem az alfisták őrületét.

Mito? két dolog maradt meg belőle, a keret nélküli ablak, és hogy semmim nem fér sehova, pedig nem vagyok dagadt kosárlabdázó alkat.

a gyártó egy a sokból, egy BMW persze nem ugyanez az árszint, de egy tök alap 116i sehol nincs ezekhez..

Az EREDETI 2014.11.11. 21:14:59

Mi őszinte ebben? az alvázat egyszer sem mutatja tuti rohad :)

Erdei osonó 2014.11.11. 21:24:27

@Aranyba mártogatott étnyúl:
Nem.
Nekem az autógyártás nagyjából 2000-ig tartott. Onnantól kár is rá szót vesztegetni.

pedaz 2014.11.11. 21:37:47

A hangjától libabőrös lett minden négyzetcentiméterem :D

vmaast 2014.11.11. 21:56:06

@conmorientes: Azon a szinten, ahol ilyen autók leledzenek, vagy fogalmazzunk másképp... Azokban a kőrökben, ahol ezeket adják veszik, nem szokás szerelővel, tükörrel menni vásárolni. Ez nem a kidobóemberből lett autókereskedő terepe, itt nincs átverés.

Ződ2000 · http://egzostive.com 2014.11.11. 22:18:58

@Erdei osonó: marhaság. Onnantól kezdett igazán izgalmassá válni az autóipar. Nyilván ha az a kérdés, hogy metálfény vagy klíma kerüljön a CHF-es suzukiba, akkor nem sok az ujdonság, de mondjuk amit egy fullos Grande Punto tudott 2006 ban (2 zónás digitklíma, tolatóradar, legújabb common rail dízelek és turbómotorok, blue and me), pláne amit a legújabb prémiummodellek tudnak lehetőségekben, az azért eléggé izgalmas.

És azért lássuk be eléggé dögös is egy 159-es vagy egy 5er, mellettük eléggé viccesnek hat egy E28, tudom nagy idő...

Ződ2000 · http://egzostive.com 2014.11.11. 22:20:08

@Aranyba mártogatott étnyúl: amióta Marchione betette oda a lábát ott kő kövön nem maradt sajna. Már a Mito rossz benyomást keltett, azóta még a meglévő modelleket is hazavágták...

Ződ2000 · http://egzostive.com 2014.11.11. 22:23:35

@protézisesh: nem mondhatnám hogy nem lennék rajongója a márkának (autossagok.blog.hu/2014/08/21/oda_a_147eshez , autossagok.blog.hu/2014/11/03/alfa_146_bucsuztato)

De sajna ez az Alfa már nem az az Alfa... Inkább passzolják át a VWnek, a márka koponyái (Silva, De Meo, Eggert, Guiggiaro) úgyis mind ott vannak már...

Erdei osonó 2014.11.11. 22:43:21

@Ződ2000:
Ha figyelmesen elolvastad amit írtam akkor az első szó az hogy "Nekem".
Amit a Grande Punto/159/5er-ről írtál az spec. engem qrvára nem hat meg (sőt, még az M6-os BMW sem tetszik, látod van ilyen) innentől fogva hogy neked mi a marhaság az már a te dolgod.

Erdei osonó 2014.11.11. 22:55:11

@Erdei osonó:
Az M6-nál kimaradt hogy a 850i meg igen.

Ződ2000 · http://egzostive.com 2014.11.11. 23:16:39

@Erdei osonó: a kor nem minden. Szerintem a 850i nem egy nagyszerű autó, dacára pár élenjáró műszaki megoldásainak, és speciel az M6 még ennyi figyelmet sem érdemel. Számomra speciel egy Lotus Espirit V8 még a sérülékeny renault váltóval is sokkal érdekesebb autó, sőt évente egyszer rám jön hogy meg kellene próbálni egy olcsóbb 928assal, hogy milyen az az oltimerkedés, de aztán szerencsére győz a józan ész.

Ettől függetlenül én a haladás híve vagyok, és fő autónak egy kényelmes és használható autó kell. Egyébbként a 147-es is az volt a maga idejében...

Erdei osonó 2014.11.12. 00:18:39

@Ződ2000:
Világos, a haladás jó dolog, ezt nem is vitatom.
Ennek ellenére én a 70'-80'-as évek autóiban érzem jól magam. (nyilván nem mindegyikben)
Valahogy úgy mint Csikós Zsolti az öreg Mercikben.
Kb. a 2000 után gyártott autók nekem már egyszerű használati tárgyak, kategóriától függetlenül, nem tudom értékelni őket.

- Szerzet - 2014.11.12. 00:54:53

huhh... Csikós hogy van? :-)

std 2014.11.12. 01:16:01

Ezt jol esett hallani/latni. Vegre egy izzig-verig auto. Mar nagyon hanyzik egy oreg vas.

klewis 2014.11.12. 06:23:11

@Erdei osonó: A 20-ik százaaddal lezárult az a szemlélet, életvitel, ami a tárgyakba lelket varázsolt. Az akkori autók abban voltak jobbak, hogy a sok kisebb gyártónál sokféle megoldás született, jó is, rossz is, de nem csak a haszonszerzés lebegett a szemük előtt, hanem az egyediség, stílus is fontos volt. Most elért az autógyártás /is/ olyan műszaki szintet, hogy nem nagyobb kunszt autót gyártani szinte, mint porszívót, vagy kávéfőzőt. ...És hát a tervezett avulás.... Mai autóban a vezetési élményt nehezen találod, ha megleled, már csak zárt pályán használhatod. Aki tud, gondoljon vissza 40-50 évvel ezelőttre, no, akkoriban még az utazás, autózás maga a kaland, kihívás, a nagy élmény volt maga. Elmúlt

froton 2014.11.12. 07:34:07

@Iron212: én simán eladtam úgy, hogy minden hibáját (nem sok volt) beírtam, fotóztam. Az óra állását is (295000 km). Meg azt is, hogy végig vezetett szervizkönyve van. 10 nap alatt elment. Nepperek persze jöttek, 200 ezerrel kevesebbért vitték volna, de nekem nem volt sürgős. Végül magánszemély vette meg, 50 ezret alkudott, tőlünk 1 km-re volt egy ugyanolyan autó, azonos évjárat, fele annyi km, szervizkönyv nélkül, márka kereskedésben, 200 ezerrel drágábban, azt is megnézték, a miénket választották, mert őszintének találtak engem és az autót is. Cigänykodhattam volna tekergetéssel, meg a problémás részek elfedésével, de nekem annyit nem ér. (nem vonom kétségbe a jó szándékodat és azt sem, hogy próbáltál becsületes maradni, amit eladtál az pedig nem egy romhalmaz volt, csak jelezni szeretném, hogy azért nem lehetetlen feladat...persze manapság Magyarországon a becsület és a nagyvonalúság olyan luxus, amit nagyon kevesen engedhetnek meg maguknak mert egyszerűen ráb.sznak, átverik őket, akik megtehetnék, pedig még kapzsibbak és gerinctelenebbek...)

froton 2014.11.12. 07:38:03

"tervezett avulás" kezdődik...:)

protézisesh 2014.11.12. 08:55:37

@Aranyba mártogatott étnyúl: Az Alfák (is) folyamatosan puhulnak. Sokak szerint a 105-ös volt az utolsó igaz Alfa, mások a 75nél húzzák meg a határt. Nekem a frissebb 155öm volt, szerintem abban is benne volt a bugi (az elsőkerék ellenére). De a 156/159/147 meg az újabbak már csak dizájntermékek, bekötött szemmel és/vagy vezetési élményben annyi sportosság van bennük, mint egy négyesgolfban. :(

protézisesh 2014.11.12. 08:58:49

@Ződ2000: a sportosságról beszélünk, annak csak egy (szűk) eleme a külső, a dizájn. Katalógusadattal pedig megfoghatatlan az az ingerhalmaz, amit ez a video is átad.

Egy német Autobahnbomber (mondjuk egy 530d, vagy akár egy aktuális dízel Passat) bárhol körbealázza ezt az Alfát (gyorsulás, végsebesség, köridő), MÉGSEM SPORTOS, mégsem élvezetes.

Ződ2000 · http://egzostive.com 2014.11.12. 09:23:57

@protézisesh: ilyen öreg alfát nem vezettem, de pl a 146asonon érződött hogy egy más kor gyermeke (meg hát Fiat Brava alapok). Megbízhatósága ellenére, a 147es mindenben jobb volt, beleértve a közvetlenebb és sportosabb kormányzást, a kisebb és jobb markolatú kormányt és a precíz, 156ostól örökölt futóművet. Az én 147esem P 16 zollos P zero gumikkal kb kihozta azt amit egy elsőkerekes 120LE-s dízelből lehet.

Paradox módon a nagy és valamivel nehézebb 159es is igen élvezetes volt, sok hátsókerekest vert, amelyek legfeljebb a fenékriszálásban voltak jobbak.

De Mito igazi csalódás volt, hiába a brutális 1.4es, egy balta precizitását nyújtotta (Fiat alapok ugyebár). Egy kollégám vett pár éve és dicséri (melléje egy E46osa volt, amit nemrég egy sportcsomagos XC60asra cserélt), azt mondta hogy rendesen átdolgozták a Mitót a bemutatást követően, hogy valameyeset Alfának érződjön.

Speciel az új 5ös egy igazi bálna, de szerintem a 3as azért elég jó élményt nyújt (szégyellem, de csak az E90 volt nálam, de az több változatban is). Az E90 bizony Sportos és élvezetes, még egy 18d mocival is. Az erő tényleg nem minden, de lehet elszigetelve és vezetési élményt nyújtani. Nem a recsegéstől és a zajoktól lesz élmény vezetni.

kekegsm 2014.11.12. 09:34:27

Én is úgy adtam el az akkor 18éves 323F-et, hogy minden hibáját leírtam, mindent fényképpel dokumentáltam őszintén. Jött egy ember, aki pont ezért lett kíváncsi a kocsira, majd a végén megállapította (szerelő és karosszériás és fényező mester volt), hogy sokkal jobb állapotban van a kocsi, mint a leírás szerint, és a 200ezerért hirdetett autóért hajlandó lett volna 250ezret fizetni. Ez nem kamu, komolyan így volt. Végül is megegyeztünk hogy marad az ár, és bármikor ingyen dolgoztathatok vele, de messze van sajnos. Azóta is (2006-ban volt) kapok néha emailt, hogy milyen jól szuperál a kocsi.
Én pl soha nem vennék meg olyan autót, aminél ott van a női sofőr, vagy az is furcsa, amikor a Toyota MR-2nél szerepel a "kíméletesen használt, családi autó", meg hasonlók. Mindig is próbáltam elképzelni a nemdohányzó autót (az én kocsim még soha nem gyújtott rá)...

protézisesh 2014.11.12. 10:02:40

@Ződ2000: Azt tudnod kell, hogy a Fiat Tipo/Tempra alapjaira épült a 145/146, a 155 (meg a Lancia Delta/Dedra) is.

Ettől függetlenül kár lenne azt hinni, hogy ugyanaz az autó lenne. Nekem volt szerencsém rövid időn belül átülni GolfIV-Octavia-Leon-Toledo-A3 autókba. Amíg a VW konszernben a különbségek nagyjából kimerültek a különböző dizájnban (100.000 azonos kapcsoló, ugyanaz a motor, futómű, vezetési "élmény"), addig egy Tipobol a 155-be ülve azért odab@sz a különbség.

A 145-146ban ugye volt az 1.7-16V boxer (még a twinsparkok előtt), a 155 2.0 literes blokkja meg kapott egy tisztességes 16V hengerfejet, ikergyújtással, változó szívóoldali vezérléssel, kiegyensúlyozó tengellyel, 4-2-1 leömlőkkel, meg persze 7300rpm leszabályozási fordulatszámmal. Hujjujjujjjj....Ez a motor ment a 145QV/146ti változatokba is, a 155-ben simán csak 2.0Tspark16V-nek hívták.

A wide-body 155 (1995-től) ráadásul direktebb kormányművet (kopp-kopp között csak 2 fordulat!), merevebb keresztstabilizátort is kapott, így - hiába 4ajtós szedán 500L csomagtartóval - úgy fordul, hogy öröm nézni/csinálni. :) És ez a forma azért nagyon ott van:

s430.photobucket.com/user/abcarpix/media/my%20cars/_DSC1760.jpg.html

(a hátsó szárnyat leszámítva ez egy csont széria 155-ös, nem spoilerezett, nem ültetett...)

Iron212 2014.11.12. 13:54:34

@kekegsm: tudom, hogy van ilyen, igazatok van, hogy nem lehetetlen, ezért írtam, hogy az átlagot nem ez érdekli. Én is az őszinte hirdetést szeretem, viszont ha eldöntöm, hogy eladom az autóm, gondolatban már rég az újonnan kinézettben ülök, nincs türelmem fél évet vagy egyet várni egy ilyen arcra, csillogó szemű ábrándozóból meg sokkal több van, mint józan vásárlóból.

Ződ2000 · http://egzostive.com 2014.11.12. 15:05:11

@protézisesh: én úgy tudtam, hogy a Tipo due a Tipo, 145/146 és Brava alapja, míg a Típo Tre az Alfa 155, Fiat Marea, Fiat Tempra, Lancia Dedra alapja.

Amúgy a kettő erősen közel áll egymáshoz. De gondolom a Tipo Due miatt nem volt Q4-es modell a 146osból.

A 155 formája tényleg klassz volt akkoriban, a Q4es pedig egy eléggé korrekt sportkocsi lett. De azért ezek csak előzményei voltak annak hogy az Alfa gárdája többet akart. És ez a GM alatt is így volt.

Ezt vágta most haza Marchione, elúzve midnenkit aki tehetséges, ezért írtam hogy az Alfa IQja már úgyis a VWnál van (és nem gazdasági menekültként, VW a VW csoport marketingigazgatója, Silva a csoport főtervezője, Egger az Audi főtervezője). Az Italdesignt meg nem kell ecsetelni. Szegény Kalbfellt sajnálom. Zapatinas azért megérdemelte a kirúgást a Subarutól.

Gyűrött Papír 2014.11.12. 16:17:49

Valami nem stimmel a kocsival 2:02-nél jobbról balra halad, de a hangja balról jobbra megy a fülemben. :)

Orszag 2014.11.13. 14:34:51

@Gyűrött Papír: Fordítsd meg a fejhallgatód! :D

ommm 2014.11.13. 20:38:08

@protézisesh: már Marchionne előtt is nyakig ért a baj a Fiatnál, ő csak rátett egy lapáttal. Írtam róla.

conmorientes 2014.11.17. 08:45:36

@vmaast:
De jó is lenne ha így lenne, de sajnos ellent kell mondanom. Ez az autó még nagyon nem ahhoz a körhöz tartozik.
süti beállítások módosítása