Fanyalgás és röhögés Budapesten

  2014. július 03. - Rézmányi Balázs Címkék: top gear richard hammond jeremy clarkson james may

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Leolvasztjuk a Zinternetet!
2015-01-01 12:03:37

Darth Weber, a Tűszelep Fekete Lovagja elégedett volt a szituációs helyzettel. Sikeres volt legutóbbi

Így parádéztok ti
2014-10-23 08:40:58

Fejetlen csirkeként rohangálunk. Fel és alá. Fotózunk balra-jobbra. Néha videózunk is. Ezzel csak annyi a baj

Boldog a búcsú, ha nem a végső
2014-10-20 17:32:38

Irvine, Kalifornia, 2012 áprilisa, reggel hat. A második DeTomaso Pantera rotyog el az orrom előtt, majd megjelenik

Bonyolult, mint a faék
2014-08-26 14:01:34

Gianni kitalálta. Két pohár bor között, bal kézzel rajzolt egy egyszerű gépet, egy éket. Mielőtt az esti AS

Ez nem autós műsor, ez cirkusz, és ezek nem műsorvezetők, hanem bohócok. Mielőtt bárki nekem esne, ezt nem én mondom, hanem James May. Akár mosolyogva, akár fanyalogva mondja ez bárki más, igaza van. Kedden testületileg elmentünk megnézni a Top Gear Live-ot, és vegyes érzelmekkel zártuk le magunkban Clarkson, Hammond és May budapesti kiruccanását, és az azt megelőző hetek történéseit. Ha egy képpel kéne szemléltetnem, ez volna az:

tgl_sipi_stig.jpg

Létezik ilyen kép igaziban is. Mármint ahogy Sipos ül Stig mellett egy Caterhamben, de egyelőre úgy áll a helyzet, hogy nem mutathatjuk meg. A Totalcarnak, mint hivatalos médiapartnernek annyi adatott meg, hogy Sipivel ketten benézhettünk hátra, ahol pár kép elkattintása után megkérdezték tőlünk, hogy mi is a játék nyertesei vagyunk? Nem, mi újságírók vagyunk. Ebben az esetben lehetőleg ne publikáljuk a képeket. Legfeljebb személyes használatra, például a privát Facebook-oldalunkra rakhatjuk ezeket ki. Ki is raktam.

Szomorú volt ezt látni, hisz ha sikerült megbirkóznunk Jay Lenóval, Jeremy Irons-szal, Ken Blockkal, Martin Winterkornnal vagy Anand Mahindrával, akkor csak működött volna egy komolyabb együttműködés a Top Gear Live szervezőivel és műsorvezetőivel is. Leveleztünk is velük hetekig, de sajnos még az eredetileg beígért fotózást is lefújták az utolsó pillanatban. Hogy a szőlő mennyire savanyú? Igazából cseppet sem az, de lehet, hogy nem az idei lesz a legjobb szüret. A lényeg úgyis az élő műsoron volt.

Abba is bele lehetne kötni, de valahol igazságtalan volna. Még akkor is, ha Pista kommentje cseppet sem alaptalan:
-Csak annyit mondok, a ZZ Top koncertre hétezer volt a jegy!
Na igen, a jegyek kilencről indultak, és harminckettőnél álltak meg, ezerben persze. Több mint háromszázmilliós nézettséggel még talán érthető is, hogy a Top Gear drágán méri a jegyeket. Mielőtt valaki a magyar szervezőket tartaná kapzsinak, azt biztosíthatom, a többi helyszínen is nagyjából ennyibe kerültek. Hallottam olyan kritikákat is, hogy rendben, de ha ez egy autós műsor, hol maradnak az autók?

Persze, volt Reliant Robin, Dodge Viper és P-rendszámos Ferrari is. Elhozták Clarkson P45-ját, égettek Imprezát, fociztak Swiftekkel. Ezek miatt működik a Top Gear, ugye? Nem. A Top Gearre pont az ellenkezője igaz, mint a Baywatch-ra. David Hasselhoff meg volt róla győződve, hogy az ő kalandjaira kíváncsi mindenki, hisz ő a főszereplő, pedig akkor is nagy lett volna a Baywatch nézettsége, ha Pamela Anderson és Yasmine Bleeth szervetlen kémiáról tartott volna előadást. A Top Gear viszont nem az autók, hanem a három főszereplő miatt működik. Persze, beszélhetünk a hatalmas költségvetésükről, de ha csak az számítana, jók lennének a Michael Bay filmek.

Utoljára négy éve jártam a Sportarénában, egy Mark Knopfler koncerten. Lehúzhattam egy tételt a bakancslistámról, hisz élőben hallhattam végre a Telegraph Roadot. Az élményen az sem rontott, hogy pocsékul adta elő. Ugyanezért nem bántam, hogy ott voltam a Top Gear Live-on, mert élőben láthattam ezt a három, középkorú angolt. Pedig a műsor egy laposabb tévés epizód volt, semmivel sem több. Igazából az autós részek voltak csak unalmasabbak, és bár a poénok többségét ismertem, nagyon jól szórakoztam. Akkor lett volna igazán jó, ha egyszerűen csak beszélnek végig.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr536468013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jk88 2014.07.03. 10:51:15

No de a szinkront hogy oldották meg? Fürdőruhás nénik szaladgáltak táblákkal, hogy épp miről van szó?

Bende Tibor 2014.07.03. 11:02:40

Adták rádión, és ha nincs rádiós Mobilod, vehettél tolmácsgépet. De olyan angolsággal ment, hogy mindenki értette szerintem.

Matheo · http://hobbymania.blog.hu/ 2014.07.03. 11:06:49

Tényleg. Belehallgatott valaki a fordításba? Ismerősökkel meggyőződésünk, hogy nem a magas jegyár, hanem a csapnivaló szinkron miatt nem lett elsősorban itthon olyan ismert és ezáltál látogatott az élő műsor sem.

Gomulka Béla 2014.07.03. 11:07:51

Mi az a P45? (A munkaviszony megszu"ntével kiadott adó- és járulék-igazoló dokumentum. De nyilván nem azt mutogatták.)

Tizenkettő 2014.07.03. 11:09:18

Sajnos, hogy őszinték legyünk a tv műsor is egyre laposabb. Ott is ugyanazok a poénok, kihívások ismétlődnek egyre gyakrabban egyre gyengébben. Eleinte tényleg hatalmas volt az egész show, de az utolsó évad már kifejezetten unalmas volt. Amikor megtudtam, hogy jönnek gyorsan megnéztem pár felvételt youtube-on milyen is egy ilyen show, aztán gyorsan el is döntöttem, hogy én erre bizony egy fillért nem költök.

Gomulka Béla 2014.07.03. 11:10:29

(Egyébként P45-jét. Semmi okunk nincs, hogy egy számot angolul mondjunk magyarul, csak azért mert a Top Gear-ban szerepelt. De ez csak trollkodás, és némi elvonási tu"net. A magyar nyelv elvonásáé, mármint.)

Gomulka Béla 2014.07.03. 11:12:28

@Tizenkettő: Ja, akkor tudom. A névválasztás, az említett dokumentum tu"krében, mindenesetre érdekes ...

nick papagiorgo 2014.07.03. 11:57:28

"Akkor lett volna igazán jó, ha egyszerűen csak beszélnek végig." - arra nem kellett volna tízezres jegyár meg live show, azt egy kivetítőn is meg lehetett volna nézni, vagy még jobb, benyomni a Top Gear DVD-t a lejátszóba otthon, és nézheted órák hosszat a legjobb jeleneteket.

Ez viszont egy live show volt.

A másik, hogy a Top Gear miért működik. Persze a három figura miatt működik, de nem azért mert ők ülnek statikusan és beszélnek, meg autókat mutatnak be (mint az "autós műsorok" 99%-a, nézzék má' ezt az ötvenmilliós autót, milyen király má' ez, a műsorvezető beleélvez a gatyájába, miközben a kezelőszerveket simogatja, és a műsor erről és csak erről szól), hanem azért, mert fociznak, kofferautókkal furikáznak, meg mindenféle egyéb hülyeségeket csinálnak, ami viszont a live show-on is látható volt.

Szóval ez jó volt úgy, ahogy volt.

nick papagiorgo 2014.07.03. 12:03:08

@Matheo: a fordítás mobilon rettenetesen halk volt, én pl. ki is kapcsoltam.
A műsornak egyébként tényleg lehetne jobb is a szinkronja.
Amúgy viszont a live show nem ezért volt kevéssé látogatott, hanem azért mert kedden este hatkor történt, namost ezt egy pesti esetleg megoldja úgy, hogy korábban eljön a melóból, de pl. egy debreceninek ez adott esetben két nap szabit (kedd és szerda, mert későn ér haza) is jelenthet.
Meg a magas jegyár volt az ok, persze.

marpszi 2014.07.03. 12:08:56

A fene se tudja. Olyan érzésem volt, mintha kicsit megsértődtek volna az elmaradt második előadásért. Lenyomták rutinból, de a spontaneitás látszatát sem keltették, amit azért elég jól csinálnak a BBC-n. Mármint a látszatot, mert nyilván szénné van szkriptelve a TV műsor is. Biztos a nemzeti nárcizmus miatt, de hiányoltam a vicces magyar vonatkozásokat. Nem, nem kellett volna tavaszi szelet énekelnie Clarksonnak, de azért mertem remélni, hogy magyar-angol nem áll meg 5:3-nál, vagy legalább a Suzuki tematikára rámennek. Kicsit unottnak tűntek a srácok. Mick Jagger többet beletett 2007-ben a szomszéd stadionban. Pedig ő is elég híres, elég öreg, meg elég angol.

A médiahátteret viszont nem értem. Oké, plakátok, és Winkler posztjai, de úgy kellett guglizni, hogy valami címében is hátborzongató blikkes cikket találjak. Lehet, hogy ez az egész Top Gear Magyarországon csak egy szűk szubkultúra? Lehet, hogy nem csak ők szarnak le minket, de mi is őket?

Kiskaresz 2014.07.03. 12:15:35

nem tudom hol volt a P rendszámos Ferrari mert ami California a színpadon volt annak rendes rendszáma volt...

A tolmácsolás tényleg halk volt és voltak érdekes részek benne.

Bassboy 2014.07.03. 12:16:44

A Telegraph Road-ért jár a pont!!!! Tesóóó :-)

protézisesh 2014.07.03. 12:21:17

Aha, 9000Ft-os legolcsóbb jegy mellé még 1500 a parkolás, KÉZZEL írt nyugtával, EGY sávon behajtható teremgarázzsal. Welcome to Budapest.

Autós show, az ember nem a bőröndre, és nem a P45-re kíváncsi, hanem Ferrarikra, Lambókra, Maseratikra, Koenigsegg-ekre, IN ACTION. Nem az én ötletem, de a Hungaroring célegyenese "kicsit" alkalmasabb lett volna ugyanerre...

Persze, jó volt a duma, de élőben az M-sorból (kb a lelátó alsó 1/3a) olyan picik voltak, hogy a helyszínen is inkább a kivetítőn néztem a 3 műsorvezetőt.

Az action? Focus ST szigorúan 1-es fokozatban, mert a 2.-hoz már nem volt hely. Ügyesek voltak, persze, de szerintem ennyiért sokkal különb stuntokat lehet látni autós rendezvényeken.

A zene minden motorhangot elnyomott.

A V8-ak? Egy-egy magyar rendszámú Ferrari California, egy AMG SL, meg egy Mustang Shelby 500. alapjáraton begurítva, alapjáraton kigurítva. Kb olyan érzés volt, mint amikor az etiópnak megmutatják egy tányéron, hogy "nesze paraszt, így néz ki a wellington-bélszín, de a szigorodó metánkibocsátási (=CO2) normák miatt a marhahús (V8) ki fog pusztulni". Mintha Mo-on nem lehetne parkolóban álló SL-mercit meg Mustangot látni. Sőt, Ferrarit is... :(

És igen, ha már csak 1 előadás maradt a kettőből, akkor lehetett volna mondjuk 19, vagy 20 órai kezdéssel. Az eredeti terv szerinti 18.00 korán volt, a 21.30-as kezdés meg azért elég erős, ha valaki nem Bp-en lakik. Én pont addigra értem haza Győrbe.

Szóval csalódott voltam/vagyok. Maradok a tévénél, azt a végtelenségig tudom nézni. A specialokat főleg.

Samott 2014.07.03. 13:01:11

Nekem bejott a dolog, egy igazi kritikat tudok megfogalmazni, rovid volt az a kb. 80 perc. Ha meg egy felorat radobnak tokeletesen elegedett lettem volna. Mondjuk en rajongo vagyok, es jo volt oket latni par meterrol.

Fura volt, hogy a dragabb helyeken is egeszen sokan voltunk (alig maradt ki nehany szek), mondjuk en kuponnal vettem felaron a legdragabb jegyet, de voltak korulottem csaladok is... az ugy mar szazezres tetel.

Mike Thrawn 2014.07.03. 13:05:02

Nekem tetszett az egész. Igazából már magában a műsorban elmondták, hogy nagyon kicsi az aréna. Ha nagyobb lett volna talán nagyobb show-t is behozhattak volna.
Az autós mutatványokra sok jelzőt elmondanék, de az unalmas nem tartozik közéjük. :)
A tolmácsról nem tudok mit mondani elég jó az angol tudásom, és meg is értettem probléma nélkül. :)
A jegy ár abszolút helyén volt. Bele gondolva, hogy pár éve a Rammstein koncertre is kb. ugyan ennyi volt egy "középhelyre" a jegy. Kinek mi a drága ez szubjektív.
Viszont a betét zenék szerintem fantasztikusak voltak. :))

Szerintem simán megért ennyit, hogy láthassam ezeket az embereket talán életemben egyszer élőben.

vagodeszka 2014.07.03. 13:13:07

Végre lement ez az esemény, már untam a folyamatos reklámozását a TC-n...

Cresh 2014.07.03. 13:17:01

Kicsit én is úgy éreztem, hogy kevesek voltunk számukra, így kevesebbet adtak.
Persze semmi pénzért nem hagytam volna ki végre valahára élőben, de elég vegyes szájízzel jöttünk el.

GG81 2014.07.03. 13:22:16

Szerintem jó volt. Ahogy írták már többen is kicsi volt a hely, kicsi volt a cirkusz. Magasabbról és olcsóbb helyekről pedig talán jobb rálátás is volt, mint a lenti drágább lankásabb sorokból.

macman507 2014.07.03. 14:14:48

A szervezést tuti nem vitték túlzásba (akik csinálták).
Ha jól emlékszem régebben feliratkoztam még az ő hírlevelükre, vagy erre a liveos dologra és majd küldenek emailt, ha jönnek MO-ra, hát küldtek nem rég, de aztán folyamatosan olyan email-ek jöttek, hogy akciós jegyár, meg stb. Már ebből lehetett látni, hogy kicsit kevés a "jelentkező", ezért se csinálták 2x gondolom.

Meg mindig is aggályaim voltak azzal kapcsolatban, hogy de hát ez élő és a szinkront hogy oldják meg, hogy élvezhető legyen, mert azért nálunk nem tudnak olyan sokan még mindig jól angolul.

Néztem én is youtube-on videót előző live showk-ról, de nem győzött meg még úgy se.

A legjobb az, ha a felvételre el tud menni az ember, úgyis azt a fajta Top Gear-t szeretjük.

macman507 2014.07.03. 14:24:39

Kíváncsi lennék azokra a hűde nagyon über privát, közzé ne tedd paraszt, vagy meglakolsz "ahogy Sipos ül Stig mellett egy Caterhamben" képekre, hol lehet megnézni, vagy kitől kell kérni, hogy teljesen privát keretek között megossza?

Fb oldalatokon nem nagyon látok ilyesmit.

Balage85 2014.07.03. 14:39:02

@Kiskaresz: Tényleg P rendszámos volt a California, láttam pont kihajtani az Arénából amikor arra mentem. Szerintem Rézmányi is akkor láthatta, mert kb. akkor ült fel a robogójára amikor jött ki a Ferrari. :)
Amúgy mind a három autó magyar volt, és a gokartok is innen kölcsönözték. :)

Balage85 2014.07.03. 14:40:43

@macman507: Keress a szerzőre fbon és meglátod a képeket. ;)

Hurri Kán 2014.07.03. 14:47:30

Bárki bármit mond, én csípem ezt a három marharépát. Valahogy úgy vagyok vele, mint a Bud Spencer-filmekkel: bármikor szívesen leülök megnézni egyet :)

Kiskaresz 2014.07.03. 14:53:59

@Balage85: az arénában pedig W-s kezdetű rendszám volt rajta ezért nem értettem.

protézisesh 2014.07.03. 14:57:12

@Kiskaresz: magyar rendszám volt mindhárom autón, legalábbis addig, míg a színpadon voltak. A mustangon motor-formátumú pici, a másik kettőn rendes, ha jól emlékszem.

iONic 2014.07.03. 15:45:59

Nekem egyszerűen rosszul esik, ha a valami lezúzását poénnak gondolják.

Sinistroll 2014.07.03. 16:46:50

Imádom a Top Gear-t. Ettől függetlenül, a TCTV időnként tényleg hasonló standardot hoz. Csak így tovább, urak! :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.07.03. 19:11:28

a jegybevetel x%-a az ovek, de ezen felul a merchandising income az egy nagy athuzott nulla, es nekik abbol jon jol. Vannak sajat musoraik is (bunrosszak, inkabb a fogorvos!)

Kis piac, kedvetlen musorvezetok, lapos poenok, gyenge forditasi minoseg.

Amugy ez a musor szinkronnal ( magyar, nemet, spanyol - megkerdeztem par ismerosom ) sem jo, nem jon ki belole a humor.

Az is szep hogy elvittek Magyarorszagra ezt a cirkuszt :)

nick papagiorgo 2014.07.03. 20:07:35

Srácok, akinek nem tetszett, az szerintem majd legközelebb ne menjen el, amikor jönnek. Vélhetőleg sose jönnek.... (mennyi pénzt meg lehet takarítani!) :)

Egyfelől vannak azok, akik ott se voltak (nem tellett rá, vagy sajnálták a pénzt), meg akik nem maguk fizették a jegyüket, hanem a cég vagy mittudoménki adta "ajiba". Ezeknek persze a műsor egy sz*r, de jó, hogy nem kellett pénzt érte kiadni.

Másfelől mindenkinek vannak ötletei, hogy ebbőlmegabból több kellett volna abbólemgebből meg kevesebb. Ez oké, de ez egy standard show, nagyon kevés variált elemmel. Ugye nem gondolja senki, hogy minden helyszínen (háromnaponta?) teljesen más showt adnak elő? Beszéltek magyarul (az elején), volt foci Suzukikkal, igazából mi kell még, Clarkson bőgatyában, karikásostort pattogtatva lépjen fel,Stig ruhája meg legyen kalocsai, vagy mi?

Jó, én megértem, hogy sokan többet szerettek volna, meg rövid volt az előadás, meg kicsi a nézőtér meg ezek, dehát ezeket úgy kb. már előtte is tudni lehetett (tehát ha hatkor meg kilenckor terveztek előadást, akkor az nem lesz ugye három óra hosszú - magam úgy kb másfél órát sejtettem, nyolcvan percet kaptam, fair).

Ismétlem, akinek nem tetszett (és ott volt), az ne menjen el legközelebb.

hunocsi 2014.07.03. 20:31:27

Azt beszéltük a haverommal, hogy nem volt ez rossz, de kicsit kevés volt ez ennyiért annak, aki már látta az összes részt. Meg rövid is. Annak lehetett ez tökéletes, aki kb. 3 részt látott a műsorból, tehát valamennyi előismerete volt róluk, de még nem láttak minden poént.

Már csak azért is, mert múlt héten előadták ezt háromszor Prágában, most majd Zágrábban, meg az olaszoknál is, tehát túlzott kihívás a műsorvezetőknek nem volt benne (mint ahogy az előzetes videóknál mondták), viszont aki látta már a TV-s műsort, az az élő show 90%-át látta, a korábbi Live-okról készült videókkal együtt meg még 5%-nyi újdonság elvész.

Nem bántam meg, hogy elmentem, örültem, hogy végre láttam őket élőben, de kicsit olyan volt, mint amire (kicsit túlozva) a nagyszerű angol mondás utal: "never meet your heroes". Mert többet vártam. (főleg amiket a pl. Durban-ben rendezett műsoraikról lehet látni)

macman507 2014.07.03. 21:51:10

Mi van ha Stig helyére csak valakinek a gyereke jött el, aki hasonló magasságú, nem testes. Ki venné észre.

cheerke_ 2014.07.03. 22:58:21

Irtó gáz volt. Amellett, hogy bírom őket, és először jó volt látni őket, aztán inkább azt éreztem, hogy le se sz@rnak minket a műsör alapján. Leginkább az autókat hiányoltam.
Érthetetlen - miért nem lehet a boxer hangját hallgatni, csak a rohadt hangos zenét helyette? Annál jobb zenét?!?

Ha megnézed Jeremy twitterét, 2 óra múlva már horvátban nézték a focimeccset.
Nekem ez az egész rosszul esett, nem tudom, fogom-e még nézni őket.

Autopeti 2014.07.03. 23:38:56

@cheerke_: Clarksont a show után be kellett volna zárni egy helységbe és csak másnap elengedni "horvátba"?
Nehogy már megtiltsuk neki a szabad mozgást :)

cheerke_ 2014.07.03. 23:44:02

@Autopeti: Persze, hogy nem:) Arra gondolok, hogy irtó rövid volt, el sem hittem szinte akkor. Lehet, hogy azért, mert semmi nem történt számomra benne. Az autósfocin és társain csak ásítani tudok. (Minden részt láttam amúgy, tehát nem utálom a TG-t.) El tudnám hinni, hogy azért nem adtak 10 percet 5000 embernek, hogy ők ne maradjanak le a meccs kezdetéről.

Globetrotter2014 2014.07.04. 00:22:09

Hát, Clarksonnak van egy stílusa, de sokkal jobb mint az izzadságszagú Fifth gear.

A Top Gear nem játssza meg magát, egy érdekes világmeglátásokkal teli showműsor, amely egyúttal szórakoztat is.

Autopeti 2014.07.04. 00:26:00

Közben elolvastam a cseh és lengyel show-k kritikáját, ott sem dícsérték agyon, főleg a műsor hosszával volt gond.

Hozzáteszem, nem voltam a budapesti előadáson, örülök hogy nem költöttem egy ekkora marhaságra.

cintu 2014.07.04. 01:07:51

Persze lehetett volna hosszabb, meg ilyenebb meg olyanabb, de szerintem nagyon is rendben volt. Azért ne hasonlítsuk már egy összevágott tévéműsorhoz, ez egy élő show és kész. Láttuk őket, jól szórakoztunk, pipa.

protézisesh 2014.07.04. 07:55:58

@cintu: @nick papagiorgo:
Ott voltam, saját magam fizettem a teljes árú jegyem. Mert rajongóként azonnal megvettem a jegyet, nem pedig a csekély érdeklődést felpörgetni hivatott ilyenolyan promóciók (Winkler lájkolása, stb) 30-50% kedvezményére vártam.

A problémám azzal van (túl a PLBSA tré szervezésén, parkolás, stb), hogy maga a TG egy legyengített kis kicsontozott műsort hozott ide. Igen, van nekik 3 standard változatuk (csarnokra,
versenpályára, a 3ik nem jut eszembe). Nekünk meg van egy Hungaroringünk, aminek a célegyenesében lehetett volna "nagyot durrantani".

Tudjuk, hogy robbantás-fetisiszták (főleg Hammond), de neki más műsoraiban is felrobban ez-az. Engem az AUTÓK érdekeltek VOLNA, de szánalmasan megalázónak érzem, hogy begurultak "nesze parasztok, így néz ki egy Ferrari", majd a staff-sofőrök kigurultak az autókkal, és jött a Reliant Robin. Hátaf@szom, B+! Amikor promózni kezdték, akkor SUPERCARS volt a hívószó. Mi volt a supercar? A Subaru Libero? A Reliant Robin? A Focus ST? A 20 éves Viper? Nemá! :( Persze, egy csarnokba nem fér be minden, de egy benzingőzös bulitól szerintem baromira nem ezt várja a petrolhead.

Ennél már csak az lehet érdekesebb kérdés, hogy a számtalan srác, aki a csaját is elhozta, most hogyan magyarázkodik? Mit válaszol az "Eeeeettőőől vagy úúúúúgy odaaaaa?!" kérdésre. (nekem nem tették fel, sógorral voltunk)

zsebkettő 2014.07.04. 09:31:50

Én már nem járok Mark Knopflerre, minek lerombolni az illúziókat.

nick papagiorgo 2014.07.04. 10:03:43

@protézisesh: nemtom, én az asszonypajtással mentem, neki kifejezetten tetszett (maga is TG fan :)

A parkolás végülis nem a TG hibája (ha pl koncentre mentél volna, akkor is ez lett volna). Én lementem, megfájdult a fejem a benzingőztől, visszamentünk és sétáltunk asszonypajtássla kb 20 percet, utána megint lementem, és simán ki lehetett menni. Jó, ha ott ültél húsz percig a kocsiban járatva a motort, az biztos kellemetlen.

Ezzel a "gyenge volt a műsor" dologgal kapcsolatban úgy gondolom, hogy sokan mondják hogy gyenge volt, és mindenki elmondja, hogy mit szeretett volna (több beszélgetést, jobb kocsikat stb.), azt kell észrevenni, hogy az elégedetlenek egymássla se értenek egyet. Tehát ha pl. több beszélgetés lett volna, akkor a kocsiimádók még mindig hőbörögnének. Ha több kocsi lett volna, akkor az hőbörgött volna, aki beszélgetést akart volna többet stb.

Kiskaresz 2014.07.04. 10:10:58

Focus RS volt a showban nem ST...

a múltkori égéstérben is keverték ezt a párost, a sima ST-nek Macpherson futóműve van az RS-nek meg a Revoknuckle fantázianevű variált :)

Reggie 2014.07.04. 10:48:53

Autos maunika so...

protézisesh 2014.07.04. 13:12:05

@nick papagiorgo: parkolásnál BEFELE volt gáz az egy sáv, kézi nyugta, stb. Kifelé valahol "normális", hogy ha ennyien egyszerre indulnak, akkor tömeg lesz. Más kérdés, hogy egy 1000 (?) autós teremgarázst mennyire egészséges megépíteni EGY bejárattal és EGY kijárattal, ráadásul úgy, hogy mindegyik egy lámpával lefojtott kis hátsó utcára nyílik.

Lehetne pl távozáskor a BEJÁRATOT IS KIJÁRATNAK használni. Nem hiszem, hogy bármelyik show vagy koncert után bárki is behajtani akarna a parkolóba, tehát azonnal meg lehetne duplázni a kimenő keresztmetszetet. Sőt, lehet(ett volna) kijáratot nyitni a Hungáriára is (legalább a Lágymányosi híd irányába), az megint csak oldaná a feszültséget...

Ezek a gondok persze nem TG specifikusak, hanem "magyarosch" arrogánsak vagyunk de nem gondolkozunk módon kivitelezett csarnokot sejtetnek, telehugyozott lépcsőházakkal. Merugye nyilvános WC sincsen, csak a jegyeken túl. Mintha a 27.400Ft-os MATRICA megakadályozna bárkit is a belehugyozásban. :(

@Kiskaresz: ennyire nem vagyok benne, előző generációs sportfóka, oszt jóvan. :)

dennisthemenace 2014.07.04. 14:12:41

Csak halkan kérdem; van (volt valaha) valami, amin Budapesten nem rohognek és fanyalognak??
Ami a szinkront illeti; Clarksonek jellegzetes humora egyszeruen nem johet át szinkronizálva, szerintem.

kayaibrahim 2014.07.04. 18:27:48

Én minden részt láttam kétszer, de ezt most kihagytam, a tömeget sem szeretem meg a ebben a sportcsarnokban min 20000 Ft egy jegy, ahol nem a kijelzőt kell néznem, hogy lássak valamit, ennyit nem biztos, hogy megér, de egy forgatásra egyszer szívesen elmennék.
Nézem az orosz műsort a youtubon, fél óra alatt még nem történt szinte semmi.

nick papagiorgo 2014.07.04. 20:37:13

@protézisesh: hát én egy háromnegyed órával korábban jöttem, simán bejutottam. Kifelé is sima volt, nem kell sietni ez a titok :)

Amit egyébként láttál (csak gonosziból :) az nem előző generációs sportfóka, hanem RS3, tehát a legújabb (és legtuningabb, mert az RS-ben van diffi, míg pl. az ST-ben nincs, pedig az is elég penge).Clarksonék poénkodtak is rajta, hogy a parkolóban találták - szerintem egész Magyarországon nincs 3 db RS3.Valami tizenkétmillió körül megy egy olyan, árlista szerint persze, bár kétlem, hogy aki RS3-at vesz az sokat tud/akar alkudni....

Kiskaresz 2014.07.04. 20:53:41

@nick papagiorgo: nem akarlak elkeseríteni de a 3. generációs focusból csak ST van, és a 2. generáció ráncfelvarrásától jött az RS verzió

3 db pontosan ugyanilyen volt m.cdn.blog.hu/ca/carambol/image/2009-ford-focus-rs.jpg

És hidd el hogy kis hazánkban több van! Csak a limitált szériás RS500-ból árult 2 db-ot a kecskeméti Ford Hovány ;)

nick papagiorgo 2014.07.04. 21:35:29

@Kiskaresz: pedig hogy elkeseredtem :)
Tényleg én vagyok a béna, ST-ből van 3, és Rs-ből 2, de akkor vajon mi a fene volt ezek a verdákon az RS3 rendszám? :) Átverés ez a Top Gear, sokan megmondták :)

Az meg, hogy mennyit árult a Hovány, az egy dolog. Az még nem biztos, hogy a Hovány ebből az autóból akár egynek is a birtokában volt, érted, hogy gondolom......

Kiskaresz 2014.07.04. 21:55:04

@nick papagiorgo: nem figyeltél az előadáson eléggé :D RS1 RS2 és RS3 volt a rendszámuk :D

nick papagiorgo 2014.07.04. 22:13:27

@Kiskaresz: mert pattogtak összevissza, én csak az RS3-at néztem :) bazi nehéz volt nyomonkövetni :)
meg ott voltak a csajok is :)

A tuning autókról meg, ismertem valakit, aki találkozott már olyannal, aki látott már olyan embert, aki árult egy Pagani Zondát. Vegyél, vegyél, most is fenn van a hahun, potom 140 millió, vagy hogy, baráti vétel, potom pénz. De ugye nem gondolod, hogy a Zonda itt van, leszurkolod a 140 misit, és hátramentek a garázsba, beülsz, és elhajtasz. És az egy használt Zonda, olyan amilyen, ezt kapod 140-ért.

Egyáltalán, ha ST-t vagy Rs-t akarsz venni, bemész a kereskedésbe, villantod a lóvét, aztán megbeszélitek a festéstől a kárpit színéig a részleteket, aztán legyártják neked, és X nap/hét/hónap múlva átveheted. Így megy ez :) És ezek még Fordok, nem egy Rolls Royce, vagy Pagani, vagy akármi :)

bono92 2014.07.05. 00:18:34

@protézisesh: Pont hogy nem autós show. Nem az olyan autók a lényegesek itt, amiket felsoroltál. Azokra ott van a pályanap.

bono92 2014.07.05. 00:24:58

@cheerke_: "Nekem ez az egész rosszul esett, nem tudom, fogom-e még nézni őket."

Júj, egyem azt a kis sértődős, gyerekes lelkedet.

peti9 2014.07.06. 12:20:16

www.youtube.com/playlist?list=PLP8kL9_cesRR2uSJvU7QqKst3pnIl2uqL

Itt van amit felvettem belőle.

Amúgy én azt kaptam amire számítottam. Az élvezhetőségi faktort jelentősem befolyásolta a nyelvtudás. A mellettem ülők rendszeresen késéssel reagáltak mindenre. Meg már az elején arra gondoltam a donut-ot hogy lehet igazán magyarra lefordítani.