Hátul hajt a kerék!

TCTV S06EP07

  2014. május 28. - ommm Címkék: bmw m3 ford tctv taunus coupe v6 e46 s06 ep07

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Mai adásunk rendhagyó lett. Két sárga autó, két hathengeres motor, hátsókerékhajtás és karizma. Reméljük, tetszett.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr656224569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magyar[HUN] 2014.05.28. 21:37:05

Hogy a picsába ne tetszett volna! :) Ismét egy kitűnő adás,már csak a tracklistet szeretném elkérni.

jk88 2014.05.28. 21:41:04

Kicsit ironikus volt, hogy a Taunusban Wartburg lámpák voltak elöl, a rendszáma pedig AWE (Automobilwerk Eisenach). :D

1kutya 2014.05.28. 22:34:07

egy e46 kupém akkor is lesz, ha beledöglök...

jürgen baromartz 2014.05.29. 00:51:48

Amikor Pista azt mondta, hogy "ez szóljon a BMW-sorhatos temetésén", akkor tök jó volt hallani a "Ramble On"-t a Zeppelintől, de a Bömbi hangját még jobb lett volna. :D

Ezt leszámítva kiváló volt.

Autopeti 2014.05.29. 00:52:04

Érdekes, ahogy a 10-15 éves autóknál megtörik a jég és hirtelen más dimenzióba helyeződnek a teszteknél.
Hiába gyártották kb. 2006-ig, hirtelen "emberközeli", "nem alkalmaszkodik az emberhez mint a maiak" stb. és mint egy 40 éves veterán van bemutatva, pedig valójában nem hiszem hogy ez az M3 és a mostani annyira eltérő filozófia alapján lett volna legyártva és annyira mást is nyújtana.
Más, 15-20 éves autók bemutatóinál is gyakran érzem, hogy hirtelen teljesen máshogy van bemutatva, mint újkorában, pedig a konkrét autó semmit sem változott 15 év alatt.

Hasonlóan amikor kijön pl. egy új Golf, agyon van dícsérve a külalakja, aztán amikor kijön a még újabb, az előző hirtelen nem elég sportos, éles, agresszív...
Valahogy ez zavar engem az egész autós médiában, hogy a saját gondolatok vannak rövid időn belül szembeköpve.

Ahogyan ebben a videóban is "csak fikázni lehetne a Focus ST-t", de épp valamelyik Égéstérben lett agyondícsérve, mennyire jó autó. Ne haragudjatok, nem tudok kiigazodni néha mit is gondoljak.

zootyo 2014.05.29. 06:04:48

Miért elképzelhetetlen, bármilyen autós videóban, hogy CSAK és kizárólag a hangját halljuk, bármilyen aláfestő fos zene helyett?! Ez valami agymenés? Dühítőőőőőő

Winkler Róbert 2014.05.29. 07:45:21

@Autopeti: Ha már idézőjelet használsz, akkor idézz: "hosszasan tudnám fikázni", ami azért különbség. És megmondanád, melyik Égéstérben dicsértük agyon?

butschq 2014.05.29. 08:19:30

Egy E46 M3-ért bárki fél karját odaadnám. Nagyon erős birtoklási vágy van rá.

Főleg mióta legutóbb utas voltam egy Impreza WRX STi-ben :)

Nyiri 2014.05.29. 08:22:59

@Winkler Róbert: Én ha jól emlékszem pár résszel ezelőtt dicsértétek a Focust. De nem az ST-t, hanem az RS-t. Méghozzá az 1-es Focust. De hát az teljesen más autó mint a mostani ST.
Az tényleg szerethető.

Nyiri 2014.05.29. 08:28:21

@Autopeti: Szerintem ez nem ilyen egyszerű. Mindenkinek változik a véleménye ahogy telik az idő. Sok mindentől függ. Kor, életvitel, múlt történései. Simán lehet, hogy majd 10 év múlva az akkori új Focus ST-hez képest a mostani igazi jó sportautó lesz. Akkor nosztalgiával fognak visszaemlékezni a mostanira.

Nagyon ritka az hogy valakinek konstans a véleménye használati tárgyak terén. Ez nem hinném hogy szembeköpés lenne.

Tirpákium 2014.05.29. 08:44:52

Az E46 M3 a "ponton az I" és nem fordítva, hiszen hiszen már az E30-cal megcsinálta a BMW azt a kis sportkocsit, ami mai sztenderdek szerint is élvezheto, viszont éppen az E46-tal kezdodott meg az a "lepuhulás", amitol a mai mondjuk napig is egyre sikeresebb és nyereségesebb az M gmbh. Itt jott be az M gomb a képbe, amitol idegesebb lesz a motor, vagy pl. az SMG. Automata váltó M-es sportkocsiba? Nem nagyon eroltette ezt a BMW az E46 M3 elott. A formájárol én nem beszélnék, mert az szubjektíve nekem a legkevésbé tetszik.
Amitol viszont nagyon jó lett ez az M3, az az a jó egyensúly amivel megorokolte az ósei nyersességét, de már kapott is valamit az utódai minoségébol és szolgálatkészségébol.

Tirpákium 2014.05.29. 08:49:36

Az adás viszont szuper volt. Pistában is van 2000-tol egy jófajta idegesség :) és Winkler "veterános derítolap" fogalmát is biztosan megjegyzem.

Tirpákium 2014.05.29. 08:55:53

@Nyiri: Jól fogalmaztál: szeretheto és nem vezetheto, mert mondjuk 110-nél vizen olyan szinten tud beharapni a speer, hogy a halálkozeli élmény garantált.(mk1 Focus rs)

butschq 2014.05.29. 09:20:59

@Tirpákium: Az SMG az E36 3.2-vel jelent meg. És nem volt kötelező rendelni hozzá.
Egyébként meg pont az E36 M3-at szidták anno, mikor megjelent, hogy túl nehézkes, felfújt bálna az E30-hoz képest.
Az E46-nál ment a hozsannázás, hogy ez 'oszt igen. Az e90-et megint bálnázták, meg elpuhult stb. Ezt az új F30-ast, meg mintha dicsérnék (?:O)

És miért baj az, ha van egy gomb amivel még élesebbre tudod változtatni a motor karakterét? Sima hétköznapi felhasználásnál nem mindig előny a nagyon sportos karakter, ha meg az ember kimegy pályára, gomb bekapcs és lehet tolni neki :)

Csalfa Romeo 2014.05.29. 10:27:12

A Taunust azért lassan majd fel kell újítani, az ülések különösen odavannak már. Úgy tudom, a Mustang európai megfelelője a Capri, de ez valahogy jobban emlékeztet a Mustangra. Valóban, az akkori amerikai Fordokon is ez az orrész ment, nekem az LTD ugrott be hirtelen - annak is ilyen orra volt.

Tirpákium 2014.05.29. 10:27:17

@butschq: Ne tolem kérdezd, szerintem nem baj.
Az e36 SMG1-ese meg szerintem olyan, hogy arról jót vagy semmit, szóval arról ne beszéljunk.

Mansory 2014.05.29. 10:34:01

Néhol már nagyon unalmasak voltak az M3 külsőt bemutató felvételek. S kb. volt vagy 15 sec nettó motorhang összesen. Szomorú.

fedél nélkül (törölt) 2014.05.29. 11:31:34

@Autopeti: Pedig egyszerű a dolog: amikor kijön egy új modell, az mindig egy modern unalmas lelketlen műanyag trágyadomb, mert még dolgozik a csóróságból eredő frusztráció, és azt kompenzálni kell a fikázással. Ahogy esnek a modell árai használtan (plusz kijön az utód), és anyagilag elérhető közelségbe kerül, úgy lesz belőle gépszerű, izgalmas, emberközpontú, instantget, nyálcsorgatós ebbenmégvótanyag-autó :)

Ma a tízéves modellek az "utolsó igazi autók", tíz év múlva meg a maiak lesznek azok.

PaOntan 2014.05.29. 13:29:43

@Mansory: Ugyanezt erzem en is. Ezt az e46 m3-as tesztet vartam mar vagy 1.5 honapja, miota az OMG Visuals feltoltott az fb-re par masodperces izelitot belole. Ebbol az autobol Karotta tobbet kihozott volna, mert szvsz Pistanak nem mennek annyira a kormondatok. Viszont a "szítszakítom" nagyon ott volt. :-)

Peace.

mennyi?husz! 2014.05.29. 15:01:05

@Tirpákium: A 3.2-es E36-nal is volt mar automata amugy na de ezek az SMG, kormanyon fules valtok nagyon nem ugyanazok a mezei automataval. Bevallom oszinten, hogy bakancslistas egy E46 M3 es/vagy E39 M5 (M3 CSL-t nem irom mert bar az kene a legjobban 2x annyi mint a sima M3, annyival meg nem jobb) de ha ugy adodna E46 M3-at inkabb vennek SMG-vel az a helyzet es mondom ezt ugy, hogy jelenleg manualis E39 528i M Sportot hajtok.

bono92 2014.05.29. 23:20:33

@butschq: "Egy E46 M3-ért bárki fél karját odaadnám. Nagyon erős birtoklási vágy van rá.

Főleg mióta legutóbb utas voltam egy Impreza WRX STi-ben :)"

Hogy mi? Nem igazán tudom ezt most értelmezni. Ez kb ilyen volt: iszonyatosan imádom a körtét, mióta megkóstoltam egy almát.

butschq 2014.05.30. 02:04:33

@bono92: Hát az alma, és a körte is gyümölcs. Az M3 és a WRX STi is sport autó.

Mert beül az ember az 1.4 16V Fabiába, és inkább hagyjuk :)
Beül az E91 325i-be, és nem rossz az az igazság. :)

De mikor ül egy Impreza kaliberű autóba, az hűbazz.
És ilyenkor erős vágy keletkezik valami E36 328Ci, E46 330Ci, és főleg egy M3 iránt.

Mert ilyen az alapbeállításom. Nem kell összkerék, meg ilyesmi. 343 lóerő, hátsókerék nekem bőven elég lenne :D

karlmann 2014.05.30. 06:16:23

A Taunus teszt alatt arra gondoltam, hogy Winkler már átkozza magát, hogy mi a fenének vett Cougar-t és költött rá egy raklap lóvét, amikor itt van ez a jó kis kocsi, ami pont olyan stílusos, mint az enyém, csak közben még működik is....

kisörDög 2014.05.30. 09:56:06

Én egy E46-ost készülök épp vásárolni, ugyan nem M3-ast de minden szóért, felvételért áldom a jóistenkét. Egyszerűen imádom nézni ezt az autót bármilyen formában. Szerintem a legszebb autó ami kijött a gyártósorról az utolsó 25 évben. Külön megszeretném dícsérni Vályi Istvánt, mert valami veszett jó formában van mostanában. Csak így tovább Pista!
____ A Fordról annyit hogy hasonlóan látom a mai Fordokat énis. Valahogy számomra érthetetlen a dizájnjuk. Kívülről is, és belülről is. Még az első C-Max okés, de a többi,hááááát.... Valahogy hiányzik a tisztaság a mai dizájnból. Nemcsak a Fordnál. Régen ránéztem egy autóra, és tudtam azonnal hogy tetszik-e vagy sem. Ma meg néha hónapok után sem tudom eldönteni ugyanezt egy autóról.

kisörDög 2014.05.30. 10:00:14

@Autopeti: Szerintem csak arról van szó hogy eltelt mittudomén mondjuk 15 év, és azóta az autók más irányba mentek el. Alig érzed a kerekeket, stb,stb. És sokkal jobban észreveszi, kiemeli az ember a dolgokat ami hiányzik a mai autókból.

Rónarider 2014.10.16. 12:44:48

@kisörDög: első része nekem nincs meg, a másodikkal egyetértek.