Kacsa, bogár vagy bakancs?

  2014. május 14. - ommm Címkék: bogár kacsa tctv renault 4

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Arra kerestük a választ, hogy melyik a leginkább használható és szerintünk legjobb kultautó. A 2CV, a Bogár vagy a Renault 4? Összehasonlító, majdnem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr166167117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tirpákium 2014.05.14. 22:16:40

Pista arca nagyon komoly amikor megtudja, hogy a Bogárral szeretne elindulni bárhová :)

h.pityu 2014.05.14. 22:32:28

Lehet, hogy rosszul látom, de nekem ez egy kicsit töltelékműsornak tűnt. Erről a két (3) vacakról bőven elég volt a cikk is, nem egy műsor. Ha már Karotta így intézi a tesztkocsikat, lenne két ötletem összehasonlításilag: Bmw e34 M5 - Mercedes 500e, Bmw 7er e32 - MB W126, cirka 3 óra hosszában. Persze ezek után felébredek és bilibe lóg, de hogy azt a műsort többen megnéznék, mint ezt, az tuti. Persze jó torrentezőként nem a minőséget kritizálom, mert az baromi jó, hanem a tartalmat.

Flak 2014.05.14. 22:33:11

Egyik sem! A Trabant 601 Universal. :)

323 2014.05.14. 23:36:22

@h.pityu: A te lelked halott. Nem gyúrsz véletlenül?

gromek7 2014.05.14. 23:40:47

Kár, hogy a két majom nem próbálta az R4-et. Ez elég sokat levon az összehasonlításból. De köszönet a filmért. Már rég vártam valami hasonlót. Érdekes lenne tényleg összevetni a 3 népautót keleti társukkal, a Trabival.

Tizenkettő 2014.05.14. 23:43:55

R4-es zseniális kisautó. Kár, hogy alig maradt belőlük szép példány. Nem kérdés, hogy a legjobb a 3 közül.

uarempty 2014.05.15. 01:34:58

ez ilyen bohóckodós rész volt valóban és cikkben bőven elég lenne.Egy cla amg érdekesebb lett volna....PICIT :D

h.pityu 2014.05.15. 07:39:12

@323: Nem, nem gyúrok, pusztán az AUTÓKAT szeretem, így, csupa nagy betűvel. Számomra a 90-es évek(milyen fura, szinte mindenki a saját gyerekkorából származó kedvenc autókért van oda) német szedánjai voltak azok, amikor a Mercedesnél beképzeltebb, felsőbbrendűbb márka nem létezett, a Bajorok meg ugye a sportos vonalat erősítették, de úgy, hogy szerintem a többi gyártó ugatni sem tudott e két témában. Hol volt még feltupírozott volkswagen(alias audi), eldobható műanyag autó, hitellufi, stb. stb. Akkoriban egy tisztességes olasz kocsi szívvel készült, a francia furfangos volt, de mindkettő egyformán volt egy büdös nagy f@s. A svédek saját autóikat gyártották, kínáról még a kutya se hallott, nem volt mindenki egyetemista(ergó valaki dolgozott is). Valahogy(szerintem) minden emberibb volt akkoriban és gyerekfejjel persze sokkal jobb is.

Nyiri 2014.05.15. 08:32:54

Ennyire nincs anyag, hogy egy teljes műsort szántatok ezeknek a valamiknek? :(

Alhazred 2014.05.15. 09:04:23

megint rákívántam egy bogárra. meg most már egy r4-re is. főleg, ha ilyen rémisztő 60 lóerős.

Csalfa Romeo 2014.05.15. 11:28:56

Valaki meg tudná írni, hogy a Renault 4-est forgalmazták-e az USÁ-ban? A Bogarat nyilván, a Citrót is(több régebbi amerikai filmben láttam már Kacsát), Renault-ügyben viszont csak annyit tudok, hogy az 5-öst forgalmazták Le Car néven, a 9-est Alliance néven, a 11-est pedig Encore néven. R4 volt-e odaát, tudja valaki?
Nagyon jó volt a műsor, én még odaképzeltem egy Zasti 750-est is a hármas mellé:)

Sztavrosz_ (törölt) 2014.05.15. 13:19:26

Köszönöm szépen az egész stábnak!
Bár minden kívánságom így teljesülne! :)

Tizenkettő 2014.05.15. 13:55:09

@Csalfa Romeo: Nem volt. 5-ös volt, ahogy írtad is, 10-es, 12-es, 9-11-es, 15-17-es, meg talán Dauphine.

Tizenkettő 2014.05.15. 13:57:29

@Csalfa Romeo: Dél-Amerikában viszont volt, sőt ott gyártották is.

Sztavrosz_ (törölt) 2014.05.15. 14:02:03

@Tizenkettő: A Bolíviában játszódó Smaragd Románca c. filmben egy sárga R4-el nyomja Danny DeVito, ami aztán úszik is a folyóban :)

Papp Sanyi 2014.05.15. 17:46:20

Mikor lesz már régi olasz autó teszt?

okta 2014.05.15. 18:37:40

Családban van R4 (bár most az öregem pihenteti valahol), de nem tudtam megszeretni...jópofa megjelenni vele, apám elment vele Svájcba és a horvát tengerpartra (2x), azaz nem rossz az autó, de két dolog miatt nagyon nem bírtam megkedvelni: 1. a telefonfülkéjével vetélkedő légellenállása, azaz ha jött szembe egy kamion, az 1.1-es motorral hajtott autó 90km/h-ás utazósebessége egy pillanat alatt visszaesett kb. hetvenre. 2. mivel az ajtón hogy határoló nincs rendes egy dolog, de kitámasztó se! Azaz mindig be akar záródni, vagy inkább csapódni...amennyiszer az ajtó rácsapódott a lábamra! Egy kisebb füzetet megtöltene a nem szalonképes szavak felsorolása, ami elhagyta a szám emiatt...
Pár "érdekes" dologról a műsorban nem esett szó: pl. hogy a váltó miért ilyen esernyőnyél alakú és hogy folytatódik a motortérben, illetve a torziós felfüggesztés okozta érdekességek.
Ja, szerintem nem hot hatch, hanem inkább az első egyterű. Legalábbis nekem ez jutott eszembe, mikor megvettük a Scenicünket és eszembe jutott az R4. :-)

1kutya 2014.05.15. 21:14:33

@Papp Sanyi: tényleg! kimaradt a cinquecento!!!

Csalfa Romeo 2014.05.15. 22:00:15

@Tizenkettő: Nem volt előttem a kép, ami egy amerikai rendszámos R4-est ábrázol, ezért gondoltam, rákérdezek...akkor ezek szerint nem volt. Köszönöm a választ!

K.Jani 2014.05.16. 01:45:01

Hat ez jol esett! Koszonom a nep neveben!

bandika57 2014.05.16. 03:46:48

Az R4 egy csalafinta autó.
Torziós rugókon támaszkodik, emiatt az egyik oldalon nagyobb a tengelytávja.
Középmotoros, a motor benyúlt a műszerfal alá.
34 lóerős volt a 850-es és az 1.1-es is, de az egyik jobbra, a másik balra forgott.
A sebességváltója pedig vicces megoldású, de tökéletes.
A hátul ülő a nyitott ablakon keresztül tud kapaszkodni a sárvédőívben.

A cimborám nem talált ki belőle, pedig bele is nyúlt a lyukba :-D

Sztavrosz_ (törölt) 2014.05.16. 15:52:03

@bandika57: A Bmw E21-nek is így nyílik az ajtaja, csak ott a könyöklőbe kell belemarkolni "bizalommal" :)

Prérifarkasz 2014.05.17. 22:18:19

@h.pityu: Azok a fos olaszok az általad említett 90-es (87-92) években, csak 6 rally világbajnokságot nyertek zsinórban a Lancia Deltával, csak mert a sportos vonalat említetted... Abban az időben, ha jól emlékszem a túraautóbajnokságban az Alfák is rendesen odavertek a német sportos vonalnak... Ja meg azok a fos franciák az F1-ben és a rallyban sincsenek sehol...
De persze a németek a legjobbak... :)

h.pityu 2014.05.18. 10:36:04

@Prérifarkasz:
Azért nem említeném egy lapon túraautós-, de főleg a mai!!!(wrc korszakbeli) ralibajnokságban szereplő autókat az utcán megtalálható társaikkal(ha jót tudom, akkor egy mai dtm autó talán a lámpabúrában hasonlít az eredetire). Az ok, hogy régen kellett bizonyos darabszámot legyártani a versenyen való részvételhez, ezek közül viszont hány van még működőképes állapotban a ropira törést leszámítva. Néhány példa: MB 190 evo I-II(a németek ma ölnek érte), Bmw e30 M3(szintén zenész), Opel calibra turbo(ettől spec. a hideg kiráz, de ikon lett ez is), Lancia Delta Integrale(azonnal kéne-az említett szív miatt-de lássuk be, hogy az életben tartásához még nagyobb szív kell).

Ehhez képest, amiket én említettem, azok teljesen utcai, anno szalonban megvehető autók voltak. Ki készített prémium kategóriás luxusautót, 3-4000 ccm-es motorral, kézi váltóval? Hát, ha jól tudom, akkor csak a Bmw. Kit követtek anno a gyártók és teszik ezt ma is? A Mercedest, még ha nem is vallják be. Szart biztos megéri követni, másolni, vért izzadva lenyomni.

Kis szösszenet a franciákról(többre nálam ezek nem érdemesek, sorry). Mit nyer ma a citroen a 9 vb győzelemmel és a wtcc-ben a jelenlegi erőfölényével? Jönnek ki a sportosabbnál-sportosabb típusai? Az átlagembereknek a márkáról az elmúlt 10 évben S. Loeb kattan be? Szerintem baromira nem, főleg úgy, hogy tele vannak hdi motorokkal, nyakig egyterűekkel, amik "anyuciautók", így max. a bev. központok parkolóiban lehet velük billiárdozni. Ja, kijött egy Seb. Loeb edition a c4-ből....hurrá, tényleg megérte.

Újra csak azt tudom mondani, hogy vannak olyan olasz autók, amik tetszenek és ha korlátlan anyagiakkal rendelkeznék, akkor vennék is belőlük, de a józan ész tuti, hogy akkor is beleszólna a döntésembe és német autó mellett döntenék.