Ilyet lép a leggyorsabb Audi

  2014. április 28. - ommm Címkék: audi lemans monza lmp1 e-tron

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Lassan, de biztosan a legnagyobb esélyesek az idei Le Mans-i győzelemre befejezik a tesztelést. Konkrétan az Audi már ott tart, hogy a hosszú és iszonyatosan gyors egyenesekre finomhangolja az autóit. Ehhez kibérelték a Monza-i versenypályát, kiiktatták az első sikánt és ráengedték az R18 e-tron quattrót, hogy több, mint 320-as tempóval essen be a Biassono/Curva Grande-kombinációba.

A miheztartás végett annyit még meg kell említeni, hogy a mostani LMP1-es autók jelentősen nagyobb leszorítóerőt termelnek, mint akár egy Formula-1-es. Egyedül magasabb súlypontjuk és nagyobb önsúlyuk miatt nem mossák fel velük a padlót.

Az idei futamot ne hagyják ki!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr836094650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andand 2014.04.28. 15:16:33

Vessetek meg, nekem bejon ez az elektromos visitas.

adamFZR 2014.04.28. 15:35:46

Wow! Odaver rendesen a hang!

MAti 2014.04.28. 15:59:01

Mint valami repülőgép... :)

arncht 2014.04.28. 16:08:07

Hat a hangja is sokkal allatabb, mint a mostani folytott f1es kocsiknak. Amugy a szabalyrendszeren mulik, hogy mennyire megy.

En szivesen latnek egy minimalis korlatokkal rendelkezo ligat.

1kutya 2014.04.28. 16:36:43

azt a leborult szivarvégit...

red87 2014.04.28. 16:38:34

Ez szerintem azért még halkabb egy jelenlegi F1-esnél. De bitang jó azért az a hang, amit mégis produkál :)

Schütii 2014.04.28. 18:19:09

Tisztára mint K.I.T.T.

szmoker (Homo Trollicus) 2014.04.28. 18:19:53

@arncht: folyt, muszály, ez nekem fály.
Trollolo :)

Johhnyz 2014.04.28. 18:58:25

Ez dízel-hibrid, V6 TDI 3.7 liter + elektromos motor.

holysmoke0523 2014.04.28. 19:35:55

Nem kéne,mert elég magas a szélzaj...

Vwiktor 2014.04.28. 19:53:38

Nagyon csúnyán leszerepeltek a Silverstone-i 6-óráson!!!Mondjuk azt sosem titkolták,hogy kb leszarják a wec-et,csak Le mans számít,az E-tron quattro pedig brutális,még ha a konkurensek a fejükre is nőttek!Egy. a V6 Tdi idéntől már 4 literes asszem......

EddieCivic4g 2014.04.28. 20:04:47

@andand: Nekem is! Már nem is tudom, hányszor megnéztem a Toyota videóját, elindul trolihanggal, aztán ráindítja a V8-at... Imáááááááááááááááááááááááádom:)

Drive_alive 2014.04.28. 20:11:40

Már most hétvégén is meg lehet nézni őket élőben a Spa-i 6 óráson. Szombat délután mennek, tehát nyugodtan ki lehet menni a Hungaroringre, majd este Eurosporton WEC.

Mazzzzu 2014.04.28. 20:22:53

nekem ennek is és a F1-esnek is bejön a hangja, jó nekem is fáj mikor a GranPrix-n úgyváltanak a pilóták, hogy csak éppen forog a motor, mert a fogyasztás mindenek előtt, de az LMP1 na az király :D főleg a Toyota V8 hibrid, de ez se semmi

Vwiktor 2014.04.28. 20:42:12

Apropó innen üzenem a Vályi Pistának,hogy idén is kommentálja a Le mans-i 24 órást az eurosporton,mondjuk kb az egészet :),tavaly is nagy király volt.....

GrenAbla 2014.04.28. 20:44:26

@Mazzzzu: óóó, bazz!!! :DDD Köszi!

sunblind 2014.04.28. 22:09:24

Nem hagyjuk ki.
Vesszenek a dízelek. :)

EddieCivic4g 2014.04.28. 22:10:00

@GrenAbla: Akartam linkelni, de látom, hogy már megelőztek. Videó indít, hang maxon, szem becsuk, élvez....:)

Mazzzzu 2014.04.28. 22:37:54

@1kutya: Nem hát! Drukkolok nekik is, de az Audi megvett ezzel a fekete-piros géppel :D Nagyon jónak ígérkezik az idei és megint lesz péniszautó :D

És igen, ha csak nem lesz éppen személyesen jelen LeMans-ban, hogy király posztokat küldjön haza, reméljük Vályi Pista felbukkan majd az éjszakai közvetítésben, ahol mindig remek :))

rognork 2014.04.29. 08:45:20

@poszt: az atombomba meg azért nem mossa fel vele a padlót, mert (még) nem dobtak rá egyet sem. Bírom az ilyen idióta mondatokat, amit elkövettél a miheztartás végett. Sugallsz valami hülyeséget, hogy egy teljesen más kategóriájú gép mennyivel jobb lenne az F1-nél, csak hát ugye a fránya önsúly kibabrál szegénnyel.

Aztán meg lenézitek az egyszeri embert amikor hasonló megalapozottsággal bizonygatja hogy az ő francia autójában a német technika a szar, semmi egyéb.

EddieCivic4g 2014.04.29. 10:02:14

@rognork: Miután több is volt a családban, teljes megalapozottsággal állítom, hogy a francia autó önmagában szar, nem a német technika miatt:)

Pepejoe 2014.04.29. 11:37:19

@EddieCivic4g:
Csatlakozom. A két nációból két egyidős díszpinty is vendégszerepel a tulajdonomban, talán sejthető, hogy melyikkel ér több szopás.
A német alkatrészek hibátlanul működnek a franciámban, csak főalkatrészek. A gond a francia és azzal az 1-2 olasz alkatrésszel van, amit belehánytak.

Gomulka Béla 2014.04.29. 12:28:09

A legszebb az, hogy elvileg mindegyik autónak más, akár felismerheto hangja van. Megértem, hogy a Forma 1-ben szukség van szabályozásra, de például a hengerek számát nem kéne meghatározni. Az ERS és a benzinátfolyósdi úgyis gátat szab a féktelenkedésnek, viszont a mérnoki leleményt nem szabadna kordába szorítani. Úgyis mindig azzal jonnek, hogy az autóversenyzés az autótervezés jovojének terepe: hát akkor miért ne engednék a tervezoket tervezni?

Ciri 2014.04.29. 17:37:30

@Gomulka Béla:

Pont az benne a szép és a mérnöki bravúr, hogy ilyen megkötések mellett is mennyire másak a motorok.
Ha a hengerek számát nem határoznák meg, akkor is szinte biztos, hogy a 99,9%-nak ugyan annyi lenne.