A kocsi formája szerintem időt állóan szép, bár ízlésről vitatkozni nem érdemes. Úgy szoktam mondani, hogy bárhová megyek vele, mindenütt megnézem. Magamnak vettem, nem a szomszédnak, nem hétvégi kocsinak, minden nap használom mindenre. Volt rajta egy hátsó szárny, amikor az "elkopott", vettem egy RS verziót, de úgy megtetszett a sima csomagtér ajtó, hogy így maradt.
Aztán hazaindulásnál enyhe probléma jelentkezett: ha be volt húzva a kézifék, akkor világított a ködlámpa visszajelzője, ha indexeltem, akkor világított a kézifék visszajelzője, ha felkapcsoltam a lámpát és indexeltem, nem világított semmi, ha le volta kapcsolva a lámpa, lehetett indexelni, de nem ment a hátsó köd, ha fel volt kapcsolva, akkor nem ment az index, ha próbaképp felnyomtam a hátsó ködöt, akkor nem volt tompított és ha ráadtam a gyújtást akkor rögtön volt első köd. Tudod eddig követni? Kiszálltam, próbálgattam, nézegettem, kerülgettem, mint ateista macska a templom egerét, hát nem lett tőle jobb.
Valaki írta, hogy nem lehet ezzel az autóval lassan közlekedni. Én abszolút cáfolom. Lehet :) Bármilyen autóval lehet állat módon, és normálisan is közlekedni. Csak annyi a lényeg, hogy semmi szükség mindig padlóig nyomni a gázpedált.
Egy igaz barát, aki nem akar ámítani
A kis Getz egy igazi álcázó művész. Utazás előtt törtem a fejem, hogy hogyan fér el a csomagtartóban 3 bőrönd, egy nagyobb táska és persze a kötelező napernyő. Utastérbe érthető okokból nem szerettem volna pakolni semmit, mert pihenők alkalmával magára hagyott autó, elég nagy kísértés lett volna rossz szándékú embereknek
Egy élmény volt a vezetése a Suzuki után, nagyon kényelmes autó. Haza is értünk, úgy tűnt minden rendben van a kocsival, aztán mikor megálltunk, kiderült, hogy ömlik belőle az olaj.
Aztán utólag kiderült, hogy nem volt semmi extra baj, csak valószínűleg az olajszűrő nem tömített rendesen. Olajcsere után már kutya baja sem volt.