Muzsikál az M3

  2014. január 13. - ommm Címkék: bmw m3 e30 snijers omg videó

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Patrick Snijers, a belga rali-legenda, aki 1988-ban a BMW talán addigi legnagyobb rali-sikerét érte el, amikor megnyerte a Manx TT-t. Tudják, amit Man-szigetén rendeztek és melyet sok rali-pilóta túl gyorsnak titulált. Snijers nem. És kifújta az orrát az egész ERC-mezőnynek. Valahogy így. Nem pite.

Nem kell már sok idő és könnyen lehet, hogy megint lesz négyhengeres M3. EURO X-es normával, EGR-szeleppel, direktbefecskendezéssel, turbóval, villanymotorral és firlefranccal. Szép, új világ.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr715756622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gerlaip 2014.01.13. 19:01:31

Gyönyörű, ahogy táncol!

Gyurma73 · https://plus.google.com 2014.01.13. 19:06:46

Azt lehet tudni milyen komolyabb autókat győzött le?

mdee 2014.01.13. 19:19:11

az első m3-nak miért volt hat helyett négyhengeres a motorja?

hajdusani 2014.01.13. 19:20:50

Libaboros lettem:) Nagyon ugy nez ki hogy a az en E92-om az elso es utolso V8-as 3-as BMW. Remelem nagyon fogja tartani az arat ezmiatt

sunblind 2014.01.13. 19:27:29

Nerinyálj. Gyűjtsél teis régire, mint minden rendes lökött. Én 190evo2-t veszek. Aztán zuzzunk a szlovákiaringre. Kertek alatt.

nukleotid · http://www.youtube.com/watch?v=WbhmgwkeBOk 2014.01.13. 19:27:50

@mdee:
Persze, hogy lehet. Kicsit googleztam neked, mert látom téged tényleg érdekel. VÍolt köztük Lancia Delta H.F. és Peugeot 205 Gti is, de hadd szolgáljak egy linkkel:

www.ewrc-results.com/final.php?e=9063

Mazzzzu 2014.01.13. 19:37:14

"A gumi lángol, az autó szinte táncol,
A lábam le nem száll a gázról"
ha idézhetem a klasszikust

Neo954 2014.01.13. 19:38:30

Ha már E30 M3 érdemes megnézni, hogy tereli a Varga "Cigány" Zoltán a rallyban!

Pasas 2014.01.13. 19:49:29

Nem vagyok benne biztos, de talán a 4 hengeres pörgősebb. Meg persze kisebb és könyebb is.

Adam31 2014.01.13. 19:52:06

@nukleotid: És még egy dolog, hogy milyen autókat... Milyen neveket győzött le!

Peter Csongradi 2014.01.13. 20:06:50

Az E30 M3 meg van rajzolva. Gyönyörű, gyönyörű, GYÖNYÖRŰ! Pont most Pénteken láttam egyet, itt a házunk előtt kanyarodott ki nagygázzal... <3 !

Peter Csongradi 2014.01.13. 20:18:50

@mdee: "..Eberhardt Von Kuenheim a BMW vezérigazgatója egy sportos motort rendelt egy bizonyos Paul Roschétól.. /.. a keress rá ki ő :)/ ..a Turbós F1-es motornak és az E30 M3-nak a motorja is ugyanazon az M10-es kódú négyhengeresen alapult.. kevesebb henger érelemszerűen kisebb tömeget jelent, a hosszabb főtengely ráadásul előbb kezd vibrálni .mindkettő komoly érv a négyhengeres felépítés mellett egy olyan blokknál, amellyel meg akarják szorítani a túraautó-bajnokságban taroló 190-es Mercedeseket. A hengerenként 4 szelepes hengerfej az M1-esről származik, persze miután átalakították 4 hengeresre, így született meg az S14-es jelű motor -két hét alatt-. Von Kuenheim kipróbálta, és a "jó. Nekem tetszik" mondatokkal megkezdődött a motorsport-történelem legsikeresebb túraautójának története." (Oldtimer & Youngtimer 2012.1. szám)

tschangow 2014.01.13. 20:25:33

Megint mennyi ferdítés. Komoly 21 másodpercet vert a Sierra-val versenyző Jimmy McRae-re...3 nap alatt. A video rendben van.

CM5105 2014.01.13. 20:31:06

A világtörténelem legszebb autója!!! Gyönyörű!!! A sofőr előtt meg le a kalappal!!!

Never 2014.01.13. 20:35:34

Gyönyörűen megy. Az autó és a gumik utána biztosan kuka - de nagyon megy. Autóversenyzéshez eszelősnek kell lenni.

f@szkivantöletek 2014.01.13. 20:38:06

Azt a ku..a. Egyszerűen élmény nézni is a BMW videókat, főleg a turbósított e30-akat. Nem semmi, amiket művelni lehet velük.

nickmack 2014.01.13. 20:40:50

Manx TT?
Az Manx GP és a IOMTT keveréke?
Ráadásul autóval?
(Az nem annyira gyors, hanem annyira veszélyes, de nem autóval, hanem motorral, amikkel akkoriban kétszer akkora átlagsebességeket mentek, mint ez a csodagyerek a csodaautóval.)

A videó amúgy jó.

Shadowbull 2014.01.13. 22:07:14

@Peter Csongradi: "így született meg az S14-es jelű motor -két hét alatt-"

LOL :)

Nesebar 2014.01.13. 23:28:00

4 hengeres, nekem jött be.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2014.01.13. 23:59:13

Kar, hogy vegigpofazza a kommentator igy nagyon sokat levon az autoporno elvezeti faktorabol.

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2014.01.14. 00:04:55

az utolso bmw ami nekem tetszett az e30, gyonyoru :)
es a videon latvanyos rugja neki az arc :]

mennyi?husz! 2014.01.14. 00:39:27

@ejszarny: szerencsere azert a 90-es evekben is keszultek szep es jo bmw-ek.

aki meg picit szeretne, legalabb virtualisan megtapasztalni milyen is az e30 m3 gra auto ajanlom ezt a szimulatort. hangot tekerd fel:

youtu.be/Q_2v7QI14z4

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2014.01.14. 00:50:57

@mennyi?husz!: csak a sajat velemenyem, de szamomra ez volt az utolso szep bmw.
a masik szep kis szedan a xantia.
es ami hihetetlen: mindekettobol szep a kombi is :D

Schütii 2014.01.14. 07:29:15

Üssetek agyon, de engem totál hidegen hagy az E30 M3. Csak egy német Lada VFTS. Elnézést kérek a Ladásoktól.

szabi1983 2014.01.14. 07:29:42

@Neo954: Hát Snijershez képest Varga egy másik történet és egy másik dimenzióban megy de az autónak sincs sok köze ehez. A "gyári" M3-ast ha jól tévedek a prodrive preparálta. BMW guruk kérlek javitsatok ki ha nem így lenne. Köszi

c 2014.01.14. 08:43:21

@mennyi?husz!:
Erről a PC-s szimulátorról én miért nem hallottam?
Hmmmm
Grafikája az szép. A fizikája is rendben van? Itt is minden paraméter állítható az autóknál mint pl. a race 07 szériában?

c 2014.01.14. 08:56:46

@Schütii:
Ennyi erővel minden hosszában beépített szívó 4 hengeres motorral ellátott hátsókerekes autó olyan mint a Lada VFTS.

Prof. Dr. Ausgezeichnet Lienen-Brücke 2014.01.14. 10:57:45

hogy' lehet ilyen felelőtlenül közlekedni közúton? és a t. újságíró úr még tapsol is hozzá? felháborító :)

amúgy meg elgumizta magát, a parkfermében is megcsípte őket két szúnyog, na meg a gázpedál is beragadt

mennyi?husz! 2014.01.14. 11:02:51

@c: Konkretan en ettol jobb fizakat nem lattam. Pontosan. En is Race07-el tolom jo par eve mar szoval az elvarasok nagyok voltak nem igazan gondoltam ra kiprobalok mast is de ez az AC tenyleg eszement jo. (Kesz meg nincsen)

datacom 2014.01.14. 11:03:05

@szabi1983: Igen, a prodrive készítette fel.

datacom 2014.01.14. 11:05:12

@Peter Csongradi: "Von Kuenheim kipróbálta, és a "jó. Nekem tetszik" mondatokkal megkezdődött a motorsport-történelem legsikeresebb túraautójának története." (Oldtimer & Youngtimer 2012.1. szám)" ehhez a mondathoz a Fordnak is lenne pár szava => Ford Sierra RS500 ;-)

Schütii 2014.01.14. 12:33:56

@c: Igazából a szellemiségére gondoltam. Maga az E30 széria, nagyon is tetszik, volt is belőle 2 példányom (egy 4 és egy 6 hengeres), de nem érzem azt a misztikumot ami az M3-at övezi. Talán egy teljesen gyári (állapotú) példányért tudnék lelkesedni, de így versenyautóvá tuningolva nekem csak egy "német Lada" marad.

Tirpákium 2014.01.14. 12:52:14

Már 33 éve tetszik nekem az e30. Lehet, hogy kéne vennem egyet?

Schütii 2014.01.14. 13:15:27

Arról már lekéstél, hacsak nincsen rengeteg időd, pénzed, energiád méltó állapotúvá renoválni egy példányt. Ha egyben van, akkor k*rva jó autó még a 4 hengeres is, de az igazán krémes finomság a 6-os.

c 2014.01.14. 14:14:26

@Schütii:
Van 30-40 000 Euród, akkor vehetsz egyet.
De egy Sport Evo már nem biztos hogy belefér. :)

c 2014.01.14. 14:56:51

OFF

@mennyi?husz!:
Ha van egy kis időm "játszani" nálam is régóta a race07 a befutó (összes "verzója" megvan STCC, Evolution ).

Gondolom ebben is van internetes multiplayer lehetőség.
Van benne?

Mennyire erős gépen játszol vele? A játék oldalán feltüntetett minimum követelményeknél erősebb a vasam, de az ajánlottnál gyengébb.
Mondjuk a monitorom felbontása csal 1280*1024...szóval messze nem full HD.

ON

Schütii 2014.01.14. 15:21:34

@c: Én már nem gondolkodok E30 vételen. Nekem már megvolt a fíling. 30-40000€-t meg csak annak ér, aki végigszopta a teljes felújítást. Szopás, mert gyakorlatilag MINDENT ki kell cserélni, megjavítani rajta, talán csak a motorblokkot nem, de még az sem kizárt.

mennyi?husz! 2014.01.14. 16:44:30

@c: Nem, ebben meg nincs. Ez meg ilyen elore kiprobalhato 0.4-es verzio. De ha megveszed mar most termeszetes megkapod hozza a frissitest majd. Steam-en keress ra minden info kint van vagy a hivatalos oldalukon. Nekem spec 3 eves gepem van es megy rajta 1680x1050-ben max grafikan. Szoval nem hiszem gond lenne ilyen kis felbontasnal. De meg kell nezni. Termeszetesen nem hivatalas modon is be lehet szerezni mielott penzt adnal erte.

c 2014.01.14. 22:31:01

@Schütii:
Én 2001 óta E30 320i coupét hajtok. :)
Először 327i-re akartam megcsinálni, de végül nem vágtam bele.
Kapott egy 3,73-as nagyházas sperr difit 25i alól, egy makulátlan nagy kockás sportbelsőt egy 18iS-ből, meg egy ebay-es chipet. Aztán itt meg is álltam.
130 000km-t én tettem bele. Óra szerint most van benne ~270 000km. A motorjához a kötelező karbantartáson kívül nem kellett nyúlni.
Talán sose adom el. Ma már csak második autó a családban.
Ha mégis megszállna az ihlet (meg a lottóötös), akkor kb ilyenre építeném, csak megtartanám a szinét (lazacszürke):

wp1016621.server-he.de/fotost/f02012/f02012.htm

Ha kicsit még öregszem, akkor ráhajtok egy M csomagos E92 330i-re. Szerintem a valaha gyártott egyik legszebb BMW, és pár év múlva elérhető áron hozzá lehet jutni egyhez.
Talán az utolsó sor6-os szívó BMW coupé.

c 2014.01.14. 22:33:22

@mennyi?husz!:
Köszi! Szerintem holnap megveszem.

c 2014.01.14. 22:37:30

@Schütii:
Az E30 M3 Evo kiadásait szerintem már régóta gyűjtők veszik. Túl drágák ahhoz, hogy fúrják-faragják majd szétrugdossák őket.

1kutya 2014.01.14. 22:41:56

@Schütii: vennikell egy 36-os kompaktot. már a 18ti-vel is adja ez e30 fílinget...

230e 2014.01.15. 10:57:32

Köszönöm a cikket, ma is tanultam valamit, egész eddig azt hittem hogy ebben is hat henger muzsikált. 325ix-ünk volt, 94-98-ig. Megkönnyeztük mikor el kellett adni.

Szkotti 2014.01.15. 18:21:26

@tschangow: márpedig egy rali alatt 21 másodperces különbséggel nyerni az konkrétan a "kifújta az orrát" kategória.
Akkor mit mondasz a több mint 6 percre, amit a harmadiknak adott?

s.peter · http://www.telekgumiszerviz.hu/ 2014.01.15. 23:38:29

Tényleg nagyon szépen muzsikál ezekben a kicentizett kanyarokban. Jöhetne már a szép új világ.

c 2014.01.16. 06:43:43

@mennyi?husz!:
Megvettem, kipróbáltam.
A legnagyobb gondom a sebességérzettel van. Az valahogy minimális.
Sokat kell még ezt reszelni, hogy nagyot szóljon a piacon.