Heti merítés

  2013. november 17. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Alomautó bordóban

47617

Akkor meg azt hittem, hogy ennél mar csak jobb autók vannak (ugye ez 16 éves volt), de kesőbb rájöttem a szomorú valóságra….

A tökéletes autó

58970

A már említett futómű betonkemény, csodásan csillapítva, a beállítása tökéletes kompromisszum. Télen kicsit orrtolós, de nyáron kanyarba fékezéssel vagy gázelvétellel szépen megindul a feneke. Gyakorlatilag folyamatosan vihogok benne, mint egy hülyegyerek.

Smeagol/Gollam, a törpe isten!

31677

És jött a tavasz. Megszoktam és kezes báránynak tűnt, bár a peres gumik miatt elég alulkormányzott és tolja kanyarban az orrát keményen, de kis fék után előredobja a súlyt és befordul mint a sulákszőnyeg.

Dögösseggű japán ágyúgolyó

30358

Menetteljesítményei minden helyzetben tökéletesek, egyedüli hátrány csak a téli csúszós utakon mutatkozik, ugyanis hiába van rajta téli gumi a 910kg-os autó nem tapad kellőképpen az úthoz. Ez persze egyszerűen kompenzálható:nem kell 100km/h fölött fittipaldizni vele és akkor nem lehet gond.

Tribute to 205 GTI

62234

Parkolóhelyet kereső R8-ak,Gallardók,911-esek legyorsulása és hasonló mesés történetek szerintem nem tartoznak az SI mértékegység rendszerbe így menetteljesítményeket illetően két értéket tudok mondani ami az iphone nagyon pontos gyorsulásmérője szerint: 9.00mp 0-100,16.3@135km/h 1/4 mérföldön.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr345638826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Never 2013.11.17. 15:52:20

Stan és Pan, persze, csak a vasárnapi kajakóma megteszi a maga hatását...

Józsi a guminagykeres 2013.11.17. 15:57:41

@Gyurma73: 2009-ben vettem. Még megvan. A c gsi-k 850nél indulnak magyar papírral,abból az egyiknél már a leírásban benne van,hogy egyszer elszállt a dugó.
Műszeregység is gsi-é vagy tigráé ahogy tetszik. Fékek gsi-n 236 hűtött,nálam 256 hűtött van,hátsó dob ugyanaz.
Igen a stabilizátor rudak cserélve lettek a gsi-re. gsi rugók keményebbek és 25mmrel lejjebb tartják,mint a széria corsa rugók,nekem a koni-k annál sokkal masszívabbak 45mm-t ültetnek,nem túl sokat,pont jó. Lökösök,küszöbspoiler,hátsó "szárny" a különbség még,nem kellenek. 1.2 felirat is maradt.

Dr. Kókány - motorkerékpár és autó specialista 2013.11.17. 15:59:14

Én akkor mentem le hídba, amikor a papa behozta az ezres Swiftet hozzám. Át akarta alakíttatni gázosra.

Krisi 2013.11.17. 16:00:51

@Leadfoot: "Kipufogó végig 50es cső a gyári 45 helyett,nyitott rendszer,középdob és katalizátor nélkül"

én is hiszek benne, hogy az ilyeneknek a pokolban egy külön bugyor van, közvetlenül a csippelt TDI-s parasztok mellett

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.11.17. 16:02:07

@Józsi a guminagykeres: gondolom a biztosítás is az 1,2 re szól?
Amúgy nem oyan sok a külföldire a regadó,az pont kijön 700ból.
Nekem aztán mindegy hogy valaki 30 kW ra fizet adót és biztosítást és 80 kW ossal jár,Magyarország.erről szól

JaxTeller 2013.11.17. 16:04:31

@Leadfoot: bocsi rosszul tettem fel a kérdést. Motorra gondoltam én, szóval hogy pl egy 1.2-es corsaba belepakolok egy 1.6os astra motort. Mondjuk semmi tunning stb csak szépen átemelem beszerelem. Olyat lehet?

Dr. Kókány - motorkerékpár és autó specialista 2013.11.17. 16:09:12

@JaxTeller: 125-ös ETZ-re is rá lehet tenni a 601- es Trabi hengert...

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.11.17. 16:10:43

Remélem nálunk is előbb utúbb úgy veszik az engedély nélküli fék,futómű,karosszéria,kipufogó átalakításokat mint a németeknél.De addig büntetlenül veszélyeztethet mindenki másokat.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.11.17. 16:12:51

@JaxTeller: persze hivatalosan engedélyeztetni kell,amúgy csak 100köbcentit lehet módosítani engedély nélkül.

Józsi a guminagykeres 2013.11.17. 16:20:38

@Gyurma73: Sima,száraz aszfalton 37.6m alatt áll meg jelenleg 100ról. Ez egy mai közép kategóriás autónál is jó értéknek számít.
A gyári értéke az 1.2 corsának 49m.
Tiszta életveszély,de tényleg.
Göbölyös Úr írt egyszer egy cifrát a "fékheznenyújjámermeghaalsz" típusú kommentekre reagálva.

m20b25 2013.11.17. 16:28:18

Uraim kérem. Mért akadunk ezen ki? 1,2-ből 1,6? Javaslom utánaolvasni a BMW m20 motorjainak... :)

subtotal 2013.11.17. 16:29:22

@Józsi a guminagykeres: nekem ki kellett cseréltetni az első lengéscsillapítókat, mert 35%-osak voltak elöl a BMW-n és nem engedték vele át.
Biztos, hogy a hátsókat 20%-osan átengedik?

TaaT 2013.11.17. 16:34:48

@Never: Mindegy hogy hol használja az ember, a kókányolás az kókányolás.

De a corsa írást olvasva pont nem ez jut az eszembe, van alatta rendes futómű, rendes fék, komolyabb karosszéria hibák javítva, bár a herélt kipuffal nem értek egyet (zaj szempontból).

Ellenben amikor olvasom a sitgun írásokat valahogy mindig ez a reakcióm kepfeltoltes.hu/120604/spedepalm_www.kepfeltoltes.hu_.gif

Józsi a guminagykeres 2013.11.17. 16:39:48

@subtotal: Asszem 20%. Mind1. A lényeg,hogy ami átmegy az NKH-nál annál sok esetben éreztem nagy rakás fosnak az egész futóművet,féket. Pl. 130nál ütött a tárcsa w201nél,zokszó nélkül átment,műszaki után cseréltük,mert engem zavart nem kicsit.
Szóval attól,hogy átmegy műszakin mert még mindenhol belefér a tűrésbe,még lehet olyan,hogy 80felett életveszély az egész autó.
Nem neked szólt,csak bővebben kifejtettem az álláspontom.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.11.17. 16:41:44

@Józsi a guminagykeres: nem ez a lényeg,hanem hogy engedély nélkül alakítasz át,ha felteszel 4 porsche.féket rá és 5 méter alatt álsz meg,nem teheted meg ,engedély nélkül,ahogy nem húzhat a házadra sem plusz 2 emeletet mert az milyen jó:-)
de nem húzlak ezzel tovább :-)

min 2013.11.17. 16:50:51

@JaxTeller: csak típus azonos motort lehet átrakni és aztán a mozaikban szemrevételeztetni. Az ott adott igazolással mehetsz az okmányirodába átiratni a forgalmit. Az 1.2-es corsába hivatalosan szerintem nem lehet 1.6 motort beletenni.

subtotal 2013.11.17. 16:52:53

@Józsi a guminagykeres: nem vettem magamra, nyugi :)
Én Billsteint tettem a 22 éves vasba, a Monroe-ra csak mosolyogtam, hiába volt sokkal olcsóbb...nekem 40%-ot mondtak, de mégegyszer: az első lengéscsillapító volt.

Never 2013.11.17. 16:54:46

@TaaT: Igen, a facepalm az indokolt. Shitgun az bizony erősen facepalm-os.

Hozzáteszem viszont, hogy amíg más ember közelébe nem mennek vele, addig részemről annyira próbálják zárt pályán kinyírni magukat vele, amennyire akarják - akinek nincs jobb dolga, mint a saját elmúlását siettetni és kivonni magát az emberiség DNS-készletéből, nos, az tőlem nyugodtan megteheti. Ha az a rom elszáll, a TB-nek úgysem kerül sok pénzébe, mert nem lesz, akit/amit összevakarjanak... Persze kívánom hozzá a legjobbakat, senkit ne érjen baj - de ha mégis, akkor azt csak a saját hülyesége miatt.

Józsi a guminagykeres 2013.11.17. 17:18:35

@subtotal: Gyárinak árult keménységű,csillapítású Magnettik maradtak egyelőre a 45mm-es Koni rugókhoz a corsában.
Keményebb gátlókkal szerintem túllőnék a célon,sok lenne. De ha ezek elfáradnak akkor valami gyárnál komolyabbal próbálkozom.
Tavaszra szerzek négy r888-at és kipróbálom pályán is. Hasonló adottságú yaris ts pl. 2.20-at tudott a ringen,közvetlenül Karotta hacsija mögött van a ranglistán. Ha jól emlékszem te a Red Sunnál dolgozol. PU szilenteknek van haszna szerinted?

Lehet ebből ügyes kis pöcsköszörűt csinálni,tanulóautónak. Közepesen b@lfasz M3 e36 sofőrre meg tud érkezni kanyarban.
www.youtube.com/watch?v=fmn9TmzVRjo

subtotal 2013.11.17. 17:24:14

@Józsi a guminagykeres: ha ezt nekem szántad, keversz valakivel :)

T54-44 2013.11.17. 17:24:30

@Gyurma73: Pont olyan vagy mint a begyöpösödött NKH-sok. A szabály az szabály PONT. Semmi rugalmasság. Épp ez a baj, miért ne lehetne egy olyan motort belerakni az autóba amit még gyárilag is beleraktak, ha rendesen meg van építve? márpedig ebből az írásból az jött le, hogy a tulaj rendesen megépítette az autót, nem csak motort cserélt hanem az egyéb szükséges alkatrészeket is. Magyarországon ha már nem egyezik a motorszám hivatalosan dobhatod ki az autót a kukába, vagy fizethetsz száz ezreket...hát persze, hogy senki nem tartja be a játékszabályokat..

Józsi a guminagykeres 2013.11.17. 17:25:45

@Gyurma73: "Nem tudom de ha gyorsulni akarnék akkor nem egy pöcsköszörűt kezdenék el tuningolni."

Colin Chapman nem lenne a barátod.

Leadfoot 2013.11.17. 17:39:00

@Never: Pont ezt akartam írni. Ha valakinek nincs pénze sportos autóra, nem tragédia, lehet nélküle élni.

Madár Fokker 2013.11.17. 17:48:49

OFF: Tegnap kifordult a sarkaiból a világ, vagy sikerült Szajolnál egy féregjáraton átmennem egy párhuzamos univerzumba, de láttam egy Peugeot 206-ost vontatni egy Toyota Corollát. :D

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.11.17. 18:35:05

@T54-44: mondjuk 2,5 x akkora teljesítményt nem neveznék semmiségnek:-)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.11.17. 18:39:45

@T54-44: a Korda villa is rendesen megvolt építve valószínű jobban mint a te házad:-) ,csak épp 2 emelettel több jött össze? gond nem hisz rendesen meg volt építve :-)
szarunk a szabályokra,de svájci életszinvonalért sírunk?
Most el kéne dönteni svájban akarunk élni vagy Nigériában...
Ezen is múlik.

Sákif za morro? 2013.11.17. 18:41:17

@Gyurma73: Óvatosan a 205 GTI fikázásával! Az a gyári, gyengébb kivitelben is igen komoly meglepetést tud okozni. Az erősebb gyáriról már nem is beszélek, a tuningolt meg... Én pont ezért adtam el az enyémet, mert nem volt családkompatibilis. Nem lehet vele lassan, normálisan menni.

T54-44 2013.11.17. 18:51:10

@Gyurma73: De ha gyárilag is volt belőle 2,5x erősebb, és ő utánaolvasott és kicserélt mindent olyanra mint a gyári sport verzió vagy jobbra akkor miért is életveszélyes? sztem túlmisztifikálod ezt, azért nem egy űrtechnika egy b corsa

T54-44 2013.11.17. 18:54:13

Bár tudom ez a népítélet kigyüjtés arról szól, hogy mindenki elkezdi fikázni a másik gépét, ha már egy csavarba is bele tud kötni..

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.11.17. 18:55:44

@T54-44: de a bizrosítás meg az adó az 1,2 re van kötve!érted a problémám a papírozással?Ezt a corsát soha az életben nem lehet lepapírozni ésszerű költségeken belül.

leaping cat 2013.11.17. 18:55:51

Az Opel motor vezérlését nem értem. Én úgy tudom, hogy pont az 1.2-es gyengébbnek láncos a vezérlése, és a nagyobb teljesítményűeknek szíjas. Nem túl logikus, de a javítási kézikönyvben ez van.

T54-44 2013.11.17. 19:01:28

@Gyurma73: Igen, ebben igazad van. Ezen kéne változtatni, hogy ha rendesen el van végezve egy motorcsere, tuning, akkor ezt legálisan is lehessen használni. Nyilván nem azt amikor egy 1.4es helyére beraknak egy v8ast..

Józsi a guminagykeres 2013.11.17. 19:23:29

@Gyurma73: Éppen a napokban váltottam kötelezőt,kíváncsiságból megnéztem ha gsi-m lenne mennyit fizetnék. Párszáz forint difi volt a 33kw és a gsi teljesítménye között. Fogalmam sincs mi alapján állapítják meg a díjakat a biztosítók manapság.
Egyébként a papírjai is rendben vannak,gond nélkül átmenne eredetvizsgán is. Nem fehér vagy fekete a dolog inkább olyan világosszürke.

srank 2013.11.17. 19:30:48

a supra usa-ban volt használva a képek alapján , olcsó benzin kényelmes utazóautó
a francia fostalicskák a wrc-ben jól szerepelnek, de tartós használatba sosem kerülnek, mint egy EVO vagy egy WRX, valyon miért?
a crx a szegény ember nsx-e, a sportcoupe-k swift-je, a kasztnisok álma, a mentősök rémálma
corsa: egyik ismerősöm négyütemű trabijába 4 ütemű varesz motor van, annak több értelme volt, mint tigra helyett corsa-t öszvéresíteni ...

Mérges 1234 2013.11.17. 20:36:37

Nem értem miért szopatjátok a Corsás legányt.

Ezerszer szarabb, valóban életveszélyes vasak vannak az útakon.

Sőt ezer hülye soför van, aki azt sem tudja hol kell felnyítni a motorháztetőt.

Most meg azon rúgoztok, hogy jaja, jobb féket tett rá..... Meg erősebb a motor.

Kérdezetetk meg egy átlagos szerelőt, vagy nkh-s, hány olyan gépet hoznak be havonta, amiben már nincs betét, szakadtak a gumik, lóg minden a fútóműbn füstöl, de a tulajd boldogan jár kel vele, fingja sincs az egészről......

Mérges 1234 2013.11.17. 20:37:52

Más kéréds, hogy a Corsa tényleg egy pöcsköszörű, én sem ebből csináltam volna tunning vasat ha már, de hát izéléseken nem annyira van értelme vitatkozni.

Egy dologgal értek én is egyet viszont, a szenyező büdős, hanfos gépekete ki kellene írtani, a többi viszont nagyon is rendben van.

akos696 · www.focusauto.hu 2013.11.17. 20:43:38

@leaping cat: 1.0 1.2 1.4 (XEP) láncos, Az 1.4 xe és az 1.6 szíjas.

gss 2013.11.17. 20:47:08

@Leadfoot: "a gólya olyan költöző madár mint a fecske csak nem hasonlít rá"
...legalábbis nekem igy rémlik a Hahotából.

zerge44 2013.11.17. 20:50:33

@akos696: Az 1.2 xe (z12xe, 75lovas) is láncos.

akos696 · www.focusauto.hu 2013.11.17. 21:01:08

@zerge44: Igen, ezt írtam, lehet nem egyértelmű 1.0 1.2 láncos (xe és xep is) az 1.4 ből az xep láncos az xe szíjas.

MagnusTDi 2013.11.17. 21:01:21

A crxest még én írtam nagyon régen, kellemes meglepetés volt a totalcar-on újra látni, már el is felejtettem az egészet :)

úúristen de rég volt....

akos696 · www.focusauto.hu 2013.11.17. 21:05:15

@Never: szerintem ki se merészkedj az utcára. Ott sajnos ezerszer rosszabb állapotban levő autók szaladgálnak mint a fent említett corsa. A képek alapján az egy szépen karbantartott, szakértelemmel átépített autó. De nyugodt lehetsz, ha meg kell halnod, így is-úgy is meghalsz, akár roncsban, akár hummerben ülsz, akár otthon az ágyadban fekszel.

Liquid_Night 2013.11.17. 21:36:12

@Gyurma73: Nem viszed kicsit túlzásba a dolgot főnök? Pont Németország viszonyul nagyon korrekten az épített autókhoz...vagy itt éled ki az utcai kendácsok okozta frusztrációdat?

zerge44 2013.11.17. 21:43:47

@akos696: Gondolni kell ám a kendácsoló tyuner-hülyékre is(tisztelet a nem létező kivételnek), nagyon helyes hogy manapság, amikor az ellenőrzés ennyire kijátszható és semmirevaló, nem lehet magyarisztánban a garázsban minden sz@rt összelegózni.

Pepejoe 2013.11.17. 22:05:56

Nincs gond azzal a Corsával, az mondjuk kicsit "megütötte a szememet", hogy azt a Cali-féket tette fel, ami egy nagy f.s...sajnos első kézből tudom. Jójó, persze könnyebb a Corsa de azért nem ennyivel.
Dehát ez van, a Corsások Cali-féket tesznek fel, a Calisok meg Omegát-Vectrát-Audi RS-t...jó kis sport ez.

butschq 2013.11.17. 22:17:57

Nekem csak egy bajom van ezzel az építgetéssel. Ha úgyis volt 1.6-os verzió a Corsából, miért nem alapból olyat vett?

Ha én egy 325i-t akarok venni, nem veszek 320i-t és építem át, hanem alapból olyat veszek.
Másik. Okés, hogy ráteszek a kocsira egy dupla akkora tárcsát, mint volt. Okés, hogy megfogja az autót, mint qrvaélet, de számolva vagyon-e, mennyire változik a futóműre ért erő nagysága, csavarodás stb? Nem? csak jobban fog? Na ezért nincs értelme így tuningolni, és ezért nem támogatom, hogy ezek papírozva legyenek.

Mert ha én az 1.6-os alá biggyesztem a mondjuk 3.2-es fékét, az ok, de látatlanban így megváltoztatni nem kóser..

Michel Djerzinski 2013.11.17. 22:22:03

@srank: "a crx a szegény ember nsx-e, a sportcoupe-k swift-je, a kasztnisok álma, a mentősök rémálma"

Ritka egy hülye lehetsz. Hajrá!

pierre dubois 2013.11.17. 22:49:37

A "heti merítés" - újabban bontószökevények bemutatása (10% kivétellel)

SwedishRunner 2013.11.17. 23:32:45

@MagnusTDi: És a volt kocsid megjelenése alapján mit mondjak..... Nem is képzelnélek Boyracer hülyegyereknek! :P

DrSzoke 2013.11.18. 04:48:01

@Never: Nem ismerem az autot,de mibol gondolod hogy ossze lett hanyva? Igenyes atepites gyari cuccokbol miert baj? /Ha ez az/
Vannak akik nem szeretik a gyari autot es tuningolnak,de ez meg nem feltetlenul jelenti azt hogy az szar....

MagnusTDi 2013.11.18. 08:30:52

@SwedishRunner: Megértelek, de nem voltam boyracer. Sőt ez a szó akkoriban nem is létezett, a matrica inkább elfogadott volt. Akkortájt kezdtek bejönni a neonok meg a csavart küszöb... egyik se volt a crxen soha.

Azt is belátom,hogy nyilván forró fejűbb voltam 10 évvel fiatalabban mint most, de ha elolvasod az irast mar ottis meg volt a véleményem az eszetlenül vezető idiótákról...

Never 2013.11.18. 09:32:10

@DrSzoke: Igaz, hogy nem feltétlenül, de sajnos jó eséllyel.

A rendszer egy pontján belepiszkálnak, de azt aztán nem viszik végig konzekvensen, és onnantól már csak idő és anyagfáradás kérdése, hogy mikor jön a baj. Sajnos sok embernél az "ésszel" kifejezés nem szerepel a szótárban. Ha jelentősen hozzányúlok egy egységhez az autóban, akkor minden más, kapcsolódó egységet is passzítani kell. Vezérműtengely hegyesebbre? Jó, de akkor kell új dugattyú, ahhoz nem árt már egy jobb hajtókat, amit jó, ha bír a főtengely, annak a csapágyazásával együtt, és akkor már praktikus, ha van annyi olaj a motorban, ami azt meg is tudja kenni. Akkor persze jönnek a féltengelyek, esetleg (ha hátul kapar) differenciálmű, és aztán meg is kell állni, úgyhogy fékek, fékrendszer, csövek, munkahenger, ördögöreganyja. És akkor még csak egyenesen mentünk, nem volt szó kormánymű, futómű témákról.

Autót "tuningolni" veszélyes műfaj, és szerintem a diszkóbalesetekben van műszaki hülyeség is rendesen (elsődleges persze az alkohol és az általános hülyeség). Attól, hogy valaki elolvasott három bejegyzést valami fórumon, még nem lesz autóipari mérnök és aranykezű szerelő egyszerre.

Never 2013.11.18. 09:35:12

@akos696: "szerintem ki se merészkedj az utcára. Ott sajnos ezerszer rosszabb állapotban levő autók szaladgálnak mint a fent említett corsa"

Az biztos, hogy vannak útvonalak, ahol mindig van egy kötelező rettegés (mondjuk 51-es vagy 4-es főutak). Ott aztán a műszaki és a vezetési vakmerőség kéz a kézben járnak, és füstöt okádó 1.9-es Golf3-asok és malacorrú Passatok tengetik végnapjaikat kanyarban és dupla záróvonalon előzéssel.

DrSzoke 2013.11.18. 09:43:25

@Never: Van benne igazsag,de amiert irtam neked,az az volt,hogy felted a csaladod vagy ilyesmi az ilyenektol.A fotengely csapagyazasanak meg nem sok koze van a biztonsaghoz.Siman lehet valaki idiota full szeria autoban is. Tuning volt,van es lesz. Szerencsere.

Never 2013.11.18. 09:49:57

@DrSzoke: Sajnos láttam már balesetet, amit beálló motor okozott - és nem is kell feltétlenül hogy előzés során könyököljön ki a hajtókar vagy menjen el az olaj (ami egyébként aztán korcsolyapályává változtatja a mögötte jövőnek is az utat).

Elegendő, ha elmegy a kormány- és fékszervó, aztán jön a baj. Ha a sofőr nem elég erős, hogy a szervó ellen el tudja fordítani a kormányt, vagy mondjuk megijed és nem tudja, mit tegyen hirtelen (váratlan helyzetben, 130-nál az autópályán senki nem egy Senna, bármit is gondol magáról), akkor aztán vagy saját magát darálja le, vagy valaki mást.

www.merkur-online.de/lokales/muenchen-lk-nord/motorschaden-loest-unfall-a-99-ford-ueberschlaegt-sich-354845.html

uarempty 2013.11.18. 11:25:34

@Gyurma73: Látom, hogy mit szeretnél ki erőszakolni a többiekből, de kérdem én, hogy ez a jó megoldás?Persze, nem szép dolog adót csalni, egyáltalán.Egyébként, te mindig kértél, mindenhol számlát?Használt cuccokat ha eladtál, adóztál utána, mindig mindenhol?Haverok, ha segítettek elszámoltál rendesen?Szerintem, nem a rengeteg adó és kötelezettség tesz egy országot gazdaggá.Mert lehetne kevesebb adó is, és irreleváns szabály.
Amcsiba kb azt csinálsz a kocsiddal, amit akarsz, de ha balesetvan, nagyot szívsz.Ugye...
El kell gondolkodni, hogy az idióta adó rendszer volt előbb, vagy a csalások.Bár, ez meg nem oldja a problémát, de az erős szakszervezet nélküli, balkán ország példája a miénk...Így valóban soha nem is leszünk nyugat.

Józsi a guminagykeres 2013.11.18. 11:39:55

@Never: Kormányszervó nem fog elmenni mert az NINCS. Tengelyemhez minden maradhat a gyártó szerint.Tűrésekről,nagyobb erőhatásokról meg annyit,hogy én pl. sohasem fogok húzni 420kg fék nélküli vagy 700kg-os ráfutófékes utánfutót 400kg súllyal együtt az utastérben. Pedig ezt megteheti az ember 1.2-es corsával is a gyártó szerint.Egyébként minden olyan vagy erősebb,mint a 106lovas verzió alatt,de ha mégis kihagytam volna valamit,akkor is bírnia kell,mivel az önsúlyának dupláját is nagy biztonsággal el kell vigye és meg kell állítsa pályatempóról is.

@butschq:
Azért mert nem szalon autókról beszélünk,használt autónál meg az erősebb,főleg a legerősebb mindig sokkal jobban le van rúgva, a jobbakért meg irreális összegeket kérnek.
BMW-ből is sokkal nagyobb eséllyel találsz jót a kismotorosak között. Vagy ami nagymotoros és jó az nagy valószínűséggel kismotorosként kezdte. E30-E36ról beszélek.
A nagyobb féktől önmagában nem lesz nagyobb az útra levihető fékerő. Nálam a vastagabb stabilizátorok és a keményebb rugóktól és a 4.5centivel lejjebb került súlyponttól lett jobb a fékhatás meg talán a 165 helyett 185 gumiktól. Nyúlós,imbolygós futómű autó alatt a nagyobb fékek csak hamarabb fogják állóra a kereket,de nem fog rövidülni a féktáv.
A 20%-al javuló fékhatás miatt elszakadó oldalanként 5db M16 csavar,25mm vastag nyomtávrúd,négy kerékcsavar meg science fiction kategória szvsz.

Never 2013.11.18. 11:57:43

@Józsi a guminagykeres: Igen, sejtem, hogy nincs kormányszervó, akkoriban talán az opcióként volt rendelhető, de még ebben sem vagyok biztos.

Nekem csak annyi a lényeg, hogy ne landolj az autóm hátuljában, mint az a hülyegyerek, aki rommá törte egy Fiesta Mk3-mal a szegény Focum-om hátulját még 2004-ben, mert én meg tudtam állni az előttem satufékező autó mögött (hogy miért satufékezett, azt azóta is homály fedi, de ez most mindegy is), a Fiesta viszont - ugyanazon 60 km/h sebességről indulva - a helyszinelők szerint kb 40-nel durrant belém. Vagány gyerek, haverokkal együtt szerelte...

Pepejoe 2013.11.18. 12:01:31

@butschq:
236 helyett rárakott egy 256-os tárcsát, ettől nem fog izzadni a futómű, a srácnak meg nem fog leszakadni a retinája a hatalmas lassulástól. Megkockáztatom, hogy most lett alatta olyan fék, ami egy ilyen méretű-súlyú autó alatt gyárilag is dukálna, csak ugye a költségcsökkentés.
Az a 256-os fék a Calin meg a kisebbik Vectrán pl. olyan, hogy "egyfékezős", azaz nagyobb tempóról egy satura van hitelesítve :D, azt abszolválja is hibátlanul. De 1-2 percen belül ne próbálkozz hasonlóval vagy hagyjál rá jópár métert mert csalódni fogsz. Egyszóval teljesen utcai felhasználásra/eseményekre van felkészítve és a gyár szempontjából ez érthető is, pedig a futómű a 308-as tárcsákat is simán viszi. A Corsának sem lesz baja a 256-tól.

Liquid_Night 2013.11.18. 12:55:57

@Józsi a guminagykeres: És a kanyarban fellépő G-k miatt nem fogja a centrifigurális erő leszakítani a kasznit a toronyról?:) (ember, csodálom a nyugalmad, ennyi hülyeséget...)

Jamesblond 2013.11.18. 13:05:49

Jol megtalaltatok a Corsas embert. Ert hozza, lehet neha maga is javit, szervizel. Egy ilyen ember vezet egy szazegynehany loeros autot, es mar-mar szegeny terrorista kategoriaba van sorolva. Sokan szedulnek a nagy hangtol, de senki nem hallotta mennyire nagy, mindenki duledezo budit vizional 200-zal a jatszoterek kozeleben...
A chiptuningtol a dizelek egy resze 50-100 loerovel erosebb a gyari adattol es ott sokszor marad fek, minden a regiben. Itt mennek kozottunk! Meg a traktorok... UUUU /;D Felen nincs semmilyen fek! 2 potkocsi buzaval rongyolnak 40-nel a videki utakon es csak motorfek van. Vagy a gyarilag olyanra tervezett autohoz mit szoltok amiben nem lehet izzot cserelni szakszerviz nelkul? Csaladok vaklalnak fel szemmel az oktoberi ejszakaban. Nem latnak, nem latszanak... Na ez a baj pl! Meg hogy 8 millaert a dizel nem tudja befuteni a kabint, a Moszkvicsban meg mar poloban pahog a csalad.

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2013.11.18. 13:07:14

@T54-44: sztem azért szabályozzák ezt ilyen szigorúan, mert ezer féle autótípus tízezer féle motorpalettával, futóművel, fékkel készült, és az NKH-soknak nincs annyi idejük, mint a tulajoknak, h kifórumozzák, meg kikeresgessék az esetleges átalakítás hitelességét. hiába nem űrtechnika, kókányolni mindig lehet, egy autó sztem viszonylag bonyolult összefüggések sorozata. pl még kerékdőlést is állított a corsás. most akkor vizsgálja már ki az NKH, hogy jó lesz ez így is?
amúgy nem vagyok gyurma73, nem vagyok ellene ezeknek az átalakításoknak, aki ilyeneket csinál, általában tényleg ért hozzá, és nem rest utánanézni a homológ megoldásoknak. de a papírozás az NKH részéről sztem úgy korrekt, ahogy van: csak ugyanolyan motort rakhatsz egy autóba, és slussz passz. abból baj nem lehet. ha valami probléma van, akkor onnantól az ő felelőssége. ezt nem vállalhatja fel az összes suhanc boyracer helyett. a corsás srác sztem nem ez a kategória, összeszedettnek tűnik, nem esik túlzásokba, szívesen kipróbálnám a corsát.

TaaT 2013.11.18. 13:27:13

@Gyurma73: Ezentúl csak és kizárólag teszkóban vehetsz előre összerakott számítógépet, számtech boltban egyedileg összerakottat NEM!!! mert az már tuning/átalakítás...

@Never: A legtöbb balesetet a vezető figyelmetlensége és felelőtlensége okoz, függetlenül attól mit vezet.

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg: Külföldön bezzeg ráérnek, sőt, a gyártók is segítik a user-t a helyes alkatrész kiválasztásában. Idehaza mi van? Felhívtam az NKH-t és azt mondták kitörölhetem a seggem az alufelnim gyártója által kiadott TÜV papírral. kepfeltoltes.hu/131118/bbs_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Prérifarkasz 2013.11.18. 13:39:51

@Madár Fokker: Pihenj többet! Szerintem csak elszundítottál, és álmodtad az egészet! :)

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2013.11.18. 14:20:58

@TaaT: persze, mert ez a sajtpapír így nem is elég. ilyet szerkesztesz te is. sztem nem is 1 oldal eredetileg. legalább lenne mellé egy szállítói megfelelőségi nyilatkozat a BBS-től, és egy minőségellenőrző intézeti engedély, ezek persze magyarul. ha ezek nincsenek, a magyar hatóság hogy fogadjon el egy ilyen egyoldalas vmit, amin fel van sorolva, hogy mire lehet felpattintani? valami szöveg mellé, hogy mégis miről szól ez a papír? aláírás? minősítés? anyagminőség? szabványosság? megfelelőség?
van a BBS-nek magyar képviselete? meg kell őket kérni illedelmesen, h ha már forgalmazzák Mo-on a termékeiket, akkor vegyék a fáradtságot, és szerezzenek a hazai minőségellenőrző szervektől magyar nyelvű teljes értékű papírt.
tessék: www.emi-tuv.hu/emi/hu magyar tüv. unió. integráció.
valószínű nagyon sokára lesz ilyen papír, mert a tunerek leszarják az egészet, felrakják a felnit, a rendőrbának meg megmutatják ezt a sajtpapírt. meg a sötétítőfóliáét is.
ja és ezt a papírt nem a gyártó adja ki, hanem a TÜV. ő minősíti.

TaaT 2013.11.18. 14:35:08

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg: 4oldalas ez a "sajtpapír", csak az első oldalt másoltam le amin szerepel az autóm motorkódja (is).

Józan paraszti ésszel az a kerék ami Németországban jó a kocsimra annak itthon is jónak kell lennie, unio fákje.

Nem tudom van-e értelme ezzel zargatni a hazai forgalmazót mert már nem gyártják a felnimet, és az NKH-s ember azt mondta semmilyen papírt nem fogad el ez ügyben. Szerinte csak az számít hogy mi van a tankfedél belsejében a keréknyomás értékek alatt (14"-16").

Úgyhogy tavaszra veszek új gyári keréknyomás matricát (hiszen volt négyesgolf gyárilag 18-as kerékkel), bekaphatják :)

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2013.11.18. 14:46:28

@TaaT: :D tégy így. ha ez kell nekik, megkapják. idióták.
ha komolyan vennék, akkor tényleg kérhetnének normálisabb papírokat is. építőiparban pl el lehet ezeket sütni, mert mást nem is építhetsz be, vagy nem létezik más, és azoknak csak kínai meg osztrák meg török, meg spanyol papírjai vannak. szemet huny mindenki a papírok felett (ha nincs más), nem létezik mindenből magyar papír. csak építőiparban nem hatósággal meg rendőrségi bírságoló robotokkal kell hadakozni, hanem megrendelőkkel meg műszaki ellenőrökkel. Darfű is pl. csak a mennyiségekre van rápörögve.

TucsonBob648 2013.11.18. 17:06:28

@Dr. Kókány - motorkerékpár és autó specialista: Ezt tobb eves Trabantos es Zasztavas szivas mondatta velem.

@Don Tejbegríz a féllábú matrac: Hivatalosan Mahogany metallic over Deep maroon metallic, vagyis barna melybordo felett. Elōben jobban nezett ki.

@CorollaVVTI: Pontosan ezert vettem.

@Gyurma73: Nem egy nagy generalozasra gondoltam, csak sok kisebb dologra. Ma nem emlekszem (1997 -ben volt): talan vezerles, gumi dolgokat megette a hoseg, ditto a borulesek, fenyezes. Akkor ugy ereztem, mar nem eri meg.

Don Tejbegríz a féllábú matrac · http://konyvespolc.webnode.hu 2013.11.18. 17:28:58

@TucsonBob648:
Így már jobban értelmezhető a színe. Egy körre azért szerintem a kommentelők nagy része közül bárki szívesen elvitte volna, színtől függetlenül.

Agr3ssor 2013.11.18. 17:46:42

@Never: Szegénykém! Szörnyű lehet úgy élni a világban, hogy mindig a legrosszabb vészforgatókönyv lebed a szemed előt! Szerintem egy erős mániákus depi van a háttérben, szedj rá Váliumot!
Lehet, hogy most még jobban fogsz szorongani, de el kell, hogy áruljam: a balesetek elenyésző részét okozzák a műszaki okokból bekövetkezett csattok! Magasan vezet a figyelmetlenség, és a szabályok be nem tartása! A helyszínelők nem mellesleg megvizsgálják az autó állapotát, főleg, ha személyi sérüléssel járt! És az nem véletlen, hogy nem az autók műszaki állapota alapján hajtják be a pénzt, hanem a közlekedési szabálysértéseken keresztül! Nekik a jövedelmezőbb megoldás kell, és amivel jobb statisztikákat tudnak felmutatni az Eu-nak! Ebből a szemszöből pedig az általad rettegett potenciális tuninger gyilkosok sehol sincsenek!

Never 2013.11.18. 17:56:58

@Agr3ssor: YOLO! Élj a mának, menj a fának! Vagy valami hasonló kínrím...

Sajnos a hivatásomhoz tartozik, hogy nagyon-nagyon sok olyan esetet látok, amikor valaki nem számolt a legrosszabbal. Én személy szerint szeretek hazaérni, méghozzá saját lábamon, nem tepsiben.

A gépjárművek műszaki állapota általánosan siralmas. Hála sokmindenkinek, olyan környéken lakom, ahol ez nem akut probléma (alacsony tehergépjármű-forgalom, a személyautókat pedig nagyrészt rendben tartják). Tudom viszont pontosan, hogy azoknak a mozgó hulladékoknak, amik nálunk gond nélkül mennek végig az M1-esen meg az M0-án, ki van adva, nehogy Svájc fele menjenek, mert ott azonnal kiveszik a határon az ellenőrzésen. Mert Svájc bizony megteheti, hogy azt mondja, hogy "itt nem, kispajtás". Magyarország nem teszi meg, mert kell az autópályadíj-bevétel. Az osztrákoknak szintén.

A figyelmetlenség, a szabályok be nem tartása és az alkohol a műszaki okok előtt vannak egyértelműen. Ez viszont nem jelenti azt, hogy a műszaki okokat el kellene hanyagolni. Többen halnak meg rákban és szívinfarktusban, mint agyvérzésben, ennek ellenére aki agyvérzés gyanús, azt nem illik hazaküldeni azzal, hogy "szedjen rá Aszpirint, papa, aztán majd jöjjön vissza a jövő héten, ha nem javul..."

Józsi a guminagykeres 2013.11.18. 18:31:33

@Liquid_Night: Én tudom milyen állapotban van a kisautóm,milyen volt-milyen lett,mi van benne,stb. Mitől lennék ideges? :)

Agr3ssor 2013.11.18. 19:13:47

@Never: Attól, hogy én a feketével nem értek egyet, még nem jelenti, hogy fehéret mondok! Létezk ám a szürkének is ezernyi árnyalata... Ennyit az "élj a mának" szövegre...
Szeretsz hazaérni, épségben, nem tepsiben! Erről beszéltem. Figyelmetlen sofőr által nagyobb valószínűséggel nem érsz haza, mint 1.2es helyett 1.6ossal üzemelő autó miatt!
A személyautók állapota sem túl fényes nálunk! Ennek ellenére még mindig nem ezért rossz ez a világ! Nem ezért hullanak az emberek az utakon...
Én nagyjából tisztában vagyok a rám leselkedő veszélyekre, ezért figyelek azokra! De mégsem rettegve ülök autóba! Aki pedig állandóan a legrosszabbra van ráálva, az boldogtalan, szorongó, depressziós! És nem mellesleg jobban bevonzza a bajt!
Soha nem tudhatjuk, belekerülünk e a tepsibe! De az, hogy előtte rettegve éljük az életünket, vagy boldogan és felszabadultan, az semmin nem változtat! Akkor inkább boldogan nem?

DrSzoke 2013.11.18. 19:21:23

@Never: Nem erted,vagy nem akarod erteni.Termeszetesen a leirtakban igazad van,csak semmi koze a tuninghoz.Mindezek siman elofordulhatnak egy szeria autoval is.Ugyfelem a 3 eves 60 ezret futott autojaval 3X karambolozott majnem,mert elozes kozben 1 erzekelo hibaja miatt elment az ero a kocsibol.Nem az auton mult hogy nem lett nagy baj.Pedig jol szervizelt gyari autorol beszelunk.A hulyegyerek meg hulyegyerek minden autoban.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.11.18. 19:59:12

@TaaT: azért a számítógéppel nem veszélyeztetek másokat az utcán:-)

supernem 2013.11.18. 20:03:59

Ezt a hülyeséget: egy tuningautó, amelyiknél a futómű, fék is rendbe van téve és nincs is túlszteoridozva miért jelentene BÁRMILYEN veszélyt a forgalomra a gazdája kezében? Ez az autó legalább műszakilag rendben van, nem úgy mint egy rahedli -amúgy tuningolatlan- tragacs, amire nem költenek egy vasat sem. Amit kéne azt sem. Azokból sokkal több van az utakon. Inkább azoktól lenne félni. Jesszus!

supernem 2013.11.18. 20:06:09

Szteroid basszameg, szteroid. ;-)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.11.18. 20:06:31

Nem gondoltam teljesen komolyan amit írtam,ez a Corsa valóban nem sok vizet zavar,hisz ma már szériában is erősebbek az autók ,pl Hyundai 1,6 136 lóerő turbó nélkül.A turbós Corsa gsi meg 160.
Ha már motort cseréltem.volna akkor 16szelepest tettem volna bele hadd forogjon:-)

supernem 2013.11.18. 20:13:35

+ kellene... legközelebb rendes billentyűzetet fogok használni, nem érintőképernyőt intuitív szövegbevitellel.

Never 2013.11.18. 20:23:25

@DrSzoke: Szerintem nem ugyanarról beszélünk.

Tuning: hozzáértéssel, szabályosan növelni egy gép teljesítményét (mindegy, hogy autó, motor vagy számítógép)

Gányolás, kendács, ghetto-modding: ócccsójánoskodva vagizni a dögkút melletti bontóból összebugázott alkatrészekből

A tuning komoly része a tervezés és az ellenőrzés, valamint utána a megfelelő műszaki vizsga. Nem véletlen, hogy nem lehet minden sz*rt levizsgáztatni.

Kókány, kendács, buhera az zárt pályára való, vagy a haver apjának telkére, ahol nincs másik résztvevő, csak olyanok, akik tudják, hogy az életükkel játszanak, ha a romhalmaz közelébe mennek.

JaxTeller 2013.11.18. 20:27:41

érdemes megnézni ezt a videót. a mellett, hogy egy corsa opc nürburgring edition-t tesztel benne Karotta van benne kb a 16. perctől egy nagyon szépen átépített kadett is ;)

www.youtube.com/watch?v=zNWUvsrdBRY

Never 2013.11.18. 20:35:38

@Agr3ssor: Hidd el, nem szorongok egy cseppet sem az autóban.

A veszélyekkel azonban tisztában kell lenni, és inkább egy adaptív tempomat maximumra rakott távolsággal, mint egy nagyobb teljesítményű motor az autóba. Nyugodt vezetés mellett a fogyasztás is jobb, az autó élettartama is hosszabb, és a vezető idegrendszere is rendben van.

Ha hülyéskedni akarok, kimegyek pályára és megveszem a napijegyet - vagy még inkább elmegyek egy jót gokartozni, mert ott lehet csapatni rendesen.

A közút nem hülyéskedésre való, hanem A-ból B-be eljutásra, úgy, hogy a résztvevők jelentős része nem tud jól vezetni.

A korábbi javaslatodra: a Valium nem alkalmas a depresszió kezelésére. Rövid távon oldja a szorongást, de csak órákig. A benzodiazepám (Valium) vagy a klonazepám (Rivotril) csak rövid távú tüneti kezelésre alkalmas, komoly mellékhatások mellett. Modernebb megoldás a szelektív szerotoninvisszavétel-gátlók alkalmazása (SSRI), amelyek mellékhatásai enyhébbek, bár számomra nem lenne elfogadható, mivel negatívan befolyásolják a szexuális képességeket.

uarempty 2013.11.18. 21:22:26

@Never: "Nyugodt vezetés mellett a fogyasztás is jobb, az autó élettartama is hosszabb, és a vezető idegrendszere is rendben van. "

Miért nem mész busszal, vagy vonattal?aludhatnál is, olvasgathatnál is, nem kéne figyelni mi van körülötted, ha már a chit akarod kimaxolni közlekedés közben :)

Speedman 2013.11.18. 21:46:12

@Never: Fejezd már be a szánalmas hőbörgésedet.
Nem is láttad az autót, de te tudod, hogy egy gányolt, tákolt szar.
Meg jössz itt a végén már az alkohollal, rákkal, meg agyvérzéssel...
bár lehet volt most neked egy, azért írogatsz ide.

Prérifarkasz 2013.11.18. 21:46:18

@Gyurma73: Dehogynem, ha mondjuk belevágod egy közlekedő autó szélvédőjébe, vagy laptopozás közben figyelmetlenül begyalogolsz a kereszteződésbe, miközben pirosod van... vagy ha egy hacker vagy és átprogramozod a lámpákat.... :)

Prérifarkasz 2013.11.18. 22:14:10

Én sokkal jobban örülnék ha az emberek műszakilag megfelelően karbantartott 20 éves "matuzsálemekkel" rónák az utakat, mert a képességeiknek leginkább az felelne meg! A legtöbb dologra bőven elég lenne a 60-80 LE, nem kellene alapból nagymamik, bevásárló anyukák és idióta önjelölt sumaherek alá 160-200+ lovas dízel szörnyeket rakni, mert egyszerűen nem tudják kezelni a ménest a hirtelen felmerülő helyzetekben....... igazi időzített bomba. Ráadásul ezeket a "csúcsgépeket" ugyanúgy nem tartják karban: szétesik a futóművük, fényesre kopottak a gumijaik, papírvékonyak a fékbetétjeik és féktárcsáik....

Agr3ssor 2013.11.19. 08:52:10

@Never: Úgy gondoltam, hogy küldöm neked a pozitív energiát, és mire már a Válium hatástalan, kijössz a szorongásból!
Ha pedig nem szorongasz, annak végtelenül örülök, csak nem értem, hogy egy gyári alkatrészekkel részben átépített autóról, aminek a szakszerűségéről fogalmunk nem lehet, miért koporsó meg tepsi jut eszedbe! És ezt elég demagóg módon adod elő!
Én sem értek egyet a tunning-al, és nem is biztatnék rá senkit. Sőt, inkább lebeszélnék! De ettől függetlenül nem gyilkosozom le, aki erre adja a fejét! Főleg úgy, hogy a közúti halálesetek lagnagyobb hányadáért nem ez az ok a felelős...

Never 2013.11.19. 09:05:43

@Agr3ssor: Menj és építs... De tőlem ne várj támogatást, az én fejemben a házi kendács az házi kendács marad.

Never 2013.11.19. 09:10:46

@uarempty: A lényeg a "közlekedés" szón van. Aki közlekedik, annak jobb dolga is van, csak éppen muszáj eljutnia A-ból B-be. Az úton levők 99%-a ilyen.

A maradék 1% pedig menjen zárt pályára, vagy földútra, vagy kavicsbányába (ha beengedik).

Minden reggel kénytelen vagyok megfigyelni, amint 2-3 vadbarom (jellegzetes autótípusok: fehér furgon, két generációval ezelőtti kis kompakt Tecsós kipufogóval vagy alsó-középvezetői 1.8-as dízel Mondeo flottakezelős rendszámtartóval) azért ugrál életveszélyesen, záróvonalon és forgalom elől elzárt területen keresztül, hogy két autóval összesen előrébb kerüljön (ami aztán az első lámpánál ismét semmivé foszlik).

Minden alkatrészem tele van az ilyen suttyókkal, akik mások életét veszélyeztetik, mert nekik olyanjuk van éppen. Menjen, csináljon meg (leginkább saját pénzéből) egy vezetéstechnikai tréninget, és ott majd meglátja, hogy a vezetéshez f*ngja nincs, és onnantól talán egy kicsit jobban be tudja magát saccolni.

T54-44 2013.11.19. 10:03:05

@Never: igazad van énis utálom az ilyen embereket. DE most arról volt szó h te le bontószökevényeztél, a családodra törő életveszélyes romnak nyilvánítottál látatlanban egy oylan autót amiröl fogalmad sincs h hogyan lett átépítve, de biztosan mókolás csak és szar. Ez a baj..:)

Dr. Kókány - motorkerékpár és autó specialista 2013.11.19. 10:37:28

Szerintem két véglet van Never számára:

- teljes restaurálás eredti gyári alkatrészekből szakszervízben, de inkább gyárban

- szar, rozsdás, törött/kopott alkatrészekből hozzánemértő által való kendácsolás, kókányolás

A rothadó, repedt/törött kasztniba 5x erősebb motor, ami ráadásul egy vezetni nem tudó kreténnel párosul, aki a családi Sharan-okat szokott 160-nál kicentizgetni takony futóművel és szar kormánnyal. A nagyobb fék is baj(pedig abba tényleg nem lehetne belekötni...vagyis de), mert a fékhatás a fékezés gondolatára is félig harap. Viszont hirtelen fékezésnél a kerekek azonnal blokkolnak és 50 cm alatt állnak meg. Viszont a takony kasztni és futómű és satöbbi miatt az autó nem áll meg, hanem előre omlik a lendülettől és atomjaira hullik.

Józsi a guminagykeres 2013.11.19. 11:28:29

@Never: Tényleg tanulságosak.
Szakvéleményed szerint milyen házi kendácstól szakadt a crx három darabra? Nagyobb féktől, a kályhacsőtől vagy mi egyébtől?

Józsi a guminagykeres 2013.11.19. 11:41:07

Annak meg végül is örülnék ha olyan autókat adnának le bontani mint a corsám. Az azt jelentené,hogy svájciaknál is jobb életszínvonalon élünk.

Agr3ssor 2013.11.19. 12:31:56

@Never: Ezen a ponton feladom! Szerintem szövegértelmezési problémáid vannak!!
"Menj és építs." Szerintem elég világosan leírtam, hogy nem értek egyet a módosításokkal!
Hagyjuk! Isten kísérjen békében utadon!!