Polgárpukkasztás extravaganza!

  2013. november 14. - ommm Címkék: csapatás tax the rich őrültek vagy autóbuzik omg videó

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Senki nem tudja pontosan, kik állnak a magukat Tax The Rich (adóztasd meg - vagy büntesd - a gazdagot) - csoport mögött. Az interjú-felkéréseket elutasítják, a minimálisnál kevesebb infót csepegtetnek magukról, annyi biztos csak, hogy van egy-két drága/ritka autójuk (vagy remek kapcsolataik) és videóikban sokszor feltűnik ugyanaz az angol, vidéki birtok.

És - tetszik vagy sem - tudnak vezetni és nem is szívbajosak. Azt teszik ezekkel az autókkal, amire talán titokban sokan vágynak: kitolják a szemüket. Mindegy, hogy Rolls-Royce Phantommal döngetnek lapjával, vagy két Ferrari F50-nel veretnek földúton, netán WRC-t játszanak egy Enzóval, ezek elteszik rendesen.

Ja, és még nem lenne elég, akkor:

A közvélemény két részre oszlik: vannak, akik istenkáromlásnak és értékrombolásnak élik meg ezt a fajta szórakozást, míg mások azt mondják, hogy az autó azért van, hogy használják.

Én inkább a másik csoporthoz csatlakozom, ők ezzel játszanak és élvezik, csinálják csak. Van ezekből az autókból éppen elég agyonpolírozott kirakatdísz, melyek soha többet nem égetnek el egy gramm benzint sem. Ráadásul gyarló is vagyok és bizony szeretnék a saját golfpályámon csapatni az XJ220-as Jaguarommal. Az élet rövid ahhoz, hogy múzeumban éljük.

Ja, és természetesen elhívjuk őket a Faluvégi Farolás 2-re, hátha. Szerintünk tetszene nekik...

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr425632663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GifLand · http://gifland.us 2013.11.14. 10:54:04

bitang, inkább küldjék nekik, mint hogy márványpadló fényezgessék őket napjában. erre lettek csinálva nem?

Palcsikov 2013.11.14. 11:08:59

Jó látni, hogy olyanra használják a gépeket, amikre való. Na meg akárki is vezeti ezeket, roppant ügyes.

Mazzzzu 2013.11.14. 11:32:12

Amikor a kisgyerek felnőtt lesz, de belül az marad :) Régen is az volt a nagy poén kinn az udvaron tologatni az autókat vagy a szőnyegen, a sima asztallap nem volt elég érdekes :D Itt is az van kb :D a sima beton, nem elég, kis földút is kell :D Jó ez, megkell ezeket is kűdeni :D

protézisesh 2013.11.14. 11:32:50

sajnos a FoS szinte az egyetlen olyan rendezvény, ahol előveszik a formalinból ezeket a vasakat... :(

Béza Dániel 2013.11.14. 11:37:53

@protézisesh: Hétvégén volt a sevenstock, ott is rendesen maghajtották a régi mazda versenykocsikat www.youtube.com/watch?v=VerAC9ZJj7E

balogh_gabor 2013.11.14. 11:40:17

Szerintem a golfpályán fűnyíróval vagy golfautóval kell csapatni, nem XJ220al. Egy pajtában meg RC autóval, nem Ferrarival.
Lehet, hogy tudnak vezetni, de akkor is seggfej mindegyik.

balogh_gabor 2013.11.14. 11:44:15

@protézisesh: az angolok pont nem. Itt a szárazföldön így van, de a szigeten kb minden hétvégére jut (najó, minden hónapra) egy rendezvény, amikor régi vasakkal csapatnak.
Versenypályán vagy reptéren, vagy éppen leralliznak Brightonba. De nem a füvön, a tanya mellett.. (ez már nem neked szólt :)

balogh_gabor 2013.11.14. 11:48:03

@ommm: szerinted az XJ220at erre tervezték, ez a rendeltetés szerű használata? Nem a múzeum, nem is azt mondom, de a szememben ez a mérnöki munka gyalázása.

Lehet, persze, kibírja meg poén. Lehet smirglivel is dugni, biztos élvezi valaki azt is.

remixer 2013.11.14. 11:49:00

A 288 GTO videó végén valószínűleg ez az autó látszik:
www.dkeng.co.uk/ferrari-sales/376/Blue_Chip_and_Competition_Cars/Ferrari_F40_Prototype.html

Csak így tovább srácok! :)

ommm 2013.11.14. 11:49:29

@bege: De miért is seggfejek? Mert azt csinálják, amihez kedvük van. No offense, csak nem értem, miért lennének ezért seggfejek.

balogh_gabor 2013.11.14. 12:01:17

@ommm: mint autóbuzi, nekem fáj azt látni, amit az autókkal művelnek. Elhiszem, hogy ehhez van kedvük. De a munkásságuk már átcsapott polgárpukkasztásba: "Szadizzuk az autót úgy, ahogy más csak álmodik róla és ismertek leszünk".
A szememben ez seggfejség.

Mivel 65K követőjük van, és a reklámok is tapadnak a videókra, semmiképpen nem gondolom, hogy ez még a "ehhez van kedvük" kategória, mert akkor megtartanák maguknak az élményeket.

amenta 2013.11.14. 12:02:57

Bírom ezeket a marhákat. :) Jó végre rendeltetésszerű használat közben látni ezeket a gépeket.

balogh_gabor 2013.11.14. 12:03:34

@bege: úgy is mondhatnám, hogy ez az autós világ Jackass-e :)

conmorientes 2013.11.14. 12:05:17

Respect.....
Nem azért mert azt merik ezekkel a tényleg kiváló és már kultikus gépekkel tenni amire valók, (teszem hozzá a birkaszaros angol major eredendően talán nem a legalkalmasabb hely) hanem azon a módon ahogy azt teszik.
Egy közel kétszáz milliót kostáló 288 GTO-val így megforduli a füvön, satufékkel leégetni róla a gumit, vagy kibrodszájdolni a terménytároló kapuján 10 centit hagyva, na az a valami....

Én ezekben a képsorokban ezt a tudást és merészséget értékelem.
Azzal együtt hogy a beállítások, a vágások az ötletek is profi munkáról árulkodnak.

Shadowbull 2013.11.14. 12:05:33

@bege: "a szememben ez a mérnöki munka gyalázása."

Ugyan. Szerintem pont a dicserete, hogy lam, meg igy is mukodik.

Egyebkent meg ezek is csak targyak, ha valakinek erre van gusztusa hat csinalja.

ommm 2013.11.14. 12:07:46

@bege: Nem látok sehol kifejezett gyilkolást vagy bármit, amit ne kéne kibírnia, sem összetört autót. Ellenben szépen komponált képeket és ügyes sofőröket annál inkább.

@Shadowbull: Egyetértünk.

balogh_gabor 2013.11.14. 12:16:48

@ommm: oda adod az Alfát, hogy rendeltetés szerűen használjam? :)
@Shadowbull: nem tudom milyen autód van, de szívesen használom rendeltetés szerűen.
A kettő jöhet egyszerre, és megcsinálhatjuk az F50es kötélhúzását. Mint rendeltetés szerű használat. Meg mint a mérnöki munka dicsérete.

Na? :)

Úgy látom kisebbségben vagyok, de attól szép a világ h különbözünk :)

ommm 2013.11.14. 12:21:04

@bege: Persze, kifizeted és viheted, azt csinálsz vele, amit akarsz, mert a tiéd. Ezek a srácok - jó eséllyel - nem kölcsönautóval bohóckodnak.

Rocko- 2013.11.14. 12:32:30

szerintem az autókat használni kell, de rendeltetésszerűen.

balogh_gabor 2013.11.14. 12:33:16

@ommm: Erre azért mérget nem vennék.

Csak gondold végig: aki megteheti hogy ilyen autóparkot tart, elbohóckodik azzal, hogy youtube videókat csináljon és "beszóljon" a gazdagoknak? Ami ő maga. Szarul venné ki magát a klubban :)

De persze lehet, hogy úgy van, ahogy mondod és azért kezdett ilyen videók készítésébe, mert kizárták a RAC-ból :)

PITTA 2013.11.14. 12:48:02

Ó ez feldobta a napomat :-)

remixer 2013.11.14. 13:01:28

És lehet, hogy az ő Miurája égett porrá:
www.youtube.com/watch?v=fqpa1HB-wOc

ENZO 2013.11.14. 13:02:29

Semmi gond nincs vele szerintem is, nem esik a gumikon kívül kár az autókban. Jó látni ezeket a régi igazi penge_verdákat ordítani!

BUBISBUBLEK 2013.11.14. 13:20:57

szepen odaramolnak a vasaknak ;) nekem tetszik hajra ! :D

hat ezert vannak nem ? ha be lennek dagadva zsetonnal en sem tennem maskent :P

biker_kolee 2013.11.14. 13:22:41

@bege: Ha ezzel pénzt tud kovácsolni, ami azért úgy látjuk, összejön nekik, akkor miért ne? Nekem nem tűnik olyan mértékű rombolásnak, hogy egy esetleges kárt ne lehessen kijavítani rajta úgy, hogy aztán ugyanolyan legyen.

Schütii 2013.11.14. 13:22:47

@ommm: Seggfejek szerintem is. Elsősorban nem azért hogy ritka autókkal csinálják azt amit csinálnak. (Fura, hogy pont ők nyomják ezt a taxtherich bullshitet) Hanem azért mert videót csinálnak erről, és azt körbeküldik a világon. Kit érdekel az ő becsípődésük? Akiket meg érdekel, azokat miért is érdekli?

ommm 2013.11.14. 13:23:56

@Schütii: Mert mókás, szép hangokkal és jó képekkel. És mert nincs másik ilyen.

Naezatutti?! 2013.11.14. 13:25:23

Szerintem meg pont az a helyzet mint gyermekkorunkban: az egyik csoporthoz tartozó gyerkőc már alig várta a Matchbox kibontása után hogy a homokozóba vihesse az autóját csapatni, a másik csoport pedig a lakásban óvatosan használta. Hogy melyik volt teljesebb játékforma (ki tudta jobban átadni magát a játék élvezetének), az egyéni megítélés kérdése. De az tény, hogy a második csoportba tartozó gyerkőc autója még most is új állapotban figyel becsomagolva a padláson (megőrizve azt az utókornak)... Ezeket az autókat is meg kell őrizni, használni is kell persze, de hogy miként és mire... Az már szubjektív.

volton 2013.11.14. 13:30:39

Rolls-Royce Phantomra sztem elfert volna egy 3-as eke igy hatulnezetbol...:) amugy szimpatikus hulyegyerekek :D

Make Valamit · http://make.blog.hu 2013.11.14. 13:41:34

Végülis a sírba nem viheted magaddal amit az életben összegyűjtöttél, legalább egy kis szórakozást akkor... :)

balogh_gabor 2013.11.14. 13:42:25

Utolsó kommentem a témában :)

A múzeumban tartás és a csapatás a mezőn között én el tudok képzelni köztes utat. Pl ezt:
www.youtube.com/watch?v=XoKYUpopN94

Én ezt tartom rendeltetés szerű használatnak. 250 GT Breadvan, nyélgázon, versenypályán. Mert oda tervezték. A csávó néha össze is töri verseny közben, belefér. De egy Goodwood Revivalön bármelyikre rábökhetnék.
Nekem ez a mérnök és a gép tisztelete, nem az hogy kibírja-e a mezőgazdasági utat :)

Rocko- 2013.11.14. 13:46:18

@remixer: hehe, ezt ismerős lefotózta.

Béza Dániel 2013.11.14. 13:53:54

@Naezatutti?!: Kérdés, hogy mit, meddig, és miért kell megőrizni? És kinek? Mert pl az emberiség negy része, soha nem cfogja ezeket az autókat élöben látni, csak képen, és videón. Tehát ha ezek egy múzeumban, vagy pláne egy magánember garázsában álnak az idők végezetéig, akkor sem tudja néhány százezer embernél több rendesen megnézni, a többieknek csak a tudat marad, hogy valahol léteznek ezek a kocsik, amit akár meg is nézhetne, de persze a valóságban sosem jut el odáig. Szóval nekünk gyarlóknak a legjobb ha minnél jobban le vannak dokumentálva, meg vannak örökítve ezek a vasak, pl ilyen videókon.

Másrészt meddig kell őrizni valamit? Meddig érdekes? A technika fejlődik, mindig jönnek új vasak, üj ikonok, minden generációnak megvannak a saját legendái, amik ahogy múlik az idő, egyre kevesebbek számára érdekesek. Ezek a ferrarki, ma még az autómániások nagy részét lázba hozzák, de pl egy 30-as évekbeli bugati már nem nagyon tud fezizgatni, pedig a maga korában az ugyanolyan szuperautó volt mint ezek. Előbb-utóbb minden érdektelenné válik, ha addigra elkopnak, hát elkopnak, mindennek ez a sorsa.

Schütii 2013.11.14. 13:58:44

@ommm: Mindenesetre a Shitgunon sokkal hitelesebb lenne egy ilyen "rendszám". Más kérdés, hogy jóval kevesebb barátotok lenne egy faluszéli farolás után.

Aarchi 2013.11.14. 14:25:09

Eddig azt hittem , hogy én vagyok a "vagány" az 1200-el:D Kezdem szégyellni magam:(

trx · http://www.conspiracy.hu/ 2013.11.14. 14:36:15

jaj gyerekek. nincs itt semmi probléma. ők megteszik azt, amit itt legtöbben legmerészebb álmukban se mernének. :P én is kitolnám a szemét ezeknek a verdáknak. akár ilyen körülmények között is.

egyébként meg látszik a verdákon, hogy azért egyáltalán nincsenek összeba#&va, bármennyire is belemennek a szutyokba velük. patent mind és patent is lesz. nem úgy mint a sok újgazdag hülyegyerek/focista stb, aki az első kanyarban oszlopra csavarja a vadiúj ferkát-lambót-akármit...

Sutheo 2013.11.14. 15:33:04

Hát nem is tudom. Egyfelöl egyetértek, még a különleges autók is azért vannak hogy hajtsák őket - még akkor is ha vigyázni kell rájuk! Nyomnám nekik ha tehetném.
Viszont azt nem hiszem, hogy ilyen körülmények között kéne. Inkább versenypályán vagy szinte forgalom nélküli utakon. Ahol ki lehet taposni belőlük ami bennük van de rendesen ám!

rekszem 2013.11.14. 15:52:45

jól nyomják, és legalább tuti nem élhetetlenek, semmi barbárság nincsen benne, ez nem a bekokózva lezúzom a verdát a fekvőrendőrön kategória

én is simán veretnék vele, ha aprópénz lenne számomra egy ilyen autó

rekszem 2013.11.14. 16:05:27

az asszonyt kell szeretni és a tárgyakat használni :)

TaaT 2013.11.14. 16:08:28

OFF

Elfogyott a McLaren P1

"a célja inkább az, hogy megalapozza a márka hírnevét az utcai modellek piacán is."

Miért is kéne megalapozni a McLaren hírnevét az utcai autók között 2013-ban? www.iowascribe.com/uploads/6/9/0/1/6901504/4926612_orig.jpg

ON

Nyiri 2013.11.14. 16:38:04

Ez kibaszott jó. A nyáron több múzeumban láttam 10-15 éve letámasztott szétpolírozott Ferrari-t, Porsche-t, Pantera-t melyke már soha nem mennek egy métert sem. Kérdem én minek? Ezek arra vannak, hogy kinyomják a szemét. A 288 GTO-nak a váltójától feláll :D Ja és ahogy tépi azt a kis rudat :D

Cockroach 2013.11.14. 16:56:27

@Nyiri: akkor nem csak nekem okozza ezt egy-egy autó vagy egy részletének látványa! :D

1kutya 2013.11.14. 17:44:51

én is inkább egy versenypályán hajtanám meg őket, de aki már látott angol golfpályát, az tudhatná, hogy simább, mint nálunk a Hring, semmi baja nem lesz annak a Jag-nek.

korosla 2013.11.14. 17:45:20

Szerintem az egészbe a leggázabb, hogy ezen az angliai farmon is jobb utak vannak, mint hazánkban. Annyira nem basztak oda a gépeknek az útviszonyok, két szántás között is jobb út van mint elég sok településen. Nekem a legjobban a Phantom-os tetszett. Az a gép nemcsak vonulni tud hanem keresztbe is ahogy illik. A többivel persze lehet, mert arra valók de ahogy azt a rolls-t keresztbe teszi.... és ahogy lehelet finoman becsukásnál behúzza az ajtót. Áhhh...

Cirkusz 2013.11.14. 17:57:00

Szerintem Jay Kay játszik a "tanyájukon" kedvenc játékszereivel!! :)

spi355 2013.11.14. 17:57:18

Elnézést a buta kérdésért, de honnan lehet tudni, hogy a Jaguáros rész egy golfpályán forgatták? Ha valaki lát egyértelmű utalást, kérem adja meg pontosan melyik mp-ben. Tényleg érdekelne!

It's ME! 2013.11.14. 19:36:54

Na. Ez jó volt.
Amúgy meg ezek is ugyan olyan autók mint egy Mitsubishi vagy egy Audi nem? Oké, nagyon drága autók, és jobban össze vannak rakva, de akkor ebből az a következtetés vonható le, hogy valamilyen szempontból még többet kell kibírniuk. Hát kérem, akkor ezt ki kell hogy bírják...

lanciabacci 2013.11.14. 19:57:28

Szerintem állat! :) És igen, én éppen azt bírom az angolokban, hogy képesek erre, hiszen ezek a kocsik nem dísztárgynak vagy pusztán befektetésnek készültek. Egyébként meg bármelyik historic rally-n többet kap bármilyen vintage gép, ez nem igazán megterhelő szerintem, max. ha odacsapják.

Én arra tippelnék hogy ez amolyan milliomos buli Jay Kay-nek vagy Clarksonéknak pl, hogy végre ne csak a sebességkorlátozott-kamerázott utakon döcöghessenek velük 30mph/h-val. Mindenesetre a körítés is izléses, a logó dettó.

TPZ 2013.11.14. 20:17:00

Szerintem füves mezőn csapatni mindenki tud.

monoribalazs.16vtq 2013.11.14. 20:29:29

Aki úgy érzi ezek drágák a csapatáshoz az gondoljon bele, hogy Ken Block mennyit "öl" egy fiestába egy-egy film erejéig. Maga a kocsi bekerülési költsége is több százezer dolláros tétel és egy garnitúra gumi is többe kerül rá, mint a ferrarikra. Ha az menő meg király, akkor ez is rendben van, pláne hogy nem kaptak semmi nagy pofont. (mondjuk én biztos nem élesben kezdenék velük csapatni tanulni, tuti elvinném a pajta ajtót, de még egy ladát se szívesen törnék össze gyakorlatlanság miatt)

Chrismenbmw 2013.11.14. 21:01:36

Szerintem ezek gazdag gyűjtőktől elcsent autók, szét csapatják majd misem történt volna visszaviszik..:D ezzel mint egy megbüntetve azokat akiknek fussa, de nem használják..:D

Pasas 2013.11.15. 00:43:06

Az XJ220 szerintem a világ egyik legszebb autója.

enté 2013.11.15. 05:49:11

Egy kics Ken Block, egy kis Hazárd megye lordjai, high-end kocsikkal, low-end kiadásban.

Make Valamit · http://make.blog.hu 2013.11.15. 06:58:17

@It's ME!: hehe. Jaguar meg a "jobban össze van rakva" :)

Sztavrosz_ (törölt) 2013.11.15. 08:41:09

Azért találták ki a SPORTKOCSIt hogy legyen minek kinyomni a szemét! Ez rendeltetésszerű használat :) Jó a Phantom azért erős volt a múltkor...

Schütii 2013.11.15. 08:58:20

@monoribalazs.16vtq: Ken Block semmit nem öl bele, sőt inkább jól keres(het) rajta.

Palex 2013.11.15. 09:07:33

@bege: Te figyu.
Golf pályán csapatás kisebb terhelés a verdának, mint versenypályán (tudtommal).

Akkor miről is beszélünk?

Begami 2013.11.15. 10:50:08

Szerintem egy kör a magyar utakon és többet kapnak mint a videón bármikor.. Sajnos ez a valóság.. Nekem csak egy ültetett kocsim volt de azzal is pokol volt az utak 70%-a.
Nem lesz ettől semmi bajuk kicsit kopik a gumi de még mindig jobb mintha állásában menne tönkre.

s.peter · http://www.telekgumiszerviz.hu/ 2013.11.15. 18:32:32

A régi Need For Speed játékok jutottak erről az eszembe :D

PJoe 2013.11.15. 20:53:32

Hát bizony, ha a pénzmag megengedné, mellé még a kezeim között ilyen kezesbárányként fickándoznának a telivérek, Isten bizony, összekenném a metálfényezést néha! Látszik, hogy azok a kocsik nem szenvednek, hanem nagyon is elemükben vannak! ;-))

Bambano 2013.11.16. 03:20:32

@ommm: szerintem kár tönkretenni a füvet ilyen autóval, és kár tönkretenni ezeket az autókat azzal, hogy olyan terepre mész velük, amire nem való nekik.

és lehet, megöl érte a totalcar komplett szerkesztősége, de én a gumiégetésért sem rajongok.

@Begami: nem lesz semmi bajuk... felszedik a szalmatöreket meg a port, beszívják, az életben ki nem takarítod belőlük soha. a másik oldal: majd odaadod az állatnak azt a szalmát vagy szénát, amit teleköptek olajos kipufogógázzal az autók?

egyébként is, ha már kötözködni akarnak meg húzkodni egymást, volt ott elég rendes vas, akár a macska, akár a szarvas, kössék rá az f50-et, próbálják meg azt húzkodni, majd lesz meglepi.

szép az az xj220, de hogy soha nem csinálod meg vele, hogy a tabletről irányítsd, az biztos. ugyanez messze nem igaz a több jelenetben is szétszórt zöld trakikra. a maguk területén azok a trakik utcahosszal komolyabb technikák, mint ezek a fűnyírók.

LeslieT 2013.11.17. 20:18:14

Minden valószínűség szerint a Tax The Rich 100 csoport mögött Harry Hunt és apja Jon Hunt áll.
Itt ugyan nagyon tagadja:
jalopnik.com/5970086/is-this-wealthy-british-heir-the-mysterious-rolls+royce-drifter
Viszont itt vannak bizonyítékok:
www.speedmonkey.co.uk/2013/10/we-know-who-tax-rich-100-is-and-heres.html