Mongol cipzár

  2013. november 11. - streetsta Címkék: lol Mongólia UAZ Cipzár-elv

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Mégfilléresebb Koszradírok
2015-07-28 17:27:27

A Mágikus Koszradír hihetetlenül sok ember fantáziáját megmozgatta, már-már mikroszálas törlőkendői

Kreatív traffipaxolás
2015-07-21 20:26:01

Én értem, hogy szükség van sebesség ellenőrzésre, ha nem lennének traffipaxok, elkanászodnánk mindannyian.

Nesztek, rakenroll!
2015-07-08 18:16:52

A nyárnak még csak az első felénél járunk, de úgy tűnik, ennél jobb buli már nem lesz. Félre ne értse

Megbűnhődtem
2015-06-29 17:25:09

Ez van, ha az ember felelőtlenül fogyasztja a totalcaros és indexközeli tartalmakat. Kezdődött azzal, hogy

Ami azt illeti, a magyar közlekedéskultúrának sem szerves része a cipzár-elv alkalmazása (bár az utóbbi időben mint ha egyre többen ágyaznák be a viselkedési mintáik közé). De a mongoloknál vagy teljesen ismeretlen, vagy úgy gondolják, ha már cipzár, legyen szoros.

Érdemes megnézni a feltorlódott kocsisor összetételét. Ami nem UAZ, az is valamilyen terepjáró. Az ilyen rendes, rideg tartásra tervezett autóknak meg sem kottyanhat egy benyomódott sárvédő, előrehajolt lökhárító-vas. És nem is izgulnak a sofőrök. Kicsit dudálnak, meg mutogatnak, hogy ki merre kormányozzon, hogy gyorsan megoldhassák a helyzetet, aztán mennek az útjukra. Semmi ökölrázás, kocsiból kipattanás. Nincs itt semmi látnivaló, oszoljunk, oszoljunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr435622914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B56 2013.11.11. 18:12:28

Pedig ők maguk is láthatják, mennyivel gyorsabban halad a sor, amikor izmozás helyett beengedik egymást...

Caldera75 2013.11.11. 18:15:46

Ennyi barom idiótát :) Sokkal gyorsabb lenne az áthaladás, ha nem akarna kettő elmenni ott, ahol nem férnek el. Ráadásul látja, hogy az előtte menő két autó sem fért el egyszerre, de azért bepróbálkozik.

1kutya 2013.11.11. 18:33:38

ez pont olyan, mint amikor Bud Spencer és Terence Hill minden áron egyszerre akarnak bemenni az ajtón :-DDD

Gomulka Béla 2013.11.11. 19:05:35

Nem késeltek, nem is lo"ttek: a felvétel bizonyára a Mongol Pacifista Konvenció autós felvonulásán készu"lt.

pickapu 2013.11.11. 19:08:41

Régen a lovakkal biztosan könnyebben ment. :)

Rocko- 2013.11.11. 19:12:10

hiányolom az "erősebb kutya baszik" kitételt. ;)

Rocko- 2013.11.11. 19:14:13

@1kutya: csak itt két, sőt, húsz bud spencer van.

@pickapu: szerintem lovaskocsivl ugyanez volt.

V12 Power 2013.11.11. 19:50:08

Igazi barmok. Persze nem mintha Magyarországon működne a cipzár-elv, de ennél azért jobb a helyzet.

holl gold 2013.11.11. 19:51:50

Rossz ragondolni hogyan közlekednek ezek az eröszakos NIVAbaszok europaban (ha egyaltalan raengedik öket normalis autoutakra).

pickapu 2013.11.11. 20:05:16

@Rocko-: A régi mongolok szőrén ült lovait vizionáltam ide, az kicsit flexibilisebb megoldás lehetett a szűk helyeken való tömeges átkeléshez. :)

NperA 2013.11.11. 20:08:54

Állatok. Autót vezető állatok.

3gb 2013.11.11. 20:19:25

biztos akciós volt a csigí az ulánbátori madaras teszkóban

vmaast 2013.11.11. 20:19:34

Mongólia... Valószínűleg ez az egyetlen szórakozásuk .

thebigben 2013.11.11. 20:24:57

Annyira bírom, hogy mindenki leírja, hogy "állatok", miközben Magyarországon cseppet sem működik jobban a cipzár, csak az autóikat féltik jobban a parasztok.

Az összes [nick]-nek, aki leállatozza a mongolokat: évszázadokig ahhoz voltak szokva, hogy amihez előbb odaérnek, az az övék. Te meg a jóléti rendszerhez voltál szoktatva, hogy neked jár az elsőbbség, legfeljebb lemondhatsz róla.

Angol beteg 2013.11.11. 20:25:37

De jó látni a különböző festésu Uaz-okat, mivel itthon csak a katonai zöld volt a népszerű.

vmaast 2013.11.11. 20:35:44

@thebigben: Azért ahogy vigyázó tekinteted kelet felé veted, nehéz nem észrevenni, hogy a jóléti Eu-tól távolodva rohamosan csökken a közlekedési kultúra... Kiindulva a méltán népszerű orosz videóktól, elérve Belső-Ázsiáig, meg a bringához szokott, de 7-es Bimmerrel feszítő (és azt továbbra is bringaként használó) újgazdag kínai júzerig. Mo-n pedig egészen jó a morál, legalábbis velem általában udvariasak a többiek. Lehet hogy azért, mert amilyen az adjonisten...? ;)

katasztrófavédelemi rendelhárító rohambrigád · http://bit.ly/2qNoFtr 2013.11.11. 20:39:30

Full kontakt sport, arra már gondolni se merek, mi van ha valaki a másik irányba szeretne átjutni :D

katasztrófavédelemi rendelhárító rohambrigád · http://bit.ly/2qNoFtr 2013.11.11. 20:42:26

Ja már látom, arra van egy másik sáv, de a videó alapján nem véletlenül van az korláttal leválasztva :)

LucziI 2013.11.11. 20:54:33

4 sor egy autó szélességre??? Ha van terepjárója minek ott mennek? :D Vágjon át a réten. :D

zootyo 2013.11.11. 20:57:27

@thebigben: Ja persze, szerinted akkor ez jó és normális? Ha pl egy nő kell nekik, akkor leütik bunkósbottal a többit, vagy hogy?!
Ezek egyszerűek mint a facsipesz. Civilizálatlan állatok. Az Oroszok is kb ide tartoznak.

protézisesh 2013.11.11. 21:04:43

@thebigben: egyfelol sajnos igazad van, masreszt viszont szanalmas, hogy egyre tobb ilyen orszag keletkezik, ahol a 20. Szazad technologiai fejlettsege kerul a 13. Szazadi erkolcsoknek tarto lakossag kezebe. Beszelhetunk a csokikrol, a tevebaszokrol, vagy az ilyen mongolidiotakrol is... :(

thebigben 2013.11.11. 21:43:17

A magyar rendszer nincs felkészítve a cipzárazára, ahogy a mongol se. Megpróbálok felhajtani az Árpád hídra, máris én vagyok a köcsög tahó, mert nem álltam végig a Kaszásdűlőtől a belső sávot.

Előre csorgok a[z akármilyen] csomópont felé és kihasználom, hogy mások lassan gyorsítanak. Máris én vagyok a tahó, pedig az ő sorát tettem rövidebbé.

Ugyan már! Budapesten minden második ember nekem jönne, ha az autó nem számítana többnek egy használati tárgynál. Akár a hitel miatt, akár neveltetésből, féltik az autót. A mongolok meg nem félik. Ennyi különbséget látok.

PdS 2013.11.11. 21:55:49

Aki a mongolokra azt írta, hogy barom, meg állatok....hát, magáról alkotott gyönyörű képet. Gratulálok.

Matenak · http://csipszerelde.hu 2013.11.11. 22:35:53

Jó erős lehet a mongol pálinka.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.11. 22:39:27

@pickapu:
A mongolok nem ülték szőrén a lovat, sőt, a kengyel valahonnan onnan jött Európába, magyar közvetítéssel.
Márpedig szőrén ült lovon nincs kengyel.

@zootyo:
Minden kultúra civilizálatlan barbárnak tartotta a tőle eltérőt. Ebben az európaiak jártak az élen, akik lebarbározták mondjuk a japánokat.
Azok az európaiak, akik akkoriban soha nem fürödtek, és nyüzsögtek rajtuk a tetvek.
(Jellemző, hogy I. Erzsébetről azt írták, rosszallólag, hogy havonta megfürdött, "ha szükség volt rá, ha nem". A többit a fantáziádra bízom.)

@thebigben:
Mondjuk ezekben az esetekben tényleg köcsög tahó vagy.

kisQtya 2013.11.11. 22:40:19

Le vagyok nyűgözve. Nem tudtam, hogy a mongoloknál már autó is van. Szerintem szépen haladnak a civilizálódással.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.11. 22:42:46

A cikk szerzője meg megtanulhatna helyesen írni.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2013.11.11. 23:51:06

@Mr. Közbiztonság Szilárd: No, látom mindenki megkapja a magáét:)
A cikk szerzője

kistukesz 2013.11.12. 05:32:33

Tisztára az Orbáni gazdaságpolitika!

Nem működik, de azért beerőltetjük elv, ráadásul ugyan olyan cinikus nyugalommal viselkednek, mint a fideszesek.

sandor26 2013.11.12. 07:47:34

Nálunk sem nagyom működik a cippzárazás. Viszont Európával példálózni mindenkinek sikerül. Ahogy mi szoktuk az nettó tolakodás. Normál esetben a 2 kocsisor egymás mellett halad az út/forgalom áteresztőképességének megfelelően és ilyenkor kellene a cippzár. Ezzel szemben itt áll egy sor (mondjuk talán nem véletlenül állnak be oda a népek) és egy két kolléga, meg szimplán kikerüli a "birkákat" és akkor gondolja természetesnek a cippzárat. Itt meg meg a panasz, hogy "hülyék vagyunk, ezt sem értjük".

szamarhegy 2013.11.12. 07:57:01

Pár hete volt errefelé egy többrészes, hiánypótló beszámoló Szibéria-Moszkva viszonylatban. Az alapján sokkal árnyaltabb a kép a közlekedési (hétköznapi) kultúra nyugatról-keletre egyre rosszabb általánosításhoz képest...

szamarhegy 2013.11.12. 07:59:39

Pár hete volt errefelé egy többrészes, hiánypótló beszámoló Szibéria-Moszkva viszonylatban. Az alapján sokkal árnyaltabb a kép a közlekedési (hétköznapi) kultúra nyugatról-keletre egyre rosszabb általánosításhoz képest...

OIL-r 2013.11.12. 08:10:54

Olyan, mintha egy kompra akarnának még mindenáron felférni. :)

Günther von Kastenfrosch 2013.11.12. 08:20:29

@thebigben: Ha "kihasználod, hogy lassabban gyorsít", azaz lefordítom: bevágsz ELÉ szemtelenül, bőven féktávolságon belül, akkor miért is tetted rövidebbé a sorát? Nem mögötte voltál eredetileg, elébe "ügyeskedted" magad, azaz a jóember HÁTRÉBB került, tehát MEGHOSSZABBÍTOTTAD a sorát... Másnak van ideje végigállni a sort a Kaszásdűlőtől, vagy akárhonnan, csak Neked nincs?

Viselkedésed a csimborasszója annak, hogy miért nem működik Magyarországon a cippzár: épp azok kérik számon a cippzár-intelligencia hiányát, akik pár száz méter előny kedvéért akarják magukat előbbre ügyeskedni. Ugyanis a cippzár arra van kitalálva, ha valami váratlan (baleset, tegnap még ott nem volt útfelbontás) miatt van lezárva a sáv. Nem pedig azért, hogy a szándékosan több száz méterre előre kitáblázott sávmegszűnéseknél néhány magát nagyon ügyesnek képzelő autós bepofátlankodhasson a másik elé...

fda 2013.11.12. 08:32:27

Barmok. Méghogy szegény ország. Van ezeknek pénzük.
Nincs az a terepjáró, ami nem rozsdál szanaszét attól, hogy a gazdája ilyen stílusban vezeti.

@Günther von Kastenfrosch: többsávos úton azért sokszor látni olyat, hogy a belső sávban tolakszik mindenki, csak mert 300 méter múlva a külső el fog fogyni. Ilyenkor a szélsőben szabályosan előregurulva, majd ott cipzáros módon besorolva nincs semmi szabálytalanság. Szabálytalan akkor, ha például mindezt a leállósávon vagy a buszsávban teszi meg egy paraszt, az tényleg bunkóság.

Bilok 2013.11.12. 08:45:43

@thebigben: nagyon el vagy tévedve, a cipzárelv nem azt jelenti, hogy azokat parasztokat, akiknek nincs kedve kivárni a sorukat, be kell engedni magunk elé.

Az én kedvencem reggelenként a BAH csomópont befelé. Általában az az egy (később kettő) sáv, ami átmegy a felüljáró alatt, az lassan halad. A felüljáróra felvezető sáv folyamatosan menne, de mindig van olyan gyökér, aki elmegy a felüljáróig a belső sávban, a záróvonal mellett megáll, és kirakja az indexet. Aki meg menne fel a felüljáróra, az szépen kivárja, amíg beengedik a gyökeret. Rengeteg ilyen hely van Pesten, ezeket miért nem kamerázza be a rendőrség? Az előírt bevételt ebből is össze lehetne szedni, nem kéne mindig újabb és újabb indokokat kitalálni, amivel lehúzhatják a normális autósokat, és végre olyat csinálnának, amit az autósok nagy többsége is támogatna és a hasznára válna.

Günther von Kastenfrosch 2013.11.12. 08:56:36

@fda: Azt nem mondom, hogy a cippzárazás előregurulva kresz-szempontból önmagában szabálytalan, bár dugóban ritka kivétel, hogy mások elé bevágás vagy tülekedés nélkül ez megvalósítható. És ha féktávolságon belülre érkezel, akkor az igenis szabálytalan.

A sávmegszűnés azért (is) van jó előre kitáblázva, hogy lehetőleg akkor, amikor a táblát meglátja valaki, még esetleg nagyobb sebességgel be tudjon sorolni, így összességében gyorsítva a közlekedést. Ha pedig dugó van, hát akkor dugó van, szerintem egyszerűen nem etikus ügyeskedve, akár némi "erőszakkal", kihasználva azt, hogy a legkisebb koccanás is több százezer forintos kár lehet, "majd a másik úgyis fékez" alapon a sorban mások elé kerülni. Ha egy pénztárban nem akarod kiállni a sorodat, befurakszol mások elé, és emberedre akadsz, akkor lepofoznak. Szerintem lélektani szempontból ez sem más, csak legfeljebb aki elé bemész, az tényleg félti a kocsiját, és ezért nem akar koccanni, és fogvicsorgatva beenged.

Az említett példádban nem az tolakszik a belső sávban, aki szépen vár a sorára, tudva, hogy megszűnik a külső sáv, hanem az tolakszik, aki pár kocsi előnyért ráhúzza a másikra a kormányt, vagy éppen cipőkanállal beerőlteti magát két kocsi közé.

lanciabacci 2013.11.12. 08:59:14

@OIL-r: Egyetértek, szerintem sem értjük teljesen az adott szitut. Mondjuk olyan komp lehet, ami heti 2x jár és csak pár autó fér rá a kamionok mögé. Aki lemarad, az ott dekkol még sokat, a kumisznagyker meg már csak 1 napig fogad. Ehhez képest viszont tök nyugisak.

castroll 2013.11.12. 09:15:43

@thebigben: Mondjuk ebben van valami!

fda 2013.11.12. 09:47:35

@Günther von Kastenfrosch: Ha látod a táblát, hogy 300m-re elfogy a sávod, az a kresz szerint nem azt jelenti, hogy azonnal sávot kell váltanod, hanem arra figyelmeztet, hogy 300 m-re akadály lesz, előtte sorolj át. Értelmezésed szerint innentől kezdve a 300 méternyi külső sáv teljesen felesleges, hiszen ott jóérzésű ember nem közlekedhet. Bizony ha az egyik sávban áll a sor, a másikban nyugodtan mehetsz tovább, persze a végén be kell indexelni. Ennek semmi köze a féktávolsághoz, ennek a fogalomnak dugóban nincs is értelme, hiszen a féktávolság araszoló kocsiknál kb. 10 cm.

Egyébként ne fogcsikorgatva engedd be magad elé, aki a másik sávból bekéredzkedik, hiszen 1-1 autót onnan kötelességed beengedni. Úgy logikus, hogy mindenki engedjen be kb. 1-et, és akkor a két sáv igazságosan, egyenletesen halad.

protézisesh 2013.11.12. 09:47:57

@Günther von Kastenfrosch: "Nem pedig azért, hogy a szándékosan több száz méterre előre kitáblázott sávmegszűnéseknél néhány magát nagyon ügyesnek képzelő autós bepofátlankodhasson a másik elé..."

A cippzárnak ott kellene összezárnia, ahol az egyik sáv elfogy. Nem pedig 90%nyi birkának beállni a belső sávba, aztán önkéntes rendőrködni, ha a külsőben a maradék 10% SZABÁLYOSAN előre megy addig, amíg a sávja el nem fogy...

Günther von Kastenfrosch 2013.11.12. 10:08:34

@protézisesh: Mint említettem, nem tartom szabálytalannak azt, ha valaki a sáv elfogyásáig előremegy a megszűnő sávban, ÉS valóban megadva az elsőbbséget, indexelve megpróbál besorolni.

Értelmezésem szerint a sávelfogyás tábla (nem tudom a pontos kresz megnevezését) azért van kitéve (azon túl hogy informáljon) pár száz méterrel korábban, mert ez a pár száz méter _haladó_ forgalomban ideális esetben elég ahhoz, hogy az elfogyó sávból beljebb tudjanak sorolni, lényegében mind a belső, mind az elfogyó sávban haladók komolyabb sebességvesztesége nélkül. Azt hiszem, arról nincs vita, hogy ez a legnagyobb áteresztőképessége a beszűkülő útnak. Dugóban ez nem értelmezhető, itt az a legnagyobb áteresztőképesség, hogyha a szűk keresztmetszetnél nem kell udvariaskodni (se pofátlankodni), hanem ahol beszűkül az út, ott, akár lépésben, de már szépen egymás után mennek az autók, indexelés, bevágók miatt megnövelt követési távolság és egyebek nélkül. Ezt érthette meg a 90% birka...

@fda: De igen, van értelme a követési távolságnak dugóban is: ha éppen gyorsítani akarsz, gázon plusz kuplungon a lábad, egyesben, és a kocsi épp megindul, akkor mire átugrasz a fékre és az épp meglódult autó megáll, az nem 10 centi, hanem legalább egy méter... Ezért szép, ha ilyenkor az autó méreteit már nagyon érző, nagyon ügyes vezetők "beugranak" eléd 25-30 centire...

Jamesblond 2013.11.12. 11:11:37

Osztjuk itt az eszt de nem tudjuk miert sietnek. Lehet megerkezett a benzinszallito es van felenek eleg benya... Orvossag jott, fele kaphat...
Premkereskedonel kell feliratkozni, feletol egesz evben megveszik a premet.
Sorolhatnam...
Ha erkezesi sorrendben jutnak ahhoz a dologhoz ami az elethez kell, bizony nem nagy ar egy horpadt UAZ sarvedo vagy egy kiegyenesedett lokharito...

Szamiz67 2013.11.12. 11:12:54

@protézisesh: A gyakorlat az (Lágymányosi híd Budáról), hogy nagy forgalomban, dugóban a belső, nem elfogyó sáv lelassul, esetleg megáll, azok, akik az elfogyó sávban előre mennek, azok látják ezt, sőt a lassan haladó sorból állnak ki, mert nincs kedvük kivárni a sorukat. Előre mennek és a korábbi helyükhöz képest 20-30 autóval előrébb besorolnak, azzal a metakommunikációval, hogy hát cipzár elv, engedj be öreg.
A kulturált sorban állás lényege, aki először érkezik, először kerül sorra, a cipzár elv is így működik korrekten.
Az ilyen helyzetekben szívesen magam elé engedem azt, aki 50-100 méterrel az elfogyó sáv előtt elkezd indexelni (de nem úgy hogy először betolja az orrát, aztán az index), de rühellem, aki még felcsíkozott részen is megpróbál egy újabb autó elé benyomakodni.

Leonard Zelig 2013.11.12. 11:16:36

@thebigben: Tehát a lényeg, hogy te okosabb vagy mindenkinél, de legalábbis a többi ott araszoló szánalmas kis faszfejnél. Jó tudni, hogy Magyarországon még vannak ilyenek, akkor az ország még nincs elveszve. Nemzeti Trafikod is van?

vojzi 2013.11.12. 12:13:53

11-es út, Szentendre felől behajtás a Megyeri-híd körforgalomba. Két sáv közelíti meg a körforgalmat ami az utolsó pillanatban eggyé egyesül. A belső sáv benyilaz és forgalom elől elzárt területté lép előbe :) Rendszeresen a sok korlátolt már a Metró áruháznál kisorol a külsőbe mert a belső kb 500 méter múlva megszűnik. Ebből eredően a belső sáv üresen áll. Teljesen az elejére tudok menni gond nélkül. Ott simán be tudok menni és kész. Nem értem miért sorolnak ki?!És nem Busz sáv, se nem leálló sáv, hanem egy üres szabad sáv. Miért ne haladhatnék előre benne?

amenta 2013.11.12. 12:47:15

@kisQtya: Kérlekszépen a mongoloknál nem hogy autó van, de a jurtákban!!! ott a tányéros tv is, meg minden egyéb, mobil telefonjaik is vannak.

Más:

Bírom mikor olyanok nyilatkoznak akik még nem is jártak kint.

amenta 2013.11.12. 12:49:33

@Günther von Kastenfrosch: Ne vedd magadra, de az ilyen hozzáállás miatt nem tudjuk itthon használni se a cippzár elvet, sem a körforgalmakat...

amenta 2013.11.12. 12:52:05

Ja igen, még annyit hozzá, hogy ha megnézzük, normális országokban a BELSŐ sáv fogy el, nálunk ez fordítva van, ami baromság, mert a belső sáv a gyorsabb, az aki gyorsabban megy, meg könnyebben megoldja a besorolást, mint az, aki lassabban megy.

Bár már nálunk is kezdik alkalmazni.

Haynau (Sons of Monarchy) 2013.11.12. 13:02:31

@amenta: mobilokat pár éve még nem nagyon láttam vidéken (meglehet, nem volt még kiépítve a hálózat), de a parabolaantenna ott figyelt nem is egy jurta mellett. Bent meg kis fekete-fehér-Junoszty-TV-n nézték az adást: naná, a kis TV az autóakksival is prímán elvolt... és egyetértek: többnyire sajnos azok osztják az észt ezerrel, akik Mongóliát legfeljebb könyvekből, a TV-ből meg Fábry idióta vicceiből ismerik...

Nem hencegésképp mondom, de nem féltem Ulánbátorban a forgalomban - és a mongol sztyeppék úttalan útjain sem (ahol van döngölt út, ott is jobb az UAZ-kisbusszal (mert nyugati kocsi arrafelé nem nagyon bírja a strapát) az út MELLETT menni, mert a döngölt utak tele vannak kátyúkkal. Persze a teherautók (na, na, milyenfajták? Úgy van: ZIL) azon mennek, hever is az út mentén pár kilóméterenként egy-egy cafatokra szaggatott teherautó-gumi. A titok nyitja: külföldiként nem bérelhetsz autót - a mongol sofőrök pedig piszokian jól értik a dolgukat.

Szóval Ulánbátor: tülekednek, centiznek, két sávon három-négy autó megy párhuzamosan, de a legkisebb kocc-nál több ritkaságszámba megy... Egyébként főleg a fővárosban gyakoriak a másod-, harmad- sokadkézből származó japán (koreai?) import használtautók. Lévén viszont ezek jobbkormányos járgányok, előfordul "meleg" helyzet az utakon: sofőr a poroszkáló ZIL-t megelégelve lehúzódik az útpadkára, JOBBRÓL elnéz a teherautó mellett, aztán kivágódik és (korrekten, balról) előz, kicentizve a szembeforgalomban támadt rést.

VOGAben 2013.11.12. 13:07:42

A komp túlfelén meg ilyen ütemben potyognak a vízbe. :) Sebaj mindenki feljut!

innovation 2013.11.12. 13:31:03

Ázsiában rettentő ostoba emberek élnek.

Haynau (Sons of Monarchy) 2013.11.12. 13:34:23

@innovation: Ahogy néhány kommentelő gyöngyszemeit olvasgatom, nem csak Ázsiában.

Cecan Basescu 2013.11.12. 13:43:06

@Günther von Kastenfrosch: Szerintem ez egy önindukáló folyamat: A többség azért áll be 300 méterrel előre, mert fél a sávváltástól meg mert "úgyse engednének be", aztán már a csordaszellem miatt, ebből pedig az következik, hogy aki a külsőben előrecsorog az egy deviáns tahó.

Ezen az elven tartják sokan (nem bevallottan) feleslegesnek/értelmetlennek a kétsávos körforgalmakat.

Cecan Basescu 2013.11.12. 13:51:32

@amenta: A legjobb az M7-es, a megnyíló 3. sáv nem belső, hanem külső. És persze marad mindenki a sávjában.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2013.11.12. 14:37:32

@Rocko-: Van egy ötletem, hogyan lehetne rettenetesen kiszúrni velük! Vinni egy kamion Homasitás bizbaszt. Teljesítményfokozó dekorcsíkot, dísztárcsát, autótetkót, "Az én UAZ-om a faszább" feliratú - szigorúan Mongolul, persze - pótkeréktakarót, krómozott kalasnyikovtartót, mittudoménmit. Ingyen elosztogatni és egyrészt ezzel megnyitni a piacot az ilyen akszesszoároknak és kaszálni a következő kamionnyi vacakkal, illetve figyelni, hogy agyonverik egymást a következő ilyen népi dodzsemezésnél. 8-)

Haynau (Sons of Monarchy) 2013.11.12. 14:53:41

@Sam. Joe: :D Meglehet - bár az ilyesfajta "bunkó-tuning" arrafelé nem nagyon elterjedt. Talán azért, mert a városközi közlekedésben hamar leamortizálódnának a kocsiról a csilivili bizbaszok.

Tippem: vigyél egy kamionra való UAZ-alkatrészt (de szigorúan eredeti ruszkit, azt komálják!), és aranyért tudod Mongóliában eladni! Ugyanis gyakorlatilag hiánycikk az eredeti alkatrész, jobbára kínai utánzatokat lehet kapni, "óccón" - viszont azoknak a minősége borzasztóan sz@r.

randomuser1 2013.11.12. 16:25:22

én ott kaptam jogsit
:)

dzsrobi 2013.11.12. 18:35:53

Jó ízlésük van,tudják milyen autót kell venni! :)

29 Palms 2013.11.12. 21:50:36

@zootyo:

"Ha pl egy nő kell nekik, akkor leütik bunkósbottal a többit, vagy hogy?!"

A többit nem. Csak a nőt. :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.11.13. 05:52:21

A gyengek udvariaskodnak, az erossek nem felnek az utkozestol!:DDD

Belso azsia, hajraaaaaaa!:))))

=tatrafan 2013.11.13. 06:39:25

A civilizált Magyarországon rég tömegverekedéssé fajult volna a szitu.
süti beállítások módosítása