Valóság: Ilyen a 304 ezret futott Honda-motor

  2013. október 02. - ommm Címkék: motor honda 1.8

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

A Becsületesnepper a minap beküldött négy képet a szerkesztőségi levlistára ezzel a három mondattal:

304 ezret futott 1.8-as Honda motor mosás nélkül. Nagybátyám mindig szívja a vérem, hogy miért futtatom a rizsrakétákat. Ezért.

WP 000995

Sok-sok év tapasztalatát olvasták, tömörítve.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr635542804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NperA 2013.10.02. 20:25:50

Nagyon szépen mosott motor. Csak megszárították előtte. Lefotózzam a 87k km-t futott Peugeot motorját? Porosabb. De nem folyik az sem.

etwas kultur muss sein 2013.10.02. 20:30:11

@Typeir: lol

Cseréld ki a szelepfedél tömítést, meg a lambda-szondát, és jó lesz. :)

Typeir 2013.10.02. 20:34:03

@MadamSzopole: Lambda szonda csere az lesz,de szelepfedél tomítés csere az nem.Eddig is jó volt,azt a 2deci olajat meg talán meg tudom venni évente.

HöZsö 2013.10.02. 20:34:56

Honnan tudjuk, hogy nem cseréltek már tömítést?

Vizibolha 2013.10.02. 20:42:23

Je, az en Hondam se okadta az olajat kifele (sot, semennyire), megis fotengely csapagyas lett...

Rocko- 2013.10.02. 20:52:12

@megatoner.hu: hát itt sok embernek ez az elvárása, hogy fusson egymillió kilométert az autó. hogy mennyi idő alatt teljesítenék, azt ők se tudják, csak elvárják.

Bolsi Buster 2013.10.02. 20:57:51

@Rocko-: A kisfurgonok meg is futják az 1 milliót, 10-15 év alatt.

Személykocsiban szvsz jó a 300ezer is, az a nem mind1, hogy addig a 300ezerig csak az olajat cserélgeted, vagy ráköltöd még1x az újkori árát csak a javításra.

norisz01 2013.10.02. 21:03:21

Csak a japánokat fikázóknak:Van egy 20éves japán diesel 400.000benne kitudja hányszor visszatekerve,a legnagyobb hidegben is nem lehet ugy elforditani a kulcsot persze izzitás után hogy ne induljon be.Váltója mint a vaj,a kuplungja is.Volt előtte fasza vw is diesel ami mindig szétszopatta az agyam már amikor be is indult.
A tetőkárpit hullott a fejemre.
Az összes német egy nagy foss.

nouka 2013.10.02. 21:08:11

@visszakettopadlogaz
:-)))))))))))))))))))))))))
Ez jóóóó!

norisz01 2013.10.02. 21:08:18

@visszakettopadlogaz: Szerintem nagyon nem igy van,az avensiseknek tetszik a műszerfala, akkor nézz meg a golfét ,hát gyönyörű...
Nekem az olaszok nem jönnek be se igy se ugy,csak kereklámpát tudnak oszt jónapot.

FeketsZ 2013.10.02. 21:09:52

F18B2 6gen Accord.

Vajon miért vannak visszatekerve? Mert elhiszed, hogy kevesebb van benne.

norisz01 2013.10.02. 21:10:58

@GrG: Igaz!
Azt mondják az autószerelők hogy jó,hogy nem mindenkinek japán autója van mert akkor,csődbe mennének.

mohaa 2013.10.02. 21:21:26

Gyanítom, azért ez sem egy mai, turbós, agyonhegyezett motor. Ami persze még az Euro186-nak is meg kell, hogy feleljen, ezért meg is van fojtva alul, aminek eredményeképpen forgatni kell, hogy menjen, amiből következően jobban használódik is. :)
Ördögi kör.
Azt meg már nem is említem, hogy gondolom, ez még japánban készült japán...

Bolsi Buster 2013.10.02. 21:23:30

@norisz01: A rönyó és pözsó márkaszervizben viszont a staff melóbajáró autója vmi régi hujundáj v. japán szokott lenni...

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.10.02. 21:26:14

jók a japán kocsik csak rohadnak.pl a mazdáknak 8 éves korukban rozsdás az aljuk.
de a suzukik is tudnak rohadni.

Bolsi Buster 2013.10.02. 21:27:22

@mohaa: A turbós motor pont nem agyonhegyezett. Attól hogy vmi agyonhegyezett, még lehet tartós, ha japán(vtec, S2000 stb.).

A turbós motort pont nem kell forgatni, hogy menjen, ergo kevésbé használódik el. Kivéve maga a feltöltő és kapcsolt alkatrészei, amik kopó alkatrészként is felfoghatók.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.10.02. 22:07:33

@kultúrpesszimista: Nem visszalépés ez, csak nem autópályára való. Az egy miniautó, azzal a teszkóba szokás menni.

Csalfa Romeo 2013.10.02. 22:08:31

@Puskát kellett volna hozni: Ha belegondolsz, ilyen nagy múltú márkákat, mint a Ford, a Peugeot/Citroen, a Renault, a Fiat, vagy az Opel, már rég lenyomtak, úgy, hogy még nincs 20 éve sem, hogy megjelent a Kia Magyarországon, és mindenki jött azzal, hogy "szar koreai tologatós játékautó". Pedig nem volt rossz akkori viszonylatban a Kia Sephia, a tojás Hyundai Lantra vagy a Daewoo Espero, kezdetnek legalábbis meglepően jók voltak. Ma meg már elég erősek ahhoz, hogy nekimenjenek a VW-nek meg a Toyónak. Nagy autógyártási múlt nélkül - egyszerűen ügyesek, és kész.

zerge44 2013.10.02. 22:10:37

Sikerült letakarítani a motort? Milyen ügyes! 304ezret futott? Az én tragacsom 330ezrest vagy pályán 4500-as fordulattal ordítva, vagy Pesten klímával vonszolta alulmotorizált böszme bódéját, vagy a gabonaföldön tapostam hogy bejussak a kísérletekhez. Majd 600ezernél visszatérünk a tartósságra.:-)
Erre a 304ezresre bármelyik szgk.-nak képesnek kell lennie, ha gondos gazdája van.

nagyfavor 2013.10.02. 22:17:59

ennyire nem éri meg rozsdamentes acélból dolgozni a gyártóknak? pedig lenne rám igény

mindenkiautóba 2013.10.02. 22:33:09

@kisqtya: ok
Mazda 323P 2.0 dízel 1999-es
Ha megoldod egy ötvenesből a vezérlés cserét vízpumpával, akkor adok rá egy húszast
rendben?

ember, csak a vízpumpa ötvenezer, kell három görgő darabja barátilag 20e de inkább több

a szíj (nem ótvaros) 10

munkadíj

PanelProli 2013.10.02. 22:34:16

Ez fotoshop!

8 évig használtam a Honda Civicemet, azt persze nem mondanám, hogy úszott a szelepfedél az olajban, de volt olajpára rendesen a motoron...

kultúrpesszimista 2013.10.02. 22:36:46

@ColT: nem a fenét nem visszalépés! Silány műanyagok, iszonyú design, pocsék vezetési élmény (Csikós szerint.)

Ehhez képest ne lenne visszalépés?
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4d/Mitsubishi_Colt_5_rear_20071029.jpg

Ez Autó...

Rohadjmegorban 2013.10.02. 22:47:40

384000 van a volvomban. 7 éves. 280000-nél cseréltem turbót és semmi màs. Se kettőstömegü lendkerék, se porlasztó, semmi. Ennek a hatvan százaléka autópályázás, ahol általában 200-220 - al megyek. A minek szorongjak egy jappán autóban, ami kényelmetlen is!

winyettyu 2013.10.02. 22:50:41

@Puskát kellett volna hozni: Azért nem semmi a csávó, aszongya hogy majd fél év múlva jön vissza következő olajcserére a costumer... hát szeirntem annak a motornak legalább 2-3 átmosás járt volna tiszta motorolajjal kevert valami sépci adalékkal, ami leoldja a szennyet...

Tippszmix 2013.10.02. 22:51:32

@Rocko-: Ez szerintem azért van, mert 130-at mutat az óra vételkor, de benne van már 800, és még azért 200-at ő is szeretne beletenni... :-)

kultúrpesszimista 2013.10.02. 22:52:02

@Rohadjmegorban: teljesen jogos, de azért van 1 japán autó, ami kényelmes, ami megbízható, ami nem tipikusan japán belülről, és amit BÁRMIKOR megvennék. Mert kéne. Azonnal. Ez:

static.cargurus.com/images/site/2009/08/22/19/07/2000_lexus_is_200-pic-5482702567067432963.jpeg

:-)

winyettyu 2013.10.02. 22:53:50

@nagyfavor: tudod menynibe kerül a rozsdamentes acél? kb3-10x annyiba, mint egy rozsdásodó.

mohaa 2013.10.02. 22:55:33

@Puskát kellett volna hozni: látom sikerült a lényeget megérteni. A turbós motor addig semmit nem csinál, amíg a turbo nem tölt. Utána jön a tüzijáték. A teljesítményleadása pont nem egyenletes (ellentétben egy szívómotoréval, pláne ha még köbcenti is van mellé), ergo a teljes szerkezetre (értsd hajtókar, főtengely) lökésszerűen érkezik meg a teljesítmény, minden egyes gyorsításnál. Na aztán ez nehogy már ne egye meg hamarabb a motor alkatrészeit, mintha egyenletesen terhelődnének! Sima, egyszerű fizika.
Amiket felsoroltál (Vtec, S2000), szintén milyen meglepő, szívómotorok. De amúgy én a hsz-ban egyszerű, hétköznapi motorokról beszéltem. Ami régen volt mondjuk egy 1.4/1.6 max. Euro II szívómotor, egy kb. 1000kg kasztnival. Tökéletesen elég volt a normális közlekedéshez. Manapság ugyanez 1.0/1.2/max. 1.4 turbo, mondjuk 1200/1300 kg mellé és nagyon nem vagyok meggyőzve (már lehet is hallani itt-ott), hogy ezek tudnak majd annyit futni, mint azok a régi, faék egyszerűségű szívó benzinesek.
Az agyonhegyezettet ne úgy tessék érteni, hogy 9000-et forgó, hanem hogy a műszaki határokat teljes mértékben kihasználó. És az nem csak a fordulatszám lehet.
A másik, amire ki sem tértél, hogy a mai motorokat megfojtják alul (még jobban semmit nem csinál alacsony fordulat mellett), ezért még pörgetni is muszáj őket.
Aki akarja érti, aki nem nem.

DeezL 2013.10.02. 22:56:55

@Prof. Dr. Sün: én az Ivecommal arra hajtok hogy majd meglegyen az 1 millió km! de még messze van... 5 és fél év alatt mentem vele 330ezer km-t ,most van benne 460ezer :)

Rohadjmegorban 2013.10.02. 22:57:18

@kultúrpesszimista: 205 centi vagyok! Max a hátsó ülésről!

DeezL 2013.10.02. 22:59:09

@Puskát kellett volna hozni: a T4ből nekem az Iveco előtt a 102lovas 5hengeres változat volt 3 évig ,nagyon jó volt csak a Daily sokkal nagyobb ezért kellett váltani:)de rakottan is jól megy a 102lóhoz képest és bírja is az igénybevételt...nekem a Turbo és az adagoló is állítva volt szóval 120lóerő min. volt

kultúrpesszimista 2013.10.02. 23:00:41

@Rohadjmegorban: nem a méretről beszéltünk/beszéltél, hanem a japán autók kényelméről, kívánatosságáról. Egy Lexus IS 200 pedig titkos kakukktojás lehet... amúgy egyetértek! Volvo 4 Life! (Na jó, Alfa, Saab dettó.)

DeezL 2013.10.02. 23:02:11

@Schütii: mondjuk nincs vele tapasztalatom úgy... közösnyomócsövesből volt egy E46om ,apósnak van egy 1.6 HDI 407es nekem volt egy 407SW 1,6 HDI ami a sogóromé... meg a kisebik sógornak van egy 407 2.0 HDI.. nekünk meg JTD-ből volt/van a JTD nagyon jó idáig bevált

GabikA 2013.10.02. 23:02:14

@Bond91:

Haha SB, lehagyott titetek a ronyo :))) Csigazabalok rulez :P

winyettyu 2013.10.02. 23:02:34

@Gyurma73: 10 éves Accord. Japánban gyártott. Sehol nincs rajta egy szem rozsda sem, Pedig nem volt különösebben kímélve, sokszor összelett latyakozva, és nicns hetente lemosva. Egy kis összetolatás következdében egy hegyen lepattant egy körömnyi helyen a festék, úgy van 5 éve, hogy csak az alapozó van rajta, és ugyanúgy néz ki, mint mikor lepattant a fedőréteg. Ezek után nem igazán értem, hogy ma egy 5-6-8-10 éves, nem tört autón hogy lehet rozsda...

Tippszmix 2013.10.02. 23:07:22

Én is azt hittem, hogy 304 után még gyári hónolásokat látunk, vagy minimum szétborítva nézegethetjük a motort, erre jön egy kép, ami inkább propaganda, mint meggyőző bizonyíték! Értem én, hogy nem a km-ek száma a nagy szó, hanem az olajokádék hiánya, de ha nem is frissen, de ezt a blokkot lemosták, vagy inkább letörölgették.

Rohadjmegorban 2013.10.02. 23:07:40

@kultúrpesszimista: a hetes bmw-3 hónap után eladtam, mert nem bírta a folyamatos hajtàst. Audi a8 detto, de használtam S és E osztályt is. Max fèl évig bírták, mindegyok otthagyott. Gondolkoztam Lexuson én is de nekem az is túl japán feelinges volt. A Volvót a titkárnőnk segge alól szedtem ki, amikor az E class lerohadt. 50000 ezer óta van nálunk. 3 év alatt raktam bele 250000-t. (Szlovák rendszàm 4 ever ;)Azóta nem szálok ki belőle, pedig lekellene cserélnem egy újra a megjelenés miatt. De nem tudom milyenek az újak.

Bolsi Buster 2013.10.02. 23:13:01

@DeezL: Főleg hogy a JTD az egy csomó modellben HDI. Meg lehet hogy viszont is igaz...806/Evasion/Ulysse/Jumpy/Expert/Scudo meg egy rakás haszonjármü ráírják az olaszra hogy JTD de nem az. Csak így nem kell magyarázkodni.

Tippszmix 2013.10.02. 23:16:42

@Rohadjmegorban: Milyen cég, meg titkárnő ez, hogy Szlovák rendszámmal jártok, meg 50000 km-el vesztek prémium autókat, meg nem kell érettségi sem (már csak a helyesírásból gondolom)? Ne érts félre, nem bántásból, csak furcsa. ;-)

Rohadjmegorban 2013.10.02. 23:18:06

@kultúrpesszimista: sima v70. Kb 200 lovasra chippelt D ötös.

Rohadjmegorban 2013.10.02. 23:19:49

Folyamatos 200 as temponál 11,5-ben megáll! Városban 7,5! 120-130nál 6 liter.

Bolsi Buster 2013.10.02. 23:20:44

@mohaa: 20 éve voltak ilyenek a turbók. Ma már semmi lökés nincs, csak lapos nyomatékgörbe(benzines turbó max. nyomaték 1400tól 6000ig), a nyomatékleadás sokkal egenletesebb mint a szívómotornál.

Agyonhegyezettet úgy értem ahogy kell - hegyes nyomatékgörbe=szívómotor.

A 'mai motorokat megfojtják alul' ezt értelmezni sem lehet a turbóknál, hisz ilyen alacsonyan ilyen erős benzinesek sosem voltak, a szívókra igaz ez is.

Ettől függetlenül mind2 müfajban vannak igazi remekek, szívóban pl. S2000. De ma már a km-bajnok autók is mind turbók (az összes haszonjármü+ VW 1.9TDI+ Isuzu 1.7TD stb.).

Rohadjmegorban 2013.10.02. 23:21:52

@Tippszmix: tényleges szlovák cég. Nem csak a rendszám miatt;) Munkagép és pótkocsi gyáraknak vagyunk a beszállítói. És van éretségim, de nem magyar;)

DeezL 2013.10.02. 23:23:24

@Puskát kellett volna hozni: az úgy van ,hogy a ducato/boxer/jumperből a 2.0 az a HDI... a 2.2es a ford motor a 2.3 2.8 3.0 az az Iveco/fiat tehát az a JTD.. a Scudo/expert/jumpy a Phedra Zeta Ulysee 806 807 Evasion C8 az meg full francia tehát az HDI...

a többi 1.3(ami 1.2 igazából) 1.6 1.9 2.0 2.4 az JTD legyen az Opel,Ford,Suzuki,Saab,Tata,Chevrolet,Alfa,Fiat,Lancia,Iveco

DeezL 2013.10.02. 23:26:39

@DeezL: en.wikipedia.org/wiki/JTD_engine

amúgy van egy 280ezer km-t futott 159esem 1.9 16v 150le végig szervízkönyves stb... mit csináljak vele szerintetek? eladjam vagy el legyen bontva?

Bolsi Buster 2013.10.02. 23:27:35

@winyettyu: Azér egy 10 éves nem rozsdás autótól nem fosom le a bokám.

Kilóra hordják be a 2000 körüli kocsikat a nepperek, ami osztrákból, németből jön, annak az alja, futómü felületi rozsdás, ezekkel még évekig nem lesz baj, ami olaszból jön azok teljesen rozsdamentesek. Ez 13 évesen semmilyen márkánál nem kunszt.

Vannak kivételek, B Corsa, Felicia pl. kifejezetten rohadós, de azok sem fiatalok már. Hazai, nem garázsolt kocsiknál is ez kb. a limit, 13 év és elkezd rozsdálni a kerékív. Persze aki kifejezetten foglalkozik ezzel annak sokkal többet bír.

Bolsi Buster 2013.10.02. 23:32:08

@DeezL: Milyen állapotú? Tesóm akar 159 kombit. Milyen évjárat?

nice try · http://jehovatanui.blog.hu 2013.10.02. 23:37:01

uborka szezon van októberben?:-)))

ezt itt mindenki bekajálta!?

Bolsi Buster 2013.10.02. 23:39:33

Deviszont nekem 2000-03 körülről kéne Berlingo/Partner/Combo/Doblo/Yaris Verso esetleg Jumpy/Expert/Scudo/806/Ulysse/Evasion dízel v. benya mind1 manuális váltóval nem szanaszét gyalázva, hátsó üléssorral.

Ilyen kinek van?

ghostdog75 2013.10.03. 00:10:11

közben vki jól lecsapott a fent nevezettre,remélem működött a reklám,már nincs a BN istállóban?
:-)

katasztrófavédelemi rendelhárító rohambrigád · http://bit.ly/2qNoFtr 2013.10.03. 02:48:03

A képen egy Hattori Hanzo látható, a ma eladott Hondákban ezzel szemben valami laprugóból kendácsolt handzsár van. A kicsi sárga szigetlakók történelemtudományilag bizonyítottan értenek a fémek megmunkálásához, ezért is sajnálatos, hogy mára ún. költséghatékonysági okokból mindenféle barbár kókler népek művére rá lehet ragasztani az egykor minőséget és szakértelmet jelképező emblémákat. Az a fura helyzet állt elő, hogy a mások által széthasznált XX. század végi Made in Japan cuccok még a mai naptól fogva is hosszabb élettartammal bírnak, mint az egykor dicsőséges gyártók védjegyeivel díszített, manapság szégyenszemre eladott vadiúj ipari hulladék. Kivétel talán a Mazda, majd kiderül...

srank 2013.10.03. 05:36:10

szerintem nem szabad alulmotorizált kocsit venni, a sok balfék megveszi az 1.2-1.4 alsóközepet, amit ráadásul nem is pörgetve használ "mert akkor sokat eszik" és és mire eladja az első tulaj, a sok erőlködéstől hengerfejes lesz mindegyik ...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.10.03. 06:28:22

@kultúrpesszimista: Na de ez eggyel nagyobb... :)
Amiről írt, az városi miniautó.

@srank: 23 év alatt az 1.4-esemnek csak a hengerfejével nem volt baj :D

muhi 2013.10.03. 07:49:52

Ez valami pormentes országban futott, vannnak ilyenek Észak-Európában. Így nem nagy dicsőség tisztának maradni, ráadásul a motor mechanikai állapotáról ez semmit, de semmit nem mond el.

A Becsületesneppernek vannak jó meglátásai (például amikor valaki megkérdezte, hogy mire kell figyelni vízkáros autó esetén, azt válaszolta, arra, hogy ne vegyük meg :), de már azt is megfigyeltem, hogy nála gyakorlatilag minden ország minden típusa problémamentesként szerepel, pl. a hírhedt Citroenek, hogy mást ne említsek. A másik, hogy egy +200k futású kocsira annyit ír, legalább be van járatva a motorja.

Persze, autópályán, egy gondos gazda kezében. Csakhogy a legtöbb kocsi nem ezt kapja, ezért nem is azt nyújtja, mint ingázó Günther patikaállapotú Honda Accordja.

norisz01 2013.10.03. 08:00:39

@DeezL: de nem igy ez!szerinted melyik diesel birja sokáig padló gázzal?
A hiace motorja legendásan sokat fut akár egy millát.kérdezd mega mentősöket,ellenben a fordal szemben.

kultúrpesszimista 2013.10.03. 08:04:05

@ColT: oké, de a "mai" Colt sem jobb, mint ez a városi mini. És ez a baj a Mitsubishikkel az elmúlt 10-15 évben...

Schütii 2013.10.03. 08:25:45

@DeezL: Add el egyben, már ha nagyon nem kell, még akár "szarérhúgyér" is. Azért most nekem kicsit beindult a nyáltermelésem egy ilyan szép autóra, szal nem tudom azt mondani, hogy zabáltasd fel a dögkeselyűkkel.
A bontás nem is olyan egyszerű, mert ahhoz ki kéne vonatni a forgalomból, de azt meg csak bontós igazolással teszik meg, na most hogy ilyet ki meg hogy' ad neked, úgy hogy az autót megtartod, azt nem tudom. Azonkívül elég sok időt rá kellene hogy fordíts a kuncsaftok éreklődésére meg a szétszerelgetésre, amihez hely is kell természetesen.

Mérges 1234 2013.10.03. 08:37:26

Faszom az ilyen primitív cikkekbe.

Volvom motrján sincs egy csp olaj sem, még ennyi sem. Viszont van egy kurva nagy különbség full poros az egész.

1. A képen látható meg nem. Geci érdekes, hogy a Hondaába még a motor sem porosodk.

2. Bár az én motorom makulátlanak néz ki, mégis zajos, csörög zörög..... A kéepn ez meg nem látszik.

becseit 2013.10.03. 09:04:56

@Mérges 1234: Antisztatikus szelepfedél, vagy állandóan nedves úton jártak vele.

becseit 2013.10.03. 09:15:28

@norisz01: A kétezres évek két nagy slágere a Hiace, meg a T4. A Hiace motorja 10-et kajált, a T4-as 8-at. A Hiace hátul hajt, a T4 elől. A Hiace 1 fabatka volt, a T4 1,4-1,6 fabatka. A Hiace blokkja öntöttvas, a T4 nem tudom.

Szóval, aki sokat ment, többnyire nem 2/3-1 terheléssel, télen-nyáron, egyértelműen T4, a többieknek meg nagyon-nagyon jó volt Hiace.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.10.03. 10:15:11

@Mérges 1234: Ott kezdődik, hogy ez nem cikk, hanem blogpost, ezért mindegy is, milyen, nem hivatalos újságírói közlés.

akos696 · www.focusauto.hu 2013.10.03. 10:24:04

Sokan linkelgetik az Amerikában sokszázezer mile-t futott autókat, de az igazság az, hogy a hosszú autópályákon 65 mile sebességgel (nincs 110km/h) egy Zsiguli is elmenne 300e km-t motorfelújítás nélkül. :)

2013.10.03. 10:45:01

@Puskát kellett volna hozni: Keress már rá, légyszíves, hogy a Honda 2000 ccm-es és 1600 ccm-es motorja hány lóerőt ad le turbó nélkül, és mennyire megbízható?
Aztán a pdtdi-re, és arra, hogy miért áll le a cr dízel (VW) elindulásnál?

Mérges 1234 2013.10.03. 10:50:26

@becseit:

Értem én de kint volt a főoldalon. És bármyennyire is szeretem a Totalcart, kurvara de nagyon, nagyon elszaporodtak az ilyen semmitmondó szemetek.

Meg lefénykéoeznek egy patika Honda motort, és rögötn levezetik, hogy minden Japán jó.

Volt japán autóm, hagyjuk is....

kultúrpesszimista 2013.10.03. 11:01:10

@Mérges 1234: attól függ... egy régebbi Honda csúcs, de egy kis Lexus is nagyon szerethető lehet...

Bolsi Buster 2013.10.03. 11:09:02

@Könnyen elkaptuk, uram!: Honda 2000 ccm-s és 1600 ccm-s motorja? Mivan? Melyik? Én is azt írtam hogy nagyon megbízható. Ahogy a VW turbósai közül is néhány konkrét motor. 1.9 tdi adagolóval, 2.5 tdi (80 lóval a Transporterben) pl. nincs olyan Honda motor ami annyi km-t tenne meg mint a T4 tdi-k, de nyilván nem is ismerek Honda haszonjármüveket.

csahos 2013.10.03. 11:32:56

@Rohadjmegorban: Mondja a barátom nehogymá Toyotával menjünk a tengerpartra, sokkal kényelmesebb a XC 90. Aztán nem sokkal Karlovac után rángat, nemkar menni üzenet végzetes váltó hiba.
Azért hatvannal még elbattyogtunk Noviba. Vissza szintén 60-90- sebességgel Budapestre.
Tényleg nagyon kényelmes a Volvó még hosszú úton is.

Rohadjmegorban 2013.10.03. 11:47:12

@csahos: enyém az kéziváltós. Az automatát már biztos eldobhattam volna. Bmw-n, mercin, audin is max 200000-et birtak ki. Az a baj ha egyesben és kettesben nyomod neki, akkor elcsúsznak a lamellák és így elkopik a nyomatéktól.

kultúrpesszimista 2013.10.03. 11:47:47

@csahos: az XC 90 egy másik Volvo világ, nem az az igazán szerethető, kocka fajta, ami kimegy a világból, kényelmes, megbízható, biztonságos, stílusos...

Rohadjmegorban 2013.10.03. 11:48:51

De az tuti hogy a képen legalább porosnak kellene lennie a motornak!

Bolsi Buster 2013.10.03. 11:56:33

@Rohadjmegorban: Szomszéd A6 3.0TDI-jén most ment szét a DSG. De nem 200nál. Ő ment vele 280-at, előtte az MNB kocsija volt, onnan vette 60e km-rel(igen tényleg ezt hiszi..:).

Szóval ennyi. És ez az élettartam a júzerek 99%-ának elég. Mondjuk hivatalos helyen 1,5 milla lenne a javtása, állítólag.

zerge44 2013.10.03. 12:03:52

"srank 2013.10.03. 05:36:10
szerintem nem szabad alulmotorizált kocsit venni, a sok balfék megveszi az 1.2-1.4 alsóközepet, amit ráadásul nem is pörgetve használ "mert akkor sokat eszik" és és mire eladja az első tulaj, a sok erőlködéstől hengerfejes lesz mindegyik ... "

Ha ócska a konstrukció, szétesik. Ha pedig a gazdi nem várja meg a huszon/harmincezres cserét az olaj/levegő/üzanyag szűrő háromsággal együtt, hanem pl 10ezrenként cserél, akkor ugyanaddig elvísít 4000 feletti fordulaton, és ugyanúgy megpakolhatod, mint akármelyik sokkal erősebb társát 2500-on.:-), főleg ha nem a legótvarabb 'mezitlábas' benyát öntik bele. Saját tapasztalat, nem a fordulatszám és nem is a terhelés végez vele, hanem a gazdája a spórolással és hozzá nem értésével.

Mr. Waszabi 2013.10.03. 12:17:44

Hm. Most megyek 90-ezres szervizre. Motormosás nem volt még sosem. Olajat nem eszi, más baja sincs, de azért a szelepfedélen olajos por réteg van, meg a kábelek, csövek is porosak. Ha a képen nem egy 1.8-as csónakmotort látunk, vagy múzeumi példányt, vitrinfedő nélkül, akkor kötve hiszem, hogy így néz ki 300 után. Mosás után meg akármelyik motorról lehet ilyen képet készíteni, ugye.

norisz01 2013.10.03. 12:41:17

@Mérges 1234: hány volt? egy?
Kifogott szar?

norisz01 2013.10.03. 12:43:05

@becseit: a t4-nél kihagytad a féltengely cseréket,meg a turbó esetleg olajbeszopogatós történeteket is.

min 2013.10.03. 12:47:41

A szutyok xsarámban is már lassan 400ezer lesz. Ha lemosnám a motort az is ilyen szép lenne pár ezer km-ig :-)

min 2013.10.03. 12:49:48

@Puskát kellett volna hozni: Szerintem találnál az un harmadik világbeli országokban ahol a japo teherkocsikat részesítik előnyben a helyiek.

Mérges 1234 2013.10.03. 13:25:38

@norisz01:

Ez bizza évelés, ha az én Japánom szar volt, akkor az egy darab kifogott szar, így nem ér semmit az érvem.

Visznt ha betesznek egy képet egy darab japánról, ami még csak nem is poros, akkor minden Japán fasza....

Az elfogultság szép dolog.

n53 (törölt) 2013.10.03. 13:27:58

@Rohadjmegorban: Szerintem a 300at futott, pormentes Honda-motort ki kene allitani a lourdes-i Szuz Maria-barlangban, hogy a zarandokok a csodajara jarhassanak es megerinthessek. (Allitolag aki hozzaer, annak a motorjarol leveszi a rontast es a kokszot, es egyenletes lesz az alapjarata.)

zséroskenyér 2013.10.03. 13:29:11

hat nekem biztos, hogy japan vagy koreai autom lesz mar csak

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.10.03. 13:39:07

az én kocsimban 250000 km lesz lassan.
tiszta gedva az egész, poros, sáros, csak az utántöltő tartályok tetejei tiszták. sosem törölgettem, mostam motort.

és most akkor mi van? az én autóm szar? :)

j-cool 2013.10.03. 14:37:58

Nekem 270e lesz lassan a kocsiban 220e-el vettem. Régi TDI most voltunk túl egy sietős 200 km-es autópályázáson, 180km/h-val. Egy gram olajat nem evett/eszik, folyás sincs sehol a motoron, csak retek meg por. Mondjuk 10 ezrenként kapja a friss Castrol olajat és Mann filter szűrőket...

2013.10.03. 15:04:42

@Puskát kellett volna hozni: Agyonhegyezettet úgy értem ahogy kell - hegyes nyomatékgörbe=szívómotor.

A 'mai motorokat megfojtják alul' ezt értelmezni sem lehet a turbóknál, hisz ilyen alacsonyan ilyen erős benzinesek sosem voltak, a szívókra igaz ez is."
Ezt írtad. Erre volt a felvetésem, hogy a Honda 2000 ccm-es , turbó nélküli benzinese az s2000-ben 240 le. a civic 1600 ccm-mel 160 lovat tudott. És csak fut, csak fut, csak fut...
Pedig elég kihegyezettnek tűnik!
Szemben az Audi 1,8 turboval, amiben a turbo háromszor adta meg magát 4 év alatt.
A dízelnél pedig ugyanez: nem mindegyik dízel olyan kurva megbízható. Igen, a tehergépjárművek másak, de ott aztán végképp nem beszélhetsz kihegyezett teljesítményről.
Valamint, a VW kihozta a közös nyomócsövest, és ugyanabba a hibába esett, mint a japánok, négy évvel korábban: a fordulatszám 1500-as eléréséig a motor lefulladt. Ja, mert egyenletes a nyomatékgörbe...
És a turbó pedig alapjárattól nyomja a levegőt. Peeeersze!

norisz01 2013.10.03. 16:15:14

@Mérges 1234: te miről beszélz sitt, szerintem te vagy az elfogult mert azt mondod szar a japán mert volt neked is,itt mindegy ha azt mondom a világ legmegbizhatóbb autója te akkoris azt mondod szar.
nekem volt már japán elsőnek aztán sok német de mindig a japánokat nézegettem és megint ezek vannak,nem csalódtam soha bennük.

becseit 2013.10.03. 17:43:08

@norisz01: T4-hez közvetlenül nem volt szerencsém, ellenben egy utolsó havi kiadású, (ehhez hasonló: encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSSCVxG4OuQJHmva2DiS0ZY4wpQDgNqqRElP_wzYTd1ZUyq2sH3Kw) 1995-ös kocka LT31-et hajtottam (Seba mérőkocsit)pár ezer (vagy 180-200-at) km-t. Az autó általában mindig 'sietett'. Sorhatos turbodiesel motorral, 280000km-nél 26 bar kompresszióval mind a 6 hengerben, két említésre méltó hibája volt ezalatt: szétszakadt a hátsó kardáncsukló és elromlott a generátor feszültségszabályozója.
Se olajevés, se turbó hiba, sesemmi. Igaz, beindításnál és leállításnál kivétel nélkül 'megkapta' a kímélő technológiát, illetve 7500-10000km-enként olajcsere minőségi szintetikus motorolajjal. (Hozzátartozik, hogy az autó a képességeihez képest, szinte terheletlenül járt.)

70 felett hangos volt, nagyon gyenge fűtése volt (egybe tér miatt), mégis jobban szerettem, mint azóta bármelyik kisteherautót. (Főleg, a keresztben teljesen 'kinyúlós', kényelmes hátsó üléssor volt pótolhatatlan.)

becseit 2013.10.03. 17:56:07

@Shadowbull:

Volt szerencsém beszélgetni egy hazai autótervezőket kinevelő felsőoktatási intézmény végzett és szakmájában dolgozó hallgatójával, aki azt mondta, hogy az itt meg nem nevezhető márkájú gépjárműveket is 5 év élettartamra tervezik*. Kérdem én; akkor milyen a többi?
Minek írják rá, hogy 20 év átrozsdásodás elleni garancia?

*A ti értelmezésetekben; "Legalább öt évet bírjon ki."

Mivel az ott megemlített és az általad képviselt gépjármű márka között -számomra- értékelhető minőségi különbséget nem tudok felfedezni, cseppet elgondolkodtam...

csunyadiszno 2013.10.03. 19:44:55

@Typeir: 3 éve köpködi az olajat, amióta megvetted? Nem lehet, hogy egy hozzád hasonló segglyuk volt az előző gazdája is? Komolyan mondom, te senkiházi okoskodó fasszlyuk, azt kívánom, hogy tömítse el a gégefedődet egy szaros faszú teve spermája.

DeezL 2013.10.03. 22:58:49

@Schütii: olasz import!szépnek tényleg szép csak nem tudom ki venné meg ennyi km-el mert a magyar vásárló azt nézi elsősorban... idő igényes persze de bontottam sok km-es 156ost is ,elkelt már majdnem mindene! amikor volt 156osunk akkor donornak vettem hozzá

DeezL 2013.10.04. 12:35:45

@Schütii: a hely sem probléma szerencsére!

DeezL 2013.10.04. 12:36:59

@norisz01: @Schütii: a hely sem probléma szerencsére!igen ,pontosan ezt írtam,hogy ha X tempóig van hajtva,viszont a jelenlegi Ivecom telerakva stb bírja a tartós 140et és már több mint 330ezer km-t mentem vele....de lehet csak én fogtam ki egy nagyon szar Hiace-t nem tudom...

DeezL 2013.10.04. 16:29:32

@Puskát kellett volna hozni: ez sedan... de van egy jégvert kombim is....az 2007es 2,4 JTD 210lovas bézs bőrbelsős stb.. van még egy sedan 2005ös 1.9 az meg lendkerekes.... meg van egy motorhibás is.. bevásároltam velük most

DeezL 2013.10.04. 17:09:17

@Puskát kellett volna hozni: 2000es évjárató 1.9 TDI 110lovas Galaxy Ghai felszereltségű 7 üléses nem érdekel? ez papiros autóm, olasz import szóval nem tekert órás rohadt kasztnis példány

Typeir 2013.10.09. 18:45:31

@csunyadiszno: Rendben,okosabb vagy mint én,elismerem!Csak azt sajnálom hogy anyád megszult,kulonben nem kéne 1 percet pazarolnom az életembol hogy választ írjak a kommentedre...

BUBISBUBLEK 2013.10.10. 12:58:34

az biztos hogy ennyi km utan egy honda motor amiben csereltek olajat idoben tenyleg elmegy ennyit mert elmegy es fog is sokat meg , de a por ha nem mossak le ,,,tenyleg latszik majd . a szelepdekni illesztesenel a kicsi olaj viszont autentikusnak tunik .
süti beállítások módosítása