Mihez kezd Ken Block a Sierrával?

  2013. április 04. - ommm Címkék: totalcar sierra ken block tc videó

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Nem volt egyszerű, hiszen úgy kellett pontos ütemtervet készíteni, hogy tudtuk: rögtönözni kell, különben elmarad a spontaneitás. Tudtuk, hogy nem marad majd sok időnk, mielőtt elrontják a mókát, ezért mindennek készen kellett lennie, mire Kennyt beimádkozzuk az autóba.

Ezért Sipos úr szögelt, hegesztett, matricát nyomtatott és takarított, Stump Bandi minden meggyőzőképességét latba vetette, ehhez pedig boldogan asszisztáltam: aki közel jött hozzánk, azzal éreztettük, hogy mi innen nem megyünk úgy haza, hogy ne ültessük bele az embert az autóba.

Nem volt választása, hiszen ha nem mer, akkor senki nem mossa le róla azt, hogy puhapöcs, ha pedig beül, akkor nyertünk, megcsináltuk.

Aztán kiderült, hogy Ken a valóságban egy abszolút laza ember és bár eleinte hitetlenkedett, a végére minden más lett...

Büszkék vagyunk magunkra, ez eddig így, ebben a formában senkinek nem sikerült. Semmi gyakorlás, nincs ismétlés, csak a hegesztett difi és az ember.

Akit esetleg a teljesen angol változat érdekel, az megtalálja a Totalcarmagazine.com-on.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr705195026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_____________ 2013.04.04. 20:57:12

Öcsém, honnan szedtétek azokat a lépőket? :-D
Amúgy szórakoztató videó volt ás látszott hogy ti is jól éreztétek magatokat, köszi! :)
Ez a Ken gyerek meg tényleg jó forma!

A szerelő 2013.04.04. 21:20:31

A végére egy kicsit összezavarodtam. Szóval sikerült összeheggeszteni 2 pár cipőt és szerezni egy katonai raktárból egy sierrát, amit azért Barby hapsija, Ken vezetett, mert ő volt a Block is. Aztán rendeztetek egy szabadtéri Pac-man-t, ahol a kocsival meg kellett enni a bójákat. Ez idáig ok, csak azt nem értem, hogy a jobb 1-en ülő Barby-nak mitől nőtt ki a szakálla? :)

trumikki 2013.04.04. 21:37:31

Sziasztok! Valami illetékes megtudná mondani, hogy pontosan milyen merci rugó van a sivatagi patkányban? Nekem épp egy ilyen motoros (2.9 v6)gépem van, és épp rugó csere előtt állok, de tanácstalan vagyok. Katona úr már elkészítette a gátlókat... :)

conmorientes 2013.04.04. 21:47:33

Gyerekek, ez olyan hamisítatlan "West Balkános" volt.
Odacsaptatok a nyúlszájnak, meg a multimédiának !
Ezer Gratula, büszke vagyok :))))

fortyfive_ 2013.04.04. 21:50:46

Grat Sipi, ez komoly volt! A KB logo/autogram +20 LE jövő télen, Lepencén! ;)

Lucas18 2013.04.04. 21:53:09

@A szerelő: A szakállat az adrenalin "sponzorálta". ;)

zselatnye 2013.04.04. 22:15:40

@Burt Munro: Remélem erre gondoltál, sokszor megnéztem a videót, más értékelhető zenét amúgy sem találtam benne :D
Very Rare - Jon Spencer Blues Explosion! (by Shazam; android :P)

Nagyon jó a videó, egy kicsit azért szemétség volt, adni neki egy orr-orr-orr nehéz batár nagy kombit, amit előtte még sosem vezetett, hogy driftelgessen a 3 méter szélesen lerakott búják között :D És remélem nem érezte úgy, hogy rajta röhögtök, mert tényleg jófej a srác :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.04. 22:41:19

az a sierra motorhazteto most tobbszoroset eri mint az auto! :D

( forditasrol - amikor azt mondta "well" azt nem "hat" nak kellett vola forditani hanem "szivessen" nek de lenyegtelen)

a tisza cipo dolgot nem vagta szerintem de sebaj, a lenyeg hogy mi jol szorakozzunk, az a lenyeg :)))))

de bazz ez a szakall???? biztos hogy a megfelelo ken block volt nalatok? :D:D:D

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.04. 22:44:02

szegeny Kent eddig vastagon fikazta mindenki - cipoarus, kamudriver, stb - most hogy beszeltetetek vele par mondatot mindjart fasza gyerek ---- nem kene eloiteletbol megitelni senkit.

Ken Block milyen srac: ennyibol nem tudhatjuk, de profi, mert mosolyog ha kell es jpofa hogyha kell, ennyi eleg.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2013.04.04. 22:48:52

@trumikki: W123-as Merci hátsó rugók kerültek előre, hátul is azzal kezdtem, de a kívánatosnál egy kicsit puhábbnak tűnt. Aztán szerencsére találtam egy pár H&R sportrugót (ugyanott, az ürömi Merci bontóban), azokkal már a segge is elég kemény lett.

CSÖRR-CSI££ 2013.04.04. 22:57:59

Nem tudom, ki hogy van vele, de itt valami megváltozott, vagy legalább már elkezdett változni.

A TC stábja megint nagyot alakított, és úgy tűnik Ken igencsak rácsodálkozott itt egy-két dologra.
Biztosan nem gondolta, hogy ilyesmi fogadja, mint amivel találkozott, amikor megtudta, hogy a nemrég még vasfüggöny mögötti "elmaradott kis országba" kell mennie reklámfilmet forgatni.
Nem lepődnék meg, ha az élmények hatására a Gymkhana 6-ot Budapesten tervezné megcsinálni, vagy, ha azt éppen nem is, majd figyeljétek ki, hogy visszajön még valamilyen ürüggyel, ami szerintem jó.

A TC pedig elindult világhódító útjára, ez most már biztosnak látszik, innen már csak nagyon komoly hibákkal lehetne elszúrni, olyant meg már csak nem...

Ja, és még valami: A folyton okoskodó foteltudósok és kommenthuszárok, akik ha Ken Block nevét meglátták valahol, azonnal teleokádták a kommentmezőt mindenféle fikázó és degradáló szövegekkel, mintha mindent tudtak volna az emberről, autóvezetést oktatni meg méginkább, most átgondolhatják egy kicsit, hogy séróból fikázni még profihoz sem illő dolog, nemhogy egy kibichez.

Mint ahogyan Ken Block sem ilyennek gondolt minket onnan a nagyvízen túlról, és egyik meglepetés a másik után érte, nekünk sem kéne ugyanolyan messziről innen amoda okoskodni, a rosszat vetíteni valakire, aki elért valamit, és primitív gyökér módon handabandázni, hanem próbáljunk már végre kicsit úriemberek lenni, hogy ne csak az arcunk legyen nagy, a hírünk meg rossz.

Teljesen rendben van ez a fickó. Közvetlen, jófej.
Nem isten, de nem is akar az lenni.
Szereti, amit csinál, és elég jól is csinálja.
Ennyi.

rbalint88 2013.04.05. 00:16:46

@gabe76: Pedig nagy autóbolond Rowan Atkinson! Nem járnál vele rosszul :)

Ken Block szimpatikus forma, azért bármennyire fikázzák, szeretnék tudni "csak" annyira tudni vezetni, mint amennyire ő.

A videó pedig a lehetőségekhez képes faszántos lett!

rbalint88 2013.04.05. 00:21:02

@CSÖRR-CSI££: Pesten nem lehet gymkhana-t forgatni, mert vagy felborul a keresztben autózásnál vagy darabolja a felniket :D

Jankove 2013.04.05. 00:54:11

@visszakettopadlogaz: "szegeny Kent eddig vastagon fikazta mindenki"

Nem mint embert, hanem a sofőri képességeket. Ezt szerintem a többség tartja is. Merthogy emberünk alaposan túl van árazva ezen a téren, én magam tök átlagos versenyzőnek tartom, olyannak, amit minden amatőr rallyversenyen tucatjával találhatsz. Ez egyébként bizonyosságot is nyer, hiszen rally-s pályafutása harmatgyenge. Ami pedig biztos: mivel sierratulaj vagyok, a patkánnyal én jobban csinálnám ;) és erről van nem vágott videóm is :D

Rocko- 2013.04.05. 00:54:28

@rbalint88: végre valami kihívás, nem csak elhagyott gyárépületek, meg neoncsövek.

malkolmcole 2013.04.05. 01:05:38

@rbalint88: "szeretnék tudni "csak" annyira tudni vezetni, mint amennyire ő"

Errefelé drága a benzin amit Ő elbuziskodik.

Egyébként biztos jó fej, bár semmi sikere sincs a reklámokon kívül. Van sok olyan Magyar versenyző akikre szintén büszkék lehetnénk és szintén példaképek lehetnének. Csak sajnos ebben az országban ez vérciki.

Jankove 2013.04.05. 01:08:00

@rbalint88: "Pesten nem lehet gymkhana-t forgatni, mert vagy felborul a keresztben autózásnál vagy darabolja a felniket "

Hát igen. Egy gecinagy kátyú megdobja a vasat, aztán lehet retusálni, meg after effektezni heteket :) Aztán meg jön KPM, megtámogatva néhány tányérsapkással, oszt elkezdik vegzálni szegényt a sportkormány miatt...

Jankove 2013.04.05. 01:12:51

@malkolmcole: "Csak sajnos ebben az országban ez vérciki. "

Ott a pont. Ha egy fiatalt megkérdezel Ken Blockról, szuperlatívuszokban fog beszélni, de ha kéne pár szót ejteni pl; ki volt Ranga Laci, már nem biztos... pedig ő igazi pilóta volt, nem bohóc.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.05. 01:40:45

@Jankove: ha modositjak megint majd a BTK - t akkor bele kene irni hogy "driftes video megosztasanak elmulasztasa " buntette vagy valami ilyesmi! :D

persze, KB nem egy sikeres rally sofor de a kassza nala cseng a legjobban es ez a lenyeg. A dicsoseget es rally VB elso helyeket - sportszeruen - meghagyja masoknak! :D

sokan lebohocozzak - oket nem ertem.

LAPoska 2013.04.05. 08:51:53

Mit jelent az, hogy nincs megszokva ezekhez a beallitasokhoz? 4 kerek megva, elol kanyarit, hatul hajt... mi tobb kell meg? ilyen ratyi ossze-vissza fordulgatashoz akarki beulhetett volna abba az autoba... :-/ Szilent Block maradjon meg szepen a vago aszalnal, ott jobban tudja...

Gergel 2013.04.05. 08:54:18

@_____________: horgász- vadász boltban ahol
tartanak régi katonai cuccokat. legalább is itt
az alföldön kis szerencsével megcsípheti az ember,
ha erre van ingere. :)

lord75 2013.04.05. 09:04:58

Szóval azért kell a seggébe bújni mert nála cseng a legjobban a kassza?A másik logokus kérdés-Ha valaki abból él hogy ismert nem hanyagolhatja el a médiát-még egy kis magyar oldal újságíróit sem.Tehát miért ilyen nagy szó hogy jó fej??Ha már eljön miért kellene beképzelt bunkónak lennie?Kissé el van csúszva az értekrendetek,nem világbajnok a cégével keresett pénzt és szeret vezetni meg versenyezni.Ö szerintem a helyén kezeli azt amit csinál-ez a hobbija is-,ellentétben veletek..örül ha valaki olyan bolond hogy egy összefirkált motorháztetöre azt mondja hogy hú bazeg ez most értékes mert ráírt a tag.-Ja a sablont meg a farzsebéböl húzta ki ,mert ö olyan jó fej,hogy otthon is így járkák az utcán és szebbé teszi az emberek napját egy kis motorháztetö graffitivel..
Végzi-játsza profin a szerepet amit magára vállalt,semmi baj vele,de ti nem sokkal vagytok különbek egy tinilány csapatnál akik a Tokio Hotel elött sikongatnak.

-trogerone- 2013.04.05. 09:27:05

budapesten az utburkolat miatt szerintem nem gymkhana 6-ot hanem valami mas show-t kellene csinalni, pl robi gordonnal valami baja-s geppel :D

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2013.04.05. 09:35:54

Maximális riszpekk, klassz volt a történés és a videó is!

ommm 2013.04.05. 09:51:03

@visszakettopadlogaz: Nem pár mondatot beszéltünk vele, Bandi lényegében két napig vele élt (olvas el az interjúját a Totalcaron) és ott, a rendezvényen, is bőven volt időnk dumálni vele.
Ezt az angol-dolgot ne üsd inkább, értjük mi, hogy odakint vagy és beszéled, de az még nem minden. Köszi.

ommm 2013.04.05. 09:54:21

@Jankove: Ez így azért elég meredek állítás, mert - ha olvastad a beszélgetést vele, bár gondolom nem - akkor tudod, hogy 35 évesen kezdett el ralizni kedvtelésből és nem rest tanulni, ami sok nagyarcú "versenyzőnek" ciki.
A mexikói futamon pedig úgy lett hetedik, hogy a navigátorral az összéletkoruk nagyjából annyi, mint a mezőny maradékának. Van pénze és azt csinálja, amit szeret, harmatgyengének nevezni azt, hogy értékelhető helyen ért célba egy WRC-futamon pedig legalább olyan meredek, mint idekeverni Ranga Lászlót.

ommm 2013.04.05. 09:55:58

@LAPoska: Maradjunk annyiban, hogy egy hegesztett difis, V6-os Sierra kombi nem a legbarátságosabb dolog a világon bár kétségkívül szórakoztató. Ha nem vezettél még soha hegesztett difis autót, akkor megkínlódsz vele elsőre.

carlos z. 2013.04.05. 09:57:31

Teljes titokban Magyarországon forgatott az amerikai MythBusters stábja. A Discovery Channel csatornáján látható műsor készítői annak a mítosznak próbáltak utánajárni, miszerint igaz-e, hogy Ken Block nem mer Kelet-Európában gépkocsit vezetni az ott tapasztalható civilizálatlan közlekedési morál miatt. Ken némi töprengés és menedzserével, ill. biztosítójával történt egyeztetés után végül feladta elveit és néhány tesztkört mégis megtett egy zöldséges Ford Sierrával. Jövőbeli kötelezettségeire és szerződéseire való tekintettel a próbaút nem a budapesti forgalomban, hanem a városligeti műjégpályán zajlott, ahol már az út elején elgázolt egy teljes, a rezsicsökkentési kérdőív aláírására Budapestre érkező és békésen fakutyázó prügyi családot. A tragikus eseményt a külső kamerákon kívül megörökítette az autóban tartózkódó Jamie Hyneman, a stáb egyik közismert műsorvezetője is.

Totalcar, Budapest

ommm 2013.04.05. 09:59:56

@lord75: 1. a rendezvényt nem ő, hanem a Ford of Europe szponzorálta, Ken Block dolgozott, azért fizették, amit tennie kellett. és ebben messze nem volt benne az, hogy velünk majomkodik. minden további nélkül bukhattuk volna a bulit.
2. a sablont Sipos úr hozta, vagy azt hitted, hogy Ken a hátizsákjában röptette át a fél világon?
3. elfelejted, hogy azért nagyságrendileg többször kerülünk kapcsolatba hasonló kategóriájú fontos emberekkel mint az megszokott. ezért - ha megengeded - elég kerek és jól kialakult képünk van arról, ki milyen miközben a munkáját végzi. a sikongatást meghagyjuk a kislányoknak, mi dolgozunk és olyan dolgokat csinálunk, amilyeneket más nem. és ez így is marad.

LAPoska 2013.04.05. 10:04:36

@ommm: igazad van, hegesztet difis sierrat meg nem vezettem... de mi lehet rosszabb egy szeria kia pregio +/-70 le-os motorja, laprugos merevtengelyes hatso futomu es szeria difijetol, es megis ugy megy keresztbe, hogy azt nem gondolna az ember... es nem a 20-al a parkoloban forgok keresztbemenesrol beszelek... ha sikerul osszeszednem a videokat az emberektol, akkor majd kuldok valamit nektek is...

Gomulka Béla 2013.04.05. 10:19:32

@ommm: Ami a sikongatást illeti, én kifejezetten hálás vagyok, amiért nem kellett Sipos dekoltázsára koncentrálnom.

Tényleg, mi az a hegesztett differenciál? Az, hogy nincs is?

ommm 2013.04.05. 10:26:58

@Gomulka Béla: A bolygómű fogaskerekei vannak összehegesztve, ezért mindkét hátsó kerék fordulatszáma megegyezik. Mivel régebben ezt elektródás hegesztővel művelték, ezért sokszor hívják kétpálcás sperrnek is (annyi elég kell, hogy legyen a művelethez). A létező legbutább megoldás de kétségkívül hatékony, látványos, ilyen olcsón fenntartható autónál pedig nem is költséges. (Mert a hajtásláncot és a hátsó hidat azért tépi rendesen).

Gomulka Béla 2013.04.05. 10:49:32

@ommm: Tehát, ha jól értettem, a hegesztett differenciál nem differenciál. (Jut eszembe, és nem Del-Medico-Imrézni akarok, welded down, vagy csak welded?) Kétpálcás, ez jó!

Dr.Beverneki 2013.04.05. 11:18:59

Egy kis ízelítő neki a magyar valóságból...

streetsta · http://managertoys.hu/ 2013.04.05. 11:37:37

@Gomulka Béla: Mi bajod a dekoltázsommal? Ezek után már biztosan nem veszem fel azt a cuki vényakú, pinkrózsaszín toppot. Kár belétek.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2013.04.05. 11:42:22

@LAPoska: Mivel a Pregio diffije nem hegesztett, egész másképp viselkedik. Ha teljesen merev hátul a hajtás, gázelvételre olyan orrtolós tud lenni a kocsi, hogy csak pislogsz.

Aztán abban a Pregióban már ültél pár száz/ezer kilométert, ez a móka összesen tartott vagy három és fél percig. Ja, és amikor kettesben tilt a motor, az nem 20 km/h.

De mindez mindegy is, csak annyit kell megérteni: mi odamentünk kicsit bohóckodni, amiben Ken Block partner volt. Ez az, amit sokan mások nem tennének meg, mert hogy venné az ki magát, hogy az első ötszáz méteren nem úgy megy egy tök ismeretlen autóval, mint a videókon a saját versenygépével. Laza volt, és ez tiszteletet érdemel.

LAPoska 2013.04.05. 12:00:16

@streetsta: gondolom, hogy a hegeszetett difi mas film, mint az onzaro, vagy mezei difi, en is kiprobalnam azt a sierrat... :-) a 20-as tempot nem Block-ra ertettem, hanem azokra a "parasztokra", akik a hutoben, akarom mondani jutubon "driftelnek" a havas parkoloban... amugy lehet, hogy jopofi, meg laza, de Block is csak egy arucikk, marka, akar csak a cipoi... semmi sem valtozik azon, hogy a marketing korulotte tobb, mint a tudasa...

malkolmcole 2013.04.05. 12:07:59

Nah jó, ne fikázzunk. Örüljünk, hogy itt járt KB. Jövő héten már nem is emlékszünk rá. Ellenben hétvégén Eger Rally!!! Ott még nem fikázott senki!

streetsta · http://managertoys.hu/ 2013.04.05. 12:11:01

@LAPoska: Azért ő egy nem gyenge mezőnyben indul, és teljesít, nem is olyan rosszul. Nem világbajnok, de azt mondani, hogy nem tud vezetni, súlyosan szemellenzős dolog.
Autóversenyzéssel kapcsolatban azon keseregni, hogy valaki árucikk, meg a marketing mekkora körülötte, igazán furcsa. Amióta reklámok vannak az autókon (de igazából már jóval korábban is), a versenyzők a marketing részévé váltak.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2013.04.05. 13:30:41

Nem értem én ezt... Idejött egy vicces szakállas csóka, itt autózott egy jót, mi megnéztük, röhögtünk egy percet, az élet meg megy tovább.

Emberek képesek itt leállni azon meditálni, hogy KB jó versenyző-é vagy sem, meg hogy a mai fiatalok nem ismerik Ranga nevét... Nevetséges ez a 'régen minden jobb volt' hozzáállás.

Mindenesetre Siposúrnak meg Ommm-nak gratula a videóért, én jól szórakoztam.

zoral987654 2013.04.05. 13:36:02

Szerintem emberünk nagyon kínosnak érezte az egészet, de jó amerikai módjára mosolygott hozzá. A videó meg szerintem inkább félamatőr, mint félprofi.

Infomaker 2013.04.05. 13:50:26

Fasza! Jófej Ken is meg ti is, de azok a kameramozgások...ahhoz már 34 évesen öreg vagyok, de tudom, hogy ez a kamerarángatás a trendi...

P-T5 2013.04.05. 13:54:14

@zoral987654: Végre. Eddig vártam, hogy ki veszi észre, hogy "hősünk" milyen kényszeredetten röhögi végig az egészet, és nem tudja eldönteni, hogy most rajta röhögnek, vagy mi bajuk van ezeknek az embereknek körülötte? Tele megfelelési kényszerrel, ezért mentegetőzik (beállítások).
Nem akarom sajnálni Blockot, mert nem nyerte el a tetszésem az eddigi pályafutása, (NEM, nem tudom felmutatni ugyanezt), de nem lettem volna a helyében.
__________________________________________________________
Szerintem meg az életben nem fog többet még BP közelébe se jönni, de ne legyen igazam.

ommm 2013.04.05. 13:58:02

@P-T5: Ehhez képest meglehetősen pozitív visszajelzések érkeznek a hozzá közeli körökből és elhiheted: bármennyire is szeretnéd kényszeredettnek látni a mosolyt, mi tudjuk, hogy valójában élvezte a dolgot. Kábé az egyedüli, valamiképpen érdekes dolog ami történt vele azon a hétvégén.

kverti 2013.04.05. 14:41:08

Nekem egyáltalán nem tűnt kényszeredettnek az a vigyor az arcán.. mondjuk 1:35-nél.. Az autón kívül pedig hozta az udvarias formát. Nem is kellett több.

Russer 2013.04.05. 14:52:22

Először nekem is negatív volt a véleményem Ken-ről,amíg meg nem ismertem a múltját.Ő maga írta hogy szerette volna kipróbálni a rally-t csak hát ugye a pénz.De legalább tett is érte hogy versenyezhessen,még ha nem is azért hogy világbajnok legyen.Nekem a favorit mindig Mcrae marad az biztos,de Ken megfogta a jót,és kihozott belőle valamit.Valaki még itt írta hogy:
"jajj, itt baromkodik a drága a benzinnel"

Szerintem meg nem a benzin drága,hanem a fizetés kevés.Persze rátesz az ország is egy lapáttal de mindegy.

CSÖRR-CSI££ 2013.04.05. 14:56:41

@rbalint88:
"Pesten nem lehet gymkhana-t forgatni, mert vagy felborul a keresztben autózásnál vagy darabolja a felniket :D"

Bakker!!! Ezzel a tényezővel nem számoltam :( pedig mekkora királyság lett volna... ;)

Sztavrosz_ (törölt) 2013.04.05. 15:07:06

Az ilyen akciók teszik emberközelibbé a sztárokat. Jóez, kell ez. Meg szerintem ő is élvezte hogy ökörködhet kicsit.

trumikki 2013.04.05. 15:09:42

@streetsta: Szia!
Az a bizonyos H&R hátsó ültetőrugó Mercié vagy véletlenül akadtál rá a Merci bontóban, de sierráé? :)
És, ha jól gondolom, ha valaki egy ilyen Sierrát (ilyen "beállításokkal") tud rendesen vezetni , akkor az a király?
Mert, akkor én bazi nagy király vagyok ám... :)))

Köszönöm a válaszodat!

zselatnye 2013.04.05. 15:49:49

Igen, megszokás kérdése, de tényleg, aki egy kicsit is autóbuzi az nevet ilyenkor, mert valamiért öröm tölti el, amikor egy autót lát így csúszkálni. Én is ilyen vagyok és ennyi a lényeg, jót nevettünk, látszódott, hogy Ken is élvezte, mert ezt nem lehet ennyire profin megjátszani :D
(A bójákat azért elvehettétek volna, egy ilyen orrnehéz sierrával azokban a keskeny sávokon... ki merem állítani, hogy ez senkinek sem sikerült volna elsőre!)
Ha nem lettek volna ott a bóják senki sem siránkozna a jómagyarok özül sem :P

ommm 2013.04.05. 15:51:00

@zselatnye: Külön szóltunk neki, hogy ne törődjön a bójákkal, nyugodtan kaszálja el őket. Így is történt, nem volt tervben, hogy közöttük maradjon :)

Z o z ó 2013.04.05. 16:35:34

@ommm: Külön vicces,hogy a kis Fiestával szépen csúszkált köztük,aztán jött az öreg-pusztító ŐS FORD-dal és tarolt mindent:) De azért az estét (ST-t ?) szépen körbe driftelte így is:D

760kodnék 2013.04.05. 16:38:01

@1127ccm: Még egy "h" betűt, semmi többet. :-)

Dornbi · http://www.kockak.hu/ 2013.04.05. 17:37:02

Skacok, nagyok vagytok, büszke vagyok rátok, innen külföldről is!

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.05. 17:50:36

@ommm: ez hogy szolok hogy olyan angolt hasznaltok ami nem letezik azt nem azert teszem mert en annyira nagyon jol irok beszelek angolul, hanem azert mert kiskoromban is szoltam a boltban hogy "neni, csopog a tej a zacskobol". En ilyen segirokesz vagyok. A boltban sosem szoltak vissza hogy "ez nem a te dolgod ocskos" vagy "nem csopog az fiam, vegyel szemuveget" de itt a TC nel kerekbetoritek az angolt, latszik neha par szonal hogy ( mint pl a most a well nel) hogy lila fingotok nincs rola mit hogyan kene. Ami persze nem baj, senki nem szuletik ugy hogy tud valamit, de az baj - vagy legalabb is nem jon ki jol - ha valaki elesik biciklivel de megmagyarazza hogy o pont igy akart leszallni.

LAPoska 2013.04.05. 18:11:07

@streetsta: eloszor is: a tudasaval kapcsolatosan, nem a rally-re gondoltam, meg ha legtobbszor akkor hallani rola, ha oszzetor valamilyen autot...
masodszor: o csak egy cipoarus celeb, aki csak egy reklamfigura mint a mcdonalds-os bohoc... attol, hogy neha csapat egyet valami trillioszor osszevagott, 200-szor felvett gloryholywoodos videon, meg nem kell a segget nyalni... oszt csodalkozik az ember, hogy meg a budipapiron is lassan reklam lessz, na meg szep, hogyha igy birjatok ezt a reklam maszlagsagot... mos o a mambo nuber 5, maholnap meg talalnak egy masik ipset, akibe belevernek egy vagon penzt, oszt megy a muzsika tovabb... a sok tininek meg lessz megint mire simogatni a fitymat...

ommm 2013.04.05. 18:23:01

@visszakettopadlogaz: Nézd, a szövegeink olyan embereken mennek keresztül, akikre nem véletlenül vannak rábízva. Az, hogy az adott helyen és időben a körötted beszélt angol más, az egy dolog de ne feledd: az angolt csillió helyen máshogyan beszélik és írják. És mindenkinek megfelelni nem lehet, csak megkeresni a középutat.

zselatnye 2013.04.05. 18:34:15

@visszakettopadlogaz: Szerintem teljesen rendben van a "well", mivel közbevágtak a "well"-lel kezdő mondókájába, amit folytatott, illett kezdésnek a "well" :D
Amúgy jelenthette volna azt is, hogy jól, én úgy értettem volna, a szívesen eszembe jutott, csak amikor mondtad, nem illik a környezetbe. De egy ilyen kis semmiségen lovagolni, fölösleges, mert angolul játszódik a történet, az idegennyelvűek megértik, te (meg úgy az ilyen kötözködős magyarok) megértik, a többiek meg nem akadnak fenn rajta ;-)

@omm: értem én, hogy nem zavartatta magát a bóják miatt, de látványra sokat dobott volna rajta, ha nem tologatja őket (főleg úgy, hogy láttam ahogy deformálódnak szegények :)). Mindegy, engem nem zavart, csak gondolom ezért van itt ez a "jajj de amatőr"-özés, mert ez jön le a videóból, ami lehetett volna hosszabb is, mondjuk úgy, hogy ti is mentek a kocsival ;-), persze gondolom, hogy mentetek vele, csak mi nem láthattuk :D

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.05. 18:45:52

@ommm: rendben, valasz elfogadva :)

@LAPoska: de hat ez amit leirtal igaz a zenere, filmre, mindenre. Ez a sobiznisz. ( showbusiness, de inkabb magyarul irom ) "Megcsinalnak" valakit aki sok penzt hoz. A kerdes hogy az aktualis sztar alapjaraton jo fej e es hogy tudja e hogy o egy csavar a gepezetben vagy tenyleg azt hiszi hogy o egy nagyon nagy celebritas es o a legjobb enekes/szines/stb. ( kb mint a fogkrem reklamban a reklam arc tenyleg elhinne hogy neki a legfeherebbek a fogai )

hogy a fiatalok nem ismerik Ranga nevet az meg nem KB hibaja.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.05. 18:53:24

@zselatnye: "kotozkodom, tehat vagyok!" :D az angol nyelvu TC n is olvastam egy csomo baromsagot es ugy felszakadt belolem de innentol nem nyelvtannacizok igerem:)

LAPoska 2013.04.05. 19:10:58

@visszakettopadlogaz: nem egeszen... vannak menedzerek, marketingesek, reszvenyesek, szponzorok... ha ezek osszebeszelnek, hogy te most lehugyozol egy gyereket a foteren, kamera elott, kapol erte egy vacok penzt cserebe, csak hogy geci legyel, meg hogy 3napig mindenut a monsteros siltessapka lessz a tv-ben, vagy jovore uj bohocunk lessz, aki le is szarja a gyerekt, temeg arulhatod magadd a cipoidet, mind 5-10-akarmennyi evvel ezelott... van vallasztas... gondolom ki van spekulalva, hogy milyen "muka agazat" mit engedhet meg maganak, de a bohoc az bohoc, meg ha jopofizhat is...
amugy tenyleg, nekem nincs Blockkal semmi baj, csak ez a segnyalos, egbeemelgetos dolog valahogy tul nyalas... egy kicsit olyan, mint a bieber-ezos tinilanyok, akik amugy igyekeznek minnel tobbet mutatni az "underground-bol"... dehat a penz ugat...

zselatnye 2013.04.05. 19:17:14

Kötözködsz, azt látom, én is végigolvastam az angol cikkeket, így visszamenőleg. Nekem teljesen érhető volt, nem tűnt fel semmi hiba. Viszont az biztos, hogy az angol annyi féle-fajta "nyelvjárásban" létezik, hogy simán lehet, hogy te is és a tc is helyesen ír. Mellesleg lehet, hogy ők a hoch-english-t beszélik, te meg nem. :)

Én inkább azt vettem észre, hogy angolul egy-kettő cikk jobb mint magyarul :D Még szerncse, hogy megosztottátok velünk az angol site címét :P

P-T5 2013.04.05. 19:19:14

@ommm: Nem arról van szó, hogy szeretném, csak nekem úgy tűnt, ebből a pár perces videóból. De ha azt mondod, hogy pozitív élményekkel ment haza, akkor el is hiszem. És ennek csak örülök.

lord75 2013.04.05. 19:45:27

@ommm: Akkor jó szar hétvégéje lehetett...

ommm 2013.04.05. 19:57:13

@lord75: Ismerve azt, hogy előtte lényegében már napok óta nem aludt és keményen melózott hajnaltól éjfélig, mi nem cseréltünk volna vele. De ilyen a szponzorált-sors, időnként bizony neked is adnod kell azt, amit tudsz: magadat és az idődet.

Gomulka Béla 2013.04.05. 20:40:52

@visszakettopadlogaz: Én nem olvasom az angol Totalcar-t. Nem olvasom, mert minek olvasnám: tudok magyarul. Olvassák azok, akik nem tudnak, és do"ntsék el maguk, hogy jól ír-e a szerkeszto" úr angolul, vagy nem.* Nem olvasom a Totalcar-t angolul, mert annyi minden mást lehet angolul olvasni, és mert a szerzo"k úgy általában igen jól írnak magyarul.** Nekem.

*Ha egy angolul igen jól író-olvasó kifogást talál a TC angoljában, azt betudhatja annak, hogy nem az anyanyelvén írta, aki írta.
**Tisztelt szerkeszto" urak! Az Égéstérben se kéne angolul beszélni, mert azt is magyarok hallgatják.

Bambano 2013.04.05. 21:13:11

hehe, most egy 100 rugót érő szirénából lett egy 95 rugót érő sziréna egy 500 rugót érő gépháztetővel :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.05. 21:30:40

@Gomulka Béla: oke, ertem, de biztos elofordult mar veled hogy kuldtel egy erdekes cikkrol linket egy baratodnak - na eddig en is kuldtem, megneztek a kepeket aztan bemasoltak a google forditoba a szoveget, az onnan kijott katyvaszt meg el sem olvastak. Ezutan eleg csak elkuldenem a linket.

*Ha egy angolul igen jól író-olvasó kifogást talál a TC angoljában, azt betudhatja annak, hogy nem az anyanyelvén írta, aki írta. ----- nekem sem anyanyelvem az angol de nem fogalmazok ugy hogy nyakatekert legyen.

@Bambano: valahogy igy! :D

zselatnye 2013.04.05. 21:40:58

@visszakettopadlogaz: Magyarul is többször fogalmaznak direkt nyakatekerten, hogy éreztethessék azt a mondandójukkal, amit szeretnének vagy mert éppen ez a divat vagy ki tudja...:)

@Gomulka Béla: Arról még nem hallottam, hogy az égésteret is meg akarnák reformálni :) Azt azért nem kéne, ahhoz nem csak, hogy profin kéne tudni angolul, de nagyon kéne reklámozni is, hogy legyen rá hallgató.
Mert nem mondom, hogy vagyok minden csütörtökön olyan jó passzban, hogy egy órán keresztül angolul hallgassam (ha a magyar mellé jönne akkor is meghallgatnám :D).

Invinoveritas 2013.04.05. 22:09:05

Nagyon tetszett! Ilyen videókkal a TC-nek vissza kéne térnie valami képernyőre, valami autósműsor szombati délutánra!
Két észrevétel:
1. A hegesztett diffi durva, de helyette egy állítható sperrdiffi milyen lenne?
2. Kár, hogy a kollega (asszem Telós Bandi) eladta az XR2-es Fiestáját. Azt kellett volna Ken hátsója alá. Tuti retró fíling! Lett volna: ,,Bazz, Magyarban utaztam 30 évet az időben!" :)

Dr. GGG77 2013.04.05. 22:18:09

Zsír, ilyen videóval kell kilépni a nemzetközi piacra, profi szervezés, profi munka!

hirtelendi 2013.04.06. 08:28:29

Zsigulival kellett volna....

mavo · http://polmavo.blog.hu 2013.04.06. 11:00:57

@P-T5:

" ezért mentegetőzik (beállítások). "

már azért megérte ezen viccelődnie, hogy egy hozzád hasonló oksotojás még ezért is tudja fikázni, és így még egyszer tudjunk röhögni, csak ezúttal rajtad. :)

ommm 2013.04.06. 11:03:18

@P-T5: Neked külön, mert látom, ez VALAHOGY elkerülte a figyelmed. Csak hogy ne érezd magad cikinek:
www.facebook.com/photo.php?v=438170212938132

cukkorborsó 2013.04.06. 11:09:01

@visszakettopadlogaz: jobban is teszed mert ezek kitiltanak a picsába ha nem ájulsz el rögtön ommm angol tudásától vagy újságírói nagyságától, holott az alapvető emberi társalgás alapjait sem sikerült neki elsajátítani, pl nem pofázunk amikor más beszél-égéstér. Általában a cikkjeinél 5-ször hosszabb terjedelemben magyarázza a hibáit, néha még új cikket is kell írnia aztán persze abba is belesül. Állítólag azért vették fel mert kellett a TC-nek egy határon túli magyar is mint az amcsi filmekbe a kötelező néger.

ommm 2013.04.06. 11:21:57

@cukkorborsó: Fuh, kész szerencse, hogy nem te lettél az, hiszen azt a nívót, amit te képviselsz itt kitartó - és örökös -, mindenhez értő trollként nincs olyan, aki elérje. Túl jó lett volna az olvasóknak.
Maradj továbbra is ilyen szórakoztató és frusztrált, így szeretünk. Üdv!

2013.04.06. 11:33:13

Óriási ötlet, laza, izzadságszag-mentes megvalósítás (fogalmam sincs persze, mennyi munka lehet e mögött).

Gratulálok Minden Csapattagnak, aki benne volt! :)

(A nyavalygók meg néha elgondolkodhatnának, hogy egy számítógép előtt ülve, más munkáját-hobbiját-szerelmetes elfoglaltságát úgy ítélik meg, hogy azzal megbántják az Embert. Az pedig csúnya dolog! Inkább csináljanak valami hasznosat, érdekeset, s mutassák meg, ők mennyivel ügyesebbek. Az klassz lenne...) ;)

Jankove 2013.04.06. 12:13:13

@ommm: Én már korábban említettem, hogy emberileg nincs vele bajom (bár pont ugyanannyira ismerem mint 10 millió másik honfitársam – amit látok olvasok, hallok belőle a médiában). Ezek alapján szimpatikus figura, de ennyi. Én speciel azok közé tartozom, akiknél ez nem szempont ilyen témakörben. WRC futamon pedig mindketten tudjuk, hogy nagyjából kétféleképpen lehet elindulni. Sok tehetséggel, és/vagy sok pénzzel. Block barátunkról most általad kiderült, hogy nem az a figura, aki gyerekkorától kezdve ennek élt, egyszerűen csak olyan anyagi helyzetben van, hogy ezt is megteheti. Sok nála tehetségesebb ember meg marad a hétvégi mucsaröcsögei libakergetőknél a hegesztett difivel. Ilyen a világ, ezt el kell fogadni, nincs ezzel gondom nekem sem, de azt ne várja senki, hogy egy lapon említsük a legendákkal, akik 7 éves koruk óta ennek szentelték az életüket, és ismerik a ranglétra fogalmát, és a gyári szutyokkal való versenyzést.

„egy hegesztett difis, V6-os Sierra kombi nem a legbarátságosabb dolog a világon”

Mi az hogy nem barátságos? Próbálta volna gyári nyitott difivel, (ahogy például fiatal koromban én is) egy világ omlott volna össze benne, hogy üveghangon sem teszi el a seggét. Na ahhoz kell sok év, hogy megtanulj a gyárival keresztbe menni, és végigmenni a pályán. Ehhez képest a hegesztett difi maga a jóisten ajándéka, ha látványos autózás a cél. Pironkodom, hogy ezen a „szakmai” fórumon ezt pont nekem kell leírni, de nem értem egy profi versenyzőnek miért nem mindegy mi zárja össze a két hajtott oldalt: Milliós technika, vagy 6-8 elolvadt hegesztő pálca. Amikor már kilinccsel megy előre, nem tök mindegy? Azt aláírom, hogy minden autó más, szokni kell, és sokáig szelidíteni hogy úgy menjen ahogy szeretnénk, node a „szokatlan beállítás” nem azt kéne jelentse, hogy leromboljuk az egész pályát, és összeszedjük az összes bólyát… ez egyszerű rutintalanság. Ken Block most találkozott azzal a jelenséggel, amivel egy profi rallys pályafutása kezdetén szokott: nem azt csinálja a gép amire programozták.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2013.04.06. 13:48:10

@trumikki: Gyanítom, hogy Mercihez tartoztak a rugók, mert a Merci bontóból lettek.

Az igazi király az, aki bármilyen autót el tud szépen, jól vezetni. De olyat még nem láttam, akinek már elsőre minden autó pontosan úgy táncolt volna, ahogy ő fütyül.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2013.04.06. 13:59:39

@Jankove: Én örülök neki, hogy a világban ennyire nagyon sok őstehetség van, akik a valóban WRC-kkel autózó "menőknél" is jobban tudnak vezetni, és a lehetőségeket, körülményeket pár kockányi videóból ki tudják elemezni. Én sajnos nem tartozom közéjük, így kénytelen vagyok távolságtartással nézni a dolgokat.
Annyit azért lássunk, hogy a fixre hegesztett diffi és az önzáró között van jelentős különbség. Aki ezt nem tudja, mert mondjuk még sosem vezetett parasztsperres kocsit, annak az első pár kanyarban meglepetés lehet, hogy gázelvételre nem nyit a diffi, illetve hogy folyamatos, száz százalékos a zárás. Tehát ha kanyarban, tempón nem a megfelelő gázállással megyek, a kocsi elkezdi az orrát tolni. Nagyon.
Tehát kurvára nem mindegy, hogy egy minőségi önzáró diffi zárja a hajtást 20-30-40-akárhány százalékban, és a nyomatékkülönbség megszűnésekor old, vagy egy teljesen fixre zárt tengely van hátra akasztva.
Természetesen mindkettőt meg lehet tanulni kezelni. De azért nem ártana, ha mindenki megértené, felfogná, hogy Ken Block fogta magát, beült egy idegen autóba, majd ment összesen 800 métert vele. Nem volt gyakorló kör, meg összeszokás, hogy a videón jól mutasson. Ez a filmecske annyira a valóságot mutatja, amennyire soha, semmilyen reality műsor nem fogja. Ettől még persze lehet fikázni, hiszen az nem kerül semmibe, de engem zavar, ha a tényeket közben teljesen figyelmen kívül hagyjátok.

dr.oid 2013.04.06. 14:58:18

Híjj szakállas szittya fajta
itt a kilincs pörögj rajta
Zoli-Bandi-Pistivel
nincs mese itt menni kell.

Messzi földről jövök éppen
benézek vaskerítésen
homokszínű jégtörő
sajnos kevésbé menő.

Úgy nézem fura egy állat
Wal Martba vitte anyámat
egy hasonló szerkezet
hej miféle szerzetek.

Röhigcsélnek és mekegnek
nézzenek elmebetegnek
az örömet megadom
vigadjál sokadalom.

Bámész leányok remegnek
showműsort adok ezeknek
mijaiste' nem viszi
it's not factory sperrdifi.

Dromedár ez nem egy szépség
kell a vezetési készség
hogy ne bontsak szét falat
átkozott sunyi alak.

Ki hozzám beszél angolul
miközben gumim gyalul
szép fémműves íveket
csinálnak majd mémeket.

This is showbiz jó a lóvé
Ken bácsi egy autós kópé
írjatok hát szépeket
kiemelve lényeget.

Laza vagyok jó fej nagyon
a trollokat simán leszarom
ralizás gördeszka nő
Ken papa mindig menő.

ommm 2013.04.06. 15:04:17

@dr.oid: Meghajlunk előtted Mester, ne vagyunk rád méltók.
mijaiste' nem viszi
it's not factory sperrdifi.

itt felsírtam

Jankove 2013.04.06. 15:41:19

@streetsta: "Annyit azért lássunk, hogy a fixre hegesztett diffi és az önzáró között van jelentős különbség"

Ha nagyon pongyolán akarok fogalmazni, a legjelentősebb különbség a két megoldás ára. Az egyik sok pénzbe kerül, a másik meg ingyen van. Ennek megfelelően az egyik akkor működik, amikor szükség van rá, a másik meg folyamatosan. Ennek természetesen megvannak a vezetéstechnikai árnyoldalai is, elsőre fura, és tud meglepetéseket okozni, én nem mondom azt, hogy a két megoldás ugyanazt nyújtja, de azért valljuk meg, annyira nem is más, hogy csokorba szedjük az összes bólyát a placcon. Legalábbis én igen hamar összebarátkoztam vele, amikor először próbáltam. Tudom tudom, ez már nagyképűség csimborasszója, be is fejezem. Egyébként nem értem ezt az óvodás stílust, megbántottuk a híres sztárt, jaj szegény. Pedig csak egyszerű emberi reakció. Ugyanezt a savat kapta a Palik is anno, ő sem érdemelte meg, hogy a ralli ikon Carlos Saintzzal egy mezőnyben dakarozzon. Tudod olyan ez, mint a született zenész, meg a hobbizenész. Az egyik bármilyen tárggyal tud zenét csinálni, a másik milliós hangszerarzenállal is legfeljebb csak középszerű lesz. Block is ilyen középszerű sofőr, nem fakezű, de nem is őstehetség. Szememben sokkal inkább az autósvilág sztárcelebe. Nincs vele semmi bajom, csak ambivalens ez a felhajtás körülötte.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2013.04.06. 16:10:09

@Jankove: Ezt kiemelném: "Palik is anno, ő sem érdemelte meg, hogy a ralli ikon Carlos Saintzzal egy mezőnyben dakarozzon."
Kapjunk már a fejünkhöz. Egy ilyen versenyszérián az megy egy mezőnyben a legnagyobbakkal, aki belefér. Vagy egy valag pénzt befizet, vagy olyan kurva ügyes, meg jól nyomja amit nyomni kell, hogy más befizeti őt. Ez egy nettó marhaság, hogy nem érdemli meg. Ráadásul, ha jól láttam, egész normális helyezéseket ért el Ken Block, nem az utolsó helyekről eseget ki.

Nem szeretem az ilyen fotelből leszarozást. Azt sem, amikor a kis Baumgartnernél volt mindenki ügyesebb sofőr (bazmeg, ha annyira béna lett volna, pénzért sem engedték volna kormányhoz), meg most is ekézi mindenki a Talmácsit, pedig azért ő már letett valamit az asztalra. Hogy jakuzzi reklámozásból teremti elő a minden napra szükséges forintokat, leszarom, ahogy az összes egyéb dolgát is.

Vannak kiemelkedően tehetséges versenyzők, valószínűleg Block nem az, de csak azért, mert nem azt a szintet tudja, mint a világ legjobbjai, leközépszerűzni, átkozottul nagy szemellenzősség. És mondom, igaz ez mindenkire, aki valamilyen komoly motorsportban a top kategória mezőnyében akárhol is megy.

Aztán azt meg valahogy gecire nem akarja sok okoskodó megérteni, hogy én is megszoktam (valamennyire, de ettől még nem tudok elég jól vezetni) a hegesztett diffit, de nem az első kilométereken. Neki pedig (most ismétlem el sokadszorra) semmilyen összeszokási ideje nem volt. Éppen ezért átkozott jófejség tőle, hogy ezt bevállalta. Nagyon sokan nem tették volna ugyanezt.

És még valami: kurvára nem csak annyi a különbség a rendes sperr, meg a hegesztett között, hogy az egyik mindig zárt, a másik meg csak bizonyos esetekben. Teljesen más a zárás foka, aztán nem csak tolásra, de húzásra is zárva van, tehát MINDEN helyzetben másképp viselkedik.

lord75 2013.04.06. 18:24:28

Ja,kurvára meg gecire...

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.06. 19:30:17

@cukkorborsó: Pista stilusa a kommentvalaszokban eleg arrogans, marpedig a komment maga az ember - hat O ilyen ugy latszik. Igy kell elfogadni. Ami tagadhatatlan: jo dolgokat talal ki es az utobbi par honapban erolteljessen javul a TC ( megtartva gyerekbetegsegeket ) amiben neki - mint olvaso ezt szurom le - oroszlanresze van. Az angol keszseg... hat szerintem majd ha megtanul rendessen akkor nevet ezeken a hibakon amiket most elkovetnek.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.06. 19:42:19

@streetsta: khm, Baumgartner - az a kelet europai valosag, politika+penz=lehetoseg BARMIRE, akar arra is hogy egy kozepszeru formula ezer pilota az F1ben menjen par kort. Az a sztori maga volt a megtestesult keleti kaosz katyvaz rogvalosag. Tudom, sok pilotanak fizetnek, sok pedig fizet. Egy kulonbseg megis van: ott egy orszag minisztere nem "intez" sok penzt a haver gyerekenek "sportra", es akkor a vezetesi kvalitasokrol meg nem ejtettunk egy szot sem. Az hogy Baumgartner egy metert is ment F1 es vesenyen az a szegyen alfaja es omegaja. En most nem kezdek el sz@rozni a fotelbol, Zsottika - ebben biztos vagyok - jobban vezet autot mint en, en a korulmenyekre probalok kicsit ravilagitani - amik szegyenteljessen nevetsegesek.

Gomulka Béla 2013.04.06. 21:23:01

@visszakettopadlogaz: Az lehet a baj, hogy túlságosan akarnak, az akarásnak pedig nyo"gés a vége. Bár ez csak tipp, én változatlanul nem olvasom angolul a Totalcar-t, az említett okoknál fogva. És nem is áll szándékomban, amiért ez úton is elnézést kérek a szerkeszto" uraktól.

@zselatnye: Nem gyanakodtam én, hogy esetleg elo"jo"nnének egy angol Égéstérrel, hanem csak arra akartam megkérni a szerkeszto" urakat, hogy feleslegesen ne használjanak angol kifejezéseket, mert olyan szépen beszélnek magyarul, hogy kár azt o"sszemaszatolni. Angolul beszéljen a Clarkson. (Szépen beszél, egyébként. A legendás, szavak ko"zo"tti szu"neteit pedig azzal magyarázza, hogy mivel láncdohányos, egy szónál to"bbet nem tud kihozni egy szuszból.)

ommm 2013.04.06. 23:05:41

@visszakettopadlogaz: Szerencsére a külföldi visszajelzések eddig nem igazolják a félelmeidet.

MTom 2013.04.06. 23:22:15

@streetsta:
Ezzel barmira egyet tudok érteni.

Emlékszem, pár éve egy amerikai díjugrató versenyen leesett a lóról egy ott résztvevő magyar hölgy. A Metro c. újság annyit tudott az eseményről tudósítani, hogy leírta, hogy leesett, és közölte a képet, ahogy négykézláb mászik a ló mellett a földön, a feneke felől lefényképezve! Azaz kb. a hölgy feneke látszott csak a képen...

Undorító, hogy sokak szemében ennyit érnek csak azok, akik rengeteg erőfeszítéssel eljutnak valódi teljesítményekig, de "nem tudnak tökéletessé válni".

Undorító, irigy egy népség az ilyen, és hazánkban rengeteg ilyen van...

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.04.07. 00:11:38

@MTom: mindenhol csak az elsok erdekesek. Ki volt az aki masodszor a holdra lepett? ( nincs wikipedia! ) na ugye.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2013.04.07. 03:02:07

@lord75: Ne finnyáskodjunk már. Egy baráti beszélgetésnek ennyit el kell bírnia. Nem sértegetés, közvetlenség. Sajnos velem előfordul, hogy ilyen szavakat használok, de szerencsére vannak még, akik magasabb szinten kommunikálnak. De ha téged bánt a dolog, mert te így nem beszélsz, és másoktól olvasni is iszonytat, tőled személyesen kérnék elnézést.

Make Valamit · http://make.blog.hu 2013.04.08. 09:48:25

Olvasgatom a Motor-Talkot, egyszercsak www.motor-talk.de/news/driftkoenig-gegen-wuestenratte-t4471331.html

Es gibt ja kaum noch so wunderbare, alte Heckschleudern vom Typ Sierra. <<< Sipi, húzd ki magad :D

lord75 2013.04.09. 06:17:20

@streetsta: Mindegy.Nem kell elnézést kérni tölem.Azt gondolom el kell fogadnotok hogy minden embernek van véleménye-és ha komment lehetöség van egy témánál néhányan le is írják a gondolataikat.A ti véleményetek az eseményekröl már bent van az írott cikkben,ezért nem értem ezeket a magyarázkodásokat-lehurrogásokat,kioktatásokat.Ha már valaki leírja a véleményét biztosan nem fogod meggyözni az ellenkezöjéröl-azzal sem ha kurvázással gecizéssel akarsz nagyobb nyomatékot adni a mondanivalódnak.Ha ezt egy baráti beszélgetésen teszed akkor tedd,de ez nem egy baráti beszélgetés.Nekem pl.senki sem a barátom a kommentelök közül.Bárki olvashatja a kommenteket és csak magadat minösíted a stílusoddal.Mielött válaszolnál:nem bánt a dolog és nem iszonyodom-szóltam,ennyi te pedig ezt is megmagyarázod pedig nem kellene.

MTom 2013.04.12. 23:37:24

@visszakettopadlogaz:
Az a baj, hogy ez egy olyan közhely, aminek nem sok értelme van, inkább azok nyugtatják ezzel magukat, akik a maximalizmusukkal nem tudnak mit kezdeni.

A teljesítmény érték akkor is, ha találni valakit, aki esetleg még többet adott le.
Normális helyeken díjazzák az emberek, ha valaki megpróbál többlet teljesítményt nyújtani.

Sarkítva: Ha egy gyermek elszaval egy - életkorához képest - nehéz verset, akkor megdicsérjük. Azért, mert értékeljük a teljesítményét. Nem azt mondjuk, hogy pl. Rudolf Péter nyomába sem érhet, majd akkor jöjjön, ha már jobb nála...