Igazi kincs a kalapács alatt

  2013. február 09. - Kostyál Dárius Címkék: Ferrari

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Igazi kincs a kalapács alatt
2013-02-09 19:50:57

A veterán Ferrarik gyakori látogatói az aukcióknak, de kevés olyan van amely a közelébe érne az 19 53-as

Nézze meg hova áll télen, könnyen százezrekbe kerülhet
2013-02-09 15:54:41

A videó elején csak néhány tábla hó esik le a tetőről, aztán megindul, mint a lavina, egyenesen a

Tavaszodjunk ki harminc perc alatt
2013-02-03 18:30:09

Vasárnap délután van. Holnap munka, vissza a mókuskerékbe. Kora február lévén kinn hideg és szél várja és

A veterán Ferrarik gyakori látogatói az aukcióknak, de kevés olyan van amely a közelébe érne az 1953-as 340/375 MM Berlinetta Competizionénak. Az autó nem csak teljesítette az 53-as Le Mans-i 24 órást de sikerült ott második helyen beérnie. Igazából az sem kisebbíti ezt az eredményt, hogy a verseny után diszkvalifikálták a verseny alatt hozzátöltött fékfolyadék miatt.

01-ferrari-340-375-628.jpg_628x417

De fontosabb, hogy három teljes Formula 1-es világbajnokságon versenyzett olyan helyszíneket is beleértve mint a Spa 24- valamint a Pescara-i 12 órás és a Guadeloupe-i versenypálya.

03209.JPG_640x355

És a legjobb része? Umberto Maglioli ezzel az autóval döntött rekordot közúton a Carrera Panamericanán 222km/h-s átlagsebességgel egy 358 kilométeres szakaszon. Ez akkor az összesített hatodik helyre repítette a csapatot, és a rekordot máig nem sikerült megdönteni. 

A 340/375 MM Berlinetta Competizione a héten kerül kalapács alá Párizsban, reméljük láthatjuk még Full HD-ben a naplementébe száguldani.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr25071614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Béla, tudod a Béla 2013.02.09. 20:14:21

Nagyon jó, hétfőn lejár a bankbetétem, rohanok megvenni.
Hová menjek?

Make Valamit · http://make.blog.hu 2013.02.09. 20:51:37

Vagy ennek az ok nélkül égbe hype-olt verda árából (nem kell rögtön hasra esni, csak mert lovacska van az elején) venni 2 Cunningham C3-at, meg egy garázst, meg egy lakást, meg...

stardust 2013.02.09. 21:03:21

kilóméter? biztos?

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2013.02.09. 21:05:19

A verda vagány.
Nyelvtannáculni nincs kedvem, de érdemes lenne átnézetni a korrektorral a posztot, mielőtt élesíted. :)

novothauto · http://novothauto.hu 2013.02.09. 22:33:22

Hát nem tudom urak, nekem nem az jutott eszembe, ami nektek. Nézem az autót, ezt a csodát, az embereket, ott kéne lennem a képen. Szagolnám az ásványolaj illatát, szelepet állítanék, megégetném a kezem a kipufogójával...ez a miliő egy csoda.

HgGina 2013.02.09. 22:45:33

Nem is tudom...
A hátsó kerék mögött az a tojás alakú popszegecselt műanyag dekli elég hervasztó látvány.
Az ajtaja se csukódik rendesen.
Pótkerék a kalaptartón?
Ablak se elektromos.
Áhhh. Nem kéne.

Pepejoe 2013.02.09. 23:05:33

@novothauto:

Valahol olvastam egy olyan filozofálgatást, hogy minden korszaknak, azaz a benne élőknek az előző korszak (vagy korszakok egyike) az igazi csodás milliő, ahova vágynak. Ide vonatkoztatva: a képen szereplő emberek, szerelők valószínűleg szívesebben lettek volna ott az első Daimler beüzemelésén vagy dolgoztak volna utolsó koszos melósként a Ford T-modelljének gyártósorán, minthogy egy hervadt-piros akármilyen lovacskás (mertugye' akkoriban ez a kocsi nem volt különlegesebb bármelyik akkori versenyautónál) mellett álldogáljanak. :)

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2013.02.10. 00:42:22

A tc tel e van új kollégákkal?Mostanában legalább 3 új nevet láttam cikkíróként feltüntetve.Vagy külsősök?

Dr. GGG77 2013.02.10. 01:22:35

Ferrari, tehat csakis gyonyoru lehet. A vilag legjobb autoi.

Nr01 2013.02.10. 07:57:21

Valaki megtalálta a kikiáltási árát?

No quarter 2013.02.10. 08:04:49

Biztos, hogy "három teljes Formula 1-es világbajnokságon versenyzett"?
Nézz utána...

Kelly és a szexi dög 2013.02.10. 08:58:08

Ha jól értem, folyik belőle a fékolaj...sózd rá másra!

redriot77 2013.02.10. 08:59:35

Üzembentartóival érdekelne. Téligumi jár hozzá?

zsapi86 2013.02.10. 09:32:35

Formula 1-ben mikor volt Spa 24 órás, és főleg zárt kasztnis versenyautó? Inkább GT világbajnokság volt az, ami a korai időszakban igazi Ferrari terep volt. És 222 km/h átlag egy olyan autóval aminek ez közel a végsebessége, szinte elképzelhetetlen...
Tulajdonképpen ha a közembernek is ilyen kissé cukormázzal leöntött hirdetéseket mutogatnak, akkor a gazdagoknak is valahogy így kell az érdeklődését fokozni.
Remélem hozzáértő kezekbe kerül a gép!

pobeda 2013.02.10. 09:49:21

@HgGina: Az ajtaja csak be van hajtva, olyant te is tudsz a sajátodnál. :)

Rocko- 2013.02.10. 11:22:18

@geegee: ki a harmadik? :)
Máth Dávid (ő mrá tavaly nyáron volt gyakornokként), Kostyál Dárius és még?

Hurri Kán 2013.02.10. 11:37:57

A versenyautó... Ennyi.

HgGina 2013.02.10. 11:48:12

@pobeda: nem tudok. Nincs saját Ferrarim. De nem is kéne. Szitanyomott sárga pajzsot fekete lóval bármelyik másik Fiatra ragaszthatok.

karlmann 2013.02.11. 12:29:45

@zsapi86:

Ühüm én is ezen gondolkoztam. Pescara tuti nem volt F1 helyszín, ahogy Guadalupe sem. A 222-es átlag azért is érdekes, mert azok a versenyek jórészt nem jó minőségű aszfaltozott utakon zajlottak és sok szakasz volt a hegyek között. Viszont ez a kocsi tényleg unikum. Eleve nem sok készült belőle, versenyváltozat, pláne egészben maradt példány meg még kevesebb.

Rocko- 2013.02.11. 20:20:23

@geegee: 2 cikk, ennyit Dömsödi is írt. ;)

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2013.02.12. 02:06:58

@Rocko-: Én csak azt kérdeztem, hogy újak-e ezek, vagy külsősök, mit lehet tudni róluk.Lehet még fog írni 222-t is...Mindenki kezdi valahol... :D
süti beállítások módosítása