Videón az új X5 és nem ez az érdekes

  2012. február 19. - ommm Címkék: bmw x5 i8 arjepolg

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


...hanem ami 1:50 és 2:10 között a háttérben fordul. (videó: motorauthority.com)

Mert az bizony az i8, amely piszok jól néz ki. Persze a tanulmányautóhoz képest megváltozott, nem is keveset, de BMW-nek lambó-gullwing hibridajtó még nem állt ilyen jól. Kérjük.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr544124274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shock12 · http://www.aniblog.hu 2012.02.19. 16:12:32

Elég érdekes, krepegős a hangja... csak ezt az átmenetet találták a V8as gurgulászás és az abszolut csend között?! :) Reméljük csak azért mert prebéta.

johnclayborne 2012.02.19. 16:25:14

A kasztnija elképesztőre sikerült!!!
Viszont ez nem V8-as motor, az egyszer tutti!
A BMW már egyes kategóriákban(lásd: majdani 3-as széria), a 3 hengeres motorok fejlesztésén dolgozik.
Sajnos ez a jövő....

ChPh 2012.02.19. 16:26:45

@Shock12: 3 hengeres dízeltől mit vársz? :D

csuvakka 2012.02.19. 16:47:35

Hú, tényleg nagyon várom már hogy megjelenjen ez a DeLorean. Veszek belőle rögtön hármat is, és reménykedem hogy Dr. Emett Brown készít belőle nekem majd egy időgépet.

Mr. Jerkow 2012.02.19. 16:59:36

Ennyit tesztelni és fejleszteni, hogy a tarjagosnyakú bűnözőknek jó legyen, ejjnye! Elég lett volna csak az indexet kihagyni az új x5-ből. Az általában úgysem kell a kopasz köcsögöknek.

ChPh 2012.02.19. 17:21:17

@Shadowbull: oks, azegy fokkal szebben szól :D

pumpuj 2012.02.19. 17:25:17

Remélem nem csak ilyen cirmos-mintával lesz majd! XDDDDDDDD

Shadowbull 2012.02.19. 17:28:49

@ChPh: hat ez minden csak nem szep...

De ez ugyis egy plugin hibrid, azert veszik majd, hogy csendesen suhanjanak majd villannyal. Vagy legalabbis ott suhanjanak vele hangtalanul, ahol mas is hallhajta.

sb

fetyisob 2012.02.19. 17:29:52

X5-böl is készül egy takarékosabb verzió! talán a 2literes dizel (200le) mellé raknak egy kisebb villany motort (80-120le)az már 300paci körül egy5-6literes átlag mellett nem lenne rossz!
i8-at nagyon várom!annyira innovatív a Bmw, hogy a többi német prémium alaposan felkötheti!
Baromira beelözték a piacot, mondjuk ez látszik is a statisztikáján!Nem csak hogy ök adják el a legtöbb luxus autot a piacon hanem ök is az egyik legnyereségesebb vállalat! Ugy hogy 50%ban ugyanazok a részvényeseik 50éve!
Ha kihozzák ezeket a csodákat plusz az i3-ast és az uj 3literes 3turbos közel 400lovas dizel M-est!hát nem nagyon lesz autogyár aki megelözné a közeljövöben őket!max korea ugy 20év mulva!-ők meg kitalálják hogy a melosaik hogy tudnak napi 1óra alvással is dolgozni...

1kutya 2012.02.19. 17:47:58

csak nekem hiányzik belőle egy - minimum - sorhatos üvöltése?

ChPh 2012.02.19. 18:00:22

@Shadowbull: igen. a 3 hengeres dízelhangnál gondoltam, hogy szebb :)

Zsolt.hatkilenc (törölt) 2012.02.19. 18:07:59

@fetyisob: tényleg innovatív gyár, kár hogy megbízhatatlanok a kocsijai. Ne kapd fel a vizet, tapasztalatból írom.

kzolee 2012.02.19. 18:08:42

@fetyisob: Nem ők adják el a legtöbb luxusautót. Több Bentley (VW-Audi) fogy, mint Rolls-Royce. A BMW nem luxusautó, hanem prémium.

X5 téma: Csak itt a balkánon járnak vele kopasz baromarcúak, az Usa-ban, ami a fő piaca, iskolába hordanak vele gyerekeket anyukák. Nyugateurópában családi vontatónak használják, lakókocsit, hajót, miazmást húznak vele hétvégén, hétköznap meg családi autó.

Az i8 nekem is sorhattal kéne :D

fetyisob 2012.02.19. 18:20:22

@kzolee: rosszul tudod a bmw adja el a legtöbb luxus autot!
a bmw 7es luxus auto!
nézz utána ne csak hadakozzunk ..
ha nem lenne kina akkor az audi csak harmadik lenne de igy beelözi a mercedest!

dudi01 2012.02.19. 18:20:57

Nincs hangja!!!Nem is sportkocsi az ilyen!Csatlakozom az előttem szólókhoz:sor hat két turbóval.

fetyisob 2012.02.19. 18:34:56

@Zsolt.hatkilenc: hát a statisztikák mást mondanak!
a 3as sorozat a 2ik legmegbizhatobb a középkategoriában a nagyautoknál az 5ös is dobogos az Adac-nál! az x osztály is elég jó! ez az elmult 5 év statisztikája!
a tapasztalatodat megoszthatnád érdekel-de csak akkor ha megbizható forrásbol vetted !mert mint tudjuk a pesti nepperek mindig a legolcsobb autokat hozzák el nemetországbol!és melyik a legolcsobb? amelyik 500ezer km futott!és ezt szépen eladják a jonepnek 150e km-esként!magyarhonban nem árulnak 5 éves autokat 300ezer km-el!a mobilen miert van rengeteg 300e <többet futott?
na ezert vannak itthon mindenféle hibás luxus autok!
az én tapasztalatom kiváló a márkárol!a 3-ik e60 után is...

Rocko- 2012.02.19. 18:39:24

@Zsolt.hatkilenc: "Ne kapd fel a vizet, tapasztalatból írom."
akkor kérnénk szépen a hitelest listát. köszönjük.

@fetyisob: nem, ő tudja jól: a BMW prémium, a RR luxusautó.

Shadowbull 2012.02.19. 18:46:36

@kzolee: "Több Bentley (VW-Audi) fogy, mint Rolls-Royce."

Erdekes osszevetes, valoban igy van, bar nem egy arkategoria a ketto.

Ha jol remlik a legdragabb Bentley sem olyan draga mint a legolcsobb Rolls.

sb

kzolee 2012.02.19. 19:05:19

@Shadowbull: Igaz, de ezek a luxusautók, persze itt már nem az eladott darabszám határozza meg a sikerességet :)

A népautó konszernnek ráadásul ebben a szegmensben szerepel a Bugatti is, darabszám tekintetében jól állnak. A stuttgartiak leállnak a Maybacchal, csak az Aston marad szinte versenyezni a luxus kategóriában.

wajzy 2012.02.19. 19:13:07

@Shadowbull: Nekem úgy fest, hogy dízel.
www.origo.hu/auto/20120213-a-villanyautot-is-jo-lesz-vezetni.html
"De az i8-as számunkra is egy új koncepciót valósít meg, egy olyan hibridét, amelyben nincs mechanikus kapcsolat a villanyhajtású első és a dízelhajtású hátsó tengely között."

fetyisob 2012.02.19. 19:13:44

@Rocko- nem figyelsz a 7-est a luxus autokhoz számoljak!

fetyisob 2012.02.19. 19:21:53

luxus autoknak számitanak az eladásoknal az anyagyár" termékei is!
vagyis:vw:phateon+bentley,bugatti ,a8,
bmw 7,RR
mercedes:S, maybacch
ha nektek lenne igazatok akkor jövöre nem gyártana luxus autokat a merci!ugyanis leáll a maybacchal!!

Majdénmegmondom 2012.02.19. 19:32:28

Mé' nem lehet hozzászólni a Citroen pálinkásfurgon tesztjéhez? :-(

kzolee 2012.02.19. 19:35:49

@fetyisob: Egy M5 alapára tízmillióval több, mint egy alap 7-esé. Egy hatos is fölötte van. Akkor azok is? Ugyan már... Hidd el, a luxusautók egy másik nagyságrendben játszanak. Innen, Abszurdisztánból nézve neked luxusautónak tűnhet egy hetes, de Monacóból nézve, az egy "proli" jármű :)

fetyisob 2012.02.19. 19:41:34

@kzolee: egy bizonyos szinten nehéz vitatkozni!
kérlek ne szolj bele olyanba amihez nem nagyon..

Hurri Kán 2012.02.19. 19:43:20

Nem tudom, ez az I8 az eddig fellelhető képek alapján formára nem tűnik nagy csodának.

fetyisob 2012.02.19. 19:43:41

azt azért a gyengébbek kedvéért tudni kéne hogy a kis RR alapja a Bmw7-es:)

indapass90210 2012.02.19. 20:05:05

@kzolee: "Abszurdisztánból nézve neked luxusautónak tűnhet egy hetes, de Monacóból nézve, az egy "proli" jármű :)"

Nem biztos, hogy igazam van, de inkább Moszkva, Kijev, Peking vagy akár Budapest bizonyos köreiből nézve proli jármű az, Monaco felvilágosultabb és materiálisan szintén megfelelően aládúcolt építményéből kifele már nem feltétlenül az.

750iL 2012.02.19. 20:09:58

BMW Forever. nem csak mese hogy innovativ gyarto. kivancsi leszek mit lep majd az osdi meg Benzek

Miki-oooo 2012.02.19. 20:43:01

@750iL: le a kalappal a bmw előtt, de azért világmegrengető innovációról szó sincs. Ami a kasztnit illeti, a szénszálas technikát már elég régóta használják a versenysportokban (pl az ódi is), de utcai autókban is pl Lambo (by ódi). A plug in hibrid rendszer sem újdonság, bár biztos van saját ötlet az i8-ban ebben biztos vagyok.
Az, hogy egy szénszálas bódéban, egy 3 hengeres motorral támogatott hibrid sportautót dob piacra a bmw csillagászati áron, inkább bátor, mint innovatív a szememben.

indapass90210 2012.02.19. 20:51:56

@kzolee: remek :) sajnos írásban baromi nehéz átvinni és venni az ilyen apró nüanszokat, amik élőszóban egyértelműek lennének :)

Shadowbull 2012.02.19. 20:55:45

@Miki-oooo: Lamborghini-nek nem volt idaig szenszalas kasztnis autoja, csak miota az Aventador a piacon van...

Nem is az i8-ban lesz ez durranas, hanem az i3-ban.

Plug-in hibrid sem sok szaladgal szeriaban.

sb

Shadowbull 2012.02.19. 20:57:43

@wajzy: A concept az dizellel volt, szeriaban benzinmotorral jon.

sb

chr 2012.02.19. 21:22:53

Éheztetett mókusok hajtják, és a lassan adagolt mogyoró csörömpöl benne...

Amúgy ha az i8, i3 nagyobb szériában valóban szénszálas lesz, már az is nagy dobás.

Miki-oooo 2012.02.19. 21:31:41

@Shadowbull: valóban friss még, de van, és kb ez volt a mondandóm lényege. (A "régóta" a versenysportra értendő.)

Kisebb, használhatóbb, relatíve olcsóbb kategóriában nagyobb az esély a sikerre. Az i8 viszont nagy eséllyel a gyűjtők és egy-két milliomos fanatikus körében lesz népszerű, ha tényleg annyiba fog kerülni, mint amennyit előzetesen hallani, olvasni lehetett.

Shadowbull 2012.02.19. 22:16:31

@Miki-oooo: 200.000 eurot irogatnak mindenfele oldalak. Az annyira nem draga.

sb

ethan blow 2012.02.19. 22:27:10

jó ez, meg minden, de a baj nem a technikával van, volt, lesz, hanem a magyar célközönséggel. aki ilyet vesz, az tudjon róla, hogy 75 IQ-nál többet nem néznek ki belőle és mindenki egy büdös bunkó parasztnak tartja majd. ezen semmi nem fog már egy jó ideig változtani. akinek ez fontos, az nem vesz ilyet.

dm996 (törölt) 2012.02.19. 22:49:25

@fetyisob: jaja, tényleg nagyon innovatívak, meg sikeresek, csak autót mikor tanulnak már meg gyártani?

K.teknőc · http://www.homlokzatihoszigeteles.hu/ 2012.02.19. 23:03:57

Ez a kelepelés mi a hangjában? Az arányok viszont nem rosszak, nekem a hátsó arányok régi orrmotoros porschékre emlékeztet!

750iL 2012.02.19. 23:04:23

@Miki-oooo: eloszor is a BMW nagybetu.masodszor nem a szenszal miatt innovativ hanem ha megnezzuk az elmult 30 evet nagyott dobbantottak mindenben ,sot ha tetszik ha nem mindent el lehet adni amin vese van. a haromhengeres motorrol meg annyit hogy eleg meresz huzas a hathengeres legendat felrugni,de ismerve oket nagyot fognak dobni es visszahozzak a turbokorszakot amit anno el is kezdtek. ergo, a szar tsi es egyeb hulladek szaroknak megmutatjak hogy kell normalis kis cm3s autokat epiteni. az I8 egy igen komoly auto lesz a maga nemeben,s akarki akarmit mond szarban lesz az osdi a Lamboval es a Fiat a Ferrarival. az elektromos autok jovoje meg megkerdojelezheto szerintem.

Shadowbull 2012.02.19. 23:12:22

@750iL:
"eleg meresz huzas a hathengeres legendat felrugni"

Nincs semmi felrugva, van 6hengeres, es lesz a jovoben is.

"az I8 egy igen komoly auto lesz a maga nemeben,s akarki akarmit mond szarban lesz az osdi a Lamboval es a Fiat a Ferrarival. "

Hat ugye.

Az i8 nem lesz szupersportkocsi, semmilyen ertelemben.

sb

uarempty 2012.02.19. 23:22:41

@Shadowbull: A2? már ha i3-nál tartunk..szerintem az audi a tronnal szépen csinálgatja a dolgait.1 centivel sem fognak lemaradni..sőőt.

uarempty 2012.02.19. 23:46:25

@Shadowbull: Ja semmi.Kérdés mit akar a bmw ezekkel, mutogatni, vagy pénzt belőle.Mert, ha csak mutogatni, akkor árulhatja 60 millióért, ha pénzt belőle, akkor ezeken az árakon nem fog menni.

Űrkutya 2012.02.19. 23:46:51

Szériában az első olyan autó lesz amely komplett CFK karosszériát kap.
CFK karosszéria-elemekkel rendelkezik már néhány autó (RS3, R8), de komplett karosszériával még nem.
Mondjuk valahogy kompenzálni kell az alváz súlyát...

Mindenesetre érdekes lesz.
A hűtőmodulja többe kerül mint mint egy használt alsó-közép kategóriás autó...

- Szerzet - 2012.02.20. 00:39:07

Nem látom a Lambó-Gullwing ajtót.

- Szerzet - 2012.02.20. 00:42:41

Mer' az első tíz másodpercbe' van. Biztos azér'.

Shadowbull 2012.02.20. 06:53:00

@uarempty: Hat ebbe asszem nem tudunk belelatni, hogy lesz-e belole penz vagy nem.

A BMW allitja, hogy nem lesz veszteseges, de nyilvan ezt nem fogjak az orrunkra kotni.

Mar akkor megeri szerintem, ha a BMW kiepit egy technologiai elonyt a CFK felhasznalasban a tobbiekkel szemben, mert ez idovel lecsoroghat a kommersz tipusokba is, es ott mar kokemeny nyereseget fog hozni.

Villanyhajtas detto, egy ilyen autot betolni a szeriaba nem keves kutatas-fejlesztest igenyel, aminek meg lesz a hozadeka.

sb

Shadowbull 2012.02.20. 06:56:05

@- Szerzet -: "Szériában az első olyan autó lesz amely komplett CFK karosszériát kap."

Ez igy ebben a formaban nem igaz, ugy lenne igaz, hogy nagy szeriaban.

Mar eleg regen keszulnek kis darabszamban kulonleges autok CFK-karosszeriaval. Lasd Bugatti Veyron, McLaren F1...

Es ez raadasul nem csak penzkerdes, hanem technologiai kerdes is. Ha azt sikerul megoldani, hogy evi tobbtizezres darabszamban tudjanak ilyet eloallitani, az mar nagy fegyverteny lesz.

sb

bimut 2012.02.20. 07:22:17

szerviz igényes autó 2. otthonod a szerviz lesz ez tapasztalat

magyar_ellenállás 2012.02.20. 07:58:23

Hihetetlen , hogy még a külföldi autós hírekből mazsolázva is ezt a szájbatekert béjemvét tudjátok folyton kiválasztani. :/

Ma reggel egy Z4-es vagánykodott előttem, jelentem, működött mindkét oldali irányjelzője. Azontúl minden lehetséges szabályt megszegett a sofőr. :)

Schütii 2012.02.20. 08:52:34

Araboknak lesz V12-essel is?

ommm 2012.02.20. 09:09:10

@uarempty: Nem szándékom vitatkozni veled, de nem hinném, hogy az ottani agyi kapacitás mellett piacra dobnának egy túlzottan veszteséges típust. Biztos, hogy nem lesz rajta kasza, de az i8 nem is arra van. Imidzsépítő techdemó, a létező legjobb reklám. Darabonkénti bukóra ott a GT-R.

@Űrkutya: Alvázas? Azt hittem, az már nem divat Münchenben :))

kzolee 2012.02.20. 10:36:49

@bimut: Nemondd már, hogy neked már van i8-ad, és tapasztalatot is gyűjtöttél vele...

S8 Phantom 2012.02.20. 10:38:04

Semmi szépet vagy jót nem fedeztem fel.

SZÉP ÚJ VILÁG!

W84IQ 2012.02.20. 11:32:03

Nagyon jó ez az "autóskártyás" duma. Remélem mindenkinek van szabadon legalább 30 milla, mert egyébként nagyon vicces ez az "ódi" vagy Béemvé a legjobb duma. A tény az, hogy még a bálványozott nyugaton sem az M5-ből adnak el sokat, itthon pedig nagyjából annyi relevanciája van, mint mondjuk a Bugatti Veyron új rajtprogramjának. Azért érdekes látni, csak röhejes rajta vallási vitát indítani.

uglykid 2012.02.20. 12:37:08

Mit éljenzitek a karbon karosszériát?Nem gonfoltok bele, hogy mi lesz ezekkel a "műanyag"szarokkal egy ütközés után?Még az aluminium kasztni javítása sem kétfillér, hát még a karbon-kevlár!
Adja az ég, hogy az én életemben ne terjedjen el nagy darabszámban, mert ebben az országban csak növelné a lemaradást!
Úgy tudom a BMW erősen gyúr egy városi full-karbon kocsira, már attól is ver a víz...!
Javítási költségek emelkedése egyenlő biztosítási díjak emelkedése stb.

hofi601 2012.02.20. 13:05:34

@uglykid: Miért? Lehet javítani? Én tényleg kíváncsi vagyok, nem vagyok otthon a témában.

Adam88 2012.02.20. 13:08:15

Tényleg szép az i8, nekem is tetszik, de nekem elég lenne csak a kasztni. Motort normálisat ugyse adnak hozzá, és akkor már csak egy szép V10 es benzines kell bele, és máris teljes a kép :)

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.02.20. 13:08:21

A kemvideo azt jelenti, hogy profi kameraval kiallt a BMW stab az tesztpalya szelere es felvette az uj BMW-t?

Csak nekem furcsa a hangja a masodik videonak?
Olyan az auto hangja, mintha egy busojaro felvonulo ult volna a jobb egyen kezeben kereplovel.

Shadowbull 2012.02.20. 13:11:43

@hofi601: ha jol remlik, akkor lehet, ki kell vagni a serult reszt es be kell ragasztani egy uj elemet. Nyilvan Jauzsibacsi a csodakezu karosszerialakatos a falu vegen nem fogja tudni megcsinalni.

sb

hofi601 2012.02.20. 13:24:29

@Shadowbull: Én egyszer láttam, hogy hogy készül egy ilyen szénszálas kasztni. Az mondjuk egy F1-es autóé volt, viszont van már vagy 10 éve, hogy láttam, azóta elképesztően sokat fejlődhetett a technika, bár ahol belebotlok véletlenül, ott ugyanazt a módszert mutogatják, amit anno láttam: vékony szénszálas kevlár (lehet, hogy hülyeséget írok, és nem így hívják) lapokat simogattak egy formába, sokat egymásra, aztán be a kemencébe nagy nyomásra, és kész. Akkoriban azt mondták, hogy a kész anyag nem is hajlik, csak törik, ezért kell bele a méhsejtes aluminium, hogy legyen ami elnyeli az energiát, és tud gyűrődni.
Ezek alapján én sehogy sem tudom elképzelni, sem azt, hogy hogy lehet ezt javítani, sem azt hogy lehet nagy tömegben gyártani.
De lehet, hogy a BMW pont e két titok birtokosa, és pont ezektől lesz nagy durranás. :)

Shadowbull 2012.02.20. 13:29:30

@hofi601: Hogy aluminum kene bele az nekem uj. Maga a karbonkarosszeria veszi fel az energiat, de nyilvan nem ugy torzul mint egy femkarosszeria. Sot allitolag pont ez benne a jo, hogy nem tortenhet meg vele az, hogy az egesz kaszni deformalodik, hanem mindig csak egy resze. ezert lehet kivagni es potolni a serult reszt.

Egyebkent valoban igy csinaljak, a kevlarszovetet retegenkent osszelaminaljak, kozte ragasztoval, az elemeket is ragasztjak, es aztan be a kemencebe.

Hogy a BMW pontosan milyen gyartasi eljarast fog alkalmazni, azt nem tudom.

sb

hofi601 2012.02.20. 14:11:44

@Shadowbull: Én írtam pontatlanul: ahol energiaelnyelő feladata volt az anyagnak, oda ment alu, pontosabban ott alkalmaztak szendvics-szerkezetet: kevlár - alurács - kevlár formában. Egy ilyen darabkám van is.

Darázs Csaba 2012.02.20. 14:37:09

IndaVideo-t felejtsétek már el.

A linkelt Youtube 0:33-nál profilból Nissan 300 ZX-et mutat (egész pontosan 1989 Nissan Fairlady Z type Z32); bár az orra kicsit tompított, ami nem keveset rontott az eredeti design-on.

Apró eltérés még, hogy a Nissanban biturbó V6 volt (VG30DETT, 300 Le), négykerék kormányzás, illetve $30,000 ár (jó, a 96-os modellek listára $50,000 volt, ez kb. 40,000 euro)...

3 gb 2012.02.20. 15:11:23

@ethan blow: legalább eggyel több van nekik, mint neked.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.20. 18:47:26

@gyvy: Az i8 nekem sem tunik forradalminak, lehet a muszaki tartalommal durrantanak nagyot.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.20. 18:51:46

@Darázs Csaba: Nekem volt nissan zx300 twin, '96 ban, akkor jo kocsi volt de mai szemmel egy nyomatek nelkuli rosszul vezetheto kis ketuleses. ( persze a lanyok akkor es most mashogy lattak ;)

Akkori ellenfelei ( micu 3000 gt, toyota supra, honda nsx ) mind dragabbak es muszakilag jobbak voltak. A 4WS mode meg parasztvakitas volt, nem igazan erzodott rajta hogy csinalnanak valamit a hatsokerekek a hajtason kivul )

kamionmentés · http://www.kamionmentes.hu/ 2012.02.20. 19:23:08

@chr:
A nagy dobásra a biztosítók részéről is kíváncsi vagyok. Egy KGFB / CASCO netes kalkulációnál....
:P

Rocko- 2012.02.20. 20:25:39

@Shadowbull: fellendül a Pattex biznisz.

Űrkutya 2012.02.20. 20:50:10

@Shadowbull: igazad van. Kisszériában már létezett ilyen.

@ommm: nem tudom eldönteni hogy az alvázban kételkedsz vagy magában a tényben hogy alvázas lesz:

www.bmw-i.de/mediadata/img/302011/BMWi_LifeDrive_i8.jpg

Van szerencsém jobban belelátni a BMW fejlesztéseibe az átlagembernél... :) (minden nap hálát adok érte)
Nem kis (rengeteg) pénz van a projektben...megtérül-e? nem tudom

Mondjuk anno az A2-es is totál csőd volt az Audinál, de a veszteséggel együtt az Audi rengeteg tapasztalatot szerzett az alu-karosszéria gyártása terén és hát nem kicsit térült meg nekik (R8,RS5 stb...)
Ki hinné hogy az A2-es gyártócellája még most is ontja az R8 aluminium elemeket :)

Yuri Boyka 2012.02.20. 21:22:01

Hátt..öö elég kackiás.A hátulja kiemelve a fenébe,az eleje meg porig ültetve.A bődületes nyomatékot,ami a hátsó kerekeken keresztül feszül az aszfaltnak,azt meg tartsd kordába ha tudod.Ezres szvift kasztnisba van nekem ilyen 800 lovas 1300 Nm-es nyomatékkal megáldott Montuain Bike hajtáslánccal.Shimano váltó,V fék,kulacstartó stb...De a külseje az alap ezres szvift retkesfehér színben.Meghagytam láthatatlan hülyegyerek alázó autónak.Nem rossz móka az biztos!Mindegy,hogy hanyadikba vagy,csak nyomsz neki egy kövéret és kapaszkodsz.Ha félig leengedett John Deere hátsó kerék van rajta,akkor rajtprogrammal talán el indul másodikba is anélkül,hogy főkaparja a talajvizet is.Egyébként ezekkel a virsli gumikkal 13 colossal negyedikbe rajtprogram szerint 14,5-öt forog a főtengely percenként,csak akkor hajlandó normálisnak mondhatóan indulni.Onnan lehet kiszúrni,hogy nem egy átlag ezres szvift,hogy nem 4,hanem 35 kerékcsavarja van kerekenként.És hátsó kerekesre lett csinálva,mert így driftőni is lehet vele.A 21 sebességes Shimano váltó alig észrevehetően kapcsolja a fokozatokat,szerintem triplakuplungos...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.02.20. 22:03:03

@Űrkutya: Utolsó mondatodra:Ez is gagyi az is gagyi.:))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.02.20. 22:07:56

Amúgy ez ugye a hibrid-sportkocsi?Szóljatok ha tévednék.
És mi az ami a Mission Impossible 4-ben van?Mert már én sem vagyok biztos benne.

Űrkutya 2012.02.20. 22:13:08

@Tigeri: Nekem mondod :)
Láttam hogy készül :))))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.02.20. 22:21:19

@Űrkutya: ok.:))
Asszem munkatársam is járt arrafele.Rokona ott dolgozik/dolgozott.

Űrkutya 2012.02.20. 22:30:46

ami még érdekesebb: hogyan kerül ki az eredetileg A2-es gyártócellából Lambo Aventador ajtó ????
:)))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.02.20. 22:31:23

Amúgy a poszthoz:Nem vagyok oda az ilyen mercédesz béemvé audi kocsikért a használóik miatt,de van egy pár nagyon jól sikerült példány is.Lehet mejd ha ez kijön lesz nyálcsorgatás részemről is.:))

Shadowbull 2012.02.20. 22:35:01

@Űrkutya: Hat hogy az A2-es gyartocellaja R8as elemeket ontana, az erdekes lenne...

sb

Shadowbull 2012.02.20. 22:36:02

@Tigeri: Igen, ez volt a filmben, ill. nem pont ez hanem a tanulmany, az i8 Concept, uvegajtokkal, 4 ulessel.

sb

Cory76 2012.02.20. 22:46:31

Mesés hír!

A google csodákra képes, csak be kell írni: bmw i8

Ezt követően könnyen megtalálod:
videa.hu/videok/jarmuvek/kemvideon-a-bmw-i8-auto-hibrid-kornyezetbarat-V5tPK2YcrsmL2veo

imittto 2012.02.21. 16:44:49

valaki a fenti videóról dobjon már egy youtube linket ha van...céges gép, win 2000, 0 jogosultság telepítésre... az egyetlen videómegosztó ami működik a youtube...

Űrkutya 2012.03.01. 20:30:53

Na még annyit befejezésként, hogy ma sikerült helyet foglalnom egy i8 bal első ülésén :)
Igaz "csak" egy MT1-es példány volt de örök élmény marad :)))
süti beállítások módosítása