A versenypálya Napóleonja, aki igazán nem akart zavarni

  2011. november 30. - streetsta Címkék: sierra napoleon slovakiaring

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Mégfilléresebb Koszradírok
2015-07-28 17:27:27

A Mágikus Koszradír hihetetlenül sok ember fantáziáját megmozgatta, már-már mikroszálas törlőkendői

Kreatív traffipaxolás
2015-07-21 20:26:01

Én értem, hogy szükség van sebesség ellenőrzésre, ha nem lennének traffipaxok, elkanászodnánk mindannyian.

Nesztek, rakenroll!
2015-07-08 18:16:52

A nyárnak még csak az első felénél járunk, de úgy tűnik, ennél jobb buli már nem lesz. Félre ne értse

Megbűnhődtem
2015-06-29 17:25:09

Ez van, ha az ember felelőtlenül fogyasztja a totalcaros és indexközeli tartalmakat. Kezdődött azzal, hogy

Mikor kiderült, hogy lesz két napunk a Slovakiaringen, rendes hiénaként elkezdtem ólálkodni. Mennyire miénk, mit lehet csinálni? Lelki szemeimmel láttam magam előtt egy üres pályát, amin akár keresztbe is lehet menni. Ideális lenne egy kis gyakorláshoz, a Sierra startra kész, felgumiztatok pár felnit (kukázott gumikkal, arra hogy pár kör alatt elkopjanak, tökéletesek). Papp Tibi, aki az egész eseményt szervezte, azt mondta, jöhetek, bár arra még Pista is figyelmeztetett, hogy forgatás lesz, tehát egész nap dolgoznak. A forgatás szent, egy egész stáb munkálkodik a zseniális TCTV anyagokon, őket feltartani ilyenkor nagyon nem ildomos. Ígérem, nem zavarok.

A nagy pusztaság közepéből egyszercsak egy versenypálya fog kinőni

Egy apró kavarodást leszámítva gyorsan megérkeztünk Dunaszerdahelyre, ahol a Sovakiaring van. A pálya mindenkit meglepett. A semmi közepére egy olyan komplexumot húztak fel, hogy az ember csak pislog. Nem akarok nagy szavakat használni, de egész egyszerűen zseniális. Regisztráltam, majd az ingyen wifit használva lehúztam a leveleimet. Ezután a parkolóban gyors eligazítás, pályarajz nézegetés következett, illetve párakat felvittek a pályára, hogy élőben megnézhessék, merre lehet menni. Én már persze remegtem, hogy tolhassam az öreg kombinak, fel is tettem a kérdést, melyik az a pályaszakasz, ahol nyugodtan bohóckodhatok és nem zavarok senkit. Winkler csak megvetően rám nézett: ezzel a kérdéssel még igazán várhattam volna pár percet. Oké, kussoltam, megyek is lecserélni a hátsó kerekeimet. Igaza van, először legyen minden rendbe téve, ami a forgatáshoz kell, aztán jöhet az, hogy én nem zavarok.

És nézze kedves uram, csak megnyomom a gombot, és lent van a csavar! Most, csak az első tíz vevőnek, ajándék autóillatosítóval!

Még Karottánál láttam használat közben egy gagyinak tűnő szerszámot, amit korábban nem mertem megvenni a Homasitában, mert egész egyszerűen nem hittem el, hogy ennyi pénzért tényleg működik. Lendkerekes kerékkulcs, szivargyújtóról kapja a villanyt, és leszedi a megtépett kerékcsavarokat is. De tényleg. Papp Tibiék hitetlenkedve nézték, mit művelek ezzel a csattogó, igénytelen kinézetű bóvlival. De jó telesoppos értékesítőket megszégyenítő, taktikus lépéssel a kezükbe adtam a kerékkulcsot: tessék, ki lehet próbálni. És most akkor próbálj meg ráhúzni a rendes kerékkulccsal is! Azóta beszerzési láz lett úrrá a szerkesztőségen - Csikós még a tavalyi ornbaui túrán tért meg, azóta is használja a lendkerekes csavarkulcsot. Én már téptem le vele berohadt futóműcsavar fejét, szereltem robogókereket, abszolváltam téli-nyári, nyár-téli gumicserét, szóval hasznos holmi.

A nagy kapkodásban nem figyeltem eléggé az instrukciókra. Mikor kigurultam a boxból, nem tudtam, melyik irányba használjuk a pályát. Mivel a jobb oldali kijárat közel volt, arra fordultam, láttam, zöld a lámpa, akkor erre kell menni. Azért megálltam, és vártam, hátha jön valaki a másik irányból, nehogy idióta módjára szembe menjek vele. Hosszasan tekergettem a nyakam, nem jött senki semerről, ezért elindultam. Ebben a pillanatban megjelent Pista és Bandi a Caterhamben – szemből. Azt a #&@*!!! Csak sikerült elbaltázni. Lehúzódtam, Pista még rázta kicsit az öklét, majd megfordultam. (Nem is ráztam, csak intettem, miközben teleröhögtem a sisakom, hogy naná, megint Sipos a halottassal, itt öl meg minket... - Pista)

Hibátlan a pálya, meglehetősen gyors a vonalvezetése

A pályának ez a verziója hibátlan, csak nekem még túl gyors a drift gyakorlásra, a legtöbb kanyar hosszú és tempós, harmadikban száz körül kell eldobni a seggét. De ennyitől nem ijedek meg, igyekeztem kihozni a dologból, amit tudtam. Volt más, ami jobban zavart: a kavicságy jó dolog, ha nem akarja magát az ember kétszázzal összetörni, mikor kisodródik a pályáról, de az ilyen jellegű szárnypróbálgatásokkor frusztráló, hogy a legkisebb hiba is sóderba pottyanással végződhet. Igyekeztem óvatosan menni, pár kör után beült mellém Bandi is, kíváncsi volt, milyen az öreg sivatagi patkány a pályán. Társasága olyan jó hatással volt rám, hogy még egy igazán szép driftet is sikerült a célegyenesre fordító hosszú kanyarban összehozni.

Bandi is dicsérőleg csettintett, de sajnos tudtam, ez most sokkal inkább a szerencsének, mint a stabil tudásnak volt köszönhető. Mindenesetre annyi azért kiderült, hogy a kocsi - bár kívülről nem úgy néz ki - nem reménytelen, így nem sokat kellett győzködni, hogy próbálja ki ő is. Közösen megállapítottuk, hogy a rugók egy ilyen gyors pályára alkalmatlanok, valami feszesebbet kell keresni, a lengéscsillapítók már eléggé fel vannak keményítve, azok valószínűleg jók lesznek. Még az a felelőtlen kijelentés is elhangzott Bandi szájából, hogy a jelen lévő autók közül az ő listáján a Sierra az első háromban van. Ha a kijelentést az udvariassági tényezővel elosztjuk, még akkor is szép elismerés ez egy bontószökevénynek.

Első nap, első kicsúszás. Sorsdöntő pillanat

A következő körben, ugyanannál a hosszú kanyarnál besokalltam, kicsúsztam a sóderágyba. Seggel, oldalazva. Esélytelen volt, hogy önerőből kijöjjek. Ide rescue kellett, jöttek is a jókedvű pályamunkások, lepattantak a pick-up platójáról, kirántottak a csapdából, aztán süvítettek vissza a pálya javítás alatt álló szakaszára. Ahogy beértem a boxba, Pista meg a Winkler mint valami kajánul vigyorgó varjúkórus, azonnal rákezdtek: igazán maradhattam volna a sóderban, ott egyáltalán nem zavartam. Meg különben is, folyton attól paráznak, megjelenek valamelyik domb, vagy kanyar mögül, szembe a forgalommal. Itt már éreztem, kellő mennyiségű muníciót szolgáltattam aznapra a szivatásomhoz. Ezután már csinálhattam bármit, egyrészt remegtem, nehogy megint a kavicsba essek, mert hallgathatok, másrészről, ahogy Winklernek egy lélegzetvételnyi ideje akadt, a parkoló vagy a pálya egy távoli pontjára mutatott: ott igazán nem zavarok.

Este, vacsoránál. Ahogy a két harcsabajszút ismerem, épp valaki máson röhögnek. (A képen természetesen Sipos a kavicságyban, na nem mintha én ne tudnám, milyen az - Pista)

Este, miután elfoglaltuk a szállásunkat, elgurultunk vacsorázni. A Sierrába hátra ült Pista meg a Főszerkesztő úr. Természetesen még megforgatták bennem a kést egy két csípős megjegyzéssel, hiába mondtam, hogy azért egyáltalán nem csak arról szólt a nap, hogy a sóderből kellett kirángatni. Winkler meg is jegyezte: én vagyok a Slovakiaring Napóleonja. A kis franciáról is mindenkinek Waterloo ugrik be, pedig voltak dicsőségesebb pillanatai is. Én meg Waterloo helyett a Slovakiaring sóderágyában tett látogatásomról leszek híres. Persze jót röhögtünk az egészen, az ilyesmi még akkor is szórakoztató, ha én magam vagyok a céltábla.

Második nap, második kicsúszás. A rádióban Pista serceg: Nem kell käpkodni, jó helyen vän!

Azért azt nem nehéz belátni, a kisodródásban nincs semmi szégyellnivaló, még azok is tudják ezt, akik csesztetnek vele. Mert csak akkor tudja az ember a határait egyre kijjebb tolni, ha feszegeti őket. A feszegetés meg azzal jár, hogy besokall a kocsi, és leesel a pályáról. Természetesen másnap is sikerült egyszer beragadnom a mély sóderbe. Jani, a Slovakiaring mellénk kiutalt kapcsolattartója rádión, szlovákul értesítette a mentőcsapatot. A walkie-talkie sercegésé mellett is jól ki lehetett venni, ahogy Pista magyarul óvja a segítőket, nehogy a kapkodásban valakinek baja essen: „Nem kell käpkodni, jó helyen vän Siposúr a sóderägybän!” Mocsok.

Ebben az időben a szürke jobb rejtőszín lenne

Ez a kicsúszás nem tett jót a kocsinak, miután kirángattak, észrevettem, világít a töltéslámpám. Kiderült, valószínűleg bekapott egy kavicsot a generátor ékszíja, így az a főtengelynél leugrott, pont be a vízpumpa-szervó egyik szíja alá, és ott kalimpált. Nem egy vaszisztdasz, az egészet úgy tíz perc alatt orvosoltam. Szíjak le, vissza, feszít, igaz, az a szíj, amelyik alá a generátoré beszorult, megnyúlt, de minden mehetett tovább. Az viszont sajnos kiderült, tempós kanyarban ellöttyen a karterban az olaj, mindenképpen kell bele pár terelőlemez, mert így hipp-hopp csapágyasra hajtom a motort.

Nem mentem sokat, pedig rendesen készültem, a csomagtartóba négy pár gumit dobtam be, sose lehet tudni alapon. Aztán még egy párat sem sikerült rendesen elkoptatni, de Karottáéknak nagyon sok dolguk volt. Összesen hat autó anyagát forgatták le másfél nap alatt, ami igazából egynek is elég, mert ugye korán sötétedik, ráadásul tejszerű köd is nehezítette a munkát.

Este még sűrűbb lett a köd

Természetesen a sóderágyban tett látogatásaimnak máig meg van a hatása. Legutóbb, mikor ebéd után kijöttünk az étteremből, a Winkler kedvesen rámutatott az utat szegélyező, vékony kavicsos sávra: nincs kedvem beleállni? Csak a nosztalgia kedvéért.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr853420661

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Weboldal bérlés kontra weboldalkészítés 2011.12.01. 10:30:00

Több százezer forint egy weboldal indítása, vagy egy új rablás az üzleti pályán? Kinek a pénzére pályáznak a weboldalszerkesztők?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SupaCow · http://magnezia.blog.hu 2011.11.30. 17:30:34

A képek csak nekem nem jelennek meg?

ommm 2011.11.30. 17:35:52

@SupaCow: Dolgozunk rajta, köszi!

Juhdzsin 2011.11.30. 17:37:20

Jó lehet a hangulat a köd ellenére is... :)

skyrangr 2011.11.30. 17:54:30

"a jófej kollégák" :D :D :D :D

anyahajókabinajtóhajtogató 2011.11.30. 18:11:06

Nem sok ilyen kollektíva van. Irigylésre méltó!

csipikeazóriástörpe 2011.11.30. 18:20:27

Akinek ilyen barátai vannak, annak nem kell ellenség :)

Suttora 2011.11.30. 18:26:49

Épp ideje volt lecserélni azt a régifajta okádék galériát, az első perctől az utolsóig utáltam :-)

Hurri Kán 2011.11.30. 18:42:58

A Sierra lábon ment ki, vagy tréleren vittétek?

gyuri70 2011.11.30. 18:57:56

Dikhámá ézén "P" rendszäm vän...

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2011.11.30. 19:13:38

Jó a galéria :)

Amúgy van valami link erről a csodacsavarkulcsról? Melyik az, hol lehet venni, ilyenek.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.11.30. 19:14:31

@gyvy: Viccelsz? Lábon, szigorúan. Hátul a gumik, szerszámok, ami kell. Nagyon jó egy ilyen kombi:)

röhhencs 2011.11.30. 19:16:37

@gyuri70: áhháááhhhááááhhhááááá.... "apa, kezdőőőőődíííík". Pont, mint a múltkor. Tényleg le kellett volna takarnod.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.11.30. 19:17:36

Te Gyurka, te!:))
A csapat azon tagjai, akikkel együtt voltunk a garázsodban, üveges szemmel emlegetik a kedves, bolond embert Mi lesz majd, ha megléped a járműpark- és tárolókapacitás bővítést...

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.11.30. 19:21:26

@röhhencs: Gyurka haver, csak bohóckodik. Pontosabban ha ő kezdi, másnak már nem kell, és akkor megússzuk a menetrendszerű pérendszámozást

butschq 2011.11.30. 19:35:29

@streetsta: ja..mer' kardomba dőlök én is
pedig nincs is kardom:)

tetszenek a képek, de már azt a pillanatot várom, mikor a másodperc töredéke alatt több kép váltja egymást, becsapva szemünket, és mozgóképet vízionálva nekünk:)

ChPh 2011.11.30. 20:26:36

Jó írás, sokat röhögtem :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2011.11.30. 20:44:05

@streetsta: Saját autód, saját rendszámod, innentől nem sok köze van hozzá a rendszeresen anyázóknak se. Pláne, hogy nem is sértettél szabályt, szóval mégcsak nem is jogos.

2011.11.30. 21:03:14

Jó lehetett. :)

Fasza az új galéria!

mtk001 2011.11.30. 21:57:05

Az volt a gond, hogy Sipi a felülnézethez szokott a modellekkel. :-)
Jó buli lehetett, irigyellek benneteket !

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2011.11.30. 22:03:46

Hát, én meg aszondom, hogy sz@r ez az új galéria.Nincsenek kis képek, ha az ember nem akar minden képet végignézni, szopó.Nem tudni, hány kép van, meddig tart a klikkolgatás.Szeretem nagyon a képeket, de nem mindig van kedv, idő az összesre.Szóval kéne még kicsit reszelni rajta...

zalkapone 2011.11.30. 22:04:54

Azé' csak jók az öreg Fordok is valamire. :-)

min 2011.11.30. 22:20:36

Azért azt a P-s rendszámot nem kellett volna Szlovákiában fotózni. Lehet megérné utólag kitakarni :-)

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.11.30. 22:48:27

@min: Kitakarni? Minek? Akkor nem lenne minden P-rendszámos fotóhoz egy-két felesleges komment.

min 2011.11.30. 22:58:55

@streetsta: Jó jó de így tálcán kínáljátok, hogy hozzászóljon valaki. Ti is ismeritek az ilyen rendszám külföldön történő használatának a szabályozását.

butschq 2011.11.30. 23:02:33

miért? új a galéria?:O na én meg azt hittem a böngészőm szart be...
már majdnem újra raktam a vindóuszt:)

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.11.30. 23:09:20

@min: Mi ismerjük, sokszor ki is tárgyaltuk. Aztán mégis mindig van valaki, aki nem ismeri, csak kommentel.
EU-n belül használható, különböző megkötések vannak rá, amik feloldhatók. Tömören, röviden ennyi.

Suttora 2011.11.30. 23:16:53

@geegee: Jobb felső sarokban ott van a "kis képek" is, meg a "hányadik/hányból" is

RadyR 2011.11.30. 23:27:37

@geegee: a felső fekete sáv a Totalcar logo mellett nem jelenik meg Nálad? Annak jobb szélén van számláló és link a kis képekre.

Rocko- 2011.11.30. 23:28:37

@Suttora: "Hányat? Akkor nem kérek."

butschq 2011.11.30. 23:31:37

@Rocko-:
-Mennyi?
-30.
-Há mi harminc?
-Mi mennyi?
:)

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2011.11.30. 23:37:41

@Suttora: @RadyR: apppics@ba, köszi szépen, most látom csak, így mindent vissza...

WSzabi 2011.12.01. 00:32:33

@streetsta: milyen motor van a sierrában? Ja, meg sperres?

Zsoli · http://prohardver.hu/tema/a_nagy_volvo_topic/hsz_1-50.html 2011.12.01. 02:11:23

Az nem „käpkodni”, hanem „kȧpkodni”. Legalábbis a magyar egyezményes hangjelölés szerint. Az „ä” meg ugyanolyan, mint a tótoknál. Persze nem állíthatom, hogy nincsenek bizonytalanságok a rendszerben. :D

Lowtyo 2011.12.01. 06:02:15

@streetsta: ne törődj winklerékkel, idén biztos virgácsot kapnak a mikulástól. mondjuk te meg dunakavicsot...

Rocko- 2011.12.01. 07:05:13

@Lowtyo: :DDD

@Zsoli: "Az „ä” meg ugyanolyan, mint a tótoknál."
Pista felvidéki magyar. szerinted miért palócozzák? ;)

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.12.01. 07:59:16

@Zsoli: Valahogy úgy alakult, hogy köreinkben Pista pálócos áit ä-val jelöljük. Lehet, hogy egy ponttal több van rajta a kelleténél, de azt nem is tudom, hol keressem az egypettyes á-t:)

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.12.01. 08:03:25

@Lowtyo: Látom magam előtt a főcímet: Vapvap gitár, meg nagyzenekar az aláfestés, Winkler napszemüvegben akciózik, Pista egy Caterham fényszóróját szorítja a hóna alatt"megvägybäzmeg" arckifejezéssel, lendületes snittek, majd az egyik rövid vágásban feltűnik Lowtyo, mint valami unalmában uránt ropogtató pécsi Huggy Bear. Végül beúszik a jellegzetes tipóval írt cím: The men from Degec

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2011.12.01. 08:31:51

Pedig a sivatagban homok van, nem kavics :D Át kell nevezni az autót :D

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.12.01. 08:43:16

Vettem ma egy mustangot, 2010-es convertible, tudom off ide csak megemlitem :)

davez 2011.12.01. 10:10:30

milyen motorral és mennyi erővel pöfög a Fordocska?

Schütii 2011.12.01. 10:20:48

@visszakettopadlogaz: Ennek rajtad kívül a benzinkutasok örülnek még ennyire. Jól van, csak oltalak, te legalább nem állsz be a sorba, mindenféle audikkal, meg béemvékkel.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.12.01. 10:24:32

@WSzabi: @tomnemtom: @davez: Jófajta kölni (esetleg Cologne, de akkor sem illatszer, nem beszólni)V6, 2.9, de csak 12 szelepes, nyomórudas, de hidrós. Sperr van alatta, állandó 100%-os zárású, rigid/ no slip differential. Úgynevezett paraszt/co-sperr. Szóval le van hegesztve.

karlmann 2011.12.01. 10:42:34

@streetsta

Ennyi kavicságy látogatás alatt csak egy ékszíjprobléma volt az összes sérülés? Se futómű, se fékek, se semmi más?

Rocko- 2011.12.01. 11:40:34

@streetsta: dobtam mailt, megkaptad?

2-More 2011.12.01. 12:09:28

@tomnemtom: Ja, hülyének is megéri, főleg mert a Pace általában szotyiért méri a cuccait, érhet kb úgy 10x annyit mint a komplett sierra. A terelőlemezes megoldás nem rossz, meg kell egy tisztességes olajnyomásmérő, ha meg nagyon gyilkolja, akkor egy AccuSump. A szárazkarterrel az a gáz, hogy hacsak nem kifejezetten a versenypályán ölöd a gépet, a büdös életben nem melegszik be az olaj vele,ergo nincs keréken leugrok meg társai. Mondjuk az AccuSumpnál se annyira egészséges, mikor a huszonfokokkal visszahűlt olaj visszaszabadul a puffertartályból a karterba. Szóval van mindennek nemkevés hátránya is a számos, de a legtöbb embernek csak látszólagos előnye mellett.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.12.01. 16:27:25

@streetsta: :))) van mercim is :) meghozza AMG ;) de a mustang az egy darab amerika:))) 8eves korom ota akartam, eloszor nem volt ra penzem, aztan masra kellett, most meg mar nem csajozni kell hanem azert hogy legyen :))

Krisi 2011.12.01. 23:35:42

bazmeg, Sipos úrnak tényleg nincs olyan autója, amit ne fogadnék el :) ez a Sierra már akkor is teccett, abban az állapotban, amiben kihalászták a labanc bontóból, de ezzel a 2.9-es V6-tal meg valami kegyetlen. de szigorúan fekete lemezfelnin! már Pista majdnem-Alfájánál is feltűnt, hogy egy sima fekete lemezfelni mekkorát üt

galeria.totalcar.hu/blogok/2011/01/22/autot_vettem/4

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.12.02. 01:07:50

@visszakettopadlogaz: Ez a lényeg. Mikor azért kell valami, mert kell. Ha esetleg csajozni is tudnál vele, az csak pluszpont:)

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.12.02. 01:09:32

@Krisi: Nana, a Daciát még nem láttad:) Az a baj, hogy sose lesz kész...

Krisi 2011.12.04. 19:45:35

@streetsta: 1300 vagy 1310-es is nagy kedvencem, Logant meg csak nem veszel :)

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.12.05. 17:58:18

@Krisi: 1975-ös 1300-as, még Renault alvázszámmal, nagy lökhárítóbabákkal.
Egy Logan kombi az én szememben az igazán bátrak és menők választása. Mert kell ahhoz egy igen nagy adag merészség és vagányság, mások véleményébe beleszarás, hogy vegyen magának az ember egy olyan, autóként tökéletes célszerszámot, ami elvisz A-ból B-be, célszerű, épeszű ára van, ugyanakkor a Daciasága miatt folyton rossz szemmel nézik. Nekem a kombi kimondottan tetszik, 7 személyesben ultra használható, de egyrészről én sem vagyok elég bátor, másrészről új autót nem engedek meg magamnak.

Krisi 2011.12.06. 00:23:47

@streetsta: a Logan tényleg jó autó, nekem pont hogy a mások véleményébe beleszarás miatt teccik, az benne a jó, hogy mindenki lenézi. ha nem a vezetési élmény és az életérzés miatt vennék autót (nameg ha lenne felesleges 3 millióm), akkor én is biztos Logannel járnék. szinte az egyetlen olyan új autó, amit nem azért vesznek, hogy felvágjanak a szomszédnak :)

1300-ast amúgy szintén szúrnám, bár én már akkora perverz vagyok, hogy inkább egy 1410-es sport, hoppá, van is egy eladó:

www.buletinulauto.ro/index.php?option=com_automb&view=detail&id=141584

Zsoli · http://prohardver.hu/tema/a_nagy_volvo_topic/hsz_1-50.html 2011.12.08. 01:04:01

@streetsta: Ok, csak mondjátok meg neki hogy nehogy elfelejtse, mint Reisz András! :)