Astra-Kupa a Felvonulási Téren

  2011. május 01. - Gulyás G Címkék: kupa elmebaj astra

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Megúszható a bünti a harmincas táblánál!
2011-11-29 17:22:00

Hiba a mátrixban – gondoltam először, mert más ésszerű magyarázat hirtelen nem jutott eszembe, mikor

Injektor és szeneslapát
2011-07-21 06:00:00

– Melegszik a főtengelycsapágy! – Kenünk, vagy állítunk? – Állítunk! – 30-32-es kulcs, pajszer

Megvesztegethetetlenségeskedéseitekért
2011-06-27 18:05:00

  Legalább tizenöt vodkát ivott aznap este egy bárban az a tiroli férfi, akinek egy közúti ellenőrzésnél

Közveszélyes az öko-kamion
2011-05-22 08:00:00

Az ECO-üzemmódba kapcsolt kamion ugyanis nem más, mint egy gördülő forgalmi akadály. A mögötte tucatszám

„Szegény fiúk” – gondoltam, miután sikerült lefékezni a mérsékelten kivilágított Opelt toló fiatalok mögött a Dózsa György úton a középső sávban. Hirtelen elemi erővel törtek fel a Zaporozseccel és a Fieróval szerzett ifjúkori élmények: amennyit azokat toltuk-húztuk annak idején, azzal simán benevezhettünk volna egy Balaton-kerülő versenyre. Nem volt teljesen egyértelmű a helyzet, mit keresnek a középső sávban és miért indexelnek balra, így jobb híján élő elakadásjelző háromszögként gurultam mögöttük egy darabig. Nem kell ötvennél sokkal gyorsabban menni ahhoz, hogy benézzen az ember egy ilyen szitut.

Balra záróvonal és másik három sáv, jobbra sokáig magas járdaszegély. Talán ötven méter után a zebránál ki tudnak állni – gondoltam, de nyílegyenesen tolták át a gyalogátkelőn, majd a következő lámpás kereszteződésen is. Itt kezdett gyanússá válni, hogy a srácok talán fogadásból tolják végig az Astrát a Felvonulási tér teljes hosszában, vagy valami hülye vetélkedő kellős közepébe csöppentem, és mindjárt rám kiabál a rendező, hogy húzzak onnan, mert így nem elég izgalmas.

Egy sarokkal odébb a lámpánál már a piroson tolták át az autót: biztos ez a következő szint. De vajon hány életük lehet?

- Mégis meddig toljátok? – kérdeztem, amikor feltűnt a Szépművészeti Múzeum gyönyörűen kivilágított épülete előttünk. A benzinkútig – szólt a válasz, amire aztán tényleg nem számítottam. Az a javaslat, hogy ezt esetleg tehetnék a szélső sávban is, nem talált meghallgatásra, így továbbra is a középsőben haladtunk el jobbról a hét vezér, balról egy villogó rendőrautó mellett, de egyikük sem látta szükségesnek, hogy beavatkozzon az események alakulásába.  

Több, mint egy kilométer tolás után, a vasúti felüljáró felé az út lejteni kezdett, az Astra szép lassan gyorsult, amire a két fiatal különbözőképpen reagált: egyikük futólépésben követte a kocsit, másikuk enyhén oxigénhiányos állapotban lecövekelt a háromsávos út kellős közepén, és úgy maradt. A történet mindezek ellenére végül happy enddel zárult: az Opel lendületből befordult a felüljáró utáni kúthoz, és amennyire a tükörből látszott, a másik fiatalt sem ütötte el senki.

A tanulság levonását az olvasóra bízom. Talán csak egyetlen dolgot emelnék ki: attól, hogy az ember gyalogosként, vagy bringásként kiválóan látja és érzékeli a körülötte zajló eseményeket, még egyáltalán nem biztos, hogy az ötvennel, vagy gyorsabban közeledő autós időben észreveszi és reagálni tud arra, amire egyáltalán nem számít.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr162855771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vasember 2011.05.01. 18:24:30

Szegénység van,és eszetlenség.Napokban láttam a benzinkúton tankolni a nagy fekete BMW-ét 2.000.-Ft.-ért.Én meg löktem 18.000.-Ft.-ért a közel húsz éves 1.4.-esbe.

motor77sport 2011.05.01. 18:26:41

Az talán egyszerűbb lett volna, hogy egy üdítős palackkal elbuszozik a kútig, meg kicsit kevésbé életveszélyes.

Leadfoot 2011.05.01. 18:28:49

De bakker... eltolni a kocsit az elég messze lévő kútig? Mi a rákért nem sétáltak odáig, kértek egy kannát, és szambáztak vissza az üzemanyaggal?

A kutasoknak általában van kölcsönkannájuk, vagy ha nincs, akkor lehet venni a kúton.

AciDuzzu 2011.05.01. 18:31:08

Van néhány ötletem mit kellene az ilyen ökrökkel csinálni, de [pláne] így vasárnap egyik sem szalonképes.

___chm___ 2011.05.01. 18:31:42

szombat hajnali 2 kor 60 környékén jöttem, mikor is egyszer csak 15 méterrel előttem megláttam egy srácot, aki gugolt az út közepén fekete ruhában és valami sönt v miatökömöt próbált elterelni az út közepéről... az egy dolog h ő látott engem már messziről, de könyöröm, gondolkodhatna... 4 kerékkel csúsztam felé, mikor elugrott... szörnyű h egyeseknek ennyit ér a saját életük

Ppix 2011.05.01. 18:32:34

Ebben az a fő gáz, hogy ha véletlenül elüt valaki pár ilyen Darwin díjas idiótát, akkor lecsukják, pedig nem biztos, hogy kár értük...

Leadfoot 2011.05.01. 18:33:31

@vasember: Én ezen nem botránkoznék meg, szoktam én is ennyiért tankolni, több okból is.

98-ast pl. elég kevés kúton lehet már kapni, és ha pont akkor kell tankolnom, mikor nem esik útba vagy nem akarok arra kerülni, akkor tankolok 95-öst 2-5ezerért. (Azzal is elmegy a kocsi, csak a 98-ast jobban szereti.)

Rocko- 2011.05.01. 18:38:44

Gusztáv!
hogy díjra gyúrtak, azt eltaláltad. csak azt nem, hogy Darwin-díjra.

"streetfighter" 2011.05.01. 18:42:44

@Leadfoot:
A mai benzin árak mellet 98 as?
Röhejesek ezek a német turbók. :)
Vagy tévedek?

"streetfighter" 2011.05.01. 18:47:51

Legalább láthatósági mellényt felvettek volna a baromarcúak.
Ha valaki elütütte volna őket, akkor semmi szankciót nem alkalmaztam volna ellene.
A rendőrökön meg nem csodálkozom, hogy nem intézkedtek, hülyék mint a segg.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.05.01. 18:48:39

Mit vártok ilyen idiótáktól? Már ahhoz is jó adag balfaszság kell, hogy kifogyjon az üzemanyag, ez már csak egy kis plusz :)
Csak az a baj, hogy ha valaki véletlenül elüt egy (két) ilyen szerencsétlent, akkor ő lesz a bűnös :(

mylon 2011.05.01. 18:49:59

vasember: látod ez a különbség: a te autód 18.000 ezret eszik meg ugyanannyi km-en, a bmw meg 2000-t. :DDD

Gerysson 2011.05.01. 18:51:51

Az ilyen idióta öngyilkosok, ne csodálkozzanak, ha kilapítják őket!

Brigi \"B. A.\" főnöke 2011.05.01. 18:54:37

Autót kézzel tolni, amikor nincs tükörjég, OMG!

A szerző autójával simán el lehetett volna tolni a kútig, ha már nincs kötél... lépésben haladva semmi baja nem lett volna egyik kocsinak sem.

hanyasvagytedisznó 2011.05.01. 18:57:00

@Ppix: ha elütnéd őket,kizárt hogy téged hozzanak ki hibásnak!egyértelműen barmok.

Leadfoot 2011.05.01. 18:57:37

@"streetfighter": Nem tévedsz. Benzinből meg mindegyik drága, nem csak a 98-as... :-(

De amennyit autózom, maximum havi 2000 forint plusz a 98-assal tankolás, szóval nem nagy ügy.

TSiga · http://alfaamore.hu 2011.05.01. 18:57:39

Ezek is nagy marhák, meg a rendőr is, aki nem csinált semmit. veszélyes lett volna kiszállnia a kocsiból még elütik az Opellel és ugrik a nyugdíj...

Alikam 2011.05.01. 19:00:11

@Brigi \"B. A.\" főnöke: idegennek segíteni autót eltolni vontatni? Ugyan.

Én egyszer a lakhelyemtől 1 kilométerre robbantam le. a közeli benzinkúton 10 autóst kérdeztem meg, hogy pénzért(!) elvontatnának e egy kilométerre. Egyik sem akarta vállalni.

Nesze neked segítőkészség.

kabelbarat (törölt) 2011.05.01. 19:04:08

Valóban hülyeség amit csinálnak. Ennek ellenére nem tetszik a cikk konklúziója. Igenis olyan sebességgel, odafigyeléssel kell közlekedni, hogy akkor is meg tudj állni, ha egy sötét ruhás ember álldogál az úttesten, ugyanis ez nem különösen ritka jelenség. Ha ilyenből baleset van, akkor a vakon vezető legalább annyira hibás mint az úttesten császkáló.

CJKrisz 2011.05.01. 19:04:48

@vasember:
Na ez a különbség a vagizós tahó, meg aközött, aki az autóját a mindennapok használati eszközének tartja. Neki a BMW úgy van, hogy a segge ugyan kilóg a gatyából, de 50 éves hitelre megvette, még az unokája is nyögni fogja a hitelt. Mert ő nagyon vagány. Neked viszont van egy saját autód. Nem lehet felvágni vele, de a te tulajdonod. Szinte az összes ilyen 10 millás, vagy drágább autóval járó szarházi ugyanebben a cipőben topog. Csak a hitelből vagánykodik. Még. Aztán majd jár gyalog.

fetyisob 2011.05.01. 19:08:05

én egyszer Hegyeshalomtol huztam egy autot az elsö kutig! azt nem mondta hogy köszönöm!
azota max gyerekeseknek segitek!

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.05.01. 19:11:21

@fetyisob: Ha megállít valaki, akinek kifogyott a benzinje, max. kiröhögöm, és megyek tovább. Köcsög-e vagyok-e? :)))

Leadfoot 2011.05.01. 19:11:57

@CJKrisz: Te most tényleg pontosan felvázolod valakinek a jellemrajzát, anyagi helyzetét az alapján, hogy valaki leírta, az illető mennyiért milyen autóba tankolt?

Hát, te tudod...

"streetfighter" 2011.05.01. 19:13:59

@kabelbarat:
Arról nem hallottál, hogy ilyen esetben KÖTELEZŐ a láthatósági mellény használata?

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.05.01. 19:14:27

@Leadfoot: Hát, pedig nincs messze az igazságtól :) Jó, nem minden esetben van így, de legtöbbször igen :)

"streetfighter" 2011.05.01. 19:17:46

@Leadfoot:
Csak húztalak. :)
Egyébként a mostaniakban nem írják elő "kötelezően" a 98-as használatát.
A szalonokban legalább is ezt szokták mondani, mert érdeklődtem.

Leadfoot 2011.05.01. 19:21:20

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Mellesleg nagy fekete béemvé lehet ez is:

www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/525/bmw_525_525tds-4436809

meg ez:

www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/520/bmw_520_520d_touring-4449961

Aztán fele annyi, mint egy valamirevaló új Suzuki... :-)

Szóval az alapján megítélni valakit, milyen autóba és mennyit tankol... azért necces.

Cooper911 2011.05.01. 19:22:24

Tehát elmentek a rendőrök mellett akik nem is szóltak rájuk? Mondjuk ha villogott a fényhíd akkor éppen intézkedtek, na de akkor is.

repecs 2011.05.01. 19:23:53

A rendőrök mé intézkedtek vóna? Nem lehetett őket gyors-tolásért megbüntetni.

Cooper911 2011.05.01. 19:25:15

@vasember: "Szegénység van,és eszetlenség.Napokban láttam a benzinkúton tankolni a nagy fekete BMW-ét 2.000.-Ft.-ért."

Nem értem miért mondják, hogy drágul a benzin én ma is 2000ért tankoltam :D

Anno én is mindig 2000ért tankoltam, de akkor még egy hétig eljártam annyi üzemanyaggal pedig nem 6-7litert evett az a kocsi :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.05.01. 19:25:30

@Leadfoot: No ja, de aki manapság "nagyfeketebéjemvét" emleget, az valószínűleg nem ezekre gondol...mellesleg ezek a talicskák se jók másra, mint magamutogatásra :)

Egyébként meg valaki elmagyarázhatná nekem, hogy mi értelme van 2000 forintonként tankolni. Az elhasznált üzemanyagot így is, úgy is bele kell tankolni, ha nem egyszerre, akkor 10-szerre...mondjuk való igaz, hogy ha egyszerre tankoljuk tele az autót, akkor kevesebbszer fordulhat elő, hogy tolni kell :D

Cooper911 2011.05.01. 19:26:39

@repecs: Jah igaz, manapság csak a gyorshajtásért büntetnek. Még pár helyre felszerelik a kamerákat aztán a rendőröket ki is rúgják, a rendszer majd küldi a csekkeket.

2011.05.01. 19:27:27

@vasember: @CJKrisz: ???

Ti most komolyan a tankolt mennyiség alapján mondjátok meg hogy milyen ember az illető? Gratulálok.

Volt hogy hó végére annyira elcsesztem a pénzem, hogy csak egy 2000-es volt nálam amikor tankolni mentem. Beletankoltam, majd 1-2 nap múlva fizetéskor ment tele.
Sőt, volt hogy csak egy kevés hiányzott a tankból amikor úgy adódott hogy egy majdnem ezer km-es útra kell indulnom. Gondoltam mérek egy autópályás fogyasztást, úgyhogy indulás előtt tankoltam bele pár ezerért, hogy tele legyen a tank.

Mindegy, most megtudtam hogy aki 10k alatt tankol az lúzer. Ezentúl odafigyelek. :)

Cooper911 2011.05.01. 19:29:41

@...::: Flúgos Kamionos :::...:

"Egyébként meg valaki elmagyarázhatná nekem, hogy mi értelme van 2000 forintonként tankolni."

A szpojler meg a csipptuning meg a sportléxűrő mit sem ér ha nehéz az autód. Na de ha kevés benya van benne akkor annyival is könnyebb és mindjárt jobban megy a lámpától lámpáig gyorsulás. Vágod? ;)

Leadfoot 2011.05.01. 19:31:49

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Tanult kollégám, GSX-R mondott egy példát, mikor lehet ilyen helyzet. Én már említettem egy másikat (98-as kéne, nincs a közelben).

De mostanában pl. kölcsön szokta kérni a kocsimat a tesóm, én meg olyan áldott jó bratyó vagyok, hogy mindig odaadom, de tankolni baXik bele, szóval sokat nem tankolok, mert akkor kiautózza. :-)

Phrascarica 2011.05.01. 19:32:12

@Leadfoot: "van kölcsönkannájuk, vagy ha nincs, akkor lehet venni a kúton.
"
Aztán ha nincs 3000 Ft-juk benyára akkor lesz kannára?

Leadfoot 2011.05.01. 19:33:13

@"streetfighter": Érten én a tréfát. :-)

Az enyémben sincs kötelezően előírva, sőt, le van írva, hogy 95-tel is simán elmegy, csak csökkenhet a teljesítmény. Azt meg nem komálom. :-D

vmaast 2011.05.01. 19:33:41

@kabelbarat: Hát ezt bizony nagyon nem jól tudod. A KRESZ egyik alappillére ugyanis, amit az első mondatok közt említ meg, a "másoktól elvárható viselkedés". Nos a belső sávban kóringyáló kivilágítatlan gyalogos nem elvárható viselkedés. Ez a kitétel egyébként csak elsőre vicces, de ha belegondolsz, a mellőzésével szinte bármelyik szabályt, illetve annak betartását meg lehetne cáfolni, illetve indokolatlan felelősségmegosztást is eredményezhetne.

United Steaks 2011.05.01. 19:33:43

Egyszer tankoltam taknyos koromban (kb. 15 éve) valami 500-ért apám ezerkettesébe. A kutas megkérdezte, hogy hova megyek, egészen a sarokig? Hehe, ciki volt, de azért lennék újra 17...

Leadfoot 2011.05.01. 19:34:20

@phrascarica: Aztán ha van 300ezer forintjuk Astrára, akkor nincs kannára? :-)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.05.01. 19:36:43

@Leadfoot: Viszont ha keveset tankolsz, akkor meg tolhatja a kútig, ugye? :))))))
Vágom ám, legközelebb én is így csinálom :DDDD

Leadfoot 2011.05.01. 19:38:51

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Frászt, akkor kénytelen tankolni, hogy a jó édes anyját! Akarom mondani, anyámat. :-D

Phrascarica 2011.05.01. 19:40:07

@GSX-R: "Mindegy, most megtudtam hogy aki 10k alatt tankol az lúzer. "
A Smartba még sohasem sikerült 10.000 Ft felett tankolni pedig 98-assal megy, de ha így megy fel a benya ára akkor van még 2-3 hónapom és elérem azt hogy nem leszek lúzer :)

rotok 2011.05.01. 19:41:51

jól van, basznátok el egymást, ha már úgyis száguldoztok a város közepén + basztok megállni a piros lámpánál

Phrascarica 2011.05.01. 19:42:27

@Leadfoot: egyáltalán nem biztos hogy saját autó -gondolok itt pl. a bank autójára..., de el tudom képzelni hogy valaki leszívta nekik a benyát.

Alf (törölt) 2011.05.01. 19:45:17

idióták... (vesznek egy 2 l-s vizet az éjjelneppaliban ,és teletankolják...)

Leadfoot 2011.05.01. 19:45:45

@phrascarica: Annyira le lehet szívni, hogy a pár kilométerre lévő kútig ne lehessen elgurulni?

Fenntartom, hogy autót a messze lévő kúthoz tolni hülyeség.

___chm___ 2011.05.01. 19:46:37

hát ma is tanultam valami, akkor ezek szerint mert egyetemre járok és ösztöndíjból élek/tankolok lúzer vagyok. érdekes ez a mai világ

Leadfoot 2011.05.01. 19:47:10

@Alf: Az meg a másik. A kúton vagy egy non-stopban mennyibe kerül egy ásványvíz vagy üdcsi, ami a nagyobb szájú flakonban van? 400 forint? Akinek annyija nincs, az tényleg ne autózzon...

Hang Loose 2011.05.01. 19:48:53

"akkor is meg tudj állni, ha egy sötét ruhás ember álldogál az úttesten"

Muhahaha...

vasgyuszi 2011.05.01. 19:49:05

Faszfejek országa...

Mewo 2011.05.01. 19:52:05

@Leadfoot: Velem az is előfordult,hogy kölcsönkértem a nagy ezüst Bmw terepjárót,mert költöztem és hát nem akartam úgy visszaadni,hogy a kiautózott üzemanyag nincs benne,így 2000ért tankoltam.

Mewo 2011.05.01. 19:56:50

GulyásG:
Jót cselekedtél,kevesekben van meg akár csak a szándék is.

''autónepper.'' 2011.05.01. 19:57:28

GSX-R saját kocsimba én is mindig tele tankolok szal én nem vok se lúzer se balfasz:D de azokba amik a telepen vannak azokba csak is egy 1zresért:)

misi107 2011.05.01. 19:58:00

Én kispókommal (amíg megvolt) húztam mitsubishitől kezdve a fordon át jópár autót,aminek kifogyott a benzinje vagy szimplán leállt.Még a szlovák is megköszönte,amennyire tudta.Lehet hülye vagyok,de ha valakit ilyen szituban látok,akkor megkérdezem segítsek-e.A kedves cikkíróban ez nem merült fel?Nekem például jól esett a kies mellékúton fakidöntés után,hogy minden arrajáró (félóránként egy...) rákérdezett,kell-e valami.Szóval ez is magyarország és magyar morál.

Canis Lupus Libertas (törölt) 2011.05.01. 19:58:02

Egyszer a reggeli csúcsban a kocsim feladta a küzdelmet a Pacsirtamező út felől az Árpád-hídra felhajtás közben. Ez belső sávot jelentett akkoriban. A kocsi kicsi, én elbírtam, de kisorolni a sok fasz véletlenül sem engedett. Inkább egymással birkóztak, torlódtak, ahelyett, hogy hagytak volna elhúzni... (fővárosiak, sietnek...) A Margit-szigeti lejáró előtt közvetlenül tudtam kierőszakolni magam a sok gyökér közül. Az élményt nem kívánom senkinek. Azóta persze aPOLlO is és én is jól vagyunk, az akkori többi "résztvevők" bekaphatják! Annak a két autósnak, akik megkérdezték, hogy segíthetnek e, innen is köszönöm!

Garp 2011.05.01. 19:59:59

Hülyeség ellen se oltás, se törvény, se biztosítás.

az ami nem. 2011.05.01. 20:03:12

"@...::: Flúgos Kamionos :::...:

"Egyébként meg valaki elmagyarázhatná nekem, hogy mi értelme van 2000 forintonként tankolni."

A szpojler meg a csipptuning meg a sportléxűrő mit sem ér ha nehéz az autód. Na de ha kevés benya van benne akkor annyival is könnyebb és mindjárt jobban megy a lámpától lámpáig gyorsulás. Vágod? ;) "

na meg ugye kevesebbet is fogyaszt ha kisebb a suly. lehet en is kevesebbet tankolnek ha lenne kedvem mindig megallni tankolni, es maris megsporolnek par liter benzint evente

-Gabi- 2011.05.01. 20:06:14

Szerintem a Kerepesin az OMV közelebb lett volna.Ha már mindenképpen tolás....

Telek 2011.05.01. 20:11:55

@Leadfoot: reménytelen. mol kártyás szerződésünk miatt én is volt már, hogy 2000-ért tankoltam. bmw-be. és akkor mi van? hülye az, aki ez alapján próbál megítélni.

ferossz 2011.05.01. 20:16:08

Szerencsétlenek. Tényleg nem volt senki, aki megkérdezte volna mi a baj ? Ha ott lettem volna, biztosan megállok. Lehet, h a középső sávban.......

Leadfoot 2011.05.01. 20:17:20

@Telek: Tényleg, ilyet én is csináltam már. Csak Suzukiba. De biztos jobb lett volna, ha a tömött M0-on állok le, mert kifogy a nafta, mintha bemegyek a Shell-re 2000-ért tankolni, és lúzernek néznek. :-)

nov2016 2011.05.01. 20:18:18

@Cooper911:
"A szpojler meg a csipptuning meg a sportléxűrő mit sem ér ha nehéz az autód. Na de ha kevés benya van benne akkor annyival is könnyebb és mindjárt jobban megy a lámpától lámpáig gyorsulás. Vágod? ;) "

Csikó koromban mindig max. féltank benzinnel jártam. :) Csak hosszú utak előtt nyomtam tele, hogy ne kelljen annyiszor megállni.

Ez az Astra meg jól fogyaszthat, csak megfelelően sokat kell tolni. :D

+10% 2011.05.01. 20:20:54

hát ez valóban darwin díj gyanús. Hülye barmok egyáltalán nem gondolnak magukon kívül senkire (középső sávban hajtás a szélső helyett, piroson átgurulás). 'A többi autós nyugodtan megpukkadhat, aki épp ugyanazon az úton vezet, vagy épp átmenne a saját, zöld! lámpáján.' Nem tudom, a bkv nekik szinten aluli? És a rendőrök is hülyék, fent soroltak olyan kresz szabályokat, ami alapján feltehőten végül nem azt hoznánk ki vétkesnek, aki tfh elütötte volna őket, hanem ezeket a dilinyósokat tették volna felelőssé, na szóval ezen kresz szabályok alapján kellett volna a rendőröknek is megbüntetnie őket.

United Steaks 2011.05.01. 20:22:55

Majmok bolygója. Az egyik fasz fele annyi idő alatt megjárta volna a kútig, és csak ő izzadt volna meg, de nem ennyire...Nem beszélve arról, ha valaki utoléri Őket...

Hurri Kán 2011.05.01. 20:23:31

Hát Istenem, nem ott álltak sorba, ahol az eszet osztották, vagy mire odaértek, elfogyott.
A rendőrök meg minek foglalkozzanak velük, ha nem tudják őket minimum 50.000 forintra megbüntetni. Anélkül az intézkedés improduktív.

Telek 2011.05.01. 20:27:35

@Leadfoot: ha pedig tele tankolom 30000-ért, akkor meg burzsuj f.sz vagyok, úgyhogy tökmindegy. :D

soproni1 2011.05.01. 20:34:58

@Telek:

nemsokára kapsz egy vagyon ellenőrzést !
A kúton majd kérik az adószámod .

Tényleg röhej az 5000-ért tankolás a csilivili autóba.

United Steaks 2011.05.01. 20:35:09

Mostanában kénytelen vagyok 10.000.-ért tankolni, mert kevesebb gázolajhoz nem merem hozzáönteni a
20 liter használt étolajat...

soproni1 2011.05.01. 20:36:48

@A nevem Nick.:

A műanyag kanna 1200,-. ! Az 3 liter benzin ezeknek a ruppótlanoknak.
Ennyi naftával el lehet menni a diszkóig.

United Steaks 2011.05.01. 20:38:54

@soproni1:
Az igaz, de ilyen büdösen minek...

MM. 2011.05.01. 20:45:20

én is 2000ért tankolok a nagy fekete BMWbe, mivel LPG-vel hasznalom. Indításkor kell a benya, sokat nem rakok bele mert jobb a friss.

Cadaver!! 2011.05.01. 21:02:03

Kb. másfél éve én is jártam így, kb. 1 kilométerre a kúttól elfogyott a benzin. Tolásról szó sem lehetett, mert addig meg kellett volna mászni egy kisebb dombot. Jobbra lehúzódni nem lehetett, mivel ott árok van, balra elvileg le tudtam volna állni, de gyakorlatilag lehetetlen volt, ugyanis vagy jöttek szembe, vagy ha nem a mögöttem lévő türelmetlen vágott ki és előzött meg. Végül eltoltuk egy kereszteződésig az autót, hogy legalább a főút ne duguljon be teljesen, majd fater elment a kútra, én meg biztosítottam a helyszínt.
A legjobb az volt, hogy a kúton néztek faterra értelmetlenül, hogy akkor ő most kérne egy kis benzint, kanna nem volt, sem semmilyen más segítség amit a kutas felajánlott volna. Úgyhogy fater kukázott egy ásványvizes palackot, meg egy darab kartont, ami kompenzálta az üveg rövid nyakát. Jah, Mol kút volt... Legalább kaptunk pontot, amit macira lehetett beváltani. Nagyszerű.

Ottopappa 2011.05.01. 21:05:22

A kevés tankolásról meg annyit, hogy mióta kilopták a benyámat egyszer, azóta én is inkább többször kevesebbeket rakok a gépbe, hogy ha már ilyen van, ne túl sokkal húzzanak le. Persze azóta van dupla zár is a tanksapkán, de azért akkoris...

min 2011.05.01. 21:05:31

Én találkoztam a Margit körúton egy sráccal akinek szintén kifogyott a benyája.Egyedül küzdött szegény én meg kötélvégre vettem és elhúztam a legközelebbi kúthoz.
Ezt miért nem tudta megcsinálni a posztoló ha már annyi ideje volt, hogy végigkamerázza őket. Onnan nincs 500m a Mol kút...

venszivar 2011.05.01. 21:06:35

@MM.: Vajh miért jobb a friss ?! Iszod is?

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.05.01. 21:07:10

VW Lupo 3L TDI,Audi A2 3L TDI:
7000 ért lehet teletenkolni,és azzal 600 kilómétert gond nélkül el is megy.

Leadfoot 2011.05.01. 21:17:35

@Cadaver!!: "Akkor kérnék egy szatyor benzint!" :-)

Leadfoot 2011.05.01. 21:20:24

@soproni1: "Tényleg röhej az 5000-ért tankolás a csilivili autóba."

Fönt a kommentelők összeszedtek vagy egy tucatnyi teljesen életszerű helyzetet, mikor teljesen normális, hogy az ember csak pár ezresért tankol.

Egyébként nem is nagyon értem, az emberek miért vájkálnak a másik zsebében. Na mindegy, majd én is jól lelúzerezem, aki a boltban csak 1,5 liter ásványvizet vesz előttem, mikor látszik rajta, hogy kettőt is vehetne... :-)

akiak 2011.05.01. 21:24:30

Ennél sokkal jobbat láttam, igazt azt világosban..Jövök a Hungária krt.-on a Kerepesi út felől, kanyarodnék rá a gyorsforgalmira(M3 kivezetőre),kis dugó van, mire odaérek a "probléma" mellé, látom,hogy hárman tolnak egy ezeröcsit fel ott az emelkedőn,rá a gyorsforgalmira.Mivel egyesben mentem mellettük, megkérdeztem,hogy miért nem arra a kis átkötő útra tolták ami ott van, erre azt a választ kaptam,h ne magyarázzak már :)

Gulyás G 2011.05.01. 21:44:15

@min: "kötélvégre vettem és elhúztam a legközelebbi kúthoz. Ezt miért nem tudta megcsinálni a posztoló "

Jogos a kérdés: nem volt kötél egyikünknél sem, ezt viszonylag hamar megtárgyaltuk.

min 2011.05.01. 21:51:06

@akiak: Lehet, hogy ha azt kiabáltad volna ki az ablakon, hogy "tudok segíteni?" akkor másképp válaszoltak volna.
Azért látszik a kontraszt, hogy az autósok milyen nagy ívben leszarják a másikat mikor az bajban van. Ellenben a bringásokkal, motorosokkal akik sokkal segítőkészebbek egymás iránt.

biohazard 2011.05.01. 21:53:14

@Leadfoot: Nem teljesen értele, 100-ast majd' minden kúton lehet kapni, vagy az már túl jó bele?

Amúgy meg egy bizonyos teljesítmény felett úgysem lehet érzékelni, ha csökken a teljesítmény :)

kabelbarat (törölt) 2011.05.01. 22:21:50

@vmaast: Nem tudom, hogy milyen jogi következményei vannak annak, ha elüt az ember egy szabálytalan, kivilágítatlan gyalogost. De ha Budapesten közlekedsz, akkor rendszeresen találkozol az úttesten korzózó kivilágítatlan részegekkel/kéregetőkkel/idiótákkal/kerékpárosokkal. Emiatt, és sok más miatt is, úgy kell közlekedni, hogy belásd a féktávodat, még sötétben és esőben is. Nem mondom, hogy nem büntetendő, felelőtlen, hülyeség amit a srácok csinálnak, de egy balesethez kell még egy felelőtlen vezető is.

nyehehe 2011.05.01. 22:32:43

Én kénytelen vagyok ötezresével tankolni mert sajnos a cigók rájárnak a kocsimra. (XIII ker)

A srácokhoz: hiányoltam a cikkből, hogy a srácokat elküldte a jó kurva anyjukba. Csak úgy nevelési célzattal.

fda 2011.05.01. 22:37:36

Érdemes játszani a 2000 forintos tankolásokkal. Egyszer-kétszer úgyis biztos sikerül elnézni, és az autó igen szereti ám, ha kifogy az üzemanyag.

A feleségem kétszer kifogyasztotta, több tank benzin ára, mire helyrehoztam az autót...

nyehehe 2011.05.01. 22:43:23

@fda: na ez meg milyen autó?

kzolika 2011.05.01. 22:43:34

@nyehehe: Hol a XIII-ban? Nálunk Újlipótban ilyenről még nem hallottam.

kzolika 2011.05.01. 22:46:44

Mi meg múltkor mentünk az M0-son M5 felől éjszaka. A diósdi lehajtó előtt 1 km-rel egy rendőrautó fényhíddal haladt lépésben a leállóban. Amikor odaértünk, kiderült, hogy egy pótkocsis biciklist kísért. Az idióta az M0-son túrázott. Ha a rendőrök nem hajtják le a kurva anyjába Diósdnál, ment volna vajon tovább?

gramercy 2011.05.01. 22:49:07

@kabelbarat: te sem ültél még volám mögött

kzolika 2011.05.01. 22:49:42

@CJKrisz: "Szinte az összes ilyen 10 millás, vagy drágább autóval járó szarházi ugyanebben a cipőben topog. Csak a hitelből vagánykodik."

Ezeknek jó része céges és ezek egy része ráadásul üzemanyagkártyás. Leszarják az üzemanyag árát.

Ppix 2011.05.01. 22:51:19

@hanyasvagytedisznó:
Bár igazad lenne, de képzeld el, valaki melóból megy haza este 11-kor vidéken valami dombos úton, kicsit siet, mondjuk 110-el.
Jönnek szembe, tompítottra vált, aztán egy kisebb domb mögött a töksötétben késve veszi észre a sávjában kerékpárt toló vagy azon dűlöngélő részeget.

Azt nem biztos, hogy meg fogják állapítani, hogy az idióta a sáv közepén ment, de a "gyorshajtást" igen...

nyehehe 2011.05.01. 22:54:01

@kzolika: Na jó.Ott tényleg kisebbség a kisebbség. De a Kassák Lajos környékén gyakran portyáznak.

kzolika 2011.05.01. 22:58:27

Swift valami 40 l-es tankkal, de nem szeretem, ha negyed alatt van, sőt, ha fél alá megy a mutató, már tankolok, akár 2-3 naponta, mert mi van, ha hirtelen kell indulnom valahova. Szóval átlag 18-20 l-eket tudok tankolni, igaz azt nem pisztollyal a kezemben, erősen figyelve a számlálót, hol állítsam meg, hanem kattanásig. Hiába na, megtudtam, hogy lúzer kisköcsög vagyok.

norgul 2011.05.01. 22:58:55

A rendőrök úgy látom elfoglaltak voltak, és különben is azt látták, hogy két mókus tol egy kocsit a haverjuk meg hátul kiséri öket egy másik kocsival, hogy ki ne lapítsák őket.

Ppix: a féknyomból és a kocsi sérüléseiből tökéletesen meg lehet állapitani hol tekert a bicajos

kzolika 2011.05.01. 23:01:28

@nyehehe: Ja, Újlipótban valahogy nem bírják egymás szagát. Pedig érdekes módon volt a történelemnek olyan időszaka úgy 70 éve, amikor együtt mentek táborozni ilyen Auschwitz-szerű helyekre. Na jó, ez morbid volt, de igaz.

olcso 2011.05.01. 23:15:06

Ez tök "érdekes" cikk...

kabelbarat (törölt) 2011.05.01. 23:25:45

@gramercy: Szerintem meg te nem szoktál péntek/szombat éjszaka Budapesten közlekedni. Ennél sokkal cifrábbak szoktak előfordulni.

=Daniken= 2011.05.01. 23:29:41

Az összes fasz előkerült tavasszal...komolyan mondom. A hétvégi vezetőktől a boyracer kis köcsögökig mindenki...nem beszélve azokról a nagyautós barmokról, akik egy db tetves helyért bevágnak eléd és elveszik a féktávodat piros lámpánál, érkezés-lassítás közben.

Rocko- 2011.05.01. 23:36:45

@nyehehe: bármelyik.
amiben mondjuk a gázolaj hűti az üzemanyagpumpát.
vagy amelyikben évek alatt leülepedett a kosz, és felszívja a rendszer.

kzolika 2011.05.01. 23:44:56

@=Daniken=: És hála a Jóistennek 1-2 hete előkerültek a motorosok is. Sok egészséges fiatal vese, meg máj, meg ki tudja még mi.

Gordini 2011.05.02. 00:22:16

@Rocko-:
Bizony,bizony. Hülye megoldás szerintem,ráadásul az enyémben kettő van:egy a tankban,egy a motortérben. Ha kipurcan(na) hűtés hiányában a hátsó,úgy rövid idő alatt kinyírja az elsőt is. Dupla öröm.

R242 2011.05.02. 00:31:43

Kár, hogy nem verte telibe őket senki!!! Az ilyen ön és közveszélyes barmokat ki kell tiltani a közútról, nagyjából örökre.
Most sajnálom, hogy nem voltam ott, és nincs egy H1 Humvee-m :D

vmaast 2011.05.02. 00:58:03

@Rocko-: Me' üzemanyagszűrőről nem hallottunk még ;-)
Kendácsolt, és/vagy nem karbantartott autókat hagyjuk ki a beszélgetésből...

BUD 2011.05.02. 05:48:29

Jaj már nálam is volt olyan, hogy kifogyott a benzin. Elmentem a kis kannával a legközelebbi benzinkútig. Ha meg nincs valakinek kannája, akkor a kúton lehet kapni kb. 1 400 HUF. Így tolni egy autót Budapesten tiszta ciki. Ezek biztos parasztok. Én a szerkesztő helyében távolsági fényszóróval és állandó dudálással félemlítettem volna meg a parasztokat. Még megkockáztattam volna egy préselést is a lökhárítóval menjen el a parasztjának a kedve Budapesttől.

BKV reszelő 2011.05.02. 06:04:06

@kabelbarat: Magyarul nem kell autózni? A gyalogos félen semmi felelősség, minden az autóson? Érdekes....pont mint a cigányokkal...lophatnak, mert nyomorognak, ezért nem büntetik őket, hanem jutalomútra viszik, te meg ha megvéded a javaidat, mert a rendőrség nem teszi, mész a bíróságra és a sittre. Véletlenül milyen a színed? :D

isti77 2011.05.02. 06:25:48

"Kár, hogy nem verte telibe őket senki!!!"

Nekem a posztból úgy jött le, hogy az író végig követte őket (legalábbis a Felvonulási tértől), így valószínűleg őt vágta volna telibe az, aki nem számít arra, hogy valaki éjjel lépésben csorog egy háromsávos út középső sávjában.

esef 2011.05.02. 06:32:15

lehet, hogy már valaki írta, ez esetben elnézést:
A SZERZŐNEK ESZÉBE SEM JUTOTT, HOGY:
a) ELVIGYE VALAMELYIK BARMOT A KÚTIG? (addig a másik félretolja)
b) ELHÚZZA KÖTÉLEN AZ AUTÓT A KÚTIG?

Rocko- 2011.05.02. 07:00:58

@vmaast: miért kéne kihagyni a nem karbantartott autót?
egyébként az se örömteli, ha átakarja szívni az összes taknyot a tankból, a szűrő emgteli, aztán utána nem lesz mit szívni.

Rocko- 2011.05.02. 07:20:25

@esef: a) "- Mégis meddig toljátok? – kérdeztem, mikor feltűnt a Szépművészeti Múzeum gyönyörűen kivilágított épülete előttünk. A benzinkútig – szólt a válasz, amire aztán tényleg nem számítottam. Az a javaslat, hogy ezt esetleg tehetnék a szélső sávban is, nem talált meghallgatásra"
b) "Jogos a kérdés: nem volt kötél egyikünknél sem, ezt viszonylag hamar megtárgyaltuk."

Kicsit Karcos 2011.05.02. 08:07:16

Mindenki csinált már faszságot a forgalomban, csak a maga részéről hajlamos betudni annak az ember, hogy csak egyszer nézett be valamit, és különben sem lett belőle semmi baj, míg ha éppen faszságot csinálni lát valaki mást, akkor könnyű levonni a következtetést, hogy mennyi idióta van az utakon, akik _egyfolytában_ faszkodnak.

Igen, én is mentem már ezresért tankolt motorral szar lámpákkal sisak nélkül kétszámjegyű úton sötét éjszaka. Csóró diák voltam, a barátnőm meg szarul, én meg fülig szerelmesen mentem hozzá, ahogy tudtam, hát így tudtam, és nem érdekelt volna senkinek az okoskodása, bármennyire is igaza lett volna. Túléltem, örülök neki, ennyi, ma már megfontoltabb vagyok, és igyekszem vigyázni a nálam felelőtlenebbekre is. Majd egyszer ők is felnőnek, ha addig nem basszák el őket.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2011.05.02. 08:11:31

@Gulyás G: Azért nem volt nálad kötél, mert már elfelejtetted, hogy milyen érzés szar autóval járni? :)

Nálam mindig van, bár nem profi cucc, csak a filléres, teszkógazdaságos. Állítólag hamar elszakad, de ha csak arra jó, hogy egy főútvonalról le tudják vele húzni az embert az első kevésbé forgalmas becsatlakozásig, és nem kell a forgalomban csápolni, trélerezni meg tologatni, akkor már megérte.

vicsigabi · http://vicsigabi.blog.hu 2011.05.02. 08:50:33

Egyszer valamikor egy néni bolyongott egy benzinkútnál, hogy elfogyott a benzinje, és ellopták a pénztárcáját is meg mindenét és mindez Dunakeszin volt és a néni valahová a Balatonra ment - tán mert arrafelé lakott? Már nem emlékszem. Szerencsétlen állítólag órákon keresztül kóválygott, míg végül én adtam neki 2000 Ft-nyi benzint, bár abban sem voltam biztos, hogy elég lesz neki "hazáig".

Ezeknek valószínűleg én sem segítettem volna. Tolják ki az autót az út szélére és hívjanak szerelőt vagy akárkit, de ha baromságot csinálnak, abban nem vagyok partner.

akos696 · www.focusauto.hu 2011.05.02. 09:05:44

@kzolika: Jaj ne már megint ez az olcsó szöveg, mintha minden motoros egyforma lenne. Én is mondhatnám, hogy minden suzukis egy balfasz, vezetni nem tudó vasárnapi mazsola, aki egy potenciális életveszély magára és másokra nézve, de nyilván nem így van, nem mindenki ilyen. :)

Én 1600 körül szoktam teletankolni a Scarabeomat és 2 hétig eljárkálok vele. Ennél nincs olcsóbb (max a bringa), gyorsabb és praktikusabb közlekedés a városban. persze a suzukisokra figyelni kell, veszélyesek ránk nézve.....;)

De még ,ha a 750-essel is megyek, annak is nagyságrendekkel kevesebb a károsanyag kibocsáltása és a fogyasztása, mint a legtöbb autónak. 7e-ből az is telemegy és akár 350km-t is elporoszkál.

Samu24 2011.05.02. 09:11:45

@scheerti: Miért? Milyen autója van a szerzőnek?

Shadowbull 2011.05.02. 09:20:07

@Gulyás G: Na ez az amin csodalkozom.

Maganal meg raketaveto meg doglott kismacska is szokott lenni, hatha, az kell majd eppen.

Nemhogy kotel.

sb

Kalokagathia 2011.05.02. 09:21:40

@nyehehe: "a cigók rájárnak a kocsimra"

A XIII. kerületben? Pontosan melyik környéken? Ne vicceljünk már. Én a VII-ben lakom, ott jóval több a cigány, de még csak nem is hallottam benzinlopásról.

w124 2011.05.02. 09:32:03

'95.-óta autózom. Mindig csóró kutya voltam de az alufelninél meg a fasza rádiónál, fontosabb volt, hogy az autó üzembiztos legyen, és legyen benne benzin is.Soha nem fogyott ki a benzinem. Persze itt is ez a kisebbik baj. A nagyobbik, hogy az út közepén tolta szarját. Nappal is veszélyes. Azonnal elvenni a jogsiját. Ilyen tetünek inkább adnék fél milliós büntit, mint a vectrás fasznak. Ő megdögölhetett volna, egy család életét meg tönkre tehette volna ha történik valami.

Cecan Basescu 2011.05.02. 09:43:42

@Kalokagathia:
Melyik város VII. kerületében laksz?:) Pont azért nem jellemző annyira a 6-7-8-ban, mert jobban be van kamerázva. A falusi cigányok sem a saját falujukban lopnak (csak max. zőccséget).

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2011.05.02. 09:56:05

@Samu24: Fogalmam sincs, nem vagyok bennfentes. És erről még papírom is van!
Igazából csak vicc volt, hogy biztos azért nincs nála kötél, mert túl jó autóval jár...

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2011.05.02. 09:59:55

Igazából kéne írni egy olyan cikket, hogy random autósokat megkérni egy teszkónál, hogy pakolják ki azt, ami a kocsiban van. Biztos érdekes dolgok kerülnének elő.

gigabursch 2011.05.02. 10:03:32

Darwin-díj esélyesek

rodeo 2011.05.02. 10:46:53

Nem kéne már bevezetni a balra tartást ? Vagy hogy lehessen a belsőben is parkolni...

cso zsi 2011.05.02. 11:42:15

@kzolika: Újlipócia az csak névleg XIII., gyakorlatilag V/B. Anno még a Teréz központhoz tartozott a mostani Radnóti Miklós utcáig, de az "elit" a Dráva utcánál véget ért 40 éve is.
Ahogy bekamerázás is. A néhai "munkásosztály" vagyonkáira meg szüretelni járnak a sajnálandók, és védendők.

pfeilmayer 2011.05.02. 12:11:27

A XIII. ker-ben nem csak Újlipót van bekamerázva. Nálunk Lőportárdűlőn is van jónéhány kamera. Igaz, nem annyi mint a VIII-ban. Én mindig tele tankolom az autót (60 liter...), utcán áll, de soha nem próbálták leszívni az üzemanyagot.

akiak 2011.05.02. 12:20:44

@min: Először is nem kiabáltam nekik..
De szerintem Te se álltál volna meg nekik, ha láttad volna az ábrázatukat...

Myko 2011.05.02. 12:27:48

@Canis Lupus Libertas: Ilyen esemény Apámmal is történt. Bár ő a segítő voltam a történetben. Hungária körúton hatalmas sor,dudálás,anyázás..mi tartotta fel a sort? Egy öreg bácsik a a 4T Trabantján kereste,hogy egyáltalán hol kell kinyitni a motorháztetőt. Apám megállt, mi a baj? hát hogy ő nem tudja de se kép se hang. fel a motorháztető---gyertyapipa leugrott a helyéről, kb 10mp-s munka volt. A sok anyázos,dudálós, bácsikára szúrós szemmel nézős közül egy embernek nem jutott eszébe,h megálljon...ez Budapest

Myko 2011.05.02. 12:29:06

De még hogy a rendőrökben sem volt annyi,h odamenjenek és vagy lesegítsék őket az útról vagy elvigyék őket vagy akármi. Bár gondolom inkább bírságot kaptak volna...bezzeg tegnap volt eszük Badacsonyban szivatni a majálisozó tömegből azokat ,akikkel kicsit elszaladt a ló.

Samu24 2011.05.02. 12:45:00

@Myko: A rendőröknek annyi eszük van, mint egy marék molylepkének...
Elképzelem, ahogy elmennek a két szerencsétlen autótoszogató gyerek mellett:
"Nézd má' azt a két hülyét..." és tova száguldanak. :(

Dr. Pornó Ottó 2011.05.02. 12:59:45

Én 5000-ért szoktam tankolni. Valószínűleg mindig csórónak néznek, de azt a 40-50 kg pluszterhet amit a teletank jelent - mivel nem egy nyomatékgyár - megérzi a kocsim, ezért megyek max 15 kilóval. Csak erre egyik kutas sem gondol. Mondjuk 1 kilométeren belül van 4 kút. Meg keveset is megyek. Így azért könnyű. ;)

Az meg tényleg nagy gyökérség, hogy senki sem állt meg nekik!

bélabú 2011.05.02. 13:10:11

Azért szomorú, hogy arra senki nem gondol, hogy nem szarrágásból meg lúzerségből tankol valaki 3000-ért, hanem mert frankón nincs pénze.

Nem mindenki keres olyan kurvajól, hogy a hónap bármely napján fullra tankolja a kocsit, ami autótól függően 14-18000Ft simán lehet.

Ez ciki? Ciki kevés pézből élni? Akinek kevés pénze van, az ne tartson autót, még egy 20 évest se? De ha kell neki? Úgyanúgy kell neki is, mint annak, aki röhögve tankolja csurig bármikor: viszi a gyerekes suliba, dolgozni jár vele, árut szállít, stb. Le kell őket nézni?

min 2011.05.02. 13:31:11

@akiak: lehet, arról nem írtál...:-)

seagull 2011.05.02. 14:35:09

@kabelbarat: elég nagy marhaság, amit írsz. Ilyen alapon meg kellene állnod minden kereszteződésben , akkor is, ha védett útvonalon haladsz, mert mi van, ha nem adják meg az elsőbbséget. Olyanról hallottál már, hogy bizalmi elv? Ezzel indul a KRESZ tanítás, és alkalmazása szükséges ahhoz, hogy a forgalom tudjon haladni.

kabelbarat (törölt) 2011.05.02. 14:56:54

@seagull: Sosem értettem, hogy emberek, hogyan képesek úgy vezetni, hogy nem látják be a féktávot. Különösen lakott területen. Én úgy vagyok vele, hogy a világot nem tudom megváltoztatni, így csak óvatossággal tudom csökkenteni egy baleset valószínűségét. Persze, nem állok meg minden sarkon, hogy nem jön-e valaki oldalról, de a fékávomat mindíg a látótávolságomhoz igazítom. Ha nem így tennék, pár kutyával, és egy litván alkesszel kevesebb lenne ezen a földön.

B.P.JIMI 2011.05.02. 17:52:49

Gratulálok a hozzászólóknak!Van itt minden a két szerencsétlen ürügyén:alkesz,paraszt,csóró proli,valami humorzsák auschwitzi kempinget emleget!A pechjük ellenére is,az itteni okosokhoz képest lehet,hogy szellemi (vagy jellemi) óriások!

Tibi88 2011.05.02. 19:19:05

Kocsitól függően 14-18???
Én múlt héten tankoltam 386os benzináron 24 000 ért :D

Kabelbarat:
azért városon belül elég nehéz úgy vezetni, hogy ne lásd be a féktávot. Vegyük azt hogy senki nem száguldozik 100al. Tehát 30 méternél messzebb nem is kell látni.

Sörkálmán 2011.05.02. 19:46:03

Szerintem meg az a tanulság, hogy ha jelez a tank, menni kell a kútra.
A benzint nem érdekli, hogy én "jobban tudom" meddig kell bírnia...

cso zsi 2011.05.02. 20:40:36

Akinek csak kevés benyára futja, nem mindegy, hogy a teliből jár ki egy kicsit, és tölti újra, vagy csak a tank alján lötyög a nyál? Az üzemanyagszivattyúk kenését az üzemanyag adja. Amikor a koros, hajdan nagyteljesítményű, 80 literes tankú kocsival ugyanígy tettem, bizony egy éven belül kétszer kellett javíttatni az AC-t. Azt 5 évvel ezelőtt is csak kéthavonta tettük csurig, aztán "kijártuk" belőle a benzint. Tolni nem kellett, mert volt benne visszajező lámpa. Nem úgy, mint egy Opel Corsát, amiben csak a mutató volt a tájékoztatás. (gyárilag nem volt visszajelző fény)
Jut eszembe, lehet, hogy az Astrás fiúk is pont így jártak?

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2011.05.02. 21:05:23

És ez miért Opel Astra Kupa?Biztos tök alap, de nekem nem esik le...

Samu24 2011.05.02. 22:10:37

@geegee:
Szia,

az Astra Kupa egy gyorsasági versenysorozat volt. Ha gondolod itt van egy kis élménybeszámoló olvasnivalónak:

www.origo.hu/auto/gyorsasagi/astra/20050704astrakupa.html

Samu

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2011.05.02. 22:23:13

@Samu24: Ez oké, de ott tolni szokták a kocsikat? :D

Samu24 2011.05.02. 22:34:49

@geegee: Szerintem a címben a szerző próbált ironikusan fogalmazni. :)

2011.05.02. 22:46:57

@Brownfinger: "de azt a 40-50 kg pluszterhet amit a teletank jelent - mivel nem egy nyomatékgyár - megérzi a kocsim, ezért megyek max 15 kilóval"

Ez ugye csak vicc? Akkor az ásványvizeket is egyesével veszed, mert 2 zsugorral már nem bír az autó? :)

Suttora 2011.05.03. 01:12:49

@cso zsi: Nagyon nem mondasz hülyeséget, az F Astra benzinszint mutatója bizony erősen tájékoztató jellegű, főleg ha már kicsit összeszívta a tankot...

Dr. Pornó Ottó 2011.05.03. 12:12:31

@GSX-R: nem vicc. A vizet nem veszem sem zsugorral, sem egyesével, mert nem jöttem még rá, hogy lepalackozva miért adják 100.000.- Ft-ért köbméterét, mikor a csapból kifolyik (asszem) egy ezresért. Meg azt se nagyon látom, hogy hol van az a feneketlen vízbánya, ahonnan azt állítólag kiszopják. Na, mindegy. 2011, Magyarország.

négykarika 2011.05.03. 19:42:19

@Brownfinger: "nem jöttem még rá, hogy lepalackozva miért adják 100.000.- Ft-ért köbméterét, mikor a csapból kifolyik (asszem) egy ezresért."

ott a pont (akkor is, ha a teszkos csak ötvenezer...)
süti beállítások módosítása