Na, ki a király!?

Vogelsinger Sándor gyorsulási bajnok és autója

  2010. október 20. - Gyulavitéz Címkék: vélemény gyorsulás

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Sírjatok velem!
2012-02-05 07:38:00

Már vagy két hete túl vagyok a dolgon, de egyszerűen nem bírtam leülni, hogy megírjam. Majdnem sírtam. Nem

Hogyan lesz a sportautó-szakíróból hitetlen kutya?
2011-11-21 13:21:00

12 év elteltével sem csúnya Nos, igen, nem sietem el a dolgot. Tavasszal találtam ki, hogy megválok tőle , de

Ki fog tejelni, ha betartjuk a szabályokat?
2011-09-07 06:00:00

Egyre több a traffipax. Belegondolt már, mi lesz, ha az autósok a sok kamera miatt egyáltalán nem mernek majd

Halál a macskákra!
2011-08-27 17:30:00

Ez itt a két kutyám. A nagyobbik, Lloyd, egy 55 kilós hovawart. Nemcsak a macskák, de a kutyák, sőt a betörők

– Meg foglak ölni!
– Ültem már olyan versenyautóban, amiben nem volt ülés.
– Ez rosszabb lesz!

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr142385379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

denieboy 2010.10.20. 09:31:11

Respect!
...és 'Nagybüdös' vállonveregetés! :)

Gratula!

Tigrisszív 2010.10.20. 09:40:58

Ez igen, gratula. A tetűhintás média persze nem szól az ilyen sikerekről, inkább... ááá. hagyjuk. Nagy respect, és persze Gyulavitéznek is, amiért megírta. Az ilyen emberek mögé miért nem áll szponzor? Persze nyalóvilágot, bigbránert meg celebszakács szarságot kell támogatni ész nélkül... Tényleg hagyjuk.

yaffa · http://www.yaffa.blog.hu 2010.10.20. 09:43:47

Király! Az öreg Accord-om ugyanilyen csótány kinézet felé tart. Két év múlva lejár a vizsgája, meglátjuk majd mi sül ki belőle utána :)

Mr. Ray · http://bluray.blog.hu 2010.10.20. 09:51:57

Ez sem a Mozaik utcában vizsgázik :DDD

Leadfoot 2010.10.20. 09:54:31

@Mr. Ray: :-))

Nekem kicsit zavarosak ennek a sportágnak a szabályai, ami az autó utcai mivoltát illeti.

f0CuS 2010.10.20. 09:58:11

Én sem teljesen értem, mi is lehet itt pontosan a szabály :)
Tiszteletem az Sanyi előtt! .. és tényleg sajnálatos, hogy ilyen elszánt már-már fanatikus emberek mögött semmi támogató sincs...

Sákif za morro? 2010.10.20. 10:01:19

Komoly az IC-n a rendszám... :-D

Tucatnyi riszpekt az autóért, de úgy gondolom hogy semmi -pontosabban SEMMI- nem menti fel az alkotót az itt-ott lógó kábelek látványa alól. Persze, ez egy versenyautó, de azért illik törekedni a rendezettségre is. Ugyan úgy át fognak menni az elektronok azon a kábelen, ha a sarkokban vezetik, netán kötegelővel rögzítik őket. Ugyan ez érvényes a többire, mitöbb a műhelyre is. Én is építettem már autót (igaz, ennek csak a fele teljesítményűt, ráadásul olajkályhát), de miután összeállt a dolog, utána készre csináltam. Attól még szerelhető maradt, de volt valami kinézete.

Ettől függetlenül tényleg riszpekt az autóért!

tRebroN 2010.10.20. 10:02:34

@Leadfoot: de csak addig még el nem olvasod figyelmesen!:D

kran72 2010.10.20. 10:04:48

Szent ŐRÜLT,le a kalappal előtte!!

monyon le 2010.10.20. 10:07:36

Respect az autóért, de azét Sányikám egy kis rendet az autón belül :)

Leadfoot 2010.10.20. 10:10:05

@tRebroN: Elolvastam figyelmesen. Gondolom erre gondolsz:

"Csak annyi, hogy utcai autóval állhatsz rajthoz, tehát kell, hogy legyen a kocsidnak rendes papírja, lámpái, indexe satöbbi. Hogy hogyan húzod fel, az nem számít."

Szóval azt nem értem, hogy miért kell szabályosnak, papírosnak lennie, ha a versenyeken úgyis olyan konfigurációban vesz részt, amivel utcára nem mehetne.

w a s d 2010.10.20. 10:11:44

@tRebroN: Azért a "rendes papírok" egy érdekes kitétel... (Persze nem a kocsival, a "rendes papírok" megszerezhetőségével van gondom inkább.)

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2010.10.20. 10:18:09

Pantera - Walk
2x akartam kikapcsolni a zenét a winampon, azt hittem nálam megy a zene a video alatt :D

rognork 2010.10.20. 10:18:23

ez a kocsi gyengébb verzióban nagyon kéne

bíp-bíp (törölt) 2010.10.20. 10:24:21

Na így bántsátok a Hondákat, meg a hondásokat... :D Egy Honda az Honda, akkor is, ha át van építve.

Mr. Ray · http://bluray.blog.hu 2010.10.20. 10:24:45

@Leadfoot: Ez az áldatlan állapot csak idehaza van. Angliában és Németországban simán átépíthetsz egy autót és könnyen lepapírozhatod (pl. simán tehetsz bele nagyobb motort és nem fizeted rá a nadrágodat). Ettől függetlenül igazad van, mert az autó utcainak néz ki, de egy régi Suzuki Swift ajtaja is több oldalvédelmet nyújt, mint ennek kiflexelt merevítős Hondának az ajtaja. Ráadásul ferdítés is van a dologban, mert a vizsgán nem csak a duda-ablaktörlő stb kell, hanem ezer más, de mint mondtam, valószínűleg levelező tagozaton kapta a papírokat. Ettől függetlenül riszpekt az erős gépnek.

Leadfoot 2010.10.20. 10:28:48

@Mr. Ray: Igen, de nem hinném, hogy Angliában vagy Németországban pl. szabályos lenne utcán az "elöl nagy slick, hátul virsligumi" felállás.

Persze nem kisebbíteni akarom az építő érdemeit, mert tényleg nem semmi, amit összerakott.

Csak nem értem a dolgot.

bekman · http://bekman.blog.hu/ 2010.10.20. 10:40:07

Hülyeséget nem akarok mondani, de ha jól tudom itthon is létezik olyan, hogy egy autó kifejezetten versenyautónak van vizsgáztatva. Más kritériumok szerint, évenkénti hatósági vizsgával. Ami a forgalmiba be is van jegyezve, plusz, ha jól tudom, külön gépkönyvvel. Ha megnéztek egy biztosítási kalkulátort, ott is szerepel a válaszható opciók között, hogy személyautó, verenyautó, vagy mondjuk reptéri autó, stb. Szóval nem hiszem, hogy madárlátta vizsgája lenne.
Ha tévednék, javítsatok ki bártan, engem is érdekel, hogy hogy van ez, mert pontosan én sem tudom...

Negrogo 2010.10.20. 10:43:34

Haaat, biztos borzasztoan megy de igy ezzel a kucig kinezettel es munkaval nem tudom ertekelni. Tessek ezt megnezni:

wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f01833/f01833.htm

Kb 1100 kilo 500 loval szoval majdnem megy olyan jol csak eppen igy nez ki:

wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f01833/07.jpg

Na ezert riszpekt.

skunk2vti 2010.10.20. 10:45:58

A videón a Sanyi direkt kihangsúlyozta, hogy a versenyszabályzat kritériumai alapján utcai az autó nem a KPM szerint:D Nemtudom mit nem lehet ezen érteni.

dóm 2010.10.20. 10:49:43

Le a kalappal a srác előtt. Tengermély tisztelet, miegymás. Szomorú látni pénztelen kishazánkban a hasonló próbálkozásokat, elkalódó tehetségeket.
De.
A tegnapi nissanos cikkhez egy valamiben passzol a sztori. Írták többen a végén a különböző tuningcsomagokat a gt r-hez. Persze, fel lehet húzni vagy 1000 lóerőig ezeket a kocsikat, indulni lehet gyorsulási versenyeken, pillanatnyi "sztárokká" lehet válni, bevágódni a csajok előtt, stb stb. Hasonló pl. a Bugatti veyron esete is. Megcsinálta a veyront a VW, erre mindenki meg akarja dönteni a 408 km/h-s rekordot. Itt kezdődik a gond szerintem és ehhez kapcsolódik a gt r-es cikk is.
Le lehet nyomni a Bugattit(ami szerintem a világ egyik, ha nem a legnagyobb csodája), persze, hogy le lehet. Nézzük meg a próbálkozókat. Agyonhúzott, lecsupaszított, szétbuherált szörnyek mind. Ettől egy kicsit izzadságszagú a dolog, mert a veyron csuklóból rázza ki a 408 km/h-t(elméleti a dolog, mint a tpo gear műsorban remekül bemutatta Jeams May)a maga 2 tonnájával, összkerékhajtással, klímával, bőrrel, felsz@pó cicussal a jobb egyben. A hungaroringi gyorsulásin volt egy kispolák. Szénné tuningolt PD motorral, ahol a beállítási időszakban egy gázfröccs volt egy turbó!!!,csupasz kasznival(mint ez a civic is), agyonverte a Porschékat, Ferrarikat stb. Ott kint akkor ő volt a király. Viszont a srác tréleren ment vissza pestre, a "lealázottak" viszont kenhették volna 250-280 körül az M3-on befelé a gépeket, ha akarják. Itt a lényeg. HA AKARJÁK. Mert az autójuk tudja és nem csak lámpától lámpáig.
A nissan gt r egy jó kocsi. Lehet vele ökörködni, csapatni, majd 10-15 év múlva ilyen csótányként pompázni 862 ezer lóerősen a 400 méter rajtjánál.
A porschéval, veyronnal és társaikkal pedig meg lehet JELENNI. BÁRHOL!!!

DemoJoe 2010.10.20. 10:58:02

Ajánlom mindenki figyelmébe a Kiskunlacházi reptér gyorsulási versenyeit. Sanyit ott láttuk már nem egyszer (nem szervező vagyok én is kijárok). A gépezet oda termett és a sok szunnyog csödőr között tényleg kimagasló. Ezen versenyek hangulata semmihez sem hasonlítható. 1m-re nyomják a bemelegítést, 20 cm-re odahajolhatsz a gépekhez és megnézheted. Sanyi ebbe a közegbe ért el kimagaslóan sok sikert. A lengyel srác tényleg nagyon ott van DE az is egyértelmű hogy mely olajmárka lengyelországi forgalmazói. Szóval munkából/szakértelemből eddig eljutni senki ....Minden más pénz.

@dom: Amit Te írtál az csak pénz, bocsika...!

Remélem Sanyit sokszor látjuk még személy szerint én akár arra is hajlandó lennék hogy futamon kívül néha utasként szponzor jegyet vegyek!

Hajár Sanyi!

másvalakimás 2010.10.20. 11:10:51

@bekman: ez a "kocsi" egy gépkönyvezésen ugyanúgy elhasalna mint egy hivatalos vizsgán! Az, hogy valami versenyautó lehessen hivatalosan, az nem könnyítés inkább nehezítés a műszakin!

rognork 2010.10.20. 11:22:17

@F/: igen, azt is néztem. ilyen hondám volt, csak a legkisebb motorral, de az is nagyon jól ment.

Henry82 2010.10.20. 11:27:37

dóm:

Akkor most ismét az lett megállapítva, hogy csak az a menő aki tele van pénzel és mindent megengedhet magának, háát szerintem ezt eddig is tudtuk.
De legyél szíves engedd meg, hogy azok is szórakozzanak egy kicsit, akiknek nincs pénzük Lambóra meg Veyronra!

Egyszer építsd meg a saját szörnyedet, nyomd le vele a Hajógyári sziget királyait az olasz gépeikkel, hidd el, ha csak néhány napra, hétre, Te is boldog leszel, pedig akkor is tudni fogod, hogy puncik továbbra is velük fognak mulatni! :)

SÜN 2010.10.20. 11:36:03

osztan kinek a faszát szopította le, hogy ezt így műszakizzák?

Rocko- 2010.10.20. 11:40:58

az elért eredményért jár a dícséret.

ellenben szerintem irtó hülyén néz ki, az elôl nagy kerekek, hátul virsligumik.

Bambano 2010.10.20. 11:45:32

bírom az ilyen fazonokat.

dóm 2010.10.20. 11:54:51

Henry 82, DemoJoe

Nem a pénz volt a fő irányvonalam, bár a gt r 24 milliós induló ára sem bagó. Csupán arra szerettem volna kitérni, hogy egy Turbo majd kétszer annyiba kerül, de szerintem ér is kétszer annyit. A vezess.hun van egy jó cikk a turboról, érdemes elolvasni. Mindennapi használhatóság terén agyonver mindenkit, de ezt már eddig is tudtuk.
Építeni én is szeretnék autót, ki ne tenné, aki egy kicsit is autóbuzi. Leülnék a civices sráccal dumálni, hogy ő most hol tart anyagilag. Nem lepődnék meg, ha 4-5 milliós összegek repkednének. Kinek van ma ennyi pénze "játszani"? Nem sokunknak azt hiszem. Továbbra is tisztelem őt ezen igyekezete és az elért eredményei miatt. Sokan már rég feladták volna.

cr500 2010.10.20. 11:59:42

Nagyon fasza a verda,de itt kérem az írót,arrol a corvetteről,amely lenyomta a hondát ,szerezzetek mán vmit,sztem sokan megköszönnénk,egyébként gratula

poa ogapo 2010.10.20. 12:02:55

Ennek a kocsinak van műszakija?

SÜN 2010.10.20. 12:04:13

ha rencáma van ...

Henry82 2010.10.20. 12:19:47

Dóm:

Én meg csak arra céloztam, hogy ez a sok-sok ember aki ilyen gépekkel versenyez, nem azért teszi, mert meg van győződve, hogy ezek jobbak mint az említett sportkocsik, hanem mert erre futja, de nem szeretnének kimaradni a mókából.

Szerintem akármelyiket megkérdeznéd, hogy átülnének-e egy igazi szupersportkocsiba, ami ezt a teljesítményt gyárilag tudja, emelett fantasztikusan néz ki és még bivalyerős presztizse is van, nem hiszem, hogy bárki inkább egy civicre vagy egy megvadult polskira bökne.

Én kifejezetten örülök, hogy vannak ilyen emberek mint Sándor és a többiek és nem ez is csak paraszt újgazdagok drága játéka! Az meg külön boldoggá tesz amikor ezeket a beképzelt janikat elkenik a pályán a pármilliós csótányokkal, az ilyen sztorikról biztos bőszen hallgatnak a Siófoki beach-en :))

1000rörö 2010.10.20. 12:23:19

Kunmadarason láttam anno ezt a gépet, brutális volt amit tudott, de az idén az 1.9-es diesel 1-es golf odabaszott volna neki.

B45524D N3K1 2010.10.20. 12:43:22

Megint mennyi igaz magyar irigy faszkúró hozzászólás lesz, má' kezdődik ...
... megaztán eztmá hogy műszakizták, meg hogy mehet vele az uccára, meg rencáma van azta... meg hiánzik az ajtó merevítttőőő ...úúú ... biztos levelezőn műszakizott ... aztaaa ...

Mivel látszik a rendszám a képeken, így lehet tudni kinek szól, én ajánlok egy pénzforrást a jövő évi versenyekre a tulajnak. Úgy hívják: "nagy nyilvánosság előtt elkövetett rágalmazás" . Aki nem tudja bizonyítani, hogy valóban vette a műszakit az kártérít ... ennyi. IP cím alapján meglesz a lóvé !!!

Én személy szerint gratulálok! Biztosan rengeteg munka, idő és pénz van benne.

BocaNegra 2010.10.20. 12:57:37

De nagyon tudom tisztelni az ilyen őrülteket. Szeretnék én így érteni az autókhoz, h egy ilyen gépet egyedül megépítsek.

A "Lambo, Veyron, stb jobb" -ról meg annyit, h mindnek megvan a maga helye, ahol jobb. A VFTS Lada például sokkal jobb földúton, mint a Lambo...

Az elől peres, széles slick, hátul virsliguminak is megvan a miértje, nem azért van így, mert így tetszetős.

Bambano 2010.10.20. 12:58:16

@Henry82: annak is van filingje, hogy leülsz és kiszámolod a motor alkatrészeit, meg annak is, hogy kezedben a kulcs és buherálod a verdát. nem mindig a kész gyári a jobb.

Csikósék rég agysorvadást kaptak volna, ha nincs mit buherálni:)

Qkuriq 2010.10.20. 13:01:06

Gratulálok!
De azért nem egésszen "utcai" a gép... :D

CharlieBrown 2010.10.20. 13:04:40

Sándoooooooooooooor... na ezt is megkaptad, hogy kupi van a verdában :D

Sajnálom, hogy nem a Red Rocket lett prezentálva működőképesen...

bekman · http://bekman.blog.hu/ 2010.10.20. 13:16:26

@másvalakimás:

Mint mondottam volt, nem tudom, nem vagyok vele tisztában, csak azt írtam le, amit szóbeszéd útján hallottam. Azt, hogy amit hallottam úgy van-e, nem tudom. ;)

wsvap 2010.10.20. 13:20:29

Király vagy haver!! ne add fel! legalább még jövőre nyomd le a világot!!

Leadfoot 2010.10.20. 13:23:23

@skunk2vti: Akkor mi a jó isten szerint? Mert valami vagy utcai autó, vagy nem.

duck 2010.10.20. 13:25:28

driftből tudjuk, hogy a King of Europe szabályai elég lazán vannak kezelve, tulajdonképpen nem is nagyon van. Ahogy éppen Mike (a sorozat tulajdonosa) látja, úgy dönt....:(

SÜN 2010.10.20. 13:29:26

@B45524D N3K1: nem arrol van szo, hogy irigy lennek, csak ha nekem mindent rendbe kell tenni az automon hogy levizsgazzon, akkor nem igazan ertem, hogy ezt a rohado agyonbabralt foshalmazt hogy engedtek at a 10 centire kilogo elso kerekkel amikor 1 centivel se loghatna ki meg az a sniccerrel vagott elso lokos is igen erdekesen veszi ki magat .. egy kpm vizsgalat probat meger .. termeszetesen csak a biztonsagunk erdekeben, mint mindig!

bíp-bíp (törölt) 2010.10.20. 13:57:49

@SÜN: tudod, már az oviban is az volt, hogy van a lúzer, meg van a király :)

bíp-bíp (törölt) 2010.10.20. 14:09:54

@msi3: az azért ne zavarjon, hogy ezeket az épített autókat általában kizárólag versenypályákon használják, ott is csak pár 100 méteren, utána tréler... Tájékozódj.

ESi 1.5T bodoba 2010.10.20. 14:13:10

Ha egyszer egy ilyet vezethetnék, lehet be is szarnék.......:D

SÜN 2010.10.20. 14:14:29

@bíp-bíp: értem én ezt de mitől király akinek van egy ilyen fospumpája?

KIZS 2010.10.20. 14:15:09

"Csak annyi, hogy utcai autóval állhatsz rajthoz, tehát kell, hogy legyen a kocsidnak rendes papírja..."

HAHAHA!
Mikor műszakizott utoljára ez a kocsi? 10 éve?

Alf (törölt) 2010.10.20. 14:15:27

@msi3: hát ez a csávó gondolom nem közúton versenyez...

ESi 1.5T bodoba 2010.10.20. 14:27:46

@1000rörö:

A lóinlevön 10.00 ment okt 02-én Lacházán, nincs magyarországon olyan 1-es golf ami odabaszna neki! (még)

megint 2010.10.20. 15:10:28

Műszakin ennél szabálytalanabb autók is átmennek, úgyhogy nem kéne túlreagálni a dolgot, egyébként sem hiszem, hogy sokat menne ez közúton

Dr. Tom 2010.10.20. 15:20:34

Persze, hogy ezzel így ebben a formában nem száguldozik a Sanyi az utcán ... ne legyetek már végtelenül ostobák.
A KOE szabályzata alapján utcai. Ha az összkerekes lengyel Corvette annak minősül, akkor ez 10x jobban utcai.

Egyébként van idehaza 10 másodperc alatti utcai autó, rendesen rendszámos, nem szétflexelt.

@Rocko-: Elöl széles, hátul keskeny, na miért? Mert a cél szentesíti az eszközt.
Mivel elölkaparós és a teljesítményt valahogy le is kellene rakni az aszfaltra, ugyebár ...

CharlieBrown 2010.10.20. 15:53:26

@duck: azért ez nem így van ;)
www.kingofeurope.net/2010/index.php?option=com_content&view=article&id=148&catid=20&Itemid=44

Egyébként elég csak belepillantani a KoE szabálykönyvbe, ami elég szépen taglal mindent. Csak a csövezés van vagy 3 oldal. Ne kérdezd hol van, elkevertem...

pickapu 2010.10.20. 16:38:57

Szent Őrület, ami mindenképp tiszteletre méltó. A teljesítmény sem piskóta, az eredmények meg önmagukért beszélnek. Gratula.
Az, hogy mennyire van lepapírozva meg műszaki, meg KPM... itt most ki a francot érdekel? Gyanítom, hogy nem utcán van használva.

killer bee 2010.10.20. 17:46:38

köszönöm mindenkinek az elismerő szavakat!
valóban jólesik,és az ilyenkért érdemes küzdeni,dolgozni,szívni!

a molyok kedvéért viszont.
az autó 4 éve a KOE szabályai szerint épült meg,azóta szinte semmilyen változás nem esett rajta,maximum a motor vagy a váltó cserélődött ki.
az autó hivatalosan tud műszakizni,hiszen akármilyen fájó dolog,csavarokkal van összeépítve.
ez azt jelenti/itt a jelentősen csökkent szellemi képességűk kedvéért térek ki erre/ hogy mindene visszaalakítható...
van rendes ajtaja,kereke,sárvédője,meg minden amit igényelnek a műszaki vizsgán...
ezeket fel lehet szerelni,és máris tud a kisautó vizsgázni.
az pedig hogy a fotozás kedvéért,meg azért hogy egy évig igy álljon az autó nem feltételezi azt hogy így utcán járok vele.
vannak olyan dolgok amihez ki kell menni vele az utcára,de ezt sajnos be kell kockáztatni,mert futóművet nem olyan egyszerű otthon állitani például..
és vannak olyan emberi érzéssel megáldott rendőrök akik ha esetleg látják nem szedik cafatokra...

ehez az is kell hogy ne 200-al rohangáljon az ember vele lakott területen.és amugy sem nagy élmény egy 2 tárcsás kuplungos,10literes tankú/1,5l per kilóméter fogyasztás/ autóval sétakocsikázni...

minden tiszteletem Urak!/igen Urak!,aki akar az sértődjön meg:)/

boxerhang 2010.10.20. 18:34:54

Respect! Remélem Kunmadarasra jössz majd!!!:D

Dr. Tom 2010.10.20. 18:57:47

Sanyi másik játszós autója, még a piros bőrében:

www.youtube.com/watch?v=5ghECcIR1sY

Rocko- 2010.10.20. 21:27:06

@Tom: én egy cseppet sem firtatom, hogy MIÉRT olyan. tisztában vagyok vele. azt nem értem, hogy hátulra miért nem kerül kb. ugyanilyen gumi. esztétikusabb lenne.

Rocko- 2010.10.20. 21:35:58

plusz nem árt, ha hátul van stabilitása.

Krisi 2010.10.20. 21:38:08

@msi3: off: kurva anyját a rohadéknak, még jó hogy megdöglött.

@killer bee: minden tiszteletem az autóért, fikázókkal meg ne törődj, lefosnák a bokájukat ha ilyen autójuk lenne. de hát nincs, és valamibe bele kellett kötni :)
viszont amit a műszakiról írtál az kb azt jelenti, hogy a szabályok szerint olyannak kell lennie az autónak, hogy át lehessen alakítani olyanná, hogy elmehessen vizsgázni? szerintem inkább annak lenne értelme, ha úgy kéne a rajthoz is állni ahogy a vizsgát megkapta. mert így kb gyakorlatilag bármit lehet csinálni csak az alváz és a motorszámnak kell egyezni.
mindez persze már nem neked szól, csak elgondolkodtam hogy mekkroa faszság ez a szabályzat :)

Dr. Tom 2010.10.20. 22:00:49

@Rocko-:
Akkor ok :)
Esztétika nem játszik, ezek célhardverek.
Hátsó kerék lényegében csak támaszt, kisebb a gördülési ellenállás is, a stabilitást pedig a padlógáz és a tapadás adja.

Ez hátulhajtós, elölvékony:
www.youtube.com/watch?v=mEGMihkVrn4

A puhafalú ballonos drag gumikon addig stabil, amíg gyorsítasz, ha elveszed a gázt, akkor izgalmassá válik a dolog ... (tételezzük fel, hogy a tapadás rendben és nem tör ki semerre)

Rocko- 2010.10.20. 22:27:53

@Krisi: "lefosnák a bokájukat ha ilyen autójuk lenne."
hát tényleg lefosnám ha ilyen lenne. :D

@Tom: "Esztétika nem játszik, ezek célhardverek."
jó, hát szubjektív vélemémynek kisebb szelete volt az. :)
"Hátsó kerék lényegében csak támaszt"
nem jobb ha jobban megtámaszt?
"Ez hátulhajtós, elölvékony:"
nem ekkroa különbség. :)

GGG77 2010.10.20. 23:31:07

@killer bee: Gratula a kitartáshoz, sok sikert, ameddig csak élvezed a dolgot!

ocsisajt78 2010.10.21. 00:47:29

@killer bee: MAXI RESPECT! A kotekedos majmokkal meg ne torodj! :]

McK (törölt) 2010.10.21. 11:05:05

Egyesek úgy osztják itt az észt,mintha zsebükben lenne a bölcsek köve.
Miért kéne ennek műszakija legyen?

A versenyautóvá vizsgáztatás pedíg erre az autónak látszó tárgyra nem ül.
Ott Homológlapoknak megfelelően kell átalakítani,és egy sokkal szigorúbb vizsgán levizsgáztatni,ez ilyen vizsgát nem látott,de nem is kell neki.

Ez egy sporteszköz,nem autó.
Az,hogy a szabályok szerint kell lennie lámpának..hát van.

Az ahogy megy,brutális,de nekem ez a talán direkt csótány kialakítás sosem jött be.

Az pedíg,hogy BEÜLTÖK A CSÖVEK KÖZÉ VIDEÓZNI,károgás nélkül,halkan mondom,hogy egy iszonyatos nagy felelőtlenség,kérek gondoljátok ezt át legközelebb...egy defekt esetén kész a tragédia.

Nikla, táskai elágazás (törölt) · http://www.semmi.hu 2010.10.21. 12:21:22

Azért Sanya egy beteg állat. Első ránézésre egy tök átlagos figura, aki akár könyvelő is lehetne. És akkor épít egy 400+ lovas Civic-et.

tRebroN 2010.10.21. 14:35:52

@Leadfoot: A KOE szabályzatot teeee!!! ott le van írva minden ami kell amire nem térnek ki külön azt le kell szarni! Ilyen egyszerü...Magyarországon meg lehúzó szervek vannak és a gyári kocsiba is belekötnek, szal ennyit a rendes papírozásról...

tRebroN 2010.10.21. 14:38:32

@rognork: Van eladó:D:D crxfórum adás vétel totyik:D:D lilu névre hallgat, igaz az 6th gen, de volt már róla cikk:D vagy esetleg egy piros 5th gen coupe nagyon szépre megcsinálva persze nem 1,2 ért 60 havira.:D

tRebroN 2010.10.21. 14:41:22

@Leadfoot: fail...én csak annyi mondok keress rá, hogy Red Victor 1:D

tRebroN 2010.10.21. 14:53:55

@mennyi?husz!: Szerinted a büdzsé ennél a konkrét e30-nál hányszoros?...csak nézd meg pl. Ponya e30-asát (a coupet) az mennyibe van és az csak egy régi s38-as m5 moci. Nem egy kategória...

tRebroN 2010.10.21. 14:57:11

@dóm: 1 kérdés! Neked van R35 GTR-ed? (nagyjából sejtem a választ de azért mégis:D:D:D)

tRebroN 2010.10.21. 15:31:48

@ESi 1.5T bodoba: Te már akkor hányszor szartál be Bodókám...te Motorrobbantó kisiparos:D:D

ESi 1.5T bodoba 2010.10.21. 18:29:13

@tRebroN: Belső infókat nem adunk ki....:)
süti beállítások módosítása