Alá kell rúgni az új Passatnak

  2010. október 02. - Stump András Címkék: b volkswagen passat párizs 2010

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Egy gondolat a távol-keleti dizájntrendekről
2015-06-09 13:14:30

Ma reggel láttam egy fess Kia Opirust, és ez jutott róla eszembe: Miután kimerengtem magam, találtam az

Lada? BMW? Toyota? Jól megvannak egymással
2015-04-25 14:05:19

Amikor meglátod a hőerőművet, akkor kell figyelni, ott van jobbra a Brezova Gokartland. Nekünk még hajnal van

Olcsón vettem, drága lett
2015-03-15 07:27:33

Úgy ültem neki az első galantos posztomnak , hogy megírom a sztorit az autóvásárlás első pajzán

Lopni megy a Nissan
2015-03-04 18:48:48

Vissza kell szívnom, amit néhány hete, a GT-R LM Nismo, a.k.a. száguldó tacskó bemutatója után írtam a Nissan

Miért rugdossák vajon az új Passat hátsó lökhárítóját a hoszteszcsajok? - kérdezte tőlem Papptibi. Ennyire megutálták volna már a második napon? Igaz, hogy a formájától én sem jövök lázba, na de ilyen érzelemkinyilvánítás bizonyára nem örvendezteti meg a gyáriakat.

P1030178

Odamentem ismerkedni az egyikhez. Meglendítette ő is a lépőt a Passat faránál, majd kinyílt a csomagtartó. Persze egyből bebújtam a lökhárító alá, hogy megnézzem az érzékelőt. Ez ugyanis a VW bizniszlimójának az egyik új fícsöre a kettő közül. Kéz nélkül ki lehet nyitni a csomagtartót. HA megfelelő sebességgel rúgunk a Passat alá. Azért nagybetűs a ha, mert amikor másodszor megkértem a leányt, hogy ismételje már meg a mutatványt, harmadik lendítésre sikerült csak. Pedig ő egész nap ezt gyakorolja.

Hogy mi a másik eget rengető újdonság? Az álmosságjelző. A kormányszögjeladó figyeli a vezető aktivitását, és ha gyanúsat észlel, elkezd sípolni a nagy testvér, egy figyelmeztető piktogram kíséretében.

Azt hiszem, kár is lenne több szót vesztegetni az új Passatra, új egyenruháját percek alatt meg fogjuk szokni, minden más pedig megvolt már.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr612338346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2010.10.02. 23:01:15

Az előzőnek gyönyörűek voltak a vonalai, kár volt ráerőltetni ezt a szögletes arculatot, szerintem az Amarok is szebb ennél.

Hurri Kán 2010.10.02. 23:03:31

@Golf4: ez eléggé akadémikus vita. Mai napig megy a pengeváltás, hogy Omegából létezett B és C, avagy csak B facelift, vagy B2. Pedig ott kívülről is eléggé átalakult az autó, belülről is (műszerfal), továbbá új motorok is bekerültek. Ehhez képest ennek a Passatnak más a lámpája meg van ez az alárugdalós funkció. Szerintem ettől nem új típus.

És véleményem szerint ronda az előzőhöz képest, ez szubjektív, de ettől valószínűleg jó autó.

lwl (törölt) 2010.10.02. 23:03:36

@Zed is dead: "Mert mondjuk kizártnak tartom, hogy ne tudná ugyanez az anyuci 5 másodpercre a 2 szatyrot egy kézbe fogni, vagy apa a nagy kartondobozt egy pillanatra letámasztani akár a cipője orrára és az így felszabaduló kezével mondjuk egy gombot megnyomva a távirányítón kinyitni a csomagtartót."

Ismerkedj meg a "kenyelmi funkcio" fogalmaval. Pont az a lenyege, hogy ezeket NEM kell megtenned. Abalakot is le lehet tekerni kezzel, megsem akarja megtenni senki, ha nem muszaj.

"Odamész, zsebedben a kulcs, szájadban a "nyitás" szó, a kocsiban pedig a betanított hangérzékelő."

Koszonjuk a zsenialis otletet, professzor ur. Abba belegondoltal mar - a tartos es idojarasallo kulteri mikrofonok problemajan felul - hogy nem tul nagy otlet kulteri hangvezerlest csinalni, tekintve, hogy a zajszures megoldhatatlan?

"OK, csak kungfuzzál"

Jol hangzik, csak baromsag. Legyintesz egyed a labfejeddel a hatso szoknya alatt, csokolom. Nem kell rugdalni semmit.

Zed is not dead yet 2010.10.02. 23:08:02

@lwl: Gyújts lámpát bátran! :)

Jelentem, itt nincs sötét.

Talán menj el egy autószerelőhöz (nem, nem márkaszervíz) és kérdezd meg, hogy a gyári, katalógus szerinti lámpa, ablaktörlőlapát, kuplungszerkezet, lendkerék, dugattyú, gyújtásvezérlés, katalizátor, sebességváltómű (vágennél amúgy is téma) stb-stb, szóval ezek a cuccok: melyik honnan rendelhető. Nézd majd meg a dobozt is, ha netán ilyet beépítenek neked. Valeo, bosch, hella, ...

Mondhatod persze, hogy ezek is márkák, persze. Némelyik akkora márka, hogy a kartondobozon lévő emblémán kívül semmi se az adott cég produkciója abból, amit megveszel az adott név alatt.

Ja, és ha van ismerősöd márkaszervízben, aki nem a lehúzásodban érdekelt, akkor az is meg fogja neked mondani, hogy az amit ők építenek be ugyanaz, mint amit a Bárdynál (vagy tök mindegy hol) megrendelhetsz a szekeredhez.

És most jön a lényeg: gyakorold az olvasást, meg az szövegértelmezést, mert én nem azt mondtam, hogy a vágen sokkal szarabb, mint a többi, hanem hogy ugyanaz a fos mint a többi.

Na és a "szabadon konfigurálható" varázslatos fogalom azt jelenti (tudod, szövegértés) hogy "mindent bele tudunk neked tenni, de semmi sincs ingyen". (Választható extrák: mondd, hogy nálad nem volt a klíma és az index vagylagosan választható extra)

Zed is not dead yet 2010.10.02. 23:15:24

@lwl: Ne haragudj, de mostad Te már az autódat? És akkor majd ott akarsz legyintgetni a lábaddal? A (persze nem mindig) vastagon koszos szenzor előtt?

Olvastad a cikket? Amiben az állt hogy a szinte csak ezt "tréningező" hostess hölgyek, a kiállítási külleműre suvickolt, nyilván gondosan kiválasztott bemutatóautó segge mögött se kimondottan könnyedén és 100%-os találati pontossággal kung-fuztak. De majd Te a parkolóban, 2 szatyorral, kültérben. Aha.

Szoktál Te mobiltelefonálni, szabad térben, hangfelismerős gyorshívással? Ha igen, akkor sajnálom, hogy el se tudod képzelni, hogy a kedvenc márkád megoldja amit minden mobilgyártó tud évek óta.

Tudom, persze, mert a német autóknak van lelke, meg ilyenek. Volt német autóm, jártam francia szekerekkel, most épp japánom van ... hagyjuk már ezt!

nick2005 2010.10.02. 23:16:15

Szerintem ez az alárúgós nyitás úgy működhet, hogy kombinálva van a "kulcs nélküli nyitás" technológiával. Vagyis, ha a kocsi közelébe mész, és a zsebedben van a kulcs (ami gondolom ad egy rádiójelet, amit a kocsi vesz bizonyos távolságon belül) akkor "alárúghatsz" és nyílik a csomagtartó. Így nem kell hozzá sem kéz, sem gombnyomás, sem semmi.
Hogy szép vagy nem szép, az ízlések, és pofonok kérdése. Majd meglátjuk előben. Attól nem félek, hogy nem fog fogyni, hiszen a kategória etalonjáról beszélünk, ami egyben magasabb presztízst is jelent. Rengeteg vállalkozó, cégvezető, állami vezető, polgármester (akit holnap választunk :), stb. jár Passattal. És nagyon kevesen bármelyik kategóriatárssal (én pl. nagyon kevés cég/állami vezetőt látok pl. Mazda 6-tal, Avensissel, vagy Mondeoval, esetleg Insigniaval).

nagyati67 2010.10.02. 23:21:41

Gusztustalan, felfújt Polo, Hondától lopott maszkkal, Superbtől átemelt farral.
Csak tudnám, miért pont attól, mikor a Focus CC után annak van a világon a legrondább hátsója. ( A Thalia és hasonszőrű förmedvényeket nem soroltam ide)

Rocko- 2010.10.02. 23:31:49

az ötlet tetszik, végre egy innovatív ötlet, utoljára ilyet a superb twindoorjaként láttam. (tényleg, annak milyen lett a fogadtatása, tapasztalato kután?)
a használhatóság, tartósság már kérdésesebb.

DeezL 2010.10.02. 23:37:40

faszán néz ki!kivül belül bár azért kicist lehetne másabb mint egy Polo

DeezL 2010.10.02. 23:49:30

@kisdiszno:
az új VW dieselek nem PD-k hanem Common Rail-ek sokkal jobbak csendesebbek!
most erre azt mondom h nekem is voltam PD TDI-k hááát nekem sem volt leányálom annyira de jobb mint a DCI!
és neked milyen C5ösöd van? mert az első szériája egy retek autó!de igazából minden francia autó egy nagy szar úgy ahogy van!bár legalább kényelmes a C5ös az tuti...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.10.02. 23:53:52

@DeezL: Gratulálok ehhez a magas szintű, sok ténnyel alátámasztott érveléshez.

Harmless 2010.10.03. 00:02:54

éppen olyan unalmas mint az eddigi passátok (a CC-t leszámítva)rugdosással, vagy anélkül.
Ki az akit ennyit fizet a szürkeegérségért??

29 Palms 2010.10.03. 00:02:56

Szóval a a találmány lényege: egyensúlyozzak két rekesz sört fél lábon, a másikkal meg próbáljak megfelelő sebességgel kalimpálni a lökhárító alatt, bízva abban hogy nem takarok el amíg kinyílik az a kurva csomagtartó? :)

Vedidev 2010.10.03. 00:07:21

Az aktuális Passatot használók (én négy éve, mindig indexelve) egy része biztosan pozitívan fogadja, hogy az "új" változattal a gyártó nem értékteleníti el azonnal az előző típust. Remélem ez lassítja valamennyire a brutális értévesztést. Ahhoz számomra túl kicsi a változás (tető, ajtók, műszerfal, belső szinte azonos a mostanival), hogy újra ezt a modellt válasszam. Mellesleg a garanciaidőn túl meghibásodott PD-elemek cseréjével kapcsolatos emlékek sem ebbe az irányba terelnek...

A formai változásokról a véleményem: ugyanezekkel a sablonos Silva-féle elemekkel fogják rövidesen elcsúfítani a tényleg jó sikerült, Murat Günak tervezte CC-t is. A fottavásárók ezt is, meg azt is venni fogják, ott nagyrészt úgysem a forma dönt.

giant83 2010.10.03. 00:25:05

@gtr323: így gondolod komolyan mert hát az autot ők maguk alkották meg mindenki más csak másolja kevés sikerrel az ő alkotásaikat.

Pacman 2010.10.03. 00:33:41

@Vedidev: Az értékvesztéssel kapcsolatban lehet benne valami. Amúgy aki eddig vette, úgyis veszi ezután is. Vannak páran.

adt 2010.10.03. 01:22:39

Minek ide a vita a VW új üdvöskéjéről!Emberek, csak itt Magyarországon hiszi azt egy-két paraszt, hogy a Passat az valami hiper-szuper prémiumautó.Nem az.Akinek ilyenje van, vagy ilyenre van igénye az sima, átlagos,egyszerű közlekedési eszköznek veszi.Nyugaton ez így van, németországba szimpla átlagautónak nézik.Az is.Ennél fogva se nem szép, se nem ronda, beleolvad a most futó átlagmodellek soraiba.Egyszerű mint a faék.

akira2 2010.10.03. 07:06:39

A VW a Toyotát szeretné megközelíteni, aztán megelőzni 2018-ra. Ez a stratégia.

Ezzel az új Passattal pedig valóban megtették az első lépést ez irányba, mégpedig úgy, hogy már megközelítőleg olyan ronda, mint az éppen futó Avensis...
A következő Passattal majd talán sikerül megelőzniük is 2018-ra... :)

orbán cigány takarogggyyyyyy 2010.10.03. 07:31:34

@adt: Nyugaton pedig nem vesznek 2-3 millió Forintnak megfelelő összegű autót 10 éves hitelre......

superbfanatic 2010.10.03. 07:46:23

@Turbék: Üdv!
Bocsi fiúk, OFF, de olyan szó, hogy SuperB nincs, csak Superb.

Möglich 2010.10.03. 08:14:18

Az autó formája olyan, amilyen.
Van akinek bejön, van akinek nem. Ezen szerintem kár vitatkozni.
A legjobban ( szerintem ) megint a kombi fog fogyni, a szedán a keleti blokk autója :)

De ez az új csomagtérnyitósdi nem a VW sajátja, így kár ezért fikázni őket. Hamarosan bekerül más német márkákba is ez a cucc, a gyártó cég több autógyárnak is beszállítója.

Möglich 2010.10.03. 08:19:59

VW-Skoda összehasonlítás és pozicionálás:
Tesómnak kellett egy klímahűtő és egy szárítószűrő az Octi-jába. Itthon a Skodánál 92000-, a VW-nál 87000- pénz.
Németektől rendelve postával 116 €.
Kint ez a kategóriájú autó egy egyszerű használati tárgy, itthon meg túl van rajongva. És ehhez a túlrajongáshoz, műpresztizshez ilyen árak tartoznak :(

Rocko- 2010.10.03. 08:44:09

@ommm: esetleg kártyás rendszer?
nem említi Bandi, hogy ne lenne az. de azt se, hogy nem.
szóval közel mész kártyával (a kiállításon meg a kocsiban van a kártya), akkor rugdoshatsz, ha nincs, akkor nem.

orbán cigány takarogggyyyyyy 2010.10.03. 08:45:54

Abu Dhabiban pedig egy Ferrari is csak használati eszköz...

Magyarországon vagyunk, itt még egy 5milliós autó is elérhetetlen az emberek nagy részének.

Benzoate Ostylezene Bicarbonate · http://fbi.gov 2010.10.03. 08:46:08

hát ez első blikkre úgy néz ki, mintha Hongqui Lucky Golden Dragon lenne, Great Jade Wall opciós csomaggal

Rocko- 2010.10.03. 08:47:23

@Teshow: hmm, erre jutottam én is.

P_Lac 2010.10.03. 08:54:39

Mindegy, ilyet se fogok venni, túl sok érzelmet nem vált ki az emberből egy totál jellegtelen unalmas forma.

Rocko- 2010.10.03. 08:56:26

@orbán cigány takarogggyyyyyy: az megvan hogy a gyári, jól beállított képek közé van besúvasztva az a pár, valóban kiállításon készült, ellenben ugyanolyan szar kép?

killermókus 2010.10.03. 09:11:50

szuper nyitási módszer:
- nagyon hasznos, amikor dől a hólé a kocsiról
- ha síbakancsban lendítesz szét*od a lökhárítót + az extra kütyüt is (sokan cserélik a bakancsot a csomagtartó peremén ülve)

...

lehet, hogy vígjátékot fognak erre alapozni:)

Rocko- 2010.10.03. 09:24:43

@Zed is dead: " Főleg hogy ez a kuffer-kungfu fícsör kb. akkora marhaság"
le volt írva, hogy mi a szerepe.
az már a te bajod, hogy nem tudod értelmezni.
hogy kinek lesz rá szüksége, azt majd meg eldönti a piac.

Rocko- 2010.10.03. 09:36:36

@Zed is dead: ha hangvezérlés lenne, akkor az lenne a bajod, hogy nagy zajban érti-e amit mond az ember, és a különböző tájszólásokat hogyan értelmezi, és egyébként is, mikor fog beázni a mikrofon.

de persz ez egyszerűbb, mint megérteni a problémát.

Rocko- 2010.10.03. 09:39:54

@lwl: "Ja, a Porsche is valojaban csak egy Skoda. "
ez az én dumám.
és ha olvasnál, akkor hozzátenném, hogy elvégre mindkettő farmotoros. :)))

MT21013 2010.10.03. 09:42:22

Szeretem a VW-ket, össze is csinálnám magam, ha megdobnának egy ilyen Passattal. Viszont a formatervezőit lassan be kellene fizetni egy füvescigis-kurvázós hétvégére, hátha kicsit lelazulnak, mert az ennyire rideg és fantáziátlan formatervtől (főleg az eleje) már az én konzervatív sváb mivoltom is befordul...

Möglich 2010.10.03. 10:11:57

www.brose.de/ww/de/pub/presse/content11004.htm

Ennél többet nem mondhatok a cuccról, mert akkor mindenkit aki olvassa, meg kéne ölnöm :))

Rocko- 2010.10.03. 10:13:20

@Zed is dead: "kimondottan könnyedén és 100%-os találati pontossággal kung-fuztak."
felmérés és finomhangolsá. gondolkozz.
"Szoktál Te mobiltelefonálni, szabad térben, hangfelismerős gyorshívással? "
tedd ki egy hétre a telefonodat esős időben meg hóban. aztán próbálkozz.
jaaa, hogy a zsebedben hordod? akkor milyen kültéri hatás réi?
másrészt a telefon közel van a fejedhez. az autó nem lesz. vagy gondolod majd odamész az autóhoz és a fülébe (tükrébe) suttogsz? na neeee.

keriati · http://blog.fsck.hu 2010.10.03. 10:26:00

akkor ez már hivatalosan is hullaszállító?

anyádbogár · http://www.apadhuzzonafaszara.com 2010.10.03. 10:30:46

fícsör??? mifelénk az ilyet parasztvakításnak nevezik...

Ciri 2010.10.03. 10:57:52

@killermókus:

"- ha síbakancsban lendítesz szét*od a lökhárítót + az extra kütyüt is (sokan cserélik a bakancsot a csomagtartó peremén ülve)"

Úgy tűnik Neked sem esett le 100+ komment után sem, hogy nem kell hozzáérni a lökhárítóhoz.

ca2 2010.10.03. 11:06:29

Sztem nem olyan rossz ez. A passat soha nem az óriási külseje miatt volt népszerű.
Végül is pont ez a jellegtelen, neutrális külső eredményezi azt, hogy sokan el tudják fogadni.
Viszont, hogy a passat egy "bizniszlimó...?"
Hát nem tudom...

ddi 2010.10.03. 11:11:46

A Passat az Passat!Nem egy Renault Laguna. Különösen ajánlom a Quattro változatokat.

Négy tagú családunk hosszú ideig három Passat-ot használt, de még mindig van kettő, mert Audira váltottam, tehát van tapasztalat.

Ciri 2010.10.03. 11:11:55

@ommm:

"(Kézszéttevős szmájli)"

Ez jó! :))

ca2 2010.10.03. 11:13:21

@akira2: Igazad van, de mint ahogy az előbb is írtam, ez a jellegtelen -ha tetszik ronda - külső pont az egyik kulcsa annak, hogy népautó lehessen.
A nagyon karakteres autók mindig rétegautók maradnak, azzal nem lehet a világ legnagyobb autógyárának lenni.
Nyilván nem véletlenül olyan amilyen a passat meg az avensis...
Mondjuk ez azért szerintem egy fokkal jobb az avensisnél.
Az kb a kétütemű wartburg szintjén áll a külsejét tekinteve.

Ciri 2010.10.03. 11:14:40

@ddi:

"A Passat az Passat!Nem egy Renault Laguna. Különösen ajánlom a Quattro változatokat. "

Mutatnál akár egyetlen Quattro változatot?

ddi 2010.10.03. 11:18:03

Bocsánat, 4 motion! :)

ddi 2010.10.03. 11:35:08

Bocsánat, 4 motion!

esef 2010.10.03. 11:38:45

A németek a nagy "újdonság" esetében elfelejtették, hogy ezt a rugdosós nyitást már a szovjetek 40 éve sikerrel alkalmazták a Zsigulin. Csak ott nem alá kellett rúgni, hogy nyíljon az ajtó, hanem bele. :D

Rot 2010.10.03. 11:50:58

Szegényes formavilág, ratyi középkonzol, de mégis veszik...

Passat Quattro LOL

Autószerető 2010.10.03. 11:51:22

@orbán cigány takarogggyyyyyy:
" @SakmaN: Kitalálom, egy buzuki stiftre nem lenne pénzed egy összegben, de jól esik fikázni.....na ez a szánalmas!"

Szánalmas? Miért kell valakinek a zsebében turkálni, mert olyat ír, amivel nem értesz egyet?
A VW - és a hozzá tarozó márkák - külseje igénytelen!
Szemből egyik Skodát sem tudod megkülönböztetni a másiktól, maximum azt, hogy melyik széria...
Nézd meg nyugodtan a Felicia - Fábia I. - Octavia triót, vagy a Roomster - Fabia II párost.

Seatnál - jaajjjj, elsírom magam...
Az Altea nem volt rossz, erre ezt lelapították és kész lett a Leon. Majd az Altea seggéhez ragasztottak 15 centit és elkészült a Toledo.
Majd kiadták az Ibizát, ami tényleg új. Azt hittem, itt valami változott.
Az Exeo az autógyártás szégyene! Egy öreg Audi alap Ibiza orral és Altea Xl hátsóval...

A VW-ról ne is beszéljünk... Scirocco a Golf VI első lámpáival és a Touraeg hátsójával. Alom sportautó. Maradjá' má'.
Ez az új Passat is. Az elejét ezerszer láttuk már, a hátulja meg Phaeton.

Igénytelen külsejű szarok.

Ja és igen. 15 éves hitelre vettem a Suzukimat és most mennem kell, mert anyám leküldött a szeméttel...
:)

w a s d 2010.10.03. 11:56:32

@Ciri: A legutolsó hosszmotoros 4motion Passat összkerékhajtása nem, Quattro volt más cimkével (olyan szempontból, hogy torsenes volt)?

Rot 2010.10.03. 11:59:25

Szerintem a Scirocco formailag rendben van.
Ellenben az új Touareg műszerfala siralmas, pláne huszonmillióért...

MT21013 2010.10.03. 12:05:48

@esef: Azt hiszem csúnyán néznék arra, aki a veterán Zsigámat rugdosná :-) Na jó a populáció nagy része sajnos már olyan állapotban van, de ez egy másik történet.

Autószerető 2010.10.03. 12:08:30

@Rot: Bocs, persze, kicsit elragadtattam magam.
A VW-val kapcsolatban olyan érzésem van, mintha leszarná az autóik külsejét. Úgy van vele, hogy:
- Jó ezeknek így is, minek dolgozzunk rajta...?

Ezért elővesznek egy-két már bevált első részt, fart s azokat váltogatják. Sok ember meg letérdel előttük, mert rajta van a VW jel.
Magyarországon lovaskocsit is el lehetne adni milliókért, ha lenne rajta egy VW jel.

Zed is not dead yet 2010.10.03. 12:16:55

@Rocko-: Látom Rocko nálad is vannak gondok a szövegértéssel. Esetleg teljesen szándékosan, de akkor is. Nem vitázok tovább, mert a téma, azaz a tárgy nem ér ennyit. Vegyél ilyet, lendítgessél, én meg majd röhögök mikor látom.

Szép napot!

Rocko- 2010.10.03. 12:37:18

@Ciri: "Mutatnál akár egyetlen Quattro változatot?"

mitglied.multimania.de/tixdrax/IMG_04351.jpg

www.passat32b.net/

:)
bár nevében nem az, az igaz.

Rocko- 2010.10.03. 12:46:45

@F/: nem moszkvában, és nem merciket, de ja. :) lásd: @Rocko-: .

Rocko- 2010.10.03. 12:49:07

@Zed is dead: hát ha nem tudod cáfolni érvekkel, akkor tényleg ne is írj többet.

@Autószerető: ennek ellenére vagy mellett mégis veszik, nem?
"Magyarországon lovaskocsit is el lehetne adni milliókért, ha lenne rajta egy VW jel."
nem hiszem, hogy Wolfsburgcsakis ránk, Magyroroszágra gondolak, mint központi piacra.

Ciri 2010.10.03. 12:55:58

@Rocko-: @F/:

Csókoljátok meg k@rva gyorsan mindketten a tökömet! :))

Szerintetek a kolléga erre gondolt? He? :)
(Egyébként igazatok van :D )

Ciri 2010.10.03. 12:58:49

@Autószerető:

"Magyarországon lovaskocsit is el lehetne adni milliókért, ha lenne rajta egy VW jel."

Jaj bazdmeg.

$lim*$hady 2010.10.03. 13:22:01

uffff... picit túl szögletes lett van benne phaeton is főleg hátul, szerintem a golf néz ki a legjobban az új volkswagenek között..

lwl (törölt) 2010.10.03. 13:33:37

@Möglich: Nincsenek benne atomtitkok, meglehetosen egyszeru elven alapul a mukodese:
de.wikipedia.org/wiki/Kapazitiver_N%C3%A4herungsschalter

w a s d 2010.10.03. 13:45:46

@Rocko-: Én mondjuk újabbra gondoltam:

totalcar.hu/tesztek/passatw8/

(A 2. generációval kapcsolatban nagyon nem voltam biztos, hogy nem- e viszkós.)

Autószerető 2010.10.03. 13:56:07

@Ciri: Csak nem vettél egyet?
"Jaj bazdmeg..."

Rocko- 2010.10.03. 13:56:54

@Ciri: egyértelműen nem. nem is állítottam. :)

DeezL 2010.10.03. 14:01:36

@Autószerető:
ebben igazad van! mert pl a Jetta is a Passat meg a Golf V keveréke.. akk a Seat Exeo egy kicsit átszabott A4es

Rocko- 2010.10.03. 14:05:42

@F/: hát lehetséges, h torsenes. de nem tenném rá a fejem. ellenebn tuti nem quattro. :)

DeezL 2010.10.03. 14:05:50

@KuKori:
beszarhat a hidraulikája! nem olcsó!az olaj sem ami bele való!elektronikailag csőd azösszes,a HDI motor kibaszott érzékeny azüzemanyagra a 2.2 HDI-ben van a szaros FAP szűrő az is egy fos drága annak is a megcsinálása, a Xenon lámpás változatokban XENon 300ezer FT mindennel együtt!az 1.6 HDI meg mindig más hibát produkál! vannak bőven csalódott ex francia autótulajdonos barátaim,és édesapám citroen-peugeot szervízben dolgozik! elmondom nekd a 307es,a C4,C5,Xsara Picasso,Berlingo,C3.C2.C1,206,407 pl mind tele van hibákkal,persze lehet kifogni jót de az is ritka nagyon

DeezL 2010.10.03. 14:08:33

@Vedidev:
jaja porlasztó darabkja gyáriba 180ezer FT...Hengerfej 500ezer.... FOSVÁGEN:D de am a régi TDI motorokkal semmi bajom nem volt azok mentek tették a dolgokat,volt több is!

Autószerető 2010.10.03. 14:14:59

@DeezL:
Dolgoztam Peugeot szalonban értékesítőként. Az első dolog, amit az ott dolgozó 'nagyöreg" megtanított nekem, így hangzott: ha leül eléd a vevő, véletlenül se jusson eszedbe, mekkora szart adsz el neki. Nem lehet lelkiismeret-furdalásod.

Döbbenten néztem az emberre, viccel-e. Hát, nem viccelt.
(Én nem mondom azt, hogy szar a Peugeot, sosem volt olyanom, nincs tapasztalatom.)

gnme 2010.10.03. 14:53:04

én BE szoktam rúgni, nem ALÁ

..még ilyen hülyéket bazd meg, ..eszem faszom megáll

Hurri Kán 2010.10.03. 15:03:18

@gnme: hát ez az! És ha négykézláb megyek a kocsi mögé akkor elég mondjuk a jobb első lábammal hadonászni a lökhárító alatt?

coord 2010.10.03. 15:07:52

"Én az ilyen autókat szeretem, amit mások utálnak, pocskondiáznak!

Valaki adjon pízt, hadd vegyek egyet má!"

Jaja, most már annyian lefikázták, hogy kéne, pedig valójában inkább Superb kéne :-)
Valaki adjon pííízt, jó lesz ez is, annyira azért nem csúnya! ;-)

Hurri Kán 2010.10.03. 15:16:55

@coord: amúgy ha már válogatni lehetne akkor Superb, mégpedig a kombi. Mert az tényleg kombi és nem divatauó, mint pl. az Insignia lett. Hosszas fejlesztés után elérték hogy a kombinak (bocsánat sport tourer mer így trendi) kisebb a csomagtartója mint az E Kadettnek volt...

zlaboncz (ZLC) 2010.10.03. 15:40:11

@Autószerető: "A VW-val kapcsolatban olyan érzésem van, mintha leszarná az autóik külsejét. Úgy van vele, hogy:
- Jó ezeknek így is, minek dolgozzunk rajta...?"

A fenét szarja le, csak a dizájner mögött ott áll egy marketinges, és az jár a fejében, hogy "nabaze, ha ezt a vonalat itt lekerekítjük, akkor az tuti -0,2% forgalomeseés, ezt nem lehet. Már három volnalhoz hozzányúltunk, a negyediket nem viselné el a vásárlóközönség. Hagyd békén."

A VW-nél szigorúan pozicionáljk az autókat. Nem, nem az "felső tízezerbe" (mint ahogy itthon gondolják), hanem népautónak, cégautónak. Nem egy szeretni való tárgy vagy kiállítani. Használati tárgy, igásló, egyszerű,hűvös, szigorú. Nem kell bele több. Ha mást akarsz vegyél Alfát, azt tényleg kirakhatod üvegfalú garázsba, vagy a nappaliba.

A Golf-Jetta-Passat a legcégautóbb cégautó. Semmi extra, a szükséges minimum, jól megcsinálva. Nem egy éményautó, hanem közlekedési eszköz. Figyeljétek meg, az Astra-k száma, mint cégautó, csökkenni fog, most, hogy így áttervezték. Már nem az az egyszerű gépi igásló, mint volt, életet leheltek bele.

Z.

Autószerető 2010.10.03. 16:01:42

@ZLC: Ez egy korrekt válasz volt, nagyon köszönöm.

Mammut8 2010.10.03. 17:19:55

én inkább nem jöttem volna ki egy ilyen dologgal 2010-ben
rugdosni az autót hogy kinyíljon a csomagtartó... pff

ca2 2010.10.03. 18:00:44

@ZLC: Pontosan így, ahogy mondod.
A passat nem "bizniszlimó" meg "premium" ahogy itt a cikk is állítja, hanem népautó.
Pontosan ez a neutrális, "sehogy se néz ki" design az amitől olyan sok ember számára elfogadható.
Itt nem az "über gyönyör" a cél hanem a funkció.
E mindig így volt és mindig így lesz amíg passatot fognak gyártani.

Hurri Kán 2010.10.03. 18:11:51

@ca2: annyit tennék hozzá, hogy ne felejtsük el, hogy nálunk kicsit el vannak totlódva a járműkategóriák. Pl. egy Fabiára nálunk rámondják hogy családi autó, pedig Európa nagy részén kb. bevásárlóautó kategória. A Passatra/ Vectrára stb. hogy üzleti autó, pedis csak normális méretű, középkategóriás családi autók (máshol). Sokan nem kezelik a helyükön a dolgokat.

torokszultan 2010.10.03. 18:40:27

@Zed is dead:
Szétbasz az ideg, hogy a csülköd retkes lesz a szartalicskád csomagtartójától, más meg láblendítés után tiszta kézzel ül a volán mögé...
Hát, szar is koszos kézzel vezetni.
:-)

torokszultan 2010.10.03. 18:46:26

@Zed is dead:
És amikor német autós volt, akkor gondolom arra okádtál, amit most istenítesz.
:-)
Mert úgy szokott lenni....
Ha meg valaki akkor ezt a szemedre veti, akkor rízsevőztél volna...

torokszultan 2010.10.03. 18:47:38

@ca2:
Egyetértek. Ennek ellenére hogy kiveri a biztosítékot sokaknál. Csak az irigység lehet...
:-)

torokszultan 2010.10.03. 18:49:04

@Autószerető:
Szerinted a VW-nak mekkora piac a magyar? Szokj hozzá, hogy nem nekünk gyártják a Passatot. Ez az autó ott is népszerű, ahol az emberek nem emblémát vesznek.
Egyszer majd te is megérted.
:-)

Lord heckman 2010.10.03. 18:50:38

Elölről Golf.... egy passat ne legyen golf! Nem tetszik :S

torokszultan 2010.10.03. 18:50:56

@Autószerető:
Miért, szerinted te szép vagy? Ne hidd el annak, aki ilyen hülyeséget mondott. Hazudott neked.

torokszultan 2010.10.03. 19:03:07

@Lord heckman:
Meg fogod tudni különböztetni őket. Biztos vagyok benne. Még elölről is.

Autószerető 2010.10.03. 19:27:31

@torokszultan: Miért kell rögtön személyeskedni?
Az egyik zsebben turkál, a másik káromkodik, a harmadik személyeskedik.
Elegáns, Uraim, elegáns...

ca2 2010.10.03. 19:43:28

A másik fórumon is megy az apád-anyád, hogy vajon a lexus új hyprid bmw1 konkurense szépe-e.
Szerintem azt kéne látni, hogy a "szép" az egy igen viszonylagos fogalom, ezért az autógyártók sokszor nem is igazán akarnak szépet csinálni, mert ami az egyiknek szép az a másiknak csúnya. Ami neutrális, átlagos az lehet, hogy nem szép, lehet hogy kevesebb ember szeret bele az első látásra, de azok is kevesebben lesznek, akik szerint meg baromi ronda ezért kizárt, hogy megvegyék. A passat tipikusan az a kategória ahol ezek a szempontok érvényesülnek. A konkurens avensis szép? Pontosan ugyan úgy semmilyen mint a passat.
Ezek azért nem, véletlen dolgok. Nem azért nem über gyönyör egy passat vagy egy avensis mert a vw-nél meg a toyota-nál idióták tervezik az autót...

K.teknőc · http://www.homlokzatihoszigeteles.hu/ 2010.10.03. 20:05:25

Nem tetszik a gép, de ez nem jelenti azt, hogy nem vehetek még egy ilyet... A passat egy jó autó, nekem felmérni tökéletes lenne. Sztem ezzel a passattal komoly piacot szereztek a passat cc-nek.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.10.03. 20:28:15

@DeezL: Miért van olyan érzésem, hogy mintha ugyanezt a témát megbeszéltük volna pár hete? Ugyanilyen típusfelsorolással, meg a többi körítéssel?

Pizza zabáló 2010.10.03. 20:30:38

Nincsen körző Wolfsburgban?

Pasas 2010.10.03. 23:11:54

Kicsit kezd unalmassá válni, hogy amikor megjelenik egy új VW, akkor kezdjük el fikázni, hogy milyen unalmas, meg milyen csúnya. Mégis évekig friss marad, érdekes, nem? Persze a Corolla, Lancer, és társai a formatervezés csúcsai. Nem unalmasak. (olaszok előnyben)

hdnctrl 2010.10.04. 13:12:55

oszt előtte nem kell kinyitni a távirányítóval a kocsit a teskó parkolójában? ha meg már úgyis ki kell nyitni, miért nem jó, ha a távirányítón egy másik gomb nyitja a csomagtartót? csak kérdezem, mert szerintem hülyeség az egész, de hátha én vagyok a hülye...

ha meg érzékeli a kocsi, hogy odamentél zsebedben egy azonosítót tartalmazó tekerccsel (a kulcsban), és automatán nyílnak a zárak, akkor érzékelhetné azt is, hogy a csomagtartó felé kavirnyálsz, oszt nyílhatna az is.

amúgy szépen áttették a polo lámpáit egy audira, szerintem nem ronda a kocsi.

Rocko- 2010.10.04. 14:19:18

@scuynat: "akkor érzékelhetné azt is, hogy a csomagtartó felé kavirnyálsz, oszt nyílhatna az is."
ki mondta, h ha az utó hátuljánál vagyok, akkor mindig, feltételnül ki akarom nyitni a csomagtartót?

"múgy szépen áttették a polo lámpáit egy audira, szerintem nem ronda a kocsi."
melyik Audira is?

torokszultan 2010.10.04. 14:43:28

@Autószerető:
Miért, szerinted emberek ízlését, döntését, kedvencét, véleményét "lerondázni" nem személyeskedés?
Bírom, mikor a sértettség álarca mögé bújnak azok, akik meggondolatlanul és/vagy tahón és/vagy sértőn alkotnak véleményt.
.
Amit te csináltál, az is személyeskedés, egyben tahó dolog.

torokszultan 2010.10.04. 14:45:45

@Pasas:
Egyszerűen csípi az emberek szemét. :-) Irigység? Tudatlanság? Izlésbeli különbség? Ki tudja? De mérhetetlen agressziót vált ki egyesekből.

Blackblood 2010.10.04. 15:12:53

Már velem is előfordult ,hogy 2 teli kézzel érkeztem a kocsimhoz, így el tudom képzelni, hogy időnként egy ilyen kéz nélküli csomagtartónyitás funkció jól jönne.
Az én öreg jószágomon ilyen persze nincs, és talán még ma is ott állnék mögötte toporogva, ha nem lennék abban a szerencsés helyzetben, hogy a kocsi rendelkezik egy olyan fontos extrával, amit annak idején egyszerűen csak vonóhorognak hívtak - amire egyik lábbal föllépve a comb ideiglenes rakodófelületnek használható.

Off:
Nem is tudom, manapság a gyári vonóhorgot miért nem csak a külön feláras előbb említett "föllépő a könnyebb csomagtartó nyitásért", esetleg a "fix értékre beállított távolságérzékelő", a "mögöttes forgalmat a követési távolság betartására ösztönző design", stb funkciókkal együtt lehet rendelni:))

====== vadparaszt ====== (törölt) 2010.10.05. 05:03:34

Pont annyira nem érdekel, mint az eddigiek.