Az isten nyila

  2010. július 28. - Gyulavitéz Címkék: mclaren mercedes slr

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Sírjatok velem!
2012-02-05 07:38:00

Már vagy két hete túl vagyok a dolgon, de egyszerűen nem bírtam leülni, hogy megírjam. Majdnem sírtam. Nem

Hogyan lesz a sportautó-szakíróból hitetlen kutya?
2011-11-21 13:21:00

12 év elteltével sem csúnya Nos, igen, nem sietem el a dolgot. Tavasszal találtam ki, hogy megválok tőle , de

Ki fog tejelni, ha betartjuk a szabályokat?
2011-09-07 06:00:00

Egyre több a traffipax. Belegondolt már, mi lesz, ha az autósok a sok kamera miatt egyáltalán nem mernek majd

Halál a macskákra!
2011-08-27 17:30:00

Ez itt a két kutyám. A nagyobbik, Lloyd, egy 55 kilós hovawart. Nemcsak a macskák, de a kutyák, sőt a betörők

mclaren slr 29

 

Úgy 5000 felett már közel olyan tempóban gyorsulunk, mint a speedmotorok és egyszerre azon kapjuk magunkat, hogy egy kicsit tulajdonképpen már félünk...

Mai cikkünk blogposztja.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr982177369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blaiser 2010.07.28. 04:53:30

Tetszettem latni ilyen szekeret 2007-ben a montreal-i auto expo-n. Egyertelmuen terido-gorbito hatasu.

vizsla_barat 2010.07.28. 05:25:59

biztos,hogy ennek szabad forgalmit es rendszamot adni fegyverviselesi engedely nelkul?:)

Keyko 2010.07.28. 06:15:36

volt szerencsém előzni:) egyet pár éve az M1-en.román rendszáma volt(utána láttam a tv-ben,hogy egy magyar-román srácé..)

kövezzetek meg,de nekem egy 458 italia jobban kéne,mint ez.nagyon szép autó,de a belseje tényleg kritikán aluli.

Semper Fidelis 2010.07.28. 07:32:48

Mikor megláttam a képet a belsejéről, először - kövezzetek meg - de a Dacia Logan ugrott be...

Amúgy sem hiszem, hogy ennyi pénzt megér ez a kocsi, ennyiből inkább egy Ferrari és szaladgálósnak egy Aston Martin.

Brevis 2010.07.28. 07:53:20

Tavaly láttam a Balaton körül a régi hetesen. Amúgy régen a Ferrari sem sokat adott a kocsi belső kinézetére, simán telerakta Fiat alkatrészekkel, a Mclarennek is fel kell nőnie ehez.:) Az MP4-12C-nek már rendben van a bele is.

hozé bubó 2010.07.28. 08:15:04

szép-szép...600ló szuper, de 150gurigáért pfffff. már 50milla körül is kijön egy akármilyen csilivili, hasonló tudású péniszhosszabbító...

determ 2010.07.28. 08:15:55

Bírom, amikor nincs olyan opció, hogy "nem kell" vagy "inkább az ára kellene"...
Egyébként ennyi pénzért szerintem nem versenyképes. Ahogy előttem mondták inkább veszek belőle 2 "átlagos" 50 millás sportatót - ha már kocsira kell költeni.

wolfman 2010.07.28. 08:17:51

Csak nem bírom ki, hogy be ne írjam....

Ez a cikk sajnos nem sikerült különösebben informatívra, vagy lelkesítőre (nem tudom, mi volt a célja a szerzőnek).

Akaratlanul is a 458 Italia írásával hasonlítottam össze fejben, hiszen az hasonló kategória.

Ha a két teszt alapján kellene döntenem, nem kérdés, az Italia mellett döntenék.

Ha én, a mezei júzer beülök egy ilyenbe, kábé ugyanezt fogom csinálni: beülök, örülök, hogy bent vagyok életemben egyszer, felgyorsulok kétszázra, majd visszaadom. Egy ilyen autó tesztje lehet, hogy megért volna három kört valamelyik versenypályán, hogy kiderüljön, miért is kerül ennyibe (nyilván nem a belső tér szépsége miatt).... tizenötmillás motorháztető ide vagy oda.

Azt nem mondom, hogy ilyen cikket én is írok, hiszen az demagógia lenne (az újságírás egy szakma), de olvasva az embernek akaratlanul ilyen gondolata támad.... bocs.

Egyébként a cikktől függetlenül nem kérdés: inkább (százszor inkább) a 458 Italia. Legfeljebb ennek az árából veszek kettőt, hogy jusson egy a nappaliba is.... szobornak. :o)

önkéntes rendőr 2010.07.28. 08:26:24

Nahát, Gyulavitéz, beszoptad ezt a parasztvakítást. Méregdrága géptető, mi? Szerinted az előállítási ára eléri egy Loganét? Gondolkozz, mielőtt vibrátorszopógépnek állsz. Értelme az nem sok van, de legalább elfoglalod magad.

s4tch 2010.07.28. 08:27:05

Ilyen autónál értelmetlen ár-érték arányt boncolgatni.

Néhány éve valamelyik fővárosi kiállításon volt egy ilyen és egy Carrera GT. Nehéz lett volna objektíven eldönteni, melyik néz ki különlegesebbnek. "Porschés" vagyok, így ránézés nélkül is könnyű dolgom volt. Viszont csak otthon vettem észre, hogy az SLR-ről több fotót készítettem.

Sportautónak jobban kéne egy Lotus Elise, azt gyakorlással talán ki tudnám autózni. Családi autónak egy Octavia kombi is megteszi. :) Viszont nagyon kevés autó van, amit műtárgyként mellé lehet tenni. Az utóbbi évtizedben talán a Veyron és az Alfa 8C sikerült ennyire egységesre.

newnt55 2010.07.28. 08:29:15

hmm sötétbordóban kellene aztán letolnék mindenkit a g3cibe a francia riviérán miközben megyek olaszhon felé, ahol átülök a Ferrari 599gtb-be...

s4tch 2010.07.28. 08:32:53

@wolfman: "Egy ilyen autó tesztje lehet, hogy megért volna három kört valamelyik versenypályán, hogy kiderüljön, miért is kerül ennyibe"

Ehhez egy métert nem kell vele menni: azért kerül ennyibe, mert ennyiben állapították meg az árát. A Mercedes úgy árazza az aktuális csúcsot, ahogy akarja. Úgysem lehetett volna aprópénzre váltani a tizedmásodperceket.

A Top Gearben kivitték pályára, olyanoknál volt lassabb, mint pl. az Atom, a Corvette C6 ZR1 vagy a Nissan GT-R. Na bumm.

torma99 2010.07.28. 08:36:21

Az SLS fele pénzből megveri. Szépnek szép, de űbergazdagnak kell lenni hozzá :)

nevetőharmadik 2010.07.28. 08:47:28

Budapesten volt valami luxusautó kiállítás, ott volt ilyen. Élőben leragadó.

És a hangja! Szebb nincs. És kész.

Alhazred 2010.07.28. 08:48:17

azért a fotókat nézve nekem nehéz eldönteni, hogy a ötven éves 300SLR, vagy ez a fehér csoda tetszik jobban

nevetőharmadik 2010.07.28. 08:49:50

Élőben ELragadó. Bocs.

Mellesleg hasonlót éreztem amikor először láttam az 54-es 300 SL-t. Lenyűgöző. Nem péniszhosszabbítók ezek, hanem szerelem.

KAWAszaki 2010.07.28. 08:58:54

Egy 350.000 eurós gépen miért kerül 50.000-be a géptető????
Aránytalannak tartom.
(az más kérdés, hogy drága, meg ár, meg érték, meg ilyenek, mert ez nem arról szól.)
Mennyi lehet egy fényszóró? 20ezer?
Lökhárító? 40 ezer?
Szélvédő? 60 ezer?

Elütsz ez őzet... összetörik az eleje...
Nehogy már olcsóbb legyen a végén egy egész autót megvenni, mint kicserélni az alkatrészeket??????

newnt55 2010.07.28. 08:59:38

Az durva ha van egy ilyened.
Az meg állat amikor egy Gumball versenyen tolod ilyennel. Bazz pofám leszakad.

www.automotiveaddicts.com/wp-content/uploads/2009/05/gumball30.jpg

wolfman 2010.07.28. 09:03:12

@s4tch: lehet, hogy rosszul fogalmaztam. Inkább azt kellett volna írnom, milyen élmény pályán. Végülis mindegy is, hogy hol, csak gyorsan. Azért gondoltam pályára, mert ott ugye legális....

tükörfúró 2010.07.28. 09:06:26

"...és beültünk 'szakadtfarmerba"

LOLOLLOL

az ára? na ez tényleg ENNYI, a nagyon kicsi sorozat miatt akármekkora szám hihető

pár darab egyedi autóért megterveztetni, szinte egyedileg legyártani ennyi spéci alkatrészt iszonyat költség

nem ugy van már, mint anno, hogy na jön a lakatosunk, azt' kikalapálja a tanulmányautót táblalemezből

ZoRRaW 2010.07.28. 09:06:43

Mar nem azert, de egy tetoboxos VW Poloval 140-nel tudom en is produkalni a felelemerzest es a sugarhajtasu repulogep hangot... Iigaz, a hang nem a motorterbol jon ;-)

A belso teret ujragondolhattak volna, meg egy Fiat500-as is baratsagosabb :-)

Humphrey 2010.07.28. 09:19:15

fogalmam sincs milyen vezetni, csak láttam párszor -ezt is. nekem a külső sem 10 pontos, nagyon furcsa a hatása: minden részlete gyönyörű, de az egész nem áll össze egyetlen karakteres egésszé, marad amorf szappan.
pontosan ez a bajom a jelenlegi picike slk-val is.
az a belső tér, brrr.

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2010.07.28. 09:21:26

csak a korrektség kedvéért javítom a tegnap esti Facebook bejegyzéseteket, miszerint ez a "valaha volt leggyorsabb és legerősebb utcai Mercedes"

az AMG SL 65 Black Series 670 lóerős és 1000 Nm a nyomatéka (ami köztudottan szoftveresen van leszabályozva a váltó miatt) 2.200 - 4.400 fordulatog

képek itt: special.blog.hu/2010/04/25/narancs_vagy_voros_mercedes_benz_sl65_black_series

ezen túlmenően pedig a McLaren SLR Stirling Moss is jóval erősebb, igaz, abból csak 75 db készült

ez először nekem nem tetszett, de időközben sokat néztem és már jobban tetszik, mint az eredeti McLaren

special.blog.hu/2010/05/03/mercedes_benz_mclaren_slr_stirling_moss

főleg ha az Alubeam lakk van rajta (:

rekszem 2010.07.28. 09:22:00

Láttam ilyet kettőt is, egyszer közelről, nyitott ajtóval, egyszer meg előzött az m0-áson.

Nem rossz, bár nekem inkább tűnik luxusautnak,mint szupersportkocsinak.

Amúgy mikormegjelent, a külföldi szaksajtó (3-vagy 4 tesztet is olvastam, volt benne összehasonlító teszt is) egyértelműen úgy nyilatkozott a tesztek után, hogy érzésre olyan muint egy egy erősebb sl, alig különbözteti meg valami attól, legfeljebb ez kicsit jobban gyorsul, és a többi szupersportkocsi mellett ez inkább csak egy luxuskocsi.

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2010.07.28. 09:26:10

még két megjegyzés: a Stirling Moss Edition 750.000 EUR volt, tehát 2,5-ször annyi, mint az eredeti - ennyit a premium árazásokról

a Bugatti Veyron ezeknél az SLR-Carrera GT-Enzo kategóriájú autóknál egy nagyságrenddel jobb még állítólag (és akkor van még a SuperSport is ugyebár)

szóval kéne egyszer egy Veyron tesztet csinálni végre, én vállalom (:

Flak 2010.07.28. 09:27:21

Isten kis kezdőbetűvel? Remélem csak helyesírási hiba.

kockablogger 2010.07.28. 09:28:55

Az 51-es képen a szakadt farmer-SLR-plakett-(ál)alu váltógomb kombó nagyot üt :)
Egyébként nyomott le ilyen a nulláson korábban. Csak azért álltam utána, hogy tovább halljam a hangját, de sajnos a 230E kevés hozzá...

gyaur@ 2010.07.28. 09:29:20

gyulavitez:

egy vid azert keszulhetett volna, ha mar ilyen autorol van szo

alprazolam 2010.07.28. 09:29:38

a planet csoport exclusive rent üzletága menjen a ..... drága játék hülyegyerekeknek.

Sam8888 2010.07.28. 09:38:42

Videóóóóóóóóóóttttt!!!! Könyörgöm, egy ilyen autóról csináljatok már valamim inimális videóanyagot! :( Most hogyan képzeljem el a hangját, meg áááhh....

no_holy_shit 2010.07.28. 09:44:37

wazz gyerekek ez egy leregadozott SLR

kangep 2010.07.28. 09:46:08

venne a faszom gyári géptetőt hozzá, simán legyártják a töredékért bárhol. :)

Béla_ 2010.07.28. 09:46:17

Szégyeld magad hogy nem csináltál videót a hangjáról! :(

Legalább ezzel közelebb lettünk volna a szoborhoz.

Negrogo 2010.07.28. 09:50:30

A sznobizmus szobra ez. A belseje, plane ahoz kepest mennyibe kerul nem tulzas, hogy ha azt mondom puritan. A hangja tenyleg brutal hallotam mar eloben is de nekem is csak az ara kene az viszont nagyon. Plussz kovezetek meg nincs 10 eves az auto kozel se de mar elkopott a formaja szerintem mar.

PuruttyaIrto (törölt) 2010.07.28. 09:53:13

Mekkora gyanús, sutyerák banda ez a planet csoport akik ezt bérbeadják?

Azonkívül meg: Meztelen a király! Vagyis, baszki ez ronda. Ennél még egy középkategóriás AlfaRomeo is szebb.

Milyen orra van? Azzal akis kihegyesedéssel nagyon bohóc!

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2010.07.28. 09:56:04

Nálatok se jön be az exclusiverent oldala?

tibidanny 2010.07.28. 09:59:31

kene, persze, hogy kene!!!

meg persze isten-t is ki kene javitani Isten-re...

Riasom 2010.07.28. 10:06:00

@Flak: "Az isten szót gyakran használjuk köznévi értelemben is, illetőleg olyan szövegösszefüggésben, amelyben kisbetűs kezdése a helyes: a görög istenek; Tudja isten, mi lett vele. Az isten szerelmére! Hála istennek! Stb."

Magyarán itt is teljesen helyes a kis "i".

travelnyuszi 2010.07.28. 10:06:19

És Kedves Ferenc leereszkedett a nép közé, hogy folyathassuk a nyálunkat az autójára. Köszönjük a lehetőséget! És még csak bódysylvynek sem kellett lennünk, sem debreczenyzytának, juhéjj!

tibidanny 2010.07.28. 10:08:42

@Riasom: Isten szot koznevi ertelemben... kicsit ellentmondo... :)

steve71y 2010.07.28. 10:15:32

Csak a leggyengébben sikerült Ferrarikkal lehetne összevetni illetve nem, a DB7-es amiben ültem hasonlóan lehangoló tákolt belső térrel rendelkezett ha már összerakják nem lehetne precízebben kicsit ??? Került volna 10K euróval többe és lenne használhatóbb, akkor nem garázsban tartaná azt a példányt a gazda amiben volt szerencsém megfordulni, azaz, hogy dehogy volt ez a kocsi olyan kurva kicsi, hogy még az SLK is nagyobb volt belülről.
Ha kicsit kitolod a szemét (Ringen)beszitál a fékje és jó 3-400 km ig úgy is marad.
Nekem ennyi pénzért nyújtsanak némi komfortot és minőséget is ha már nem csövek vesznek körül.
Egy GT Porsche közelébe sem ér.
Ha jól tudom lehuzták annak idelyén is mikor megjelent, ezért nem is lett sikeres a pénzes gyíkok közt sem.
Nem beszélve a legendás F1 design-ről és itt nem csak a formatervre gondolok. Ez az autó nem lesz legenda.
Itthon van belőle 2-3 db és milyen emberek ülnek benne játéktermeslehúzós, dorgkereskedőslehúzós,brókergenyólehúzós.
Nem kellene...

esef 2010.07.28. 10:15:47

Ennyi pénzből vennék n+1 db fehér Corsát (lásd tegnapi poszt), minden napra másikat. A vezetési élményt meg leszarom.

PaOntan 2010.07.28. 10:22:32

szerintem gyonge a cikk

nitro1 2010.07.28. 10:23:18

Túl nehéz, és kevés az öt sebességfokozat, ha versenyezni akarna vele az ember. Nem azért, mintha vezettem volna ilyet, csak úgy elméletben mondom. A kategóriájában mind legalább 6 sebességesek a versenytársak, ami a gyorsulásnál igenis számít.

butschq 2010.07.28. 10:29:25

@travelnyuszi: Bacchusnak, Ceresnek na meg a többi pigány istennek nevében mér csak 3 választási lehetőség van...
:):):)

BartiS2 2010.07.28. 10:38:11

mindig jót mosolygok magamban mikor leírják a kommentezők, hogy nekik inkább a pénz kellene meg nem tudom mi.... nyilván nem ők a célközönség... a célközönségnek meg nem a pénz kell -mert láss csodát van nekik annyi, hogy pont mindegy- hanem az élmény.... ha pedig annyi pénzem lenne, amennyi a célközönségnek van igenis könnyen lehet, hogy állna egy a garázsban... csak ugy.. xar a belseje?... ugyan.. ebben nem az a lényeg szvsz...persze lehetne szebb... de aki egy ilyet megvesz annak nem ez az egyetlen autója... nem bevásárolni jár vele szvsz...

BartiS2 2010.07.28. 10:40:00

egyébként meg aki a hangja miatt nyaggatja Gyulavitézt az ugyan nézzen már körül Youtube-n....fog találni biztosan hangot

butschq 2010.07.28. 10:46:14

@BartiS2: kitudja... ma már a tesco parkolóban nem mennő egy a8, muszály ilyen slr-ekkel megjelenni, mer még a végén meglát a szomszéd, utána meg beszélhetnek kifele:):)

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2010.07.28. 10:47:22

(x) az ára kéne

a belseje pedig.... broáf ennyi pénzért

Maci-Laci 2010.07.28. 10:48:37

A szavazásból kifelejtettétek azt, hogy nem kéne, vagy inkább azt, hogy az ára kéne.
Mert nekem bizony az kéne inkább.

LSD 2010.07.28. 10:50:39

OFF
AKI EGY ILYEN AUTÓNAK AZ ÁRÁT NÉZI AZ EGY KIS FAROK, SOSE LESZ ILYEN VAGY HASONLÓ AUTÓJA!
KIT ÉRDEKEL MENNYIBE KERÜL?????
AKI MEGTUDJA VENNI AZT AZÉRT NEM, AKI NEM TUDJA AZT AZÉRT NEM!
AKI MEG FOGLALKOZIK VELE, AZ DOLGOZNI SEM AZÉRT JÁR, HOGY PÉNZE LEGYEN, HANEM PUSZTÁN AZÉRT, HOGY KI TUDJA FIZETNI A SZÁMLÁIT, MEG NE PUSZTULJON ÉHEN. DE VALÓJÁBAN EZT ÉLVEZI, SZERETI HA SZOPATJA AZ ÉLET...

ON
NEM OKOSKODNI KELL, HOGY NEHÉZ, MEG KEVÉS A VÁLTÓ, STB. TESZTET KELL RÓLA NÉZNI! TOP GEAR PÁLYATESZTEN ODAVERT MINDENKIT:
www.youtube.com/watch?v=FsHIscYwS4E

Fox888 2010.07.28. 10:51:00

Nagyon sajnálom, de ez egy rém unalmas cikk volt.Semmi plusz infó ennyit egy autós kártyáról megtudtam erről a kocsiról. Ugyan már egy olyan Ferrari cikk után egy ilyen háááááát.
ui.: Írjuk már az Isten szót NAGY I vel főleg egy címben.

Negrogo 2010.07.28. 10:53:08

@BartiS2: tevedes, mert pl az M3
GTS is qrva sokban van megis az auto kene nem az ara.

archangel 2010.07.28. 10:53:31

Nem a Leica a legjobb fenykepezogep, de minden fotosnak az alma, hogy legyen otthon egy - megha csak a vitrinben is.

Paran nem ertik, hogy ez egy iparmuveszeti muremek, nem egy egyszeru penisznovelo Ferrari...
Aki ezt megvette, nem azert vette, hogy elugorjon vele a Waitrose-ba kenyerert, mint a kornyekemen lako Maserati, Aston vagy Ferrari userek. Ez az Auto azert letezik, mert a Letezese volt a cel. Hasonloan a Jaguar XJ220-nak vagy McLaren F1-nek.
Ezek olyan gepek, amire meg London posh keruleteiben is elforditjak a fejuket az arisztokratak, mig pl. egy R8 vagy Ferrari annyi izgalmat jelent a Hampstead-i utcakon, mint Budapesten egy 5-os BMW.

rekszem 2010.07.28. 10:59:33

@LSD:

gondolom vagy már vagy 14 éves, és úgy képzeled a jövőt, hogy tanulni minek, dolgozni nem fogsz, de tuti lesz egy ilyened :)

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2010.07.28. 11:01:26

közelről a Gumballon láttam (fotóztam) ilyet: totalcar.hu/magazin/kozelet/gb3000/

a Luxusautó kiállításon nem rémlik, hogy lett volna totalcar.hu/magazin/kozelet/luxusauto/

nagy élmény ilyen autó közelébe kerülni. akár szimpatikus az autó, akár nem. (pl. a formája nekem sem jön be)

a kommentelők, főleg az ár miatt fikázók, vagy a menetteljesítményeit lesajnálók (az Atom gyorsabb etc.) nagy része nem veszi figyelembe, hogy ez az autó azoknak készült, akik dollármilliókat keresnek évente: egy Tom Cruse egy filmjéért, egy Madonna egy lemezéért kapott lóvéből 10-20 ilyet meg tud venni. miért venne atomot, vagy Corvette-et? (hacsak nem autóbuzi, mert akkor azt _is_ vesz.)
szóval nekik igazából az 50e eurós gépháztető is aprópénz.

rekszem 2010.07.28. 11:02:52

@archangel:

csak hát erre mondta karotta is a ferrari teszten, hogy ameddig a kórházakban nincs lélegeztetőgép, meg emberek nyomorognak az országban (az egész világon), addig aki ilyet vesz, hogy mutassa neki fussa ilyen baromságra is, az szarjon sünt vagy százat

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2010.07.28. 11:03:26

@Fox888: már miért írjuk nagy betűvel az istent?
van belőle sok. nyila mag Zeusznak van, a főistennek. (ez is kisbetű)

Ovecskin 2010.07.28. 11:04:27

azért a hangjáról egy videó, vagy hangfájlt mellékelhettettek volna, ejnye, ez elég nagy hiányosság, ezért a cikkre így csak 10-ből 3 pont jár...

Ovecskin 2010.07.28. 11:06:54

egyébként szerinem ótvar csúnya, de attól még biztos, hogy ki nem szállnék belőle, ha egyszer vezethetném.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2010.07.28. 11:08:15

@rekszem: Ilyen alapon hol szabad megvenni? Katarban? Luxemburgban?

Rossz posztban kommentelsz. Esetleg savanyú a szölö.

khaleeji 2010.07.28. 11:13:43

abudhabiban sok fiatal ,feketeruhás csaj rohangál ilyen és ehhez hasonló szarokkal.biztos a fater vagy a férjük veszi nekik.

érdekes,hogy márciusban volt egy konferencia kizárólag helyi állampolgároknak a munkalehetőségekről. tudni kell, hogy itt az ország lakosságának 82 %-a külföldi vendégmunkás, a helyiek alig dolgoznak.
na ,erre a konferenciára ilyen járgányokkal, meg 911-esekkel, ferrarikkal érkeztek a munkakereső helyi fiatalok, 90 %-uk nő.
mekkora kontraszt a magyar munkakövetítő ágrólszakadt ügyfélköréhez képest:-)

2010.07.28. 11:13:58

akkor en most szerencses vagyok? :) Nemetorszag, Darmstadt Suetzerstrasse, Commerzbank elott, 3 hete feketeben... :)

nitro1 2010.07.28. 11:27:03

@LSD: Kicsit régi már ez a video. Milyen mindenkit ver oda? Itt az aktuális időlista: www.bbc.co.uk/topgear/show/powerlaps.shtml
Ha nem számítana a pénz, tuti nem ilyet vennék. Egyszerűen nem tetszik. Túlságosan ék alakja van. Az eleje lapos, de a hátulja meg magas.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.07.28. 11:36:03

Villantani rettenetesen értelmetlen, meg hát sztem pályára túl nehéz lenne...
...de azért elfogadnám :)

Meg hát ehhez kell egy bizonyos stílus is, szóval Győzike ebben röhejes lenne.
Nem mintha a Lambóban nem lenne az :D

ecch 2010.07.28. 11:47:22

Egy videó azért nem lett volna rossz.

nikkel 2010.07.28. 11:56:24

Szerintem a régi tökéletes, minimalista műalkotás. Az új viszont kívülről túllihegetten magamutogató, belül szimplán ízléstelen. Moszkvába meg az olajsekségekbe való.

Halálos_fogkefe 2010.07.28. 11:58:57

@LSD: mindet megverte, kivéve ezeket: Gumpert Apollo, Ascari A10, Koenigsegg CCX, Pagani Zonda F Roadster, Caterham R500, Bugatti Veyron, Pagani Zonda F, Maserati MC12, Ferrari Enzo, Porsche 911 GT2 (997), Lamborghini LP560, Porsche 911 GT2, Ariel Atom, Nissan GT-R, Ferrari Scuderia, Porsche Carerra GT, Lamborghini LP640, Koenigsegg CCX, Ascari KZ1

Nekem nem tetszik. Nem tetszenek az idióta lámpái, nem tetszik a tescos középkonzol, nem tetszik a géptető és még mindig nem értem minek kell egy utcai autóba 600+ lóerő. Biztos veszettül mehet, de ezer más autó van ami veszettül megy, (szerintem) jobban néz ki és nem kerül ennyibe. Valószínűleg az irigység szól belőlem, de ilyen autót az vesz aki ki akar tűnni a tömegből, nem az aki élményautózni akar.

Bambano 2010.07.28. 12:23:27

Én azt nem értem, hogy az autó árának 10%-a a motorháztető? nincs ott elírva valamelyik szám?

egyébként kéne...

megint 2010.07.28. 12:23:32

Nekem szerencsém volt láttam egyet Monacoban, szép hangja van, viszont ez a gagyi középkonzol nem igazán passzol az árcédula mellé

Hurri Kán 2010.07.28. 12:24:40

Egyszer-kétszer láttam élőben, Pesten szaladgált egy, ha jól emlékszem kanadai rendszámmal. Megcsodáltam, szép, ki is próbálnám, de ha választani kéne, akkor az eredeti SLR kéne, nem vitás, ami a 2 évvel ezelőtti bécsi Chromjuwelen kiállításon volt.

meggy! · http://pcplacc.blog.hu/ 2010.07.28. 12:26:46

Olyan szavazási opciót is be kellett volna rakni, hogy: "A motorháztető kéne". Köszönöm :D

Ratnet 2010.07.28. 12:31:10

Elcseszett formájú torzó ez. De legalább drága. Ez (meg a csillag az orrán) majd jól megkülönbözteti a többi ronda szartól.:-)

LSD 2010.07.28. 12:34:16

ON
Oké, már nem ver meg mindenkit. Reméltem valaki bedobja az aktuális listát, lusta voltam megkeresni, tehát kösz! ;)

Rendkívül szép megoldás, hogy a kipufogó nem hátul, hanem elől-oldalt van elvezetve, sajnos manapság más sportkocsin nem igazán látni ilyet.
Más az ha valakinek nem tetszik egy autó és más ha anyagi okokra hivatkozik, előbbi az teljesen érthető, nekem is leginkább a hangja tetszik!

OFF
Nem vagyok 14, bár 14 voltam mikor először olvastam, hogy lehet másképp is gondolkodni:
ddl2.data.hu/get/0/1200111/richard_bach_-_illuziok_hu_NNCL2585-6AAv0.zip

LSD 2010.07.28. 12:36:18

ON
Oké, már nem ver meg mindenkit. Reméltem valaki bedobja az aktuális listát, lusta voltam megkeresni, tehát kösz! ;)

Rendkívül szép megoldás, hogy a kipufogó nem hátul, hanem elől-oldalt van elvezetve, sajnos manapság más sportkocsin nem igazán látni ilyet.
Más az ha valakinek nem tetszik egy autó és más ha anyagi okokra hivatkozik, előbbi az teljesen érthető, nekem is leginkább a hangja tetszik!

OFF
Nem vagyok 14, bár 14 voltam mikor először olvastam, hogy lehet másképp is gondolkodni:
ddl2.data.hu/get/0/1200111/richard_bach_-_illuziok_hu_NNCL2585-6AAv0.zip

Ratnet 2010.07.28. 12:38:16

"a rettenetes oldalsó légbeömlő nyílásokra"

Be? Nem ki? Ezt a talyigát rükvercbe kell használni?:-)

Érdekes 2010.07.28. 12:46:50

Miért a je design Q7 bojler szörnye jobb? :D :D :D
Mondjuk, sose tetszett nekem ez az slr, bár tény, nem rossz azért, meg különleges, de inkább érdekesnek mondanám mint szépnek.
Nálam a szép és különleges az a reventón (riBBentón :D ).De ha mercin belül nézzük akkor még egy cls is jobban tetszik :D az sls viszont zsír :D nah kaja

Érdekes 2010.07.28. 12:47:59

Miért a je design Q7 bojler szörnye jobb? :D :D :D
Mondjuk, sose tetszett nekem ez az slr, bár tény, nem rossz azért, meg különleges, de inkább érdekesnek mondanám mint szépnek.
Nálam a szép és különleges az a reventón (riBBentón :D ).De ha mercin belül nézzük akkor még egy cls is jobban tetszik :D az sls viszont zsír :D nah kaja

creeper 2010.07.28. 12:56:14

szerintem nem tudja azt a földöntúli külsőt amit egy hipersportautónak tudni kéne és ennyiért asszem van zonda is :)

lr 2010.07.28. 12:56:56

Automata váltóval kontrolláltan menni keresztbe? Hát az tényleg muris lehet. :D
Az egy pillanatig nem kérdés, hogy ez nem élményautónak készült, csak kár, h egy olyan legenda nevét bitorolja, ami még bőven alkalmas volt rá.
És igen, az "isten" szó itt köznévként szerepel, próbáljuk meg elfogadni.

kangep 2010.07.28. 12:58:03

méghogy nem péniszhosszabító. :D

jó, akkor mondjuk úgy, hogy showcar. ;)

S4mu3l 2010.07.28. 13:04:10

5 sebességes automata khm..
Egy bulizás utáni életmentő állva gyros zabálás alkalmával kétszer is elhúzott mellettünk egy román rendszámos slr a körúton (odafelé/meg vissza) kb. olyan hangja volt, hogy rezgett a hajunk. Dízellel nem kéne, ámbátor kéziváltóval de. :D

S4mu3l 2010.07.28. 13:08:40

@S4mu3l: ..bár gondolom ők sem ragaszkodtak volna az olajkavarós váltóhoz, ha nem lenne ekkora nyomaték. Az meg van.

Hurri Kán 2010.07.28. 13:08:44

Tulajdonképp kéne ez mindenhogyan... Na jó, inkább az ára...

@kangep: amúgy meg ha benne ülnék lesz...nám hogy az emberek mit gondolnak hogy pénisztoldaléknak kellett vagy nem :)))

mojszipupi 2010.07.28. 13:13:12

Komoly gép de ebben a kategóriában inkább egy Carrera GT kéne.... persze erősen feltételes módban :)

Hurri Kán 2010.07.28. 13:17:13

Bentley Blower kéne :))

kzolika 2010.07.28. 13:20:27

Motorháztetőt bontóban néztétek? Ott biztos olcsóbb lenne.

kzolika 2010.07.28. 13:29:40

Motorháztetőt bontóban néztétek? Ott is ilyen drága?

kzolika 2010.07.28. 13:31:34

Ezt miért csinálja ez a szar, hogy percekig frissítem, semmi, beírom még egyszer és megjelenik az előző is? Eleve írjam be azt, hogy rohadt, utolsó, szarházi, szutyok, szar, szemét blogmotor?

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2010.07.28. 13:34:39

@S4mu3l: kézi váltóval kb. minden tizedik indulás után mehetnél kuplung cserére

@kzolika: tényleg, a XVIII. ker-ben van egy Merci bontó, ott van minden (:

ráadásul bármelyik fröccsöntő megönti neked műanyagból a századrészéért

BMW /// 2010.07.28. 13:35:15

www.hasznaltauto.hu/auto/mercedes-benz/slr_mclaren/mercedes-benz_slr_mclaren-3913331

Mindjárt megkérdezem mennyi. Lehet 70-80ért már meg lehet venni:). Én ennyi pénzért vennék 8-9-10 BMW-t ,Audit családtagjaimnak:D

megint 2010.07.28. 13:36:05

Élőben egy fokkal azért szebb, főleg ha van időd körbejárni, de igazából nem egy nagy durranás.

Érdekes 2010.07.28. 13:39:36

@kzolika: Jah nekem is volt ilyen :D Persze vicces két hozzászolás, ami azt hiszed, h nem ment el, és másmegfogalmazásba beírod még1x :D

Egyébként nálam csak k@cs@g chrome-al csinálta ezt...sexplorerrel még nem csinálta, máskérdés, hogy azt meg utálom, bár a chrome se a kedvencem.Nevetséges, h 2010-ben 5 féle böngészőt kell használni, hogy az ember el tudjon navigálni xy oldalon....

fyrgi_86 2010.07.28. 13:41:20

hali

merci mclarren nem rossz gép de ez egy szupersport kocsi. inkább pályára való mint városban dugoban megfőzni blokkot benne.
magyarországon szarok az utak itthon max arra jo aki autópályán megy melozni valahova hamar odaér. ár 130 milla reális de ez az uj ára vagy demo kocsi? amugy a neten használtautoban 2005 vagy 2006 os is van 65 milla felle az ujnak és van benne max 70 ezer km nem sok. br tulajfüggő ki mekkora barom.szerintem befektetésnek sem rossz vétel csak vigyázni kell rá meg törödni.szakszervizbe nem vinném el mert átkurják az embert meg sokba van meg ott kell hagyni azt menyé érte pár nap múlva addig ők meg bejáratják neked.kösszi nem .
szerintem szervizelni sem egy nagy valami ha van egy jó szerelőd. már szerszámot mindneféle torx kulcsot lehet kapni nem vészes elvileg ez is csak autoból van meg van 4 kereke. mondjuk a gumi a másik kérdés mert az nincs a boltba a polcon max rendelnek de mire megjön a kedved is elmegy.
amugy könne a kocci csak hát etetni sem árt szegénykét mert hát fejlődő szervezet: )
könne : )

Rocko- 2010.07.28. 14:12:32

nekem volt ilyen, csak fogyasztott meg szar volt a váltója. inkább eladtam.
vagy ez ne ma corsa cikk? :)))

@BartiS2: alapvetően igazat adok Neked, de az összeget elnézve, kerekedett nekem is a szemem.
a komplett árából venni tudnék egy ggázat meg egy autóparkot. sok és változatos autóval. ami egy kb tudná azokat az adatokat, mint ez.

harcsaparcsa 2010.07.28. 14:13:44

a XVI. kerületben volt egy, rendszeresen láttam Veres Péter úton, be lehetett látni az udvarra ahol parkolt, mostmár nincs. Ezen kívül Kolozsváron láttam egyet, meg egy maikat Miamiban... ez 3, szóval akkor nagyon szerencsés vagyok vagy mi?

Krisi 2010.07.28. 14:46:39

most nem azért, de egy családi szappantartóról háromszor hosszabb cikkek szoktak megjelenni. ez az autó azért többet érdemelne, mint hogy leírjuk a motorháztető árát és hogy jól megy. micsoda információ, életemben nem gondoltam volna hogy egy 600 lóerős masina gyors. most már ezt is tudom, dejó! videót meg tudom, hogy macerás készíteni, de legalább egy kétperces letölthető mp3 lenne a hangjáról. esetleg egy beágyazott reklámvideó, vagy valami.

a gép amúgy nem kéne, mert egyszerűen nem teccik. az elődjéért viszont még a dupláját is kiadnám :)

Karpathy · http://artofmax.com/ 2010.07.28. 14:49:25

Árról:
Az olyan idegenvezetést, ahol egy kastélyban azt magyarázzák, hogy a csillár kétszázhetven kiló, és hogy hány dollárba került, meghagynám a bermudagatyás jenki és filmező japó turistáknak.
Egy bizonyos ár fölött nem lehet normálisan beszélni egy kocsiról, és ez baj. Nem kéne olyan autó, aminél az a fő tétel, hogy a szomszédnak van-e olyan.

Maga a gép egyébként nagyon szép, nem a magánízlésem, de meglepő, hogy a konszolidált mercis tervezés milyen olaszos-brutális-ízléstelenséggel határos-tökéletest is tud a drága roadstereiben és főleg a koncepcióautóiban. Le a kalappal.

El tudok képzelni kicsit posztapokaliptikus Peking-Párizst, amin egy ilyet hajtok, szerelek, és szitkozódva patakokon löködök át, esténként meg jakhajcsárok sátrai váltakoznak Sheratonokkal, a faggyas tea meg válogatott borokkal, és a sok henger arra kell, hogy ha a fele áll is, a másik felével még mindig elmenekülhessek a tuaregek elől :)

Egyszóval tetszik.

dekás dezső 2010.07.28. 15:05:01

ennyi pénzért vennék inkább négyszázezer üveg szobi szörpöt és életem végéig finomakat innék belôle, amíg ti szenvedtek a hülye autóitokkal:P

MaciGabi 2010.07.28. 15:07:10

Az első rendszám nagyon elcseszi az elejét.
Mondjuk nekem amugy sem tetszik, de az sehogy nem illik rá.

florentino 2010.07.28. 15:08:33

Azért a McLaren az a McLaren F1. Én ezek szerint csak félig értek az autókhoz, mert szerintem ez félig Merci. Azért is nem szupersport, hanem egy q gyors GT. Meg szerintem azért is van csillag az elején. Magyarországra mondjuk ezt venném, mert jobban kihasználható, és felállítva is aláfér a dobgyufa.

BartiS2 2010.07.28. 15:16:32

@Rocko-: persze értem én... nekem sem kellene hanem az árából én is vennék más játékokat de éppen arra próbáltam rávilágítani, hogy a célközönség a másik játékok mellé veszi és nem atzoknak az árából... sajnos ezek nem mi vagyunk :-) nem mondom, hogy savanyú a szőlő és sokakkal ellentétben én részben egyetértek LSD-vel hogy ez egy műremek és igenis szegényebb lenne nélküle az autós világ... hogy nem sokan engedhetik meg maguknak? hát persze, ez sem csoda ha bárki vehetne ilyet mitől is lenne kuriózum... egy ilyen legyen is drága.... most felejstük el, hogy ennyi pénzből milyne reősebb gyorsabb autókat lehet venni... szvsz nem ez a lényeg...annak legalábbis nem aki megteheti....

Dr. Robin Masters 2010.07.28. 15:36:54

Egyik legszebb Mercedes, gyönyörű kompresszoros hang, fékszárny funkcióval ellátott hátsó spoiler. Ne hasonlítsátok a 568 Italiahoz, nem egy kategória, az e mellett egy kicsi játékautónak tűnik ;-)

Káposztakukac 2010.07.28. 15:42:59

50 milláért kevesebbet futott slr-t is kapni...

Danessz 2010.07.28. 15:46:15

Tudom, hogy rohadjak meg, de nekem nem kéne. Nagyon megy, oké, de az nem minden. Pont itt írta valaki, hogy ezek nem is igazán élvezhetőek már. Mármint a szupersportautók. Én ennyi pénzből:
Vennék egy CL500-at, az sokkal pihentetőbb
Vennék mellé valami régebbi, vagy akár egy E46-os M3-mast, és sportautónak használnám csak.
Hétköznapra meg valami jó nagy összkerekes dieselt. És 150 millióból jobban ki is jöttem.

BartiS2 2010.07.28. 15:51:17

@Dr. Robin Masters: Ferraris avatar és 568 Italia? :-)

BartiS2 2010.07.28. 15:53:54

Azért egyre jó egy ilyen drága autó teszt, mindenki leírja mire költené inkább az árát és az ugy mennyivel jobb lenne neki...:-)

Dr. Robin Masters 2010.07.28. 15:59:23

@BartiS2:

Én már egy generációval előrébb mentem, sorry :-)

Patás 2010.07.28. 15:59:45

Szemből szép, hátulról szép, de oldalról nem tetszik, túljátszott és zavaros számomra. Nem látom benne a "Mercedest".
Viszont a technológia és a technikai megoldások előtt fejet hajtok, az nagyon bejön.
Mindezek mellett, ha lenne rá pénzem, vennék egyet. Hogy minek? Azért, amiért mások is veszik: csak úgy, hogy legyen egy :D

xenuka 2010.07.28. 16:03:30

PR cikk a kölcsönzőcég reklámozására

Nem a sebesség, a lóerő, a gyorsulás számít, hanem csak az, hogy:

kurvadrága, kevés van belőle és nekem van, mert megtehettem!

STi-2009 2010.07.28. 16:53:27

Az autó árából 100 milla a Mercedes, 20 a McLaren logo, a maradék 30 maga az autó, amiért már baráti vétel lenne. Azonban ennyiért tényleg szobor, garázsban tartva, soha, vagy alig használva mutogatós járgánynak való. Ha teljesítmény kéne, meg csapatni akarnék, arra ott a Nissan GT-R P800, regadóval, Switzer tuninggal, USA-ba oda-vissza hajóúttal, magyar rendszámmal együtt, átszámolva kb 34 milláért.
Ami szintén baráti ár :DD

2010.07.28. 17:04:28

tenyleg nem ertem minek gyulavitezt eroltetni a TC-nel :(

Dr. Robin Masters 2010.07.28. 18:24:08

Még egy dolog: az autó motortere az egyik legszebb, amit valaha láttam.

Danessz 2010.07.28. 19:19:08

Találtam egy hibát az autón, juhéééé!!!
Mondjuk lehet, hogy egy kicsit erőltetett, de nekem egy 130 milliós autón ne álljon ilyen csálén a tükör burkolata!
galeria.totalcar.hu/tesztek/2010/07/23/az_isten_nyila/1588789_bd1be7885a7655d6197dc22555716b8b_l.jpg

Rocko- 2010.07.28. 19:24:44

@BartiS2: persze, más szemlélet, más élet, más nézőpont. bel kell csöppeni, akkor megérti az ember. :)

Верховина 2010.07.28. 19:48:07

1.6D nincs belőle? Esetleg 1.2 TFSI? Mert ez így nagyon sokat fagyaszt. Mármint mosolyt az arcomról tankolásnál. A váltóból is jobb lenne egy fokozatmentes, nehogymá' egy sima autómata ráncigáljon...
De igazából ezek a böszmenagy felnik se kellenek, még megsérülnek a városban. Elég alá egy 13"-os lemezfelni, /70-es gumikkal, meg tecsós dísztárcsákkal. Esetleg még fel kellene dobni pár Homasita cuccal kívül-belül. Csak hogy kicsit eszkl... ekszl... kekszkl... szóval különlegesebb legyen.

Lattila 2010.07.28. 21:41:52

volt szerencsém hozzá.
szuper autó, bár sokkal kifinomultabb tálalás mint az f430, mégis nehéz vezetni.
gázt rúgni kell, fék érzéketlen. mintha nem is lehetne benyomni, csak a nyomás erőssége számítana. Hamar pörög, blokkol, csúszkál. A hangja olyan mint egy chopper és egy viper házassága, bugyborékol de mégsem olyan vérmes mint a ferrari.
mindent egybe vetve szuper autó!

Lattila 2010.07.28. 21:44:52

egyébként ha megszokja az ember akkor már hétköznapi autóként is megállja a helyét. bár a parkolás (tükör szar, nem látni ki, parkradar nincs). nem váltogat összevissza mint f430, nem rángat, és a futóműve is egész kényelmes

Danessz 2010.07.29. 07:10:18

@rokkantterepjárós: Tuninggal nem nagy szám, úgy már E30-mas BMW-t is láttam amint Porsche Carrera GT-t előzött.

jobblab 2010.07.29. 09:26:23

Logikai alapon ez egy nagyon hitvány autó lehet, mivel ugye a teljes vételárból 1/8 esik a motortetőre, 7/8 meg az egész autóra. (tehát vettünk egy kiváló minőségű géptetőt, és hozzá egy relatíve olcsó silány autót :)
Vagy csak T. Szerkesztő Urak néztek be valamit? Vagy csak marketing fogás a géptető árának hangsúlyozása - az elég szégyen lenne, ha egy ILYEN autónál EZT kell kiemelni...

Riasom 2010.07.29. 09:30:48

@Danessz: és versenyzett a Carrera GT is? Nem értek hozzá, csak meglepne egy olyan E30, ami 7 mp alatt gyorsul 100-ról 200 km/h-ra, mint a Porsche.

Z o z ó 2010.07.29. 10:38:31

a cikk gyenge,az autónak csak az eleje szép,a belseje hányadék,videó nincs,ára kéne.

Mért nem Vályi Pista kapja meg az ilyen autót?Vagy Csikós?Lenne egy kurv@ jó cikk,marha jó vidi hozzá...

Lattila 2010.07.29. 13:22:21

@Z o z ó: a kimaradt a cikkből, hogy nem vezette az autót a cikk írója, mert nem engedték a volánhoz...a többieket se engedték volna szerintem...

Lattila 2010.07.29. 13:23:53

@jobblab: attól ilyen drága, hogy karbonból van. A motorháztető egy iparművészeti műremek, azért ilyen drága. a kép nem adja vissza.

Lattila 2010.07.29. 13:26:51

@rokkantterepjárós: az nem sima srt8 lehet. slr 3,8 alatt van százon, srt8 nyomába nem ér.
hülyeség.

Danessz 2010.07.29. 13:30:48

@Riasom: Azért 1000 lő erő környékére húzták fel, gőzöm sincs mekkora turbóval. Szóval igen :)

Danessz 2010.07.29. 13:32:55

@Riasom: Ez például hasonló, csak itt Lamborghinivel szórakozik:
www.youtube.com/watch?v=xf2_r0-LAig

Riasom 2010.07.29. 18:11:58

@Danessz: tényleg nem rossz, de valahogy akkor is inkább kéne bármelyik a leelőzött szupersportautók közül :)

$lim*$hady 2010.07.30. 20:06:09

Nagyon jó autók csak sokat fogyasztanak.Ezek a színek jól mutatnak neki.

Danessz 2010.07.30. 20:22:30

@$lim*$hady: Remélem, hogy ezt csak ironikusan mondtad.

Szacsi 2010.08.03. 22:37:36

@Dr. Robin Masters:
Valóban szép. ...de a pina szebb;)
süti beállítások módosítása