…és kinyomta a gyökér szilóval

  2010. június 30. - Winkler Róbert Címkék: winkler tető zsolti cougar

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

Nehéz a szerelőnél kiugratni a nyulat a bokorból. Na, hogy állunk, hogy állunk? Ki van már cserélve a tető? Dolgozik rajta a lakatos. De fizikailag fent van még az autó teteje, vagy le van már vágva?

P1050767

És ezért vagyok egy idióta, hogy nem közjegyző jelenlétében hívogatom Zsoltit, vagy legalább nem rögzítem a hívást. Zsolti ugyanis egy zseniális körmondatban hagyta nyitva a kérdést, válaszát szó szerint idézni sajnos nem tudom, ha meg értelmileg próbálnám visszaadni, egyszerűen kimenne belőle a húzás. Valami olyasmi volt, hogy a lakatos dolgozik rajta, és nem az egész tető lesz kicserélve, hanem csak bizonyos részek. Továbbá Zsolti valahol vidéken szerzett 30 kiló cint, ami azért jó, mert a cin irtózatosan drága. Árpád kolléga tavaly 60 kilóval adott el, mert a lakásfelújításkor talált némi nyersanyagot egy titkos ajtó mögött befalazva. Ajánlgatta is mindenkinek, ingyen, de nem gerjedtünk rá, hiszen nekem például akkor még nem volt Cougarom, amiről már a vételkor tudni lehetett, hogy a teteje a műbőr alatt már elég komoly pusztulásnak indult.

Árpád végül bevitte a cint valami telepre, ahol bádog árban vették meg tőle gombokért, Zsoltinak viszont most már van mivel javítgatnia a tetőmet. Csak éppen nem tudhatom, épp hol tartanak a munkálatok. Úgyhogy reggel bejelentkeztem Zsoltihoz valamilyen ürüggyel.

P1050761

Ravasz egy róka: mire 10 körül kiértem, már szép halom rozsdát kapirgált össze a Cougar tetején. Ha nem vagyok nagyon gyanakvó, soha eszembe nem jut, hogy csak negyed órája szaggatta le a vinilt, és bizony ezen a tetőn csak annyian dolgoztak eddig, ahány pap táncolt rajta. De a jó szándékot is nagyra értékelem, mint Katalin cárnő Grogorij Alekszandrovics Patyomkin erőfeszítéseit.

Megcsodáltam a Lidiben tizenvalahányezerért vásárolt ipari porszívót, melyet lehet szerszámokkal szinkronizálni, így akkor szív, amikor például a csiszológép a rozsdaport termeli.

Miközben Zsolti a tetővel demózott, elmondta, hogy most tulajdonképpen Kárpitos Rezső a szűk keresztmetszet, aki elment Toscanába motorozni, egyébként pont tegnap telefonált, hogy a kardánhajtás beszart a BMW-n, még ilyet! És hogy ki kéne mennünk Budaörsre Hotrodos Ricsihez. Kezd hiányozni a Cougar, mert bár azt tartom, hogy aki motorozhat, az ne panaszkodjon, azért igen jól esne már szépen keresztülrotyogni a városon. Nem látszik még tehát, hol lesz a vége, de ha egyszer elkészül…

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr262120951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ubul a vírus:D 2010.07.01. 21:22:28

te f@szfej vagy winkler, de épp összeillesz az ilyen link trógerekkel, szopjál is csak a ősöreg romoddal. Aztán tejelj mint egy katonatiszt, nehogy véletlen leessen a karikagyűrű a kezedről hogy egyszer bármit magadtól megcsinálj, még összemegy egy kicsit az a hájtömeg amit sikerült magadra szívnod.
Én legalább vagyok olyan szerencsés hogy az egyik tajparaszt kasznis csak 3 ronggyal tudott lehúzni, mert nagyobb melót nem bíznék egyikre se.

hp2 2010.07.01. 21:23:26

@ommm:
Boccs, hogy bele vau, de szerintem itt nem annyira a pénzről van szó, inkább arról amit nem kapsz meg érte. Tehát elmész, fizetsz és mégsem azt kapod amit szeretnél, vagy nem úgy, nem annyi idő alatt. Mert hülyének néznek és bepróbálkoznak. Ennyi.

karlmann 2010.07.01. 21:25:58

Én megértem, hogy Winkler mazochista és élvezi a helyzetet. De könyörgöm ha már helyrerakatja a tetőt, legalább takartassa le valamivel a bőrüléseket. Bár a legjobb az lenne ha kiszedetné az egész belsejét és megnézné milyen a tető belső oldala. Vagy terveben egy kiadós pipa-parti egy bőrös cégnél is?

Kacorka 2010.07.01. 21:26:51

Duma az van, konzultálás, kavarás, terelés, hotrodos ricsi, apámfasza az van. Csak haladás a melóval, az nincs.

És még te érzed magad kínosan.

AtoszMester 2010.07.01. 21:27:31

Kajak nem értek a lakatosmunkához, így van egy okos kérdésem :)

Minek egy műbőr tetejű, vaslemezes autóhoz CIN = Ón? Vagy ez nem ugyanaz, mint a gyanta nélküli forrasztóón, csak épp táblában?

Az egész posztot csak emiatt olvastam végig, de nem lettem okosabb.

swt (törölt) 2010.07.01. 21:32:20

@Kacorka: Na ezert nem szabad ismerossel dolgoztatni. Mert pofazas, traccsparti meg tereles van, es egyreszt ez a legkor megoli a munkamoralt, masreszt nem vesznek komolyan. "A, az haver, ugyse fizet olyan sokat, majd ugyis megerti" - ezzel a dumaval soprik felre a cuccodat, amint beesik egy jobb melo.

misinator 2010.07.01. 21:40:59

@karlmann: "...legalább takartassa le valamivel a bőrüléseket..."

Ez nekem is szemet szúrt. Igényesség.
Oszt' majd ha megég, megsérül - akár milyen pici folton is - a kárpitozás, megránccsa a vállát, oszt" még te vagy a hüje aggodalmaskodó, fontoskodó pitiánet júzer /lúzer?/.

Az alap, hogy kikapja munka előtt az autó belsejét. Azért ez nehogy már panaszos legyen, nem egy új S-Merci enteriőrt kell megbontani...

A látványos "imitáljuk a melót" látszattevékenység meg egyenesen szánalmas innen a monitor elől...

misinator 2010.07.01. 21:43:35

@swt: Üdv mlt3!
Pont az állításod ellenkezőjét ecseteltem...
A managervilágon innen más a világ...

Gyurma73 · https://plus.google.com 2010.07.01. 21:48:00

@ommm:
"Ennyi demagógia nem jó. Szerinted szűnjenek meg az autós magazinok, adjuk el mindenünket, csak hogy segítsünk az árvízkárosultakon?
Most mondd meg őszintén: jól esik rosszindulatúnak lenned? Vagy mi fáj?
Mindegy is, megyek ki szerelni, az nyugtat. "
próbáltam izgalmassá tenni egy icsit az írást mert nagyon gyengére sikerült:-))

pickup 2010.07.01. 21:48:19

kiváncsi leszek milyen minőségű műbőr lessz rajta.nagyon nehéz jót találni.a szart meg megeszi a nap fél év után....a pali meg valami link alak lehet.az a minimum h nem szemetelek feleslegesen a belébe,legalább takarná le az üléseket.

swt (törölt) 2010.07.01. 21:50:46

@misinator: En sosem dolgoztatok ismerossel, mert nem tudok ra nyomast gyakorolni, es igy nem halad a munka. Lehet, hogy masoknak mas tapasztalatai vannak, de szerintem isten ovjon mindenkit az ismerosoktol.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2010.07.01. 21:53:22

Winkleren látszik:
"húzzatok már le,mert én még egyrenszámkeretet sem rakok fel"
de ha lehúznak majd elsírom ország világ elött,című filt 635. része.

Tamasu 2010.07.01. 21:54:00

Ennek a palinak már a szeme sem áll jól....
Itt is van pár ilyen mikiegér aki lakatosként dolgozik,úgy félnek a fémlemeztől mint ördög a tömjéntől,de nagy mesemondók mellé,a Grimm testvéreknek nincs ilyen fantáziájuk.....

De jól tolja a faszi a látszat melót,van itt 2 utcával lejjebb egy "lakatos",szerintem ha megmutatnád neki a tetőt 1 hétig zokogna....bármit csak fémhez ne kelljen nyúlni...

gnme 2010.07.01. 21:54:52

a cin az azért kell, hogy dobolás közben legyenek kulturált felhangok (ne mindig csak a recsegve fingás)

meg láttam már hogy bádogosok is használnak ilyet, szerintem ereszcsatorna lesz a kocsi tetején kúpcseréppel sztán ahoz kell a cin

:-)

pickapu 2010.07.01. 22:00:46

@pickup: A platótakarómat műbőrrel húztam be, a ropogós fagyot is jól bírta, de a nap sem okozott eddig gondot. Néha le kell ápolni.

misinator 2010.07.01. 22:02:19

Ezért írtam, hogy innen más a világ.
Ha van - hála istennek - pénz, akkor tiszta az ügy. Egy szerződés, feladat, teljesítés, semmi emóció, semmi érzelmi függés, elszámolás. Lehető legtöbb racionalitás. Majdnem fekete-fehér.

Az én szerencsém az volt, hogy nem kellett rá nyomást gyakorolni:
EMBER és BARÁT. Csupa nagybetűvel.

Devil2 2010.07.01. 22:02:39

@GYUSZI BACSl: Ilyesmire, de inkább a minőség az amiben Foose a király, a dizájn más kérdés.

misinator 2010.07.01. 22:04:41

@Tamasu:
"....bármit csak fémhez ne kelljen nyúlni..."
:-):-):-)

Ádán 2010.07.01. 22:08:18

@misinator: nem én vagyok az első, akinek feltűnt, ahogy emberünk kaparja a rozsdát be a bőr belsőbe.
@karlmann: takartassa??? ha ezt külön mondani kell, már oda sem szabad menni szerintem.

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2010.07.01. 22:08:41

@Devil2: jó, de hát szar design-t meg nem érdemes jól megcsinálni, nem? Mert akkor létrehozod a tökéletesen szart (:

JawasZoli 2010.07.01. 22:08:42

Nekem az jon le ezekbol a "belsoseg" cikkekbol, hogy mindegyik sir mint a rosszul kereso kurva, hogy igy meg ugy a kocsija, meg a motorja, de egyik sem nyulna hozza erdemben. Ezek csak ujsagirok, divat ez nekik, nem elfoglaltsag, hogy legyen mirol beszelni. amugy az a teto kb 2 napos melo, ha nekifekszik az ember, es akkor nem is kapkodik. amugy kellemes szivast a Robinak.

gnme 2010.07.01. 22:10:08

ha valaki "lakatos"-ként dolgozik, az végülis azt jelenti, hogy ba*ik dolgozni

néha a posta előtt áll, hóvégén meg betör

:-)

zöldi 2010.07.01. 22:12:14

Róbert! Egyet árulj el kérlek? Zsolti ingyen dolgozik, vagy fizetsz a munkájáért?

Omm: Mikor lesz már Nagypók post??

Gyarló Hintaló 2010.07.01. 22:13:43

nekem is egyből az tűnt fel, hogy hullik be a dzsuva(kosz,rozsda) az ablakokon a beltérbe. na ha ezt valaki így csinálná a kocsimon, abban a percben elhajtanék a műhelyből.

szép rend van ebben a garázsban amúgy.

sok sikert ehhez a pénz- és benzintemetőhöz.

misinator 2010.07.01. 22:14:09

@gnme: Ott a pont.
Hogy lehetsz ijen rászistá, hogy megkülönbözteted az emberszabásúakat a többségtől?!

misinator 2010.07.01. 22:17:16

Jó éjt!

Holnap visszanézek!

Sziasztok!

vasnyűvő 2010.07.01. 22:18:22

@zöldi: Az tök mindegy,ha elválalta ingyé akkor is végezzen rendes munkát!

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.07.01. 22:19:08

@ommm:
A polszkit is be kéne bőrözni!!!

Jó a bőr jégverés ellen is!

Egyébként mi lesz a kugárral?

Vissza lesz bőrözve vagy fényt kap?

nzo88 2010.07.01. 22:19:49

Magyarországon sok a majom-ember. Nekünk a 'lakatos' a w123 első sárvédőjén besziloplaztozta a lyukat, és ragasztott rá matricát.

vasnyűvő 2010.07.01. 22:26:31

@dirige: Ezt kikérem magamnak a sok rendes karosszérialakatos társam nevében!!:)
Nálam még soha nem kellett elöleget fizetni csak az elvégzett munka után és nem ma kezdtem de nem is tegnap.
Ja, nyaralni se voltam jópár éve:D

tade15 2010.07.01. 22:26:47

@misinator: Nem pötynek hivják a barátodat?

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.07.01. 22:29:24

@vasnyűvő:
Én jót röhögtem a bejegyzésén.

Idáig egyszer vettem igénybe lakatos szolgáltatását és úgy történt, hogy felhívott, hogy mennek nyaralni, kéne a lóvé. De meg is csinálta határidő előtt a kocsit, mikor fizettem, el is hoztam.

Domeq (törölt) 2010.07.01. 22:35:09

Meg is érdemli, hogy átverték. Verheti a nyálát gőzerővel sajnálni nem fogom. Nevetni rajta annál inkább. Legszebb öröm a káröröm. Ilyen kocsit miért nem bíz normális emberre? Aki ha pöcsöl nem lesz kifizetve és be se kell fejezni.
Amúgy roppant izgi sztori. A hőség miatt csak ez van tessék lenyelni.

tade15 2010.07.01. 22:41:54

Ekkora barmot!Ablak semmi benne,benne a fekete bör,az meg megy rá a spaklival meg a kör géppel.Ha már ki nem szedi mert lusta minta dög,legalább ragasztaná ki az ablakok helyét.Bármiket is épitett ez a csávó,mint valaki itt irta,én még a biciklim láncának a megolajzását sem biznám rá.Az osb mühely sem piti.Abba aztán lehet épiteni.Fizess Winkler megérdemled!A lakatosoktól csak a festök rosszabbak.

vasnyűvő 2010.07.01. 22:48:17

@AtoszMester: A rozsda és a hepe-hupás lakatosmunka eltüntetésére,szakszerűtlen és divat lett ismét,jó az ha helyesen van használva.....
nem lemez hanem rúd,ólom,on és antimon megfelelő keveréke. melegitéssel lehet felvinni a lemezre.....

Winkler Róbert 2010.07.01. 22:51:03

Srácok, mond nektek valamit a "szövegértés" kifejezés? Akinek nem feltétlenül, az szorgalmi feladatként keresse meg a posztban azt a mondatot, amiből kiderül, hogy Zsolti nem azonos a lakatossal. Ha megvan, folytatódhat a mindent jobban tudás. Kalandra fel!

ommm 2010.07.01. 22:51:06

Hja kérem, a Pókot nem kell bőrözni, az már szent. Tart a műbőr, mint a hétfrász. éppen most vagyunk nyakig a fékfelújításban, leültem egyet pihenni itt a műhelyben. Szétkaptam a belét, és nincs dráma.
Illetve annyi, hogy az autón található HÁROM féknyeregből kettő teljesen rohadt volt a maradék egynek a fékcsövét meg kábé a vászon tartotta össze.
Én meg ezen jöttem haza. Szépen nézünk ki.
Szerencsére akadt három jó nyereg, azokat újítjuk most fel és rakjuk rendbe a belét. Ebből megint fél három lesz.
További jó szórakozást!
:)

vasnyűvő 2010.07.01. 22:54:40

@Devil2: minőség??? ott??? viccelsz???:)))))) látszatfoos

Rico01 2010.07.01. 23:15:37

@Neonknight: ennyi idő alatt már magad felépítettél volna egy Cougart...

Virago_1000 2010.07.01. 23:23:25

@gnme: "meg láttam már hogy bádogosok is használnak ilyet, szerintem ereszcsatorna lesz a kocsi tetején kúpcseréppel sztán ahoz kell a cin"

ezen jot rohogtem :)))

Virago_1000 2010.07.01. 23:29:20

@Winkler Róbert: Mizujsag Robert, ideges vagy? En is az lennek, ha egy ilyen semmitero troger semmirekello alak b@szna szet az automat.
Akar lakatos, akar nem. Ahhoz ert egyedul, hogy teged lehuzzon, ha jot akarsz magadnak, ne menj a tajekara se..

Winkler Róbert 2010.07.01. 23:33:40

Szomorúan látom, hogy nincs meg. Pedig igazából kettő ilyen mondat is van. Talán majd reggel, kipihenten összejön.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.07.01. 23:52:49

@Winkler Róbert:

Én megértem ezt a zsoltigyereket.

Ezek az emberek nem csupán jobb vagy rosszabb szakemberek, hanem művészek is egyben.
Nem szeretnek korán kelni, betáblázva élni.

Ha hagyják őket és megjön az ihlet, akkor viszont csodákat tesznek.

bandika57 2010.07.01. 23:55:49

@Tamasu: nagyon jót röhögtem
@zöldi: egy opció kimaradt: Zsolti fizet, hogy megcsinálhassa
@Ádán: a vendégeim csodálkoztak is az ülésvédőn, amit használok

Imperial 1969 2010.07.02. 00:23:25

Szia Robert, javaslom keres mas valakit. A Vmax-od a kardan felol meg orokke csopogtetni fogja az olajat mig ujra nem epiteted egy igazi szakemberrel az egesz motorodat. Azt meg kapizsgalom milyen rossz a felismeres, hogy atvagtak, de az szamomra homaly miert ragaszkodsza folyamatos szivashoz.

Krisi 2010.07.02. 00:42:43

@GYUSZI BACSl: én amikor bármelyik közlekedési eszközömön kicserélek/ felújítok/ megjavítok valamit akkor nem arra gondolok, hogy most hány ezer forintot bukok az árán amikor majd ki tudja mikor eladom, hanem hogy nekem most és a közeljövőben jó legyen. aztán ha ergya, akkor majd idegeskedek amikor túl akarok rajta adni, addigis Carpe Diem :)

@swt: ilyen is évente egyszer van, de kivételesen egyet értek veled! ismerőssel pont azért nem jó dolgoztatni, mert máshogy áll hozzá, valamint ha mellette haver is, akkor nem akarom sörözés közben előhozni miközben autókról motoroktól és puncikról beszélgetünk, hogy "különben hogy állsz a gépemmel?".
szerintem is haverokkal haverkodni kell, dolgoztatni meg szakemberrel.

Krisi 2010.07.02. 00:50:12

@ommm: nefélj, mingyár jönnek a gyűlöletlevelek, hogy "ezek a köcsög újságírók a 30 éves, roncstelepről kiguberált szarjaikkal veszélyeztetik a többi szabályosan közlekedőt! aztán hajnali fél 3-kor még nekiállnak flekszelni!"

:D

Uff 2010.07.02. 01:49:56

De jot nevettem a kommenteken skacok :)))
Feldobta az estemet - vagy ejjelemet vagy mit...

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2010.07.02. 02:26:22

@Krisi: hát látod én még erre is figyelek (:

Karpathy · http://artofmax.com/ 2010.07.02. 03:47:28

Mi az, hogy "haver"?
Ha a haver az, aki lehúz és szarba se vesz, akkor ne dolgoztassunk haverral. Egyébként ne is igyunk vele, és ne dumáljunk a csajokról.

És mi az, hogy "szakember"?
Ha a szakember az, aki ugyanazt csinálja, mint a "haver", csak ötször drágábban, akkor vele se dolgoztassunk.

Mert erre a két fajtára kell nyomást gyakorolni.

bőrtető szax
pedig jól néz ki, olyan valószínűtlen anyag egy kocsin... talán ezért is :D

Rocko- 2010.07.02. 06:55:47

@swt: az hogy nem tudsz rá nyomást gyakorolni az egyéni szoc problem.

valahonnan cáfolnám a témát, mivel mondjuk ismerős lehet jártasabb egy adott témában, mint azok az emberek, akiket fel tudok hajtani a környezetemben. viszont túlnyomórészt az általad felvázolt helyzet az igaz: haveri alapon történő dologból általában csak szartologatás lesz.

(persze tény: ismeretlen, pénzért dolgozó szerelő is képes ezt megcsinálni.)

misinator 2010.07.02. 07:29:05

@tade15: Nem.
Igazából alsózsolcai srác, csak Sajóládra költözött pár éve.
Ja, Zsoltinak hívják.

misinator 2010.07.02. 07:34:52

@Winkler Róbert: Igazából nem az a lényeg, hogy hogy híjják...
S látom TE meg ezt nem akarod kihallani a hozzászólásokból.
Tudod...szövegértés...:-)
Felőlem lehet művész, meg zseni, meg minden, de nálam elvesztette a meccset.

De - éppen ezért - legyen szerencséd!
:-)

pickup 2010.07.02. 07:44:23

a műbőr minőségkről csak annyit hogy tavasszal húzták át a robogóm ülését,2 HETET bírt és teli lett repedésekkel,persze a vízet is átengette.azt mondták butorrra való,a nap tönkre teszi,azt nem tudom mi van ha a nappaliba besüt a nap...utána dupla áron sikerült szerezni ami jó lett,de az meg nem volt igazi bőr hatású.na most ha egy ilyen tetőt véletlen ilyen ocska anyagga húznak be.....na azt nagyon nagy szopás lesz ujracsinálni.mindenképp utána kell járni.

Devil2 2010.07.02. 08:21:02

@ommm: Biztosan az utolsó műszaki vizsga óta rohadtak meg a fékek... (jaj, de cinikus vagyok..)

Devil2 2010.07.02. 08:24:22

@vasnyűvő: Kéne nekem azért egy olyan látszatfos.

kewcheg 2010.07.02. 08:39:01

@Virago_1000: Nemde ettől lesz horganyzott a karosszéria? Csak itt a cinkfürdőbe fejjel lefelé kellene beleereszteni az autót, hogy csak a tető kapjon,ehhez van valami célszerszám?:)

Krisi 2010.07.02. 08:45:27

@pickup: van pár motoron gyári extraként Alcantra bőr ülés. na egy olyat azért megjátszanék, ha lenne rá keret :)

klingy 2010.07.02. 09:06:33

ha valaki hobby verdát akar, az vegyen egyet készen, vagy KÉSZÍTSE MAGA (akár segítséggel)! ez a rinya értelmetlen és szánalmas...

vasnyűvő 2010.07.02. 09:11:10

@Devil2: A 125P-nek az egyik gyenge pontja a fék,főleg a hátsó! Sajnos sokszor új alkatrészekből is csak a vizsgáig és első kézifék behúzásig lehetett értékelhetően értelmes féket kreálni rá.

vasnyűvő 2010.07.02. 09:13:33

@Devil2: Én megnétzném közelről mondjuk fél-egy év múlva:D Lehet akkor már nem is annyira kellene:D

vasnyűvő 2010.07.02. 09:18:36

@klingy: Miért kéne,hogy maga készítse? És ha pl sebész prof akkor már nem is lehet az autógyűjtés a hobbija? Nem kell mindenhez érteni....... mindenki maradjon a kaptafájánál!
Segítséggel se oldható meg minden,én pl hiába magyarázom el valakinek,hogy hogyan kell sárvédőt vagy jelen esetben tetőlemezt készíteni mégse fogja tudni még azt se hogyan álljon neki még sokszor egy szakmabeli se...

mtk001 2010.07.02. 09:41:15

Két megjegyzés:
Szerintem ólmot használtak(nak) az USA-ban a gittelés helyett.

Ennyi rozsda nem tétel ey ekkora vason, azt kellett volna már megnézni, hogy átrohadt-e valahol. Ergo tetőkárpit le.

klingy 2010.07.02. 09:46:26

@vasnyűvő: lehet ez a hobbija, de akkor vegye meg készen. ha meg volt annyira bátor, hogy egy felújjításába fog bele, akkor legyen elég fasza csinálni is... de ha ez is bonyolult neki akkor, sem sírni kell hanem okosan megszervezni és olyan embert találni aki csinálja... értemén, hogy felmerülnek a problémák ilyenkor(nem is kevés), de ez a fölösleges sírás, hogy "nem készül, mert szarnak a fejemre" nem old meg semmit. teljesen fölösleges bejegyzés...

BocaNegra 2010.07.02. 09:54:51

Nem értem a címnek mi köze van az íráshoz?

Amúgy tényleg csuda egy szerelő lehet ez a srác...

12csab 2010.07.02. 09:57:33

Mi tartotta oda azt a neylont?
sehol egy ragasztónyom...
Az új ragasztó majd megvédi a rozsdától a tetőt, csak telibe kell kenni.

soseleszekelső 2010.07.02. 10:07:23

"Zsolti ugyanis egy zseniális körmondatban hagyta nyitva a kérdést, válaszát szó szerint idézni sajnos nem tudom..."

Nem ez volt?
"Még nem fejeztük be, de már majdnem elkezdtük."

BocaNegra 2010.07.02. 10:09:16

@soseleszekelső: Vaaaagy "A lassú munkához idő kell..." :)

vasnyűvő 2010.07.02. 10:10:13

@mtk001: Nem csak az usában,régen nem volt kitt. az autógyártásban is részt vett,több kilónyi Pb-Sn-Sb keverék volt az autókon de mióta fejlödöt a lemezipar/autógyártás azóta ezt elhagyták a '70-es évek körül. Az autójavításban meg átvette a helyét a külömböző műgyanták amik szintén egyre jobban fejlődnek...

vasnyűvő 2010.07.02. 10:18:23

@BocaNegra: Elhangzott ez a jeles mondat a videon.

misinator 2010.07.02. 10:20:52

@vasnyűvő: Hogy mlt3/swt stílusában válaszoljak:
Ekkora baromságot!:-)

20 évig Nagypolákom volt, tudom miről beszélek.
Nagyon hatásos, MINDIG egyszerre fogó, finoman szabályozható, sok mai autónál sokkal hatásosabb fékje van.
A kézifékje nem túl hatásos, meg hamar elállítódik.
De nézd már meg mikor tervezték...
Amióta az azbesztmentes /környezetkímélő!???/ fékbetétet lehet csak kapni hozzá, azóta macerás, mert az alumínium féknyeregre rátapad /"ráég"/ a fékpor.
Ettől pedig "betapad", mint paliklaci a formaegyben:-)))
Rendzeresen kell tisztítani, hőálló zsírral kenni a...a... csúszkákat.
Gyári adata ideális körülmények között - az akkori /1981-es/ gumikkal 7.5 m/s négyzet.
Ettől sokkal xarabb értékek fordulnak elő még napjainkban is, pedig azért se a futóművek, azok geometriái, gumik, azok méretei nem azok, mint a hetvenes években.

BocaNegra 2010.07.02. 10:21:46

@vasnyűvő: Akkor én vok a fax, mert azt nem néztem meg. Mea culpa.

The Good Boy 2010.07.02. 10:49:48

Robi! Úgy látszik nem érted a lényeget...
Értem én, hogy a haverod, és nem lákátosz, de ha nem vennéd észre, hülyét csinál belőled, ott a "kamerás-mobilod" előtt.
Te is vágod, hogy csak azért kezdte el a munkát (ha ezt annak lehet nevezni), mert tudta, hogy menni fogsz. Azt sem értem, hogy miért nem mersz szólni neki, hogy ne letekert/kiszerelt ablaknál kaparja/csiszolja a rozsdát. Ha valami cimboraság címszó miatt hagytad ezt szó nélkül az nagy baj, aminek majd a kasszánál duplán megiszod a levét. Ha viszont nem tűnt fel ez (sem) neked, akkor pedig sajnos elég alacsony szinten vagy autóügyileg.
Tényleg nem értem a TC stáb egy részét. Ismertek, mi több elismertek vagytok autós körökben, erre egyikőtök sem tud felmutatni egyetlen egy épkézláb szakembert. Többetek szerelős írásából is lejön, hogy az állítólagos haver szerelőitek hogy kennek át a palánkon a szaros szendvicseitekkel együtt, miközben drágán, lassan, és sokszor szarul végzik a dolgukat (lásd a hangyász múltkori sztoriját). Azaz nálatok a háromból még kettőt sem lehet választani, mint más mezei szerelőknél a gyors/olcsó/jó lehetőségek közül.
Egyedül a Karesz az, aki valamit fel tud mutatni az ellen oldalról, mint szakértelem, szakszerűség (árról nem tudok írni, mert Zsolti a 4/b-ből sose panaszkodik erre).
Nem hiszem el, hogy nem tudtok ott a nagy pesti túlkínálatban összefutni 1-2 normális szakemberrel?
Én nem vagyok ismert ember (szerencsére), mégis csak olyan szakikat ismerek, akik a beígért munkát az adott áron és időben, a megfelelő minőségben végzik el (sőt, mindenhol kedvezményesen...:D)
Talán egy autószerelő volt az elmúlt 15-20 évben, akin láttam, hogy fáj, ha egy munkát be kell vállalnia, szívta mindig az üres műhelyben a fogát, ha egy apró munka miatt akartam a kocsit odavinni, de a második ilyen kedvetlen alkalom után többet a közelébe nem mentem. Nem álltam le vele bratyizni, meg jópofizni, pedig jó ismerős volt, igaz más ügyből kifolyólag. érdekes módon azóta sem kérdezte, hogy miért nem jártam autóügyileg nála azóta...
Bocs, ha a lelkedbe tiportam!
Csak jó szándékból tettem!:)

Hurri Kán 2010.07.02. 11:39:49

A mondás szerint a suszternak a cipője lyukas, a tanárnak a gyereke neveletlen, akkor az autós újságírónak miért legyen jó szerelője?
Sajnos tény egyébként h nehéz normális autószerelőt találni.

Z o z ó 2010.07.02. 12:31:17

Robi ne haragudj de nem vagy normális.Ilyen emberhez hordod az autód...és a szemed előtt csinálja, meg blogolsz arról hogy nem csinál semmit,de te csak véded őt,meg dolgoztatsz vele.Na meg az a csiszolás leengedett ablaknál...szarik ez az autódra.

Rocko- 2010.07.02. 15:01:06

@klingy: gondolom te profi szerelő vagy, otthon, spejzban megy a motorgenerál, a fürdő felkészítve a homokfúvásra és lakatolni is tudsz szépen, a villamosságizást meg kisujjból vágod. vagy mégsem?
akkor meg miért várod el, hogy más polihisztor legyen?

Szysz 2010.07.02. 16:35:35

A Zsolti oldalán fityegő kulcscsomó is tetszetős, tetőkapirgálás közben hasznos kellék..

vasnyűvő 2010.07.02. 17:22:57

Egyenes út a fényezőhöz avagy kulcs a fényezőkamra ajtóhoz:DD:(

tattoo1 2010.07.02. 17:45:48

Haaaa,Winkler biztos a "reklámmal" fizet..Én is tökölnék...ADJÁÁÁ PÉNZT WINKLER és holnapra kész lesz a COUGAR:):)

donphobos 2010.07.02. 20:09:06

Megnéztem a videót. Hát...

Ez a "mester" valami félelmetesen emlékeztet olyan "mesterekre" akikre mint negatív példákra gondolok. A látszat tevékenység (előtte persze semmi) a vevő jelenlétében, a többi "mester" folyamatos szídása és lenéző fitymálása (sugalmazandó hogy ő mennyivel jobb).

Az a spaklis kapargatás mindent visz. Rossz nézni is. Csak dolgozni ne kelljen, inkább rinyálni és lopni a napot.

Ha ehhez az emberhez Winkler még vissza is jár, akkor igazából nincs is több kérdésem. Sok szerencsét sem kívánok, mert ide már az sem segít. Maximálisan gáz.

Ha majd kihal az a pár generáció ami elviseli és megtűri ezt a fajta pofátlan igénytelenséget és valódi szolgáltatást vár a pénzéért akkor lehet miről beszélni.

Üdv!

gnme 2010.07.02. 21:49:58

komolytalan virnyákolás az egész b+

macskák szoktak ilyet

a mester megmondta látatlanul, hogy a tető bizonyos részeit ki kell cserélni, akkor még a bőr se volt lehúzva róla

há' mely részeit baaazd meg? a sarkát vagy a közepit?

meg szerzett cint,,

kérdés: a technológia, amivel a cint majd felhasználják, lépéről lépésre ,,

dobálózni szavakkal meg porszívózni a tetőt,, rúgtam volna úgy seggbe a beton adja a másikat

...

kérdés: mely részeit?

Brigi \"B. A.\" főnöke 2010.07.03. 00:04:59

Elolvastam a kommenteket. Az emberek többsége krvára el van tévedve.

Ez egy filléres tucatautó. 40 éve is az volt, most is az. Egy 40 éves amerikai Suzuki Swift. Az ára is annyi volt, akkor is, most is. Gyártott darabszámban is hasonló lehet a helyzet.

Winkler napi használatban tartja, a műszaki állapota is ezt tükrözi. Ha Csikós-ZöldMercedest akarna belőle csinálni, akkor nem lenne benne alu hűtő, elektromos venti és társai. De nem akarja. Használni akarja a mindennapokban.

Kit zavar pár karc az oldalán? Senkit. A Tesconál úgyis nekinyitják a barmok az ajtót. Akkor meg nem tökmindegy?

Mondjuk az érdekes, hogy Csikós cikkeinél mindenki megértette, hogy az ERA a használós, és senki nem koptatta a száját, hogy 6x szedék le a váltót, de egyszer nem kenték végig Brigéciolloal, hogy ne legyen csupa mocsok. Itt meg: Jajj, beszáll a por az utastérbe, úristen, jajjmilesz?! Semmi. Ki lesz porszívózva és kész.
Pedig a két kocsi között csak annyi a különbség, hogy az egyik egy 10 éves Astra árába került, a másik meg egy új árába. Viszont Csikósnak vannak gyerekei, akikre inkább el akarja költeni a maradék lóvét.

Virago_1000 2010.07.03. 01:58:33

@Csumpi Hálidéj:
"Én megértem ezt a zsoltigyereket.

Ezek az emberek nem csupán jobb vagy rosszabb szakemberek, hanem művészek is egyben.
Nem szeretnek korán kelni, betáblázva élni.

Ha hagyják őket és megjön az ihlet, akkor viszont csodákat tesznek. "

- hahahaha

The Good Boy 2010.07.03. 10:01:31

@Brigi \"B. A.\" főnöke: lehet, hogy ez egy amerikai 40 éves suzuki. Odakint! De itthon ez az autó volt, amelyért WR adott egy gyakorlatilag hibátlan MX5-st, meg hozzá egy kisebb zsák pénzt. Tehát ebből a szempontból máris máshogy néz ki az (általad) értéktelen autó fogalma. Ráadásul Csikós Zsolti az ERA-n gyakorlatilag csak a műszaki dolgokat javitatja (azt is szakemberrel), meg ami őt zavarja a hétköznapok során. Valamint 650 ezret, vagy valami hasonló nagyságrendű HUF-ot fizetett érte, ami jóval kevesebb, mint Winkli autóért bónuszként adott pénzeszsák.
És ha nem tévedek WR nem napi használatra akarja összedobni ezt az autót, hanem attól kicsit többre vágyik vele kapcsolatban (időnként korzózni vele). Hát ezért zavarja többünket a látszatmunka, meg annak a minősége, plusz bónuszként még ott lebeg eme komoly szakember keze nyomán az elkerülhető esetleges károkozás.
Utóirat: mielőtt valaki félre (akarná) érti: nem igazán érdekel, ki mire mennyi pénzét szórja el, a hsz-emben nem azért van megemlítve a pénzügyi rész, mert irigy, vagy féltékeny (vagy bármi hasonlóan hangzó) lennék...

klingy 2010.07.03. 12:28:08

@Rocko-: nos a válasz nem. nem vagyok profi szerelő. amit tudok, magam csinálom. amit meg nem tudok azt meg felügyelő szemeimmel vizslatom, hogy tanuljak és legközelebb én végezhessem.
nem vagyok okosabb és ügyesebb mindenkinél. csak annyit várok el mástól mint amennyit magamtól is. ez meg a felesleges hiszti számomra... ennyi.

Rocko- 2010.07.03. 13:28:02

@klingy: "ez a rinya értelmetlen és szánalmas..."
ha valaki hobby verdát akar, az vegyen egyet készen, vagy KÉSZÍTSE MAGA!

Brigi \"B. A.\" főnöke 2010.07.03. 14:42:52

@The Good Boy: Kint még most is rengeteg van. Ez csak földrajzi kérdés. Sokkal rosszabbakat is hajóznak át.

Emlékeim szerint az MX-5-ben is volt mókolás rendesen. Ráadásul épp az volt a váltás oka, hogy azt nem használta, ezt meg igen.

Kisebb zsák pénz.. relatív. Most van kb. egy új SX4 árában. Még feleennyit rákölt, és máris eléri egy 6 éves 3-as BMW árát. Ez nekem nem tűnik olyan soknak. Melózik legalább két helyre, családja, akit el kéne tartani (tudomásom szerint) nincs. Megteheti, meg is teszi, ennyi.

Ahogy azon sem háborodunk fel, hogy sokan egész csomagtartót elfoglaló hangfalakat építenek be, meg olyan méretű kereket szerelnek fel, ami 6 hónap alatt szétveri a futóművet, úgy ezen sem kéne. Pedig az is ugyanez: hülyeségből adódó szándékos károkozás.

Rocko- 2010.07.03. 15:02:53

@Brigi \"B. A.\" főnöke: "Kint még most is rengeteg van."
1967: 150.893
1968: 113.726
1969: 100.069
1970: 72.343
1971: 62.864
1972: 53.702

összességében 553597. hát nem tom h ez nked rengeteg-e. és tuti nulláztak már le belőle nem egyet.

w a s d 2010.07.03. 15:27:16

Szerintem leginkább a rendszám miatt érdemel odafigyelést (fényezés, meg ülés épsége) ez a kocsi...

dennisthemenace 2010.07.03. 23:03:58

@vasnyűvő: Nem igazan ertem, miert...
Nekem 124-es Fiatom volt, ugyanazzal a fekkel, soha, semmi gond nem volt vele..

dennisthemenace 2010.07.03. 23:09:12

@donphobos: Magyarorszagon sosem fog kihalni. A verukben van a magyaroknak, sajnos.

nick: 2010.07.04. 23:41:38

@Winkler Róbert: bár nekem elég hosszú a türelmem, ilyen hozzáállással már rég otthagytam volna ezt a Zsoltit a fenébe, nem hogy rábízzam a kocsimat...

mondjuk nektek korábban is jól ment ez a szarelő kiválasztás :-P

emlékszem anno sok évvel ezelőtt a Totalcar autódokira, vagy mi volt a neve annak a szerencsétlennek...
sajnos volt hozzá élőben is szerencsétlenségem - hát annál nagyobb trógert is nehéz találni!

reméljük, most talán nem ismétlődik meg mindez - még ha most kicsit kezd is úgy tűnni

visszakettopadlogaz (törölt) 2010.07.07. 06:59:02

@Rocko-: sok van, hidd el, latok nap mint nap joparat szaladni meg. ne eszakon nezz korul hanem floridaban meg californiaban, itt nem rohadnak a kocsik.

visszakettopadlogaz (törölt) 2010.07.07. 07:01:54

@Brigi \"B. A.\" főnöke: a donky-k 26-os kerekere gondolsz? nem a futomu verodik szet ( na annak sem tesz jot ) hanem szetnyilik a felni belso oldala, sugariranyban szetrepednek a felnik, a multkor rancho cordovaban egy gumis hatso udvaraban lattam egy csomot, 22-es 26-os kromfelnik szetutve/szetrepedve...szivem verzett....

visszakettopadlogaz (törölt) 2010.07.07. 07:10:22

@dennisthemenace: northamptonban is van ilyen szerelo, a far cotton-i Netto nal bemesz a zsakutcaba aminek a vegen a bonto van es kb feluton a kanyarnal van egy muhely - na ott dolgoznak meg csak igazi kontarok --- MOT -ra kipufogocsere vectran 200font ( kb tiz eves arakon!! ) toyota estiman nem hengerfejet csereltek hanem bekotottek fixre a hutoventillatort hogy ne forrjon hamar a viz ---stb.... remelem agyoncsapta valaki mar oket azota....

haszonleso kontar aki nem kepes es nem is tud dolgozni --- mindenhol van, amerikaban is.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2010.07.13. 14:10:22

@visszakettopadlogaz:
>ne eszakon nezz korul hanem floridaban meg californiaban

Ja, ott az UV szívja ki öket. Esetleg a sós levegö nyammog a kasztnin.