A leborult szivarvég és a többiek

Audi TT RS, TT S, Q7 V6T és Tech Day

  2010. május 14. - ommm Címkék: vélemény audi

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Az Audi szívében, Ingolstadtban jártunk, és ha már ott voltunk a Tech Dayen és a sebességkorlát nélküli autópályák mellett... nos, raktuk alájuk a tüzet rendesen.

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr962001939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stock 2010.05.14. 10:03:57

nagyon jó cikk, élveztem..
de könyörgöm, valaki vegye el Pistától a Texasi lácfűrészes dvd-t... :))

ommm 2010.05.14. 10:05:27

@Spiritmonger: Persze, igaz, kicsit zsibbadtan írtam már. Javítva. Köszi.

ommm 2010.05.14. 10:06:38

@Osvaldo Cavandoli: Szentigaz. Győrben és Mexikóban.

fogash 2010.05.14. 10:07:43

Állat a hang, még az ótvar telefonos videjón is.

Amit viszont nem értek, az a rendszeresen visszatérő hivatkozás a "kettévágott" motorokra. Itt éppen V10/2, máshol a BMW M3 V8-asa = (M5)V10-2 henger. Ilyent mi a ferde f@sznak kell leírni?

A blokk tán "fűrészelhető", a főtengely tökmás: az egyes hengerek/hengerpárok elékelése egész más a V10 és a R5 motorban, sőt a V8/V10 is tökmás. A vezérmű egész más, a szívórendszer egész más: máshogy vannak a gázlengések, más hengereket kell összekötni (R4 1+4, 2+3), kipufogórendszer dettó.

Igaziból max. a henger (furatxlöket) és az égéstér+hengerfejbelső dizájnja lehet azonos, de ezt levágásnak hívni otromba hozzánemértés...

Amúgy a cikk maga jó, érzékletes. Az újkori germán presztizsizékkel meg ez a fő bajom, négyszázzal kell velük menni, hogy sebesség-érzet és élvezet is legyen bennük. Ott meg már csak a fizika dologzik, nem a sofőr.
Inkább egy Abarth500, amivel már 100nál élvezel :)

lacza87 (törölt) 2010.05.14. 10:11:04

@ommm: Megnézem azt az Audit amit az olvasók 98%-a fog életében vezetni és mexikói motor van benne.

Szsrobert 2010.05.14. 10:11:39

Fogash: Trabi 100-zal. :-)

Ámbérék!
Hány köbcentis az öthengeres hentesbárd?

Ciri 2010.05.14. 10:15:28

@Mikor Sodrócki:

A motor 2.5 literes, számold újra. :)

mükkemakk 2010.05.14. 10:27:52

Az az NSU RO 80 as a legérdekesebb, őket kellett volna megállítani és cikket írni, a többi unalmasan célszerű mint egy ásó vagy egy laptop. A Q7 egészen egyszerűen egy pöffesszkedő undormány, a fogyasztói társadalom hájas kölyke.

Egy A4 es kellene talán szigorúan kéziváltóval, és egy RS5-ös, a cég többi modellje számomra érdektelen, pusztán használati tárgy. A TT- kkel szőke cicusok járnak plázázni errefelé.

Walter Röhl és az urquattró az audi!!!!!

Wizardus86 2010.05.14. 10:30:27

a szavazásban nem volt ilyen lehetőség, de beleveném:
TT RS, kéziváltóval-kuplunggal, hogy lehessen walterosat játszni, szigorúan sárgafehérben

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2010.05.14. 10:34:11

...és a ro80-om szivar felnik, pont mint az enyém 100ason, neckarsulm foreva :-D

naggggyon zsír a ttrs hangja, kár hogy automata a váltás - kicsit illúzóromboló. én ezért nem teszek sportdobot a gépre, jó az, hogy csak 4000 felett hallani :-)

jó írás, sok technika nem derült ki (tech day, mi?), de a ttrs leírás jólesett, kösz!

Jay350i 2010.05.14. 10:34:49

Ba___meg ez az eredeti igazi sor5hang amit az S2, a 100S4 meg a B-csoportos ralliszörnyetegeken kívül SENKI nem tudott még produkáli!!!!
Szívem mélyén örök BMWs vagyok de LE A KALAPPAL az audi előtt! Feltámasztotta azt a legendát ami sokunk gyerekkorának meghatározó élménye volt

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2010.05.14. 10:47:23

A4 kombi dízel soröt a király!

bervas · http://mt10.blog.hu 2010.05.14. 10:50:49

A Ro80 kéne.
Láttátok? A rendszáma is Ro80 :-)

bervas · http://mt10.blog.hu 2010.05.14. 10:53:22

@fogash:

Ugyan. Trabant-Kispók 110-nél, Simson 90-nél :-)

DrSzoke 2010.05.14. 11:00:09

@Jay350i: Gyerekkoranak? 15 eve sor 5-os audival jarok.Most 44 vagyok es B3 qp kvatro sor 5 az aktualis verdam! Nem tudom megunni az othengeres hangjat.Ha vegre hosszabb utra mehetek egyedul,varom az indulas pillanatat mint a kisgyerek a karacsonyt.Persze teljesitmanyben nem veszi fel a versenyt a maiakkal,de nem erdekel.Megbizhato hetkoznapi gep es igazi elmenyauto ha kell.

Mongoose 2010.05.14. 11:08:41

Azért gyerekek! Majdnem a dupláját el is kérik a TT S-hez képest...picit durva csak ám. Akkor már veszek egy Speedstert ami megvan 5-6 millióból és szénné nevetem az arcom. :))

Rocko- 2010.05.14. 11:09:32

jövök belevauzni. :)))

látjátok feleim, Audi, én mondtam előre, még Pistát is megcsapja a szele. :)

"Na így van ez. Ilyenkor lehet olyan dolgot csinálni, hogy 30 millió euróért fejlesztünk egy soros, öthengeres turbómotort, majd kizárólag egyetlen modellbe építjük."
turboval csak a TT RS-ben van. turbo nélkül megtalálható a Jetta V-ben, arra viszont nem merem a fejemet tenni, hogy Európában is kapható. de van még öthengeres.

"Először is eltűnik a 4,2-es V8-as."
Sic transit gloria mundi.

"A Haldex a keresztmotoros autóikban dolgozik, a viszkókuplungos rendszert a középmotoros R8 kapta, a mechanikus, Torsen-rendszerűt pedig a hosszmotoros modellek."
és pontosan emiatt nem mindegy, hogy az a fránya öthenger keresztben vagy hosszában van benne elől. értitek már miért akadtam ki az elnevezésen? hülyén hangzik, de keresztöt.
szóval TT RS csakis Trosennel kéne. de nincs.

V6T, hmm furán néz ez így ki.

"a soros öthengeres turbómotor minden őrjöngését világgá üvölti a két ovális csövön keresztül."
viszont sajnos közel sem olyan szép a hangja, mint egy klasszik öthengeresnek, köcsög ide vagy oda. jó-jó, vadító, állattá tesz, de steril. nagyon.
merem állítani: hangban az enyém (10V, soröt, igazi!, 2226ccm) lenyomja a TT RS-t.
"Kicsit kételkedtünk benne, hogy a – pletykák szerint V10-es félmotor – tud-e olyat, mint egy öreg, turbós quattro, ott lesz-e benne az a nagyon jellegzetes, mélyről jövő harákoló, zsíros hang, ami miatt annyira lehet szeretni az öthengeres motorokat?"
NEM. közelít, de nem. és igen, régen a szar is krémesebb volt.

Ro80 bazz. és a rendszáma is Ro80. meghalás.

stars7726 2010.05.14. 11:14:53

Jók ezek az audik,de néha arról is kéne beszélni hogy,mennyire strapbíróak és tartósak ezek az autók.mint mondjuk pl : a multitronic váltó.... sok audi tulajdonos tudna mesélni erről..
hogy a szervízek fantasztikus felkészültségét és hozzállását már meg se említsem.mert ugye egy ilyen autót,nem lehet sufniban szerelni.

Rocko- 2010.05.14. 11:15:42

@M division: kívánságod nem süket fülekre talál, a quattro Audik mostanság inkább a hátsókerekessgre helyezik a hangsúlyt.

@Avant1: soröt, de a Tied is veri. komolyan.

@mükkemakk: hehe, csak éppen Röhrl igen keveset ment Urival. :)

@morphine: mert hát a szivar majdnem a Ro80 formáját vette át. :)

@BeeTm: hehe, A4 soröt dízel nincs. :) az a 100-as (C4).

mondjuk most kicsit áll a cerka, várom jövő hetet lehessen csapatni. :)

Rocko- 2010.05.14. 11:18:21

@stars7726: mármint melyik tulaj? aki szerint örökélet olaj van az autóban?

Hurri Kán 2010.05.14. 11:24:10

Lehet szépek és jók, csak nekem az az érzésem hogy ez a sok fejlesztés már kizárólag önmagáért és a gyár technikai fejlettségének fitogtatásáért van és nem azért hogy sok éven és kilométeren át megbízhatóan üzemelő autókat készítsenek!
NSU RO80 kéne!

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.05.14. 11:25:02

Hejj, de komoly pszichoterror-horror volt ez!

Ja, és persze szigorúan piros (amúgy mindegy lenne, de ehhez ... !).

megint 2010.05.14. 11:27:49

Egy másik oldalon írták, hogy jobban tetszett nekik az RS mint az R8, nem hittem el, de most már kételkedem

stars7726 2010.05.14. 11:28:01

@Rocko-: nem kimondottan.van olyan is aki szerint nincsen.pl megnézve az elmúlt évek statisztikáit,v a márkaszervízekhez érkezett panaszokat...
nem mindenki tud otthon autót szerelni.

jamiepapa 2010.05.14. 11:38:54

@Jay350i:

Nana,hallgass meg egy sorötös turbós Kappát,ugyanilyet szól:)))

speci78 2010.05.14. 11:49:02

Jó cikk, gratulálok!

Hallottam olyan pletykát, hogy nem véletlenül vártak a TT RS-sel: előbb meg kellett várni az R8 V10-et, mert az "alap" R8-hoz nagyon közel került ezzel az öthengeressel - ugye hozzá képest "diszkont áron"...

Nekem az új S6-at tetszett. Tisztára, mindha az A6 limo ollróóód kivitele lenne, az a vonóhorog meg..., irány szántani! :)

önkéntes rendőr 2010.05.14. 12:24:16

Szép is , jó is az Audi. Nekem is van eg S8-asom, de őszintén: Lessz-e az átlagmagyarnak pénze egy ilyen parasztvakító ékszerautóra?

megint 2010.05.14. 13:06:46

ökéntes rendőr, átlag németnek sincs erre pénze hidd el, nem csak az átlag magyarnak, ha megnézed mit tud, és hozzá az alapárat akkor nem is annyira veszélyes, persze sok pénzről beszélünk így is.
Rocko, azért szerintem kicsit túlzásba estél mikor összehasonlítottad a két autót, nem lehet objektív, mivel a sajátodat szereted, ezt meg nem ismered.

Rocko- 2010.05.14. 13:32:14

@megint: alapból a döntési helyzet az szubjektív, ez benne van. és értem én azt, hogy mire célzol, de más is ezt mondta: egy régi sorötnek szebb hangja van mint az újnak. szintén a heréltséget hozta fel, a sterilitást.
ja, és arra hogy nem ismerem: igaz, nem az enyém a TT RS, de hallottam már. és nem videon. ;)

ni lovag 2010.05.14. 16:17:36

a 37-es képen (Q7 elölről) elég durva az a (szemből)bal fényszóró és hűtőmaszk közötti hézag.műanyag fos.

megint 2010.05.14. 17:10:18

ni lovag, mi abban a durva mond már meg, ugyanakkora a hézag a másik oldalon is

ni lovag 2010.05.14. 17:13:41

@megint: akkor talán addig nézd,amíg meg nem látod ,hogy a két oldalon teljesen más a hézag.a bal oldal ráadásul nem is párhuzamos.

swt (törölt) 2010.05.14. 17:35:56

"– Elnézést, de újságíró vagyok.
– Ó, ne, ne fotózzon! – és már el is rajtolt izomból, én pedig nyomtam a gombot, mint süket a csengőt."

Miert kell balkani tahonak lenni?
Miert nem lehet a szep szot megerteni?

Jay350i 2010.05.14. 18:29:20

@swt: nem tette hozzá hogy "legyen szíves" :)))

Jay350i 2010.05.14. 18:33:17

@DrSzoke: azokra a fanatikusokra gondolok akik a 80as évek derekán tömegével mentek a b-csoportos ralikra az életveszély ellenére vagy akinek erre nem volt lehetősége az nyálcsorgatv nézte minden héten a raliVB közvetítéseit, mert az amit ott látott és HALLOTT az maradandó élményként maradt benne.
A világ talán két legszebb hangó autója a B-csoportos MG METRO és az Audi SportQuattro...
...és persze valahol a lista elejefelé azért ottvannak a sor6szívóbenyás és V12es BMW-k is :)

Ciri 2010.05.14. 19:01:59

@ni lovag:

Miről beszélsz te vakhangya???

ni lovag 2010.05.14. 19:05:46

@Ciri: hagyjuk paraszt ,vegyél szemüveget

Ciri 2010.05.14. 19:07:55

@ni lovag:

Anyád nem ezt mondta tegnap este, sőt...

Szemüvegre meg inkább neked lenne szükséged.

ni lovag 2010.05.14. 19:28:17

@Ciri: fúúúúú, most keményen megmondtad.

na figyelj ,elmagyarázom mit kéne nézned:
az a két kis vízszintesen elhelyezkedő hézag,ami a hűtőmaszk mindkét oldalán ott van, a fényszóróig ér(mot.tető alsó éle).Ha jól megnézed ,a 2 oldal NEM SZIMMETRIKUS.Vagy szerinted egy csúcs Audinál ez elmegy ? Vagy tényleg nem látod?
ezt nézed ?:galeria.totalcar.hu/tesztek/2010/05/13/a_leborult_szivarveg_es_a_tobbiek/?current_image_num=36&image_size=xl

M division 2010.05.14. 19:31:27

@ni lovag: Valamennyire tényleg látszik, hogy a hézag nem szimmetrikus. De még ennyi belefér szerintem :)

ni lovag 2010.05.14. 19:36:11

@M division: végre vkinek jó a szeme.köszi.
hááát,nem tudom,egy suzukin tán elmegy...vagy a T.újságíró urak már egy kicsit megigazították :)

Ciri 2010.05.14. 19:42:33

@ni lovag:

"na figyelj ,elmagyarázom mit kéne nézned:"

Én meg elmagyarázom te vakond, hogy nem halálpontosan szemből volt lefényképezve az autó. Nézd meg a két külső tükröt és az első kerekeket is egymáshoz viszonyítva. Arról az apróságról nem is beszélve, hogy a bal oldalon a fényviszonyok is másak (nem csillan bele az illesztési hézagba a fényszóró).
Legalább vedd már a fáradtságot a kép letöltésére és kinagyítására, ha már ennyire rossz a szemed.

"Vagy szerinted egy csúcs Audinál ez elmegy ?"

Egyetlen Audinál sem menne el (még egy 5 éves Kaloson sem), egy Tech Day alkalmával a szaksajtó számára bemutatott autónál meg végképp nem.

Úr Isten!

Ciri 2010.05.14. 19:45:36

@M division:

"Valamennyire tényleg látszik, hogy a hézag nem szimmetrikus."

Töltsd le, nagyítsd ki légy szíves.

ni lovag 2010.05.14. 19:51:52

@Ciri: annyira szimpatikus a stílusod.

további jó anyázást

Ciri 2010.05.14. 19:58:05

@ni lovag:

Ne menj el szakadj meg!

Rocko- 2010.05.14. 20:35:57

@ni lovag: az megvan hogy gyárilag sincs 100%-ig középről fényképezve?
tessék, itt a fotód: www.kulonbensi.hu/temp/asszimettria.JPG
ez pedig a gyári fotó: www.kulonbensi.hu/temp/asszimettria_gyarilag.jpg
na most mi van, az összes autó asszimetrikus?

jó lenne ha valami hasznosat csinálnál az értelmetlen kötekedés helyett.

Ciri 2010.05.14. 20:41:36

@Rocko-:

Aztakurva!

Szép munka ! :))

M division 2010.05.14. 20:45:03

@Ciri: Igazatok van! A fényviszonyok miatt látszott asszimetrikusnak.

M division 2010.05.14. 20:48:04

Egyébként ha jól tudom talán az audi pontosan az illesztési hézagokra "gyúr". Furcsálltam is, hogy pont egy Q7esen legyen ilyen hiba, még ha apróság is.

Ciri 2010.05.14. 20:52:11

@M division:

Na azérrr! :)

Hagytad magad félrevezetni! :)

Ciri 2010.05.14. 20:58:20

@M division:
@Rocko-:

Ha már a nemlétező térlátásnál tartunk:

Megfigyeltétek már az oldal tetején futó Toyota hirdetésen azt az aranyos kis dobozt?
Érdekes... :D

swt (törölt) 2010.05.14. 21:15:39

@M division: Egyetlen nemet auton sem latsz aszimmetrikus illeszteseket (de meg egy mai francian vagy olaszon sem). Persze mindig jon egy okostojas, aki az interneten keresztul megszakerti a temat.

swt (törölt) 2010.05.14. 21:18:55

@Jay350i: Kizartnak tartom, hogy ne a "bitte" kotoszoval kezdodott vagy vegzodott volna az ominozus mondat.

nikó 78 2010.05.14. 21:29:34

Jó,jó az rs tényleg nagyon jól sikerült,iszonytosan szól,de azért én szivesen odaadnám Frici bácsinak, hogy hozzáértő kezek között, a hungaroringen hogyan is muzsikálna.Bár szerintem nem lessz belőle semmi, mert audiék nagyon fosnak egy legitím összehasonlítástól

swt (törölt) 2010.05.14. 21:38:54

@nikó 78: Mar miert fosnanak? Abban sem akadalyoz meg senki, hogy vegyel egyet es osszehasonlitsd.

Ciri 2010.05.14. 21:40:04

@nikó 78:

Nyugtass meg, hogy nem a fenti illesztési hézagmérő zseni alteregója vagy.

Ha neked Frici bácsi a mérce, akkor izé van. :D

Lajos63 2010.05.14. 21:49:51

Üdv.

Nem a cikkhez tartozik de hátha tudja itt vki a választ.

b6-os a4 163le 1.8T nem quatro-nal milyen a súlyeloszlás a tengelyek között?Láttam tegnap egy a6 2002-es v6 tdi-t szétszedve és lesújtott hogy mennyivel az első tengely előtt van a motor. BMW-ről az elvtársak adója végett kénytelen voltam letenni.

Lehet valami hagyományos tdi-t kellene nézni mert ha így mennek az ü.a. árak úgysem fogom tudni használni:) Az új dízel meg sztem kb ugyan ott van árban hosszútávon költségben mint a benzines. Hiába eszik keveset ha valamit mindig cserélni kell.

A hézagfigyelőknek meg annyit hogy egy Audi nagyon szépen össze van rakva. Az hogy az adott tesztautó milyen egy dolog.

swt (törölt) 2010.05.14. 21:50:50

@Ciri: Ki a bus budos rosseb az a Frici bacsi? Ot hasznaljak a gyartok hitelesito berendezesnek a teljesitmenyadatokra? SI-mertekegyseg a jobb laba?

Rocko- 2010.05.14. 22:01:37

@Ciri: 2 perc. szimpla tükrözés.

"Megfigyeltétek már az oldal tetején futó Toyota hirdetésen azt az aranyos kis dobozt?"
perspektívikus torzításra gondolsz?
vagy a hülyén kinéző árnyékra?

@M division: semmilyen fényviszony nincsen. egyszerűen a középvonaltól eltérően fotózták. lehetne a függőleges és vízszintes tengelyen pontosan fotózni, akkor csak a fényképezőgép lencséjének torzítása játszik be. na de most sztem elég ha felkapsz egy vízmértéket és megpróbálod egy irányból egyenesen belőni és pontosan lefényképezni. szólj ha megvagy, sztem egy napot eltökölsz ezzel. :)
ezek után érthető, hogy ennyi hibaszázalék belefér.

a minőségre meg igenis rámegy az Audi eléggé, pláne hogy ez egy sajtóesemény, véletlen hiba sem lehet. szóval önmagában a feltételezés hülyeség, hogy asszimetrikus.

@uszilard: "b6-os a4 163le 1.8T nem quatro-nal milyen a súlyeloszlás a tengelyek között?"
passz, de elég esélyes hogy orrnehéz.
"Láttam tegnap egy a6 2002-es v6 tdi-t szétszedve és lesújtott hogy mennyivel az első tengely előtt van a motor. "
mivel alapértelmezetten FWD az autó, így ez nem szokatlan.

M division 2010.05.14. 22:09:03

@Rocko-: Lényeg az, hogy hiba nincs :)

konti10 (törölt) 2010.05.14. 22:12:14

Volt anno egy patika Fiat 131-esem. Jó rég. 1.6 tc. Sokáig használtam. Egy elég herélt kipufancs volt rajt, úgy vettem. Az szólt így, mikor pörgettem. Kábszer volt a hangja, akkor is toltam neki, mikor semmi szükség nem volt rá, a hangjáért. Ez jutott a videóról eszembe.

GGG77 2010.05.14. 22:30:26

@swt: Az fickónak az volt a dolga, hogy leplezze az Audit, az újságírónak pedig az, hogy tudósítson róla. Ha nem fotózza le, akkor nem csinálja meg a feladatát, ennyi.

lacza87 (törölt) 2010.05.14. 22:40:58

@GGG77: Ha valóban le akarta volna fotózni tuti nem úgy csinálta volna, hogy odamegy kedélyesen diskurálni, egy nyilvánvalóan előre figyelmeztetett (meg amúgyis ilyesmire mindig ügyelő) gyári tesztelőhöz.

Lajos63 2010.05.14. 22:42:26

@Rocko-: Persze, evidens de durván elől volt. A Kereszt motoros Accordom-ban kb fél méterrel hátrébb van. Nem a legjobb ez így.

Rocko- 2010.05.15. 00:20:13

@uszilard: megvan a maga oka, hogy miért került úgy oda, mondhatni hagyománya van ennek.

Wezo 2010.05.15. 00:29:31

Van egy egyáltalán nem ide vágó kérdésem, a kollektív tudathoz. Lakatost és fényezőt keresek jó ár érték aránnyal, Budapest és környékén. Sürgős lenne.
Köszönöm a segítséget előre is.

Ciri 2010.05.15. 06:10:37

@swt:

Van aki Frici bácsi ítélete alapján vesz autót! :))))

Egy autóversenyző, aki viszont alap problémákkal küzd még egy egyszerű mondat megalkotásánál is.

"Megfigyeltétek már az oldal tetején futó Toyota hirdetésen azt az aranyos kis dobozt?"

Elölről négyzet, oldalról kocka. Ilyen állat nincs. Az árnyék már csak hab a tortán. :D

Itt egy kocka:

www.gemklub.hu/images/30/3000001772_2.jpg

Viszont a marketingesek így látják:

www.tankonyvtar.hu/site/upload/2008/09/kepek_Kocka.jpg

Ákii (törölt) 2010.05.15. 13:39:34

@stars7726:

"sok audi tulajdonos tudna mesélni erről.."

Kik? Azok, akik megveszik a karban egyáltalán nem tartott, szanaszét hajtott példányokat? Ők valóban autentikusak a témában...

"hogy a szervízek fantasztikus felkészültségét és hozzállását már meg se említsem.mert ugye egy ilyen autót,nem lehet sufniban szerelni."

Jártál egyáltalán komoly Audi szalonban, vagy csak vagdalkozol bármilyen tudás nélkül? Nekünk valahogy sosem volt még gondunk, biztos mi vagyunk a ritka kivétel.

Egyébként elképesztő jó autók ezek az új Audik, egy TT-RS-t én is szívesen bevállalnék.

kutyafej 2010.05.15. 14:56:10

Vályi tájszólása nagyon ciki. Igazán megtanulhatna rendesen beszélni. Így valahogy nehéz elhinnem, hogy okos is.

A Q7 egy felfújt és otromba farokhosszabbító a többi SUV-val együtt. Szánalmas magamutogató bálna ostoba audi dizájnnal.

A TT nevetséges árazása a Golf techikájának mennybemenetele: mekkorát kaszálhatnak minden egyes szaros TT-n, hiszen a bekerülési költsége alig magasabb a Golfénál. Ez a motor nem közös, de szinte minden más. Igazi puhapöcs autó cicababáknak, hiába a görény falusi tuning hátsó szárny. Übergagyi a visszapillantók alumínium utánzata műanyagból...hahaha. A keresztben fekvő motorról és az elsőkerék-hajtásról nem is beszélve.

ommm 2010.05.15. 15:12:01

@kutyafej: Ciki hát. Elvégre, aki tájszólásban, nem ízes, Budapesti szép magyarsággal beszél, az csak műveletlen, négy általánost végzett bunkó lehet.

Remélem a TT minősítésed teljes mértékben tapasztalatokon alapszik, mert hogy nem figyelted, mire vitte tesztekben a TT a vetélytársai ellen, az evidens.

Ciri 2010.05.15. 15:25:42

@kutyafej:

"Vályi tájszólása nagyon ciki. Igazán megtanulhatna rendesen beszélni. Így valahogy nehéz elhinnem, hogy okos is."

Rendesen beszél. Legfeljebb Te nem akarod érteni. Mert bunkó vagy.

Az autókhoz meg kábé semmi közöd.

kutyafej 2010.05.15. 15:30:25

@ommm: Vannak kivételek, de ritkák...
De nem is ez a lényeg.
Viszont vezettem a TT-t, ha nem is sokáig, mert csak 1 napig teszteltem. Figyeltem a tesztjeit is és valóban remekül szerepel bennük. De mindenhol az a végszó, hogy túl steril, ki van lúgozva. Erre jutottatok ti is. Egy remek motor pedig kevés, ettől egy autó még nem lesz komoly autó. A Golf technikát nem szokták fikázni, de szerintem vérgáz ebben az árkategóriában Golf-Leon-Octavia technikáért tizenmilliókat elkérni. De sokan beszopják, nem kérdés.

kutyafej 2010.05.15. 15:32:38

@Ciri: hú banyek, ezt most jól megkaptam! Akkor mindenki bunkó, aki megjegyzést tesz a tájszólásra? És akkor már az autókhoz sem értek? Jaj, neeeee!!!

Rocko- 2010.05.15. 15:36:54

@kutyafej: rendesen beszél. a tájszólás nem ciki, az a ciki ha leszólod.
és valahogy tőled nehéz valós kritikán venni, hogy akinek tájszólása van az nem okos. inkább te állítasz ki magadról szegénységi bizonyítványt.

"Ez a motor nem közös, de szinte minden más."
kérlek mesélj, ha már ennyire ismered a gyártást.

Rocko- 2010.05.15. 15:38:47

@kutyafej: "Viszont vezettem a TT-t, ha nem is sokáig, mert csak 1 napig teszteltem."
én meg hallottam olyanról aki látott már TT-t képen.
kb. ugyanennyit ér a véleményed ezen a szinten.

"Akkor mindenki bunkó, aki megjegyzést tesz a tájszólásra?"
igen. gondolom ugyanezen az elven rühhelsz minden osztrákot, németet, angolt és így tovább. elvégre azt sem érted.

kutyafej 2010.05.15. 15:43:44

@Rocko-: az intenzív próbaút és a képeken látott autó tényleg ugyanaz lenne? Mi ez itt, autóskártya???
Vannak itt felkent próféták, akiknek sokat ér a véleménye és vannak, akinek semmit? Te egy lennél közülük? Mert akik egy sajtóúton dőzsölnek az autógyárak kényeztetésében és közben még bunkók is (lásd álcázott autó fotózása), azok mondják meg a tutit?
Külföldön is van tájszólás, de az intelligens emberek ott is megtanulják a normális kiejtést. Csupán erre gondoltam.

kutyafej 2010.05.15. 15:46:30

@Rocko-: Netán nem a Golf és társai padlólemezésre épül a TT is? 4-5 milliós technika dupla áron? Ezt nevezik jó üzletnek. A másik két prémium gyártó legalább vette a fáradtságot és önálló modellt fejlesztett ki ehhez a kategóriához. Ja, hogy ez többe kerül? Ez igaz, de az eredmény is más lett.

Ciri 2010.05.15. 16:03:30

@kutyafej:

"Viszont vezettem a TT-t, ha nem is sokáig, mert csak 1 napig teszteltem."

Mit teszteltél te szerencsétlen??
:))))
Nem elég, hogy buta vagy még a kamu is nagyon megy. :)

"Akkor mindenki bunkó, aki megjegyzést tesz a tájszólásra?"

Természetesen szíved joga, viszont ha nem lennél annyira primitív amennyire igen, rájönnél, hogy ez messze nem az iskolázottsághoz köthető.

"A Golf technikát nem szokták fikázni, de szerintem vérgáz ebben az árkategóriában Golf-Leon-Octavia technikáért tizenmilliókat elkérni"

Mesélj! :D

"És akkor már az autókhoz sem értek?"

Ennek tényleg semmi köze ahhoz, hogy bunkó vagy, még csak nem is hozománya a tuskóságnak, nálad viszont egy mondat után kiderült, hogy abszolút hülye vagy az autókhoz.

Ciri 2010.05.15. 16:13:11

@kutyafej:

"Netán nem a Golf és társai padlólemezésre épül a TT is?"

Nem Te ökör. Arra csak a Golf épül. Legalább a platform szót ne keverd a padlólemezzel.

"A másik két prémium gyártó legalább vette a fáradtságot és önálló modellt fejlesztett ki ehhez a kategóriához."

Csak szeretnéd. Ez nem fáradtság, hanem pénz kérdése...

kutyafej 2010.05.15. 16:15:43

@Ciri: A próbaút intézménye ismert számodra? Persze minden hülyegyereknek nem adják oda biztosan, én mégis megkaptam. :) Valószínűleg ők nem néztek hülyegyereknek.

Látom, érdemben nem sikerült a Golf padlólemezes megjegyzésemre reagálnod, de sebaj. Elég egy új karosszéria és egy más embléma, meg kicsivel több aluutánzat (persze szigorúan műanyagból az is) és szoftlakk a műanyagokra és máris elhisszük, hogy egy gyökeresen más márka más modelljéről van szó, ugye? Ezek azért nem új dolgok, de lehet, hogy nem csak totalcart kéne ehhez olvasnod, hogy számodra is kiderüljenek. :)

Melyik az a mágikus egy mondat, amely alapján megszületett a kőkemény verdikted?

kutyafej 2010.05.15. 16:20:40

@Ciri:
"Arra csak a Golf épül."

Ezt ugye nem mondod komolyan? Ne csinálj már teljesen hülyét magadból, nagyon kérlek. A Leon, A3, Octavia, stb. műszakilag mind teljesen eltérű struktúrájú modellek netán???

"Legalább a platform szót ne keverd a padlólemezzel."
Észosztó barátom, te hogyan fordítanád akkor?

"Ez nem fáradtság, hanem pénz kérdése... "

A fáradtság=pénz egyenletre nehéz volt rájönnöd egyedül? Vagy segített apa? Persze megint lemaradt az érdemi érv, de ezt kezdem megszokni nálad.

Ciri 2010.05.15. 16:21:02

@kutyafej: "

"Persze minden hülyegyereknek nem adják oda biztosan, én mégis megkaptam. :) "

Pontosan!
Ámbár ha gondolod írd csak le, hogy hol, mikor, milyen autót adtak neked oda egy napra(Lol), eztán a többit bízd rám.

"Melyik az a mágikus egy mondat, amely alapján megszületett a kőkemény verdikted?"

Nem kell szelektálni, mind marhaság.

kutyafej 2010.05.15. 16:34:25

@Ciri:
"Pontosan!
Ámbár ha gondolod írd csak le, hogy hol, mikor, milyen autót adtak neked oda egy napra(Lol), eztán a többit bízd rám.
"
Édes öregem, ennyire nem lehetsz egyszerű! Ilyen magas labdákat lecsapni mekkora kunszt ám!
Nem élnék a lehetőséggel, hogy beazonosíthass, de megnyugtatlak, hogy nem azon fórumozó tinédzserekhez tartozom, akik még életükben nem vezettek rendes autót.
Egyébként meg mit is kéne rád bíznom? Ki vagy te, hogy ekkora arcod van? Mit akarsz te nekem elintézni? Ingyen audis golyóstollat a Sasától? Ne röhögtess már!!!

"Nem kell szelektálni, mind marhaság."
Egyik hülyeségeddel übereled a másikat. Csak helykitöltőnek böffentesz ide mondatokat, vagy van is bármi értelmük? Akkor ennek fényében mi értelme volt az egymondatos megjegyzésednek? Ha minden marhaság, amit írok, akkor most mi is van???

Ciri 2010.05.15. 16:36:44

@kutyafej:

"Észosztó barátom, te hogyan fordítanád akkor?"

:)))))

Köszönöm, nincs több kérdésem.

"műszakilag mind teljesen eltérű struktúrájú modellek netán???"

Eltérő műszaki struktúra?
Mi van a padlólemezzel? :)

"A fáradtság=pénz egyenletre nehéz volt rájönnöd egyedül? Vagy segített apa? Persze megint lemaradt az érdemi érv, de ezt kezdem megszokni nálad."

Jaja:
www.bmwblog.com/2008/11/22/new-bmw-z4-launching-in-december-a-future-z2-also/

kutyafej 2010.05.15. 16:40:32

@Ciri: Kisfiam, menj vissza a playmobilozni! A 7 éves bátyád nagyon vár már.
Elfáradtam tőled, feladom, mert összefüggés nélküli hülyeségekkel reagálsz mindenre.

Ciri 2010.05.15. 16:41:35

@kutyafej:

"Nem élnék a lehetőséggel, hogy beazonosíthass, de megnyugtatlak, hogy nem azon fórumozó tinédzserekhez tartozom, akik még életükben nem vezettek rendes autót."

A tököm sem kíváncsi rád te senki.
Csupán a kamudat szeretném közhírré tenni. Nos? Legalább annyit árulj el, hogy amikor álmodban próbaúton voltál az autóval, az milyen színű és motorizáltságú volt.
Nos?

"Csak helykitöltőnek böffentesz ide mondatokat, vagy van is bármi értelmük?"

Énnek ellenére még mindig keressük a teljes műszaki hasonlóságot a Golf és a TT között, csupán Te nem világosítasz fel itt mindenkit...

Ciri 2010.05.15. 16:46:05

@kutyafej:

"Elfáradtam tőled, feladom, mert összefüggés nélküli hülyeségekkel reagálsz mindenre."

El ne menj könyörgöm!!
Inkább válaszolj a fenti egyszerű kérdésekre!

kutyafej 2010.05.15. 16:49:11

@Ciri:
Nem állsz le...nem veszed észre, hogy az egyszerű sértegetésen kívül semmi nem jön belőled, ami szikrányi értelemre engedne következtetni?

Ha álmodtam, akkor bármilyen lehet, nem?

A pontos szövegértés sem igazán meg, de ezen már nem lepődöm meg. Ha teljes lenne a műszaki hasonlóság, akkor ugyanarról a modellről beszélnénk. Látom, hat rád szépen a márkakommunikáció, nem vagy vak teljesen, csak egy picikét.

Ciri 2010.05.15. 16:55:42

@kutyafej:

"Ha álmodtam, akkor bármilyen lehet, nem?"

Ne pofázz már megint félre, írj már le két kib@szott adatot!
Ja, hogy hazudtál?
Ciki (ahogy te mondanád)

"Ha teljes lenne a műszaki hasonlóság, akkor ugyanarról a modellről beszélnénk"

Na alakulunk. :)

Nos, mit tanultál padlólemezileg? Kezdenéd sorolni a Golf és a TT azonos alkatrészeit?

"Nem állsz le"

Sajna nem én kezdtem oltári nagy sületlenségeket és hazugságokat összehordani...

Shadowbull 2010.05.15. 17:09:14

@kutyafej: "Vályi tájszólása nagyon ciki."

Némá, itt van egy igazi vérseggfej :)

sb

Shadowbull 2010.05.15. 17:11:14

@kutyafej: "És akkor már az autókhoz sem értek?"

Ugy tunik.

Eddig csak interneten terjedo bolcsessegeket bofogted vissza.

sb

Rocko- 2010.05.15. 17:38:03

@kutyafej: "az intenzív próbaút és a képeken látott autó tényleg ugyanaz lenne?"
intenzív próbaút. jah. és ez alapján neked az jött le hogy a golf = TT.
te nem hogy nem vezetted az autót, hanem még közelében se voltál imho. másrészt az ember fiának a saját autója is tud meglepetéseket, újdonságokat mutatni, több év után is, ellenben te, egy nap után 100%-ig megállapítod hogy milyen egy autó.
és nincs itt semmi olyan, hogy ki mondja meg a tutit. te hülyeségeket beszélsz, mi röhögünk.

"Külföldön is van tájszólás, de az intelligens emberek ott is megtanulják a normális kiejtést."
itt is van normális kieejtés. szakadj már le erről a témáról.

"Netán nem a Golf és társai padlólemezésre épül a TT is?"
ebből vezesd már le nekem, hogy a kettő technika ugyanaz.
"4-5 milliós technika dupla áron?"
nem ugyanaz a technika, az ne zavarjon. esetleg ha elolvasnád a cikket, értelmeznéd, és utána magyaráznál, akkor képben lennél.
vagy ha ugyanaz, akkor magyarázzál már el nekem pár dolgot:
- mi szükség van ilyen fejlesztésekre? totalcar.hu/magazin/technika/auditech09/
- miért gyártják két, külön helyen a Golfot és a TT-t? ugyanaz a technika elvégre.
- ha 4-5 millióért lehet árulni ugyanazt, akkor miért árulná olcsóbban a Golfban?

vigyázz, nagy kérdések ezek.

Rocko- 2010.05.15. 17:40:23

@kutyafej: " A másik két prémium gyártó legalább vette a fáradtságot és önálló modellt fejlesztett ki ehhez a kategóriához."
senki nem olyan hülye, hogy többször fejlesszen. ha leeht költségeket csökkenteni - pl közös padlólemezzel - akkor nem fog senki a te két szép szemedért külön fejelszteni.

@Ciri: "Nem Te ökör. Arra csak a Golf épül. Legalább a platform szót ne keverd a padlólemezzel."
neki egykutya. :)

Rocko- 2010.05.15. 17:47:25

@kutyafej: "Valószínűleg ők nem néztek hülyegyereknek."
nem ismertek, ilyen egyszerű. legközelebbb vázold fel ezt a Golf == TT elméletet, aztán pislogj nagyokat, hogy hol a tesztautó.

"Látom, érdemben nem sikerült a Golf padlólemezes megjegyzésemre reagálnod, de sebaj. Elég egy új karosszéria és egy más embléma, meg kicsivel több aluutánzat (persze szigorúan műanyagból az is) és szoftlakk a műanyagokra és máris elhisszük, hogy egy gyökeresen más márka más modelljéről van szó, ugye? Ezek azért nem új dolgok, de lehet, hogy nem csak totalcart kéne ehhez olvasnod, hogy számodra is kiderüljenek. :)"
na ezekből a mondatokból derül ki, hogy neked halvány lila fingod sincs az autógyártásról.

" A Leon, A3, Octavia, stb. műszakilag mind teljesen eltérű struktúrájú modellek netán???"
igen.

""Legalább a platform szót ne keverd a padlólemezzel."
Észosztó barátom, te hogyan fordítanád akkor?"
na, hogy képesítsük:
www.tutoriales3d.com/blueprints/vw_golf4.jpg
négyes góf, 1997-2006
www.3dbug.com/bp/Car/audi-tt.gif
audi tt, 1998-2006.
eltérő a tengelytáv és a nyomtáv. ezekután elmondanád, hogy miért lenne mégis ugyanaz?

Rocko- 2010.05.15. 17:50:14

@kutyafej: "Elfáradtam tőled, feladom, mert összefüggés nélküli hülyeségekkel reagálsz mindenre."
tőled se láttunk egy tényt se.

@Shadowbull: kezdem egy kicsit jobban megérteni Edét, meg sajnálni Téged, hogy mindig vannak ilyen sekkfejek, akiket helyre kell rakni, de ha megteszi az ember, akkor se fogják fel a tényeket.

Rocko- 2010.05.15. 18:22:01

@kutyafej: "Vannak itt felkent próféták, akiknek sokat ér a véleménye és vannak, akinek semmit?"
nem, nem próféta itt senki.
Ciri közel van a tűzhöz, Shadowbullnak ez a munkája, én meg utánajártam a témának (mivel érdekel), hogy ne nézzenek hülyének fórumokon - mint téged, aki még nem bizonyított semmi a saját hülyeségén kívül.
süti beállítások módosítása