Átadták a tuning Golfot, a biztonság kedvéért két motorháztetővel

  2010. április 04. - Ender Gábor Címkék: tuningshow 2010 totalcar

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Gazdaságos-e a világ leggazdaságosabb autója?
2011-08-14 09:13:00

A Saxo története ott kezdődött, amikor a motorozásé véget ért. Szinte napra pontosan egy éve történt a

Karácsonyi Hiéna: Angéla dudái
2010-12-11 20:00:00

Persze, tudjuk, hogy megőrülsz a repi-ajándékokért, de erre a posztra biztos nem egy újabb töltőtoll

Karácsonyi hiéna: Bűzlő output
2010-12-11 18:50:00

Van egy elég gyakran használt mondás a szerkesztőségben. A kifogás olyan, mint a segglyuk: mindenkinek van, de

Karácsonyi hiéna: Csak a stupek
2010-12-11 17:50:00

A 10 éves fennállás alatt rengeteg utólag módosított, nem összeillő alkatrészekből összetákolt, nem

golf16

Fejben nyilván sokan lejátszották, hogy megkapják a kiállítás élőben épülő tuning verdáját – Stump Andris szerint egész tisztességes, folyamatos pörgés volt az ajándék V-ös Golf körül a három nap alatt. Tehát bőven voltak olyanok, akik gondolatban a mesterekkel együtt varrták a bőrszegélyeket, csavarozták be a hangfalakat a csomagtartóba, festették rá az irdatlan nagymellű latexruhás nehézbombázót a motorháztetőre. Arra talán nem gondoltak (vagy mégis?), hogy kis százalékban bár, de hölgyek is részt vettek a sorsoláson, akik hátránnyal indulnak a zsírverda-mellbimbó örök szimbólummal való azonosulásban. És ki nyert? Szűcs Ágnes, aki – kitalálhatják – nő.

golf14
 
Az autó egyébként meglepően szép lett. Nem aggatták tele semmi olyan jóérzést riasztó eszközzel, amire a szkeptikusok döntő többsége klaviatúrán izzadó tenyérrel várt napok óta. Na jó, a tuning-cica az elején durva, de itt jön a mégis, amire a női pályázókkal kapcsolatban utalnom kellett: adnak hozzá egy másik, az autó jelenlegi fényezésével megegyező motorháztetőt, csöcs nélkül. És akkor már tényleg egy nagyon egyedi, de a hétköznapi forgalomból nem mindenáron kitűnni vágyó autója lesz a nyertesnek.

Az egyik főszervező és a nyertes
 
Ami mondjuk sokakat meglepett, főleg azokat, akik csak hallomásból tájékozódtak a nyereményautóval kapcsolatban, hogy nem egy vadonatúj, nullkilométeres Volkswagenből építették a show-autót. Donornak egy 2004 év végi, V-ös Golfot vettek az internetről. A jó ár/érték arányt tartották szem előtt, és azt, hogy legyen benne olyan extra, amit utólag nem jó beépíteni (klíma), de ne legyen benne olyan, amit ők is bele tudnak ott helyben rakatni (bőr, hifi).
golf22
 
Az autó extráit az építés különböző fázisait megörökítő kollegák már egyszer felsorolták, úgyhogy csak kutyafuttában mennénk végig rajtuk újra. Tehát kapott a Golf egy teljes fényezést: olyat, hogy alapvetően mindig kék az autó, de minden szögből másmilyen kék. Ennek a mutatványnak csak az anyagára egymillió forint körüli tétel volt a rendezők szerint – márpedig ők nyilván tudják, hiszen ők fizettek mindent. Az egyik motorháztetőre rányomattak egy airbrush képet, amiről már mindenki tudja, hogy mit ábrázol.
golf4
 
Teljesen áthúzták a belét: a nem tudom milyen szövetkárpitokat bézs színű bőrre cserélték; talán ez lett a legtetszetősebb az egész átalakításban. Ugyanígy persze a kormány is kapott egy kis bőrborítást, de a váltógombra és a kézifékkarra is rátettek egy-egy foltot.
 
Koni állítható keménységű sportszett került az eredeti futómű helyére, és az ilyen átalakítások törvényszerű velejárója, a 19 colos Oxigin felni is megérkezett a 225/35/19-es gumikkal. Új lámpák, körbe mindenhol spoilerek, D2 tuning féknyereg 330 mm-es átmérőjű tárcsákkal. És 1800 watt zene – nézzék meg a képeket a csomagtartóról, de tényleg, érdemes: az ember betesz hátulra egy fürt banánt, feltekeri kétszer a hangerőt, és a Ground Zero kitölti neki a dzsúszt. Bevásárolni nem ezzel fog járni Ági, ez valószínű; a barátjának van saját autója, úgyhogy nem lesznek bajban.
golf8
 
Az 1,6-os FSI motorral semmit nem csináltak. Viszont, hogy ne csak a zenének, hanem a motornak is legyen nagy hangja, csináltattak egy kipufogórendszert a Proexhausttal. Azt nem hallottuk, hogy szól – a bemutató teremben nem engedték beröffenteni a Golfot.
golf9
 
Fair play díj jár egyébként a szervezőknek. Mivel semmiképpen nem akartak a nyertesre anyagi terhet róni, az átírás, az eredetvizsga, és az összes egyéb költséget magukra vállalták – még az úgynevezett nyereményadót is, ami egy ilyen autónál nem kis érték. A végösszeg egyébként három és öt millió forint között van valahol, mely nem tartalmazza az építők munkabérét. A hagyományt folytatni akarják, és mivel az idei volt az ötödik tuning show ötös Golffal, jövőre hatodikat terveznek hatos Golffal. Valaki a tömegből bekiabált, hogy ő EVO VI-os Mitsubishi Lancert is ismer. A szervezők röhögtek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr931894207

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Eladó a Tuning Show főnyeremény autója 2010.05.06. 18:23:17

…eddig engem nagyjából olyan hidegen hagyna a hír, mint a gázáremelés ténye, de mivel a szerencsés nyertes leendő rokonom Ági – Leányzó unokatestvére -, így már számomra is érdekesebbé vált...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

romesz 2010.04.05. 18:10:00

Szep lett az auto, gratulalok a nyertesnek. Csak ovatosan a hangerovel :) mert eltolja az autot.

romesz 2010.04.05. 18:13:12

Gondolom azert mind 2 motorhaz tetot megkapja a kiscsaj :)

samyy 2010.04.05. 18:22:24

nagyon rendben van. a kocsi is ;)

calamites 2010.04.05. 18:22:54

nem vagyok gofőrült, de kéne nagyon

makmarci 2010.04.05. 18:28:47

Egész jó az eleje !...-míg rendszám nincsen rajta.

indapass90210 2010.04.05. 18:29:37

Gratula a nyertesnek, de ez csúnya, inkább az ára kellene!

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2010.04.05. 18:34:36

belseje tetszik, bar a 19. kepen valaki megkaristolta a konyoklot

Forest (törölt) 2010.04.05. 18:35:57

Kívülről egész jó. De ezt az ízlésficamot, hogy a belső gyári fekete-szürke kombóhoz diótorta színű bőrt kombináltak...
Fiúk, fiúk, ha már dolgoztok a belsővel tessék átkárpitozni a tetőt és az oszlopokat is diótortára, vagy egyszerűbb lett volna simán gyári szürkére bőrözni ez enteriört.
Akkor meg lett volna a belső összhang is.
A többi rendben van.
Gratula.

Binsz (törölt) 2010.04.05. 18:37:48

Ízlés, az vajon miii? Akár a formai, akár a színharmóniát próbálom felfedezni, csak nem találom egyik képen sem...

mr.editor 2010.04.05. 18:40:04

Képaláírás: "Az egyik főszervező és a nyertes"

Én azt hittem a nyertes hölgy és férje.
Legalábbis elég közel állt hozzá és talán a derekát is fogja?

nzo88 2010.04.05. 18:51:16

Csinálhattak volna egy autót is..

romesz 2010.04.05. 18:53:37

@mr.editor: nekem is ugy tunik, hogy a foszervezo kozelebb all a kiscsajhoz, mint kellene.
De az is lehet, hogy azt szervezte a foszervezo, hogy a kiscsaj nyerjen?

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2010.04.05. 18:54:36

hát majd megszenvedi hogy a babakocsit nem tudja behajtogatni a hangfalak miatt a csomagtérbe :D

nekem úgy van, hogy széthúzok egy csatit, akkor 15 másodperc alatt kiemelhető a láda az erősítővel, és lehet használni a csomagteret.

Thothem 2010.04.05. 18:56:13

@mr.editor: kizárja a kettő egymást? :)

szemenagy 2010.04.05. 18:59:22

Nincsen ám E-minősítés a fényszóróban, valami szorgalmas NKH-s majd elhajtja vizsgára....

Ja, sunáznám... D

Gixxer78 2010.04.05. 19:00:17

Gratulálok a nyertesnek!

De egy használhatóbb autó szerintem praktikusabb lett volna.

Szépek ezek az autók de sajnos korlátozott a használhatóságuk és erősen vonzza a tolvajokat. Kár lenne érte.

Még egyszer gratula a hölgynek!

Biscione · http://axl-zizzenetek.blogspot.com/ 2010.04.05. 19:03:31

Teljesen rendben van az autó, csak azt nem értem, minek állítható sportfutó, 19-es kerék, 330mm-es tárcsa, ha a motorhoz hozzá sem nyúltak... Öszvér húzza a hintót...

pixma 2010.04.05. 19:04:37

Az én Ceed-emben is elviselnék vmi hasonló kárpitozást. Na meg egy új 2 dines rádiót TV-vel:)

gic 2010.04.05. 19:04:52

Kíváncsi vagyok, hová kerül az első renszámtábla...

Macskanátha 2010.04.05. 19:09:14

Az gáz viszont, hogy felhangosították a kipufogót, viszont hozzá sem nyúltak a motorhoz. Ha csak optikai tuningot végeznek rajta, az oké, így viszont lesz egy lassú szar nagy hanggal, amellyel mindenki versenyezni akar, és 150 lóerőtől felfelé csúnyán meg is fogja alázni! Apropó: ha maradt az 1.6 FSi alapmotor, akkor mire jó a 330-as tuning féknyereg? Meg kellett volna hagyni a gyárit rajta, amelyet a VW mérnökei ehhez a kis motorteljesítményhez eredetileg terveztek...

Biscione · http://axl-zizzenetek.blogspot.com/ 2010.04.05. 19:09:41

Jut eszembe, a csöcsös autómosós hasonlat nem volt jó, mert a nyertesnek ilyen nincs, akinek viszont gratula.

Beeni 2010.04.05. 19:13:01

hmm...elvinném egy körre...:D, az autó meg egy rakás szar.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2010.04.05. 19:13:41

@Macskanátha: az alapmotor csak arra kell, hogy termeljen elég áramot a hifihez.Ez ugyanis egy légnyomás-meghajtású hiibrid autó.Persze előtte fel kell nyitni a csomagteret, és ki kell fordítani a hanxórókat... :-)

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2010.04.05. 19:14:02

@Biscione: Nekem is ez jutott eszembe, amikor azt olvastam, hogy adnak hozzá egy másik motorháztetőt csöcs nélkül. (Gonoszak vagyunk, tudom, dehát ez van.)

brabus 2010.04.05. 19:20:25

nagyon szép
(a golfokért viszont nem vagyok oda)

a márk 2010.04.05. 19:20:26

láccik a csajon, hogy holnap megy és rakatja majd bele a WR6-ot...

Biscione · http://axl-zizzenetek.blogspot.com/ 2010.04.05. 19:23:30

@a márk: Előbb egy 8-10 szelet rántott husit kéne benyomni.

Izombuilder.com · http://www.izombuilder.com/ 2010.04.05. 19:32:03

Még súrolja az ízléses tunnnnningot... :)

switch 2010.04.05. 19:36:58

Nem tűnik túl boldognak a nyertes...
Valahogy a magyar ember még örülni sem tud...nézz meg egy vetélkedő műsort...

Blogerovac 2010.04.05. 19:42:03

Az a motorháztető festés... ehhh, ezzel nem mertem volna kiállni.

Belülről állat, de hová teszi a TESCO-s szatyrokat a hangnyomóktól? ;)

00Christoph00 2010.04.05. 19:46:20

@switch: Ha ilyen autót nyernék én sem örülnék...

switch 2010.04.05. 19:47:30

Ismét rossz fotók :-(
Nincs fotós állás a Totalcarnál véletlenül?
A hifibeépítő oldala pedig nem megy...:-(

2010.04.05. 19:49:23

Hát ez akkor így egy lassú Golf, de legalább bevásárlóautónak nem jó és még arra is figyelned kell hogy meg ne karcollja valami őrült, mert akkor szép pénzeket fizethettsz érte.Lehet vele elmenni A-ból B-be, és kábé ennyi. Szerintem jobban jártak volna a szervezők ha egy új Swift Sportot vagy valami hasónszőrű autót ajándékoznak a nyertesnek. Vagy még jobb: a nyertes maga választhatná ki hogy mi kell az autóba és mi nem (persze a józanész keretei közt). Az EVO VI szerintem is jó ötlet, csak ne rakjanak bele 1800 Wattos hi-fi-t (és 90 Lóerős motort), persze ott van még a 6-os BMW, Renault R6, Fiat 600 vagy A6-os Audi.

Kiskaresz 2010.04.05. 19:52:34

az utolsó 2 mondat mindent visz :D

switch 2010.04.05. 20:01:07

@Bermuda:
És a többi, akinek nem tetszik ez az autó (nekem sem, de én megértem a szervezőket)
Értsétek meg, hogy ez a kiállítás a Carstylingen-Fast and Furious-on szocializálódott fiataloknak lett kitalálva, akiknek nincsen ízlésük (már bocs) és sajnos ők vannak többen, tehát ők a nagyobb célközönség, nagyobb vásárlóréteg. A gagyi mindig is kelendőbb az igényes(ebb) finom dolgoknál...Mindenkinek nem lehet megfelelni, ez a Golf még vállalható...De ha én nyertem volna, egyből eladnám:-D
Az meg ugye eleve kivitelezhetetlen lett volna, hogy a nyertes határozza meg, mit és hogyan tuningoljanak, nem is értem a felvetést...

papass 2010.04.05. 20:01:19

Nekem a 28 kép közül csak a 11, 17 és a 28-as tetszik, nem az autó miatt, hanem a kis csaj miatt:D. Tényleg nagyon helyes!
Ha én nyertem volna meg az autót akkor már a fényezőbe állna, hogy kapjon valami normális színt, egyszerűen nem illik egy Golfhoz a kék... Hát a motorháztető.. tervet vajon készítettek, hogy a színek passzolni fognak egymással?? Mert ahogy kinéz az valami borzalom, most nem az airbrush-ost akarom fikázni, mert az elgondolás és a megvalósítás jó csak a színekkel vannak gondok. Ja és a csomagtartó... soha nem értettem és nem is fogom, hogy minek kell telepakolni monitorral, mélynyomóval, kis plexi darabokkal, és még kitudja mivel, a csomagokat hova fogja rakja?? Van egy autója, de nem tudja semmire használni, mert pakolni nem tud bele, jó oké a zene biztos szépen szól majd benne, de akkor is elég sok átalakítással kéne csak. Nah de ez az én véleményem, lehet másnak ez jön be..

2010.04.05. 20:16:55

@switch: Én egy szóval nem mondtam hogy ez az autó kifejezetten csúnya lenne (sőt, sokkal rosszabra számítottam), csupán használhatatlan. Még a "Carstylingen-Fast and Furious-on szocializálódott fiataloknak" is kell használni néha mondjuk a csomagtartót nem? Amúgy 2-300 Wattnál nem hiszem hogy többre lenne szükség egy ilyen autóban.

mükkemakk 2010.04.05. 20:23:46

Szép lett az autó, dübörgő hifi helyett egy 2 literes fsi-t kértem volna. Azt hallgatnám.

Nancsi 2010.04.05. 20:24:45

Belülről a bőr színe nem valami jó a maradék elemekhez, de végülis nem hánynám le, és pár hét alatt meg is szoknám. Még mindig jobb, mintha neonzöldre bőrözték volna :-D
Kívülről viszont kár volt 1MFt értékű festéket ráfújni. A festés szép. De az air brush abszolúte nem megy a kék színez, sem az alatta lévő motor(hiány)hoz. Egy delfin, sirály, vagy buborékok - ilyesmi jobban megy a kékhez (tenger, ég, stb). Még jó hogy nem valami bazi nagy sárkányt meg tűznyelveket raktak rá, az 1.6-os ablaktörlőmotor fölé.

Biscione · http://axl-zizzenetek.blogspot.com/ 2010.04.05. 20:28:02

Mellesleg ezzel a kerékkel és futóművel nem menne át egy műszakin, baromira megszigorították ezeknek a beavatkozásoknak a mozgásterét. Remélem KPM vizsgával adják át a lánynak, különben az első rendőrnél hullik a rendszám.

Ottopappa 2010.04.05. 20:33:11

Kiscsaj szép, kocsi bele szép, de a motorháztető randa. Azt síma kékre kicserélni, azt karaj.

cso zsi 2010.04.05. 20:34:22

Góf.
"tuning"
Tuc-tuc.

Közlekedésre alkalmas?

Ebből a sok szutyokból még kiállítást is rendezni...

XSB 2010.04.05. 20:40:19

Hát nem azért, de ez az autó baszom ízléstelen.

Első lámpa ronda
Szín ronda
Motorháztető ronda
Beltér ronda (és nem is passzol össze)
Hátsó lökös: diffúzor és dupla kipufogó MINEK?
330as fék MINEK?

a hátsó lámpa tűrhető. Meg a hifi beépítése is szép, más kérdés, hogy használhatatlan.

Én nagyon nem így csináltam volna.

romesz 2010.04.05. 20:40:28

@mükkemakk: boven eleg az 1.6os motor bele, nem szaguldozni kell, hanem haladni a forgalommal. Arra pedig boven megfelel ebbe a kis autoba ez a motor is.
@Biscione:
Nem tudom miert ne menne at, a kerekek es gumik joallapotban vannak, a fekek pedig jobban megfogjak a kocsit mint a gyari fekek.
Ha olyan verdak atmennek a vizsgan amik majdnem szetesnek akkor hidd el ez is at fog menni.

zippofcy6 2010.04.05. 20:49:58

Nekem inkább a nyertes kéne, nem ez a pimpelt verda.
Tudomásul kéne már venni végre: a tuningműhelyek aranykora a 90-es évekkel végleg leáldozott.
Mert miért is jöttek létre?
A 80-as évek elejére az úgynevezett jóléti társadalmakban néhány társadalmi rétegben igény mutatkozott rá hogy autóikkal is kifejezzék "kivagyiságukat" (vagyis rázhassák a rongyot)
De akkoriban még nem volt ekkora választék autókból mint most. (mostanra épp ezért váltak már feleslegessé)
Ezért aztán néhány élelmes vállalkozó lecsapott az újonnan keletkezett "igény" kielégítésére.
Elkezdtek bűnranda műanyag elemeket fröccsenteni és szegecselni az akkori kevés "népszerű" autóra, főleg Opel Manta, BMW E30, stb.
Sőt, egyesek arra vetemedtek hogy olyan, gyárilag szép autókat is elrútítsanak mint egy Porsche. (szerencsére mivel eleve jóval kevesebb Porsche tulaj volt mint Manta tulaj, és ezeknek is csak kisebb része volt ízlésficamos, ezért ezekből kevesebb volt)

Aki szerint az autótuning nem a hülyegyerekek öncélú maszturbációja, az nézzen meg ma egy Strosek Porschét, meg egy eredetit. Vagy keressen kiállítható állapotban levő tuningos autókat.
Az egyetlen autó amit nem volt bűn "tuningolni" az a Manta, és csak azért mert gyárilag annyira randa hogy azon csak szépíteni lehet :P
Ennyit az optikai tuningról.

A motortuningról meg: kb annyira költséghatékony mint a procira rátenni folyékony nitrogén hűtést, ahelyett hogy abból a pénzből vennénk sokkal nagyobbat + gyorsabb VGAt meg még elkurvázni is maradna belőle.
Vagyis HA a gyárilag legerősebb se elég erős, AKKOR van értelme. Nyilván ebben az esetben az ár nem számít. (mivel ha A legjobb se elég jó akkor költséghatékonyságról sem lehet beszélni)

De minden más esetben, 2-3 beképzelt faszkalap NEM fog tudni jobbat csinálni mint a gyár.
Teljesítmény, fogyasztás, élettartam, környezetszennyezés.
Maximum annyit tudnak hogy a fentiekből egyet (vagy max kettőt) a másik kettő ROVÁSÁRA megnövelnek.
Konkrét példa: PDTDI moci felhúzása +50 lóerővel.
Cserébe kormoz majd mint állat gázadásnál? Nem gond ott ahol minden második autó "okosba" zöldkártyázik. Hogy a tulaj gyereke majd meghal tüdőrákban? Rég a föld alatt lesz már a tulaj is akkor.
Hogy a fogyasztás feljebb megy 1-2 literrel? Na és, a gázolajat is "okosba" vesszük.
Hogy a gyárilag 150-200 ezer km-es futásteljesítményre tervezett (sokszor így is csak 100-150et kibíró) motor élettartalma 50 ezerre csökken?
Ugyan már, megmondta a Tuning Pista hogy ez nem igaz. Mér is lenne, a gyár a hülye ! Nem tudja milyen minőségű alkatrészekből rakja össze ezért alulteljesítményezi.
Amúgy is, max eladom 49 ezernél (visszatekerve 10 ezerre)

Szal ... igen, mutyiországba a tuning tökéletes. Még a luxusadót is megspóroljuk vele, hát nem csodás? :P
Javaslok No Fear, sztrítrészín, kamu versenytanksapka matricákat, kék és piros neonokat, 50 centis rókafarkakat minden autóra.
Így lesz az uncsi tucatSwiftból ... okádék tucatSwift.

joeramirez · http://automeo.blog.hu/ 2010.04.05. 20:53:02

Gratulálok a nyertesnek!
A nyeremény készítőinek is!

A fotósnak nem.
Több képet Szűcs Ágnesről!!!

;-)

zippofcy6 2010.04.05. 20:55:00

@zippofcy6: Jah a motortuningnál annyit még kihagytam hogy néhány autónál létezik profi módon legyártott alkatrész a teljesítménynövelésre ... de abban az esetben meg ezek ÁRA bőven ellensúlyozza azt hogy HA mégse csökken annyival az élettartam.

Ja és a tuningolás olyan lenne mint a belsőépítészet, vagy divattervezés.
Legfontosabb lenne hozzá a JÓ ÍZLÉS.
De általában az autógyárak designereinek jobb az ízlése mint a "tuningmestereknek". :PNekem inkább a nyertes kéne, nem ez a pimpelt verda.
Tudomásul kéne már venni végre: a tuningműhelyek aranykora a 90-es évekkel végleg leáldozott.
Mert miért is jöttek létre?
A 80-as évek elejére az úgynevezett jóléti társadalmakban néhány társadalmi rétegben igény mutatkozott rá hogy autóikkal is kifejezzék "kivagyiságukat" (vagyis rázhassák a rongyot)
De akkoriban még nem volt ekkora választék autókból mint most. (mostanra épp ezért váltak már feleslegessé)
Ezért aztán néhány élelmes vállalkozó lecsapott az újonnan keletkezett "igény" kielégítésére.
Elkezdtek bűnranda műanyag elemeket fröccsenteni és szegecselni az akkori kevés "népszerű" autóra, főleg Opel Manta, BMW E30, stb.
Sőt, egyesek arra vetemedtek hogy olyan, gyárilag szép autókat is elrútítsanak mint egy Porsche. (szerencsére mivel eleve jóval kevesebb Porsche tulaj volt mint Manta tulaj, és ezeknek is csak kisebb része volt ízlésficamos, ezért ezekből kevesebb volt)

Aki szerint az autótuning nem a hülyegyerekek öncélú maszturbációja, az nézzen meg ma egy Strosek Porschét, meg egy eredetit. Vagy keressen kiállítható állapotban levő tuningos autókat.
Az egyetlen autó amit nem volt bűn "tuningolni" az a Manta, és csak azért mert gyárilag annyira randa hogy azon csak szépíteni lehet :P
Ennyit az optikai tuningról.

A motortuningról meg: kb annyira költséghatékony mint a procira rátenni folyékony nitrogén hűtést, ahelyett hogy abból a pénzből vennénk sokkal nagyobbat + gyorsabb VGAt meg még elkurvázni is maradna belőle.
Vagyis HA a gyárilag legerősebb se elég erős, AKKOR van értelme. Nyilván ebben az esetben az ár nem számít. (mivel ha A legjobb se elég jó akkor költséghatékonyságról sem lehet beszélni)

De minden más esetben, 2-3 beképzelt faszkalap NEM fog tudni jobbat csinálni mint a gyár.
Teljesítmény, fogyasztás, élettartam, környezetszennyezés.
Maximum annyit tudnak hogy a fentiekből egyet (vagy max kettőt) a másik kettő ROVÁSÁRA megnövelnek.
Konkrét példa: PDTDI moci felhúzása +50 lóerővel.
Cserébe kormoz majd mint állat gázadásnál? Nem gond ott ahol minden második autó "okosba" zöldkártyázik. Hogy a tulaj gyereke majd meghal tüdőrákban? Rég a föld alatt lesz már a tulaj is akkor.
Hogy a fogyasztás feljebb megy 1-2 literrel? Na és, a gázolajat is "okosba" vesszük.
Hogy a gyárilag 150-200 ezer km-es futásteljesítményre tervezett (sokszor így is csak 100-150et kibíró) motor élettartalma 50 ezerre csökken?
Ugyan már, megmondta a Tuning Pista hogy ez nem igaz. Mér is lenne, a gyár a hülye ! Nem tudja milyen minőségű alkatrészekből rakja össze ezért alulteljesítményezi.
Amúgy is, max eladom 49 ezernél (visszatekerve 10 ezerre)

Szal ... igen, mutyiországba a tuning tökéletes. Még a luxusadót is megspóroljuk vele, hát nem csodás? :P
Javaslok No Fear, sztrítrészín, kamu versenytanksapka matricákat, kék és piros neonokat, 50 centis rókafarkakat minden autóra.
Így lesz az uncsi tucatSwiftból ... okádék tucatSwift.

papass 2010.04.05. 20:55:52

@zippofcy6: ott a pont, teljesen igazad van

Tommi 2010.04.05. 21:03:35

A színe szép, a bőrözés jó, a hifi nem kéne.

Egyébként kíváncsi leszek, hogy fognak kinézni a felnik meg a kaszni 2-3 hónap intenzív budapesti használat után.

sunblind 2010.04.05. 21:03:53

hánemtom. asszem baziöreg vagyok. minden többszörös túlzás, kivéve a motort. az viszont legalább olyan, mint anyám kocsijában. csak nincs hova rakni a szatyrokat.
de szerintem csak ki kellett volna peremezni huszas felninek az íveket. jó hülye szám az a 19.
bohócverda. töményen égő.

Autószerető 2010.04.05. 21:09:02

Nem vagyok Golf őrült, a csirkerácsnak pedig a kert végében a helye, nem az autó elején.

Az autó gyárilag szebb, mint így.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2010.04.05. 21:10:47

azért ajándék lónak nem illik nézni...
szerintem az itt kommentelőknek a nagyírészének biztosan olcsóbb kocsija van még tunig nélkül is.

Reszö 2010.04.05. 21:17:37

A csajnak van pasija, aki nem az a kopasz srác... :)
A pasija is ott volt szerintem,mert a kiállitáson is vele volt.
Amugy meg ingyen kéne.
2.0TFSI is kéne,én tudnám is fizetni a luxusadót, de más is?! Elég ebbe 1,6...
És nem pesti auto lesz,hanem vidéki nagyvárosi.
Akinek meg a csaj kéne,az ne üljön álandóan a gép elött,mert az utcán-buszon ezek átlagosnak tünnek... :D

bortos 2010.04.05. 21:18:54

"Az 1,6-os FSI motorral semmit nem csináltak. Viszont, hogy ne csak a zenének, hanem a motornak is legyen nagy hangja, csináltattak egy kipufogórendszert a Proexhausttal."

Ez így elég látszat autó. Én biztos nem érezném jól magam egy ilyen autóval.

papass 2010.04.05. 21:26:43

10 perc keresgélés után megtaláltam a csajt és pasiját az iwiw-en. Ezek után már nem is kéne a csaj...a képek mindent elárulnak...

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2010.04.05. 21:30:09

Lassú, de legalább randa. Izé, és nem is praktikus, csomagtartó sincs. Valamint a gyengus motor biztosan jól hajtja majd a malomkeréknyi gumikat. És még csak fikázós hangulatban sem voltam:) A kiscsaj jobban járt volna egy eredetinek meghagyott golffal, sokkal.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2010.04.05. 21:35:44

@Gyurma73: tehát akinek olcsóbb a kocsija mint ez a randaság, az nem kommentezhet? Mi alapján szeretnél még szűrni, átlagkereset pl?

mlt3 (törölt) 2010.04.05. 21:47:21

"Az 1,6-os FSI motorral semmit nem csináltak."

...cserebe viszont tele lett baszva ballaszttal meg 19es kerekekkel. Biztos jol megy :)

Biscione · http://axl-zizzenetek.blogspot.com/ 2010.04.05. 21:49:46

@romesz: Meg van határozva a min. magasság a főldtől,de nég a gumi és a kerékjárati ív közötti minimális távolság is, meg egy csomó más. Pl. utólagos Xenonért ugrik a rendszám azonnal, új műszakira küldenek. Link:
zalaihirlap.hu/fooldal-BUnUgyek_balesetek/20091204__a_xenon_fenyszorok_miatt_potvizsgaztatna

Vágási Matyi 2010.04.05. 21:54:45

Rosszul vagyok a leopárdmintától...

romesz 2010.04.05. 21:57:12

@Gyurma73: "itt kommentelőknek a nagyírészének biztosan olcsóbb kocsija van"
akkor en nem tartozom a nagyreszbe :D

romesz 2010.04.05. 22:01:02

@Biscione: szerinted ha ez igy nem megy at a vizsgan akkor reklamoznak?
A xenon lampat siman kilehet cserelni vizsga elott. Szerinted ha valaki leakar vizsgaztatni egy autot ami esetleg nem megy at vizsgan, annak sikerulni fog e vagy sem?
Vagyis nincs lehetoseg, hogy atmenjen egy kis boritek kisereteben?
Ha van ra lehetoseg, akkor feleslegesen irkalunk rola.

Biscione · http://axl-zizzenetek.blogspot.com/ 2010.04.05. 22:07:12

@romesz: Ha az utcán állít meg, viszonylag kevés időd marad kicserélni, mint ahogy a cikkből kiderül...

romesz 2010.04.05. 22:11:28

@Biscione: es akkor kibeleli a boritokot akit megallitottak es maris minden ok. Mint ahogy a valosagban ezek a dolgok mukodnek. Mindenki megveheto es viszonylag olcso aron.

SilverGhost 2010.04.05. 22:13:15

Ööööö, azért kiváncsi vagyok a kiscsajra mikor műszakin kérdezgetik az átépített fékről:D Vagy a lámpa E jeléről. Ha nagyongecik akarnak lenni a felniméretbe is beleköthetnek, hisz az is szabályozva van ha jól tudom. Az ET szám legalábbis biztos!

Vagy nagyobb féket szabad feltenni?

SilverGhost 2010.04.05. 22:15:56

Egyébként pofásabb lett mint az építéses fotókat nézegetve gondoltam volna!
Grat a nyertesnek!

@romesz:
De igen, mindent át lehet tolni a vizsgán, kérdés, h ez egy nyereményautó esetén, amit nagyon reklámoztak normális dolog e...

romesz 2010.04.05. 22:18:18

gratulalok neki, mondjuk pasija nelkul tuti nem megy el oda.
De az mar mas tema, jegyet vert es nyert.

switch 2010.04.05. 22:20:33

Egyébként a csaj helyében kiárulnám alóla a futóművet, fékeket, kerekeket, csomagtérből a hifit, alátennék egy sima sport futóművet, GTi féket, 17es kerekeket, csomitérbe egy normál mélyláda bontható csatival, és máris lenne egy használható autója...És maradna pénze, nem is kevés...
Vessetek a mókusok elé, de ez a szin nem rossz...

Gyurma73 · https://plus.google.com 2010.04.05. 22:24:03

@romesz: gondolom a t3 as transporterre gondoltál:-))
amúgy ez a Golf ha elő kéne állítani munkadíjjal együtt kb 6-7 millióban van még így is többet ér a kocsid mostani ára szerint???

switch 2010.04.05. 22:24:31

@switch:
Ehh, lámpákat kihagytam. Gyári lámpák mennének bele vissza...

Gyurma73 · https://plus.google.com 2010.04.05. 22:26:19

@romesz: persze ide bárki bármit írhat hülye kérdés volt.

XSB 2010.04.05. 22:33:13

Hú. Hát, a csaj sztem teljesen átlagos, talán alatta van egy szinttel annak is. Se a kocsi, se a csaj nem kéne. Ha én nyertem volna, egyből hirdettem volna meg eladni 6 misóért, abból meg vettem volna mondjuk egy ötéves A4 1.8 quattrót..

romesz 2010.04.05. 22:34:09

@Gyurma73: nem regiben szolitottak meg a parkoloban, hogy mennyiert adnam el a T-3t.
Mivel nincs szandekomban eladni, mondtam az urgenek, mit akar adni erte. $15ezert mondott, mondtam neki annyit nekem is meger. Nem gondoltam, hogy az a golf annyit er amit mondasz, de lehet tevedek. Az tuti nekem a felet sem eri meg. Kulonben nem hiszem, hogy rakoltottek annyit, hogy egy masfel milliot ero autobol 6 millios jargany legyen.

romesz 2010.04.05. 22:42:08

@Gyurma73: gondolom egy ilyet vettek meg.
www.expressz.hu/auto/szemelygepjarmu/hirdetes-19259269/
itt elirtak szerintem egy nulla hianuyzik a vegerol.
Ha erre rakoltesz 2millat anyagban es munkaban, akkor sem jon ki a 6-7 milla.
Nem hiszem, hogy ennel dragabbat vettek volna meg az atalakitasra.

Szerinted?

romesz 2010.04.05. 22:54:38

@Gyurma73: most neztem az arfolyamot es ugy nezem ez a jargany tobbet er igy mint a T3 :)
illetve tobbe van. tevedhetek en is neha. Bocs

Z o z ó 2010.04.05. 23:17:42

Gratula a nyertesnek:)Meg a szüleinek ő hozzá:)

mommoka 2010.04.05. 23:18:46

Nekem ez a golf nem tetszik, az meg nem nagy szám, hogy élőbe épitették, pont az autóra tervezett tuningalkatrészekből.(felcsavarozni a lököst, meg lámpát meg felnit kipufogót plusz hifi stb) 3 nap alatt ha motorhoz is értenének nem csak a csavarhúzózáshoz akkor azt mondom oké . Varrni, festeni meg anyám is tud.

min 2010.04.05. 23:26:51

Fúú de randa....
Imádom ezeket a magyar műtuningokat.

Tommi 2010.04.05. 23:33:45

@Lolalal: Hehe, a csaj alig idősebb nálam. :D De NEM kéne...

WSzabi 2010.04.05. 23:44:54

a verda fos, a csaj meg egy kis ribanc, tuti bunda, valamelyik szervező/szervezők pónija :D
az iwiw profilja árulkodó.
ja és egy vicces kép róla, meg a barátairól :

iwiw.hu/pages/image/imagedata.jsp?imageID=143594030&userID=14559995

hülyére röhögtem magam :D

WSzabi 2010.04.05. 23:51:44

iwiw.hu/pages/image/imagedata.jsp?imageID=143594030&userID=14559995

ez meg itt a faszija, aki a kegyetlen tré autójáról ítélve tuning berkeken belüli, valami szervező, vagy szponzor span.
szal erről ennyit, cirkusz a parasztoknak.
vakultak is rendesen :D

Ejoy 2010.04.05. 23:51:48

Namost természetesen nem akarok okoskodni, de én úgy kezdtem volna, hogy megveszem a golfot és oda adom egy olyan műhelynek akik tudnak germán stílusban autót építeni, mert ez első ránézésre japán stílusban van (leszámítva a festést ami inkább germános) ami teljes képzavar. a festék helyett egy normál metált nyomtam volna rá valami koncepcióval jó színben akár kékben is, a belső lehetett volna szintén kék (de ezek lehettek volna barnák is az is ütős) egy normál hifi bele, de nem 67000 watt, a futómú mod okm fék mod ok, kipuff mod ok, de a festékből megspórolt pénzből hozzányultam volna a motorhoz is egy komoly moddal. Ennyi szerényebb germán stílust képzelek el erősebb kivitelben...

2010.04.05. 23:54:51

Lol, és tényleg, a 30-as képen ugyanaz a faszi ölelgeti? mik vannak :p

WSzabi 2010.04.05. 23:55:20

@WSzabi: bocs! itt agyerek, meg a tré verdája :D

Bambano 2010.04.05. 23:55:58

@Biscione: itt bukik ki a tragédia, hogy a motorháztetőn egy sima cserével megoldható a korrekció, de.... :))))

Ejoy 2010.04.06. 00:00:21

@romesz: olcsóbb, de röhögve leszopatnám bármilyen útszakaszon állóból, vagy pályán is. nehogy má ne kommentelhessek:).

Pályaelhagyó autóversenyző 2010.04.06. 00:04:48

@zippofcy6: (hat a pdtdi tuninghoz a jelek alapjan szenhulye vagy.) athuzva. csak nem gondoltad vegig, amit irtal

tuning != egy darab ellenallas vagy potmeter, ha meg atirod a programot, akkor igen jol tuningolhato rendszer

a +50 lo (de inkabb +100nm) azert lenne baj, mert szetkapja a valtot, az atirt program a mindennapi eletben nem okoz fustolest, plusz a zoldkartyan is siman megy at a gep. a fogyasztas atlagos vezetesi stilus mellett nem valtozik, persze azok a hulyegyerekek, akik lampatol lampaig gyorsulnak szapora fekezesekkel nyilvan lenyomnak nemi plusz gazolajat...

de a peldad tulzo, 50lovat max. a gyorsulasi versenyre irnak a gepekbe

sajat pelda: 1,4 pd 75le (195nm) -> kb 97 le (240 nm), atirt motorvezerlo, teljesen mas hang (nem en magyarazom bele, ismeros vagta ra kapasbol), a fogyasztas nem valtozott, 4,7l-bol eljarok bp-en, de 6,1 fole meg nem vittem az atlagfogyasztast.
zoldkartyan okoskodas nelkul atment.

a pd tdi-kben allati nagy tartalek van, ezert jol tuningolhatoak, ellentetben a dci, multijet, hdi konstrukciokkal.

letezik a kormolos passat / golf kategoria, de az legtobbszor egy szettaposott, haldoklo turbo + 1 db ellenallasbol allo "tuning" kombinaciojat jelenti

ui. ettol fuggetlenul a fenti auto a borcuccot kiveve a p.rasztvakitas kategoria

Harmatos Libaf.s 2010.04.06. 00:06:29

sz jól néz ki a gép nekem kéne :) (csaj az elejéről élőbe hehe )bár az igaz h a motort meg pöckölhették volna de jól van ez így is örüljünk enyinek legalább nem alap:)

nah én húzok megetetem a WC-t mer ez a sok zabálás meghozta bűzös "gyümölcsét ":D

WSzabi 2010.04.06. 00:33:21

@Laurensz: szerintem ezt a kocsit neked találták ki! Az utolsó mondatod enged erre következtetni..

Vágási Matyi 2010.04.06. 01:17:27

@orly: Szerintem nem, az egy jóval idősebb pók.

Marvelous 2010.04.06. 01:59:50

Valaki 19 évesen nyer egy kocsit, amit más tuning fan még vagy 38 évesen sem tudott összekaparni. Elkisérte a gúnárját a showra, azt annyi.

Nyerte, vagy megdobták vele? Idehaza 50-50% az esélye, korrupciófalván lakunk.

trassher 2010.04.06. 02:13:40

Elhihetitek hogy a hölgynek semmit sem kell kiárulnia a kocsi alól, nincs rászorulva. Haverom osztálytársa.

Ejoy: Bocs, de ennek a kocsinak köze nincs a japán(JDM) stílushoz. Vagy lehet az F&F stílust kevered a japánnal.
Ez már japó: www.autospecsltd.com/S15Decals8.jpg

romesz 2010.04.06. 02:56:40

@Marvelous: de most lehet orulni, hogy olyan valaki nyerte, aki ertekeli.
Nem pedig egy oreg totyakos aki mar jarokerettel sem tud vanszorogni.
@trassher: Szerintem ha raszorulna akkor jobban jarna, ha egyben eladna az egeszet. Bar nem hiszem, hogy sorkerul ra.

switch 2010.04.06. 06:04:43

@trassher:
Nem a pénz miatt írtam, hanem a használhatóság miatt...Mindegy :D

Rocko- 2010.04.06. 07:17:01

@WSzabi: azért szerintem annyira nem szokatlan dolog, hogy
- ballagáskor a fiatalok hülyét csinálnak magukból
- tuningsóra valaki cicatuningolt kocsival megy.

indapass90210 2010.04.06. 07:17:48

@romesz: jobb lett volna, ha egy 20 éves gyík nyeri, mert legalább fel tudta volna vele lendíteni a szexuális életét. Ez a csaj meg alapból blokkolható, neki nem kell.

SilverGhost 2010.04.06. 07:20:52

@Pályaelhagyó autóversenyző:
Szerinted megéri a VW konszernek nagy tartalékokkal rendelkező motort gyártani?
Az autógyár olyan erős alkatrészeket haszál fel, amit gyári beállítások megkövetelnek. A tuning átalakítások általában a turbók, ill a porlasztócsúcsok (jelen esetben PD elemek) rovására mennek.

indapass90210 2010.04.06. 07:36:31

@WSzabi: valami nem stimmel ezen a képen...

Ja igen, tudom, a makkoscipő hiányzik!

WSzabi 2010.04.06. 08:14:45

@Rocko-: lehet hogy összeesküvés elméleteket gyártok csak.. de élvezem :D

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2010.04.06. 08:22:26

Inkább adtak volna neki egy széria Audit ugyanennyi pénzből amennyibe ez került.

Vagy egy Cult-Golfot.

Emmá' igénytelen.

ColtCzT 2010.04.06. 08:25:49

Ground Zero! :D :D, inkább tettek volna bele ,,kevesebb,, Wattot, de azt minőségből (Morel, DLS, Alpine stb.)! Ez csak arra jó, hogy megsüketüljön valaki!:)

redriot77 2010.04.06. 08:29:18

"Az 1,6-os FSI motorral semmit nem csináltak. Viszont, hogy ne csak a zenének, hanem a motornak is legyen nagy hangja, csináltattak egy kipufogórendszert a Proexhausttal."

Hangautó. :) A motorháztető pedig borzalmas: airbrusholt céglogók, középen a gáré meg mintha valami naív roma festő alkotása lenne.

A hátsó lámpák bénák: tényleg van aki szerint ez szebb mint az eredeti lámpa? Miért kellett lecserélni? Csak hogy más legyen?

Kárpítozás: vagy csinálták volna világosszürke bőrrel, vagy be kellett volna vonni az oszlopokat és a "plafont" is. Így félkész.

redriot77 2010.04.06. 08:35:24

@Gee Halen: "Inkább adtak volna neki egy széria Audit ugyanennyi pénzből amennyibe ez került."

Jah. Vagy ha már használtautó egy Honda S2000-et vagy egy Mazda MX5-öt. Az újrafényezés még azoknál is belefért volna az 5 gurigába.

titkosgyilkos 2010.04.06. 08:45:34

Szerintem (a kiscsaj iwiw képeit megnézve) pont a megfelelő autó került a megfelelő emberhez. Ez így van összhangban.

szunyii 2010.04.06. 08:53:28

@redriot77:
Én sem értem miért kell lámpátcserélni
Amúgy meg 5 milkából megvehették volna az eladó Alpina B8-at, az volt 4,8 millió :D

BocaNegra 2010.04.06. 08:59:19

Nekem inkább gyáriba kéne ez a Golf. Ennyi szir-szar egy arab bazárban nincs, mint amennyit erre a szegény autóra aggattak.
Inkább lenne nem feltűnő, de 200+ LE.

A csajszi viszont csinos sztem:)

stefiboy 2010.04.06. 09:14:41

ha mindennapi hasznalatra fog vele autózni, vagy kirázza a vesekövéét, vagy a kerekek leszedik a sárvédőket pl. thököly-nagy lajos király útja kereszteződésben. Én ha hangcuccolok, tuti beépitem ajtókba, nem a csomagtartót baszom el vele

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2010.04.06. 09:37:10

Ennyi idősen nekem még csak bicajom volt, és főiskola mellett melóztam néha :)

Viszont titkosgyilkosnak igaza van, illik ehhez a diszkóslánykához, meg a pasija ultraronda verdájához :)

Kanten_vagyok_Montarzsiból 2010.04.06. 09:38:39

Hát Ő csöccsel nehezen mos6na kocsit
a 12 C-s melltartóját nézve...
Pofi szép de azt ennyi...
Amúgy van a Kiscsajnak jogsija 17évesen?

Érdekes 2010.04.06. 09:42:31

Noh, rájöttem a nagy titokra, ez simán SÓ autó :D mert ugyan ki fog
cserélgetni negyed millióért gumit rajta mégis? (kb 60rongy darabja
egy 19esnek) Anno még írtam, h respect a cs-nek, hogy egy ilyen
dologba belevágta a fejszét, de szerintem építhetett volna kicsit,
izlésesebb és praktikusabb autót.A csak "Só autó" gondolatmenetemhez
passzol is, hogy csak a külsejét csicsázták tele, a motorhoz nem
nyúltak és a csajszinak járkálni kell bemutatókra vele...Ez kb
olyan mintha a CS kölcsön adna egy kocsit neki, mert én tuti rögtön
eladnám :D vagy ha lehet rajta mahinálni (mivel NYERTED), akkor
normál 17es kerekek alá, színét matt feketére v. valami normális
színre visszafújatnám (megsemerem gondolni mennyi lenne egy elem
hibajavítása, ha belémjönnek) vagy max addig lenne ez a ripacs
zöld-kék amíg bírja a festés..a belső tényleg vicces ez a diótorta
/ szürke színváltozatokkal :D raknék rá valami jobb kipuff rencert
(1ágast), leömlő,sportkat meg max valami kis optimalizálás...első
hátó lököst azonnal cserélném GTi-re :D noh, nekem ez a véleményem
így a végére :)
WSzabi! kemény az összeesküvés elméleted :D

Exchange_student (törölt) 2010.04.06. 09:54:51

az egyik szervező nyerte?
azt meg, hogy?
ilyenkor nem úgy indulunk, hogy a szervezők és családtagjai kiesnek?
nem mintha csalást sejtenék de tényleg ez a szokás az ilyen játékoknál...

Frank Columbo 2010.04.06. 09:59:54

Az a szép a tuningolgatásban, hogy a készítők nagyívben lesz*rják azt a tényt, hogy esetleg az autót használni is fogják. Ezekkel a peres gumikkal minimum havona lehet járni a felnishez, a futómű meg pár ezer kilóméter és széthullik, a tulaj meg fájlalja majd a gerincét. A fék ez esetben csak plusz júlytjelent, haszna nem sok van. Szép a bőrkárpit, de sztem, az hogy kormányba is belevarrtak belőle nem annyira előnyös, akármilyen tiszta a tulaj keze egy idő után mindenképp elkoszolódik, aztán undorítóan fog kinézni. A hifi biztos l szól de legalább egy kis csomagteret hagyhattak volna. Meglátásom szerint azért vannak olyan optikai tuningok amikor tényleg szebbé válik az autó, de az esetek többségében csak giccses undormány születik, ez esetben valahol félúton vagyunk a giccs irányába.

redriot77 2010.04.06. 10:10:53

No, ez az igényes tuning, nem felcsavarozni a ledes lámpát mindenre aminek négy kereke van:

www.mechatronik.de/en/engineering/the-m-coupe.html

gtigy 2010.04.06. 11:17:18

Nagyon jó a vas!!!

benkoo 2010.04.06. 11:37:39

személyi ig. van a nyertesnek?

Dr. Schwanzkopf Rudolf 2010.04.06. 11:39:15

De jól szól majd Balázs Palika azokból a szórókból... A járgány egyszerűen röhejes.

citromhély (törölt) 2010.04.06. 11:51:28

@redriot77: na jó, de nézd meg az egész weboldalt: úgy általában nem ez a kategória.

Amúgy meg Ági beleül és hajtja ameddig jólesik. Gondolom ott volt a kiállításon, azért nyerte (vagy nem), tehát valszeg a célközönségbe tartozik.

Bocs, kivitelezők, de nekem olyan ez az autó, mint amiknek a gazdája fellapozta az aktuális D&W katalógust, és rátett mindent amit látott.

Akinek tetszik, lelke rajta, én nem költeném "értelmetlenül" a pénzem.

Canga81 2010.04.06. 12:18:30

Hát úgy látom nem sok embernek tetszik ez a f.staliga :))) És rohadtul nem az irigység beszél sem belőlem, sem pedig a kommentezők 99.9%ból sem szerintem.
Ha én nyertem volna szépen megkértem volna azokat akik csinálták, hogy alakítsák vissza gyárira, a cuccaikat megkaphatják, mert így még eladni sem tudnám :D
Az szintén egy jobb ötlet lett volna hogy megmondják hogy lehet nyerni egy ilyen és ilyen autót, x százezer vagy millió tuning lehetőséggel, amit a nyertes maga választhat ki hozzá. Kértem volna egy turbót bele, egy futóművel, még lehet meg is tartottam volna :)))
Ááá...de inkább mégsem, adják gyárilag, a cuccokat ne szereljék be csak dobálják be hátra, még azt is el lehet adni :DD

butcher511 (törölt) 2010.04.06. 12:26:44

Egyetértek, szegény autó...

Aranyhörcsög 2010.04.06. 12:31:58

Egy alapból jellegtelen autót csak cicomázni lehet.... a kislány pedig legalább mosolyoghatna!

HA5NX-1 2010.04.06. 12:47:25

Szerintem a tuningnak a motortér alatt kellene indulni.

De persze vannak azok a körök, ahol a külcsíny fontosabb, mint a beltartalom.

Azt írta valaki, hogy esetleg a nyertes nem tudná kifizetni a nagyobb motor teljesítményadóját. Na de könyörgöm, akkor az iszonyú peres gumikat ki fogja pl. tudni fizetni cserekor? Kb. 80.000 forint lesz darabja... Vagy a majd minden patkánál sérülő felniket javíttatni (nekem is 19 colos felnin van /35-ös gumi és nagyon könnyű "megreszelni" a felni peremét)

Nekem nevetségesek ezek a csak külsőleg pimpelt verdák, amiket egy Suzuki Swift is legyorsul a lámpánál. Lehet, hogy a F&F adja az ihletet, csak ott a motorháztető alatt is történtek dolgok.
Itt pedig az egyébként is gyengécske motor cipel még egy csomó ballasztot...

Sokkal többre becsülöm a külsőleg alig látható tuningot, amely azután zöld lámpánál aláz mindenkit.... :-)

(Amúgy nem értem miért fontos, hogy egy adott hosszászólás irójának drágább vagy olcsóbb kocsija van-e, de ha igen akkor jelentem, nekem drágább, akár 4 millióba került ez a "csoda", akár 6 millióba.)

Szép napot!

HA5NX-1 2010.04.06. 12:49:01

@HA5NX-1: Bocsánat, nem motortér alattot akartam írni, hanem motorháztető alattot.
Még mielőtt... :-)

TonTomika 2010.04.06. 13:04:00

@HA5NX-1: Csatlakozom az előttem szólóhoz, én már vártam, hogy mikor jönnek azok a sorok, ahol azt olvashatom, hogy:
"Kihajították belőle a gyári erőforrást, és beletettek egy 2.5-ös turbo motort, ami finom 300 lovas." Na akkor már lett volna értelme a brutál féknek, meg az egész cuccnak. Egyébként nem rossz, nem szeretem a Golfokat, de nagyobb turbo motorral kéne. :) (1.6-os Golf is "megáll" ha bekapcsoljátok a klímát?)

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2010.04.06. 13:06:40

Ez tuning? És miért nem megy?
Többet ér egy tök hétköznapi külsejű autó, ami - ha kell - legyorsul egy 7-es BMW-t kétszáz fölött, és amellett meg teljesen jó kényelmes, hosszútávú, hibamentes közlekedésre, mint egy ilyen csicsamicsa...

Azt is megnézném, mi lesz a 19-es felnikkel meg a futóművel pár hét után a budapesti kátyúkon.

De a lány helyes legalább. :)

Bambano 2010.04.06. 13:11:04

@Canga81: van egy nagy trükkje, hogy hogyan lehet elkerülni az ilyen autókat: nem kell pályázni a nyereményre:P Én is ezt csináltam...

Egyébként vannak ezek az autófelújító műsorok, ahol ellopják vagy elkérik a feleségtől a szekeret és feltuningolják az egészet... amikor ezeket nézem, eszembe jut, ha az enyémmel ilyet csinálnának, otthagynám és kiperelném belőlük az árát...

Nekem a gyári állapotú, gyárilag erős szekér a kedvenc.

w a s d 2010.04.06. 13:33:25

Nem mondom, hogy csúnya, de vannak részletek, amik bazáriak...

Nekem inkább egy jó állapotú Golf 2, bele egy 150 LE körüli 2 literes motor, alá futómű, fék, valami egyszerű hangrendszer, aztán kb. ennyi. (Persze, az 5- nek benne kellett lenni, mert hogy 5. show, értem én, de hogy magamnak ha tellene rá, se ilyet csinálnék, az biztos.)

Tomcy 2010.04.06. 13:43:00

Hát ez mekkora szar!
Tipikus T&S-os kocsi, ott is ugyan ez megy, ráteszik a nagy felnit, sok szar hangszórót, meg minden felesleges cuccot aztán oda van írva, hogy motor gyári 1.6 vagy 1.4!
Nevetséges!
Ez a golf ezzel a negatív tuninggal legalább 3seccel rosszabbat gyorsul 100-ra mint egy széria!
Plusz mi értelme van azoknak a fékeknek??????????????
Nem tudom ki volt az a barom aki kitalálta, de csak gratulálni tudok neki!
A tulaj biztos nem fogja a fékeket melegíteni, ami nélkül meg szarabb lesz a fékhalás mint ha gyári maradna, plusz ehhez normális betétet, meg majd tárcsát cserélni is legalább 100K lesz!
A 19-es felni meg a másik vicc!
Magyar utakra??? Ember hol éltek??? Szatyor alján???
Inkább egy turbó kittet tettek volna bele meg egy normális futóművet, meg a gyári tárcsaméretben egy mart vagy fúrt jó minőségű tárcsát egy DS2000-es betét kombóval, meg egy normális 17-es könnyű és erős Enkei felnit egy Yoko Parada gumival, esetleg 1-2 toronymerevítőt, akkor még azt mondanám annak ellenére, hogy gyűlölöm az összes vw-t, hogy na talán valami... De így csak egy fos!

Az meg hogy a szervezők a VI-os Evo-ra csak nevettek tovább tükrözi azt a hatalmas iq szintet amivel ez egész projektet megcsinálták!

Bár igazuk van, egy Evo-t ilyen gagyi, felesleges szarságokkal a világ legnagyobb bűne lenne elcseszni, nem beszélve arról a pár japán mérnök embertől akik harakirit követnének el az eredmény láttán!

XSB 2010.04.06. 13:53:57

Showcar, a célnak tökéletesen megfelel. Ground Zero hifi is jó, hiszen nem hallgatni fogják, hanem mutogatni a két baszomnagy mélydörgőt.

A csaj is csúnya szerintem.. az autó is.. és a faszija is ronda sztem. Összeillenek. :D

Gyári 1.6 alá meg nagyon fontos az állítható magasságú sportfütőmű és a sportfék.. Mondjuk akkor már inkább egy 2es Focus TDCi alá dobáltam volna ezeket, egy ST bodykittel, meg kis motortuninggal.

stellaz1 2010.04.06. 14:40:28

Jó bazári lett, a kang lee csung piacon lenne a helye :)

Bmwfahrer 2010.04.06. 15:59:31

Bazzeg és annyira sírtok hogy nem tuningolták a motort, szerintem ebben az esetben jobb is, szerintetek egy ilyen frissjogsis kiscsaj mi a faszt kezdene egy 200-300 lovas golffal? XD

Bmwfahrer 2010.04.06. 16:07:35

i34.tinypic.com/2clxcx.jpg

Ja és ha már ennyire szakmázunk akkor itt egy tök igényesen átalakított golf! Persze a Homasitás tuningmenek ezen semmit nem fognak észrevenni!!! XDXD

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.06. 16:21:26

"Bármi, amitől nem javul az erő/gyorsulás/stabilitás/kanyarvételi képesség, az a pénz felesleges elszórása."

Pistonheads.co.uk

A géptetőről még most is fenn tartom, hogy gusztustalan és bazári. Akkor is ha air brush.

A beltér nagyon ízléses és szép lett, tényleg le a kalappal, a külső sem rossz (a maga módján), bár a lámpák nem kifejezettem az eseteim. Ez a Vizipók-csodapók szem nem annyira árütő siker.

A felnik is szépek, csak értelmét nem látom a 19" méretnek Németországon kívül bárhol. A nyertes kiscsaj tudja, hogy mibe fog fájni egy egyszerű fékbetétcsere is a D2-es rendszernél? XD
Szerintem nem fékezgessen, mert ezek a tárcsák úgy eszik a betéteket, mintha sajtreszelőn játszana velük :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.06. 16:26:42

@papass: Miért, dizájnos szatyor akasztót beépítettek hátra, nem láttad? :) Plexi és bőr, még világít is, hogy a Teszkáú parkolóban este is megtaláld :)

siriuswhite 2010.04.06. 17:26:48

És lehetőleg ne a kilométer óra alapján állítsa be a sebességét, lehet hogy kicsit többet megy mint mutat :D

mlt3 (törölt) 2010.04.06. 17:31:54

@KuKori: "Bármi, amitől nem javul az erő/gyorsulás/stabilitás/kanyarvételi képesség, az a pénz felesleges elszórása."

Hat nemtom. En azert birom, amikor telen futi a picsamat az ules, vagy amikor nem papirhangszorokon kell zenet hallgatnom. Vagy amikor levehetem a gazpedalrol a labamat, mert dolgozik helyettem a tempomat. Satobbi.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.06. 17:33:19

@WSzabi: LOL LOL LOL

Nézd ezt a képet, mekkora a csaj a Golf ülésében :D

images.iwiw.net/0303/user/01/45/59/99/5/user_14559995_1270469828046

Az útból kb. semmit nem láthat, de a műszereket jól le tudja majd olvasni :D

Van jogsija amúgy? :D

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.06. 17:35:03

@mlt3: A kényelem és a vezetési élmény határmezsgyéje igen vékony ezek szerint ;)

mlt3 (törölt) 2010.04.06. 17:36:26

"Na jó, a tuning-cica az elején durva, de itt jön a mégis, amire a női pályázókkal kapcsolatban utalnom kellett: adnak hozzá egy másik, az autó jelenlegi fényezésével megegyező motorháztetőt, csöcs nélkül."

Tenyleg, es mi van a noi valtozaton? Csocsok helyett peniszek?

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.04.06. 17:39:18

@BocaNegra: Sleeper kell-e neked? :) (nekem az van)

mlt3 (törölt) 2010.04.06. 17:42:02

@KuKori: Kifejezetten erre a problemara letezik egy specialis segedberendezes:
img441.imageshack.us/img441/787/screenshot20100406at540.png

stellaz1 2010.04.06. 18:05:15

mlt3 2010.04.06. 17:31:54

Héát nem tudom, én azért hallgatnék papír hangszórókat.....

Suttora 2010.04.06. 19:43:20

@mlt3: Azon nincs semmi, simán csak kékre van fényezve.

STi-2009 2010.04.06. 20:39:32

Csak lányos zavaromban dobhattam be a nyereményszelvényt...Meg talán azért, mert jelenleg nincs autóm...Már akkor mutattam barátnőmnek, hogy valszeg valamelyik alulöltözött cicababa viszi majd el. Erre tessék...semmi teszkósfarmeros családapa, semmi kicsitduciháziasszony, hanem egy cica...Azért gratulálok a jánynak, ingyen nekem is jól jött volna bármilyen verda

Tomcy 2010.04.06. 21:36:35

Ez nagyon égő lesz...

kep.index.hu/1/0/140/1400/14002/1400247_4269ebc63d12d019943f2c491141c019_wm.jpg

images.iwiw.net/0301/user/01/45/59/99/5/user_14559995_1269415463245

Szóval ezen a képen nem a nyertes csaj van és nem a szervező a faszija... :))))))

És mennyire ocsmány gusztustalan fos az az audi is! Lacházán láttam már nem egyszer és akkor sem bírtam ki röhögés nélkül!!! :D

Ennek fényében még örülhetünk, hogy nem lett ennyire ronda a golf, ja és így már értem, hogy miért nevették ki a VI-os Evo-t a kis csírák... :)))

ColtCzT 2010.04.06. 22:11:01

@Tomcy: Jézus!!! Ez az audi nagyon durván gusztustalan!!! Asszem én sem bírnék nevetés nélkül elmenni mellette! :D

XSB 2010.04.06. 22:58:28

@Tomcy: de jó... mondjuk nem volt nagy eresztés a tuningsó..

Vágási Matyi 2010.04.07. 01:23:20

@Tomcy: Az iwiwes kép címe alapján megtalálható a csaj barátja, egyértelműen nem azonos a TC-s képen szereplővel, az egy 10-essel idősebb forma.

Az az Audi pedig tényleg undormány, de sajnos vannak még cifrábbak is.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.07. 04:56:45

Sunáznám a csajt :) Viszont hol a söcs, ha már arról volt szó? :) Mondjuk tényleg aranyos :)

Az autó amúgy igényes kivitelezés szvsz, csak az ilyesmikből, ha már "használható" autó, én mindig a csomagteret hiányolom.
A sajátomban is megcsináltam, hogy a (sokkal kisebb teljesítményű) zene ne vegyen el semmit belőle, és a kalaptartót is úgy pakolom ahogy akarom :)

Tytan 2010.04.07. 06:54:56

Olvastam egy másik cikket már erről a kocsiról, mattfekete alapra 16 réteg festéket húztak fel...elemenként 200e lenne az újrafújás :) Meghúzza az oldalát lesz sírás :P

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2010.04.07. 08:25:53

@Tomcy: bazz, én símán fiat stilonak néztem... akkor ez valami a3?

Gomulka Béla 2010.04.07. 08:43:34

@romesz: Csátlákozok a to"megho". Legyu"nk mindannyian rasszisták, és ko"zben mérju"k magunkat az beszerzett javak fedezetével (disposable income). Remek.

Tomcy 2010.04.07. 09:48:36

@enpera: Kutya faszát!!! :D
Ha jól emlékszem akkor A6 vagy A4, de szerintem 6 mivel elég nagynak tűnt!!!

Viszont amikor láttam lacházán akkor még subarus légbeömlő is volt rajta ha jól emlékszem, talán van is róla képem otthon valahol, mert nem bírtam ki, hogy ne örökítsem meg!

Tomcy 2010.04.07. 09:54:31

@Vágási Matyi:
Nekem elég hasonlónak tűnik, de legyen igazad, és gondoljuk azt, hogy tiszta volt a sorsolás... :)

Vágási Matyi 2010.04.07. 15:08:03

@Tomcy: Ha megnézed a srác adatlapját rájössz te is.

romesz 2010.04.08. 01:10:47

@Gomulka Béla: ezt most nem egeszen ertem, fuss neki megint es ird le magyarul is.

Kifordított kacagány 2010.04.09. 12:19:58

@Tomcy: mond már, legalább annak örülhetünk, hogy a szerencsés nyertes nem fogja a pokolba kívánni az egész csicsát két nap használat után. szemmel láthatóan ezeknek ez jön be.

visszakettopadlogaz (törölt) 2010.04.10. 20:30:46

en ha lehetne valasztani inkabb a csajt vinnem haza, a golf kicsit "sok" lett. kicsit F&F, kicsit germanos, a feka kerekekrol nem is szolva.... ja meg azok a lampak :D:D:D

.. a csaj jobb :)
süti beállítások módosítása