Átkozott rossz hírek

  2010. március 07. - Balázs Viktor Címkék: dezső ponton csikós domsjo svedorszag ponton

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Pöccre indult húsz év után az első magyar Astra
2012-03-01 06:00:00

Délután kettőkor szűk kompánia gyűlt össze a gödöllői Opel Gaál bemutatótermében, ahol egy öreg

Húsz év után újra beindítják az első magyar Astrát
2012-02-12 16:05:00

1992-ben óriási tömeg kísérte figyelemmel, ahogy az első Astra felhajtott a Közlekedési Múzeum rámpáján Ez

Végállomás, nem megy tovább
2010-03-08 14:33:00

14:15 Bendével az irodájában éppen a Hotel Daniaban készült videót nézzük, amikor Vályi Pista nevét írja

Utolsó erővel
2010-03-08 09:29:00

Lejtőn megyek és csóvál ez a szar - jelentkezett be Csikós reggel 7:57-kor, Ausztriából. Bécs előtt 57

23:09 Megtörtént, amitől rettegtünk: a Ponty menetképtelenné vált. Csikós így mesélte el a történetet: "Eleinte csak alapjáraton volt viszonylag alacsony az olajnyomás, de egy gyors körtelefonnal kiderítettük, hogy ennél a motornál ez nem igazán probléma. Aztán amikor Koppenhágában tekeregtünk, egyszer csak fordulaton is lement az olajnyomás 2,5 barra. Attól kezdve meredten figyeltük a nyomásmérő mozgását. Egy idő után pakk, megint beállt a helyére a mutató, úgy tűnt, minden rendben van. Karesz szerint az olajkörbe épített túlnyomás szelep hibája tud ilyen jelenséget produkálni. Aztán a komp előtt tizenhárom kilométerrel egyszer csak hanyatt esett a mutató és vége volt."

20100306074

Ezek után az Insigniával elvontatták a kocsit a kompig, amire saját erejéből, de rettenetesen csörgő, csattogó motorral vánszorgott fel. Egyértelmű volt: ez a kocsi saját lábán nemhogy hazáig, de Hamburgig sem fog eljutni. Rövid ideig felmerült, hogy el kéne vontatni Hamburgig, és onnan vonattal hazajöhetne, de gyorsan elvetettük ezt a megoldást. Németországban kétszáz kilométert vontatni - nem, túl nagy a veszélye a rendőrkézre kerülésnek, és a borsos bírságnak.

Éppen azon tanakodtunk telefonon, hogy otthonról kéne autószállítót hívnunk, amikor a postaládámba betámolygott egy email Megszívtuk-Waze (meg bizony) kommentelőnktől:

Emberek! Ommm

Itt vagyunk 150km.re hamburgtól délre üres trélerrel!!! Tudunk segiteni ha kell! Mennénk haza mi is.

Hívjatok gyorsan.
00491789139360
06705436630

Balázs

"mi is mobilnettel olvasunk titeket."

A gondviselés, éreztem én ezt kezdetektől fogva. Felhívtuk a megadott számot, a tréler holnap reggel ötre ott lesz Puttgardenben, és azonnal viszi a beteg Pontyot Viszre, Kareszékhoz. Sietniük kell, hétfő reggel már munka várja őket Magyarországon. És nem kértek felárat, egy napi díjért és üzemanyagköltségért lebonyolítják, ez tényleg nagyvonalú.

A fiúk jelenleg a puttgardeni Hotel Daniaban vacsoráznak, hullafáradtan.

Hát, ennyi mára, adásunkat megszakítjuk.

A sztori eddig:

1.rész, 2.rész, 3.rész, 4.rész, 5.rész, 6.rész, 7.rész, 8.rész, 9. rész, 10.rész, 11.rész, 12.rész, 13.rész, 14.rész, 15.rész, 16.rész, 17.rész, 18.rész, 19.rész, 20.rész, 21.rész, 22.rész, 23.rész, 24.rész, 25.rész, 26.rész, 27.rész, 28.rész, 29. rész, 30.rész, 31.rész, 32.rész, 33.rész, 34.rész, 35.rész, 36.rész, 37.rész, 38.rész, 39.rész, 40.rész, 41.rész, 42.rész, 43.rész, 44.rész, 45.rész


(X) akiknek köszönhetjük:

 
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr581815141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

repecs 2010.03.07. 10:20:07

Azért aki a hirekért felesős kap töllem egy hatalmas fekete pontot. Ha valaki ismeri a telefonszámukat hivja már fel őket és kérdezze már meg hogy mia f.. van. És irja már be ide.

Pajkos kisdömper 2010.03.07. 10:20:49

Jó reggelt!:)
Ennek az autónak össze lett hányva a motorja sajnos....Gyujtás nincs beállitva,olajnyomás elmegy,csavar/szelep laza....nem véletlenül akarta az öreg a trélert:(Egy tényleg felujitott motorú Tevének simán kellett volna hoznia azt a 2700km-t.
Jó utat hazafelé Csiknak és a segitőknek!!

repecs 2010.03.07. 10:21:26

@Mercedesantiq: Ha ezt az energiát meg tudnád -1 el szorozni már rég véget ért volna a világválság.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.03.07. 10:21:29

@hipokrita:
Egyáltalán nem spórolásból jöttek lábon. Ez egy kaland, amit az ember vagy bevállal, vagy nem és marad a fotelban.
Én is lábon jöttem volna haza vele, mert az kaland.

Sausage 2010.03.07. 10:21:30

@mbw108:

Itt nem a javithatosagrol van szo, barmi javithato, legyarthato, hanem az eredetisegrol.

lrs 2010.03.07. 10:22:43

@Omahaboss: Üdv:
Az én véleményem a kérdéseidre: a müszaki hiba benne volt a pakliba ( Karesz mint útitárs :). Hogy mi a butaság az relatív. (Egy normális veteránnal ez a távolság nem sok, szerintem ).
De igen, 19-lap. De aki nem húz 19 lapot annak sohasem lesz meg a 21.
Egyébként elszomorít a megsokasodó negatív hang.
Aki ezt nem érti, nem érzi magának miért vesztegeti rá a drága idejét, hogy olvassa?
Én személy szerint azért olvasom, mert szurkolok nekik, és kívánom a sikert!

Alf (törölt) 2010.03.07. 10:22:57

@Sausage: mindent meg lehet javítani. a határ ott van, hogy érdemes, vagy nem.

de itt még nem tart a sztori :)

AR-Peter 2010.03.07. 10:24:00

@Balázs Viktor: Légyszi ne várassatok már minket! A tréleres srácoknál van mobilnet, nyugodtan lökhetnétek pár infót. Köszönjük!
(Az F5 gomb is hálás lesz nektek. :)

sün58 (törölt) 2010.03.07. 10:25:32

@Sausage: jobb lesz mint az eredeti ki mondott ilyet okos tojás, ez egy felújított motor volt.
Amúgy látom szépen gyűlnek a nagyon okos énmegmondtam emberek alakítsatok erre egy külön fórumot és ott lehet köpködni okádni ócsárolni,jó itthoni szokás szerint gondolom egyiknek még lila gőze sincs a technikáról,motorműködésről veteránozásról.
továbbra is azt mondom nem jó ami történt de ez benne volt a pakliban de miért kell mindig a dolog legrosszabb oldalát mutatni az életet is így élitek mert akkor sz*r lehet nektek.

közlekedő edény 2010.03.07. 10:26:22

Mikor elindultak, tudtam, hogy hazafelé biztos lesz gebasz, lett is. Ettől emberi, akinek nem tetszik az igazi reality az kapcsoljon az etéel kljubja.

Hajrá fiúk!

becsületesnepper · www.becsuletesnepper.hu 2010.03.07. 10:28:11

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY!

A TROLLOK(DÖGLÖTT HALAK, FORDOK) ETETÉSE HATÓSÁGILAG TILOS!!!

somlói galuska 2010.03.07. 10:28:15

@csongibá: "természetesen a lehető legnagyobb télben."

Látszik, hogy életedben nem voltál még Svédeknél télen:)) Sőt, lehet külföldön se.

"ismeretlen okokból nem cseréltek olajat."

Pontosabban általad ismeretlen. nem mind1.
Nehogy Te jobban tudd már onnan a monitorod mögül, a kitudja milyen végzettségeddel, hogy mit kell csinálni egy 42 éves autóval, Svédországban.

"mikor először látták, hogy gond van, tovább tolták neki, ahelyett, hogy azonnal szétkapták volna"

Hol? Az út szélén, egy benzinkútnál?
Gratulálok. Nyugaton másképp viszonyulnak ám az út szélén szerelgetőkhöz. Szerintük autót szerelni az autószerelő műhelyben kell.És pont.
pl. Svájcban kis túlzással fejbe lőnének egy ilyen szerelésért:)Ott rád hívják a rendőrt, ha kotorászol a motortérben egy parkolóban.

Bocs, nem ellened irányult, csak annyi "okos" hozzászólás volt már, nem bírtam tovább:)

Garp 2010.03.07. 10:28:37

@Ratnet: ezt mondtam én is, amikor megzúzták, hogy megkezdődött a közös történetük. Hát, mire hazaérnek mondhatni össze is nőnek.

Fiziqs (törölt) 2010.03.07. 10:28:44

Hét közepe óta nem olvastam a sztorit, hű, mik történtek azóta, ez az a rész, amikor én is hozzászólnék, eleinte még szorítottam, megszállottak, megértettem, de:
-józan ésszel, nem szimpátiából gondolkodva: gondatlanság volt saját lábon hozni Svédországból még nekik is, hisz számolni kellett volna avval, hogy így más is beljük rohanhat a jeges utakon
-még nagyobb gondatlanság az olajnyomás rendellenes visszajelzése után tovább haladni, utána kellett volna nézni a hibát okozó oknak! Ez alapszabály nálam legalábbis.
Rossz a vég, de hát az a szomorú tény ők tehetnek róla (lehet kövezni, de józan ésszel kívülállóként akkor is ez vonható le következtetésként).
Azért sajnálom szegény palit, személyesen nem ismerem, remélem mielőbb helyrejön (lelkileg nem lehetett semmi ez a hét), és az autó is "régi fényében" tündököl majd, további sok sikert hozzá.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.03.07. 10:28:56

Komolyan bosszant a megsokasodott károgók jelenléte.

Bírom, amikor varrónők a monitor előtt próbálnak okoskodni egy olyan embernek, akinek az egész élete erről szól, amit most csinál. Mindez csak azért, mert némi műszaki hiba lépett fel.

Azok a károgók hol vannak ilyenkor, akik csak a hazai dolgokat tudják szídni és minden, ami "nyugati", az isten? Mert rákérdezhetnének, hogy hogy fordulhat elő, hogy a szent "nyugaton" létezik nem meghúzott csavar egy motortérben, nem beállított gyújtás egy felújítás után?
Ilyen hangokat nem hallok.

Dr. Robin Masters 2010.03.07. 10:29:01

Öreg már ez a Csillag, de azért eddig jól bírta, főleg az ilyen sarkköri időjárást. No de: kasznit ki lehet kalapálni, motor meg nem hinném, hogy ne lenne egyszerűen javítható.

Egyébként ez automata?

Omahaboss 2010.03.07. 10:30:19

@lrs: Jó, én is szurkoltam és nem örülök neki, hogy ez történt. De a merci is szimpatikus, nem csak a csapat aki haza hozza. Nem érzem magam rosszindulatúnak, mert egyáltalán nem akartam, hogy ez történjen! Csak azt mondom, ha a tréler mellett döntenek (ismerve az Opel, meg a Merci fogyasztását, nem kockáztatták volna, hogy az történjen, ami sajnos meg is történt. Ponty.

ati27 2010.03.07. 10:31:54

Nem tudom volt e már?

De szeretnék olyan okos lenni előre, mint anyósom utólag! Igen lehet hogy jobb lett volna tréleren elhozni. De akkor hol a "kaland"? Másrészt Tuti hogy felkészültek a srácok. Ez a dolog, meg az un.: Banánhéj effektus.. Megoldják, elvileg lett tréler is. Az hogy meg mi a hiba, majd itthon kiderül. Gondolom az utolsó csavarig szétszedik a gépet. Annyira nem izgulnék. Mai világban cnc stb. pillanatok alatt utángyártanak akármit. Tuti, hogy lesz rá jelentkező/szponzor. Ezek után meg pláne! Ugyhogy hajrá fiúk!

Fishbed. 2010.03.07. 10:32:20

Innen könnyű bárkinek is okosnak lenni.
Ők voltak ott akkor abban a helyzetben hoztak döntéseket. Jól vagy rosszul döntöttek már mindegy, ez van.
Most új helyzet állt elő ebből kell a legjobban kijönniük.
Az biztos, hogy itthon, kipihenve ők is másképp fogják látni a dolgokat.

Zsolti, kívánom, hogy az idő megszépítse ezt a túrát!
Nézd a jó oldalát: Legalább lesz miről mesélni majd az unokáitoknak.

127_sud 2010.03.07. 10:32:35

Mindkét tábornak igaza van, lábon és tréleren is jó lett volna hazahozni a gépet. Azt mindenki döntse el maga, különbözőek vagyunk. Amúgy meg ha egy autó 30, 40 vagy akár 48 éves normál esetben ki kell bírnia egy több ezer km-s utat. Főleg ha fel van/volt újítva. Ha meg nem jó a motorja akkor mindegy hány éves. Ha ezt nem bírta ki akkor amúgy is szét kellett volna szedni a motort mert valami nem volt százas benne. Persze egyáltalán nem gondolom, hogy a svéd tulaj tudta ezt. Ez van.

Telperien 2010.03.07. 10:32:56

Jó lesz ez így is, nem kell aggódni! Jobb helyre nem is kerülhetne, mint Karesz kezei közé.
Köszi Waze a logisztikai segítséget! Sokunknak okozol ezzel örömet mind a Ponty mind pedig emberség szemszögből!

Hajrá Fiúk! :)

Dr. Robin Masters 2010.03.07. 10:33:57

@ati27: Ha már szóba került a szponzor, akkor én Pappasnál kopogtatnék először.

ati27 2010.03.07. 10:35:43

@Csumpi Hálidéj:

Hidd el ez belefér, pláne ha valaki hobbi szinten nyomja. Gondolom a svéd tulaj nemhiába ajánlotta a trélert. Megsugom, nem ez lesz az első probléma a géppel.. A veterán autó veterán. Egy idősebb embernek többször van szüksége dokira.. :) Pláne ha ugyanazt a teljesítményt várjuk el mint egy 30 as fiataltól.. :)

Fiziqs (törölt) 2010.03.07. 10:35:45

@Sausage: én is így gondolom, javítani majdnem mindent lehet. Az eredetiség tényleg más kérdés. Miután az én kocsimnak is kikalapálták az oldalát, mert belém jöttek, hiába olyasmi, mint volt, nem ugyan olyan (sem küllemre, meg hát a tudat...az a legszarabb az egészben, hogy tudod, törött, és utólag javított).
Mint amikor eltörtem a kezem, használható, de örökre ropog a helye.

dio001 2010.03.07. 10:35:51

Sziasztok!!! Szomorúan olvastam a hírt!!! Sajnos igen ezek benne vannak a pakliban, de azt mondom srácok fel a fejjel itthon sokan várnak titeket! (Mercedesantiq: a 10.08 írásod kicsit túl lőtt a célon sztem)Tudom srácok DFT :-) Sok szerencsét : DIO

Alf (törölt) 2010.03.07. 10:35:53

@Omahaboss: Nem tudom, hogy butaság-e, az én autóm 39 éves, és 25.000 km-t mentem vele tavaly.

Egy ilyen távolság simán bele kell férjen, hacsak nincs valami gebasz a motorral.

a balesetre visszatérve meg csak rejtő jut eszembe, mindenkit érhet baleset :)

Amúgy mivel svédországban van a világon a legkevesebb baleset, nem volt szükségszerű, hogy ez megtörténjen.

De legalább van sztori. Én kicsit sajnáltam, amikor nyáron mentünk 10.000 km-t a kocsival, és semmilyen kaland nem volt benne, csak ment.

na jó, nem sajnáltam :)

Beard 2010.03.07. 10:36:30

Lassan egy hete adjuk az ötletek ezreit a Bendebandának. Azonban, hogy ezekből mit fogadnak meg, az az Ő döntésük, amit tiszteletben kell tartani. Fölöslegesek az - ugye én megmontam - hozzászólások. Bárhogy is alakulnak a dolgok, ez egy érdekes Nagy Kaland.

mbw108 · http://mb-w108.atw.hu/ 2010.03.07. 10:36:59

@Sausage:
Mindegy, ha nem érted, nem érted. Nekem így is jó. :)

ati27 2010.03.07. 10:37:23

@Dr. Robin Masters:
Én meg mondjuk szerszámgyártó cégeknél.. :) MAgyarországon is van jópár, egész komoly tecnikával. És biztos egy-két ilyen cégvezető lát benne rációt. Elvileg műszaki dolog..

Alf (törölt) 2010.03.07. 10:37:59

@Sausage: hát valószínűleg nem kikalapálni kellene, hanem egy új hátsó sárvédőt feltenni.
mivel vsz fémig lesz csiszolva, az egész, a sárvédők meg a gyárban is felhegesztve vannak, gyakorlatilag 100% lesz az eredetiség.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2010.03.07. 10:38:33

van pár dolog, amit én sem értek

a szerelő kéznél, a Csikós is ért a kocsihoz

ennek ellenére elindulnak olajcsere nélkül, bízva a szerencsében

ez még elmegy, hátha tényleg volt motorfelújítás és vele együtt olajcsere

mikor már ment el az olajnyomás, legalább 10-en beírtuk, hogy cseréljen gyorsan olajat egy sűrűbbre, mert ebből gond lesz

nem azért hogy mi milyen nagy májerek vagyunk, de hát ez elsős tananyag

nem cserélnek, hanem tolják neki tovább

ha egyszer egy műszaki cikk produkál egy hibajelenséget, akkor az biztos hogy nem véletlen

mire számítottak? hogy öndiagnózissal magától meggyógyul?

én az első 500 km-en 90-100-zal jöttem a Golfommal, pedig pöccre beindult és bizonyíthatóan 83.800 km volt benne

a múltkor melegedett a motorban a hűtővíz, megálltam a következő szerviznél és átszerveztem a programot, hogy jöjjenek értem

megúsztam 12 ezer Ft-ból a javítást, áfás számlával

de lehetett volna abból is 100 ezer, ha csakazértis tolom tovább

ezzel a Mercivel egyáltalán nem lett volna szabad 100-zal menni, nemhogy ha melegszik és nincs elég olajnyomás

nagyon sajnálom, hogy így történt, de én biztosan kíméletesebben hajtottam volna ezt az öreg járgányt

Omahaboss 2010.03.07. 10:41:34

@Alf: Igaz, ámen. Amúgy nekem is 27 éves és használatban minden nap...:) Soha nincs vele gondom, igaz mindig nagyon alaposan átnézetem és inkább előbb cserélem az elfáradt dolgokat, mint utóbb. Már nem tudom ki írta, de ha már mindenképpen lábon jött haza, akkor a helyszín + 1 nap felkészítés lett volna a megoldás. Persze csak így utólag, könnyen. Na én léptem, azért figyelemmel kísérem a fejleményeket, hajrá!

clubman 2010.03.07. 10:42:19

@james01:
Olvasd már el az első néhány postot, legalább a kamionig! Nem írnál hülyeségeket. Meg a képeket is nézd meg. Ha lusta vagy (vissza)olvasni, akkor legalább ne szemeteld teli a postot. Köszönet.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2010.03.07. 10:42:31

Hazahozzák, gatyábarázzák, "oszt' jónapot!"

@Mercedesantiq: Te egy igazi zsírsuttyó vértroll vagy.

AR-Peter 2010.03.07. 10:42:45

@somlói galuska: "pl. Svájcban kis túlzással fejbe lőnének egy ilyen szerelésért:)Ott rád hívják a rendőrt, ha kotorászol a motortérben egy parkolóban."

HA tényleg így van, akkor még a németeknél is jóval fafejűbb banda... De mivel még nem tapasztaltam személyesen, érvénybe lép az "ártatlanság vélelme".

mbw108 · http://mb-w108.atw.hu/ 2010.03.07. 10:43:10

@Alf:

az enyém (a másik, nem a képen) pedig 38 éves, most van általam benne 45e km, 200e felett jár, és nem rohadt le soha. Ja, gyári, semmi fullrestaurálás, hamukálás, ilyesmi.

A felújítás mindig rizikó, olyat még nem láttam, hogy összerakták, és többé nem kellett nyúlni hozzá.

Csikósnál is benne volt a pakliban, valahol emlegette is a felújított motort (csak ezt nem érti az, aki nem érti). Ennyi, meg kell csinálni, finomhangolni, és kész. Picit több pénz lesz, ha nem fér bele, eladja. Annyiért, még én is megveszem - így ahogyan van. :)

undergrund21 2010.03.07. 10:43:22

Pech! Nem más. Aki autózik, az tudja, a gép elromlik. Általában ott és akkor, amikor nem kéne. Murphy-törvénye.:(( És úgy látszik ez elég is volt, hogy előbújjanak a fikázók. Csak valahogy nem tiszta, mért is olvas valaki félszáz posztot, ha hülyeségnek tartja az egészet. Valahogy az elején nem károgtak ennyien. Persze mindig vannak, akik nem tudnak másképp kitűnni egy csapatból, csak ha szembe mennek a többséggel. Ez valami betegség lehet, nem tudom. És mért is fikáznak?? Mert nem sikerült?? Mégis mi nem sikerült?? Az, hogy az autó nem fogja bírni, benne volt a pakliban, mindenki tudta. De azért reménykedtünk, szurkoltunk. Most is! A cél, megvenni, hazahozni. Pénz nélkül, nagyon rövid idő alatt, nagyon messziről. Már időre odajutni sem volt egyszerű! De sikerült. Nem volt idő nagyszervízre, átvizsgálásra. Pedig mindenki tudja, amit egyszer megbontanak, sosem lesz már olyan, mint az eredeti. És nyilván nem 3000 km-es túrára készítették fel az autót. De ez volt, jönni kellett. Hogy nem felkészültek? De igen. Az olajnyomás hiányának több olyan oka is lehet, ami ráolvasással pénz, idő és hely hiányában nem gyógyítható. A próbálkozás pedig a motor életébe kerülhet. Tehát az egyetlen és jó döntés a tréler volt. És köszönet érte a szurkoló csapatnak. Nem volt gyenge teljesítmény a Mercitől ez a táv sem.
Ja, a baleset. Hát az baleset. Azért hívják így, mert bal-eset! Bárkivel, bármikor, bárhol. Még a fotelből fikázóval is! És a kedvezőtlen körülmények fokozták a lehetőségét. Fáradtság, tél, éjszaka,idegen autó, út, kamion. Megtörtént, ennyi. Lépjünk túl.
Én akkor is azt mondom, nagy kaland! Összehozott pár ezer génhibás szurkolót a neten, akiknek valamiért az idősebb/autó/ jön be. És a sztori kicsit túlmutat önmagán. Emberi értékekre hívja fel a figyelmet, mint összetartás, segítőkészség, barátság, család. Szóval nincs mit fikázni. Ezt ennyiből így lehetett megoldani. Tipikus magyar szokás, ha nem tudsz segíteni, hát rúgjál bele... Én ezután is várom a Csikós-posztokat reggelente, megveszem a pólót is, ha lehet, és elmennék a csapat elé is, ha tehetném, és csodálattal bámulom a régi technikát.
Ja és egy régi mondás szerint, "a legszebb merci és a legjobb nő ritkán jön össze!":)) Szerintem azért a Csikósnak sikerült...:))) Na ennyi. Lehet fikázni tovább...

clubman 2010.03.07. 10:44:22

@Csumpi Hálidéj:
Akkor megnyertem őket?? :-DDD

Kniight 2010.03.07. 10:44:51

@Death Fish faradt olajban: Mi bajod van azzal hogy Zsoltéknak össze kellett szedni a lóvét a projektre? Ő egy újságíró, akinek rendszeresen nagyon jó cikkei vannak, amit sokan olvasunk, a vasárnap reggeli ébredésünk része lett.

Ez egy nagyon jó és értékes dolog, amibe Ő sok energiát fektetett bele - hétvégén éjfélbe nyúló autószerelgetés kisebb nagyobb szívásokkal, kalandokkal, rejtélyekkel és tanulságokkal, melyeket később fotókkal, anekdotákkal fűszerezve megoszt velünk. Mennyivel jobban várjuk az Ő cikkeit, kalandjait, mint a sablonos, PR bullshitektől hemzsegő, reklámszagú sajtóközleményekből született cikkeket.
Ráadásul pont most fut a Genfi Autószalon, bevallom őszintén egyszer belekattintottam és otthagytam, annyira távol van tőlünk.

Ráadásul Zsolt egy ingyenesen olvasható újságba ír, tehát valószínűleg kevesebbet keres mint egy bróker a tőzsdén. (Mellesleg ha brókerkedne, mit olvasnánk Vasárnap reggelente?)

Szóval ott van az előbbiekben leírt tőke, az olvasótábor, hülye lenne nem kihasználni. Pontosítok: konkrétan tökhülye lenne ha nem használná ki, ugyanis ez egy win-win szituáció: Ő ki tud menni az autójáért, a szponzorok valószínűleg kiszámolták, hogy ennek az eseménynek a reklámértéke jóval több mint amibe kerül, tehát ők is jól jártak, mi meg egy fantasztikus kalandot olvashatunk.
A dolog most már csak rajtunk múlik: kivételesen kattintsunk a reklámokra, és vegyünk a kínált szolgáltatásból így a kör bezárul, és talán később újabb szponzorokon keresztül Zsolt is befejezheti a Teveponyot :)

A fantasztikus kalandnak nem a kaland része fantasztikus, hanem az emberi oldala: Merjünk tenni valamit kicsit az erőnk fölött. Ő meg merte lépni. Kockáztatott, nem nyert teljesen, de nem is veszített teljesen. A tanulságot fejben biztos százszor levonta, bölcsebb lett tőle.

Amibe nem halsz bele attól erősebb leszel. Ez a sztori pedig messze nem fatális.

A motor állítólag fel volt újítva. Az eladó is rutinos veteránozó volt, és biztosan nem akarta volna átverni Zsoltékat. Biztosan cseréltek volna olajat ha úgy ítélik meg, a régi tulaj is ott volt velük, ez a döntés közösen születhetett. Zsolt használós veteránautót szeretett volna, nem vitrinben porosodósat. Az autó eddig ment kb. 1000 kilométert. Ha tréleren hozták volna végig, akkor lehet hogy csak egy rutin ellenőrzést kapott volna a motor, itt Pesten ment volna 500 kilométert, és az első nagy útnál áll be mondjuk Passaunál.
Hát az is nagy szívás lett volna - és ez simán benne van a használós veteránautós pakliban, mint a béna kamionos, aki megsturcolja a Teve tomporát.

Hajrá Domsjő Expressz, fogsz te még százzal hasítani a pályán, nyári naplementében :)

Sausage 2010.03.07. 10:45:11

@sün58:

Én nem károgtam és pláne nem játszok megmondóembert, de szerintem nekik is minimum kínos a talpnyalás olyan mértéke, ami itt néhány emberen elhatalmasodott. Lehet együttérezni kevésbé gyomorforgató és leginkább kicsit kevesebb onellentmondasba keveredo modon is.

undergrund21 2010.03.07. 10:45:30

@Mercedesantiq:
Ja és csatlakozom az előttem szólóhoz:
Bunkó!! Már csak a stílus miatt is!

MitTomÉn 2010.03.07. 10:47:28

De egy elcseszett, unalmas életünk lenne, ha mindig mindent tudnánk előre, és mindig teljesen racionálisan viselkednénk!!!!!

Így jó ez, ahogy van, én érdeklődéssel követem tovább az eseményeket.

Igazi PONTY ez, meg kell érteni küzdeni, nem egy holmi keszeg, amit csak kikapunk a tóból!

Alf (törölt) 2010.03.07. 10:48:24

A sztoriban amúgy messze nem az a fantasztikus, vagy érdekes, hogy valaki elhoz egy merdzsót svédországból, előfordul az ilyesmi elég gyakran.

Az az érdekes, hogy mennyi ember összegyűlt a témára, ez adja meg az egész egyediségét.

Sausage 2010.03.07. 10:48:28

@mbw108:

Végül is mindenki elhitetheti magaval, hogy a ho az fekete, de ne csodalkozzon ha az osszes kivulallo hulyen nez ra. :)

Figyejjémmá 2010.03.07. 10:48:28

Jó? Reggel mindenkinek!
Hát ezek nem túl jó hírek. De kközel volt a segitség. Csikiéknek kitartást és köszönet a tréleres csapatnak! Kareszt ne engedjétek a trélerre, mert még útközben megszerelné a Pontyot! :)

akos696 · www.focusauto.hu 2010.03.07. 10:49:53

@Mercedesantiq: Öregem, te egy rakat szánalom vagy a köbön. Tapasztalataimból kiindulva azt mondom, hogy valszeg kurva szar életed lehet, amit egyáltalán nem sajnálok. Bűnhődj paraszt! :) Megkaptad az élettől ami neked járt. Hihi, erre szokták mondani, hogy Isten nem ver bottal. :)

Én is várom már a friss híreket, remélem innen már problémamentes lesz az út.

Amúgy ezt az olajcsere dolgot én sem értem. Azzal kezdtem volna. No, de nem én voltam ott, biztos megvolt rá az okuk.

mbw108 · http://mb-w108.atw.hu/ 2010.03.07. 10:50:44

@GYUSZI BACSI:

Mert a hígulás első körben a melegedés miatt volt, miután azt megoldották, az érték visszament gyárira.
Miután x értékről esett le 0 -ra, nagyon valószínű, hogy az olajanak max. távolról volt hozzá köze, az nem nyíródik el percek alatt.

A 100 -zal menés meg úgy hülyeség, ahogyan írod, ez nem Pobeda, ahol beégtek a szelepek 70 felett. Gyári vége az autónak 136 (km/h), ennek picivel 2/3 -a felett mentek. Az után, hogy előtte pár száz kilométert megtettek finoman vele, kvázi mechanikus probléma nélkül.

AR-Peter 2010.03.07. 10:50:46

Srácok, nincs itt véletlenül az a Mercis akinek pár éve ott volt a Tuningshow-n a bicolor, klarglasscheinwerfer-es Jockeymercije?
Igaz ő nem a korhűségre ment rá, de nagyon szép volt a gépe.

Maxbull 2010.03.07. 10:50:48

Csak azt tudnám, hogy a károgó ellendrukkerek, mi az "édesanyjuk hátsóját" keresnek itt.
Azért is, HAJRÁ CSIKÓSÉK ! :)

Sausage 2010.03.07. 10:52:04

@Alf:

Ezt a kort mar lefutottuk, ha az eredeti fenyezes megtartasa a cel (itt valik kette a veteranfelujitas ket nagy tabora), akkor baszhatod a femig visszacsiszolast es akar a gyari "uj" alkatreszek beszerzeset is. Vehet ra pl új lámpatestet is, csak éppen az pont nem olyan kopott lesz mint a tobbi eredeti. Lecserelheti hat az egeszet, csak ugye az meg mindjart nem 40 eves, es van aki ugrik az ilyenre (plane ha a lampakba bele van nyomva az evszam/gyartasi szam. Ebben az esetben marad a tenyleg korabeli eredetik felkutatasa, ami mar evekig tarto melo is lehet. Szoval nem nagy boldogsag az ilyen, de persze mindenki naagyon okos. (Koztuk en is :D

AR-Peter 2010.03.07. 10:52:09

(Kieg: Jobban belegondolva nem is kétszínű volt, hanem metál barna.)

AR-Peter 2010.03.07. 10:57:26

Sausage, de mivel a Ponty nem szobornak készül, szerintem nem dől össze a világ, ha kap egy fényezett (mattítóval) sárvédőt és egy pár (más évjáratú) "új" lámpát hátulra. Attól még ez egy jó állapotú Ponton Merci marad, amivel olykor közlekednek is. Ellenkező esetben állandóan azon lehetne aggódni, hogy jajj valaki megkoccolja és lehet megint 61-es alkatrészért kajtatni.

Alf (törölt) 2010.03.07. 10:57:33

@Sausage: aha, értem én, de úgy olvastam, azért rügyezett jónéhány helyen az autó, tehát kétlem, hogy megtartották volna a gyári fényt.

éppcsakkérdem 2010.03.07. 10:57:39

Éppcsakkérdem:

azok, akik itt vernyákolnak netán szidják Csikóst meg en bloc leszólják az egész Ponton-sztorit, nos, ők vajon láttak-e már közelről veteránautót? Felfogják egyáltalán, hogy mivel jár öregautózni?
Merthogy erről szól az egész Ponton-projekt: egy csapat megszállott autóbuzi pasi és egy NŐ! átrongyol Európán egy vasért, ami már történelem, kockáztat és keményen megküzd az álmai teljesüléséért.

Éppcsakkérdem

yaffa · http://www.yaffa.blog.hu 2010.03.07. 10:59:15

Basszus!
Úgy tudtam, hogyha elmegyek aludni, akkor baj lesz!
Nekem egyébként gyanús a Teveponty, nagyon úgy tűnik, hogy nappali állat!
Ahogy lemegy a nap, vagy ragadozók prédájául esik, vagy a belső szervei mondják fel a szolgálatot.
Nappal mindig minden tökéletes!

Alf (törölt) 2010.03.07. 11:00:52

@Sausage: Persze megoszlanak a vélemények, én restaurátor ismerősöm úgy foglamazott, hogy véleménye szerint egy autó, amelyik 50 évig ki volt téve a különböző környezeti behatásoknak, anyagöregedésnek, stb, az már nem eredeti állapotában maradt meg, hanem megváltozott állapotban van.

de ez már filozófia :)

AR-Peter 2010.03.07. 11:01:17

@spud74: Mégis hol találtad az új postot??

Sausage 2010.03.07. 11:01:22

@PeterH:
Ebben (is) egyetertunk, en csak a lezuzas utani merhetetlen horges (oda az eredetiseg) es a motorgeneral (minden javithato) kozotti ellentmondasra probaltam ramutatni. De persze jonehanyan nem akarjak erteni. :) (Ez persze nem rad vonatkozik)

yaffa · http://www.yaffa.blog.hu 2010.03.07. 11:01:39

Alig tudtam megnyitni az oldalakat, látom vasárnap délelőtt van! :)
Előjöttek a kibicek is, meg a trollok is :)

robinzone 2010.03.07. 11:01:45

Jó reggelt!:)
Látom, "Halál Hal" éjjel kafkai metamorfózison esett át, lett belőle "Antik Mercedes", ahol a helyes angolságot megint nem sikerült eltalálni, de hát ez van. Nem kötelező! Rossz lehet neki, hogy nem él át semmit ebből a közösségi élményből!(amúgy ez más lehet, mert megjöttek az ékezetei, de a szellemiség ugyanaz!:) )
Az "olajcserézők" figyelmét bizonyára elkerülte, hogy egy motorikusan felújított példányra számítottak Csikósék, akik maguk is eléggé értenek a veteránokhoz. Azon túl, hogy hittek az eladónak, ha mást nem, a pálcán biztos megnézték az olajszintet és színt. Ha fekete lett volna, bitos cserélik, én legalább is ezt feltételezem.
Remélem, nem lett nagyobb baja a motornak!
A híráramot azonban én is elégtelennek tartom, a twitter korában... Az elenyésző - szánalmas - kisebbségtől eltekintev szerintem itt mindenki várja akár a rossz híreket is, hogy annál jobban szoríthasson!
Életemben nem voltam még a veteránexpón, de idén tuti kimegyek!:)

Kniight 2010.03.07. 11:05:15

@Mercedesantiq: Elég béna a példád. Zsolt tisztában van vele hogy ha valamit elb*sz akkor mélyen a zsebébe kell nyúlnia....

trakee 2010.03.07. 11:05:32

NE haragudjatok, de a támadók, bírálók szégyeljék magukat! És tessék már egy picit jóhiszeműnek lenni! Az eladó vélhetően nem összetákolt motorral adta oda az autót.(és mindenki nézzen magába, aki ezt feltételezi - mindenki magából indul ki!!!!) A baleset - ahogy a nevében is szerepel - baleset. Hazahozhatták volna tréleren, szuper. Aztán az első garázsból kiálláskor is történhetett volna hasonló. Akár úgy is, hogy egy itt bíráló "szupermen" rongyol bele éppen...
ÉS ez a vásárlás után azonnal olajcsere is itthon fontos, egy egy éve felújított motorú veterán autó vélhetően bőven benn van az olajcserepriódusban... És nem hiszem, hogy spóroltak az olajon, de ha mégis, akkor is legalább olyan került bele, ami újkorában kerülhetett! Hogy a felújítás minőségét kritizálja valaki? Az tegye, aki még sosem hibázott! Sajnos ezt nem láthatták előre. Ellenben csodálkoznék, ha vészesen alacsony nyomással mentek volna, és biztos vagyok benn, hogy azonnal leállították, amint elment a nyomás. Így jó esetben a főtengely csapágysor is megúszhatta... Egyébként is, milyen eredetiségről beszélünk egy felújított motor esetében?
Félreértés ne essék, én is sajnálom, hogy sérült a hátulja, és a motorral is gondok vannak. De több is veszett Mohácsnál! Sokat fog még a Csikós család autózni ezzel, mikor ebből az útból már csak a jóra emlékeznek!

Mercedesantiq 2010.03.07. 11:06:58

@akos696: van egy olyan érzésem, hogy az enyém jobb volt már 17 éves pöcsként is, mint most a tied, szóval a diagnosztizálásban van még mit fejlődnöd.

AR-Peter 2010.03.07. 11:07:30

@Sausage, pontosan így van. Húzódik bizonyos fokú ellentét a javítás és az eredetiség között. Viszont amekkora mázlijuk ezeknek lehet, még a végén találnak valahol egy ugyanilyen színű jó állapotú sárvédőt. Elvégre elég sok embert "mozgósítottak" most a világ minden táján. :)

@robinzone: "Életemben nem voltam még a veteránexpón, de idén tuti kimegyek!" Ha tudok, én is. Megjött a kedvem.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.03.07. 11:10:23

@Alf:
Ti mit olvastok?

Első cikkben volt:
"Karcos, kopott kell!"

Kriszi90 2010.03.07. 11:15:05

Hát elvagyok kámpicsorodva. Minden együttérzésem Csikósék! Remélem itthon hamar sikerül talpra állítani az öreget!

Lucius Flavius Arrianus 2010.03.07. 11:15:27

"Meg a nagy óceán, a barátainkkal és az ellenségeinkkel. (...) Milyen könnyű, ha vereséget szenvedett az ember. Nem is képzeltem, hogy ilyen könnyű dolog. De kitől, mitől szenvedtél vereséget? - tűnődött.
- Semmitől - mondta fennhangon. - Nagyon messzire kimentem a tengerre."

Hemingway: Az öreg halász és a tenger

Szóval kitartás.

AR-Peter 2010.03.07. 11:17:57

@spud74, igazad van!

A pontonos főoldalt frissítem mindig, oda nem tették ki (miért???).

Itt a link:
belsoseg.blog.hu/2010/03/07/putt_vagy_put_ndash_nem_mindegy

Lebuy 2010.03.07. 11:19:14

Kérni kell szerszámokat a matrózoktól a kompon aztán mire kikötnek Karesz megjavítja a púpost.
Milyen kaland az ahol nem lehet megjavítani egy kis csörgést útközben?

tagnes 2010.03.07. 11:25:21

Kedves "Őrültek", ott a messzi idegenben!
Már a 6.x-hez közelebb, és sosemvoltnagykalandorként is örülök, hogy vannak ilyen édesen lelkes és belevaló fickók, akik egy öreg szépségért, egy majd fél évszázados Merciért hevülnek. Hajrá Fiúk és asszonykák! Rajta, csak hozzátok haza és teljen benne örömötök - sok!

biker_kolee 2010.03.07. 11:28:07

@calamites: A/4 a nyomat mérete, speckó, minőségi szitával lesz nyomva, hogy a részletek is a skicc miatt kijöjjenek, és persze rajta maradjanak a pólón. :)

Természetesen minden pólón rajta lesz a hátsó és első nyomat is.

----------------------------------------

AKI PEDIG NEM LÁTTA, NEM TUD RÓLA, ANNAK MONDOM, HOGY LEHET RENDELNI!!!

A CÍM: pontonpolo.blog.hu/2010/03/07/indulhat_a_rendeles

pontonpolo.gtx.hu

----------------------------------------

csesztergom 2010.03.07. 11:34:43

Miért ragaszkodott a jő öreg Sven,hogy csak trélel?Biztos,hogy nem sunyi meg nem cigánykodik.De ha trélen jön haza akkor a harmadik balatoni útnál van szögberúgás és akkor már nincs mit reklamálni persze így sem mert bizt ,hogy az Öreg becsületes és nem átb....ós!Hajrá Csík, hajrá Karesz (sztem az olajpumpa fém szúröje dugult el egy kicsit)

richard68 2010.03.07. 11:36:24

@közlekedő edény: Itt van a lényeg, megmondtad a frankót. Ez az egész sztori igazából egy reality, és a műfaj eredeti változataitól eltérően ezt még én is szívesen kisérem figyelemmel. Ha hibákat kéne felróni Csikóséknak akkor nem az autóval kapcsolatos szakmai hibákat rónám fel, hanem az hogy ezt a lehetőséget nem aknázták ki. Bekamerázva, előkészítetlenül elmenni egy ilyen expedícióra az év műsora lett volna. Hiszen éppen ez az érdekes az egészben, nem az amikor még az is meg van tervezve a forgatókönyvben, hogy mikor szellentsenek a szereplők.
Nekem ez tök érdekes volt éppen azért, hogy mire megy egy pár vállalkozó szellemű, kreatív médiamunkás és autóbuzi a váratlan helyzetekben. Amúgy matőrként pedig rengeteget tanultam is belőle.
Aki arról handabandázik-utólag-, hogy ő milyen f.szául oldotta volna meg az egészet, az a sz.rrágó „vállalkozó” típusa aki elhajtana egy tetűt Zalaegerszegig 2 ft-ért a vasúti talpfákon. Ez nem erről szól uraim, ez nem egy gazdasági esemény, ez egész más ügy, de van aki ezt nem érti meg soha.

Füstbementterv 2010.03.07. 11:40:30

@undergrund21: A lényegét ponty megfogtad!!GRATULA!

csongibá 2010.03.07. 11:41:27

@somlói galuska:
"Látszik, hogy életedben nem voltál még Svédeknél télen:)) Sőt, lehet külföldön se."
Megnyugtatlak: voltam. Sőt, olyan helyen lakom (Erdélyben), ahol minden évben több hónapon át havas úton közlekedek, tehát láttam épp elég havat életemben.

"Pontosabban általad ismeretlen. nem mind1.
Nehogy Te jobban tudd már onnan a monitorod mögül, a kitudja milyen végzettségeddel, hogy mit kell csinálni egy 42 éves autóval, Svédországban."
Az első mondatra: próbáld meg elolvasni még 1x, hogy mit írtam, szövegértelmezésből egyes. A második mondatra nincs mit válaszolnom, az úgy hülyeség, ahogy van.

"Hol? Az út szélén, egy benzinkútnál?
Gratulálok. Nyugaton másképp viszonyulnak ám az út szélén szerelgetőkhöz. Szerintük autót szerelni az autószerelő műhelyben kell.És pont."
Igen, bakker, az út szélén. Mert ha én az összes pénzem+hitel beleborítom egy ilyen vállalkozásba, kurvára nem érdekel, hogy megbüntet-e a yard vagy sem (a bünti értéke mindenképp kisebb lenne, mint a kinéző motorfelújításé). Amúgy az nem talál megoldást, aki nem keres.

Bocs, nem ellened irányult, csak annyi "okos" hozzászólás volt már, nem bírtam tovább:)
Akkor ezzel kvittek vagyunk.

mnandy 2010.03.07. 11:46:02

@biker_kolee: szia, figyu, rendeltem, de a mail a további teendőkkel még nem jött meg. m-nandi...
a válasz e-mail automatikusan kéne hogy jöjjön?

clubman 2010.03.07. 11:47:19

@Mercedesantiq:
Szégyent hozol a nickedre. Rokona vagy a Csikósnak, vagy együtt homokoztatok a játszótéren, hogy ilyen bunkó mersz lenni?
PS.: Szerintem a tönkretétel nem itt kezdődik. Kérlek örvendeztess meg azzal, hogy nem válaszolsz. Tisztelettel.

zwei2 2010.03.07. 11:51:16

Bocsi, egy KÖZKÉRDÉS :)

Hol tart a csipetCSAPAT?!

... csak pár szóban, köszi! :)))

biker_kolee 2010.03.07. 11:54:25

@mnandy: Nem, azt én fogom küldeni nemsoká, ne aggódj!

mnandy 2010.03.07. 11:56:32

@clubman: átmnet az eltévedős topicra, ott dühöng, csupa nagybetűvel, és még ordenárébb

marcbácsi 2010.03.07. 12:04:22

Tudjátok mit gondolok? Csikós egy óriási karakter! A családja meg még nagyobb, hogy tolerálja:) A totalcar stábja büszke lehet arra, hogy ilyen munkatársuk van, Csik pedig arra, hogy ilyen barátai!

Sajnálom, hogy ez történt, de tudjátok mit? Szerintem Karesz fél óra alatt megbütyköli!

tt60 2010.03.07. 12:11:13

Nem akartam hozzászólni, de úgy érzem kell.
Két-három tábor van, az egyik foggal-körömmel védi a kocsilábonhazahozó társaságot, a másik meg szapulja, egynéhány hozzászóló reálisan látja, de a foggal-körömmel védők őket is "leugatják". Én is drukkolok Nekik, de reálisan nézve:

-látatlanban megvenni egy 50 éves autót, innét 3000 km-re a világ végén, erre rászervezni egy expedíciót szintén látatlanban...

-még ha okés is a gép elvileg, akkor is automata fenntartás, különösen azok után, hogy állítólag jóval többért lett volna rá vevő, de a svéd annyira szeret engem egy pár email után, hogy odaadja a két szép szememért olcsóbban,

-Figyelmeztet, hogy ne lábon hozzam el a felújított (!!) masinát, s ad egy alig betartható határidőt... már maga ez ami szöget üthetett volna a fejükbe...

- az autó nem indul, nagynehezen életet lehelek bele más kérdés, hogy milyen módszerrel... minden átnézés nélkül usgyi elindulok, de majd kiderül, hogy a felújított motornál semmi sincs rendesen beállítva, a motor lóg a levegőben, ahelyett, hogy rászánnék egy kis időt, az állítólag szeperszerelőmmel együtt, megyek a vakvilágba csökkenő olajnyomással...

Ha már eldöntöttem, hogy megveszem:

-kimegy 5+1 ember,a fene tudja hány napra, egy plusz autó 6000 km-es költségei, és repcsi, meg vonat, meg a fene tudja még milyen kts, szállás, kaja stb,a másik autó 3000 km-es költségei, hát nem tudom... mi az olcsóbb, de ez biztosan nem. Persze így lehet jót blogozni... (nem a rosszindulat mondatja ezt velem, de ez az igazság.)

Nagyon kíváncsi lennék, hogy akik most foggal-körömmel védik ezt az eleve felelőtlen ötletet, vennének-e látatlanban akármit, mondjuk csak 100-200 eurós nagyságrendben a szomszéd városból??

clubman 2010.03.07. 12:12:17

@Omahaboss:
Sokadszorra javaslom legalább a postok elolvasását az elejétől. Csíkék kiszámolták pl. a tréleres opciót is. A legszűkebb keresztmetszet az idő volt, a tulaj angolul tudó lánya csütörtök délután elutazott. A trélerhez meg szerintem nem azért akart ragaszkodni a tulaj, mert annyira féltette a Pontont, hanem ismerte a helyi időjárási- és útviszonyokat. Egyébként a Csík tán még az első postban írta, hogy a svédnek több veteránja is van, vagyis nem az egyetlen "kincsét" adta oda a barbár magyaroknak.
A fikázóknak, károgóknak meg csak annyit tudok írni, hogy ők itthon ilyen okosak, Csíkék meg ott voltak. Ha járóképesnek ítélték a Ponton állapotát, nem véletlenül tették. Elhiheted, ha Karesz azt mondta volna, hogy ide tréler kell, akkor nem hozzák el lábon, hanem tavasszal visszamennek érte.

Dani0504 2010.03.07. 12:22:04

@Megszívtuk-Waze:

Respekt, hogy észrevetted és továbbítottad!

mnandy 2010.03.07. 12:22:09

@tt60: nem többért lett volna vevő. a licit megállt a Csík 5.300 -ánál, az lellenfél, aki ellen licitelt, pedig megállt 4.610-nél.

A svéd tulaj 6.500-ra tartotta.

Mivel annyit nem kínáltak érte, odatta annak, aki a legtöbbet kínálta.

nincs ebben semmi két szép szemért néhány e-mail után,

szerintem

clubman 2010.03.07. 12:32:49

@GYUSZI BACSI:
> mikor már ment el az olajnyomás, legalább 10-en beírtuk, hogy <
Talán nem tűnt föl, de kint elég hézagosan tudták követni az itthoni kommenteket. Gondolom Te sem azzal lettél volna elfoglalva odakint, hogy nyomogasd az F5-öt. Karesz ott ült a kocsiban, itthonról távgyógyászkodni konkrét infók nélkül számomra nevetséges bárki részéről.

=HKV=potyo · http://hkv.hu/ 2010.03.07. 12:35:20

No para!Kocsi hazakerül,Karesz megjavítja.Segge kilakatolódik,fényezés kijavít.Jön egy kis polír és a Csikós family boldogan autózik a naplementébe!

clubman 2010.03.07. 12:39:09

@undergrund21:
Szívemből, lelkemből szóltál! Így kerek ahogy írtad, köszönöm. Aki ezt nem érti, annak magyarázhatnánk napestig.

undergrund21 2010.03.07. 13:00:16

@tt60: Csak úgy kérdezném, te hogy oldottad volna meg?? Bár ott a válasz a soraid között, hogy sehogy.. Na pont ezért a szurkolás, mert ők meg merték lépni, amiről álmodtak. Te meg csak aluszol tovább.. Hogy nem felnőttekhez méltó?? Hát ki mondta hogy felnőttek? Csak régen született nagyra nőtt gyerekek.:)) Na és akkor mi van? :))

clubman 2010.03.07. 13:01:12

@tt60: Szomszéd városból nem biztos, hogy vennék. Svédországból már inkább. :-))
Azért annyira nem volt "látatlan". Cikázott oda-vissza néhány e-mail azért. Amerikából hozni sokkal nagyobb lutri lett volna. Volt néhány komment erről az elmúlt napokban.

Urv (törölt) · http://eletkepek.eu 2010.03.07. 13:11:47

Szomorú, hogy nem jöhet haza lábon, de az olajnyomás tényleg nem játék, felelős, jó döntés a tréler, és ezt előre senki se láthatja, szerencse, hogy van ez a lehetőség. Egy kérdés, Tehénnel-trélerrel nem lehetett volna megoldani a történetet? Egyetlen egyszerűbb megoldás annál, mint ami most van, egyébként én is így csináltam volna. Jó látni a közösség erejét. A kamionos meg bármikor jöhet, akkor is amikor viszről megy zuglóba...

2010.03.07. 14:32:09

Maxirespect "Megszívuk"-kollégának!!!!!!!!!!!!!!!

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2010.03.07. 14:48:41

Nem tisztem igazságot tenni, mindenki tudja, mit kockáztat és miért. Ha az expedíció tagjai kockára tették az új szerzeményüket a kaland kedvéért, az ő döntésük.

Van aki ennél sajnálj az autót, van aki a hotrod építők keze nyomát látva sír egy régi vasért, akad aki szerint a múzeumi állapotú veterán teszi tönkre az egész lelkét, mások szerint a járkálós veterán felesleges kockázat és kár a szép autóért.

Az autóról a tulajdonosa dönt, ő pedig úgy dönt ahogy neki tetszik. Vállalta a kockázatot és elviseli a következményt.

A vásár után minden kofa okos, nem lehetett előre tudni, hogy ez fog történni. De egésszen biztos, hogy egy újságíró csapat azt is belekalkulálja, hogy a bajnak van hírértéke.

Nem csak most hoz sok kommentet, oldalletöltést, vitát (pénzt), hanem a javítás után is, a javítás után pedig nem lesz semmivel sem rosszabb a kocsi. Ergo számukra egy lerohadás, egy baleset teljesen más következményekkel jár mint számunkra.

Uram bocsáss, a bajoknak köszönhetően lehet, hogy könyv is lesz a történetből, előfordulhat, hogy a könyv hasznából lehet venni mégegy jó állapotú ponton mercit. A többlet webes forgalom hasznából pedig ezt rendbehozni.

Na, akkor megéri a történet a problémákat?

Igen: A Repülővel ki, ott tesztautót kap (ugye ez is megoldható...) ír szépet arról milyen is mondjuk egy magyar suzuki a svéd télben, mercit megvesz, felrak vonatra, hazajön repülővel, leveszi vonatról. c irány biztonságosabb, lehet, hogy akár olcsóbbra is kihozható...

De biztos nem lenne belőle ennyi látogatott post, könyv, stb.

BUBISBUBLEK 2010.03.07. 21:10:17

jó lesz az a motor ;) majd Karesz megoldja . kaland meg kalad ! kell az ! ;)

hajrá skacok ! :)

Suttora 2010.03.08. 01:50:15

"betámolygott egy email Megszívtuk-Waze (meg bizony) kommentelőnktől:"

Ezt meg ki kellene javítani skacok, nehogy rosszul maradjon fenn az utókornak. A felajánlást ugyanis InterHOOD tette.