Hülyék, hiszen ezek a hosszú úton mentek...

  2010. március 02. - Csikós Zsolt Címkék: dezső ponton domsjo svedorszag ponton

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Öt gang az állólámpában!
2015-07-19 07:25:12

Annyira régóta van hosszú ötödik (hatodik, hetedik és nyolcadik) az autóinkban, hogy már csak a veteránosok

Totalcar a Múzeumok Éjszakáján!
2015-06-18 08:03:55

Ez most más lesz. Most mi állítunk ki autókat, s várjuk, hogy jöjjenek a nézők, lehetőleg jó sokan. Volt

Szép autót keresünk!
2015-06-08 17:52:23

A folyóvizek élővilága után a Totalcar most a kultúra irányába evez: kivesszük a részünket a Múzeumok

Bent a kövület-Pio!
2015-06-02 16:00:17

Ráment egy csomó idő a hétvégéből, de az a pár Pioneer hangfal (cirka 1979), amit idestova másfél éve


Mivel továbbra sincs mobilnetünk, mert a pannonos nem működik, német mobilnetet nem tudtunk venni, mert Németországból eddig még csak benzinkutakat láttunk, és az eddigi benzinkutaknál nincs megvásárolható mobilnet, ezért csak Vályi Pista telefonjaiból tudjuk, hogy egy csomó olvasó nem érti, miért szívatjuk magunkat ezzel a hosszú, Koppenhágán át vezető úttal, mikor Rostock felé sokkal rövidebb.

A válasz: mert világot akartunk látni. De nem.

Elég furcsa talán, de nekünk is ugyanazt az útvonalat dobja ki a Google Maps, mint bárkinek, aki beüti a Budapest-Domsjö útvonalat. Rostockon át visz, naná. De nekünk akadtak más szempontjaink is.

Keddnél hamarább nem tudtunk elindulni, mert az Opeltől csak hétfő délután kaptuk meg az Insigniát, a pakolás pedig önmagában elvitt három órát. Nem akarok nagyon belemenni, de négy Mercedes téli gumit felnistül, egy nagy szerszámosládát, egy crova-készletet, egy akkut, akkutöltőt, egy ládányi cefrét (wd-40, vonókötelek, bakok, fékfolyadék, zsír, bilincsek, smirgli, rongyok, szerelőkesztyűk, Ultra Derm, ilyenek), egy krokodil emelőt, csavaros dobozokat, összecsukható hólapátot, fáklyát, láthatósági mellényt, kompresszort – inkább nem is sorolom, mennyi mindent – elég nehéz betömni úgy egy bármilyen személyautó csomagterébe, hogy maradjon is némi hely egyéb poggyásznak. Ja, Torjay Laci barátom a végén még este beállított egy Ponton 180-asra való ékszíjjal, megszakítóval, kondezátorral, elosztófedéllel, rotorral, hogy vigyem ki, aznap szerezte be őket. Mire mindent betettem, tele lett a csomagtartó, nem tudom, hogy ma még éjjel hozzájutunk-e nethez, akkor lesz róla kép is, de ha nem, képzelhetik – nulla hely maradt bármilyen táskának.

És mindenki hozott vagy négy, közepes méretű szatyrot. Nem véletlen, hogy az utasteret is hermetikusan kitöltik a pakkok, sose hittem volna, hogy ennyi mindent be tudunk tömni.

Mindegy is, a lényeg, hogy előre tudtam – kedd reggeli, esetleg hajnali indulásról lehet szó leghamarabb. S. E., az eladó lánya azonban csütörtök délután-este felé elutazik egy hétre, ezt levélben előre megtudtam, addigra tehát ott kell lennünk, mert nála lakik az autó, elzárva, ráadásul csak ő beszél angolul. Az eladó többször, nyomatékosan megkért, hogy ha megyünk, érjünk oda időre.

Az autót folyamatosan hirdetik, és a 6200-ról való kilencszáz eurós engedékenység ismeretében nem akartam nagyon húzni az ügyet. A másik: mivel nem aukción ütöttem le, arra gondoltam – addig kell megcsinálni az egészet, amíg tart a lelkesedés, mert egy-két hét alatt simán lebeszélem magam arról, hogy az éveken át restaurált, összespórolt, stb. veterán járműpark nagy részét egy ilyen vállalkozásba beleborítsam, úgy, hogy még a megspórolt családi vagyonunkat is beáldozom. Tehát nem akartam hetekkel tologatni a dolgot. Ezt most kell megcsinálni, így álltak a csillagok.

Kedd hajnalban startolunk csomagban, mondjuk Pátyról, Tibbytől, csütörtökön délután kettőkor már nagyon a havas Domsjőben kellene lennünk. 2700 kilométer az út, ítéletidő is lehetséges, ráadásul a Kati is repül-vonatozik kifele, egyedül lesz ott a messzi északon, nem csúszhatunk, pedig a csúszás kockázata magas.

Rostockból négyóránként megy komp, ha jól emlékszem. A legkésőbbihez tudnánk odaérni, mert a szlovák rendőrök mostanában imádnak magyaroktól inkasszózni, a csehek is szigorúak, Kelet-Németországban még mindig nem olyan gyors a közlekedés, mint nyugat felé, tehát az a közel 1200 kilométer alig egy-két órával rövidebb, mint Hamburg-Puttgarden felé, ami 1570 kilcsi Koppenhágáig. Viszont utóbbi folyamatos, viszonylag stresszmentes haladással kecsegtet, nem kell több matricát venni. Ettől még nem éri meg okvetlenül.

Viszont az esti Rostock-Trelleborg komppal az éjszaka közepére lennénk Svédországban, rommá törve. A reggel hetes délutánra ér át, úgy hogy leghamarább valamivel kettő előtt tudnánk Malmőben lenni. Így reménytelen, hogy Uppsala fölé érjünk aznap, pedig ha nem, a csütörtök délutáni Domsjö tarthatatlanná válik. Van komp Sassnitz és Trelleborg között is, de akkor is bőven dél utánra érünk Malmőbe, kicsit jobb a helyzet, de nulla csúszás megengedett onnantól, ilyet nem lehet.

Puttgarten-Rodbyhavn (Dánia) között viszont fél-háromnegyed óránként jár a komp, Koppenhágából mindig nyitva az Öresund-híd, ott nincs időstressz. És a híd plusz a komp ugyanannyiba kerül, mint a másik két komp bármelyike.

Tehát inkább hosszan, stresszmentesebben, kicsit gyorsabb autózással érünk Malmőbe délelőtt, mint kicsi utakon, rosszindulatú rendőri tekintetektől kísérve, hosszú, kötött kompozással délután.

Hát nagyjából ez. Most nincs több időm, megettük a Burgert a Kingben Hamburg után egy harmincassal, későre jár, van még 300 kilométer hátra, rohanni kell.

21:20-as híradásunkat olvashatták a Budapest-Domsjö Expresszről, a Hamburg utáni autópálya-szakasz környékéről.

A sztori eddig:

1. rész, 2. rész, 3. rész, 4.rész, 5.rész, 6. rész, 7.rész, 8.rész, 9. rész, 10. rész



(X) akiknek köszönhetjük:

 
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr811804337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RRSS2 2010.03.02. 23:20:17

Srácok veletek vagyunk :) Nem semmi volt a mai nap. Hajrá ami a csövön kifér :)

kkn 2010.03.02. 23:20:47

Pár éve olvastam a Retróban egy csontra felújított, automatizált kuplungosról, szép ótó volt.

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.03.02. 23:22:24

Na ugye, hogy jól megy az az Opel? Bírja az, nyomjátok! Hajrá!

Krorz 2010.03.02. 23:23:21

Sok sikert és kitartást!

Sajti - Audiklub 2010.03.02. 23:24:18

Már izzik a levegő.
Gyorsan és óvatosan Urak!
Vigyázzatok magatokra.

Holnap reggeltől az F5 gombon tartom az ujjam ;)

4TYRES 2010.03.02. 23:24:49

@Lehotai: Igazad van ez korábban is felmerült, ha már Csikós Zsolti visszautasította a pénzt, akkor fordítsuk a könyvre!
Jó utat és gyakori bejelentkezést!

domi0318 2010.03.02. 23:24:55

nnnnna végre! most azért kicsit jobb :)) gyerünk fiúk, nehogy megvárasátok Katit! :))

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.03.02. 23:25:25

Már managertoys link is van. A Repsolos miért nem kattintható?

Balage85 2010.03.02. 23:25:27

Hajrá hajrá! Drukkolok. Elég durva ez oda felé is, na majd milyen lesz haza... Belegondoltatok már bassszus? :)

biker_kolee 2010.03.02. 23:25:53

Na, biztató ez.

Nyugodt éjszakát néktek, aludjátok ki magatokat, holnap rázósabb lesz valamivel. De kívánom, hogy simán menjen dolgotok. :)

Az itthoniaknak is jó éjt kívánok, nekünk is kemény napunk lesz. F5-öt készenlétbe, osztán hadd szálljon. :)

vladek 2010.03.02. 23:26:18

Akkor itt is kicsit: Max respect Kati

evil. 2010.03.02. 23:26:54

Kitartás, drukkolunk:) kemény menet lesz, a képeket azt hiszem mindenki nevében mondhatom,hogy nagyon várjuk :)

biker_kolee 2010.03.02. 23:27:04

@biker_kolee: Akarommondani, hadd szóljon. Gyah. Ennyire este van.

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.03.02. 23:27:26

Voltaképpen hol is fognak ma aludni?

Tényleg! Milyen lesz hazajönni az öreg Mercivel? Arra nagyon vigyázni kell ám. Én nem nyomnám neki. Szegény öreg autó... *Blau szereti az öreg autókat.*

Hegyi Zsolt · http://zen-taxi.blog.hu 2010.03.02. 23:27:30

Hát, nem mondhatni rólam, hogy napi többszöri TC olvasó vagyok - egyszer azért be szoktam nézni - de ez igen, ezt olvasni kell. Hajrá. Ráadásul nem vagyok tipikus öregautós se - egy csajka csak, amit fel tudok mutatni. :)

Irigy vagyok, na.

domi0318 2010.03.02. 23:28:36

RTL Cserhalmi riport, Dögkeselyű :)) Kötelező!!!

bocs az offért

@PeterBlau: mink meg szeressü a Blaut :))

evil. 2010.03.02. 23:28:46

@PeterBlau: nem az előző posztban emlegetett dán szállóban, Koppenhágában?

nem kéne... 2010.03.02. 23:29:07

@PeterBlau:

jaaa, az a managertoysos csávó link, az olyan, de azért csak ott ücsörög ő is az inszomniások közt.
:)))))

jogtörpe 2010.03.02. 23:29:49

Jó választás a hosszabb út. Német épített jó bahnt, gyártott jó kfz-t emberi tényező rajtatok múlik. Próbáljatok meg pihenni.

Suttora 2010.03.02. 23:29:51

VELED VAGYUNK KOPASZ! ;D

no_holy_shit 2010.03.02. 23:29:54

"és az eddigi benzinkutaknál nincs megvásárolható mobilnet"

de aldiban van! es az ALDI nem annyira ritka...

15€/honap az UMTS, 5Gb UMTS utanna atvalt EDGE-re (vagy 2€/nap es 1Gb)

amugy nem ertem. reggel 5kor indultam 2400km/120km/h = 20h tehat 1,5 ora mulva meg kell erkezniuk. (en 120-s atlagot szoktam nyomni es 1000km-t vezetek. 2400km-re 2,4 ember kell, es ha jol szamolom legalabb 3-n vannak). Reggel latni akarom a ponton kepeit!!!

DonVincenzo 2010.03.02. 23:31:18

Ahhoz,hogy pár évvel ezelőtt így tudjunk haladni az autópályán...eladtuk volna anyánkat.
Mondjuk egymáséit.
Na jó,nem adtuk volna el...de megfontoljuk! :)))

Kriszi90 2010.03.02. 23:31:23

Végre valahára. Kész időutazás lesz. Nagyon nagyon szurkolunk! Csak reggel fognak újra jelentkezni szerintetek?

no_holy_shit 2010.03.02. 23:32:01

"Német épített jó bahn"

Salzburg-Wien szakasz sokkal jobb allapotu mint a Stuttgart->Salzburg

Maybe_ · http://maybe130.blogspot.com/ 2010.03.02. 23:32:25

Ránéztem a térképen bejelölt útvonalra, és kirázott a hideg... Hajráhajrá :)

S4mu3l 2010.03.02. 23:33:49

Legutóbbi Göteborgos kiruccanásunk alkalmával én is a Puttgartden-Rodbyhavn + utána Öre sund hidas vonalon mentünk, ott tényleg nem kell sokat várni a kompra. Vegyetek sok adómentes piát és gumicukrot a kompon! :)

gerlaip 2010.03.02. 23:33:54

Van miért izgulni! Drukkolunk nektek.

chevyfan 2010.03.02. 23:34:59

A végén még összejön annyi szponzor az érdeklődést látva, hogy Csikósnak ingyen lesz a ponton, és még Katit vagy Erát sem kell eladnia...

evil. 2010.03.02. 23:35:20

Na, elrakom magam holnapra, a virrasztóknak kitartás és persze a csapatnak is! Jóéjt!

domi0318 2010.03.02. 23:39:41

hát urak! jóccaka mindenkinek, holnap folytatjuk, egészen míg meg nem érkeznek! addig is hajráááá!!!!

n1gg4 2010.03.02. 23:39:55

Hihetetlen. ez az egész. Szinte túl szép, túl kalandos egy magyarnak. Kajak mintha egy Rejtő-regény vagy tudomisén mi lenne. Irigylem a csapatot, drukkolok. Nagyon örülök hogy itthoni berkekben ilyen megtörténhet. Komolyan a holnap esti híradóban+fókuszban+aktívban+passzívban benne lesz a sztori :).

Mellesleg elég rendhagyó teszt az Insigniáról, most azt hiszem mindenben bizonyítania kell.

Hajrá srácok!

ui.: hányszor kellett backspace+javitani mire ezt leírtam...

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.03.02. 23:39:57

@no_holy_shit: "amugy nem ertem. reggel 5kor indultam 2400km/120km/h = 20h tehat 1,5 ora mulva meg kell erkezniuk. (en 120-s atlagot szoktam nyomni es 1000km-t vezetek. 2400km-re 2,4 ember kell,"

Áááá, nem érted te ezt. Hát nekik meg kell állniuk cigizni! Azért tart ennyi ideig :-D

Herlock Sholmes 2010.03.02. 23:40:48

Szerintem mire kiérnek, a faszi meggondolja magát.
Ennyit neki is megér...

:-)

S4mu3l 2010.03.02. 23:42:05

@Maybe_: mi meg már úgy tűnik mindig egymásra kommentelünk. :D

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.03.02. 23:43:09

Én meg remélem, hogy semmi baja nincs a Mercinek és el tudja hozni. És hazaér vele. Nagyon nagyon drukkolok neked Csikós úr! Én ugyan csak modellautókat gyűjtök, nem igaziakat mint te, nekem igazi csak egy van, de nagyon veled érzek! Remélem összejön! Hajrá Merci! Hajrá Opel! :-)

replikátor · http://reszegekistene.blog.hu/ 2010.03.02. 23:43:41

huhhh... mint az alkesznek a korty pálesz.... Egész nap kummantottam melódráma helyett, nem bírom én már az izgalmakat! :D

pink75 2010.03.02. 23:44:00

szegény bianchi, biztosan sejti
una notte speciale

Krisz_ 2010.03.02. 23:44:02

Jó vicc, itt drukkolok én is... De alapjában véve kicsit értelmetlen. Amikor lakást kerestem, akkor volt ez: miután kijöttünk egy frissen megnézett kéróból, úgy éreztem, igen, ez kell. Utána egyet aludva rá, már közel sem volt ilyen vonzó. Akkor megfogadtam, hogy mindenképp alszom rá egyet, akármennyire tetszik a következő. Zsolti is tudja magáról, írja is, hogy hideg fejjel tán nem így tenne. Sajnálom a Bianchit és a többit. Ráadásul az indok is kicsit mondvacsinált: ott a Tökéáletes OT-s, az zöld állólámpás, ott a kedves kis helyes, ott vannak a motorok, a két működő Merci, a Pandáról nem is beszélve, hogy pont ez hiányzott a nyaralásokhoz... amikor motorozni is úgy lop évi egy-egy napot. Igazából ő tudja, de finoman szólva nem tűnik ez átgondoltnak.

Mondjuk másrészt beszéltek ők erről eleget, és úgy szép az élet, ha zajlik, nekik lesz miről mesélni az unokáknak.

Akárhogy is, fogott figurával lépni kell, szóval hajrá, érjetek oda egyben, és kinn is minden menjen flottul!! Visszafele már nem kell annyira rohanni majd.

Csikós cikkeit amúgy imádom, a mostani Toyotás is zseniális, pedig ez egy "műanyag kocsi"-ról szól. Vigyázzatok magatokra Zsolti és csapata!! :)

S4mu3l 2010.03.02. 23:45:41

@pink75: a legjobb az lenne, ha tényleg nem kéne szegény bianchit bántani :( szponzorok hajrá! :)

Leadfoot 2010.03.02. 23:48:38

Az olimpia miatt nem adták vagy 3 hétig a kedvenc sorozataimat az amcsiknál, most töltöttem le, de akármennyire néztem volna már, előbb el kellett olvasnom a nap közben generálódott helyzetjelentéseket.

Road trip, yeah!

Bambano 2010.03.02. 23:49:34

érdekelne, hogy a merci miért nem támogat benneteket... ennyi jót senki nem írt még róluk...

Tóth Ágas 2010.03.02. 23:50:13

klassz a sztori, folytassátok!

nem kéne... 2010.03.02. 23:50:50

@Bambano:

aztán ezt a "NEM"-et hol olvastad?

ekin_su_ocha 2010.03.02. 23:51:34

azért a rutin meg az évek meg a 40éves szakmai tapasztalat :) Csikós még így sebtében is összedob egy kisebb terjedelmű komolyabb cikket :)

Seca81 2010.03.02. 23:53:12

Én a Pandát fogom sajnálni amennyiben elmegy szegényke...

Félek én a hótól...

Vigyázzatok nagyon!!!

no_holy_shit 2010.03.02. 23:53:41

@PeterBlau:

ebben van vmi, neha velem is jonnek cigisek es folyamatosan allunk. (persze csak ha ismeros, mert mitfahrgelegenheit-osok nem szoktak szolni, hogy alljunk meg...)

pink75 2010.03.02. 23:54:26

@ekin_su_ocha: á, szimpla grafománia :)

Rav Antal 2010.03.02. 23:54:28

Megvan az a kép, ahogy szegény Kati lába csúszik a hóban, ahogy próbálja visszatartani a tulaj lányát, mert "bármelyik percben megérkezhetnek a férjemék?" :)

Seca81 2010.03.02. 23:54:47

@Bambano: Pár cikkel ezelőtt asszem ommm írta h "de". A Merci is támogató...

Bambano 2010.03.02. 23:54:58

@nem kéne...: nem látom itt a szponzorok logóinak listáján a háromágú célzókát...

@ekin_su_ocha: hogy egy cikket összedobott, de összedobott egy katonai műhelykocsinak megfelelő mennyiségű szerszámot is egy pillanat alatt:)

Bambano 2010.03.02. 23:56:25

@Rav Antal: és az, ahogy a tulaj lánya felnyitja Kati szemét, onnan kezdve ketten csépelik az épp érkező Csikóst?:PPP

@Seca81: az jó.

Garp 2010.03.02. 23:57:34

És Domsjő? Az már nyugat-e? :)

nem kéne... 2010.03.02. 23:58:22

@Bambano:

azt ugye megfigyelted, hogy mindegyik posztban növekszik a támogatói bannerek száma?
lesz itt még merci is, biztos lehetsz benne.

pink75 2010.03.03. 00:00:12

azért kíváncsi lennék, miért adja el az ember
biztos van valami rejtett hibája :)

Dennis01 2010.03.03. 00:01:27

@Maybe_: Te is irhatnal valami Skodas storyt, mar elolvastam az osszeset... :)

Imadok innen Angliabol hazajarni kocsival, igaz nem annyi, mint Csikosek utja, csak 1666 km kaputol kapuig. Legutobb, mikor nagybatyam Transit lakoautojat vittuk, hajnali 3-kor kellett indulnunk, 1-kor meg alatta fekudtem, csereltem az olajat... Nem mondom, hogy minden szerencsesen ment, mert Frankfurtnal elment a toltes (beszart a generator), majdnem Hegyesig kibirta, az egyik autopalya melletti hotel parkolojaba mar ugy gurultunk be, mert semmi lampa nem volt.. Az egyik haverom hozott tartalek akksit, azzal hazaevickeltunk. Voltak szivasok, pl az onindito is beallt, minden alkalommal, mikor megalltunk, utana az inditas igy nezett ki: "Tartsd a kulcsot inditason, en meg utom a kerekkulccsal az oninditot!" Halistennek mindig beindult.. Nagy szivas volt az egesz ut, de ha most kene csinalni, siman ujra csinalnam.

Dennis01 2010.03.03. 00:05:05

@Garp: Na mit szolsz a Minilite-okhoz kollega? :)
Nem szoltal rajuk semmit, ez azt jelenti, hogy rondak? :)

ommm 2010.03.03. 00:06:16

Jó estét!
Most beszéltem Katival, holnap 11 óra körül indul a gépe, hazudnék, ah azt mondanám, hogy nem volt aggodalom a hangjában.
Ha Csik nem lesz ott időben, valószínűleg megöli, ennyi.
Írt is pár sort, holnap reggel kiposztolom. Drukkoljunk neki is.
Jó éjt mindenkinek!

ommm 2010.03.03. 00:08:59

@nem kéne...: Máshol, máskor. Elhihetitek, hogy a Mercedes is bőven, de nagyon bőven benne van a dologban.

Garp 2010.03.03. 00:10:35

@Dennis01: dehát bitfordultával ment a válasz! "Ilyennek kell lennie. :) Bár az eredeti 10es kerék is nagyon durva. Pont akkora, mint egy jobbfajta Guinness-es poháralátét." ;))

4TYRES 2010.03.03. 00:10:54

@Krisz_: Igen, valóban figyelemreméltó, hogy az elmebeteg, kapkodós szervezés, pakolás, utazás mellett egy rendkívül olvasmányos cikket dobott össze.
Pedig "Röviden is elég elmondani

Új ütközők, lámpák, maszk és motorházfedél, külső tükörbe tett index, puha műszerfalbetétek, USB-s rádió, négy automata ablak, új kormány, áthangolt kormányszervo és hátsó lengéscsillapítók – ennyi most, 2010 februárjában az újdonság az Auris táján. Meg a nyolcvanezer forinttal csökkentett ár."
Azért a cikk ennél jóval többet mond ;)

Garp 2010.03.03. 00:12:37

@ommm: csak egy kérdés, ami 2 napja feszít. Az autótréler miért nem jöhetett szóba? Nem volt C-s jogsi a környéken, vagy maga az eszköz hiányzott? Esetleg így nagyobbat szól a trombita? komoly a kérdés, nem kekec.

Krisz_ 2010.03.03. 00:12:43

Van egy újabb parám. Milyen egy 50 éves Merciben a fűtés?? Csikós úr épp most gyógyult úgy-ahogy ki egy tüdőgyulladásból. Kati, ha vonalban vagy, vigyél neki meleg cuccokat!!!!

=Daniken= 2010.03.03. 00:13:18

Sácok tartsatok ki, remélem minden rendben lesz!

A szponzorokhoz csak annyit, hogy megnéztem mindegyik honlapját, komolyan érdekes, magamtól tuti nem kerestem volna rá...
ja, olajcserés a gép, a Kauf-fer esélyes hogy a Castrolt nála fogom megvenni.nem csak azért mert támogató, hanem mert az árai jobbak mint amennyiért máshol láttam.nem én fogom fellendíteni a boltot, de nekem jó, nekik jó, Csíkéknek jó, akkor mindenkinek jó. Nekem meg még jobb érzés:-)

Suttora 2010.03.03. 00:13:18

@ommm: Csikósékról nem tudsz valamit?

Dennis01 2010.03.03. 00:14:21

@Garp: Sajnos a Mini nem is Mini, ha nem szivat meg. Felraktam a kerekeket, a bal elso kicsit lapos volt. Elmentem a kozeli benzinkutra, felfujtam, minden oke. Ket nap mulva nezem, ez megint lapos. Hetvegen elvittem gumishoz, azt mondta, a gumi hibatlan, a felni belso szele oxidalodott el. Elvittem felnishez, elvileg ma kesz lett volna a csiszolas-ujrafestes, de nem volt korongja a csiszolashoz, a megrendelt korong holnap lesz ott, Csutortokre remelhetoleg kesz lesz...

4TYRES 2010.03.03. 00:17:32

@Garp: Írországban meg csak simán kentek volna rá egy kis tömítőpasztát, és jóccakát! :)

Dennis01 2010.03.03. 00:18:47

@=Daniken=: Birom a Kauf-fer oldalan a szoveget: "Csikós Zsolt, a Totalcar legelvetemültebb újságírója..." :D

Dennis01 2010.03.03. 00:20:14

@Garp: De ha kesz lesz, remelem boven kibirja nyarig, plusz az Anglia-Magyarorszag es Magyarorszag-Anglia kombot... :)

vodi 2010.03.03. 00:21:01

én még ilyen jót életemben nem olvastam mint ezt a csikósszappanoperát.

KÖSZÖNÖM.

ratrider02 2010.03.03. 00:26:17

Én csak azt nem értem, miért nem tudott Csikós repülővel menni, a többiek meg váltva elvezettek volna autóval. Csik már rég átnézhette volna az autót, megalkudott volna a tulaj lányával mire a többiek odaérnek. Értem én, hogy miatta mennek a többiek, de ilyen szűkös határidő mellett ez lett volna ésszerűbb, nemde?

Bambano 2010.03.03. 00:27:55

@nem kéne...: hát ja, buta managerek kapkodnak a gyorsulva induló vonat után... mert ebből akkora hype lett, mint ide hanoi.

@Krisz_: azt mifelénk tikitakinak hívják:PPP

Én eddig is opelfanatikus voltam, eddig is csorgattam a nyálam az insignia után, ezután is így lesz... de azért örülük, hogy körbe zárt villámmal tolják a levegőt:)

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.03.03. 00:28:16

Ezt találtam előbb, egyre jobban tetszik ez a Merci:

www.mercedesponton.hu/

Krisz_ 2010.03.03. 00:30:21

@ratrider02: Szerintem nem volt rá zsé... Ez ilyen low-cost projekt!

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.03.03. 00:32:49

@Bambano: "Én eddig is opelfanatikus voltam, eddig is csorgattam a nyálam az insignia után, ezután is így lesz... de azért örülük, hogy körbe zárt villámmal tolják a levegőt:) "

Én is így vagyok az Opellal. Engem már kétszer is hazahozott úgy, hogy kilógott a bele. Egyszer frontális ütközés után, kiszálltam és ripityára ment az eleje, motorháztető felgyűrve, ajtót alig tudtam kinyitni mert rámszorult úgy meggyűrődött. Mikor visszaültem indítóztam, röff és ment. Kerregett csattogott és elindult, a hűtővíz sem folyt, semmi gond, pedig ripitya volt az egész orra. Hazahozott. Azt mondták menjen a bontóba. Egy ilyen autót ami lógó béllel hazahoz? A frászt bontóba. Félmilliót költöttem rá.

vento 2010.03.03. 00:35:16

eddig azt hittem én nem vagyok normális, de tényleg...
VW VENTO diesel! ÜBER ALLES.
Fiúk, onnan még haza is kell érni....
szép lessz a Csikós télikabátban a Pontonban télikabátban... pár kilóméteren keresztül :-)
ha lábon hozza haza, téli kerekekkel, amit visz, hmm. szépjáték....
Csikós öltözz be, és nyomj 1 kövéret a pontonnak. remélem vezérmű tengelyt vittél magaddal, mert az eltörik néha.. tipus hiba....
haza jön az lábon, csak .... hmm élmény lesz!!!! ( jah és ettől függetlenűl irom) öreg diesel nem gyorsvonat !!!

Bambano 2010.03.03. 00:42:39

@PeterBlau: nekem az első autóm egy d kadett volt, az volt ilyen összeszakadt, de megcsináltattam mindent rajta. el is lopták... a következő két autóm normális állapotban került hozzám, azokon csak a szokásos kopófogyó dolgok vannak, meg egy-két benézett parkolás... eszem is a kefét rohadtul, hogyha kidől alólam a szekerem, honnan lesz pénzem olyanra, ami nem sokkal rosszabb...

csunyadiszno 2010.03.03. 00:44:18

Isten látja lelkem, senki pénzére nem vagyok irigy de nem tudtam nem észrevenni (szinte azonnal) ,hogy minden egyes autó vásárlásnál vagy javításnál elmondod, mennyire nincs pénzed arra, amit éppen csinálsz és mennyire a család utólsó legrejtettebb zugba dugott utulsó garasát kell feláldoznod a dolog miatt. Nyaralási pénz, a feleséged kényszerlelkesedése a kisfiátra, gyermekélelmezés beáldozása... Nem kell szégyellni, hogy ki tudod fizetni, örülj neki, hogy élhetsz a hobbidnak.

Bambano 2010.03.03. 00:44:35

@vento: amilyen itt a hangulat, ha csík lerohad, a fél ország indul el menteni:)))

ommm 2010.03.03. 01:18:50

@Garp: Drágább. A tréler többletköltsége a kompon, pályákon, na és ember sem volt hozzá.
De a költségkímélés volt a fő indok. Majd elmesélik, ha hazajöttek.

forumnick 2010.03.03. 03:12:40

@ommm:
Lehet, hogy elsiklottam valami felett...

Miért nem a Csik megy ki repcsivel?

Időben kiér, megnézi a verdát, és ha tényleg OK, akkor indul az expedíció az útra. Addig meg van két nap turistáskodni, kicsit felkészíteni a kocsit stb.

Szurkolok neki mindenesetre "tökös gyerek", hogy egy ilyen öreg, ismeretlen autóval elindul ekkora útra, ilyen időjárás melett.

kismajom2 2010.03.03. 03:13:18

jaj, nagyon ki vagytok centizve az idővel... így az igazán kemény! :) de nem baj, mert az erő veletek van :)

posap 2010.03.03. 06:56:37

@ommm: ha a költségkímélés a szempont, akkor miért nem a cseheken keresztül mennek? mint írtam az előző poszt alatt az több, mint 200 km-el rövidebb, és nem Rostock-ig, hanem Puttgarden felé számolva... az osztrák matrica árából meg kijön a cseh+szlovák is.

sebaj, haladnak az a lényeg, csak így tovább, várjuk a fejleményeket!

szamarhegy 2010.03.03. 07:29:11

@forumnick: Mert ez így kaland, együtt utazik a csapat, a végtelenbe és közben gyűlnek a megírni való élmények... Kati is autóval ment volna, de a gyerekek miatt csak ez a repülős verzió működött.

halby 2010.03.03. 07:47:30

@ommm: a másik indexes (pénzfelajánlós) fórumban ajánlottak fel trélert is, és kompot is ingyen mint lehetőséget,
ha jól emléxem ?

brake 2010.03.03. 08:06:55

@forumnick: Mindenképp kellenek a téli gumis kerekek+egy csomó minden...Ezért.

vikk007 2010.03.03. 08:27:04

A Bamaco is így kezdődött:-)

Most, meg már lassan lenyomja a Dakart:-)

Ainult Mina 2010.03.03. 08:45:10

ennyit szerintem nem ér meg

Garp 2010.03.03. 08:49:32

@ommm: foglami zavarban szenvedek. Van az utánfutó, amire autót rakhatsz. Az a tréler (nekem). A teherautó, amit az autómentők is használnak az mi? Én eddig autotrélerként ismertem (erre gondoltam a kérdésben). Vagy ez lett volna drágább?
Köszi.

forumnick 2010.03.03. 09:15:29

@brake:
Egen, de ha kimegy repcsivel, meg tudja nézni, egyáltalán érdemes-e elindítani az alkatrészeket, megéri-e a Ponton.

Ha pedig már látta a Pontont, akkor azt is tudni fogja, mi kell a téli kerekeken kívűl, hogy haza tudjon érni. Azokat a cuccokat is be lehet majd rakni a kombiba.

Értem én, hogy kaland meg ilyesmi, de én paráznék nekiindulni a nagyvilágnak, csak úgy. :-)

anarch 2010.03.03. 09:44:34

@halby: Jól emlékszel, kamikaze5 ajánlott fel egy 7.5 tonnást a szállításhoz. Azzal se lett volna egyszerű a svéd télben, de így kifejezetten durva lesz :).

Mindenesetre majd figyelni fogom a thread-et, ahogy elérik Svédo-t alaposabban kell rájuk figyelni, hol lehet nekik segíteni. Eleve 110km a max, és az "autópálya" is egy 2x1-es út lesz majd Stockholmtól északra, vadterelő hálók nélkül :). Tessenek csak rázoomolni a műhódfelvételekre... Tippre 50km/h körül lesz azon a szakaszon, ha minden jól megy.

Szóval, figyelmet ne lankaszt, minden segítség jól jön majd nekik.

ommm 2010.03.03. 09:51:32

@posap: Csik megmagyarázta a posztban, miért mennek arra, amerre, időben gyorsabb.

zeddez 2010.03.03. 10:21:55

A tréller azért csak jobb lett volna, mert mi van ha pl megsántul a Ponton Merci 3-400km után és nem tudják ott helyben a hóban fekve megcsinálni, akkor mi lesz? Mégiscsak 48 éves gép...

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2010.03.03. 13:34:48

az akiknek köszönhetjük rovathoz egy opeles logót is rakjatok légyszi