Egy szuper kulcstartót DKW-hoz?

  2009. december 12. - Csikós Zsolt Címkék: dkw karacsonyihiena

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Öt gang az állólámpában!
2015-07-19 07:25:12

Annyira régóta van hosszú ötödik (hatodik, hetedik és nyolcadik) az autóinkban, hogy már csak a veteránosok

Totalcar a Múzeumok Éjszakáján!
2015-06-18 08:03:55

Ez most más lesz. Most mi állítunk ki autókat, s várjuk, hogy jöjjenek a nézők, lehetőleg jó sokan. Volt

Szép autót keresünk!
2015-06-08 17:52:23

A folyóvizek élővilága után a Totalcar most a kultúra irányába evez: kivesszük a részünket a Múzeumok

Bent a kövület-Pio!
2015-06-02 16:00:17

Ráment egy csomó idő a hétvégéből, de az a pár Pioneer hangfal (cirka 1979), amit idestova másfél éve


Egy darab DKW-kulcstartó keresi a gazdáját. Igényes, varrott bőr, nehéz, krómozott karika, súly a bőr végén, kiválóan passzol, mondjuk egy Meisterklasse kulcsához.

 

A kérdés:

Mi az a fontos műszaki újdonság az autóiparban, amiben a DKW volt az első, holott többnyire egy másik márkának tulajdonítják?

(A kulcstartót a Porsche Hungaria Kft. ajánlotta fel.)

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr191590621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fideszman 2009.12.12. 11:00:12

aki másnak vermet ás maga esik bele

enté 2009.12.12. 11:00:26

elsőkerékhajtás

tibiketibike 2009.12.12. 11:00:56

kétütemű benzinmotor

RCsabi 2009.12.12. 11:00:56

a világon elsőként használtak benne 100 százalékosan a régi autókból kivett, reciklált műanyagból készült alkatrészt.

JohnDeere 2009.12.12. 11:00:58

2 pontos biztonságiöv

yeti 2009.12.12. 11:01:02

Háromhengeres motor

Halkrisz 2009.12.12. 11:01:04

elsőkerék hajtás?

s.r.adam102 2009.12.12. 11:01:08

alváz nélküli karosszéria ;) vagy mi,

rgranc 2009.12.12. 11:01:25

Vagy háromhengeres motor

Skodába születtem 2009.12.12. 11:01:28

első három hengeres motor 900 cc 22kw

Vargnatt 2009.12.12. 11:01:33

Alternatív karosszériaanyag használata, pl. bőr.

batonyo 2009.12.12. 11:01:44

biztonsági ütközéslenyelő talán

2009.12.12. 11:01:49

Az első 3-hengeres motor

F1DO 2009.12.12. 11:01:53

kétütemű motort

Ro3 2009.12.12. 11:01:56

3hengeres 2 ütemű motor?

wroadd (törölt) 2009.12.12. 11:02:03

az első három hengeres motor

2009.12.12. 11:02:04

önindító és generátor egyben

toto92 2009.12.12. 11:02:10

a DKW mintegy mellesleg bevezette a legelterjedtebb ma is használt autóépítési módozatot (a keresztben elhelyezett orrmotort, mellé tett váltóval, elsőkerék-hajtással)

Scalpel 2009.12.12. 11:02:12

önindítóként is funkcionáló generátor

ferko84 2009.12.12. 11:02:18

elsőkerék hajtás

2009.12.12. 11:02:20

az első tömeggyártású elsőkerékhajtású autó

I ThomaS I 2009.12.12. 11:02:29

Az, hogy a DKW mintegy mellesleg bevezette a legelterjedtebb ma is használt autóépítési módozatot (a keresztben elhelyezett orrmotort, mellé tett váltóval, elsőkerék-hajtással)

kuch89 2009.12.12. 11:02:36

világrekordot állított fel a fogyasztásban

snowplow 2009.12.12. 11:02:44

generátor, motorr keresztben?

práty 2009.12.12. 11:02:50

assembly-belt bármi is legyen az

skodars 2009.12.12. 11:02:53

fokozatmentes váltó

BrickPoker 2009.12.12. 11:03:04

1919-ben egy Hugo Ruppétől átvett lekicsinyített, kétütemű motorkonstrukciót kezdett árulni.Ezt a motort felnagyították és jelentős szerepet értek el a motor gyártásban

odanézz 2009.12.12. 11:03:10

világ első olyan 4 ajtósa, ami 3 liternél kevesebb üzemanyagot fogyasztott 100km-en

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2009.12.12. 11:03:11

a világon az első hathengeres v8-as motor a világon

Nicky Santor0 2009.12.12. 11:03:11

1980-ban megjelent Quattro az első olyan sorozatgyártású személyautó volt, amely állandó összkerékhajtással rendelkezett. A 100-as típus 1982-ben bemutatott harmadik nemzedéke a világ legáramvonalasabb limuzinja volt. Négy évvel később a teljesen galvanizált karosszéria jelentette az újdonságot. Szintén az Audi nevéhez fűződik az első közvetlen befecskendezésű dízelmotoros személyautó, amely 1989-ben jelent meg. 1992-ben egy 80 TDI modell fogyasztási világrekordot állított fel, kilenc évvel később pedig bemutatkozott az A2 1.2 TDI, a világ első olyan négyajtósa, amely kevesebb mint 3 liter üzemanyagot fogyaszt 100 kilométeren.

Vargnatt 2009.12.12. 11:03:18

@Vargnatt: Konkrétan az IFA/DKW F8 műbőr kasztnijára gondolok.

skodriga 2009.12.12. 11:03:24

elsőkerék-hajtás 1931

Autofan 2009.12.12. 11:03:44

v4 two stroke engine + 2 hengerrel, elsőkerék hajtás

snowplow 2009.12.12. 11:03:50

Bocs, motor...
A lendület heve...

Simon88 2009.12.12. 11:03:52

elöl és hátul független kerékfelfüggesztés

waterphone 2009.12.12. 11:04:01

D.upla K.abinos W.C.
Ez egyértelmű. Miért VAN? Kell!!

mtgtoki 2009.12.12. 11:04:06

első nyolchengeres motor?

Vargnatt 2009.12.12. 11:04:22

Kétütemű volt már az első Benz is, ne hülyéskedjetek.

pickapu 2009.12.12. 11:04:24

Motor elöl keresztben?

b-gabee 2009.12.12. 11:04:24

dynastarteres indítás,a dinamóval egybeépített önindító

feketenap · http://www.zoldszempont.hu 2009.12.12. 11:04:45

hathengeres blokk, amelyben az első kettő a másik négyet tölti

Fideszman 2009.12.12. 11:04:54

A porse hungária nem szégyenli magát amiért ilyen nagy értékű ajándékot ajánlott fel?

n.lali 2009.12.12. 11:05:00

keresztirányban szerelt motor

Ro3 2009.12.12. 11:05:02

Sonderklasse 3=6, az 1. 3hengeres 2ütemű motor.

Adamot 2009.12.12. 11:05:06

Bal oldali kormány

Ubul1 2009.12.12. 11:05:21

kétütemű benzinmotor
sor2-eselrendezésben ÉS az fronthajtás ezzel kombinálva

franjo 2009.12.12. 11:05:26

elsőkerék hajtás

pickapu 2009.12.12. 11:05:33

@pickapu: bár ezt a Minire mondják...

enté 2009.12.12. 11:05:35

@enté: keresztben beépített motor + elsőkerékhajtás

kuch89 2009.12.12. 11:06:02

nyomtáv-stabilizáló kormánylegördülési sugara kiemelkedett + OHC motor

2009.12.12. 11:06:04

V4-es kétütemű motorok?

szityyyu2 2009.12.12. 11:06:09

Bocs, ne haragudjatok. I
Hogy kell válaszolni? Itt???

Csókkirály 2009.12.12. 11:06:11

gőz-gépkocsi (Dampfkraftwagen)

Bazsi(HUN) 2009.12.12. 11:06:38

A Schürle találmány az "inverted scavenging", a levehteő alumínium hengerfejek pedig a jobb hűtést teszik lehetővé.

M@tek@ · http://www.dusza.sk 2009.12.12. 11:06:47

@M@tek@: Pontisítok
3=6, 2 ütemű 3 hengeres motor.

peluka 2009.12.12. 11:06:56

Az elsőkerék hajtás

Vargnatt 2009.12.12. 11:07:24

Az elsőkerékhajtás és az önhordó kasztni is lehetne, bár az első nagyon valószínű, hogy még mindig a Citroen Traction Avanthoz köthető, és lehet, hogy a második is Citroen.

franjo 2009.12.12. 11:07:37

elsőkerék hajtás

2009.12.12. 11:08:20

POHU = 1 millert csinálnak meg garis váltót, futhatná többre is :)

Gexxx 2009.12.12. 11:08:56

elfordítható kormánykerék

Bazsi(HUN) 2009.12.12. 11:09:37

Akkor úgymondom bolygódugattyús.:)

NoHAB 2009.12.12. 11:10:04

900 cc 3-cylinder two-stroke engines

Gexxx 2009.12.12. 11:10:07

vagy a V6-os sornégyes blokk még esetleg

GPS fun 2009.12.12. 11:11:25

Kulccsal indítható autó :D

Fideszman 2009.12.12. 11:11:42

először használtak 4 kereket egy autón

Lidroc 2009.12.12. 11:12:25

Elsőkerék hajtás.

hge1.3 2009.12.12. 11:14:58

ők használták előszőr a dr. Schnürle-féle huroköblítéses rendszert

Lidroc 2009.12.12. 11:16:21

A DKW vezette be a legelterjedtebb ma is használt autóépítési módozatot a keresztben elhelyezett orrmotort, mellé tett váltóval, elsőkerék-hajtással

Bandita6 · http://worldtour.blog.hu 2009.12.12. 11:17:13

kétütemű motoros elsőkerék-hajtás

roymakaay 2009.12.12. 11:23:06

4 karika az autó elején

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.12.12. 11:29:47

ők hívták az autót előszőr autónak
addig automobilnAK hívták-

gnme 2009.12.12. 11:38:46

swing axles at the front and rear

AutoUnion · http://retroaudi.blogspot.de/ 2009.12.12. 11:48:53

DKW volt az elsö Benzin/olaj automata keveréssel

Skodába születtem 2009.12.12. 11:53:38

Ők párositották először az elsőkerék hajtást lengőtengelyes felfüggesztéssel. Elslengötengelyes felfüggesztés

Skodába születtem 2009.12.12. 11:55:02

Elöl és hátul is lengőtenygelyes felfüggesztést alkalmaztak.

Bazsi(HUN) 2009.12.12. 11:55:40

Skodába születtem: akkor most melyik?:)

acsebacsi 2009.12.12. 11:55:45

a keresztben elhelyezett orrmotor, mellé tett váltóval, elsőkerék-hajtással

csilla1111 2009.12.12. 11:58:01

Soros hathengeres motor

AutoUnion · http://retroaudi.blogspot.de/ 2009.12.12. 11:58:10

Esetleg a DKW Munga volt az elsö állandó összkerék hajtásu személygépjármü

gnme 2009.12.12. 11:58:52

exhaust-steam oil separator

..vagy maszek pálinkafőző garázs méretben?

sferike 2009.12.12. 12:02:50

NDK Első három hengeres kétütemű gyögyszeme,WB- Elődje or motorral és első kerék hajtással, és talán még faroslemez karoszéria burkolattal. volt szerencsém egyszer kuplogozni ezt a gép csodát! Nagy élmény volt!

Vargnatt 2009.12.12. 12:07:33

Gyanúsan sokáig nincs megfejtés, valamit kihagytunk volna?

gnme 2009.12.12. 12:09:41

..nézzük meg ezta "istenadta ember"-t, akinek mindig sír a szája, hogy a cikkeit senki sem olvassa..

egyszerű, rákeres szó "dkw" a totálkáron

elolvas

kopí pészt

"Az, hogy a DKW mintegy mellesleg bevezette a legelterjedtebb ma is használt autóépítési módozatot (a keresztben elhelyezett orrmotort, mellé tett váltóval, elsőkerék-hajtással) az autóiparba, szinte mellékes."

na ide a pálinkát...

2009.12.12. 12:12:20

Azt hiszem megvan: a dkw csinálta az első robogót, amit pedig a piaggio-nak tulajdonítanak.
Des Knaben Wunsch

ommm 2009.12.12. 12:15:46

@toto92: Ez a pontosan megfogalmazott válasz, te nyertél.

gnme 2009.12.12. 12:16:51

..velem mi lesz? :)

Spet 2009.12.12. 12:19:04

Háromhengeres, kétütemű motor és az AUDI-nak tulajdonították

Csikós Zsolt 2009.12.12. 12:27:08

@ommm:

És annyit hozzátennék, hogy mindenki a Minit hiszi ennek az úttörőjének.

pickapu 2009.12.12. 12:28:48

@Csikós Zsolt: Így van, föntebb én s utaltam erre :)

gnme 2009.12.12. 12:32:59

..hottyiják 2007-es meg .. valami.. Tamás Bátyja Pincéje (fúbazze, remélem nem négrusok taposgálták lábbal..)

:)

Ubul1 2009.12.12. 12:53:36

@Csikós Zsolt:
Mert a Mininek sikerült tökélyre fejlesztenie, és optimális kiméretezésben tömeggyártania. mindemellett még tönkre se mentek a modell piacradobása után, sőt!
Úgyhogy tökéletesen oszom a véleményét aki a Morrist tartja ennek a kifejlesztőjének.
a DKW meg maradjon meg a koszos 2 üteme mellett, németek amúgy is csonthülyék a normális autók gyártásához scheisse arlöhhers. punkt um.

toto92 2009.12.12. 22:15:32

@ommm: Wow, kafa :D Átvétel hol/mikor?
süti beállítások módosítása