Csak kép és hang

  2009. december 01. - ommm Címkék: rali rallye rac

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Tóth Zolitól kaptuk a videót, mondanom sem kell, hogy pár percre teljes lett a csend a szerkesztőségben, csak innen-onnan hangzott fel egy halk bammeg. Csikós látott már ezt-azt életében, de még ő is fátyolos szemmel nézte az alábbi videót. Nem is lehet máshogy, még akkor sem, ha a régi ralit kedvelők halmaza meglehetősen szűk. Mivel ők bele sem kattintottak ebbe a posztba, így magunk között maradtunk.

Szóval nézzék. Nézzék meg az 1977-es Lombard RAC Rallye képeit. Hallgassanak szétforgatott Mk2-es Escortokat, Toyota Celicát és persze a vérmesen üvöltő Lancia Stratost. Figyeljék meg a második perctől induló részt, ahol a szűk hídon zúgnak át keresztben, a mai szemmel üvegkalitkának tűnő, de borzalmasan gyors gépekkel. A sperrdifi királyai, csupa legendás név a rali számomra legszebb korszakából: Björn Waldegaard, Hannu Mikkola és a hetedik helyen Per Eklund. Utóbbit látva teljesen szürreális volt belegondolni, hogy 32 évvel ezen képsorok születés után még mindig roppanásig tiporja a lemezt egy még durvább ralikrossz-autóban. Petrolhead a javából. Most pedig a film.

Nézzék és lássák, hogy ilyen féktávok valójában nincsenek, ilyen tempóval sárban lehetetlen autózni, és ez az egész film egy nagy varázslat, régi idők nagy mágusai játszanak velünk. Vegytiszta recska.

Reklámozni sosem szoktunk, de amjay videói megérdemlik, ez kétségtelen.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr621563803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.12.01. 19:53:49

Állat!!! A negyedik perc környékén tűnt fel, hogy itt az operatőröknek is jár egy komoly kalapemelés... Mk1-es és Mk2-es Escortom van kicsiben :)

Csé 2009.12.01. 19:55:16

Irdatlan videó, gyermeki nevetést és könnyeket csalt elő belőlem :D Orgia, nincs rá jobb szó. És valóban, időgépet, visszamenni és venni ilyen kocsit, és a mostani időben járni-kelni vele. Tuti az első sarkon elmeszelne a yard hogy túl hangos a kipufogó :P

lrrtm1 2009.12.01. 19:55:45

bazz...ez jobb mint vad kata fénykorában...

I'm Stupid 2009.12.01. 19:57:17

Nagyon baró!Tudtam,hogy jó korba dobtak ki...

GiXXXer 2009.12.01. 20:08:04

Elgondolkodtató, hogy kis hazánkban ekkor a duplakereklámpás ezeröcsi volt a büntető... :D

Nekem nem újdonság az efféle videó, találni szép számmal a neten, még régebieket is. Én pár évvel későbbről szoktam szemezgetni, Group B, ha mond ez valamit... :D Számomra a turbótlan raliautó csak szánalmasan ordít, én a turbóhangok miatt járok rallyra/rallycrossra leginkább. Ezért is sajnálom a WRC-ket, még vasárnap láthatom őket utoljára akcióban Mikulás-rallyn...

belsoseg.blog.hu/2008/01/14/all_about_rallying - Személyes kedvenc

adyz (törölt) 2009.12.01. 20:10:09

@GiXXXer: A Group B volt az istenkirálycsászár.

Kár, hogy betiltották

Evil1979 2009.12.01. 20:15:29

@adyz: Betiltották mert hullottak körülöttük az emberek ha nem sikerült egy kanyar, ahelyett, hogy rendet tettek volna a nézők közt és jó helyre terelték volna őket! Gyalázat! Vissza akarom kapni a rally-mat!!!

Tschangow 2009.12.01. 20:19:57

Gyönyörű a videó, élmény a hang.

Celicaaaaa :)
240BHP@9000

Magyar[HUN] 2009.12.01. 20:20:12

Miéééééééééééért nem akkor születtem,miééééééééért? Esküszöm,ha milliomos leszek nem BMW-t veszek, hanem régi rallyautókat. És a mai rally semmi ehhez képest....

freewill 2009.12.01. 20:21:46

Istenek vagytok,hogy kiraktátok ,nagyon jó volt nézni egy borzongás felfele és egy borzongás lefele:-))

adyz (törölt) 2009.12.01. 20:22:22

@Evil1979: Pontosan.

Csak nézek, hogy milyen bátrak és (idézőjelben) hülyék voltak az emberek.

azért egy minimum 100km\h-val haladó autó elé így kiállni...

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2009.12.01. 20:43:10

Bazme...
S akkor még hol volt a kormányszervó, ABS? Szerintem sehol...

Mal 2009.12.01. 20:48:31

Tud valaki mondani egy autósportot, ami nem egyre vérszegényebb, unalmasabb, túlszabályzottabb az évek múlásával...?
Álljon mellém, aki megszervezne egy versenysorozatot ilyen autókkal!
:)

Süni25 · http://www.eakft.hu 2009.12.01. 20:56:43

M E G S E M M I S Ü L T E M ! ! !

WSzabi 2009.12.01. 20:58:30

Csak a Celica..
Mi hajta? V8? V6? Sor6? Milyet lép, és milyet szól..
Ez a video egy audio-vizuális orgia!!

HONDAPOWER 2009.12.01. 21:00:25

a Toyotának olyan hangja van mint a Honda VTEC-ének hasonló az Integrához:)

adyz (törölt) 2009.12.01. 21:03:07

@Mal: F-1

Én veled vagyok! :-)

/o/peration 2009.12.01. 21:04:17

Én megtudom érteni az ilyen dolgokra való recskázást, én pl.: régi 50',60'as évek beli Fender csöves erősítőket építgetek otthon, az újabbak nem jönnek be azokhoz képest.

feketenap · http://www.zoldszempont.hu 2009.12.01. 21:07:08

az anyjuk ...csáját!!!
heh, nemgyenge

becsületesnepper · www.becsuletesnepper.hu 2009.12.01. 21:12:36

Oh ja, oh ja, ich komme, ich komme!
Köszi ommm!

nikó 78 2009.12.01. 21:15:55

Félelmetes ahogy az mk 2-esek emelgetik az elejüket gázadásra.Kiváncsi lennék arra,hogy egy mai futóművel mai gumikon ezek az autók mire lehetnek képesek.Bár az is nagy igazság,hogy ezekhez azért sofőr is kell,PL Colin mester elég jól nyomta ilyenben is.Szomorú a hátsókerék hajtás kihalása,pedig milyen jól lehet velük bohóckodni,ha van alatta sperr.

Quattroman 2009.12.01. 21:20:21

2'20"nál a Stratost gyönyőrűen lefűzik abban a jobb-bal-jobb kombinációban

Csé 2009.12.01. 21:26:04

Én a régi turbós F1 autókat is akarom, azok a hangok se vltak semmik amik egy Renaultból vagy Ferrariból kijöttek. Azok a szép 70-80as évek :(

Dennis01 2009.12.01. 21:29:39

@dennisthemenace: Ha visszamehetnenk az idoben, vehetnenk egy zsiruj Minit... :D

skorpantó 2009.12.01. 21:31:07

Azért nem lehet véletlen,hogy a tavalyi vagy tavalyelőtti Monte Carlo-n több,mint kétszer annyi induló volt a Historic-EB-n,mint a rendes VB-n!

switch 2009.12.01. 21:35:45

Hű, remek videó, gyönyörű, érces, agresszív szívóhangokkal...Hát igen, a turbós hutyutyu sem rossz, sőt, de az isten a kihegyezett szívómotorok hangja. Örülök, hogy ennyi embernek tetszik a 1st gen Celica :-) Érdekes, nekem szemre az Escortok gyorsabbnak tűntek, mint a legendás Stratos. Ken Blocnak van egy ilyen Escortos videója, érdemes rákeresni, az sem rossz :-)

Dennis01 2009.12.01. 21:38:41

Szep a Mk2 Escort, de nekem szemely szerint a Mk1 jobban bejott kulsore.
A Top Gear-ben volt nem reg nagyon jo resz tele Lanciakkal.

dennisthemenace: Miert, lehet hogy ujan ennyi gondja nem volt a Miniknek :D

takacs 2009.12.01. 21:40:35

2010-ben Mecsek Rally keretein belűl HISTORIC EB-t rendeznek Pécsett. Minden fanatikusnak kötelező lesz! 50-60 ilyen autó, de vannak gruppe B-s gépek is...

Mikor Sodrócki 2009.12.01. 21:41:06

www.youtube.com/watch?v=PwvIRuCLbyg

Gondolom ezt is sokan láttátok már . Ari Vatanen , nagy kedvencem . Hogy miért ? Nézzétek csak , 1:38-nál mi történik .

dennisthemenace 2009.12.01. 21:41:45

@nikó 78: Minden evben megrendezik az angliai Santa Pod versenypalyan a 'Classic Ford Show-t.Kivul van egy murvas palya epitve,egy londoni raliklub van kinn harm MK 2-es Escorttal,tiz fontert be lehet ulni mellejuk harom korre...

Mikor Sodrócki 2009.12.01. 21:42:28

@takacs: Grup B-s kocsik ? A fél tüdőmet meg a fél vesémet odaadnám , ha láthatnék egyszer S1-es Audit , tempóban .

takacs 2009.12.01. 21:46:43

vagy inkább ez,ahol az öreg az audival az ifjabb meg az asconával

www.youtube.com/watch?v=Sr1eADdqkJw&feature=related

4TYRES 2009.12.01. 21:53:48

@dennisthemenace:
Nem kell időgép, a Boeing 747-800 tökéletesen megfelel erre a célra. Mindössze 3 órás út Budapest - Dublin. Írországban a Historic Rallyn élőben láthatsz Escor Mk-II-t tömegével:
www.youtube.com/watch?v=TiWZcdtRC2o

-= If =- 2009.12.01. 21:54:13

Köszönöm nektek.Szép lett az estém.

AD 2009.12.01. 21:55:19

Ezekben a kocsikban nem vitték túlzásba a csövezést. Szemmel láthatóan nem zavarja ez a pilótákat:-)

AD 2009.12.01. 21:57:56

Ha valaki már említette volna akkor bocsi, de a kedvelőknek egy kis Vatanen -féle csemege
www.youtube.com/watch?v=Gula1SZ9HYs

dirige 2009.12.01. 21:59:49

Aki akar valami szösszenetnyi jót, az gépelje be: Ford Escort Mk1 BDA vagy slalom. Ha kijön egy piros Escort, hangot fel, oszt hagymennyen!:-)

ommm 2009.12.01. 22:08:40

@takacs: Jajjajjajj...az öreg Béres Józsi nagyon nagy spíler, és egy méltánytalanul mellőzött ikonja a szlovák ralisportnak.

Ő mondta azt egyszer egy balga kis riporternek, mikor kérdezte tőle, hogy hogyan tudja olyan gyorsan tekerni a kormányt:
- Kormány? Hát abba csak kapaszkodni szoktam, az autó gázpedállal meg kézifékkel fordul.

Csekit:
belsoseg.blog.hu/2008/05/30/flaszterfutam

Rocko- 2009.12.01. 22:12:45

@Mikor Sodrócki: van, leeht látni. csak jókor kell jó helyen lenni. :)

dirige 2009.12.01. 22:14:57

@Mal: Ősz mester: úgy híjják, hogy Classic. Keresd és találsz Mo-on is!!

takacs 2009.12.01. 22:20:39

@ommm: persze hogy olvastam,hisz "autofil" vagyok :-)

dennisthemenace 2009.12.01. 22:26:05

@4TYRES: )))))) Nekem csak egy ora; B'ham-Dublin..De van itt is ezrevel,csak idom lenne mindenhova elmenni..))

Tomchy 2009.12.01. 22:27:13

Félelmetes....

Ahogy ezek milyen profi gázfröccsökkel tartják fordulaton a motorokat.

Egyébként én is egyívású vagyok ezzel a versennyel ;O) 77 jó év volt.

Ottopappa 2009.12.01. 22:31:27

Eeeez nagyon karaj videó! Igazi életszagú gépek! A Toyota mindent vitt! De a többi se volt kutya!

simon says: 2009.12.01. 22:33:30

azért a mai rally sokkal gyorsabb és a pilóták sokkal felkészültebbek és "jobbak", de ezek a hangok... már nem fognak visszajönni. az 50' 60' 70' 80'-as évek voltak az emberiség eddigi csúcspontja, előtte fejlődás, utána hanyatlás, aki élt akkor megérti, aki nem, sajnálhatja. én szerencsére legalább a vége felé már eszméletemen voltam, de nagyon sajnálom, hogy nem nyugatra születtem.

Mal 2009.12.01. 22:40:14

@dirige: De ott nem veretik ennyire... :S

@adyz: Pont az F-1 ?!?! Az lett csak igazán lebutítva... Itt nem előzhetsz, meg ott nem, leszorítás, pofátlankodás tilos... :S Hol vannak már a jó kis Senna-Piquet-Mansell-Prost küzdelmek...? Nyaurr... :(

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.12.01. 22:48:55

@Tschangow: Nézzenekmán, kik vetődnek erre! És a te Celicáddal mi van?

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2009.12.01. 23:12:09

én azon gondolkodtam, hogy ha nem foglalkoztak volna annyit azzal, hogy a kocsit kilinccsel előre fordítsák, jóval gyorsabbak tudtak volna lenni (:

de ez így kétségkvül sokkal látványosabb ...

Bál 2009.12.01. 23:18:53

Azért az utolsó szakaszban a nézők is legalább akkora állatok, mint a gépesek:D
Őrület!!

...Milyen szigorú a Toyota elölről:)

Bál 2009.12.01. 23:23:28

@Mikor Sodrócki:

Azta kurva mi van ott 1:40-nél:D

Maybe_ · http://maybe130.blogspot.com/ 2009.12.01. 23:29:19

Csak most jutottam el idáig.
Végignéztem.
Köszönöm.
És egyre jobban fáj, hogy jövő héten le kell raknom az autómat egy időre... Nagyon hiányozni fog karbisor üvöltése :(
Mert akárki akármit mond, injektor ÍGY nem szól... Azok a rohadék nyers aljas vadállat hangok, vahhh.

a márk 2009.12.02. 00:01:26

a legkomolyabban a végén a szponzor sapka jellemzi a kort. hihetetlen de igaz.

Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2009.12.02. 00:18:07

...és nekem áll 2 ilyen escort a kertemben... most ki is megyek megsimogatni őket :)

ocsisajt78 2009.12.02. 00:46:03

ohhh ez najszos volt :)

oooh mk2 escort nyert... jessz :D

antib68 2009.12.02. 07:00:34

Nagyon jó videó!
Imádom ezt a korszakot.
Kedvenc videóm a témában:
www.youtube.com/watch?v=ail1aNZAwk4
Ezt is miért kellett megszüntetni?!

Tschangow 2009.12.02. 07:05:17

@streetsta: Már van 3db 1. gen. Pár hónap, és kész a GT.

dekás dezső 2009.12.02. 08:30:34

Ehhez nincs is mit hozzáfűzni. Ilyenkor nagyon hiányzik egy időgép. Mekka.

dekás dezső 2009.12.02. 08:34:39

Úristen, és tényleg milyen videók vannak még ott. Picit profi módon lettek bedigizve mind képileg de főleg hangügyileg. Aranybánya. Rakom is a petéket.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.12.02. 09:01:49

@Tschangow: Ojjojoj, azt megnézném. Mindnestere nem kapkodtad el. Igaz, XJS Hacsijánál így is gyorsabban lesz kész...

Wizardus86 2009.12.02. 10:10:33

ha jobban meggondolom egy ismerősömnek van egy félbehagyott MK2-ese... az idióta csilivili veteránnak akaraj felújítani. meg kéne tőle venni :D

Wizardus86 2009.12.02. 10:30:36

@GYUSZI BACSI: ha nem kilinccsel előre fordul akkor nem fordul be :D

Ruga 2009.12.02. 11:36:39

A NYÁLCSORGATÓK FIGYELJENEK!!!
Az élmény részlegesen átélhető! Mégpedig a Rally Trophy nevű rally szimulátor pc-s játékkal! Csak egy közepes pc és egy force-os kormány kell hozzá és tátááá!! Én sem vagyok mai gyerek, kipróbáltam elég sok rally szimulátort de a legkomolyabb élményt ezek a régi autók nyújtották. Mini, escort, stratos, opel, stb. szinte az összes legenda benne van!! Elmondhatatlan milyen ezekkel az autókkal egy finn pályán 200 körüli tempóról megtalálni íven egy visszafordítót vagy egy kanyargós szakaszt kilincsel előre végigvinni úgy, hogy a fák nyaldossák az autó seggét.. frenetikus.. egyetlen egy wrc-s szimulátor sem közelíti meg a dögunalom kézifékrángatással.. ezek az autók fordulnak, de még hogy, inkább ez a baj :) Fék, gáz, váltó és persze a kormánnyal az állandó korrekció úgy, hogy közben illeg billeg az autó! :) Ezek az autók nem szánkó wrc-k sínre rakva! Még az elvetemült wrc fanoknak is ajánlom mert kemény lecke vezetésből! ;)
Egy stratos-t megtartani amikor a pille súlyával és borzalom motorjával fel akar szállni de te be szeretnéd gyömöszölni a következő kanyarba persze félkeresztben falgázzal! Meg lehet csinálni!! És micsoda élmény!! Higgyétek el sokszor egyenesen is nehéz menni velük padló gázzal, nem kanyarodni! :D
Az egyik legjobb szimulátor ami valaha megfordult a kezeim között, nagyon pontos a force a kormányon, jól adja az autók súlyát és az út minőségét, legyen az aszfalt, murva, sár. Abszolút érezhető mikor lépheted le a gázt mert fog a talaj és beleült az autó feneke vagy mikor kell csak finoman piszkálni félekresztnél, hogy ne a fára tekeredj fel. Nagy élmény.. Többször is végigjátszottam több típussal és mindegyik más "melót" igényel. Force-os kormány nélkül nincs értelme nekiállni, abban van minden amit a játék tud. A grafikára sem lehet panasz de persze nem egy Dirt2. De nem is ezért fogjátok szeretni, hanem a vezetés élményéért. És persze az imádott hangok! :D
Remélem nem volt hosszú az ömlengésem de ezt meg kellett osztanom veletek! Jó szórakozást! ;)

Ruga 2009.12.02. 11:46:08

Még valami, a yotube-os videók ultra szarok, egy totál kezdő csinálhatta, köze nincs ahhoz amit ezekkel az autókkal lehet "repülni" a pályákon egy komolyabb pilótának. Ráadásul a motorháztető nézet kötelező!

vivax 2009.12.02. 13:01:31

@Ruga: imádtam, alap. asszem picit el kellett szöszmötölni a kormánybeállítással, de ha jól be van lőve nagyon nagy pálya. Lancia Fulvia, meg a kis Saab kezdetnek megteszi, aztán jöhetnek az ordenáré hátsókerekes szörnyek: már a Kadett is durva, az Escort rettenet, a Stratos meg maga a pokol. Az embernek nagyjából lehet valami halvány sejtése, milyen is lehetett ezeket a gépeket vezetni valójában. Hogy egy- egy féktáv, vagy kigyorshoz szinte már művészi szinten kellett kezelni a gépet, nem is beszélve arról, hogy itt alapvetően nincs kanyarvétel csak kormánnyal, meg fékezés gáz nélkül, na meg a visszaváltások ugye..., mert azonnal árok, vagy tető;)

szemeteske 2009.12.02. 13:41:14

Féktávon vót cibálás rendesen... Ez (volt) a motorsport, nem a robotizált váltó.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2009.12.02. 13:51:21

Vajon mennyivel lassabbak -ha egyáltalán- ezek az autók, mint a mai raliszekerek?

Iszonyatos hangok, beleborzong az ember...

Pityke őrmester 2009.12.02. 14:04:52

Ha valakinek belefér a büdzsébe, javasolnám megtekinésre a goodwoodi Festival of Speed-et, ahol mindig erőteljes csapatás van a forest rally stage-en is. Stratosok, kutyacsont-escortok, 205ösök minden mennyiségben. Menés után meg lehet cimbizni a pilótákkal, tapizni a kocsikat, hallgatni a duplawebereket, stb. Idén ott volt többek között Loeb is, körbekergette a citroent párszor a pályán, tavaly meg Colin McRae összes autója volt kiállitva amivel valaha versenyzett.

részletek itt: www.goodwood.co.uk/site/content/festivalofspeed/The-Action_Forest-Rally.aspx

képek meg itt:
www.ordog.co.uk/fosok

meg itt:
www.flickr.com/search/?q=festival%20of%20speed&w=all#page=0

písz

veteranviking 2009.12.02. 15:04:09

Istencsászár ahogy befűzögetik a kanyarokba!
...és a hang, tiszta libabőr lettem!

Süni25 · http://www.eakft.hu 2009.12.02. 15:06:00

@Leslie_: Oszt honnan van az neked teeeeeee ??? ;)

Gergow · http://gergow.wordpress.com/ 2009.12.02. 15:19:24

Banyek csak nézem mondom magamnak a monitor előtt: Fék Fék Fééék Sok lesz! erre elfordul banyek nem normálisak.

LAPoska 2009.12.02. 16:08:56

hat bratu... ennek van íze, meg buze... mehet a jo punciba a mostani rally... a f1-rol nem is beszelve... az mehet egyenesen a pics@ba... csak tennek oda is vissza a kuplungot meg a botot... oszt nem hiszem, hogy a futam vegen ott ugralnanak az auto orran... ;-)

Pedrosz71 2009.12.02. 19:12:05

A mai autóversenyzés se kutya, de ezekkel a gépekkel ilyen utakon ilyen tempót menni az igazi mágia. A hangjuktól pedig folyamatosan libabőrös vagyok.

hma 2009.12.02. 20:01:14

ember... a stratosnál meg annak hangjánál nem létezik szebb a világon... bolondított dino vényóc... whoa!

pet77 2009.12.02. 20:04:16

Ohhh!
akinek tetszett, annak ajánlanám:
www.youtube.com/watch?v=u9FpUeoiJXg&feature=related

...persze itt már indul az ascona "B" is, és hasonló B osztályos szörnyek, mint Pl: A DELTA S4

pet77 2009.12.02. 20:05:34

A DELTA S4 a legutolsdó induló..., és véletlen tönkrever mindenkit!!!

pet77 2009.12.02. 20:06:37

@hma:
A stratos tudtommal V6- os volt , nem?

pet77 2009.12.02. 20:09:32

@hma: hang tekintetében pedig egy szintén ütős hang:
www.youtube.com/watch?v=sY--2UTzom4
Belső kamerából és mikrofonból!
Különös tekintettel a direkthajtású volumex kompresszor hangjára...

pet77 2009.12.02. 20:13:45

Hiányzik a fiat 131 mirafiori abarth!!!!

Magyar[HUN] 2009.12.02. 20:24:27

@Ruga: Letöltöttem a játékot. Jelentem az első futamon 2 perces hátránnyal végeztem(billentyűzettel).Ezentúl csakis ezzel játszok,a többi sz@rt azonnal letörlöm:D

Dennis01 2009.12.02. 21:20:22

@pet77: Almaim gepe, jo lett volna egyet eloben latni menni...

Ly  2009.12.03. 02:43:01

EZT A KETTŐT NÉZZÉTEK MEG!!!

Minden idők egyik legdurvább raliautója (max. hangerővel!:-)):

www.youtube.com/watch?v=A-fjjjyOKFQ&feature=PlayList&p=BF36997B1B84187B&playnext=1&playnext_from=PL&index=1

MÁS!
Nürburgring, de állat belső kamerás felvétel (max hangerő sok is már ide: gyorsításnál sír és visít, visszaváltásnál meg áhhh :-)).

videa.hu/videok/jarmuvek/bmw-m3-gtr-a-nordschleifen-auto-gyors-nordschleife-InyuM3QyS5fmnbot

(Felvezetés, bemelegítés után 2:30-tól kezdődik a hivatalosnál is nagyobb kör. Ennek az autónak még a piros-tuning-Porsche is csak asszisztál... :-))

dennisthemenace 2009.12.03. 08:18:56

@pet77: Vagy Zanini Seat 124 Especialja, a ketezres Dohc motorral...

sziko 2009.12.03. 08:55:06

Ősrallyfanok ajánlom figyelmetekbe atiwrc videóit a video.racing.hu-ról

schimi 2009.12.03. 11:59:51

A Stratos v6-os, a videó pedig szuper! A szívóhangok kedvelőinek javaslom a régi (90-es évek) DTM, valamint a külföldi hegyiversenyek videóit.

pobeda 2009.12.03. 19:03:14

A Stratosban Ferrari motor volt.

Seca81 2009.12.03. 22:37:43

@Tschangow: 1-2 kép esetleg??? Szívesen megtekinteném :)
Én egy 2nd generációssal szemezgetek...