Ilyen állat nincs. De mindennél jobban kéne

Mercedes-Benz W126 kombi

  2009. június 19. - Csikós Zsolt Címkék: autonánia mercedes benz

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Öt gang az állólámpában!
2015-07-19 07:25:12

Annyira régóta van hosszú ötödik (hatodik, hetedik és nyolcadik) az autóinkban, hogy már csak a veteránosok

Totalcar a Múzeumok Éjszakáján!
2015-06-18 08:03:55

Ez most más lesz. Most mi állítunk ki autókat, s várjuk, hogy jöjjenek a nézők, lehetőleg jó sokan. Volt

Szép autót keresünk!
2015-06-08 17:52:23

A folyóvizek élővilága után a Totalcar most a kultúra irányába evez: kivesszük a részünket a Múzeumok

Bent a kövület-Pio!
2015-06-02 16:00:17

Ráment egy csomó idő a hétvégéből, de az a pár Pioneer hangfal (cirka 1979), amit idestova másfél éve


A Bende egy állat. Így utólag is elnézést kérek, mind az olvasóktól, mind a Tibbytől, nem kéne az embernek a főnökét - aki amúgy tisztes családapa és kiváló cégvezető - leállatoznia, de akkor is.

A Winkler energiavámpírnak nevezte egy időben, mert Tibby szeret az ember mögött megállni, és hangtalanul bámulni, épp kicsit a nyakába lehelve, hogyan dolgozik, de engem ez nem zavar túlságosan. Az energiavámpírságát egészen más irányból érzem.

Bendére ugyanis hetitől kéthavonkéntiig terjedő ciklikus rendszerességgel rájön az autóvehetnék. Ilyenkor – mihelyt érdeklődést lát megcsillanni az ember szemében - azonnal szövögetni kezdi. Százötvenezer forintos tanyamelléki Ritmo kabriótól a németből behozandó Rolls-Royce Silver Shadowig tart nála a merengés, intenzíven, sokszor, mint szex a katonaság után. Mondjuk most egy ideje épp nyakig ül a Foresterje hiteleiben, ezért kevesebbet álmodozik, többet dolgozik. Nem is baj, hozza csak szépen a pénzt a cégnek.

De ennyi önmegtartóztatás, úgy látszik, megártott a szervezetének. A napokban, mint bazaltréteg alól feltörő láva, úgy robbant ki belőle az autóvehetnék. Bő hete bugyogva feltörő, forró autórom-gejzírjeivel folyamatosan telibe fröcsköl mindenkit, hol negyedmilliós Citroen XM kombin töri a fejét, máskor oldalágon beevez megint egy full alap-Citroen BX Leader (pedig még nincs egy éve, hogy eladta az ugyanilyenjét, de már hiányzik neki), szerencsére a múltkor már 190-es Mercedes forrázási nyomokat viseltünk bőrfelületeinken, amiket szabadon hagyott a ruha.

Ám tegnap átküldött valamit, amitől tizennégy éves korom óta először spontán magömlésem lett – nagyjából addigra át is ázott a gatyám, mire felfogtam, mit is látok.

Páran, azt hiszem, tudják, hogy szeretem a Mercedeseket, de közülük is elsősorban a krómlökhárítós, pléhdísztárcsás, kemény kormányos igazi Benzeket. Akadnak azért kivételek. A 190-es például, meg az új GLK, és persze az abszolút, ragyogó magasságban szikrázó, fenséges ékkő, minden Mercedesek Mercedese, a W126-os. Annak tudom csak maradéktalanul megbocsátani a műanyag lökőst és a Tesco-dísztárcsát. Mert felfoghatatlanul jó autó.

Erre a Bende – aki, azért ismételjük el, tényleg egy állat - talál egyet a mobile.de-n. Nem akármilyet. Tönkreteszi vele az estémet. Mert Mercikből a legjobban a kombikat szeretem. Kedvencemből, az állólámpásból nem volt, azaz a portugálok gyártottak egy kisebb szériát, de azok rohadnak – ami kombielem rajtuk, az pocsék (ez egyébként a gyári kombikra, pl. a W123-asra is igaz). Meg a Binz-mentőkből és halottaskocsikból is készítenek kombikat a rajongók. Azok is rohadnak, de még hogy. Kombi fekvőlámpásból létezett, meg 124-esből, de nagy Mercedesből eddig csak a nagy Fecskéből (asszem a belgák), és a W116-osból készítettek (az angol Crayford) kisszériás kombit. Legalábbis ezeket tudom fejből mondani.

Ja nem, a Crayford a W115-ből is csinált kombit, alig pár darabot. Nem mintha a többi fajta bogárnyi sikerszéria lett volna persze. 

Erre a Bende – már nem is mondom mi ő, úgyis tudják – küldi ezt. A kedvenc W126-osomból egy kombit. Forgott velem a világ, elhomályosult előttem a monitor, ilyen nincs is, nem lehet. Schőn. Praktisch. Schnell. Raumig. Zuverlässig. Mindent tud, amit kell. Életem autója lenne. A legjobb Mercedes a legjobb kivitelben. Öt sirályszárnyast adnék érte, meg még egy rozsdás A-osztályt is hozzácsapnék, ha le is köp utóbbiért mindenki.

Miből is lett ez? Túrok a neten, kiderül, hogy a Binz készített ugyan 126-osból kombit, ugyanarról az egy, világos-metálkék példányról van fönn jó néhány kép, de az nem tetszik, és nem ez. A 126-os gömbölyűségéhez nem passzol a régebbi, 116-osra való csíkos lámpa, a szögletes stílus. Játékautó.

De ez, ami a mobile.de-n van, hát beszarás. Mindene klappol, mintha gyári lenne. Még a belső kárpitok is. Egyszerűen nem tudom kinyomozni, mi lehet, ki gyártotta. Egy dolog zavar csak rajta – a felirattalanítás, amitől túlságosan kopár a fara. Kéne rá a típusjelzés, de mi lenne?

560 STEL? Hiszen az S-osztály jele mindig legelöl jött, gondoljanak csak a 300 SDL-re. Vagy 560 TSEL? Kombival ugyanígy lehet példálózni, hiszen soha nem készült hivatalos S-kombi, ennél fogva felirat sem, viszont a kombiknál mindig elöl volt a T, azaz a Touring betűje: 300 TD például. Ha pedig turbódízel motor volt a kocsiban, akkor 300 TD TURBODIESEL volt a felirat. Nekem az utóbbi, TSEL-verzió jobban bejön – elöl van a különlegesség, utána jön a nepperek és kokódílerek mélyzsigereibe beégetődött betűszó, a „SEL”, azaz ahogy közülük a kevésbé írás- (és olvasás-)tudóak szokták írni, a „Shell”. És nálunk mindenki cselnek, sőt, testcselnek gondolná, lol.

Nézegettem a képeket: a csomagtérajtó, a hátsó oldalablakok, az ereszdíszléc, a tanksapka-fedél a W123-asé (az ajtóban ott a kis törés a szélvédő alatt), de a hátsó lámpák és a kicsi csillag a W124 T-ről származik. A lökhárítót meg a szedánéból tákolta valami ügyes kezű plaszik-Leonardo.

Csúcs. Az ára is. A kocsi 19 éves, az átalakítás a fene tudja, mikori, 99 ezer kilométert írnak róla, mindez 38 500 euró. És Hamburgból kell elhozni. Hát, keményet kéne alkudni rá.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr591195452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dagiszabi 2009.06.19. 23:02:07

Jövő héten járok Hamburgban, elhozhatom ha gonolod.
Nehogymá' ez legyen a kifogás...
Egye fene tankolok is bele.

Dagiszabi 2009.06.19. 23:03:47

@Dezső bácsi:
A Binz az egy cégnek a neve, akik karosszéria átalakítással foglalkoztak már 20 éve is. Az ő nevükhöz fűződik sok kombi, halottas és mentő Mercedes átépítés.

Dagiszabi 2009.06.19. 23:09:55

@Calyx:
Hála istennek az emberek javarészének ez a felfogása.
így legalább megmaradnak a youngtimerek és az oldtimerek nekünk. Azokból úgysincs túl sok. Újat meg majd gyártanak amennyi fogy, legalább a munkahelyek is megmaradnak.
Mi meg majd ezentúl is elégedett mosollyal tekintünk az öreg szharjainkból a műanyagautósokra.
Valaki nagyon jól kitalálta ezt a világot...

Jose Fonsega 2009.06.19. 23:31:32

Ez kb. olyan mint amikor az akármien sejik csináltatott magának egy Ferrari komit. Szerintem!

Jose Fonsega 2009.06.19. 23:38:04

Egyébbként, ha itt magyarországon tűnik fel akkor azt mondjátok, hogy ki volt ez aki ezt össze "kenndácsolta". De azért mert Binz ezért rá kell "verni"!

DonVincenzo 2009.06.19. 23:51:13

@Jose Fonsega: Az nem egy egyszerű sejk volt hanem a Brunei Szultán és nem 1 hanem 7 darabot rendelt de csak hatot vett át. Ferrari 456 GT Estate

images20.fotki.com/v384/photos/5/54765/4261703/FERRARI456GTEstateWagon10-vi.jpg

DonVincenzo 2009.06.19. 23:53:37

De ha már különleges kombiMerci a téma. Nekem jobban bejön ez a CLS-T.

www.cls-forum.de/attachment.php?attachmentid=2578

Jose Fonsega 2009.06.20. 00:03:24

Csak viszonyítás képpen mondtam, hogy valaki el sz..rta magát, es lett olyan kombia, amien a világon nincs! Szerintem ez is hasonlo képpen született!
Egyébbként nekekem is a w126 az ISTEN. Főleg a SEC

mv3 2009.06.20. 00:23:14

Egy ideje már hirdetik, elképzelhető, hogy már alkuképes :o)

(legalábbis a www.mercedesyoungtimers.hu oldalra már márciusban belinkelték a hirdetés fotóit)

Csikós Zsolt 2009.06.20. 00:45:18

@Flat-6:

Igen, az övvonal picit gáz, én is gondoltam rá. De ennyi még belefér.

Csikós Zsolt 2009.06.20. 00:47:50

@series_one:
Aston Shooting Brake-ek? Hát nem a legszebb dolgok, valaha?

Csikós Zsolt 2009.06.20. 00:50:54

@Carfan:
A cikk mellett a nevemen a kékre kattintva minden mél megjön közvetlenül. Az anyázók is, hajjaj :-))))

Csikós Zsolt 2009.06.20. 00:52:18

@misitcom:

Nem okvetlenül azonos a véleményünk az olvasókéval. Szerintem roncs 123-asokból el caminót építeni igenis iszonyat kúl.

marek098 2009.06.20. 00:52:26

Elnézést a tudatlanságomért, de ha már a rövidítésnél tartunk meg kell kérdezzek valamit: a SEL- ből az "L" mit jelent? Az "S" az osztály, az "E" az "einspritz", eddig viszonylag tiszta, és az "L"-ről meg voltam győződve eddig, hogy "Limusine", vagy legalábbis magamban így gondoltam, de Csikós Úr eszmefuttatásával ez nem jön össze, mert pl.: a TSEL-ben mit keresne az "L" (itt tört meg a gondolatmenetem:)). Segítene valaki?

Csikós Zsolt 2009.06.20. 00:53:45

@Calyx:
És elromlana minden sarkon, utána meg minden javítás 400e Ft-ba kerülne :-)

Csikós Zsolt 2009.06.20. 00:57:10

@Jose Fonsega:
De ez nem Binz. A másik az. Első általános, olvasólecke.

Csikós Zsolt 2009.06.20. 00:58:18

@marek098:

L, mint Lang. A nyújtott tengelytávú (de még nem Pullman) verziókra teszik a betűt.

marek098 2009.06.20. 01:01:02

Köszönöm az évtizedes homály letörlését :) Most valahogy felderengett, hogy mi volt a vakvágány alapja, a SEC "C" betűje. Szóval köszi :)

Jose Fonsega 2009.06.20. 01:09:02

Én kérek elnézést Csikós úr! Csak azt akartam kifelezni, hogy ha ezt egy magyar karoszériás csinálja akkor sokan fújjolnak, de ha europa egyik legnagyobb limuzin építője van mögötte, akkor herevere! És a végeredmény nem biztos, hogy a nagycég felé billen!

konti10 (törölt) 2009.06.20. 01:39:06

Ezt tutira egy hullaszállítóból kendácsolták át. Kicsi volt a forgalom, valamit kellett kezdeni a géppel...

pink75 2009.06.20. 02:41:10

nemrég találtam meg a crayfordos borzalmakat, igaz, másik irányból
hiába vágtak szét egy csomó jó autót (granada turnier), nem sikerült nekik sem szép autót faragni a mercedesből
:)

Ciri 2009.06.20. 06:04:16

@Csikós Zsolt:
Megleptél Zsolt, mert Te mindig a gyári állapotra vadásztál.Ez meg ugye nem az.

Nekem nem jön be, sőt szentségtörésnek tartok egy szép autót így "összeöszvérkedni", még ha alapos munka is.Ennek tükrében az ár is röhejes (nem is kell ez majd a kutyának sem), már csak azért is, mert ennyiért már nagyon szép hasonló korú gyári limuzint (vagy nem öszvér kombit) is lehet venni.

diablos 2009.06.20. 06:14:34

Valóban csinos jármű /lenne, ha az övvonalat ügyesebben oldották volna meg, így csak egy lógó seggű batár!/ a Benz rajongóknak!
Én inkább ettől eresztek levet!
Jaguar XJ-S Shooting Brake-Lynx Eventer
kepfeltoltes.hu/view/090620/Lynx_Eventer_1983_30_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

kicsmocs 2009.06.20. 07:52:19

tudomásom szerint w126 kombiból készült gyárilag 4 darab. az egyik eladó volt 2éve ebay-en, 45000 ojrónál járt a licit, amikor láttam. nem esküszöm meg rá, de ez mintha egyike lenne a 4nek:
farm1.static.flickr.com/107/301363342_2148221d28.jpg?v=0

w140ből pedig azt hiszem volt egy darab gyári prototípus.

Csiki! Az Aston Shooting Break-el egyetértek, hetyke jószág, csak miért kellett 2,7 Nissan dízelt rakni bele? miért? MIÉÉÉÉRT???

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.06.20. 07:57:02

Azért azt ne feledjük kombi autóban jobban lehet dugni.

300SD 2009.06.20. 07:58:51

@Csikós Zsolt: Csá Csík!
Szép munka,tetszik,de...a Binzen az félbevágott 126-os lámpa,nem 116-os.
A 116-os ahogy a kasztnira fordul ferdén vav vágva.
A W126 véleményem szerint a legjobb Benz,ahol tartózkodunk üdülőfalú,25évre visszamenőleg német nyugdíjasokkal kik itt vettek házat a gyógyvíz miatt.
Tehát nem oszik,echte germánok:-)
Legalább tíznek 126-os van,újkorúktól,sokat mennek velük,de végig karbantartva.Kérdeztük miért nem cserélik le újabbra,a válasz az volt,hogy ezek éppen most vannak bejáratva,még ugyanennyit elmennek hiba nélkül!
Azért ez már valamit jelez!

series_one (törölt) 2009.06.20. 08:01:49

@marek098: van itt egy haverom, neki van több 126osa elég régóta és elég nagy folyamatossággal.
aztán van neki egy olyanja, hogy 280s.
így, egy darab "s" a végén.
karbis. ha lenne a karbisból hosszú változat, akkor az lenne a 280sl, aztán meg közben az sl valami egésezn más szokott lenni.
:)))

300SD 2009.06.20. 08:02:14

@Gyurma73: Szívemből szóltál!!!!
90-es évek eleje,szülők W123TD TURBODIESL
elkérve szombat este,ülések hátul összehajtva............
Lemértem,nagyobb volt mint az akkori ágyam!
Ha az a merci beszélni tudna,Kovi csak lesne:-)

series_one (törölt) 2009.06.20. 08:06:36

@Csikós Zsolt:
hát...
az oldala nagyon egyformán törik mindkettőnek. nem lehet, hogy ez valami egyedi átépítés, márminthogy volt az egyedi átépített binz és egyedileg átépítették 124esre? ha valami nagyon máshol készült darab lenne, szerintem látványosabban különbözne.

mbtomi 2009.06.20. 08:32:14

Nekem volt valahol W140-es kombiasításáról prospektusom...Ha megtalálom, lehet, hogy Csikós Úrnak adom :)
Az sem piskóta ám!!!

kicsmocs 2009.06.20. 08:34:04

@series_one: azt hiszem a virage volt az egyetlen Aston Martin, amiből házon belül készült shooting break. Ha már az AM úgy belejött, raktak bele 2,7-es Nissan dízel motort (is).

series_one (törölt) 2009.06.20. 08:42:15

@kicsmocs:

négy darabot készítettek viszonylag egybehangzó netes források szerint.
mind a négy jobbkormányos. három zöld és egy piros.
ebből a piros és az egyik zöld egészen biztosan benzines, kettőre nem találtam utalást.
azért nem lenne rossz, ha megtalálnád, mert elolvasnám.
illetve volt még két autó, amit utólag, már tulajdonosnál építettek kombira, ezek értelemszerűen nem lehetnek dízelek.

kicsmocs 2009.06.20. 08:48:26

@series_one: hirtelen nem ugrott be, de megtaláltam, hogy hol olvastam. 94es autókatalógus.

szálka 2009.06.20. 08:56:11

igen szép darab, én is elfogadnám szó nélkül bár én a bmw e23 kombira voltam rákattanva egy rövid évig kb. az is hasonló példányszámban létezhet de azért lehet néha látni egy egy eladó példányt

Csikós Zsolt 2009.06.20. 09:26:24

@Jose Fonsega:

Én pedig csak arra utaltam, hogy a másik autó a Binz, a világoskék , és arra senki nem ver, mert nem szép. Ez van benne tisztán a szövegben.

Eztet itt nem tudjuk, ki csinálta, lehet, hogy valami önjelölt. Tehát éppen az a valóság, hogy korántsem azért verünk rá, mert Binz, hiszen az a másik, ami csúnya. Hanem nettó, tisztán önmagában azért, mert érdekes. :-)

Csikós Zsolt 2009.06.20. 09:29:24

@Ciri:
Nem tudom, részben igazad van, de a szubjektív oldala meg az, hogy mindig is imádtam a fura kombikat, kupékat, amik nagyszériás dolgokból készültek, vagy melléjük tervezték, aztán nem jutottak túl a rajtzasztelon, gipszmodellen. Ez meg itt egy megvalósult prototípus-szerűség. Vannak kivételek, látod?

Már eleve a 126-os szeretet is kivétel nálam, hiszen én igaából csak a krómlökhárítós, pléhupakos Merciket szeretem :-)

Csikós Zsolt 2009.06.20. 09:30:36

@kicsmocs:

Jézus, melyik Aston Shooting Brake az, amelyikkel ezt tették? Annak is le kéne vágni min. 1 ujját.

A DB6 saját motoros volt, én arra gondoltam.

Csikós Zsolt 2009.06.20. 09:33:23

@mbtomi:
Hű, kösz, de nem gyűjtök prospektust, csak jpeg-ben. A papír legyen azé, aki megbecsüli. Csak régi autó-motorokat gyűjtök. Még. De jpegben nagyon köszönöm, ha véletlenül meglesz, előre is!

Flat-6 2009.06.20. 09:36:42

@kicsmocs: urban legend, kizárt, hogy raktak volna bele Nissan dízelt.

Csikós Zsolt 2009.06.20. 09:37:28

@series_one:
Na ja, de karbisból soha nem volt hosszú változat, mert az L-hez kvázi hozzátartozott a befecskendező eleganciája. Ezt logisztikailag ügyesen kivédték.

Ciri 2009.06.20. 09:52:27

@Csikós Zsolt:
Azért lépj kapcsolatba a tulajjal, hátha érdekli egy Panda csere.

:))

mv3 2009.06.20. 09:58:38

Lehet, hogy ünneprontó leszek, de sokadszorra ránézve szerintem a 123 és a 124-es kombi is arányosabb. Az alapos tervezésnek köszönhetően érettebb formák, valahogy "egyben van" a formaviláguk.
Persze, ez meg egyedi és meghökkentő.
Ami vitathattlan, hogy minőségi a kivitelezés és jó ízléssel kigondolt kombi.

De ha választhatnék, akkor feláldoznám az egyediséget és inkább kellene egy szalon állapotú sedan 126-os, mégha kevésbé különleges is.
Az általad belinkelt zöld állólámpás kombi is talán jobban tetszik.

Elképzelhető, hogy végzett piackutatást annak idején a Mercedes, bár szerintem nem véletlenül nem áldozta föl a presztizs sedant a praktikusság oltárán. Ugyanakor simán lehet, hogy amerikában a nagy kombik világában sikere lett volna a kombi 126-osnak.

Érdekes lenne elcsípni egy akkori Mercedes vezetőt/tervezőt, mi erről a véleménye.

baowah · http://baowah.blog.hu 2009.06.20. 10:29:30

tudom, menjek az anyámba, hogy nem mercikről beszélek, de ha már onánia van. én ebbe futottam bele

www.classic-motorbikes.com/stock.asp?Ref=DX43&Lang=en

talán van valaki, aki megérti.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.06.20. 10:36:38

@mv3: Érdekes lenne elcsípni egy akkori Mercedes vezetőt/tervezőt, mi erről a véleménye.

Itt van egy, a mailcímét még keresem. ;)
de.wikipedia.org/wiki/Bruno_Sacco

sealard 2009.06.20. 10:46:33

Csikós úr! Én a helyedben nem állatoznám le Bendét! Akkor te mi vagy? :D:D:D
Ráadásul te fertőzöl is! Nem kicsit! :D

sealard 2009.06.20. 10:52:33

Amúgy meg a sejk bekaphatja! Kombi Ferrarit én akartam... Vonóhoroggal, szigorúan dízelt. De még nem volt lottóötösöm.

Ratnet 2009.06.20. 11:01:49

Mi van veled Zsolt!? Újabban 'csúnyamercis' képeket mutogatsz a cikkeidben. A Dzsokimerci sem volt szép, és ez is egy ronda vadhajtás. Birtokodban van a legszebb Mercedes típus kombija, és te mégis másról ábrándozol. Ejnye!:-)

Eleve a 126-osok nekem olybá tűnnek mintha megalomán tervezők a 123-asból akartak volna egy nagyobb/szebb/jobb stb. csatahajót kihozni -az előző sikereken felbuzdult lélekkel de elborult aggyal- és hát...nem sikerült. Rosszak az arányai, csak épp ellenkezőleg mint a Dzsokimercinél. Az lapostányér emez meg tepsi.:-)

Ciri 2009.06.20. 11:02:00

@baowah:
Egyébként a fordulatszám mérő miért van így felrakva?

7000-nél mutatja a helyes irányt? :))

gnme 2009.06.20. 11:03:36

bende béllla

a pömpölőm kicsi a terveim nagyok

www.youtube.com/watch?v=O7VBIq4QTfU&NR=1

w a s d 2009.06.20. 11:19:28

@Csikós Zsolt: Mármint az új C romlana el minden sarkon? Csak azért kérdezem, mert még nem hallottam ilyet, aztán hátha nem csak poén, hanem szarok, és nem árt ilyesmit tudni, még ha nem is mostanában vesz az ember ilyesmit.


Amúgy nekem egyediben inkább egy új S kellene (vagy esetleg az előző) élénk pirosban.:D (Vagy valami utcán is használható, kicsit versenyautósított W201 vagy W202.)

baowah · http://baowah.blog.hu 2009.06.20. 11:20:43

@Ciri: mert ami az alsó régiókban történik, az nem érdekes. ez versenymotor, pörgetik, ritkán esik le a fordulat.

mivel az angol "kattogós" Smith tulajdonképpen univerzális fordulatszámmérő, ezért így jelölték rajta a váltási pontot vagy tiltott zóna alsó szélét.

Bál 2009.06.20. 11:50:20

Uhh, nagyon komoly! Mindig azon agyaltam, h milyen lehetne egy S kombi... Nem tudtam ezekről a kis szériás átépítésekről. Azért furcsa, hogy a Merci belement ilyen silányabb minőségű tákolmányok gyártásába?:P

"a nepperek és kokódílerek mélyzsigereibe beégetődött betűszó, a „SEL”, azaz ahogy közülük a kevésbé írás- (és olvasás-)tudóak szokták írni, a „Shell” "

ezen szakadtam:D Igen, ha díler lennék vszínű SELecském lenne:D

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.06.20. 11:54:26

Maybach kombi nincs?
csak kispogári S -klasse

subtotal 2009.06.20. 12:03:02

Imádom, mikor a kombit lenézik, merhogy a limuzin eleganciája.
A limuzin is csak a praktikum oltárán feláldozott eleganciájú kupé.
Én meg maradok a mindennapokban az ordenáré E39 kombimnál. ;)
Ez a W126 kombi viszont nem kellene, csúnya, még a W124 lámpákkal is. Sokkal inkább kellene egy E32 kupé. Olyat nem tud valaki? De az E31 nem ér...

mbtomi 2009.06.20. 12:12:27

Tisztelt Csikós Úr!
Mázli! Voltam olyan elővigyázatos, hogy egy ilyen kuriózumot nem dobtam ki. Minden megvan! Árajánlattal, technikai paraméterekkel leírással. Megpróbálom jól lefotózgatni és elküldöm az e-mail-jére. Remélem sikerül.

Rocko- 2009.06.20. 12:37:26

beteg nagyon.

shooting brake-ről nálunk is írt fofo, érdemes ránézni, ha valakinek tetszik: autofilia.blog.hu/2009/05/19/hely_es_a_design

Bál 2009.06.20. 12:45:15

Itt van jó pár baromság, 3 tengelyes kombik(pff), shooting breakek, pick upok. Több oldalas galéria. A Zender Merci azért érdekelne:D

www.bmwfaq.com/f7/estate-touring-avant-fruteros-al-fin-y-al-cabo-45599/index86.html

karlov 2009.06.20. 13:00:39

Na akkor képzeljétek el ezt a gondolat menetet(mármint kombi TSEL)140-esben.
A vidéki kazdálkodók ideális autója.
Elegáns,látszik rajta,hogy tehetős a gazda de simán befér hátra két körbála...
Na erre varjatok gombot.

Dennis01 2009.06.20. 13:12:17

Az az allolampas kombi nagyon bejon...

CSÖRR-CSI££ 2009.06.20. 13:22:29

Hát, ilyent én se láttam még, de meg kéne szerezni valahogyan!!!

Dobjuk össze rá a lét, ha másképp nem megy!

mbw108 · http://mb-w108.atw.hu/ 2009.06.20. 14:02:41

Úgy látom, a W109 kombi kimaradt, még ennél is lehetetlenebb:
www.m-100.cc/6point3/magazines/carcollector_sep1982/pic2-1.jpg

Az őrült gyűjtő, Karl Middlehauve készíttette, az ő nevéhez fűződik az ElCamino utánzat 108 -as is. Emellett rendelkezik egy meglehetős W100 -parkkal... Egy igazi állat lehet a faszi. :)

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2009.06.20. 14:13:23

Tudom hová menjek, mert itt mercire kéne recskázni (nekem a zőccséges merci kombi tetszik inkább), de számomra ez a kombi:

www.autohistories.com/fso/FSO125p-kombi.JPG

Egyszer láttam ilyet Magyarországon, lengyel rendszámmal, de nagyon kéne.

series_one (törölt) 2009.06.20. 15:50:01

@enpera:

karottáék első videójában többek közt egy pont ilyen polski közlekedik a forgalomban mellettük. magyar rendszámmal.
:))

fradike 2009.06.20. 17:29:30

Ki a f@sznak kéne ez a hullás rondaság,inkább egy ócska Lexus.

ZON 2009.06.20. 17:55:14

@baowah: az a extrém könnyű villahíd nem túl megnyugtató...:(
De ahogy azok a szívótölcsérek kiszippantották a lemezt az olajtartály oldalából, az sem gyenge...:)

arthur877 2009.06.20. 18:02:48

A 125-ös Polski Kombi kéne... nagyon!
De a "mindentvivő" akkor is a Lagonda Kombi!!!
Vazze..... az csodaszép egy állatka lett!!!

arthur877 2009.06.20. 18:06:43

@orbán cigány takarogggyyyyyy:
Hol a francban készűlhetett a fotó?
Mindenhol pálmák, és magyar rendszámos autók egy ócska telephelyen...

mbtomi 2009.06.20. 19:57:54

Ha valakit esetleg érdekel a W140 kombiról anyag, az itt megtalálja:
s684.photobucket.com/albums/vv207/mbtomi/
Részemről a megtiszteltetés! :))))

dennisthemenace 2009.06.20. 20:12:18

@arthur877: Gyorben a Vagongyarnak volt egy mento kivitelben.Mi lett vele vajon?

Csontos Szigfrid 2009.06.20. 20:50:18

@series_one:

Hát az lehet, hogy nem veszti az árát gyorsan, de én boldogabb lennék egy új Merciben, mint egy tizenakárhányévesben.
Dehát kinek mi a zsánere. Csak elmondtam a gondolatom.
Ha valaki a régi autókért rajong, Akkor azt vesz, és kész.

deak.atti 2009.06.20. 22:11:14

@ujpistolpete:

Hűűűűű ... Ha Csikósnak ilyen lett volna a Hans, most egy rakat írásával szegényebbek lennénk ... ;-) De az a vezetőülés, na az a nem mindegy! Komoly.

DA

DonVincenzo 2009.06.20. 22:34:45

Azt a morbid kurvaeget! Ezt most találtam. Binz E-klasse halottastaxi drift.

www.youtube.com/watch?v=ImOS-7vWLWA

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2009.06.20. 22:50:38

@series_one: basszus, igazad van, megvan dvd-n az összes rész, visszanéztem :D

Guetta · http://flasheroes.blogspot.com/ 2009.06.21. 03:22:42

Halottaskocsi nagyon nagy király :))

skinnyslut 2009.06.21. 04:00:42

"világos-metálkék példányról van fönn jó néhány kép, de az nem tetszik, és nem ez. A 126-os gömbölyűségéhez nem passzol a régebbi, 116-osra való csíkos lámpa"

Egy Mercedesekrol szolo cikkhez sem passzol egy olyan ujsagiro aki nem ismeri fol, ,hogy ezen erdeti 126-os lampa van.
Olyan ez mint a "kek anthrazit" LOL

Ciri 2009.06.21. 07:35:42

@baowah:

Köszi.
de mi az a kattogós?

Mezaro 2009.06.21. 09:49:13

Gyerekek, ezt az összetett poént:

ennyire testreszabott, összetett poént ritkán hallani, mint ilyen otót is ritkán látni. Grat Csikós Zsoltnak. Gyönyörű! Köszönöm!


"Nekem az utóbbi, TSEL-verzió jobban bejön – elöl van a különlegesség, utána jön a nepperek és kokódílerek mélyzsigereibe beégetődött betűszó, a „SEL”, azaz ahogy közülük a kevésbé írás- (és olvasás-)tudóak szokták írni, a „Shell”. És nálunk mindenki cselnek, sőt, t e s t c s e l n e k gondolná

poczok2 2009.06.21. 10:41:13

VOLVO P1800 ES. És a többi néma csend.

Rocko- 2009.06.21. 11:43:01

eszembe jutott, csak nem tudom miért ilyen későn: készült gyárilag Audi V8 kombi (pontosabban Avant, ugye) is.
www.audistory.24max.de/old1/pic3/v8avant.jpg

Rocko- 2009.06.21. 11:44:53

@Rocko-: van még
http://www.traumautoarchiv.de/Autos/Audi/V8%20Avant%20'1989%20(2).jpg
http://www.traumautoarchiv.de/Autos/Audi/V8%20Avant%20'1989%20(1).jpg

Ciri 2009.06.22. 08:17:41

@Rocko-:

Az a felni beszarás !!

Az enyémen pont ennek a "modern kori" változata van. :)

Mansory 2009.06.22. 15:11:09

Ha 10%-kal jobb lenne, kéne, az övvonal nem elég jó, s engem eléggé zavar.
Ecsém, de az a Lagonda...
Az van? Vagy csak fanatic?

sa_ttila2 2010.04.04. 20:05:35

w140 halottas megvan? múltkor láttam pesten...