Gyere fotózni, ma kilenckor villantunk!

Kémfotó csak akkor van, ha akarják

  2009. április 08. - papptibi Címkék: vélemény

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

A XI. Blitz Weekend képekben
2015-07-27 19:29:36

Gabi, akit az udvari dohányzóhelyen csak Mantás Gabesz néven szólítanak, az idén újabb fejlesztéseket hajtott

Itt sem Ferrariból van a kerítés...
2015-07-16 17:43:31

Az autósport a hőskorban még a városokban zajlott, de idővel száműződött onnan. Aztán az autósport gondolt

A legkirályabb ötlet, amit gumin láttam
2015-06-06 14:02:50

A minap gumibemutatón jártam, bár ilyesmiről nem szoktunk írni, egyszerű megfontolásból. Marha nehéz

Kéne egy Tesla?
2015-05-15 18:19:48

Vagy beérnéd egy villany-Golffal is? Netán utálod a villanyautókat, mert az autó benzinnel megy? Az sem baj. A

 

Globális összeesküvés áldozatai vagyunk, netán a média kézben tartásának lehetőségét kínálják a kémfotók?

 Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr221053855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ddq (törölt) · http://inda.hu 2009.04.08. 15:15:47

a postkephez kapcsolodva: www.flickr.com/photos/nickwheeleroz/sets/72157613833182468/

minden kephez tartozik egy howto, erdemes megnezni azokat is.

Neszójjábe__ 2009.04.08. 15:57:25

A műegyetemen láttam egy X5-szerű járgányt, jócskán lemaszkolva. Az egész autón fekete alapon fehér csigaminta volt, ablak eltakarva, hatalmas kijelző a műszerfal közepén, gondolom a szenzorok adatait vizslatni. A közlekkar épülete körül furikázott. Ja, és nagyon állat hangja volt!!!!!! Sajna képet nem sikerült csinálnom róla

Neszójjábe__ 2009.04.08. 15:59:02

lemaradt..

ez a múlt héten történt meg

Rocko- 2009.04.08. 16:28:42

jogos. egyébként meg sztem feleslegesek, elôbb v utóbb kiderül, hogyan is néz ki a következô autó.

papptibi 2009.04.08. 17:24:52

Most jött egy levél a témához, beidézném:
Szia Tibi!

Volt nekem is egy "érdekes/szánalmas" kémfotó esetem pár hete. Hozzáteszem nem vagyok hatalmas autórajongó, így pontos típust nem tudok írni, de nem is ez a lényeg.
Családdal elegáns szállodába mentünk Prágába: Mercik, Aston Martinok, BMW-k, tudod milyen ez na...
A szálloda parkolóházából vezetett a lépcsőház be a recepcióra, de még az átvezető rész előtt 3 letakart sportkocsiforma piros Ferrari logoval, portással a lépcsőhöz legközelebbi parkolóhelyeken. Ha akarod sem tudod nem észrevenni...
Odamentünk és kábé így zajlott a dolog:
- Jónapot. Mi ez?
- Ezek az új Ferrari XYZ prototípusok, itt várakoznak.
- Aha, és nem lehet véletlen lefotózni?
- A "véletlen" ott álló portás felhajtja az egyik "véletlen" ott álló kocsi elejéről a ponyvát (csak úgy önhatalmulag, ugye...) és azt mondja, "na jó, az elejét le lehet, csak senki észre ne vegye"...
Ismerős nagy elégedettséggel lefotózta én pedig kicsit cikinek éreztem az egész szituációt, hogy minden pont ott és pont akkor pont összejött :) .
Vagy biztos nagyon szimpatikusak voltunk. :)

Üdv,
á

W123qp 2009.04.08. 19:08:50

Én dolgoztam korábban az Audiban, így volt szerencsém megismerni a fejlesztés körüli dolgokat.
A tesztpálya egy dupla kerítéssel és fenyőerdővel körbevett oválpálya, ahová kívülről nem lehetett belátni. Az ovál pálya gyűrűjén belül volt kialakítva az összes tesztpálya(kockakő, murva, kézifékdomb stb.)A dupla kerítés között és autóút volt végig, ahol járőröztek, plusz kamerák mindenütt. A kocsikról a takaró ponyvát csak a pályán belül lehetett levenni, illetve az épületekben.
A kocsik technikai oldalát tekintve, mindig egy előző szériás kocsi volt átalakítva, abba volt motor váltó stb. beleszerelve. Illetve nyomtáv és tengelytáv is kellő mértékben megváltoztatva. Gyakorlatilag úgy lehetett tesztelni az utakon a gépet, hogy senkinek fel sem tűnt. Miután megvolt a karosszéria, akkor jött már az álcázás. Itt annyi volt, hogy matt fekete volt a fényezés és a lámpák voltak fóliázva, de csak este mentek velük. Viszont ilyet, mint a BMW-nél is volt, hogy olyan mintha almásláda lenne rajta, ilyet nem láttam. Este is zárt trélerrel vitték ki őket x km távolságra, ott le trélerről beletekertek pár 100km-t aztán vissza. Nappal jött a fejlesztő adat kiértékelés, változtatás stb, este pedig megint kocsikázás. Szóval én nem tudok az Audi kapcsán, ilyen hatalamas lebuktatós, fényképezős dologról. Ha van szóljatok.

Gomulka Béla 2009.04.08. 21:05:01

Porsche, legalábbis azt hiszem (hol egy 911 kísér, hol egy R 8, hol meg mindketto"; a mostani 911-est is láttam a hivatalos bemutató elo"tt pár héttel, már álcázás nélku"l), járat egy fekete kétajtós dolgot errefelé, már vagy két hete. Elég nagy, kemény teteje van, az oldalán nincsen légszedo" nyílás, de úgy van szig'szalagozva hogy az kirajzol egy négyzetet a hátsó kerekek elo"tt. (Ahol szépen kiszélesedik, pedig amúgy is elég széles.) A hátulja nem lejt mint a 911-é, inkább olyan kacsafarkasan. A fenekén, lentebb, jó nagy nyílás van vágva, mintha a levego"nek kéne távozni rajta. Mi a fene lehet? (Fénykép persze nincsen, eddig mindig szembe jo"tt.)

Hrzrasn (törölt) 2009.04.08. 21:48:19

"Amíg a régit árulják, és tele vannak vele a raktárak"

Milyen raktarak, ember?

no_holy_shit 2009.04.08. 23:30:39


a korai fejlesztesi fazisban en is ugy ismerem hogy Muletto-k vannak

Pl. Cayenne-nel ML-be volt szerelve a hajtaslanc es futomu, az emlitett SLS eseteben ugye pl. Dogde Viper volt. Kulonben meg ha csak uj modell jon (meglevo szeriaban) akkor ritkan cserelik egyszerre a hajtaslancot es a kasznit.

"elvégre a prototípusok ott vannak a beszállítóknál is, néha egy időben több konkurens cég mérnökei dolgoznak párhuzamosan a Bosch-sal, Delphi-jal és még ezer helyen. Óhatatlanul látják egymás autóit, s biztos vagyok benne, mindenhol dolgozik egy-két kakukktojás, az alapján, hogy néha a koppintás az eredeti darabbal gyakorlatilag egy időben mutatkozik be."

amikor azok a beszallitoknal vannak akkor mar reg keso... Beszallitok legtobbszor mulletto-t kapnak (ha egyaltalan kapnak). Nagyon sok mindenhez nem kell jarmu

Amugy meg egy kemfoto tenyleg csak marketing cucc. a paparazzik tudjak hol kell varni. A gyariak meg tudjak, hogy hol varnak. Ha zavarnak akkor elkergetik oket ill alcazva mennek a kocsik.

A dontesek, idopontok, strategia sokkal fontosabb. Pl. 2012ben az SUV-nk uj motort kap, 2014-ben levaltjuk. Konceptio marad, de ujabb technika.
A kupe 2 ev mulva kap egy kis "chip tuningot", 3 ev mulva rancfelvarras, 4 ev: uj motor es akkor meg marad 2 evig.

Vagy: uj motorok, ne ijjedj meg, hogy szarok, mert 1,5 ev utan homogen helyett szegenykeverekes, majd 3 ev mulva kap VTG-t a WG helyett

Nap 2009.04.09. 13:30:46

Egyszer gyarlatogatason voltunk az audinal. Eppen akkor volt a modellfrissitese a tt coupenak. Ez miatt nem nezhettuk meg a karosszeriauzemet. Viszont volt kint az udvaron vagy 20db az uj tt-bol, persze foldig feher lepelben. Csak a sofor orra elott volt minimalis luk, hogy valamit sejtsen az elotte levo utbol. Persze, a portan gondosan elkoboztak mindenkitol a kameras mobilokat, igy fenykepet senki sem csinalt. Ha kivancsiak vagytok, hogy nezett ki, a Re-volt cimu jatekban ghost car neven megtalaljatok.

Kopi3.14 2009.04.09. 13:55:27

A BME-nél ha jól tudom leginkább kormányművekkel foglalkoznak, elektromos kormányzással. Egyéb dekorációk meg különféle okokból kerülhetnek fel. De a fő tesztautók pár éve még teljesen jellegtelen, csak nem magyar rendszámos Golfok és társaik voltak.

Kémfotó: végülis ja, alig lett belőle balhé, amikor tanulmányúton észrevettünk egy full fekete, elmaszkírozott verdát a MErcedesen belül, és sáskaként vetettük rá magunkat. Képet egyetlen egyet sem készítettünk, de a motor fékpadokat nem nézhettük végig, félúton kizavartak minket, mondván fotóztunk a tiltás ellenére. A filmeket elvették, majd előhívták és a képet elküldték nekünk, a digitális gépeet meg csekkolták. Természetesen semmit nem találtak, de a cirkusz megvolt az R osztály miatt.

Hrzrasn (törölt) 2009.04.14. 19:29:05

@Wadindián: A Toyota, az 1. Nem sok marhat fogsz tudni osszeszamolni, aki *raktarra* termel.
süti beállítások módosítása