A csúcspont

Verdanapok a Kiliti reptéren

  2008. augusztus 10. - Nagy_Dániel Címkék: siófok verda napok

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Vége a napnak, vége a versenynek
2008-08-23 22:05:00

Időközben szépen ránkesteledett az éjszakai futamok hangulatával emelve a verseny izgalmát. Igen sok ember

Kicsik és nagyok
2008-08-23 18:21:00

Menetfelszerelésem része egy inverter, ami 220 volt feszültséget állít elő az autó 12 voltos rendszeréhez

Így mulatunk
2008-08-23 16:51:00

Tény, hogy itt Máriapócson lényegesen tizennyolcévenfelülibb az autómosás mint Kilitin, ám ezúttal sem

Újabb brutális szögek
2008-08-23 13:36:00

Rendkívüli rajongásról tesz tanúbizonyságot az, aki Budapestről, vagy attól nyugatabbra fekvő településről


Kora délután Mókus show-ját élvezhették a nézők. Én már nem először láttam, de ezt a fazont igen nehéz megunni. Alapvetően egy streetfighter show-ról van szó, ám Mókus sajátos humorával és stílusával megspékelve. Aki különösebben nem értékeli a motoros mutatványokat, az is fel-fel kacag egy-egy poén láttán. Nem tudom létezik-e olyan helyzet két keréken, ami Mókust zavarba hozná, én ismét meggyőződtem arról, hogy feltehetően nem. Mókus után két motorosrendőr demózott Harley-Davidsonokon. Én tudom, hogy ügyesek, meg nehezek azok a motorok, de egyrészt a motorok miatt, másrészt a tény miatt, hogy Mókus után következtek... Kicsit izé volt. „Legalább a villogót kapcsolnák be.” Mondta kiábrándult hangon egy nő. Hát valami ilyesmi hatása volt, igen.

Vasárnap estére elértük a csúcspontot. Estefelé kezdetét vette a bigfoot-show, ám számomra nem ez az imént említett csúcspont, és azt is elmondom miért nem. Annak idején, talán már közel tíz éve, Budapesten reklámozta magát egy autós kaszkadőr csapat, amelynek a plakátjain az Amerikából ismerős bigfootok ugráltak át autókon. Szóval azok az ötezer lóerős, rettenetes rémgépek. Úgy voltam vele, hogy mindegy, hogy mi a műsor, ilyen vadakat élőben látni már önmagában megéri a pénzt, ami igen sok volt, különösen úgy, hogy szerény informatikusi fizetésemből álltam, hogy hogy nem, négy jegyet. Hogy a sztorit hosszúra ne fogjam, volt egy kis autós ügyeskedés, aminek a végén jöttek a „bigfootok”. Idézőjelbe tettem, mert amikor meghallottam és megláttam, hogy valami teherautókra van szerelve nagy kerék, és ott öttel jöttek mentek, végtelen becsapottnak éreztem magam. Plakáton az amerikai show, erre számítottam, itt meg Zilek valami ráépített amerikai autókasztnival, traktorkerékkel felező egyben. Éppen ezért a Verdanapokon megjelenő bigfootokra már nem voltam különösebben beizgulva, sejtettem, hogy ezek sem az amerikai csodamasinák, hanem azok itthoni interpretációi. Nem tévedtem. Sértődés ne essék, nem bántom én őket, látványos meg minden, csak én már nem mozdulok rá, majd ha lesznek „igazi” bigfootok, akkor igen. Winkler bent ült az egyikben egyébként ha jól láttam, ő majd elmeséli milyen volt, én csak odaszaladtam egy fotó kedvéért.

Akkor mi volt a csúcspont? Kedves olvasóm, fellépett a Zenehadtest nevű formáció, amely olyan mértékben szárnyalta túl a várakozásaimat, hogy még mindig a produkció hatása alatt vagyok. Egy rockbanda, egy férfikórus és a vámosok fúvósbandája játszik örökzöldeket. Mindezekhez képzeljetek el nagyon kellemes humoros átkötéseket, remek hangszerelést és szólamokat. Máté Péter Zene nélkül mit érek énje, rezesekkel és férfikórussal a refrénekben, döbbenetesen hatásos volt. Egy élmény volt őket hallgatni, nem tudom mennyire ismertek, hol léptek fel eddig, de én mindenképpen szeretnék e sorokkal egy kis reklámot csinálni nekik. Remek műsort produkáltak. Fél kilenckor még jön a Hooligans, tizenegykor zárja kapuit a Statoil égisze alatt rendezett Verdanapok.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr78609596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

qualitaet 2008.08.10. 19:36:34

A fene egye meg! A hátérben LI 2-esre felszálltam volna...

qualitaet 2008.08.10. 19:37:52

"HÁTTÉRBEN A" sorry

bervas · http://mt10.blog.hu 2008.08.10. 19:55:53

Mókus és a jó öreg 71-es T5 :-) Tudtak az őseink és Mókus is tud.

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.08.10. 20:17:40

Eddig csak én tudtam, de mert tudom, hogy oromet szerzek vele, kozkinccsé teszem: a bal kerék alatt a'szem egy olyan Micra van, mint az enyém. Szép kis szurke autó!

G'Ryza K Gaeles 2008.08.10. 20:38:18

Én a Péter Annát akarom, meg az Orosz Petit meg a Karottát /sír):'(

DonVincenzo 2008.08.10. 20:43:49

Én Nissan Cherry-re tippelek. Csak azééé,hogy kötekedjek.

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.08.10. 20:43:51

Tymbark és Megszállott, csatlakozom.

kacsa! 2008.08.10. 21:41:11

Nem olvastam el. A bigfoot nem ócska vásári látnivaló már? Vagy én vagyok túl modern?

nyocker 2008.08.11. 00:51:14

"szerény informatikusi fizetésemből" - na ezért ilyen szarok ezek a posztok.

nyilván kockacukrot szedett a fogalmazásgátló mellé a szerző...

Anna és Doki legalább írni tudtak.

IQLight 2008.08.11. 08:20:07

Annát kirúgták, ha jól csalódom.

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.08.11. 08:32:28

Annát nem lehet csak úgy kirúgni.

Lery · http://lery.freeblog.hu 2008.08.11. 09:29:47

Miért kell tönkretenni a régi autókat? Ez látványosságnak számít? Parasztok...és ez a hülye bigfoot..szegényember Amerikája

ommm 2008.08.11. 10:21:12

Roncs volt már mindkettő már a "show" előtt is.

DávidG84 2008.08.11. 13:29:30

Lery!

Én is osztom a a véleményed.

Nem tudom, hogy milyen állapotban
volt az az 1600-os Lada, de az alkat-
részeit szívesen elkapkodták volna,
manapság amilyen ritka. :(

azlk 2008.08.11. 15:22:32

Annácska az autoblog.hu-nál ír 1-2 mondatos postokat, hogy ma épp milyen amcsi vasat látott a körúton... www.autoblog.hu/?r=11276 sztem nincs sok értelme, ennyi erővel Bözsi néni is megírhatná, hogy a szomszéd Pistike megint beröffentette a Hoffer traktort

[] (törölt) 2008.08.11. 20:37:23

azik: ott jo helyen van, nem sok vizet zavar.

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.08.11. 20:44:59

Ja, csak Annácskára is vonatkozik anyám ékszerteknos-elmélete. Miszerint azért tart az ember ékszerteknost, hogy valakinél biztosan intelligensebbnek érezhesse magát. Hiányzik...

átkúrt 2008.08.11. 20:54:57

Jól átkúrtatok mindenkit!!!

Tegnap este fél nyolckor mentünk ki, kiperkáltuk az 1800 ft belépőt, és megnéztük a nagy semmit.

Vagyis megnézhettük az ezer félig bezárt büfét, a toitoi wécéket, a röhejesen 20 méter magasra felvivő hőlégballonokat, és az egy szál "rallyautót". Engem mostanában ennyire még nem basztak át..

Gratulálok kedves Totalcar.

Ahogy számoltam azért kb 50 millát kerestetek tisztán a nagy semmin... Nem irigylem ne gondoljátok, ezt hívják errefelé "ügyesnek"

átkúrt 2008.08.11. 21:00:00

Ps.
ahogy itt elolvastam a posztokat előtte sem volt semmi, szóval ne gyertek azzal, hogy nem a végén kell kimenni...
A Hooligans nem érdekelt, ezért azt már nem vártuk meg, + ugye "verdanapok" ról volt szó, nem koncertről.... Gratula egyébként ennyire "verda" nélküli napokat nem hiszem, hogy valaha valaki tud rendezni...

IQLight 2008.08.11. 23:21:40

átkúrt 2008.08.11. 20:54:57

Azért nem semmi, hogy egy kétnapos rendezvény utolsó 3,5 órájára mentél el, amiből a 2,5 órás műsor téged nem is érdekelt. Mégis, mit vártál? És Te vagy felháborodva.

Nekem nagyon bejött. Itt nézhetsz még pár képet, miről maradtál le:
annazsofi.hu/verdanapok/
Ezek a képek is csak ízelítők...

átkúrt 2008.08.12. 08:34:43

IQ!

Ha egy rendezvény két napos a a második nap VÉGÉIG is kell legyen "rendezvény" ha már belépőt szednek.....
Vagy ha már "nincs" akkor nem kellene talán belépőt szedni...
Egyébként még legalább ezer ember volt kinn a végén akik ugyanígy mint mi elsétáltak a végéig, megnézték a nagy semmit aztán hazamentek....

[] (törölt) 2008.08.12. 08:50:05

atkurt, a Szigetre is vehetsz jegyet az utolso par orara, csak nem erdemes. feleslegesen hergeled magad, keson mentetek ki.

IQLight 2008.08.12. 09:12:38

átkúrt 2008.08.12. 08:34:43

Moziba, színházba is csak a műsor/darab végére mész el? Ott is átkúrva érzed magad, amiért nem láttál semmit, pedig kifizetted a jegyárat?

Komolyan azt hiszed, hogy a Statoil vagy a TC megszabhatja, hogy a kiállítók mikor menjenek haza?

"a második nap VÉGÉIG is kell legyen "rendezvény""
Volt is, csak téged nem érdekelt.

lolk 2008.08.12. 11:55:12

a sok jenki fost kéne összetaposni, de tankkal

Kopasz 2008.08.26. 13:48:04

lolk-ot kéne összetaposni, batz papuccsal
süti beállítások módosítása