Anglia büntet

  2008. július 31. - Csikós Zsolt Címkék: london caterham

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Öt gang az állólámpában!
2015-07-19 07:25:12

Annyira régóta van hosszú ötödik (hatodik, hetedik és nyolcadik) az autóinkban, hogy már csak a veteránosok

Totalcar a Múzeumok Éjszakáján!
2015-06-18 08:03:55

Ez most más lesz. Most mi állítunk ki autókat, s várjuk, hogy jöjjenek a nézők, lehetőleg jó sokan. Volt

Szép autót keresünk!
2015-06-08 17:52:23

A folyóvizek élővilága után a Totalcar most a kultúra irányába evez: kivesszük a részünket a Múzeumok

Bent a kövület-Pio!
2015-06-02 16:00:17

Ráment egy csomó idő a hétvégéből, de az a pár Pioneer hangfal (cirka 1979), amit idestova másfél éve

Bár réges rég túl vagyunk már a caterhames bulin, az összes cikk, blogposzt, gyárlátogatás, publi megjelent, amit írtunk a közel egyhetes út kapcsán, sőt, még visszakoztunk is ordenáré tulokságunk miatt, a háborús taposóaknák nem alszanak.

Béreltünk, ugye, egy Ford Fiestát az AVIS-től, rögtön aznap belezártuk a kulcsot, aztán tesztet is írtunk róla, csodával határos módon karc nélkül sikerült visszavinnünk.

Erre most kaptunk egy levelet a londoni közlekedésfelügyelettől, vagy minek is hívják azt arrafelé, hogy kihágást követtünk el. Behajtottunk a dugómentes zónába, ahova csak engedéllyel lehet, meg személyszállító kisiparosoknak, meg talán még buszoknak is. Biztos úr, mi csak a többiek után mentünk, és személyeket szállítottunk…

Rendesen megörökítettek bennünket, kikockázták a videót, a legjobb fotókat elküldték nekünk. A bírság 60, vagy 120 fontról szól, ezt még ki kell nyomoznunk. Éljen az EU, éljen az akadálytalan adatáramoltatás, mindenkire egységesen vonatkoznak a szabályok, még a villogó szemű balkáni jöttmentre is. Alapvetően támogatom.

De azért az ember mindig érez egy kis bosszúságot, amikor bírságot kell befizetnie, pláne egy olyan kihágás miatt, aminek elkerülésére alig-alig lett volna módja. Mert London egy agyonszabályozott város, telis-tele táblákkal, szemre szabálytalankodónak tűnő, agresszívan udvarias vezetőkkel, akik valójában már többnyire betartják a szabályokat. Aki itt lassan halad, eltiporja egy Austin FX4, vagy egy Leyland busz, esetleg három Ford Transit és negyvenkét biciklista Bruszilov-offenzívaként támadó együttese. Lélekvesztve pedig nehéz apróbetűs táblákat figyelmesen betűzgetni. No mindegy, fizetünk, mert lecsuknak, mint a NASA-feltörő hekkert.

De Anglia még a szigorú bürokrácia szintjén is más. Korrekt, a maga módján még figyelmes is. A német(!) szövegezésű bírságpapíron az alábbi magyarázó szöveget találtuk:

Értik? Angol bírság, német nyelven, magyar pontosítással. Le a kalappal.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr18594091

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Magyarok Angliában – Mennyien, Hol, Kik? 2010.06.22. 14:06:59

Olvastam egy Origo-s cikkben nemrég hogy 20-30 ezer magyar dolgozik Angliában. Lehetetlen, hogy csak ennyi lenne – gondoltam – ezért végeztem egy kis kutatást hogy merre, hányan vagyunk itt a szigetországban....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csiki25 2008.07.31. 18:18:45

Ollé!Anglia az Anglia.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.07.31. 18:25:09

muszáj befizetniük mer jönnek :D egy amerikai ismerősöm jött egyszer franciaországba, ahol bérautót kölcsönzött, és kipróbálta mennyit megy autópályán, és valami 185nél lelőtték, de nem kapott csekket :D

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.07.31. 18:30:45

Ismerek egy cseh rendszámos BMW-s arcot, aki 240-nél büntette a motorost a 71-es főúton. Ő nem kapott csekket:)

Shomee 2008.07.31. 18:31:12

Amikor annak idején "céges" autóval jártak valakik,akkor próbálgatták,h x idő alatt milyen sok mikuláscsomagot tudnak összegyűjteni...jó kis móka volt,mert semmiért nem kellet fizetni,se autópálya matrica,se parkolás,semmi....a bírságot kapták a szlovákok :)
Amikor a rendőrök elvitték az autót,akkor pakolták ki belőle a dolgokat:
-cd-k?
-mienk
-telefontartozékok?
-mienk!
-térkép?
-mienk!
-ez a nagy köteg be nem fizetett csekk és büntetőcédula?
-na az aztán nem a mienk :D

Shomee 2008.07.31. 18:32:18

Scheerti

Valami bunkó BMW-s...... :D

Mice007 · http://www.mice007.hu 2008.07.31. 18:35:27

Naja hozzá kell szokni, hogy az embert ma már könnyen utolérik :) De azt nem értem, miért lett német nyelvű? Vagy feltételezik, hogy kishazánk polgárai németül nagyobb esélyel beszélnek?

Portman 2008.07.31. 18:48:08

Erről van szó gyerekek, Anglia civilizált ország!!! :D

jacks_colon (törölt) 2008.07.31. 18:57:10

Pont ma szoptam be én is ugyanezt. Követtem a gps-t, ami elvileg nem visz be a CC zónába (avoid toll roads = on). No de olyan hülye utakon vitt, ahol elég egy rossz forduló, és hopp, máris beléptél fizess. Egyébként a táblákon mindenhol egy nagy C betű látható azokon az elágazásokon, amik a CC zónába visznek, sőt a sávokra is egy nagy C van felfestve, jelezve azt, hogy ez a zónába visz.
Elég az hozzá, hogy valamelyik barom körfogalomban véletlenül rossz kijáratot választottam, és egyszer csak látom, hogy átmentem egy nagy piros C betűn. 8 font ugrott, most fizettem be.
A paraszt TFL weboldalán nagyon fasza a regisztráció. A végén kiírja hogy sikeres volt, és ad neked egy "customer number"-t. Mondod ok, akkor menjünk a login-re. Na a login meg kérdezi a customer numbert (asszem 8 számjegyű). Ooops, nem jegyeztem meg. Na nézzük akkor a regisztrációs email-t. Hát azt meg nem kaptam.
Egyébként már egy órával ezelőtt regisztráltam, de még mindig nem küldték el azt a k..ott emailt, és még mindig nem tudok bejelentkezni.
A Transport for London egy rakás semmirekellők csürhéje, akiket elsőként állít majd falhoz a forradalom.

prokee · http://blog.prokee.hu 2008.07.31. 18:59:47

Bocsesz, a jobbkormányos Swift meg a dettó Jimny forgalmi engedélye egy olyan A3-as sajtpapír, mint nálunk a baleseti bejelentő, de az EU összes tagállamának nyelvén, így magyarul is feliratozták...

Van olyan ország, ahol ugyan harsányan kacagnak az eurón, ám magát az elvet komolyan veszik.

DonGatto 2008.07.31. 19:08:23

Ez nem kérdés, szerintem már befizették, mivel a kölcsönző automatikusan inkasszózza a számládról. Legalábbis amikor mi angliában voltunk, így történt. Kicsit rossz érzés volt, mert ugye milyen alapon nyúlhatnak ők hozzá a számlánkhoz...

Mindenesetre ne a fantasztikus eu adattárolást magasztaljuk, csak arról van szó, hogy megadtátok az adataitokat a kölcsönzőnek, aki habozás nélkül átterhelte (jogosan) rátok a büntetést. Mióta az autó tulajdonosa a felelős, elvileg nálunk is így kéne lennie.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2008.07.31. 19:15:22

OFF: A német-magyar nyelven küldött papirusz valóban khm...meglepő. Kellemes meglepetés, a "nixdajcsbittecváncigdémárk" országában... Azért van még mit tanulnunk, nem?
ON: a büntit befizetni (bár megértem, hogy nem szándékosan szegtetek szabályt), tanulságot levonni, "oszt jónapot".

peti.olah 2008.07.31. 19:18:48

Volt szerencsém '95-ben Kanadában járni. Ottavában a Parlament megcsodálása előtt az idegenvezető megkérdezte, ki honnan jött. Ott természetes a sok kínai, japán, francia turista. Mikor mondtam, h hungary (és egyedül voltam), egy szempillantás alatt adtak magyar nyelvű ismertetőt. A világ "kultúráltabb" felén így működik.

Rocko- 2008.07.31. 19:22:47

eheh, az angliali Nagy Testvér mindenhova elér. biztos asszizik, h monarchia meg minden és német ah ivatalos nyelv. jó hogy nem ferenc jóskával akarták aláiratni. :D
a másik meg, h ennyit arról, h nem érdemes itthon külföldit megbüntetni.
be lehet hajtani a bümtit, csak akarni kell.

muhahaha 2008.07.31. 19:35:32

persze, rohadtúl behajtják... pfff:D

muhahaha 2008.07.31. 19:40:03

bocs, rövid "u", de amúgy az fix, hogy a kártyáról tuti levonja a rental... abban nem hiszek, hogy majd emiatt fog bárki is itthon az ajtódon kopogtatni.

mohaa 2008.07.31. 19:44:13

Szerintem 120 font lesz az, csak gondolom lehet két részletben fizetni.
Nem vagyok németes, de a "jetzt fällig" gondolom most esedékest jelent.
De ez csak tipp.

mohaa 2008.07.31. 19:47:43

Ja és "spóroltatok" 1300Ft-ot.
Ennyivel erősebb a forint 05.21. óta. :)

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2008.07.31. 19:49:08

NE FIZESSÉTEK BE!!!
Megnézzük mit lépnek erre az angolok...
Csak a szokás kedvéért. :)

Sascha 2008.07.31. 19:50:16

Dojcsba állítólag (tábla, vagy bármi egyéb jelzés nem tiltotta) rossz helyen parkoltam és találtam egy 29euros levélkét a szélvédőmön (csak a rendszámom van rajta, se típus, se ország). De se csak, se számlaszám, h hova kéne jattolni. Kedvem nem volt nyomozni, megvárom míg megtalálnak. :)
Bár állítólag csak 70euro felett mennek utána. Na majd kiderül...

dextercapo 2008.07.31. 19:54:45

ha mar igy osszegyult az autosok legjava - elarulnatok hogy budapesten mi jelzi a teherautoval fizetos zonakat ? vannak mar ilyenek ? en egyszeri b-s jogsival ceges ugyben gyakran kenyszerulok a katyulandi utakra es fogalmam sincs hogy mettol meddig buntetnek erte . egyaltalan bevezettek mar ?

Ihnixdajcsihbinagasztarbeiter 2008.07.31. 19:59:59

Én várnék még egy kicsit ezzel a büntetéssel, lehet hogy már be is fizettétek a letétből,nem kell 2x perkálni ha nem muszály. Aztán ha kínjuk van akkor úgyis baszogatnak még egy kicsit. Azért az marhára érdekelne hogy fordított esetben ugyanígy működik e vagy üthetjük bottal a nyomát mint az ír balfasznak!

aussie 2008.07.31. 20:12:56

Én pont tegnap kaptam meg Ausztráliából a büntetést. Hertz-es bérelt autóval egy fizetős alagúton mentünk keresztül Sydneyben.
Nem teljesen értem, elég kaotikus a díjfizetés arrafelé, van ahol aprópénzes kapu van, van ahol elektronikus ellenőrzés, de nem volt egyértelműen feltüntetve, hogy ott fizetni kellene.
Nem nagy tétel, $3.96 a díj és plusz $10 az adminisztrációs díj. A levélben megadták a honlapot, ahol az értesítő levél száma alapján be tudtam lépni, és bankkártyával kifizethettem. Sima ügy.

yard 2008.07.31. 20:29:11

Na mi van? Nem tetszik Európa? Ott legalább akarnak rendet tartani.

Garp 2008.07.31. 20:30:26

Pénzt adsz, ezért szolgáltatást nyújtanak, bármi legyen is az. Elvileg egyértelmű. Elvileg.

Ja és nem abból indulnak ki, hogy direkt nem fizettél, mert köcsög spur vagy, aki az utolsó penny-t is megpróbálja kisírni a büntetésből.
2 napja a rendőr elnézést kért (!) hogy feltartott miután igazoltatott, mert kerestek valakit és útzár volt. Köpni-nyelni nem tudtam.

Jani 2008.07.31. 20:30:43

Tényleg ne fizessétek be! Tájékoztatni kéne minket, h mi van akkor, ha 1ik felszólításra se... Angol rabszállító autót még úgyse teszteltetek.

Mille 2008.07.31. 20:39:04

Tudomasom szerint ha 14 napon belul fizeted, akkor elengedik a felet. Itt a parkolasi birsagok is igy mennek. Ez szerintem eleg korrekt.

GalloG 2008.07.31. 20:51:17

Érdekes, mert itthon (ez is) port fordítva van.

Felénk ki van adva a hatóság kihelyezett egységeinek, hogy külföldi rendszámos után nem szaladozni, nem megállítgatni, mert nehéz és költséges kikeresni, ki volt az, és behajthatatlan a lóvé.

Így már ott tartunk, hogy a török kamionosok nem nagyon lassítanak a városban sem az országúti tempó alá, ami nekik 110 km/h...

Csikós Zsolt 2008.07.31. 21:07:24

Persze hogy befizetjük. De lehet tényleg, hogy már levonták.

Lery · http://lery.freeblog.hu 2008.07.31. 21:09:43

Az ilyen kis apróságokon keresztül lehet csak látni, hogy milyen lehet egy normális országban élni :))

JawasZoli 2008.07.31. 22:01:37

Hát ezt beszoptatok, csak azt nem ertem, hogy hogyan nem lehet latni egy kb 2 meter atmeroju "C" betut az aszfalton, vagy egy 3x3 meteres tablan. Biztos az ut bal oldalan volt? igaz? be kell fizetni skacok, nincs mese, legkozelebb jobban figyelni. sajat hulyesegunkert nem erdemes mast hibaztatni.

JawasZoli 2008.07.31. 22:06:41

Mar csak azt varom hogy a trafipax bunti mikor fog bekopogtatni az ajtotokon. ha jol emlekszem nagykiralyul mondtatok, hogy milyen gyorsan mentetek, mert elkestetek. ahol meg vonalzo szeru feher felfestesen haladsz at az trafipaxot jenet.

Pasas 2008.07.31. 22:07:51

Van ahol úgy van, hogy ha X napon belül befizeted a büntit, akkor a felét elengedik.

Kopasz Mercis 2008.07.31. 22:11:22

Pécsen (Magyarország) parkoltam, lejárt a befizetett parkjegy.
Német táblás az autóm, német nyelvű volt a mikuláscsomag is amit a kocsira tettek.
Akkor Pécs már Európa?

(Befizettem)

jpisti 2008.07.31. 22:11:54

Itt kérem a "bérautó" a kulcs szó... Amennyiben ezt a kihágást egy "magán" (és persze magyar rendszámú) autóval csinálták volna, akkor soha nem tudnák bevasalni az összeget. Éppen ezért ússzák meg a szlovák, cseh, román stb... rendszámú "becsületes" honfitársaink. Tudni illik külföldről beszerezni személyes adatokat szinte lehetetlen. (hacsak nem súlyos bűncselekmény a vád, tesznek a kérelemre a megkeresett hatóságok)
Mivel azonban ez egy bérautó volt ezért a bérlésnél megadott adatok alapján játszva beazonosították az "elkövetőt".
Én júni 26.-án Németországban csúsztam bele egy 60-as táblába 73-al és kb 3 hete be is fizettem a 20+5€ büntit. (Én is bérautóval voltam).
Ebben a tanulság pontosan annyi, hogy míg itthon 3 hónapig!!!!!!!!!! izgulhatsz, hogy sikerült-e időben lassítanod, vagy nem mentél-e kicsit gyorsabban pl.: az annahegyi lejtőn addig "Európában" két hét és kész. (vagy odafigyelnek, hogy az anyanyelveden is tudd olvasni a szitut.)

stuby 2008.07.31. 22:23:35

ha már a büntetésről van szó, a kérdés az lenne, hogy MO-n megbüntettek gyorshajtásért, és én SK állampolág vagyok, és elfelejtettem befizetni, talán 6-10e Ft lehet a büntetés, be tudják hajtani rajtam? köszönöm, mert ha igen, befizetem gyorsan, de őszintén...

jpisti 2008.07.31. 22:27:18

Hát ha sokat jársz Magyarországra akkor mindenképpen érdemes befizetni (és 6~10e amúgy sem egy tétel...) mert ha legközelebb igazoltatnak akkor van esélye, hogy benne leszel az adatbázisban.

ezvan 2008.07.31. 23:24:15

udv

angliaban lakom, es elottunk is magyarok laktak ebben a hazban ahol elek. majd egy eve hazament a holgy aki itt lakott, es a mai napig jonnek neki innen onnan levelei (mondjuk ez a dolog az utobbi par hetben megszunt valamiert...). tudom csunya dolog, de kivancsisagbol felbontottam egy neki szolo levelet, es egy magyar (fovarosi)parkolasi buntetes volt benne, szepen fotoval illusztralva az eset (angol rendszamu auto). szal magyarhonbol ide kier a parkolasi cetli maganszemelyek reszere is, velem forditva is mukodik a dolog. jah igen, angolul es magyarul is meg volt fogalmazva a bunti.

charged 2008.07.31. 23:29:58

Ez most off... az M3-ason volt szerencsém egy traffihoz... Kb mennyi idő míg ideér a csekk? (ráadásul céges autó...)
Németországban és hollandiában már többször lefotóztak, de egy büntetést sem kaptam (magyar rendszám LOL). 1x az osztrákok is bemértek, de azok utánam is jöttek és ott helyben kellett perkálni.

boci 2008.08.01. 00:02:22

Azért nem kell elájulni az angolszászoktól, iszonyat nagy parasztok. Olyan igazi igénytelen fajták.
Azt meg véletlenül se gondoljátok, h oda-vissza működik a dolog. Az írek például nem adják ki azt a tuskót amelyik elütött 2 kisgyereket MO.-on egy zebrán és a hülye magyar hatóságok visszaadták az útlevelét mert esküvőre kellett mennie...

ígyjártam 2008.08.01. 01:14:07

aussie 2008.07.31. 20:12:56

Ausztráliában nagyon kell vigyázni.

1 hétig béreltem kocsit. Eddig 544 AUD...

1. tilosban parkolás(Queensland): 61 AUD + 55 AUD kölcsönzőnek(administration processing charges -Red Spotnál)
2. gyorshajtás(NSW,highway) < 15 km/h: 79 AUD + 55 AUD
3. gyorshajtás(NSW,freeway) 10-15 km/h között: 239!!! AUD + 33 AUD (adm. díj -Hertznél)
4. nem fizettem az alagútban(SH TUNNEL) 22 AUD (admin. díj Red Spotnál, nem firtatom most miért csak ennyi). A büntetés még nem jött meg.

Amúgy csak a kölcsönző vonta le eddig az admin. díjakat. A büntetéseket nem vonják le a számlámról autómatán.

ígyjártam 2008.08.01. 01:16:37

Viszont vannak tuti ausztrál bélyegeim a büntikről. Érdekel valakit?

ígyjártam 2008.08.01. 01:24:09

Ja, két éve USA-ban volt egy tilosban parkolás (fire lane-be belógott a kocsi eleje 1 métert. Mikuláscsomag, ha jól emlékszem 75$.
Onnan nem küldtek semmit, de lehet azért, mert a kedves mexikói néni a kölcsönzőben Budapest helyett Judapest -et írt a címemhez :D

-így jártak

laziofan 2008.08.01. 06:00:57

Én gyorshajtással jártam így angliában, de mire hazaértem már kaptam a sms-t a telómra hogy levonta a kölcsönző a suskát

Kifordított kacagány 2008.08.01. 07:41:27

boci 2008.08.01. 00:02:22
nem zebrán, hanem a járda szélén és azért nem adják ki a fickót, mert a magyar hatóságok oltári nagy idióták. azzal, hogy elengedték, gyakorlatilag felmentették, mert ezek ott nem értik meg, hogy egy több éve történt esetre miért kérnek most jogorvoslatot, mikor már az elkövetőt egyszer visszaengedték. az ő olvasatukban ez úgy néz ki, hogy merő rosszindulatból akarjuk elverni a port honfitársukon.

István király:-) 2008.08.01. 07:50:20

Csak Akkor kell fizetni, majd ha kiadják a gázolót aki kettő magyar kisgyermeket "ölt" meg....

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.08.01. 08:16:54

"ha jól emlékszem 75$."

ez odakint állat módon ki van ám táblázva. csak lestem, hogy "initial file $75".

egyébként meg itt van ez. GPS legyen a talpán, aki ezt rendesen kezeli

www.walksydneystreets.net/photos/brighton-le-sands-sign-hours-unusual-usg.jpg

benzinmozdony · http://www.url.tr 2008.08.01. 08:23:00


Gyá! Magyar magyarázó szöveg... itthon mikor lesz ilyen?

egy átlag 2008.08.01. 08:47:36

A kedves ír gyilkosbácsit meg öt kilóért elengedtette az a simlis bárándi. Érdekes ez az eu, egy tilosba hajtás 48, egy gyilkosság 500.Gratulálok a kedves "jog" "ász" társadalomnak. Mondjuk ezeket is tanította valaki, azzal kéne kezdeni....

ausgenommen 2008.08.01. 08:48:48

kamionnal vettem toll t nemetben de nem arra mentem (koln - bonn repternel levagtam 23kmt masfele) es jott 89euros birsag A CEGHEZ. muhahah, EZT (kozepso ujj nyitva)fizetek. kb fel ev, aztan jott egy level hogy 230euro vagy 2 eveig ne menjek arrafele vagy targyalas, akkor logo orral fizettem. grosze bruder mindig kukken!!!

Dönci 2008.08.01. 08:48:51

Szerintem a magyar rendszer a legjobb!
Ugyanis ha 3. országbéli állampolgár(nem EU-s, nem EGT-s és nem Svájci) csinál kishazánkban valamit és pl. kap egy csekket X Ft-ról akkor 30 napon belül BE KELL fizetnie, mert ha nem, akkor a csekk kiállításától számított 46. napon BTT-re (Beutazási- és Tartózkodási tilalom)kerül. ebben az esetben addig nem teheti be a lábát az országba, amig rendezetlen a "számlája".
Ugyan ez vonatkozik minden ilyen büntetésre és köztartozásra (pl.: eljárási-, per-, áposási költség... stb.)

egy átlag 2008.08.01. 08:52:23

Szerintem meg ne fizessétek be (ha egy gyilkos megúszhatja), minden esetre egy tesztet megérne. Bár biztos le fogják emeltetni a számláról. Mint ahogy, egy család kivégzéséért is leültetnének.

Gedeon 2008.08.01. 08:57:58

Nekem sokszor jött már külföldről büntipapír. Bérelt és magán autó után is. De még nem fizettem be egyet sem! :) Nem hiszem, hogy nagyon erőltetik, van amelyik már 5 éve volt, második levél sosem jött.
Persze előfordult már, hogy a helyszínen állítottak meg, az sajnos kicsit más... Az osztrák kollégának hiába mondtam, hogy nincs nálam ojró, elkísért egy automatához. Autópályáról! :)
Lényeg, hogy ne fizessetek!!! Engem is érdekel, mi lesz a következő lépés. Hadd tanuljunk a más kárán! :)

Jani 2008.08.01. 09:20:30

Be kell fizetni, így korrekt.

Kifordított kacagány 2008.08.01. 09:25:08

Dönci 2008.08.01. 08:48:51
és kap? nem? akkor mégsem olyan jó.

egy átlag 2008.08.01. 08:52:23
az nem megoldás, hogy ha a szomszéd gyilkos, akkor te is az leszel.

Gedeon 2008.08.01. 08:57:58
nagyon szimpatikus ember lehetsz. még több ilyen ember kellene aki majd segít megőrizni hazánk jóhírét.

isti77 2008.08.01. 10:20:22

Csiki, szándékosan hagytad láthatóan a Tibi címét?

xkrisx 2008.08.01. 10:59:49

Az a szerkesztőség címe

Inner Circle 2008.08.01. 12:04:49

Zakynthos-on a "védett teknőcök öblében" nekünk is adtak magyar nyelvű tájékoztatót, de fél perc illedelmesen elfojtani próbált röhögés után visszaadtuk, hogy inkább angol nyelvűt kérünk, mert azt lehet, hogy meg is értjük. A magyar szöveg elég összefüggéstelenre sikeredett (mint anno a WordPerfect 5.1 szövegszerkesztőben: "Készülék nem olvas munkakész meghajtó B:") :D

Layosh 2008.08.01. 13:06:38

Fizesd be a 60 fontot a rabszolgatartó királynőnek, és kérd el cserébe a gyermekgyilkos ír fasszopót.

boci 2008.08.01. 23:13:41

Az ír parasztot azért nem adták ki mert állítólag nem kapta meg az értesítést. Talán a Napló vagy valamelyik hasonló tvműsor elvitte neki és kamerák előtt adta át. A fickó felesége azt nyilatkozta, hogy már szeretnék elfelejteni az ügyet és hagyják őket békén. Mondjuk ha az én gyerekeimet gázolták volna el én nem bíznám a törvényekre a dolgot...Bár ez a tulok magyar rendőrség biztos kiadna még aznap.

Nekem 1700CHF bünti a rekordom és 3 hónap kitiltás Svájcból.Bevittek a rendőrörsre (Bern) és levették a kártyámról a lóvét. Előtte persze fel kellett hívnom a bankot, h emeljék a napi limitet. Azt mondták, h vagy fizetek vagy vonatozok...


Még mindig leveleznek velem 300CHF eljárási költség miatt. Inkább nem megyek oda.

[] (törölt) 2008.08.02. 08:32:22

"Ez nem kérdés, szerintem már befizették, mivel a kölcsönző automatikusan inkasszózza a számládról. Legalábbis amikor mi angliában voltunk, így történt. Kicsit rossz érzés volt, mert ugye milyen alapon nyúlhatnak ők hozzá a számlánkhoz... "

legkozelebb azert olvasd el, mit irsz ala.

[] (törölt) 2008.08.02. 08:37:55

"NE FIZESSÉTEK BE!!!
Megnézzük mit lépnek erre az angolok...
Csak a szokás kedvéért. :)"

"Tényleg ne fizessétek be! Tájékoztatni kéne minket, h mi van akkor, ha 1ik felszólításra se... Angol rabszállító autót még úgyse teszteltetek."

latom epititek az orszagimazst.

[] (törölt) 2008.08.02. 08:45:17

"kamionnal vettem toll t nemetben de nem arra mentem (koln - bonn repternel levagtam 23kmt masfele) es jott 89euros birsag A CEGHEZ. muhahah, EZT (kozepso ujj nyitva)fizetek. kb fel ev, aztan jott egy level hogy 230euro vagy 2 eveig ne menjek arrafele vagy targyalas, akkor logo orral fizettem."

es ezt miert kellett megvarni? kisebb arccal es jobb fizetesi morallal sporoltal volna 141 eurot.

admiraL_ 2008.08.02. 12:18:07

Olvastam valahol hogy Varsó drágább város mint Budapest.
3 hetet voltam most ott.

1 napi jegy a tömegközlekedésre, 320ft.
Nálunk egy vonaljegy 280, ami náluk 70 ft.

Varsó drágább mint Budapest. Én meg anyád vagyok bajuszkötőben, bazdmeg.

Tegyük hozzá, hazafelé a rendőr megállított egy "lakott" területen, és a pisztoly szerint 110-et mentem lejtőn lefelé 60-nál. Elszavaltam a "lengyel magyar két jóbarát" című nótát, amit itthon már senki se ismer, ellentétben a lengyel barátainkkal, ezek után elengedtek haza, miután mondtam hogy annyi benzinem van, hogy a magyar határig elérjek, ezenkívül 10 zl-em (700ft) kajára.

:)

Greg36 2008.08.02. 20:06:18

admiraL_

Polak, Wegier, dwa bratanki, i do szabli, i do szklanki...

Minden lengyel egyetemista lánynak bedobom ;)

Levente 2008.08.03. 00:42:21

Végig olvasva a hozzászólásokat...

Szégyenlem magam, hogy magyarnak születtem :(

uki 2008.08.04. 09:22:13

...és ha tudnátok hogy ezt a Margit-híd budai hídfőjénél lévő avis központ csinálja! :-)

Pityke Őrmester 2008.08.04. 11:52:25

60 font ha 2 hét alatt (asszem) befizeted
utána 120

tudom, fizettem pár ilyet
:)

Tavaris 2008.08.04. 21:03:12

A legjobb, ha kifizetitek, ha 60, ha 120 font. De látom a Constitution Hill címet, gratulálok, a város legszigorúbb kerületében (Westminster) sikerült szabálytalankodnotok. :) Csak jótanácsként mondom, hogy ne próbálkozzatok a nem kifizetéssel, a kerületben lakok és a helyi parkolási engedélyemmel átlógtam kb fél métert a sárga vonalas részre, máris jött a fénykép...

azta 2008.08.07. 10:56:08

nem értem.
itt mindenki egy gyilkoshoz akarja mérni Csikósékat? hogy jön össze a két dolog?

amúgy meg korrekt a történet!
süti beállítások módosítása