Árut hoztatok?

Készülődnek a versenyzők a tököli EB-n

  2008. április 05. - Nagy_Dániel Címkék: drift tokol 2008

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Vége a napnak, vége a versenynek
2008-08-23 22:05:00

Időközben szépen ránkesteledett az éjszakai futamok hangulatával emelve a verseny izgalmát. Igen sok ember

Kicsik és nagyok
2008-08-23 18:21:00

Menetfelszerelésem része egy inverter, ami 220 volt feszültséget állít elő az autó 12 voltos rendszeréhez

Így mulatunk
2008-08-23 16:51:00

Tény, hogy itt Máriapócson lényegesen tizennyolcévenfelülibb az autómosás mint Kilitin, ám ezúttal sem

Újabb brutális szögek
2008-08-23 13:36:00

Rendkívüli rajongásról tesz tanúbizonyságot az, aki Budapestről, vagy attól nyugatabbra fekvő településről


Nem csak én érkeztem kicsit korábban a hivatalos időpontnál, a kapu előtt jó néhány érkező már felsorakozott. A sajtóregisztrációt követően kaptam egy kék VIP karszalagot, bár a szervezők elárulták, hogy ezt a rendezők nem fogják ismerni. Az első rendező a kék karszalag láttán valóban csak értetlenkedett, de a Totalcar varázsszó bemondása után továbbengedett. A következő állomás kicsit máshogy alakult, itt már a kék karszalagomat meg sem mutattam, csak mondtam:

-”Szia, a Totalcartól jöttem.”

-”Jó. Valami árut hoztatok?” -kérdezte a rendező.


 


 


Azért sikerült bejutni. A versenyzők csendben készülődnek, a lelátó még üres, de szállingóznak az emberek. Az ígéretes ívű pálya bójákból kirakva várja az autókat. A dögös gépek között sétálgatva egy ismerőst pillantok meg, Kalbantner Gézát, aki az állandóan keresztben lévő Ladával vált ismertté a hazai rali- és szlalomversenyek közönségének. Így belegondolva csodálkoztam volna ha Gézát nem látom viszont a drift világában is. „A Nissan 300 lóereje valamivel több, mint a Lada 90-e volt.” -mondja Géza a Zsiguli utódjáról. „A drift pontosan arról szól, amiért én az autóversenyzést szeretem.”


 


 


Következő bejelentkezésem előtt igyekszem egy rövid beszélgetésre elcsípni Szántó Nikit, aki állítólag nem csak ahhoz képest terelgeti nagyon szépen a BMW-t, hogy a szebbik nem képviselője. Az edzés e sorok írása közben megkezdődött, szaladok vissza az események sodorvonalába, következő bejegyzésemben már a füstölő gumik és az ordító motorokról szerzett élményeimből is beszámolok.


 


A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr78412115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csiky944 2008.04.05. 14:15:04

most ki az a Nagy Dániel?

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.04.05. 19:26:01

nekem bejön a stílusa, egyenes, korrekt, nem játssza az arcát, több poszt kéne tőle :)

Rocko- 2008.04.05. 21:57:43

és tán még a körforgalomban is csak kifelé indexel. :D

Lally 2008.04.05. 22:59:27

Nem gondoltam volna, hogy új gumikkal kenik a drifterek...
Nem praktikusabb (árban, csúszásban) a kopott gumi??

George 2008.04.06. 10:21:10

Az új gumi tovább tart, és ha a támogatóó adja, akkor meg mér ne? (nagyon remélem, hogy így van...)
süti beállítások módosítása