Tetszik az új 7er?

  2008. április 04. - Bende Tibor Címkék: bmw

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Pedig milyen jó kis Bogár volt
2014-09-27 08:52:08

Az előző részek tartalmából: Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni. Vettem egy bogarat, örültem neki.

Én megmondtam előre, hogy baj lesz
2014-08-23 06:50:05

Az előző részek tartalmából: Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni. Vettem egy bogarat, örültem neki.

Bogár saga: Polírozom a bohócot
2014-08-02 12:15:37

Az előző részek tartalmából: Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni. Vettem egy bogarat, örültem neki.

Elment az eszünk: kasznit cseréltünk a Bogáron
2014-06-01 07:10:34

Épp Göbivel ültünk az irodámban, amikor Marci hívott, aki a Velvetnél dolgozik. Autót akart venni, mert a


Hírszerkesztőnk mai BMW híre megosztotta a szerkesztőséget rendesen. Bangle és antiBangle csapatok vívták meg ütközetüket, de a tetszik-nem tetszik verdikt a kedves olvasóé akarommondani vevőé lesz úgyis. Jókora bordára lehet számítani a motortháztetőn, a képen jól le is van ragasztva, de azért kivenni.



Hírszerkesztőnk így fogalmaz:

"Annyi egész egyértelműen látszik, hogy a cégvezetés tanult az előző generációban elkövetett hibákból, és jó erősen megkötöztette Chris Bangle kezét, mielőtt kiadta az utasítást az új hetes megtervezésére."


Ez a mókás csomagtér? Szépen rajzolt álcával? Itt a csomagtéren mintha nem lenne törés, bár elbizonytalanít az álca.

Szóval érdeklődve várom, hogyan fogy majd az új, frissen megjelent hetes.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr1411347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nap 2008.04.04. 18:06:03

Remelem, nem ezzel a felnivel jon, mert ez igy eleg ronda. Szerintem a csomagtarto viszonylag szolid lesz es csak kisse dudorodik, viszont az eleje elegge volvo a hutoracstol eltekintve.

gravy_t 2008.04.04. 18:17:54

olyan a hátulja, mint egy japán autónak. remélem, legalább a japános hátsó lámpát áttervezték.

mármint nekem tetszett az a lámpa, de egy bmw-re mégsem olyan kéne.

zajcev 2008.04.04. 18:34:36


ez igy egy semminek tünik egyelőre..lehetne phateon, A8 vagy bármi csak jó nagy és 30 misibe kerüljön.
Bangle egy zseni! és a mostani 7es bejövös meg a 3as és király az 5ös:)
szerintem az eladások is ezt mutatják, mármint azt hogy a vásárló közönségnek tetszenek..
ja és soha nem ülnék a bmw-be,csak tetszenek, mielött elfogultsággal vádolna vki :)

fury 2008.04.04. 18:34:44

olyan,mint egy dagadék Octavia(hogy ez is legyen már fikázva kicsit).Automatikusan nem lesz egyből gyönyör,mert bömös..ronda,mint az anyósom,wazzeg..tipikus,tökátlag-felfújt külsö,akármi is lehetne..a Bangle legalább egyedi volt..erre meg ráírhatják hátra"VW-System".-de majd megmenti a belsö esetleg,meg a "rajongók".

ommm 2008.04.04. 18:37:06

Bangle kezét nem kellett már igazán megkötni, mivel már az egész BMW Group fő formatervezője és mint olyannak már van akkora hatásköre, hogy ne kelljen az ujjaira koppintani. A munkát elvégezte, most már csak tovább kell görgetni pár évig a formatervet, finomítgatni, reszelgetni..

Ciri 2008.04.04. 18:44:10

Az álcázással az a baj, hogy kib.szottul becsapós.

Az rendben van, hogy az oldalát nem nagyon ragasztották le -bár ahol a fény/árnyék vonalak vannak, ott van ragacs- viszont az elejét és a hátulját igencsak el/át -takarták, ezért gyakorlatilag semmi sem látszik az igazi formából.

Ciri 2008.04.04. 18:45:49

A BMW vesék is olyanok, mint a VW emblémák, egyre csak nőnek és nőnek....

padam 2008.04.04. 18:49:14

img117.imageshack.us/img117/7001/displayimage2aspxfa4.jpg

Lehet hogy csak bebeszélés, de mintha valami látszana a valódi hátsó lámpából a tükörben.

kacsa! 2008.04.04. 18:50:39

Jéé, nekem is Volvo S80 ugrott be, Nap

muhahaha 2008.04.04. 18:54:29

Nekem is nagyon Volvo hatást keltett:(
E38 rulez;)

Amúgy meg a hír valahogy sztem nem stimmelt. Sztem a 3as az amit visszafogtak az 5ös pedig az érdekesebb vonalú... apróság:)

zajcev 2008.04.04. 18:56:50

azt nem értem miért nem szerveződnek bandák akik ha megtalálnák, megállítják a kocsit és letépik róla az álcázást és jó pénzért aldnák,hogy kiderüjön valójában hogy is néz ki :D
amugy igen s80 szerintem is, van válla neki

Pesti 2008.04.04. 19:01:00

Tiszta Volvo. Legalábbis elölről. Bár kifejezetten tetszett az S80-as, de annak már legalább 9 éve. Nekem az eggyel ezelőtti, karcsú 7-es tetszik. A mostani szerintem túlzottan a 140-es Mercire hajaz amikor így meghízott. Annál nem nehezebb szebbet csinálni. Érdekes, hogy a Merci meg pont fogyókurába kezdett. Összességében jó(bb)nak néz ki.

CSaB · http://www.domain.hu 2008.04.04. 19:01:00

Szerintem nagyon csúnya lett, habár a takarások nélkül biztos szebb lesz.

acrobat · http://dedeporsche.blogspot.com/ 2008.04.04. 19:01:20

Volvo S80-rémkép nálam is :D De csak a felni meg a kerékívek teszik...remélem :)

Csubakka Junior 2008.04.04. 19:05:04

Érdekes. Szerintem is S80-as a forma, de egy dolog nem hagy nyugodni, a motorháztető elején az a kör alakú BMW embléma foglalatnak látszó mélyedés. Vagy csak az is trükk? Ha nagyot akarnék dobbantani, akkor 7-est ilyen hűtőráccsal nem engednék ki az utcára.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.04.04. 19:06:04

ugyanmár...amugy így enyhén takargatva egész korrekt, és ugy látszik hétköznapibb lesz mint az előzők voltak. ugy látom a fura csomagtartó is eltünt, viszont a veséire nem panaszkodhat :)

aa 2008.04.04. 19:18:10

Omm, próbáltam többször elolvasni és minden oldalról megvizsgálni a hozzászólásod, de semmi értelmét nem találtam. Van neki?

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.04.04. 19:24:46

Azok a kipufogók ígéretesnek tűnnek.

Valószínüleg nekem van az ide kommentelők közül a legrosszabb izlésem, de nekem utoljára az E38 volt A HETES.( Ugye nincs harag Mr. Chapman?)

www.s128066803.websitehome.co.uk/Data/999999/car/cwindowsdesktopnewfolderbmwcwindowsdesktopbmw7series109a.jpg

Talán a vad kilencvenes évek gengszterautó feelingje, ami átitaja, fene tudja, de az egyetlen hetes ami veszettül kéne..

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.04.04. 19:26:12

Annyira jó, hogy a linket előzőleg lerövidítettem. A blogmotor meg szépen kicsomagolja magának, hogy aztán szétcsúszhasson tőle minden....

zon 2008.04.04. 19:45:03

A hátfal mint egy szélesített Subaru Legacy.

sirT 2008.04.04. 19:46:16

remelem ezt a gipsy mintas takarast lehet rendelni extraba,az ossszes nepper ilyet venne:))
kulomben meg mind1 hogy nez ki, a BMW fanok ugyis ilyet vesznek

zerozero 2008.04.04. 20:02:59

A LINKBEN SZEREPLŐ KÉPEN NINCS MATRICÁZVA!

kéretik ennek megtekintése után papolni...


www.edmunds.com/media/il/features/future/09.bmw.7.series/09.bmw.7series.r34.500.jpg

creole 2008.04.04. 20:09:19


(A BMW főtervezőjének neve Adrian van Hooydonk, immáron két és fél éve). Bangle rég nem foglalkozik effektiv tervezésel.

fury 2008.04.04. 20:17:11

ez mitöl különleges?az elözöt legalább meg lehetett különböztetni egy Passattól.Ez uncsi.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.04.04. 20:19:27

zerozero: egyértelműen állat. szép válasz a mercedes cls seggére

[] (törölt) 2008.04.04. 20:21:54

"Annyi egész egyértelműen látszik, hogy a cégvezetés tanult az előző generációban elkövetett hibákból, és jó erősen megkötöztette Chris Bangle kezét, mielőtt kiadta az utasítást az új hetes megtervezésére."

Fogjátok már fel: 2005 óta NEM Bangle írányítja a BMW márka tervezôstúdióját, hanem Adrian van Hooydonk (ex-DesignWorks USA).

"Bangle kezét nem kellett már igazán megkötni, mivel már az egész BMW Group fő formatervezője és mint olyannak már van akkora hatásköre, hogy ne kelljen az ujjaira koppintani."

Hülyeség. Bangle napi szinten NEM foglalkozik tervezéssel, hanem a konszern különbözô márkastúdióinak (BMW, Mini, Rolls-Royce, Motorrad, M+Individual) munkáját menedzseli és koordinálja.

Arról nem beszélve, hogy egy autóipari konszernen belül senkinek nincs akkora hatalma, hogy a *gyár* ne taposhatna a pöcsére -ôk termelik ugyanis a profitot.

Pesti 2008.04.04. 20:25:31

Szebb mint a mostani 7-es. De a régebbi jobban tetszik. Bár valóban dögös. Főleg a kerékívek+kerekek. És a lámpa sem csúnya. Csak nem tűnik egyéniségnek. De az is lehet, hogy már el vagyunk kényeztetve a sok rohamos ránc felvarrástol,egymást túl licitáló formatervtől.

hyross 2008.04.04. 20:30:07

"nyolc sebességes automata váltó" :)) Ennek mi értelme van?

[] (törölt) 2008.04.04. 20:31:30

"Szépen rajzolt álcával?"

A préselt mûanyaglapos álcázások tervezése, kisszériás legyártása, és rögzítése elég sok pénzbe kerül, ezért a jövôben ahol lehet, a matricás szoft álcázást fogják használni.

zöldi 2008.04.04. 20:35:41

Nekem olyan, mint egy Passat és egy S80 házassága. Külön nagyon szép mindkét autó, így egyben kicsit bénának tűnik.

mohaa 2008.04.04. 20:35:58

így fotó alapján (ráadásul az álcázás miatt) nincs értelme véleményt mondani. majd élőben megvizslatjuk, addig meg akármilyen is lehet.
viszont mekkora feeling lenne most kijönni valami cápa utánérzéssel a bmw-nek. a beforduló középkonzolról nem is szólva. :)

Országos Span 2008.04.04. 20:48:57

Elmehet minden okos a bánatba, aki a 7-es BMW-ket kritizálja. Szerintem mindegyik karaj. Nem tudom igazán értékelni amikor valaki szubjektív dolgokról tényszerűen nyilatkozik. Gondolom azért a kritizálók nagyrésze becsinálna a gyönyörűségtől, ha lenne egy ilyen elszabott cápája.
Úgyhogy lényegében azt mondom, hogy az új 7-es IS luxuskaraj, zsírpipec.

Krisi 2008.04.04. 20:57:36

Hát ami engem illet nekem az első bangle 7es bmw-től felfordult a gyomrom, a következőtől végképp, de ez már kinéz valahogy, eléggé S80 utánérzés szerintem is, de még mindig nem teccik (pláne az új S mercihez meg A8-ashoz képest)
Viszont ennek már rendben van a háta, az előzőkhöz képest.

De ez csak az én szubjektív véleménym mielőtt valaki leugatna.

Scheerti meg megelőzött, az általa belinkelt 7-es elmebeteg jól nézett ki, azt más nehéz lesz überelni.

Szerintem.

Lowtyo 2008.04.04. 20:58:07

Eddig az összes hetes tetszett, és a fiat coupe mellett az első Bangle-hetest és a 6-ost tartottam chris legjobb munkájának. Úgy tűnik ez lesz az első 7-es ami nem tetszik. Viszont az álca autóra szerintem Győzike tuti vevő lenne, a rák a mellyibe.

romanjanos 2008.04.04. 20:58:57

Egyben biztos vagyok, hogy egy BMW sosem fog hasonlítani egy VW-ra és egy Volvora. Én szerintem ez az egy német autó aminek van egyénisége és lesz is.

ommm 2008.04.04. 21:01:26

aa:
creole és a mindig kedves Edelweiss megválaszolták kérdésed.
a hírszerkesztő hmm...mondatára reagáltam csupán.
Bangle keze már nem grafitporos. egy mondatban

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.04.04. 21:26:56

Ha valaki úgy vesz drága autót, hogy a belseje alapján választ mert tesz a hozzánk hasonló bugrisokra, azt én megértem. Annak a felelo''ssége hogy én se hányjak ha látok egyet, a tervezo''ké. Ha olyan lesz az új bálna mint a matricázatlan darab (volt ez már a Totalcar-on, nem?), akkor ezúttal nem lo''tt mellé aki rajzolta.
Jut eszembe, az imént jo''tt szembe egy Flying Spur. Hát nem tudom. Elég semmitmondó, az árához képest. Persze ha valaki a belso'' alapján választ...

xxlpityu 2008.04.04. 21:29:17

Háááát.....fene tudja.Több,korábbi hozzászólóval egyetemben szerintem is az E32 és az E38 volt az igazi hetes bömbölő.A régebbi,a Derrick féle nagyon jól ötvözte a kor modern formáit a korábbi "cápa" tekintetével.A belsőről már nem is beszélve,miszerint a műszerfal a vezető felé fordulva jelezte:engem nem a külső sávban szüttyögni és sofőrös limuzinnak építettek,hanem sportosan kanyarvadászkodni,néha keményen vágtázni(persze nem izzadságszaggal,mint a néhány korabeli sváb hintót).Félreértés ne essék,imádom a régi Mercedeseket is,viszont a filozófiájuk másról szólt.Az E38-as már letisztultabb volt,ez sajnos a belső térre is igaz volt.Nem mintha a full bőr,vagy a digit klíma stb. stb. szegényességre utalt volna,csak az előző sorozatra jellemző könnyed viselkedést,agilitást,precíz kormányzást inkább már csak a V8-as motorral szerelt változatoktól várhatott a büszke tulajdonos.De mint tudjuk,egy igazi BMW az sor 6-os.Talán nem véletlenül,hiszen ő már a W140-es mercivel csatázott és sajnos súlyban is közel került hozzá.Erre jött a Bengle féle irányvonal.Münchenben talán még nem ácsolták össze neki a bitófát,lehet,hogy a 3-as sorozat sikereire való tekintettel,viszont én ezt a f@szit tutira felkötném,de minimum eltörném a két kezét.Menne inkább vissza amcsiba és ott garázdálkodna valami egyébként is elcseszett márkával.Kicsit hosszúra nyúlt bevezetőm után azt hiszem,hogy kirajzolódott a véleményem az új 7-es bömbiről.
Ez SZÖRNYŰ!!!!!
Szerintem jobban tennék a bajorok,ha egy kicsit visszatekintenének a múltba és meglátnák azt,amitől a BMW BMW lett.Könnyed,vezetőcentrikus,sportos,SZÉP!!! limuzinok.A mai kínálatba természetesen beleférnek a kombik és a kisebb,1-es sorozató autók is.Ezzel szemben ma egy 135i nehezebb az E36 M3-nál.Röhej,nem?
Hiszen ma már tudjuk,hogy ha egy eltunyult,meghibásodó,folyton a régi nagy névből élő márka kell,hát arra ott a mai Mercedes.A feltörekvő és egyre harsányabban rikácsoló,tupírozott VW-ről már ne is beszéljünk.Ma úgy nevezik,hogy Audi.
Ezért gondolom a BMW-ről azt,amit leírtam. De mint mondtam: ez csak az én véleményem

Adam 2008.04.04. 21:31:15

Naná hogy tetszik! Kedvenc BMW-m volt 2.-os koromban már a régi is, nagyon tetszett a jelenlegi is, a 2005-ös felfrissített változat is király. De minél kevesebbet láttam a felfrissítettből, annál jobban tetszik az előző, asszem 2002-ben megjelent előző, frissítés nélküli 7esnél. De ennél a legújabbnál már a kémfotóján is meglátszik, mekkora durranás lesz a bemutatójakor és a magyarországi forgalmazásakor. Remélem ez gyakrabban fordul elő Szeged útjain, mint a mostani friss hetes. Már várom a hivatalos képeket.

Max 2008.04.04. 21:34:21

okádok az ilyen autóktól

Professor Pizka 2008.04.04. 21:44:23

Jo hogy lehet kommentalni a hirt. Altalaban szeretem a totalcar szubjektivitasat, de a "hir" az hir es nem velemenyrovat. Ehhez kepest mindig megirjak, hogy ez meg az a kocsi ronda, pusztan szubjektiv eloiteletektol vezerelve. Ez jo egy teszttben, de egy formatervet bemutato hirben neha nekem sok, foleg, hogy altalban homlokegyenest ellenkezik az en velemennyel, bar ez utobbi az en bajom...

AP (törölt) 2008.04.04. 22:01:46

P.Anna ma 11 óra 20 perckor a Cegléd előtti körforgalomból kijövet szemből elhaladt..
A tükörben megfigyeltem, hogy a körforgalomba befelé menet jobbra indexelt. Muhalol!
Neki nem kéne tudnia, hogy hogy szabályos, ha már zseniális autókat kritizál hülyeségek miatt?

fury 2008.04.04. 22:08:27

olyan fárasztó,tökátlagosan néz ki,mint bármily nagykocsi,semmi egyediség-ahogy eddig,és mégis néhányan azt hiszik,kötelességük rajongani érte.Ha egy rakás szart formázna,akkor is el kell ájulni,mert ez az uj 7es..semmi nincs benne,amitöl ájuldozni kéne..ugyanmár.Kiábrándítóan átlagos,felfujt külsö-és húúú,meg hááááá..ócska sztereotípia.Tökzsír+luxuskaraj..mitöl az?Ez annyira elfogultság,semmi más.Nyilván etalon minöségü,erös,gyors lesz-nem is ez a baj.Kívülröl dögunalom-minthogy az is,aki ugy csinál,mintha nem látott volna még szebbet.A CLS sokkalta ütösebb,egyedibb forma például.

fury 2008.04.04. 22:12:41

Szubjektív dologról tényszerüen nyilatkozni...hahaha..az elfogultság is pontosan az..tökmindegy.Jééé,a kódom most bmw-vel kezdödik..huh.

plac 2008.04.04. 22:54:49

Nem tetszik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Regen BMW maniakus voltam, de a Bangle korszak ota ki nem allhatom a kulsejuket,
bar motorikusan high-tech a cucc.

Pipi 2008.04.04. 23:59:23

AP tége dnagyon mélyen érintett Anna, agyba-főbe oltogatod:D:D:D

RedRiot 2008.04.05. 00:15:44

Szerintem még nagyon kevés látszik az autóból, ne írjuk le előre.

Amúgy én bangleista nézeteket vallok: az eddigi legjobb munkája az 1-es szerintem: rövid túlnyúlások, hosszú lapos motorház egy kompakton, és az ajtók alsó részén az a bemélyedés nagyon rendben van. Ez utóbbi design-elemet lopja is boldog-boldogtalan.

Az X3-is egy szép, arányos terepjárú. Az új terepkupé (X6 vagy mi a franc) viszont nem tudtam még megemészteni. Hátulról nézve olyan nyakigsegg az egész.

Meg különben is, mi az hogy terepkupé? Kezdem már unni ezt a nagy cross-over mániát. Lassan már minden karosszériatípust pároztattak egymással. Ha ebből a Hetesből nem is, de a következőből biztosan készül majd egy terep-egyterű-kabriószedánkupé: egyik oldalon egy- a másikon két ajtóval (amiből a hátsó ablkakkeret nélküli tolóajtó. :)

fury 2008.04.05. 00:23:42

Buszlimuzin 8-D Egy limuzin,ami busz..Lol))Mini-buszlimuzin..egy mini,ami egy icipici busz..vannak elnevezések.

fury 2008.04.05. 00:25:43

Amugy a föcím-->"Tetszik az új 7er?"Mi az a heter?Héter? 8-D

Daniel 2008.04.05. 00:36:20

Hát ez még ocsmányabb lett, mint az eddigi. Olyan S80-as.
Sorry, de minden BMW-s annyira odavan a kocsijáért, hát akkor perszehogy kritizálunk.
Mert az, hogy leszóljátok a többi (francia, japán, stb.) autót az nekünk is böki a csőrünket ám! Tessék elismerni, hogy egy NEM NÉMET gépcsoda is jó lehet...nemcsak azt, h "nekem csakis BMW, a többi egy rakás szar" mondatokat hangoztatni!!! S akkor talán lesznek francia, japán, stb. autósbarátok is, akik szintén elismerik, h na mégiscsak valamirevaló a német technika.
Ettől függetlenül teccik is meg nem is az előző 7-es, de sajnos nem vennék német kocsit. Sokba kerül, zabál, s nem a legmegbízhatóbb ebben az árban.
Ennyi.

mugen 2008.04.05. 00:39:25

siebener

Tisztelt Bende Tibor! Nagy bunkóság volt kihagyni az írásból az Audit! Nem félsz a gyűlölködőktől? Annyit megígérhetek, hogy nem állok jót magamért ha felbosszantasz!
Tudom, hogy direkt hagytad ki az Audit, jól le akarod húzni ugye?!!

mugen 2008.04.05. 00:43:47

ommm!
Neked meg szép színed van! Szép sárga! Tudja mán kend, hogy mire gondolok?! :D

Professor Pizka 2008.04.05. 01:36:06

Kar hogy ez az Anna nem szingli, akkor talan emberiessegbol elvallana egy randit AP-vel es akkor legalabb ez a tema le lenne zarva a kommentek kozott :-)

ST 2008.04.05. 03:00:05

Mint valami gnóm korcs

zerozero 2008.04.05. 06:19:07

Fury 2008.04.05. 00:25:43
Amugy a föcím-->"Tetszik az új 7er?"Mi az a heter?Héter? 8-D


Eddig is nevettem az írásaidon de ebből azért lelehet szűrni mennyire értessz ahoz amit fikázol :P

zerozero 2008.04.05. 08:48:45

Jó akkor segítek :)

7 sERie , S klasse...

Gyurma73 2008.04.05. 09:11:59

CÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁPAAAA!!!!!!!!!

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.04.05. 09:29:50

RT, szarok a linkek a cikkben, amugy fasza :)

@ 2008.04.05. 10:05:14

Igen, e38. Nem véletlen cserélték le a Szállító 2ben A8ra, ugyanis az új hetes (a mostani) nem volt elég férfias.
Ebből meg szerintem semmi nem látszik:S

Eunos 100 2008.04.05. 10:11:02

A hátulja szerintem picit Volvós, oldalnézetből meg nagyon testes, olyan Audis lett, de összességében szerintem ezt a formatervet sokkal könnyebb befogadni egy átlag embernek, mint az előző 7-est. Habár én nem vagyok nagy BMW-s, és a mostaniak közül is egyedül a 6-os kupé tetszik, de az nem kicsit... :)

bullfrog 2008.04.05. 10:15:08

Semmitmondó, unalmas, gagyi.

Kornel 2008.04.05. 10:16:26

Uniformizálodás már a BMW-nél is :(
a 7-es legalább egyedi volt

Achmed the dead Terrorist 2008.04.05. 11:10:59

Pár évvel ezelőttig kötelező volt indexelni körforgalomba való behajtáskor. Aztán a kötelező voltát eltörölték, de nem tiltották be. Most lehet választani, hogy használja-e az irányjelzőt valaki vagy sem, szabályos mindkettő.

A BMW viszont igencsak jól sikeredett. Nekem kéne. Ez az új design valóban kicsit visszatérés az eredeti irányelvekhez, amikor a bajor márka termékei még nem a kinézetükkel tűntek ki a többiek közül. Ez talán nem is baj. Nálam 10 év múlva 10éveset flotta-tag lenne.

@ 2008.04.05. 11:23:26

Körförgalomba befele index MUHAHA
Nagyon nemkedvelem őket, mert
1: értelmetlen, ugyanis csak egyfele lehet kanyarodni, és ezt senkinek nem kell jelezni
2: balesetveszélyes, mert e következő behajtónál álló félreértheti hogy előtte kimegy (kifele KÖTELEZŐ) így nyugisan behajthat, és bumm, a hülye szőke meg nem érti mért vágtak ki elé.

lehet választani? Amikor az emberek jó része akkor is elfelejt mikor kellene, minek indexeljünk mikor nem kell???

Rocko- 2008.04.05. 11:44:42

AP-nak küldöm sok szeretettel:
www.youtube.com/watch?v=bIHKe27WvAA
meg ezt is:
www.youtube.com/watch?v=b7HmVc9PUTE
ja, miluman nevében is beszélek! :}

Devil 2008.04.05. 12:02:12

Azzal nem lesz baj hogy nem fogy, de nem azért mert BMW-s, hanem mert státusszimbólum. Utolsó szép 7es az E38,de az E32 még szebb, részemről legalábbis.

Achmed the dead Terrorist 2008.04.05. 12:14:52

Bár az lenne a legnagyobb gond, hogy befelé is indexelnek az emberek.

Aki pedig még be sem hajtott a körforgalomba, az elé én is kikanyarodok indexeljen vagy sem, különben ott állhatnék napestig.

Én speciel eléggé örülök neki, hogy eltörölték ezt a kötelezettséget, teljesen felesleges ott indexelni, de azért megszólni valakit, mert a régi (és nem tiltott) szokását nem vedlette le szerintem faszság. Anna munkásságába 1000 helyen bele lehet kötni, nem kell ilyen mondvacsinált indok.

@ 2008.04.05. 13:34:40

Bocs hogy tovább húzom ezt a témát, de:
Achmed, nem tudom mit vezetsz, és mióta, de a legtöbb autóban az index magától visszaugrik, amikor a kormány adott szöget eléri visszaforgáskor. Ergo az autó már igencsak benne jár a körforgalomban, amikor az index esetleg magától kikapcsolna.
És valljuk be senki sem kapcsolgatja kézzel vissza az indexet, hacsaknem olyan autót vezet.
Az elé meg nyilván kikanyarodok én is aki még be sem kanyarodott.
Nem kötözködésből mondtam, de talán itt a totalcaron ilyen kérdésekről is lehet beszélgetni:)

mákospite 2008.04.05. 14:50:43

Megagáz ez is. Utálom a BMW-ket!!!! Unalmas, érdektelen, böszme nagy, tökéletesen megcsinált steril gépek a cápák óta. A 850-es és a 628/635 Csi kivételek, de ennyi.

Gerry. 2008.04.05. 15:03:08

Valóban hajaz az s80-as Volvóra, azonban sokkal inkább az előző generációsa, mintsem a mostanira, ami egy idén pontosan tíz éves széria esetében nem valami nagy öröm. Más kérdés, hogy vajh' milyen lesz takarás nélkül, normálisabb felnivel-ilyen felnit most is dögivel raknak 5-ös re és 7-re- alighanem pár hónap és megtudjuk. Vagy még annyi se:)

AnatolijKalashnikov 2008.04.05. 15:40:53

Egy kocsi formáját megítélni elég szubjektív dolog. Elég nagy gáz lenne ha mindenki egyforma géppel járna, mert kötelezően az tetszene mindenkinek.
A kémfotók trék, és elég jellegtelen külsőt sugároznak. egyelőre. reméljük ütős lesz a végtermék, ahogy az összes többi is AZ.

Ahogy fentebb mondták: a BMW 'karaj' volt már Bangle előtt is. Ha Bangle sz@r munkát végzett volna, nem mutatna növekedő eladásokat és az Audi,Merga,Lexus lepipálná. De nem fogja. (kicsit se vagyok elfogult :) )

De valljuk be: a modellpalettája egyre szélesebb, így bárki megtalálja a kedvére valót - ha megtudja fizetni. A kocsi pedig annyira high tech, hogy ha egy szépen fényezett, 10 évvel ezelőtti modellel leparkolsz, sok új francia, japán még most is 'eltörpül' mellette.

Ez van. sírjatok.

Péter 2008.04.05. 15:52:33

Hát nem tudom. Oldalról nekem is S80-as... Ami azért elég lesújtó egy BMW-re nézve. Megnéztem az álcázatlan képet a hátuljáról. Na a hátulja tetszik, csak nem illik a 2000-es évek elejét idéző szilutetthez. Az rendben van, hogy nem akartak túl-karakteres autót tervezni, de szerintem ez az oldalnézet a másik véglet.

Péter 2008.04.05. 15:54:16

...más szavakkal kifejezve ugyanaz a helyzet, mint az új Laguna esetén. Az elődje (az MK1-es, "Zorro-arcú") simán lehetne a mostani, a most bemutatott pedig a leváltott modell. Remélem értitek, mire gonolok.

fury 2008.04.05. 16:34:06

zerozero--->Mi magyarul beszélünk,baromarcú.Ez egy nagy szar amit írtál-értelmetlen.Tetszik az új 7es?Igy mondják magyarul.Röhöghetsz-életedben nem lessz ilyen autód,nyomi.

fury 2008.04.05. 16:42:06

zerozero-->Te meg értesz a helyesíráshoz...."értessz"....meg..."ahoz"(ahhoz)....."lelehet"...az meg le lehet...ugyhogy ne keménykedj-mars vissza az általánosba..Te biztos előjegyeztettél már egy ilyen hulladékra,nemde,nagyokos?Divatrajongó.

fury 2008.04.05. 16:53:07

BMW-lényege-->kipedzhetetlen minőség,megbízhatóság,abszolúte prémium fogadtatás világszerte,szerintem ver minden márkát ezekben a szempontokban. -Címlap--->Cadillac--elképesztöen vonzza az utca tekintetét,egy 3as árából veszek kettö ilyet,kinyalja a seggemet is 40évesen,INSTANT GET. -Kinek a pap,kinek a papné.Egy darab történelem..és olyan mint az arany..nem lesz több belőle soha.Nos?Ez se fika nem volt,se nem túlzott rajongás..egyszerűen döntöttem.

wzs 2008.04.05. 17:08:37

Uhh..sztem a legvisszataszítóbb a következö:Bimmer,Bömös,Bömbi..stb..-Én sem hívom a Lexust Lexynek,a Mercedest Mergának,Mercynek,az Audit Audynak,Ódinak..ez prosztó,csöves szokás.Van nevük,amiért megdolgoztak,joggal.Evvel az erővel lehet gizdázni a Chevy Aveóval,Sparkkal,stb...Nekem Chevym van...mintha legalábbis valami Impala lenne..ez olyan konvencionális..a Ford is lehetne..Ford-ulat..ocsmány magyarosítás.

Gerry. 2008.04.05. 17:22:37

Gondolom Te a csokoládét sem csokizod le soha, mert az olyan prosztó szokás:P

wzs 2008.04.05. 17:25:11

sosem eszem csokoládét..hízlal.De a csoki az lehet személyeskedés-elvégre sok csoki van..de BMW csak egy.Meg a többi is.

wzs 2008.04.05. 17:27:34

És a "behódolunk a közízlésnek"...az tök ciki..a Gyárban sem bimmereznek..itt fordítva van...a BMWért vagyunk...és nem Ő Miértünk.Megtehetik.Mi meg megesszük.

Gerry. 2008.04.05. 17:28:26

Az "i" bevezetése mindenre és mindenkire nagy mennyiségben kétségkívül zavarónak hat-a "türcsifürcsiszolinaci" komoly mennyiségben maradandó agykárosodát okozhat:o) Azonban kétlem, hogy egy eldobott "Merci" és "Bömbi" egyet jelentene az eretnekséggel magával:)

wzs 2008.04.05. 17:35:46

Gerry---ez igaz..behódolok..csak mégis...ezek annyira nagy,és büszke Nevek..de a Magyar...megteheti..rendicsek.Bár Mi tudnánk így a Világnak adakozni..sok-sok szénmonoxidot..)))

wzs 2008.04.05. 17:37:20

Puliiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!Gyere vissza!!!"Bömbi"árban eladunk...Hódgép ismét naggyá lessz!!! :-D

zerozero 2008.04.05. 18:01:50

fury megtiszteltél a diszkrét válaszoddal!
Szinten mindenkivel aki megszólít hasonló képpen elbánsz :)

Azért nézd majd meg a német honlapot...
www.bmw.de

Kezd már az "er" kikopni a divatból csak a Bayerische Motoren Werke rajongók ismerik itthon.

Az pedik hogy kinek mi lesz mi van, nem ide tartozik. Ne turkáljunk már a másik zsebében ez egy csúnya magyar szokás.

Mr.Evil 2008.04.05. 18:06:34

Nahh...BMW mindig is ott volt-és lessz..max kicsit egyszerübb külsövel ezentúl..vezettem anno "cápa"hetest..kökemény pedálok..kétszínü fényezés(arany-fekete)..igazi parancsnoki autó..jóó,és pill.fogyasztásmérö állandóan a 30asban..)))Oszt??Állat volt.ÉLMÉNY.De manapság már nem itt tartunk..talán jó-talán nem..de olyan "összerakottságot"..még nem érzékeltem..esetleg...egy Mark IV-es Lincolnban volt hasonló..anyag az anyaggal.De az hetvenvalahányas volt..de csodálatos egy sziklatömbben utazni.!

Mr.Evil 2008.04.05. 18:08:58

zerozero-Igazad van-páncél mindenek felett!!Szeretjük az Eröt!!

fury 2008.04.05. 18:13:30

zerozero--bocs,utálok parasztkodni.Csak igy láttam helyesnek..béke?Szeretem-és tisztelem a BMW-t.

zerozero 2008.04.05. 19:50:40

Eddig sem volt itt harc, csak én azért nem baromarcúztam le senkit... :)

De nem ugrott feljebb a pulzusom mint amikor rámhúzzák a kormányt, vagy dudálnak jogtalanul, szóval belefért.

Nem kell szeretni és tisztelni, én sem szeretem azt ami nem német, kivétel a lexus azt tisztelem na meg a Vette. De nem tudom fejből 1990-től, hogy mikor voltak a modell válltások.

Amúgy ezen a kémfotón nekem sem tetszik a 7-es (:P) de matrica nélkül biztosan szép lesz, bele fog illeni a felső kategória "szolíd, prűd, üzleti" megjelenésébe.

Bízom abban hogy az 5-ös nem lesz ennyire a "csiszolópapír" álldozata, mert akkor az új E osztály tuti elveri mint a kistesó a 3-mast (persze csak külsőre) :)

A8os 2008.04.05. 20:15:36

Nekem kívülről tetszik a mostani 7es, olyan fiatalos, sportos, izmos hangulata van. Viszont belinkelt valaki egy képet a tervezettről, hát szerintem elég lebaszott lett a hátulja...

DE: a belseje nem igazán jön be úgy egészében, bennem legalábbis prémium nagylimuzinságához képest kicsit olcsó benyomást keltett, főleg az első traktus. A legnagyobb gond pedig az szerintem, hogy nem lehet összkerékhajtással rendelni - a Mercedessel és az Audival ellentétben. Biztos jó a hátsókerékhajtás más autókban, de ez a kategória nem éppen a vezetési élményről szól elsősorban...

Mr.Evil 2008.04.05. 21:22:39

Szent Tehén..ez a Cadillac a címlapon..elnézést-de elhalványít mindent..amit eddig gondoltam.Micsoda tekintély..micsoda luxus..akkora,wazzeg,mint egy tankerhajó..csodaszép,és maradandó érték..és élmény.Hatalmassága majdhogynem amerikai léptékben..diszkrétségében rejlik. ;-D

Mr.Evil 2008.04.05. 21:50:30

még azt írja:"ütközéstöl nem félek,de mi van,ha borulok,mi véd meg?"...ehehehehhee...ha felborítasz egy ilyen széles,több,mint 2méter széltibe'dögöt...az már csodaszámba megy..lehetetlen..elcsikorog,elsivalkodik a gumijain,ha elakad-akkor gumi ugrik le a tárcsáról..soha nem borul.Nagyon respect a Caddynek.

Rocko- 2008.04.05. 22:21:47

akartam írni én is, h RT! marha nehéz lenne egy ilyen tepsit borogatni. :)

Mr.Evil 2008.04.05. 22:29:27

esetleg 110zel belefarolni a padkába..akkor is csak max. mínusz kerekek))))))soha nem borulna fel.

ica 2008.04.06. 02:03:10

...most őszintén: kit érdekel, hogy nekem tetszik-e ez a 7-es?

(nem mintha látszódna rendesen, szóval még relevánsabb így a válaszom)

...de persze beszélgessetek csak róla nyugodtan tovább! :-P


még egy kérdés:
kinek tetszik a 2034-ben kijövő új 7-es?
(aki nem látta még agyonmatricázva sem, az próbálja elképzelni)
;-)

Mr.Evil 2008.04.06. 02:17:45

ica--->köszönöm!!!!Velömböl szóltál!

AP (törölt) 2008.04.06. 10:28:25

Ha Átlagos Béláné Icuka indexel a körforgalomba bemenet, az nem kavar fel, de hogy egy autós újságíró teszi ezt, az eléggé felizgat.
Biztos az én hibám.

Mindenfél széttuningolt autós gyorsulási versenyes videó meg nem bizonyít semmit, akárhány lovat bele lehet lapátolni akármibe.

Rocko- 2008.04.06. 11:25:35

akkor azt mondod, h ezesetben nem számított a 4 kerék? :)

bubu 2008.04.06. 12:43:48

van rá esély, hogy visszatérhet a klasszikus BMW-forma? akinek nem tetszik, akinek a bangle forma bejön menjen és vegyen valami japán csodát, és ne valja magát igaz BMW-snek.szép szép az új bömbik, de a hősi korszakban gyártottak ég szebbek, és most a reménycsillag feltüni látszik. juppi

crazy 2008.04.06. 12:59:21

Semmi különös nincs ebben az uj 7-es BMW-ben. Jó, szép-szép, de tényleg semmi extra, olyan mint bármelyik ekkora kategóriás limuzin.

crazy 2008.04.06. 13:13:03

AP!

Lehet, hogy megszokás ez az indexelés. Én ha a saját udvaromon beülök a kocsiba, és bejárok a garázsba, akkor is indexelek jobbra, mikor bekanyarodok. Sokszor mondom magamnak, hogy "minek?", de valahogy már ösztönösen rááll a kezem.

Mr.Evil 2008.04.06. 13:35:31

Kedvencem a sávváltáskor nem-de a kötelezö haladási irány sávjában(pl-csak kanyarodósáv)állandóan jelzö egyének..abból a sávból semerre nem mehet másfelé-mégis jelez-asszem egyántalán nem kell.Ugye?De a föútvonalat elhagyók sem viszik tulzásba..mert ugye"egyenesen"mennek tovább..akkor is kell.Tök mindegy-senki nem tart be semmit már-felesleges a kresz..túlélésre játszik mindenki,hatalmi vágyait az autóban éli ki.Otthon leteremtett az asszony?Nincs tekintélyed?Gyerköc felgyújtja a cipődet,ugy..hogy rajtad van?Ülj kocsiba-és-DUDÁÁLJ!! 8-)

seagull 2008.04.06. 14:47:54

Halkan jegyzem meg hogy engem azért ba*tak meg forgalomban mert nem indexeltem amikor kötelező haladási irány miatt balra kellett kanyarodni.
Indok: a járdásról lelépő gyalogosnak is tudnia kell, merre megyek. Na ja, nem kentem meg a vizsgabiztost mert még naiv és gyermeki voltam. Egyébként nem minden irányváltoztatást kell jelezni? Vagy csak rosszul emlékszem?

Mr.Evil 2008.04.06. 14:56:23

Én ugy tanultam,kötelezö haladási irányt nem kell jelezni-kizárólag ezért emlékszem erre.(mármint kanyarodó sáv,pl.)Ha csak egyfelé tudsz menni,ez jelölve is van,akkor ez a szabály sztem.De végülis nem hal bele senki..oktatók is különböznek-és Ők vizsgáztatnak forgalomban.

felho2 2008.04.06. 19:49:57

Szerintem az E-38 a csúcs a 7er világában. Se előtte, se utánna ezidáig nincs szebb.

crazy 2008.04.06. 21:07:22

Még a Kreszről... környékünkön van egy 2 sávos körforgalom, nagy forgalommal, mert 6 út csatlakozik be összesen. Senki nem tudta, hogy kell benn közlekedni. Az újságban is megjelent egy cikk róla. Ott a szakértő azt mondta, hogy az a szabály, hogy a szélső sávban csak az maradhat, aki a következő kijáratnál elhagyja a körforgalmat, minden más esetben be kell menni a belső sávba. Én azóta így közlekedem. Persze sokan kivül mennek majdnem teljes kört, mondván, "nem engednek majd ki". Én meg amikor ki akarok menni, és eléjük megyek (nem nagyon, csak kicsit), akkor dudálnak, holott ők a szabálytalanok.
Az olaszoknál is láttam hasonló körforgalmat, ők úgy oldották meg, hogy a "sziget" benyúlik a szélső sávba, így ha nem akarsz kihajtani, mindenképpen beljebb kell menned.

bocs BMW-sek egy kicsit sok volt az off :)

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.04.06. 21:13:01

nekem teccik az új hetes

ugyanis a mostaninál csak jobb lehet

AP (törölt) 2008.04.06. 22:18:34

Nem tudom, hogy számított-e a négykerék, de ha az egyikben mondjuk százzal nagyobb a ménes, akkor nem a hajtási system játssza a legnagyobb szerepet.
Érted, ha két ugyanolyan erős autó menne egymással, ugyanakkora ugyanolyan kerekekkel, és a súlyuk is megegyezik, akkor lehetne összehasonlítani, hogy melyik rajtol jobban. Elvileg.

Én még soha senkit nem kentem meg vizsgán, se nem szoptam le, mégis meglett elsőre minden.. Érdekes dolgok ezek. :)

Rocko- 2008.04.07. 00:20:42

jó, hát ilyen precíz tesztet kb. a Top Geartől kaphatunk. :)

A8os 2008.04.07. 13:10:41

AP: Szerintem éppen az a "baj", hogy a lóerők körülbelül ugyanazok a 3 nagynál, de a másik kettővel ellentétben a BMW-hez RENDELNI SEM LEHET összkerékhajtást.

Márpedig, ha valaki 30.000.000 HUF körül keres nagy presztízslimuzint, akkor annak bizony számít (nekem legalábbis sokat számított...). Biztos, hogy így hátsókerékkel sem megy rosszul ez a mostani 7es, de aki azt mondja, hogy jobb/biztonságosabb mint pl. az Audi quattro, az még nem ment A8assal :)

Ja, és itt tényleg nem arról szól a történet, hogy melyik gyorsul jobban 0,132 (!) másodperccel a másiknál, vagy hogy milyen a vezetés élménye (,ami amúgy a legnagyobb parasztvakítás ami létezik autózásban szerintem. Aki élvezkedni akar, az menjen el raftingolni :P) Ebben a szegmensben az első a biztonság, a stabilitás, a tiszteletteremtő megjelenés és a fölényes erő.

Elnézést, hogy kicsit hosszúra nyúlt, de azt próbáltam kihozni az egészből, hogy szerintem az jelentős versenyhátrány a 7es esetében, hogy összkerékhajtás nélkül készül csak. Arról már nem is beszélve, hogy a jövőben a BMW nem akar 6 hengeresnél nagyobb dízelmotorokat tenni az autóiba ([origo] írt róla nemrég)...

szabi 2008.04.08. 20:30:47

Kellett az a vérfrissítés a BMW-nek, mégha oly sok vitára adott is okot. Azért nem hiszem , hogy bármelyik rosszul sikerült volna, hiszen a BMW adja el a legtöbb autót a felsőkategoriában a világon( 5,6,7 X5 z8)
Ez sem tűnik csúnyának elsőre sem, de élőben lesz az igazi. Nekem is az a véleményem, hogy egy fanyalgó sem tolná ki a garázsából. Ez a vélemény szubjektív, BMW fan vagyok. Mikor új autót veszek, sokszor elkalandozom, de aztán mindig rájövök, hogy ebben a tipusban, mindent megtalálok. Sportot, luxust, eleganciát, mértéktartást, feltünést, kényelmet, környezetvédelmet, megbizhatóságot stb. Csá mindenkinek

bubu 2008.04.14. 18:15:45

A8os
nem vágom, mért kell ennyire éltetni ezt az öszkerekezést.télen, és nedves úton származhat előny, de főleg télen, és annyival nagyobb biztonság nincs pl száraz úton, mert csak az ember beképzeli, hogy öszkerék egyenlő biztonság.terepen van a legnagyobb előnye, ezért is lettek a ralli autók öszkerekesek. de miért nem öszkerekesek a forma autók, vagy a pályaautók?mert ott noncsenek előnyben. te meg az A8-assal a határban akarsz közlekedni...ejnye bejnye
süti beállítások módosítása