Nem Corolla, mozgásban

A tévépályázat archívumából #3

  2008. február 25. - RT76 Címkék: tctv

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Miért nem a ... lett az év autója?
2008-11-17 17:43:00

Szóval az Insignia az. De most miért? Tényleg? Akkor már miért nem a Skoda Superb ? Abban legalább van egy

Harci bálna Amerikából
2008-11-14 11:08:00

Aszongya Zoli nevű olvasónk, hogyaszongya: "Szia, a Mercit vagy egy honapja kaptam le Julian-ban. Vagy 60-70 km-re

Az autóbuzi szemüvege
2008-11-12 01:17:00

  Nem tudom, mihez kötöttem volna a dolgokat az automobilizmus előtt. Talán névről ismertem volna a falu

Családi barátkozás a Mazda6 kombival
2008-10-30 13:00:00

Miután Winkler kissé fanyalogva, minden lelkesedés nélkül számolt be magazinunk hasábjain kalandjairól a


A Totalcar tévépályázatának első öt helyezettjét már bemutattuk, de van még bőven néznivaló a tarsolyban. Úgyhogy szépen lassan idecsorgatunk még tíz közzétételre érdemes pályaművet, hadd legyen az élmény mindenkié.

Elkezdődik, látjuk, hogy Corolla, és egyszer csak kiderül, hogy nem Corolla, hanem. Más. Nagyon más, annyira, hogy még Hitler neve is felmerül a filmben, meg egy jóízű alkotói kacagás azon az állításon, hogy a kormánymű pontos.

Tetszett? Még pályaművek, még autós videók itt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr88353710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommi 2008.02.25. 14:33:53

Méghozzá Sparkäfer volt... Ezt onnan látni, hogy fényezett fém a műszerfal, nem kárpítozott...

AP (törölt) 2008.02.25. 14:38:12

Egy ilyen állapotút tudnék imádni, de amiket megtekintettem amikor első autót akartam venni, azok valahol a totális nihil és a poszt-halálhörgés között voltak. :'/

pisti 2008.02.25. 14:39:00

Hehehe. Tiszta 30-as évek, itt, ma, 2008-ban:).

Pityubácsi · http://www.bogarhatu.hu 2008.02.25. 14:58:32

Tommi,
ez nem sparkäfer. A spórkéfer még ennél is pucérabb:
- Fényezett lökhárító (króm helyett)
- Fényezett (vagy hiányzó) oldaldíszlécek a króm helyett
- Tetőkárpit nem mászik le az oszlopokra
- és még egy pár dolog.

zsosz 2008.02.25. 14:58:50

A film elég jó az autó nem kéne.

danika 2008.02.25. 15:15:01

Mikor tesztelik má le az új golf kombit?

ommm 2008.02.25. 15:17:10

amikor a PoHu észhez tér.

fury 2008.02.25. 15:22:21

Örökifjú,kedves kis Bogár!Welcome.(bár néhányan az óriás-bütyköscsótányt is annak mondják,és tartják-terráriumban):-) de az valahogy nem tünik ilyen kedvesnek))))I Love Bug))

danken 2008.02.25. 15:33:11

golf kombit ne teszteljék, annyi értelme volna mint egy corolla tesztnek, ronda mind a kettő, a film egész jó lett, az autó tetszik.

Garp 2008.02.25. 15:34:09

Hihíííjj! Majdnem mint a miénk is volt! A nyolcvanas években 5 fős családunkkal és 1 hónapra való motyóval meglátogattuk a németországi rokonokat. Max 90km/h-s sebességgel, a motortér fölött és a tetőn csomagtartóval. Még a lábunknál is csomagok voltak. Egyedül a török kamionokat előztük meg, de lejtőn azok is visszaelőztek. Viszont oda-vissza egy defekt volt az össz meghibásodás. Ja, München kb 16-18 óra volt vele, ha jól emlékszem. Nagyon szerettük, a neve Dün-dün volt a hangja után. Ez volt a második szavam amúgy, az első Töttő, merth az etetőszékem alatt tartotta apám az akksi töltőt:).

Bocsi, megrohantak az emlékek ... szipp-szipp ;,)

A film jó, csak a csomitartóhoz annyit, h a hátsó üléssor alá is befért úgy 70 liter, meg mögé úgy 200-250. Szal lehetett azért pakolni, csak szelektíven.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.02.25. 15:48:20

ez a bogár nagyon szép állapotban van, kedvet kaptam hozzá (:

austinpowers 2008.02.25. 16:00:32

Gyuszi Bácsinak igaza van!

Gábor 2008.02.25. 16:01:19

Hehe, jó vicces a film eleje! ;)

pszihó 2008.02.25. 17:04:39

A corolla túl van a negyvenmillión,kár volt leugatni,mert az egyik legtökéletesebb autó.

A bogár mindíg is tetszett.

Ugye azért nem vagyok tudathasadásos,mert mindegyiket óriási teljesítménynek tartom?

Pbn 2008.02.25. 17:12:18

Erre szokták mondani:

Nagy az Isten állatkertje!!!!!

CSL 2008.02.25. 17:13:10

Amúgy nem Porsche tervezte a bogarat! Hanem Barényi Béla! Amúgy nem rossz alkotás de eddig az E30 as teszt viszi a pálmát nálam..Az a furcsa hogy ilyen amatőr emberkék jobb műsort csinálnak mint amiket manapság a tévében látni lehet

AP (törölt) 2008.02.25. 17:13:37

van olyan, hogy "A" corolla?

bogárból egyfajta volt, abból készült 22 milla

corollából hét generáció minimum?

s4tch 2008.02.25. 17:19:00

A "Corolla a világ legunalmasabb autója" félmondatnál kikapcsoltam. Ennél butább autós közhely egyszerűen nincs.

fury 2008.02.25. 17:43:04

unalmas....ezt Havas Henriknek mondanám....Ő már unalmas)))Corolla nem véletlen...favorit,de a Bug sem)))

ojanos 2008.02.25. 17:46:53

A Bogarat alapvetően nem Porsche tervezte, hanem Barényi Béla a passzív biztonság szülőatyja (törésteszt ,biztonsági ajtózár, belső visszapillantó stb.). Már korábban is tervben volt egy olcsó tömegautó megalkotása, aminek a kitalálását Barényire bízták (Daimler) és mikor Porsche megbízást kapott Hitlertől, egyszerűen ellopta a terveket a Daimlertől...
Csak ezzel nem dicsekszenek.

Leegor 2008.02.25. 18:10:32

A Corolla valóban unalmas, de nem is az a feladata, hogy izgalmas legyen.
Ami a feladata, azt viszont 100 %-ig ellátja.

A bogár viszont nagyon cool, ilyenkor mindig előjön a hobbiautó-éhségem :))

rol 2008.02.25. 18:34:06

a videó sztem teljesen jó:). majréfül überalles:D:D
jó látni hogy vannak még ilyen szép állapotú régi autók.

egy átlag családi autónak mióta az a feladata h izgalmas legyen? ennél nagyobb hülyeséget, már bocsi. legyen izgalmas egy sportkocsi, a családi meg szép kényelmes és biztonságos.

AP (törölt) 2008.02.25. 18:41:20

Még csak szépnek se kell lennie..

Psziho 2008.02.25. 18:47:11

Bizony!

A szép nő is ritkán házias!

Leegor 2008.02.25. 18:49:14

rol

Akkor leírom mégegyszer:
NEM is az a feladata, hogy izgalmas legyen.

Más:

Pont ma kínáltak nekem egy fecskefarkút nagyon jó áron, szép kasztnival és belsővel, de nem az eredeti motorral (190 D). Oh, mit tegyek?...

Achmed the dead Terrorist · http://www.youtube.com/watch?v=sDsK8ZnmhC4 2008.02.25. 18:50:23

Ráadásul az 1.8-as VVTLi mocival minden volt csak nem unalmas. Sok autós lepődött meg, amikor az unalmas alsóközepes lámpánál úgy otthagyta mint a szart. Egyébként a 10. generációnál tart.

A bogár pedig szép és jó, de én személy szerint örülök, hogy egyre kevesebbet látni belőle. Városban ha jön egy mögöttem folyamatosan aggódok, hogy egy erősebb fékezéskor mikor gyógyul a seggembe.

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.02.25. 18:52:12

A Bogár se készu''lt izgalmasnak (amilyen izgalom akkoriban járta, ahhoz valószínu''leg senkinek nem volt kedve), a Bogár izgalmas lett.
Mekkorákat fogunk o''ru''lni a mostani nagyon rusnyának 2070-ben! (Aki megéri. Belegondolva, ha 2070-et megérni egyben azt is jelenti hogy majd o''ru''lni kell a mostani nagyon rusnyának, akkor nekem nem is olyan fontos... Jabba a Hutt is fejlettebb civilizációt képvisel mint mi, mégsem szeretnék úgy kinézni.)

mattmetal 2008.02.25. 19:12:13

Imádom a BOGARAT !!!
A 1303 (nagyablakos) 1972-1976, a kedvencem.
Százszor jobban kéne, mint egy Corolla (pedig abból is jó lenne egy).

AP: A 22 milla nem egy verzió, csak akkor még nem volt divat azt mondani, hogy 4-es Bogár, vagy D Bogár.

Tommi 2008.02.25. 19:14:04

omm tudja ezt igazából... Hans Ledwinka keze is benne volt az eredeti bogárban, azt hiszem...

fury 2008.02.25. 19:36:25

Hans Ledwinka?Tatrában is érdekelt volt,nem?És az áramvonalasságban:)Csúcs-csak nem tudom,benne volt e a Bug-ban)Help.)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.25. 19:39:59

>bogárból egyfajta volt, abból készült 22 milla


Vagy 10 különbséget fel tudok sorolni az egyes típusok között( pl hátsó ablak már nem volt osztott, hátsó lámpa, lökös stb.) És akkor még nem vagyok bogárkocka, ők kb a dupláját tudják róla mint én..

George 2008.02.25. 19:40:43

mattmetal! az addig oké, de mennyi a különbség az "első generáció" és a "második generáció" között a Bogár, és a Corolla között? Na az a nem mindegy!

Nándesz 2008.02.25. 20:14:09

Engem a Bogár sohasem tudott megérinteni, feeling gép és a rajongóit is megértem, de nem tud lázba hozni valahogy... Van egy ismerősöm, aki nagy Bogárfan (legalábbis annak mondja magát), de emellett egy hülye majom is sajnos, valószínűleg ennek köszönhető a semlegességem :)

Laczos (törölt) · http://napihulyeseg.blog.hu 2008.02.25. 20:19:07

Nem vagyok Bogár-guru, de amennyire tudom, a Corollából voltak hosszában orrmotoros, hátsókerékhajtásos változatok, most mert a keresztben orrmotor dívik elsőkerékhajtással. Azt hiszem, eléggé komoly változtatás. A Bogár sem volt teljesen változatlan (amiről biztosan tudok, az a tárcsafék megjelenése volt, de ha jól emlékszem, volt valami lényeges változtatás a futóműben is), de azért mégis inkább nevezhető egy autótípusnak, mint a Corolla...

(na, most fognak nekemesni a japánautó-pártiak)

Psziho 2008.02.25. 20:22:57

George!

És akkor mi van?
Az idők változnak,ma már egy új lámpával nem lehet 30 évig sunnyogni,nyomni kell a dizájnt!
Kár a két kocsit hasonlítgatni.

Lendvinka a boxerbuzi bezony passzol ide:


"Jól látszik a hasonlóság. És ha hozzá vesszük, hogy a Németek a megszált Cseh-országból elhurcolták a Tatra T 97 terveket, nem nehéz kitalálni mi történt.
A háború után, a Tatra főkonstruktőrét - Ledvinkát - elítélték kollaborálás címén.
A baloldali T 97-es már 1936-ban készen volt, amikor a VW még csak Porsche fejében létezett. Vagy ott sem?"

Psziho 2008.02.25. 20:26:54

Bocsi!

Hans Ledwinka neveket illik pontosan.

Psziho 2008.02.25. 20:30:22

Tláltam egy korrektebb írást!

Ledwinka's concept was copied by Ferdinand Porsche who knew Ledwinka personally and exchanged with him ideas. Porsche's successors later had to acknowledge the influence of Ledwinka's Tatra models on the Porsche-designed Kdf-Wagen of 1938 (later known as the VW Beetle), a post-war lawsuit resulting in a DM3,000,000 settlement paid by Volkswagen to Ringhoffer-Tatra.

After the Second World War Ledwinka was unjustly accused of collaboration with the German occupation forces and jailed for five years in Czechoslovakia by the Soviet installed Stalinist government. After his release in 1951 he refused to work for Tatra company and retired to live in Munich, Germany where he died in 1967.

en.wikipedia.org/wiki/Hans_Ledwinka

Reske 2008.02.25. 21:00:07

Azt nem udom mi a fenének jönnek ide a Toyota fanok?Itt a bogárról van szó.Minden fórumon lihegnek a hogy igy a Toyota meg úgy.Akit egy Corolla lázba hoz az tuti nem 100as.A trabantosok voltak ilyen fanatikusak igy a trabi meg ugy sose romlik el kérdem én mi a fasz romlana el benne?Kb ugyanaz a vevőközönsége mindkettőnek ugyanaza nemcserélekolajatmegsemmitsenehogypénzbekerüljönmááá kisstilű pöcs.

Psziho 2008.02.25. 21:13:24


Reske !

Végre tudjuk kik a hülyék!

Leírnád még kik a fasza csávók!Légyszí!

vajdap 2008.02.25. 21:27:11

Köszönjük, hogy megemlítették a kisfilmünket! Őszintén szólva meglepett bennünket, mert mi nem vagyunk vele megelégedve... Egy nappal a beadás elött forgattuk és vágtuk - viszgaidöszakban:O -, szerintünk kicsit összecsapott lett és befejezetlen... Ennek ellenére örülünk, hogy tetszett az embereknek és örömüket lelik benne! Tisztelettel: Brenner Péter
Vajda Péter

fury 2008.02.25. 21:57:24

VAJDAP-semmi gond Vele..köszönet érte!Imádom(juk) a Bogárkát)

plac 2008.02.25. 22:30:05

Minden elismerésem az alkotoknak, soha rosszabbat!

A Käfer egy korszakot jelentett az autogyartasban.
Ez az auto egy élő legenda ma is.
Multkor láttam közlekedni egy top állapotú eredeti kisablakos kivitelt.
A srác igencsak vigyorgott a volán mögött,
sztem' nem véletlenül.

Rocko- 2008.02.25. 22:38:05

áj bázze, kár, ha vége olyan összecsapott lett.

dragdaewoo 2008.02.25. 23:03:46

"danika 2008.02.25. 15:15:01 Mikor tesztelik má le az új golf kombit? " Nem tökmind1, a totalcar úgyis elhordja majd mindenféle szarnak, ahogy szokta:)

GeGe 2008.02.25. 23:09:19

Reske Te egy kissé általánosítasz nem gondolod? Most egyik oldalról (Trabantos, Corollás)nem gondolom magamat elfogultnak de ez akkor is sztem egy kicsit sok lett amit nyomattál. Fasza teszt srácok!!! Grat.

Kniight 2008.02.25. 23:12:34

"nemcserélekolajatmegsemmitsenehogypénzbekerüljönmááá kisstilű pöcs"

Ezzel a hozzáállással szerintem bármilyen autómárka esetén találkozhatsz sajnos.

Másrészt ehhez hozzájön az tulaj pénztárcájának vastagsága is.
Nincsből autót csak venni lehet könnyen, fenntartani nehezebb.

T-boy (törölt) 2008.02.25. 23:20:30

A rokonságban 2db is volt/70-71es/
nagyon szerették,amikor az egyiket
uj Ford Escortra cserélték,visszasirták.
15 év után se zörgött benne semmi.Sajna hozzá kellett idomulni,mert kényelmetlen
első beüléskor.Városban 12-13 l evett,amig ki nem kötötték az automata szivatót/1302/.Öninditózáskor
lekapcsolta
az összes fogyasztót!Ma se tudja minden kocsi. Volt belőle 1600-as automata.18cm
rel hosszabb,ivelt szélvédő stb.A körzeti orvosok kaptak a Bogárra kedvezmény és sok ezer km-t belehajtottak.

Mongi 2008.02.25. 23:53:44

Corolla unalmas!? Akkor hasonlítsuk össze az én 1977-es Corollámmal (Liftback)! Legalább ennyi króm, csak éppen sokkal kifinomultabb technika!

Mongi 2008.02.26. 00:00:17

Kis ízelítő még, hogy hosszmotor, hátsókerékre, nem túl sok de nem is kevés 54Le-s 1166cm3-s karbis motor. Fogyasztásban pont a fele a Bogár boxerének... már amennyire ez számít egy 32.éves autónál! :)

Galamb 2008.02.26. 00:31:52

Bogár:

- az áramvonalas autókarosszéria Járay Pál, első világháborús repülőgéptervező szabadalma.

- a léghűtéses boxer, a központi gerincváz, a hátsó lengőtengelyek a TATRA-nál jelentek meg először szériában. (Tatra T11, a gyártás kezdete: 1923.) Főkonstruktőr Hans Ledwinka, a szabadalmak a Ringhoffer Tatra Gmbh tulajdonai.

- a torziós rugózás Ferdinand Porsche szabadalma.

A TATRA tíz szabadalma felhasználása miatt fordult az ügyben bírósághoz. A pert Csehszlovákia megszállása és a TATRA gyár német kézre kerülése meghiúsította, a háború után született a hárommillió márkás peren kívüli egyezség.

Az első farmotoros Tatra prototípus 1931-ben készült el, a Tatra T97 1936-tól készült sorozatban. (A Bogár 1937-ben még prototípus volt.)

Aki kíváncsi a képekre is és szeretné látni Ferdinand Porschét és Hans Ledwinkát együtt, annak: www.tatra.demon.nl/cars_history_T97.htm

"Olykor átpillantottam a válla fölött, amikor dolgozott." (Ferdinand Porsche Hans Ledwinkáról)

2.2Q 2008.02.26. 01:55:12

Üdv !

Miért is kell okvetlenül egymáshoz hasonlítgani bármilyen autót, leszólogatni a másik márkát.
Szerintem addig nincs értelme az összevetésnek amíg valaki nem akar magánénak tudni egy gépjárművet. Ha egy vélemény sérti az érzéseimet, elintézhető azzal hogy aki véleményez, biztos más tapasztalatokat szerzett azért állít bizonyos dolgokat.
Szerencsére viszont nem vagyunk egyformák. Ettől izgalmas az élet..

AP (törölt) 2008.02.26. 08:34:29

scheerti:
az, hogy hogy van osztva az ablak, meg van-e kárpit a műszerfalon, pici különbségek.
Ahhoz képest, hogy ha egymás mellé teszel két eltérő generációjú Corollát, főleg.
Arra gondoltam, hogy alapvetően egyféle bogár volt. Ahogy anno kitalálták, egészen a mexikói taxikig.

gatsy 2008.02.26. 08:43:02

Én majdnem örököltem egy ilyet, csak aztán még sem. Kb. ugyan ilyen állapotban volt anno, plusz szép krém színű műszőr üléshuzat:) Kíváncsi lennék rá, mi lett belőle a szerető rokonok kezelésében.
Pont tegnap előtt gondolkodtam el rajta, hogy mi lett volna belőlem, ha egy Bogárral kezdem sajátautós karrieremet...

Galamb 2008.02.26. 09:27:57

Bogárka folyamatosan változott, vannak ugye
- sík és hajlított szélvédősek,
- osztott és nem osztott hátsó ablakosok,
- dob- és tárcsafékesek,
- torziós és csavarrugósak,
- elöl hosszlengőkaros-hátul lengőtengelyes,
- illetve elöl McPhersonos-hátul ferdelengőkaros változatok.

Hogy az egyéb apróságokról ne is beszéljek. Nem is tudnék, mondjuk... :)

karlmann 2008.02.26. 09:31:29

Nem tudom miért kell egymáshoz hasonlítani a hetves évekbeli bogarat és a Corollát. Két teljesen más autó. Nehogy gondot okozzon már valakinek az, hogy egymás mellett léteznek.

Zolo 2008.02.26. 10:09:44

A Malibu vs. Bogarat mutassátok meg itt. Az sokkal jobb szerintem... B-)

Reske 2008.02.26. 13:48:45

Bocs,ha sok volt belőlem de nap mint nap ezt látom,hogy valaki előjön hogy ez a fasza persze mert megbizható.Tudjuk jól hogy a megbizható emberek is unalmasak.De jó hogy vannak!Csak ne jöjjön már elő nekem senki azzal hogy semmi baja a japáncsodájának.Elárulom a feleslegem egy Yaris Versoval nyomatja most 2003-as a verda 102000km van benne.Minden szervizt megkap de tudjátok mindig valami faszságot kell rajta cserélni(futómű).Soha nem hagyott még ott minket de rém UNALMAS!Előtte 145 ALFA volt az 97es volt 1,6benzines az asszony hajtotta IMÁDTA!Rendesen féltékeny voltam arra a kocsira.És most lássatok csodát az is újonnan volt nálunk és leszámitva az iszonyatos fogyasztását 11L semmi de semmi baj nem volt vele 85,000km.Viszont az alfával annak idején még csajozni is lehetett volna és a yaris hoz képest élményautó volt!Persze én is látom hogy a Yarisban jobban kidolgozottak a részletek jobb az összeszerelés de spiritusz egy szem nincs benne.Példának okáért a barátom fogalmazta meg a legjobb választ ő ugyanis elvakult Harleys.Kérdezem tőle Janikám miért nem japán motorral jársz abban is van chopper és megbizhatóbb mint a Harley sokkal könnyebb a kupplunk meg a váltó meg nem zörög nem kell javitani.Azt felelte hogy "igen ezen nehéz a kupplunk meg a váltó mert ezt a motort férfiaknak tervezték"

Psziho 2008.02.26. 14:17:55

Reske!

Semmi gond nincsen azzal ha te az alfáért rajongsz.
Megértjük,elfogadjuk!

Vannak akik a toyotáért!

Elfogadod?

Lepöcsözöd!

Most vonjuk le azt a következtetést hogy az alfarajongók bunkók?

Nem vonjuk le!

Csak azt hogy egy van biztosan!

-Te!De remélem még fejlődik a személyiséged.De ha nem az se gond,úgyis elkerüljük egymást az életben!

Ha ilyen stílusban érzed jól magad,akkor csak a környezetedet sajnálom,akik nem olyan szerencsések mint én.

Reske 2008.02.26. 14:54:25

Dehogy rajongok az alfáért!Félreértesz..Tudod miért rajongtam?Egy 1200sLAdáért utoljára.Az rég volt!Ja az is megbizható volt!Lehet szerencsém van?Majd 40 évesen már nem veszem be hogy ez sose romlik el.Láttam a Challangert is igaz az nem japán.Ja hogy ők nem is vannak még az űrben?Amit ember alkot elromlik sőt Isten sem alkot tökéletest mert akkor nem volnának rákos gyerekek.LE A FANATIKUSOKKAL!Csak ennyit akartam mondani!

Psziho 2008.02.26. 15:11:02

Reske!

Látod máris szimpatikussá váltál.

Szerintem úgy kell rajongani,hogy ne bántsuk a másikat.
Volt alfám nekem rábaszás volt például.
1200-asom is szó-szó.
Francia,japán,német hát bevallom a kocsikból éltem pár évig.

Azért írtam hogy ne bántsuk a másikat,mert ez a videó úgy kezdődőtt hogy unalmas a toyota.

Erre ugrik az aki szereti a toyotát.

Te meg arra ugrasz ha valaki rajong a toyotáért!
Aztán kész a vihar a biliben.

süti beállítások módosítása