Sólyom Győrben

  2007. július 13. - Csikós Zsolt Címkék: mazda totalcar flotta ezeréves sólyom

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Öt gang az állólámpában!
2015-07-19 07:25:12

Annyira régóta van hosszú ötödik (hatodik, hetedik és nyolcadik) az autóinkban, hogy már csak a veteránosok

Totalcar a Múzeumok Éjszakáján!
2015-06-18 08:03:55

Ez most más lesz. Most mi állítunk ki autókat, s várjuk, hogy jöjjenek a nézők, lehetőleg jó sokan. Volt

Szép autót keresünk!
2015-06-08 17:52:23

A folyóvizek élővilága után a Totalcar most a kultúra irányába evez: kivesszük a részünket a Múzeumok

Bent a kövület-Pio!
2015-06-02 16:00:17

Ráment egy csomó idő a hétvégéből, de az a pár Pioneer hangfal (cirka 1979), amit idestova másfél éve

Betegnek lenni rossz. Egyrészt az ember elmarad a munkájával, ezért utána nagyot szív. Másrészt nyűg a családjának – a nyílt színi együttérzés mellett a beteg embert titokban nagyon utálják. Lázas betegnek lenni pedig kellemetlen, mert a gyógyszerektől olyan az ember szája íze, mint a Tiszai Vegyi Kombinát, szét akar robbanni a feje, mint egy dinamitraktár, egyáltalán, a kémiai hasonlatok tárháza szinte kimeríthetetlen ilyen esetben.

Viszont van benne jó is. Például, hogy az ember otthon van, és tudja fogadni a vevőket, akik olvasták a Mazdája hirdetését. Mondjuk Kaliczka Bencét, aki Győrből vonatozott fel megnézni a Sólymot.

A próbakör után azt mondta, rosszabbra készült. Kicsit körberágtuk az autót, megmutattam a gyenge pontokat, a pénz és a forgalmi gazdát cserélt, pár óra múlva pedig már új otthonában, Győrben parkolt a Sólyom.

Csak remélni merem, hogy minden sikerült úgy rendberaknom rajta, hogy jó pár hónapig ne kelljen hozzányúlni. A leszakadt kalaptartó persze szörnyű, de szerintem eleve menthetetlen volt, máskülönben viszont elég fitt volt az öreg a búcsúnál.

A Mazda 626 GT és új gazdája, Kaliczka Bence

Bence épp a napokban lesz 19 éves, tehát bácsizhatja a Sólymot. Egyébként az, aki tizennyolcadik születésnapjára megkapja apától az új Corsát, sosem éli meg a saját autó birtoklásának ezt a fajta felfokozott örömét. Én is így kezdtem, szintén 19 évesen, az első Fiat 500-asommal eltöltött minden percre élvezet visszagondolni. Pedig annál a szívás/használat arány valahol 10:1 körül alakult…

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr34117382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feketenap 2007.07.13. 14:02:21

Egy Waresz 353-val kezdtem. Szegény...
Ő azért hiányzik nekem.
Flexelt rugók, felfúrt fúvókák, könnyitett (de ki nem egyensúlyozott) lendkerék, \"Philips Car Racing\" napcsík a szélvédőn. Állat volt. Meg én is.

Trash 2007.07.13. 14:30:41

TG 34 09 1981-es Narancs kis polski.
Hiányzik.Ő volt az első.Imádtam.

504Laci 2007.07.13. 14:35:16

Fiatalok vagytok :-)
CY-31-96 VW 1300
De vezetni egy Alfasudon tanultam 7-es koromban. Na az se ma vót...

csiky944 2007.07.13. 14:38:54

Lada 2107 90-es évjárat.Az első autós szerelem :(

Béla 2007.07.13. 14:41:17

Lada 2105

A rothadó kipufogó hörgött, mint a veszedelem, kétszer ugrott ki az első kerék alsó talpas gömbfeje, és nyaklott be a kerék a kocsi alá, vizes időben folytott beázott az elosztófedél (megáll, papírzsepivel kitörölget, megy tovább), az ezeréves széthajtott motorja alig ment, de az első volt, és az enyém, imádtam ! :)

Karesz 2007.07.13. 14:45:52

Dacia 1310 TLX

Apukámé, de mindig úgy fogok rá gondolni, mint az Első Szerelem.

Karesz 2007.07.13. 14:47:13

Saját meg majd valamikor lesz, amikor az ügyvédbojtárokat már nem éhbérért fogják dolgoztatni.

leaf 2007.07.13. 14:57:51

Üdv a városban MilleniumFalcon!
Bence meg legalább nem nyélgázzal visítva robogózik :)

baowah · http://baowah.blog.hu 2007.07.13. 14:59:43

nekem egy libazold kombi trabant, cafatosra graffitizve.

az elso motor egy jawa 250/353, ami meg mindig megvan:

baowah.blog.hu/2007/05/31/tade_reborn

korzo 2007.07.13. 15:48:57

'83 Mitsu Colt 1.2 azon tanultam meg lendületből autózni, meg lassítás nélkül kanyarodni.
130ezret tettem bele (c:

morph 2007.07.13. 15:52:16

Opel Kadett 1.3 '86ból, örökség..... Hamar összebarátkoztunk, ugyanis nagyapámé volt, tehát új korától ismertem, mire hozzám került. Csak aztán sosem volt pénzem rendesen megcsináltatni hiába romolott el mindig valami apróság. Viszont sikerült messze áron fölül eladni, hiába, pofás jószág volt, a kora ellenére.

Off: az véletlen, hogy a komment elküldéséhez beírandó kód vége: p993 :-D

Krájzler 2007.07.13. 16:16:03

CFL-887 alias Yellow Angel. Trabi 601
kombi. Azon tanultam... A nevét pedig az egyedi okkersárga színe után kapta tőlem.(mondjuk annyira nem volt egyyedi, mert minden busz ilyen színű nálunk... Könny szökik a szemembe ha rá gondolok. Egy évvel volt fiatalabb tőlem...

Valaki más 2007.07.13. 16:22:14

Érezzék jól egymást :)

serialkiller01 2007.07.13. 16:25:08

Nekem szintén Trabi 601 volt az első(nem szerelem), zöld színe és k*rva sok baja volt, állandóan szerelni kellett, ezért nem is volt meg sokáig, elcseréltem egy 50-es burkolt, 5 sebességes Puchra, ami darabokban volt(és van is mind a mai napig). Az első autós szerelmem a második verdám volt: piros négykereklámpás ezeröcsi. Azt tiszta szívemből szerettem, őszinte volt és hű. Azóta sem szerettem autót annyira.

eastwood 2007.07.13. 16:51:40

1974es Chrysler 180gc.elsö autónak király volt.még megvan,felújitásra vár. pentastar.free.fr/Chrysler.htm

sanyi 2007.07.13. 17:43:01

baowah: 1998 es 2003 kozott nem jartal Nyitrara iskolaba? Rendszeresen lattam ott is parkolni egy Trabi kombit, agyon graffitizve, komaromi rendszammal...

en egy 87es VW Jetta-n tanultam, amerikai verzio de kezi valtoval... 1,8 GL, 107 lo... nekem mindennel tobbet ert...

Isti77 2007.07.13. 17:45:42

Nekem Mitsu Colt CJ0 volt/van az első, az utolsó japán Colt. Még 3 éves sincs, úgyhogy egy jó ideig biztos marad. :)
Nekem nagyon bejött. Semmi agyonbonyolított, 5 évente egyszer használandó hülyeség nincs benne, nincs fedélzeti computer, csak a Szent Japán Kvarcóra, manuális klíma pollenszűrő nélkül (olcsó karbantartás), elektromos ablak és tükör (még utóbbiról is lemondanék, tök felesleges), ABS és szervokormány. Szerintem pont ennyi kell egy autóba.
És egy tuti 1,6 -os pörgős moci... na meg a dögunalom, még soha nem romlott el rajta semmi. Sebaj...
Azért kéthetente egyszer felnyitom a motorháztetőt, megnézem a gáz-víz-villanyt, de soha semmi változás.

Stefano 2007.07.13. 18:14:35

Szintén Trabi :) ecsettel fehérre festve,5évvel volt idősebb nálam :D

karosult · http://lopottauto.blog.hu/ 2007.07.13. 18:28:44

Nekem az elso sajat vasarlasu autom egy BMW. Volt. Pedig ma lenne harom hete hogy nalam van. Egy hete elloptak. Szemetek.

Gregorio 2007.07.13. 18:52:53

Nekem 19 évesen Cagiva Mito-m volt egy Simson után. Imádtam vele menni, bár a motorozás és a szerelgetés-szépítgetés időaránya kb 1:1-re jönne ki...

ShwartzWazul 2007.07.13. 18:54:52

Itt csupa ifjonc van? :-)
Első igzi saját autóm: Zaporozsec 968M.
Azért igazi, mert az első egy Zastava 750 volt, de soha nem ment. Míg a tajga réme meg igen:
totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=38867

bgy 2007.07.13. 18:55:52

Skoda 120L '89-es.
Később rugóvágás, motorpiszka, lendkerék könnyítés stb...stb
Öregurasan autózva 5,2L volt az országútija a motorfelújítás után, szétforgatva meg 13 mp alatt volt 100-on.
Jobban szerettem mint a 3.0 V6 Maximámat légkondistul, meg miegyebestül.

dhrbikes 2007.07.13. 19:23:23

Természetesen Trabi, 2 db 601, 1 db 1,1 A végére becsukott szemmel, hátrakötött kézzel is tudtam motorblokkot szétszedni-összerakni :)

Micuir 2007.07.13. 19:46:51

Természetesen Lada 1200, kettő is egymás után! Az egyik a családi, a mésik már saját! Fantasztikus volt, mit összeszereltünk rajta! De ment...

Gaben 2007.07.13. 19:53:06

'93-as Mazda 323F (a bukólámpás!) volt az első - és a jelenlegi.

Majdnem 170k km volt benne, amikor megvettük, ennek ellenére nem jött elő komolyabb probléma, csak a futómű sínylette meg a fővárosi utakat, meg a bukólámpa nem akart hol feljönni, hol meg lemenni.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.07.13. 19:56:52

scheerti.blog.hu/2007/07/05/im_memoriam


Itt az én első vasam története. Imádtam és hiányzik!

Zsírosdisznó 2007.07.13. 20:03:41

Én még gondolkozom erősen egy 1.9 wasserboxer T3-as transporteren, mint első autó. De úgy látom nem ez észérvekről fog szólni, hanem az érzelmekről!(máris imádom pedig tudom mennyi mindent kell rajta megcsinálni)

WhiteSam 2007.07.13. 20:13:28

Nekem egy 18 évesen egy nálam 1 évvel idősebb Fiat128 volt a mindenség. Bordó, 55LE, keresztben elhelyezett soros 4hengeres pörgős-fütyülős motor. Isteni volt.

mugen 2007.07.13. 20:42:42

Trabi 601, rögtön 2db egyszerre! Előfordult, hogy reggel munkába menet, egyik sem indult. Mehettem gyalog. Loholva, leizzadva, büdösen, de fiatalos lendülettel...19 voltam akkor.

ShwartzWazul 2007.07.13. 21:11:44

scheerti sose búsulj. Én is 89-ben jutottam az első nyugati autómhoz, egy Ford Granada kombihoz
totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=50407
és sajnálom, hogy megváltam tőle, épp úgy, ahogy a jó öreg Skoda 110R coupét
totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=38880
is sajnálom, de mindig jön egy új (ami lehet öreg), amit ugyanúgy megszerethet az ember.
Az MR2-m egy hónapja van nálam, 85-ös és óra szerint van benne 220 kkm. Már most marhamód szeretem, pedig van rajta egy rakás javítanivaló. De ezt nem fogom eladni. Ebből veteránótó lesz, akárki meglássa. :-)

omm 2007.07.13. 21:12:55

Renault 15 GTL
power bulge a motorháztetőn (gyári!)
frontmotor, elsőkerékhajtás, váltó a motor mögött, hátul zéró kiló.
keret nélküli ajtók, abszolút ékforma.
és csodálatos apróságok.
visszaszerzem.

yenoee 2007.07.13. 21:24:10

Dacia 1300 - nagyfateré, még mindig megvan.
Ő a "Kárpátok Bosszúja". Perverzül imádom, remélem örökre megmarad.

Mióta korszerűbb autókkal járok-kelek, kénytelen voltam rádöbbenni, hogy én azzal a kocsival szinte csakéskizárólag határon autóztam... ha most próbálkoznék, tetőre raknám 100 méteren.

Az egyik legélvezetesebb autó a világon - NEKEM, mielőtt mámegent jönnek a bezzegladások...
:)))

www.szem.tv · http://csikosgabor.blogspot.com/ 2007.07.13. 22:04:07

Jobbulást kívánok! Nem tudom, hogy mitől vagy beteg, de gyógyúlj gorsan. Aztán usgyi !

Töci 2007.07.13. 22:14:35

Nekem a nagy kedvenc a faterom bordó BMW izettája volt, csak az előtt eladta vagy 40000-ért mielőtt benőtt volna a fejem lágya! Rengeteget játszottunk benne öcsémmel, és most is megsajdul a szivem, hogy mennyit is érne az most főleg restaurálva, ááááááááááááááááá!Asszem 5 alatt van az országban a működőképesek száma!Igaz mostmár tutira kicsi lenne nekem, azért belepréselném magam!

ShwartzWazul 2007.07.13. 22:34:53

Csak hogy vidám legyen az emlék
www.youtube.com/watch?v=mm0mNMk8k5g

rognork 2007.07.13. 22:54:27

fso1500 alias p125.
16L/100km
generátor
vízpumpa
üzemanyagtartályhoz gumikönyök, nagyon ritka alkatrész
fékek mindig
karburátor + állítás
kipuff

jól beállítva 8,9l/100km volt a rekordom

zozo 2007.07.14. 00:08:59

én meg most akarom mewgvenni életem első autóját. olcsón. naghyon olcsón. mondjuk ugy 100ezret szánok rá, atirással együtt. a léyneg h még 2-3 hónapig leygen rajta müszaki. ez ám a kihivás:D ha valaki tud egy jót, azonnal szóűljon:DD

Krájzler 2007.07.14. 08:40:23

Sosem fogom elfeledni a Trabant kormányváltóját. kicsit akadozott, kicsit recsegett, de soha semmivel nem tudtam olyan gyorsan sebességet váltani, mint azzal. Mikor a kezeim közé került, kapott új festést, ki lett lakatolva, moci megcsináltatva (nem mertem hozzá nyúlni, nem vagyok egy szerelőzseni) de így is fillérekbe került. Ha esett az eső valahol a szélvédőnél ömlött be a víz, minden esős éjszaka után mertem belőle a pocsolyát(így kívül-belül rohadt szegény) Egyszer egy nyaralás alkalmával 3-an mentünk vele, tiszta szocreál parti volt. Okkersárga Trabant kombi, leírhatatlan színű előtetős román csővázas sátor, csehszlovák kempingszékek és kihajtható asztalka....
Mindez 2001-ben!!!!! Abádszalókon mindenki minket nézett a kempingben...

zsolt68 2007.07.14. 09:03:10

Az első?17 évesen jogsi nélkül 10 éves 1974-es Zsiga 1200.Rendőrtől vettem, még meg volt a bizalom.Hiába a fiatalság...1év múlva teljes motorgenerál,majd 2 napos jogsival irány Párizs.Életem útja volt.Nem jött haza a Zsiga.Én meg a barátnő stoppal Németországból, Zsiga meg maradt.

snblnd 2007.07.14. 10:26:59

.. ehh. yoda 120. mennyit szórólapoztunk vele a haverokkal. Imi csak DTMskodának hívta. kiqrta a rükvercet padlógázra és fájót koppant az elöl levő fém homlokfalon a hatvan centi hosszú (magas) lada pumpa. havas úton a fordulókör átmérője radikálisan csökkent.

Bezó 2007.07.14. 10:40:17

Gyerek vagyok a tömeghez képest a 29 évemmel azt hiszem.
:D
Opel Astra 1.4i SE '94-es évjárat volt az első saját szerzemény.
fehér,5 ajtós, rendőrmatricákkal...
zoral volt (legalább is azt hittem)
Persze én is kispolskin kezdtem,de az nem saját volt...

CsG 2007.07.14. 11:38:04

erősen felújításra szoruló állapot, rozsda, csattogó féltengelyek, stb...ugyanakkor: olajhűtő, 7 műszer, dupla kipufogó, skorpiós embléma, "rallye version"- matrica...Autobianhi A112 Abarth 17 évesen 1994-ben 100 ezerért

oPal 2007.07.14. 13:51:39

Én még mindig felújítom életem első kocsiját :) lassan haladok szegénnyel :S
'86 mazda rx-7 FC3S
kívánságlistám persze van... kéne: boxer-alfa
boxer-subaru turbo
Nissan 180SX > Sil80
meg valami turbo-rotary átalakítás is :)

aztán ha nagy a család meg valami expert/espace attol függ mire telik :)

FHB 2007.07.14. 18:31:56

Első autóm egy tinikorú 105-ös skoda volt, aztán a második is. Szerettem őket és miattuk maradt ki nálam a száguldozós, állatkodós korszak :) Viszont a szoci csodák között vitathatatlanul a legkényelmesebb volt, vajpuha rugózással, kényelmes fotelekkel.
Nem véletlen, hogy nálam hidraulikus citroenek követték, követik a skodákat.

lacalaca 2007.07.14. 22:09:29

Trabant 601 és Lada 2105. ÉS ezekbe úgy ültem be, hogy egy Astra G-n tanultam vezetni. :D

matysa 2007.07.14. 23:43:20

:)

1975 - Lada 1200
Meg az olasz motorral gyartott valtozat.

Amikor elmentunk megnezni, mondtam havernak, hogy dehat ez szet van rohadva. Erre o: Ja, hat ocsem, 50 rugonal nehany lyukat is bele kell kalkulalni az autoba... de a motorja jo.

Volt a szerszamkeszletben egy muanyag palcika tukorrel. Ezzel tudtam megmutatni a motorszamot a rendornek. Piros BMW acelfelnik. Diszcsik. Philips Car Audio matricak (Piros a hatso szelvedon kozepen, a kis kekek oldalt).

Ekkor ertettem meg mit jelent a "vissza ketto, padlo gaz", es hogy a motorfekkel allora tudom fekezni a hatuljat.

Vettunk olcson valami "jugo" benzint, es olyan alacsony volt az iktanszama, hogy nem tudtam leallitani. Elvettem a gyujtast, es az aoto ment tovabb... :)

Csikós Zsolt 2007.07.15. 01:22:12

matysa: nem is tudom, hogyan kezdjek hozzá, kérlek ne haragudj meg rám, ezzel generációk álmai dőlnek össze, de talán nem az én bűnöm, hanem a korabeli, hiányos kommunikációé. A Zsigulikban, Ladákban soha nem volt olasz motor. Még olyan sem, ami emlékeztetett volna valamilyen Fiat-motorra. A Zsigulihoz licencet adó 124-es Fiat először nyomórudas motorral jelent meg (az 1100-as négyhengeresét tákolták tovább), aztán a végén kapott egy kétvezértengelyes, fogazottszíjasat. A Zsiguli motorját eredetileg a Campagnola terepjáró utódjába szánta a Fiat, aztán soha nem csinálták meg. A ruszkiknak viszont eladták. Ilyen egyvezértengelyes, felülvezérest, láncos, 1200-as, 1300-as, 1500-as motor semmilyen Fiatban nem volt, ha keresel találsz egyet, komoly szexuális ellenszolgáltatásokat kérhetsz, pedig szigorúan heteroszexuális vagyok, ráadásul családban,két gyerek apja. Mielőtt elkezdesz kutatni, csak annyit mondok: nagyon sok autótörténésznek beletört ebbe már a bicskája. Az olasz motoros Zsiguli komcsi legenda. De persze szép.

Sasi · http://sufni.hu 2007.07.15. 07:15:28

TD 70-10 Trabant !!
Abszolut tökéletes volt. Bárhol, bármikor megtudtam javítani, alig kellett hozzá valami .... ( csavarhúzó, kombifogó, gyertyakulcs )
Nem is nagyon romlott el.. néha beköpte a gyergyát.
Sajnos télen, kurva hideg volt benne ...

sga 2007.07.15. 09:10:27

DACIA 1310 TX!!!

Egy rohadt roncs volt. Alig futotta meg a 80-90-et. Egyszer a fékpedált nyomva valami koppant, és a pedál beesett, üzemi fék nuku. Csak a szerencsém mentett meg a biztos haláltól.

Egyszer ingben, és zakóban 1 szál csavarhúzóval csináltam meg a gyújtáskapcsolót, amikor nem indult a kocsi. Utána pöccre, és többet nem kellett hozzányúlni. (Egyébként ez az egy csavarhúzó volt hozzá rendszeresítve, gyakorlatilag mindent megoldottam vele.)

Kell-e mondani, hogy nagyon szerettem a kocsit, és máig nosztalgiával gondolok rá?

Petike 2007.07.15. 13:34:17

Én 19 vok és másfél éve nyüstölöm apám által vett és fenntartott öreg 21 éves E-s kadettom. Szeretem, szerintem nem lesz eladva még egy darabig apám mondta ha szétrohad megcsináljuk és én örültem neki... Az új autók személytelenek!

attesz 2007.07.15. 18:09:16

bogár, CX-es rendszám, 1986. vittük a tesóval a szerelőhöz, hogy nem ciripel, és lett belőle motorgenerál. Apánk majdnem dobott egy hátast. Aztán még egy bogár, később, majd kéktrabi, aztán két 127-es, egyik sem volt 20 alatt, aztán állólámpa, maga a csoda, érett 27 éves korában került hozám. Ma 123-as (23 éves csitri) és egy 17 éves serdülő corolla. Imádtam és imádom mindegyiket. :-))

attesz 2007.07.15. 18:13:02

Zsolti: és a Renault motoros Dacia 73-74- körül?

Parmerozpazepan 2007.07.15. 22:17:52

Sasi, TD 10-19! Lada 1300, világoskék, anyukám bánatára, de aznap nem volt korallpiros a Merkur-telepen :) Azon tanított apám vezetni, amikor eladta 12 évesen, olyan jól nézett ki, h az ukrán nepperek nem akarták elhinni, még a gyári festék van rajta :) Persze, vasárnapi program volt faterral a garázsba menni :)

Csabi6ai 2007.07.16. 08:43:37

1982-es 2,5D Fiat Argenta... :-)))))) Volt rajta fék... a bal első keréken... meg volt benne 72 LE... :-) mag plüssfotelek, elektromos utcára néző ablakok... Imádtam... :-)

postakocsi 2007.07.16. 09:35:21

Jó nézni ezt a vegyeskereskedést..:)

Én egy Skoda 100-al kezdtem 88-ban, a bilikék szinét sohasem feledem. Ha csöndben maradt az ember, lehetett hallani, hogy hogyan eszi a rozsda. :)
De szerettem, azon még minden megszerelt az ember házilag.
De a legszebb emlék, hajdanán még nem nézték ki az embert, ha 50Ft-ért kért benzint a kútnál. Ha jól emlékszem 6 vagy 8 Ft volt literje...

matysa 2007.07.16. 12:35:57

" Csikós Zsolt 2007.07.15. 01:22:12
matysa: nem is tudom, hogyan kezdjek hozzá, kérlek ne haragudj meg rám, ezzel generációk álmai dőlnek össze, ..."

Jo legyen. En nem ertek hozza. Ez felenk egy ilyen "village legend" volt...

Az olasz motort elveheted, de a szep emlekeket ugysem tudod :)

Pl.: Amikor 3 honapig jartuk a vasarokat, hogy talaljunk egy megfelelo nagysagu olcso poroltot kipufogodobnak, mert azt hallottuk, hogy annak van a legszebb hangja + a kardancso kipufogovegnek a lada alatt...

a rekettyés 2007.07.16. 13:22:48

Kispolszki 81-es évjárat.
40ezer forintos vételár:)
Ahol tudott ott szivatott de valamiért mégis szerettem. Néha mostanában is gondolok rá vajon merre lehet de szerintem már rég bontoban végezte...

bernyo 2007.07.17. 12:03:56

Engem először Nagyapám tanított a zsír új de még kétütemű Wartburgján. Nagyon király volt, imádtam, főleg a szagát, nagyon ütött. Sajnos amikor eladta, nem engedte, hogy levegyem róla a fém váras márkajelzést. :( A Lada nem világoskék, hanem MOSZKVAKÉK! Talán még a forgalmiban is az volt, habár ez lehet urban legend kategória. :D

zöldi 2007.08.01. 13:59:45

Nekem Dacia Logan az első. 2 évesen vettük. Sok lélek nincs benne, de nagyon elégedett vagyok vele. Én is az öreg járgányokat preferálom, de ez inkább észdöntés volt, mint szív. Egyébként határozottan tetszik a felé irányuló általános utálat és szemkerekítés. Legalább sosem lesz tucatautó:)))

madvesajt 2007.08.01. 14:33:03

Én, muterom 123as Mercijén tanultam meg kocsit vezetni.A 200-as dízel csak úgy füstölt.:D Meg amikor gyorsulási versenyre mentem vele Tökölre,na az se volt semmi.:D Elöször egy VW Bora vert oda,másodjára egy Opel Kadett GSI.:D Asszem velem egy idős volt 1986-os.:D Vagy 81-es,már nem tudom az a baj. De király volt,böszme nagy,és még dugni is jó volt benne.:P

Soma 2007.09.25. 22:23:31

Bence velem jár a Műegyetem Közlekedésmérnöki karára! Az autó jelenleg szervízben, mert többek közt 15kg homokot találtak a benzintankban!
Pénteken kapja, majd kipróbáljuk!

johnny-b 2008.04.20. 00:00:15

lada 21053, i'll never forget you....

johnny-b 2008.04.20. 00:02:09

JH-63-50, ha jól emlékszem....

lr 2010.07.23. 01:13:48

Renault 5 C (1.1), 1991-es, piros, háromajtós. Sehol 1 rozsdapetty, viszont annál több élmény.
Soha nem lesz eladva. :)
süti beállítások módosítása