Tankolásos horror

  2007. július 02. - Winkler Róbert Címkék: motor yamaha vmax totalcar flotta

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

Rendes motorostúrán kell valami izgalom. Ezúttal nem borult fel senki és halálközeli élmény se nagyon volt, viszont Ausztriában végre választ kaphattam régi kérdésemre: vajon mekkora a V-Max tankja. A V-Max humorzsák tervezői ugyanis azt találták ki, hogy egy 300 kilóhoz közeli, 1200 köbcentis, 145 lovas motorhoz untig elég 15 liter.

V-Max a benzinkútnál

Az én V-Maxom városban simán eszi a 10 litert, túrán tempó függvényében 6,5-7,5 liter között van. A csapatban rajtam kívül volt még egy Honda TransAlp és egy Varadero, mindkettő gyengébb, könnyebb, kevesebb köbcenti és jóval nagyobb tankú. Nekik 300-350 kilométer meg se kottyan, míg a V-Max 170 km után már hajlamos rájárni a tartalékra. 200 kilométert még vállalok, 210-nél már kezdek stresszben lenni, 225 fölött még sose mentem egy tankkal.

Pedig jóval az első kattanás fölé szoktam csurgatni, amit a gyártó kifejezetten tilt, mert az utolsó fél-egy liter tűzvédelmi szempontból aggályossá teszi a borulást. Én inkább vigyázva járom ki az első fél litert, a kiszáradásos, lerohadásos motortologatás teljes menetfelszerelésben, bakancsban, meleg motorosnadrágban, teknőspáncélban, protektoros bőrdzsekiben, bukósisakban sokkal jobban nyomaszt.

Szóval jöttünk Linz irányából, a Duna északi partján, aztán Sankt Pöltennél autópályára váltottunk, mert az ember négy nap szerpentinezés után inkább hamar hazaérne. Linzben tankoltam. Bécs előtt jártam 187 kilométernél, akkor jött a tartalékra kapcsolás. A Garmin ilyenkor nagy segítség, menet közben is kiadja, hol a legközelebbi benzinkút, úgyhogy nem aggódtam. De a pályán csak nem jött kút.

Így érkeztem a 230-hoz.

Ajjaj, én bármit be tudok beszélni magamnak, félpercenként hallani véltem a köhögést, aztán csak ment még mindig. A körgyűrűn eszembe jutott, hogy ez az, emlékszem, itt már többször be kellett stresszelnem, mert ez a világ legbenzinkútszegényebb vidéke. A Garmin is csak más irányokban jelzett kutakat 5-6 kilométerre, én meg elöl mentem, nem akartam megszívatni a többieket az egyéni szociális problémáimmal. 241, úgy éreztem magam, mint Chuck Yeager amerikai berepülő pilóta, amikor az első emberként karcolta a sztratoszférát, úristen, 240 felett, egy tankkal?! Közben volt két igen aggasztó hosszúságú alagút. Alagútban végképp nem tolnám szívesen, nem jó a szopás mellé a halmozott életveszély. Persze a leállósáv is épp elég veszélyes, de legalább nem gyullad kis nyolc autó, csak mert én nem tankoltam időben.

Aztán elértünk egyik kedvenc ipari létesítményem, az ÖMV finomítója mellé, amit főleg éjszaka szeretek, még Százhalombattánál is szebb Csillagok háborúja-látvány. Nekem most az lett volna az öröm, ha az ÖMV egy kis bögrecsárdát nyit a nagy borászat mellé, ahol megitathatom a V-Maxot, de csak majdnem: még 6 kilométer. Szívesen fognám rá, hogy megérzésből, de inkább csak a fosás érte el a kritikus mértéket: lekanyarodtam az első, 1,6 kilométerre jelzett falusi benzinkúthoz. 244,1, 244,2, 244,3… Benzinkút: 600 méter, ez már tényleg köhécs, 500 méter, öhö-öhö, 400, öhöhö, hrumhöhöhö, billegetem balra jobbra, még talál a sublótban néhány cseppet, aztán egyik-másik henger kap még egy kicsit, meglátom a benzinkutat, jó, innen már betolom, oké, köszönöm, istenem! A V-Max az utolsó ötven méteren hallgat el végleg, de tolnom csak két métert kell, beértem, Danke, Shell.

Teletankolt V-Max által fogyasztott benzinmennyiség a kút kijelzőjén

És már jöhet a következő öröm, végre megtudom, mekkora a tank. 14 liternél már megint lekattan, makacs erőszakoskodással tudok belepréselni 14,85-öt. Hiába, a Yamaha tényleg afféle utcai drag bike-nak szánhatta a V-Maxot: elmegyünk a faluszéli illegális pályáig, lenyomunk néhány 0–400-at, és még pont hazaérünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr20110012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2007.07.02. 13:59:07

ha hiszed, ha nem Robi, velem már kétszer megtörtént ugyanez azon a helyen, ahol veled. mondjuk tolni nem kellett az autót, de Bécshez közeledve a "majd csak lesz egy benzinkút"-elvet követve egyszer az autó száradt kis híján ki, de ami a rosszabb emlék egyszer már félig repedt hólyaggal rohantam neki a Shell-kút fotocellás ajtajának.
nem nevet. nem volt vicc.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2007.07.02. 14:02:19

:D csak picit nevetek, a V-Max még mindig állatul néz ki :P

baowah · http://baowah.blog.hu 2007.07.02. 14:06:40

en ugyanebben a szituacioban voltam tegnap ejszaka a doglodo aprilia moto 6.5-el, szakadashataron levo lanc, mar durrogasba atcsapo benzinhiany, ejszaka, szentendre-esztergom. Kutak zarva, szemem nyitva. nekem is csak a vegen kellett kutra boknom.

viszont: emlyik oldalan mentel a csillagvarosnak? a schwechati vagy az autopalyas oldalon? mert az autopalyasnal emlekeim szerint ott van elejen egy OMV rogton. nem kell hat km. oda viszont ha a repter feloli oldalrol at lehet menni pikkpakk.

Scream 2007.07.02. 14:08:17

4 éve Hollandiába menet, autópálya, stau. Ránkjött a fosás benzin miatt, igen csak az E betűn pihent a punto mutatója végül 20 km-rel odább autópályát elhagyva mindenkitől kérdezgetve találtunk végre egy Q7-et. Akkor megkönnyebbülés rég nem volt. :D

Green 2007.07.02. 14:09:35

Hasonlo elmenyem volt egy VW Caddy-vel. Munchen felol jottem Deggendorf iranyaba, hogy Passaun keresztul haza jussak. Munchentol nem messze jelzett a kis lampa, de csak Deggendorf utan kb. 20-30km-re egy kis faluba lattam meg a megmento kutat. En 56 litert nyomtam az -elmeletileg- 55-os tankba (a cso is fullon volt). Jo tanacs: Az E92-n _NINCS_ bezinkut! Vagy elolem rejtettek csak el az erdei mano'k... :o|

ommm 2007.07.02. 14:09:57

én mondjuk a schwechati oldalon szívtam meg...

Green 2007.07.02. 14:23:22

Bocsi, A92-es akart lenni az autopalya.

Matya 2007.07.02. 14:28:14

Hasonló szitu volt nekünk autóval Horvátországban Splitből hazafelé...Olyan bő 200km-en egy darab kút sem volt az autópálya mellett...Zágrábban már csak az utolsó fél decivel jutottunk be egy benzinkúthoz.Csak ezért tértünk le, hogy hátha lesz egy kút NAGYON KÖZEL..Az autópályán továbbra sem volt látható több kilométeren belül egysem mikor továbbhaladtunk..

A másik, pozitív élményem XJ650-essel volt...90-100as tempóban full megpakolva kétszeméllyel, 250km-en 10.2 liter...

baowah · http://baowah.blog.hu 2007.07.02. 14:29:37

> másik, pozitív élményem XJ650-essel volt...90-100as tempóban full megpakolva kétszeméllyel, 250km-en 10.2 liter...

azert ilynekor nem art ranezni a legszurore, merre, hova hany lepes....

Matya 2007.07.02. 14:37:46

Hmmm...a 4L/100km-t soknak tartod egy 25 éves motortól?

baowah · http://baowah.blog.hu 2007.07.02. 14:40:27

>Hmmm...a 4L/100km-t soknak tartod egy 25 éves motortól?

jajj elneztem liter/100-ra, bocs..tokeletes fogyasztas,e szep klasszikus motor.

F J Gergo 2007.07.02. 14:43:55

Nekem 2 eve volt egy hoszzab turam (4000km) az akkori motorommal (suzuki gsx 250), s a vege fele bizony kevesnek bizonyult az euro, viszont meg a magyar hatar iszonyu messzinek tunt. Szerencsere nem kellett tolnom, de 2dl-nel nem volt tobb a tankban Hegyeshalomnal.

leaf 2007.07.02. 15:24:10

Amatőr kérdés: hogy működik ez a tartalék dolog?
Elkezd krahácsolni és akkor rá kell nyitni a tartalékcsapot? Or what?

Tibi 2007.07.02. 15:26:10

Komárral jártam autópályán ausztriában, elkezdett köhögni, kút sehol ...
eszembe jutott, hogy a kezemről a festéket benzines ronggyal mostam le
azzal a ronggyal, amibe a gyertyakulcsot tekertem
huhh, hátha nem párolgott még ki belőle az összes nafta!
sikerült 3-4 csepp benzint kicsavarnom belőle, azzal már hazáig kibirta (bécstől 250km)

Hadzsy 2007.07.02. 15:28:59

Haaat, nekem a joszandeku barataim hoztak itokat a motornak egy 1,5 literes pillepalackba. :) Igazabol 3 kilometer kellett volna az M7-es balatoni szakaszan a benzinkutohoz. :)
Rollereztem is vele a tuzo napon 500 metert az autopalya vegeig. Vicces volt, foleg hogy ott epp nem leejt :)

Viszont igy utolag mar jokat rohogok rajta es ha lehet azonnal tankolok :)

Es a tuono igy 290 km-et birt a 17 literes tankjaval, horvato-bol vissza...

Én 2007.07.02. 15:29:11

Ez arra us tök jó példa, hogy a külföldi benyával jóval többet megy a verda. Igaz ez dízelre is az autóknál.
És még mondja valaki, hogy a MO-n kapható benzin nem szar... bár itt legalább lépten nyomon kút van :D

baowah · http://baowah.blog.hu 2007.07.02. 15:35:35

>sikerült 3-4 csepp benzint kicsavarnom belőle, azzal már hazáig kibirta (bécstől 250km)

megaLOL

F J Gergo 2007.07.02. 15:36:05

Kedves Tibi!

Szerintem te valamit total felre ertettel, amennyiben ezt nekem celoztad.

Igen, 4000km mentem a kis szakadt 250-es suzukimmal egy het alatt, kinnt jartam Bremaban, eljutottam egeszen a nemet tengerpartig. S igen, kifogytam a vegere a penzembol, ugyanis elszamoltam magam a nemet benzinarakkal, s Ausztriaban nem sok mindent kapok a jo magyar forintert, nemhogy benzint.

Tibi 2007.07.02. 15:38:49

Nem Neked.
Ez megtörtént eset volt.
200km/h felett már nagyon durva a komár, főleg ha a permetező húzza a hátadat.

Don 2007.07.02. 15:40:40

Egyszer keson vettem eszre, hogy a csap mar tartalekon van, igy sikerult 400km-t menni egy tankkal, bele is ment a 17 liter... (XJ600)
Valoszinuleg ha nem utassal vagyok, joval hamarabb elfogy

tomee 2007.07.02. 15:42:28

erről csak ez jut eszembe:
Part1: www.youtube.com/watch?v=b7AKJAu3D30[/url]
Part2: www.youtube.com/watch?v=67JGUbM2kao[/url]

ha jól szamoltam 35-40 mpg az olyan 7-8l/100km, és egy 4ezres turbó v8 :) jó persze csalás mert olajkályha de akkoris...

kicsit off:
www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1339349&command=ugras&screenwidth=1280[/url]
Csikós úr árulja a TUFA-t? :(

c 2007.07.02. 15:45:12

leaf: pont ugy. persze az igazi turamotorokon van uzemanyagszint-jelzo

tibi :-)))

F J Gergo 2007.07.02. 15:49:39

A hatterben a Muncheni olimpiai stadion lelatojanak uvegszerkezete.

Ja es az a kis aszfaltszaggato az en kis suzukim.

www.bikepics.com/pictures/599291/

Hartmann 2007.07.02. 15:49:52

Tibi: Lol. De egyedül mentél, vagy utasod is volt?

TCSA · http://make.blog.hu 2007.07.02. 15:52:10

> Csikós úr árulja a TUFA-t? :(

Jaj :(

F J Gergo 2007.07.02. 15:52:41

De az uj mocim mar joval tovabb huzza a 29 literes tankjaval, 500 km meg se kottyan neki egy tankkal.
(Honda St 1100)

Tibi 2007.07.02. 15:54:19

A Gizi, a malac, az volt keresztbe fektetve a tankon.
Hátul nem fért meg a zsák kukoricától.

Hartmann 2007.07.02. 15:55:06

az én kis M800-am 15,5-ös tankja is hosszú túrán elég baráti távolságot enged meg két kútnézés között.
a tegnapi túrán 4.3l/100km-re jött ki a fogyasztás. Városba kissé szomjasabb, ott benyeli az 5-5.5 litert :(

Dr Jaci 2007.07.02. 16:05:04

Teherautó (MAN 8.136) felszerelve két IFA tank... 2x150L költöztetés TORINÓBÓL... Szombathely csurigtankol.. hazafelé már Milánó után.. cupp mijaf@sz... mé' állt meg.. há' van két nagy tankom... Ja..hiába nagy... ebbe is kéne tankolni.. (Persze tolni nem tudtam) :)

Üvege$ 2007.07.02. 16:20:01

VFR800 egy álom a ti fogyasztásaitokhoz képest!!!
Biztos, hogy nekem a legalacsonyabb az MPG-m :P
17l-es tank és még nem láttam két tankolás között 200km-t...

Gábor 2007.07.02. 16:41:24

jó kis sztori, főleg, ha figyelembe vesszük, hogy minden elbaszott kis autópálya melletti faluban van benzinkút, még ausztriában is. ehhez képest ezek közül az utolsó utánit kinézni tényleg laza. vagy nem is. inkább mások életének oktalan veszélyeztetése. ja, meg a sajátodé. igazad van, tényleg nagyon gáz lett volna egy hosszú alagútból kitolni azt a motort, és nagyon nem kívántam volna neked.
és igen, némi harag is beszél belőlem, mert egy dőlt betűs "csak" miatt esélyt se hagytál, hogy ne vegyem magamra a butaságaidat. egy cbr600rr-rel közlekedem, szerintem tök normálisan, nincs 1000 dB-es kipufogóm, sőt, gyári van, sőt, a katalizátort se szereltem le.
de ha már egyik héten képmutatsz és előítéleteket vetítesz az olvasóitok agyába, akkor a másik hétre ne legyen már cool mindannak pont az ellenkezője.
Vagy a Te szavaidhoz hasonlókkal élve: Ne tegyünk úgy, mintha egy V-Max alkalmas volna a normálishoz közeli _bármire_, mert egyszerűen nem az. Azzal _csak_ állatkodni lehet, arra találták ki, arra jó. (Ráadásul 20 évvel ezelőtt találták ki minderre, amikor a fékezés, a kanyarodás, a károsanyag-kibocsátás még messze nem voltak követelmények se vizsgán, se máshol.)
Nem?
Vagy nem _minden_ V-Maxos '80-as évekből úgy maradt glemrokker, csak így szimplán?

Dörmi06 2007.07.02. 17:38:42

Azért nehogy már azzal veszélyeztessem mások életét, hogy kifogy a benzinem...

Na mindegy. Vagy két hete mentem Budapestről Nyíregyházára autópályán a kis Hyo GT650-esemmel. Eleinte 180-as utazó (így tudom, hogy kibírja hazáig), de aztán rámragadt egy 607-es Pug. Nem tudom miért, de úgy éreztem, megalázó lenne, ha megelőzne (tudom, faszság). Ráálltam 215-re és az addigi 7 literes fogyasztásom felugorhatott vagy 10-re, mert a lehajtó előtt már csak 2 csík volt a mutatón és 2 csíknál már kellett csúcsforgalomban tolni a motort :( Így a maradék 50 km-et 100-al tettem meg... Szóval végülis elengedtem a pözsót :)

Ducato 2.8JTD 2007.07.02. 18:13:09

Nekem Németországban volt egy fincsi sztorim 2 éve télen. A Ducatom platója alatt van egy kb 210 literes pótüzemanyagtartály. Az össze van kapcsolva a rendes tankkal, amibe az AC szívja át a nagytankból a naftát. Mínusz 17 fokban gurultam Stuttgart környékén, amikor a rendes tank már a negyedéig volt, így megnyitottam az átfolyószelepet és mentem tovább. Egyszercsak se kép, se hang megállt a vas. Elfagyott az átfolyószelep, állófűtés épp szar volt, mobil lemerült, -17 fokban szuper volt és persze egy forgalmas autóúton akadtam el. Két óra alatt 100000 dolgot próbáltam/tunk ki, nem ment, aztán hozott egy német koma kannában gázolajat. Azért elég bosszantó volt úgy kifogyni a gázolajból, hogy volt a kocsiban vagy 200 liter még... :)

ommm 2007.07.02. 18:20:43

ó Gábor! te tévedhetetlen, csodálatos übermensch! hogy a Jóisten áldjon meg mindkét kezével, nehogy az életben valakit is veszélyeztess!
Ámen.

Gábor 2007.07.02. 18:23:24

ommm:

Ja.

1vmax1 2007.07.02. 18:48:48

Szintén V MAX.Idén Csíksomlyó,lábúj-hegyen,üres gurulások,kijött az 5 li-
ter,de visszafelé jöttem 250 km-rt
és erős szorongásom volt,hogy beérek e lakott területre.Egy kútig jutottam
ahol lepakolva hozzáfértem a tanksap-kához és csurig!!!Megértem az örömöd....!!!:)
Én,egyébként hordok egy spéci kannács-kába még 2liter extra tartalékot.Jól
jöhet..tudod V MAX FOR EVER !!!!!

1vmax1 2007.07.02. 19:05:52

Kedves Gábor!
Te biztos mindent tudsz a V MAX-ról!
Ugye többet "szétállatkodtál"??!
Ha egyszer használnál egy ilyen
SZERKEZETET rájönnél,hogy miért sze-
retik szerte a világon?? Ez egy ké-nyelmes,bivalyerős,jól gyorsuló,a mai napig tetszetős gép!
NEM CSAK ÁLLATOKNAK !!!

AP (törölt) 2007.07.02. 19:36:24

szerintem kezdjétek el ölni egymást, az kell

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.07.02. 19:42:39

Minden motorral lehet normálisan menni,emberfüggő a dolog. Ciki,de így van: a V-MAX legalább nem tagadja,hogy az AMI. Egy állati erős powercruiser ami mai napig kultmotor és sokan imádják,férfias és büszke gép,maga mögé utasít sok-sok műanyagba csavart versenymotort. Legalábbis nálam...

ommm 2007.07.02. 19:52:02

AnyádnakPalánkot 2007.07.02. 19:36:24
szerintem kezdjétek el ölni egymást, az kell

:)))
nem szeretem ha valaki Istent játszik:(

lor 2007.07.02. 20:32:17

arrol a japan zaszlora hajazo keprol vki egy nagyobb verziot nem tud adni?

valojaban ez mifele jel?

Matya 2007.07.02. 20:54:53

arrol a japan zaszlora hajazo keprol vki egy nagyobb verziot nem tud adni?

valojaban ez mifele jel?

Ami a V-Max oldalán van?
Komolyan nem tudod??EZ a Japán zászló... :DDD volt 1945-ig :DD

Hinnye..miféle történelemoktatásban vettél te részt? :))

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.07.02. 21:02:35

A törioktatás siralmas,fikázzuk Amerikát,hogy buták mint a fasz pedig nekünk sincs mire felvágnunk. Ma például megkérdezte egy kolléganőm,hogy hol van Auschwitz. Ez mellbevágott.

Matya 2007.07.02. 21:04:23

Gábor!

Komolyan egy lapon akarod említeni a CBRGSXRR1satöbbi seggrakétákat egy V-max-al?Elég merész gondolatsor...
Eddig nem túl sok V-Max-ost láttam egykeréken, sorok között száguldozni 60al, 160al a Váciúton, és sorolhatnám...Ellenben speedmotorost annál többet..És ez nem a motorokat, hanem a motorosokat minősíti inkább....Ettől függetlenül elismerem, hogy biztos lehet normálisan is közlekedni egy speedmotorral is, csak sokan pöcshosszabbítónak veszik...Az csak a puszta véletlen műve lehet, hogy elég kevés speedmotorossal találkoztam, akinek nem digitális a csuklója...Vagy "A nagy magyar valóság"?

lor 2007.07.02. 21:07:03

sosem erdekeltek a real targyak.
/vedve a tori oktatokat: nem hiszem, hogy a tortenelni lobogokat oktatnak/

szal a regi lobogojuk.
aham, koszi

google hajra

omadjoe 2007.07.02. 21:17:53

Én is jártam már többször ugy Suzuki Swiftel, és Trabantal is, hogy a benzinkut előtt 200-300m-re fogyott ki a benzin. söt Suzukival ugy jártam, hogy két kut között fogyott ki! a két kut távolsága 800 m(!) (shell, és mol kut között dombóváron) TRabinál 4 fokozat plusz öninditozás, aztán tolnom sem kelett... birta...

Oki 2007.07.02. 21:33:43

Én dongómotorral mentem Balcsiról Pécsre, Sásd elejénél (85km) kifogyott a 2literes tank, kábé 1 kilómétert kellett tekernem a Mol-ig. Amugy 6 óra volt az út nettóban, +2óra pihi...

bazsi 2007.07.02. 22:01:11

Hát Robi nem lehet valami frankó a navid, mert ha a hegynek jössz, ott az Alland nevű pihenő&OMv kút, ha Bécsnek, akkor meg pár km után van egy kút. Ja, ki is van táblázva mind a 2...

Csabi 2007.07.02. 22:32:39

Én egy dr big-et hajtok és túratempóban elmegyek 500km is.Úgy hogy minden tiszteltem a tiétek v-max tulajdonosok:-)

muga 2007.07.02. 22:48:59

Azért azt nem állhatom meg hogy ne áruljam el, hogy ha többen vagytok
akkor az egyik tudja tolni lábbal a másikat ...(jobb lábbal a hátsórészre rátéve a lábat)

Miki 2007.07.02. 23:07:00

Nekem Horvátország a mumus, határon tankoltam, de éjjel minden kút zárva volt, a kocsi hatótávja kb 230-250 km (Evo VI, 42-43 literes tank, 16-18 fogyasztás), a végén sikerült legurulni az utolsó deci benzinnel a tengerpartra egy kúthoz, elég kalandosan. (Fékre lépni tilos elv alapján.) Végülis csak még egy órát kelletz várni a nyitásra... Ja, és nem volt csak ólmos 98-as.

series_one (törölt) 2007.07.02. 23:09:24

wáááááááháhááháá, nekem ugyanitt fogyott el a gázolaj, amikor hoztuk az autómat, csak azzal az volt a ciki, hogy nem két métert kellett volna tolni, lévén egy vw t4duplakabinplató+ egy tréler plusz 1600kiló vas.
gyalogoltam, kannáztam.
nemörültem.

triuph trident 2007.07.02. 23:45:45

csodalkozok a problemaitokon. tartsd fejben meddig tudsz elmenni es nincs gond.

Gery 2007.07.03. 02:41:43

Benzinkút mindenhol van :) Beleértve az E92-t is. Haleluja navigáció!

baowah · http://baowah.blog.hu 2007.07.03. 08:19:46

>Én egy dr big-et hajtok és túratempóban elmegyek 500km is.Úgy hogy minden tiszteltem a tiétek v-max tulajdonosok:-)

Igen, amikor mi voltunk tavaly nyaron litvaniaban, en is szembesultem a Big hatotavolsagaval.
egyreszt az en motor 5,8-6,2 kozott fogyaszt turatempoban, 650 ccm, 1 henger, karburator, eppen ezert kortyolni azt nagyon szeret, masreszt mindehhez adott egy osszesen 16 literes tanocska, ami 120 km utan rezervat jelez, hogy aztan a kovetkezo 60-km-n kutat keressek. egyreszt volt olyan, hogy Klaipeda es Kaunas kozott 71-km-n nem volt kut, en meg durrogtam, es lipogott a pitsam, de hala az istennek belehelte magat a kutra. Viszont ott Hege baratom kejes arcat figyelhattem, ahogy a BIG teli tankja folott nyammog :)

es ez uton kivanjatok nekik jo szerencset, hiszen a bIG es a melle szegodo Bömbi GS holnap hajnalban indulnak Krim felszigetre. JO Utast barataim!

bernyo 2007.07.03. 12:17:58

Autópályán követelmény, hogy legyen kút asszem max 50km-nként, különben nem autópálya, legalábbis, az EU-s ajánlás szerint nem. Az osztrákoknál tényleg 4x km-nként van általában. Aki oda készül itt egy térkép a kutas pihenőkről:

www.vignette.at/raststationen/karten/Raststationen_20050714_A4.pdf

Szegény cikkírót ezek szerint megtréfálta a Garminja. :D:D

2007.07.03. 15:38:57

A zászló nem Japán zászlója, hanem a Japán Birodalmi Haditengerészeté, illetve mai utódjáé, a Japán Tengeri Önvédelmi Erőké:

en.wikipedia.org/wiki/Imperial_Japanese_Navy

tibz 2007.07.03. 22:24:16

az inteligens fiesta fedélzeti kompjúterére hagyatkozva elindultam egy 35 km-re lévő bakonyi faluba, úgy hogy még vissza is kellett jönnöm. a kompjúter 85 km-t jelzett -sima ügy, még hazaérésem után megyek egy kört a városban.. majd tankolok
csak az odaúton lement 20-ra. éreztem, hogy gond lesz az autó is legyengült. lefutott 0-ra, az motorelektronika visszavette az erőt 4. 3. 2. leállt a motor. 3km lett volna veszprémig. egy rövid, egészséges séta és 30 perc indítózás után már folytattam is az utam.

flickr 2008.06.06. 22:12:17

Ducati 1098/848-nal is parosul a kis tank a ferfias fogyasztassal. annyira extrem, hogy nem egy embernel fenn van a listan a nagyobb tank, kozvetlen a termignoni rendszer mellett.

VFR-re hogy ilyen kis tankot raktak, az viszont botranyos. meg egy versenymotornal lehet magyarazkodni, de egy turamotornal...

Szőr 2008.06.07. 14:33:34

Az UAZ-om(UAZ-161 volt a frsz-a;amugy ETZ 251-es volt,nyugodjék békében,tavaly totálkárra tört...:(),100km-en a 17 l-es tankból 2,9et birt enni,ugy h fel volt furva,Trabi dugóra:)Szerettem -ezért is-nagyon.

tiger1342 2008.06.23. 16:38:13

"...ETZ 251...2,9et birt enni,ugy h fel volt furva,Trabi dugóra:)"
Láttam már sok alacsony fogyit MZ.n, de ehhez az átlaghoz vagy 50-el kellett járnod szinte alapjárat-közeli fordulaton monoton gázzal (ami valljuk be felérne egy egészséges kínzással), vagy vagy nagyon-nagyon csal a távolságmérő azon a TZ-n, és csak 80 km volt az a 100...
süti beállítások módosítása