Ekkora egy ökör vagyok

  2007. június 12. - Winkler Róbert Címkék: lol totalcar flotta 4runner

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

Morzsa a Tehén hátsó ülése előtt

Még amikor megrendeltem a Tehén hátsó hídját, rendeltem ugyanott, a Toyota Mayernél Budakeszin egy olyan kurblit, amivel le lehet engedni a pótkereket. Mert mekkora gáz, ha mondjuk defektet kapok, amikor pl. big daddy viszi a családot, és pukk, valahol az isten háta mögött. Ja, pótkerék van, csak nem tudom kiszedni. Ott a lyuk a lökhárító felett, oda kéne bedugni egy kurblit, volt már ilyenem egy Ssangyong Rexton idején, valami nagyon laza áttételű kurblival.

Az ülés alatt

Pont leszarom, milyen sokat kell kurblizni az emelőt, ha egyszer nem tudok hozzáférni a pótkerékhez, szóval első dolgom volt, hogy rendeljek egy kurblit. Azt mondták, egy-két hét, majd nem is érdeklődtem náluk, mert közben két műsort is csináltunk, meg volt mindenféle egyéb sürgős dolog. Most viszont kész az adás, úgyhogy összeírtam a hátralékaimat, és a listán végigmenet felhívtam a Toyota Mayert is. Nagy találmány a számítógép, még jobb, ha használni is tudják, és aki felveszi a telefont a szalonban, azonnal meg is tudja nézni, megjött-e. Csak én nem emlékeztem, Winkler, Kulcsár, Totalcar, vagy milyen istenverte néven, esetleg a rendszámomra rendeltem a kurblit, de 4Runner címen is hamar meglett. És miközben elmagyaráztam, miféle tartozékról is van szó, a telefonos munkatárs mondta is, hogy ja igen, a kurbli, ami az emelővel meg a kerékkulccsal együtt ott van a jobb hátsó ülés alatt.

Kurbli az ülés alatt

Szün.

Szün.

Mély levegő.

Szün.

Aha, szóval megjött. Jó, jövő héten kiugrok érte.

Előtte meg lerohanok a Tehénhez.

Az ülés eleve le van hajtva, mert két napja anyámnak szállítottam 30 négyzetméter laminált parkettát a telekre – a családunk már csak ilyen melegburkolás-orientált –, és lehajtva maradt. Úgyhogy, mint a Toyota Mayer kiváló munkatársa hangosan gondolkodva megemlítette, tényleg csak a filcet kellett felhajtanom. És ott is volt minden.

Tiszta szerencse, hogy vettem már egy kerékkulcsot.

Kurbli használat közben

Egyáltalán nem gáz, hogy beraktam egy emelőt is.

Most már tényleg kimotrozok jövő héten Budakeszire a kurbliért, és a vételárat afféle kreténségi adónak fogom fel.

Ja igen, amikor a Rextonnal a forgatáson defektet kaptam, nem találtam a kerékkulcsot, meg ezt a kurblit se. Telefonos segítséget kellett kérnem a Ssangyongosoktól, akik elmondták, hol van minden kellék.

Ugye, hát persze, az olvasó tudja: a jobb hátsó ülés alatt. Szerencse, hogy ennyire értek a terepjárókhoz, de tényleg. A kisujjamban van minden, az utolsó csavarig. És messze földön híres a gazdag kurbligyűjteményem.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr4497034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sopánka76 2007.06.12. 18:47:05

LOL! Én is röhögnék, kínomban röhögnék magamon, ha így járnék! Részvétem! ROTFL

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.06.12. 18:59:54

Robi,sebaj hidd el nekem ha egyszer kiveszed belőle akkor el fog kallódni. Én már rájöttem,hogy mindig az nincs nálam amire épp szükségem van. És mindig két nappal elötte raktam ki a kocsiból. Nem szeretem a SUV-okat de ez a kocsi a Tüzép királya:)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.06.12. 19:02:39

Amúgy kiváncsi vagyok az első postra amiben arról fogsz írni,hogy hogyan szállítottál el 3 négyzetméter terméskövet és 2 zsák cementet a telekre az épülő tűzrakóhelyhez:)

oli 2007.06.12. 19:03:48

Ez durva,de mondjuk az elözö tulaj elmondhatott volna egyet-mást a tartozékokrol.

Stefano 2007.06.12. 19:22:42

Egyetlen punk autósguru! :D Ez vicces szitu, én mikor egy Ritmot vettem kereskedőtől, követeltem hozzá a pótkereket, adtak is, aztán itthol találtam meg a kocsi alján.Aztán később a kurblinyílást is. :D Így lett 2 pótkerekem.

tistedur 2007.06.12. 19:25:57

:DD
ez a történet most megvidámította a szívem :)

Tommi · http://matchboxmemories.blogspot.com 2007.06.12. 19:57:20

Winkli! Hidd el, mindenki járhat így... Apám mondjuk nem, mert a Samara-ban benne van a gyári kulcskészlet, meg néhány plusz, amit már apám tett bele...

csiky944 2007.06.12. 20:18:22

LOL Winkli LOL :D

feketenap 2007.06.12. 20:20:58

Egyszer olvastam egy Jawa Mustang gépkönyvet. Az első oldalon körülbelül ez állt: a motort lehetőleg lejtős úton toljuk be, úgy nem fáradunk el annyira. Remek!

Aztán, volt, hogy egy autószerelő utasommal megálltunk egy nyitott motorháztetős Skoda mellett, valahol a prérin. Kérdeztük, kell-e segíteni. Erre mutatta a csomagteret a tulaj, hát egy komplett másik Skoda volt benne. Gyorsan el is köszöntünk.

Szóval, ha látok egy 4Runnert ami motorháztetején parkettát visz, akkor a jobb hátulja defektes.
Értem.

blaise 2007.06.12. 20:22:11

Winkler majesztró egyetlen dolgot felejtett el, de nem a terepjáró-tudományt. Hinni kell a tehénben! Ez egy TOYOTA, mérnöki munka, nem pedig mediterrán ötletszerűség! :)

omm 2007.06.12. 20:40:16

LOL és WTF!

Robi, ez tényleg barom egy sztori.
De jó, hogy a saját sanyarú hülyeségén röhögni tud az ember.
én pl. most értem haza, de csak azért, mert az új cuccossal együtt bekúrtam a csomiba a kulcsot is.:)))

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.06.12. 20:45:06

Omm, ezt eljátszotta apám is, levette a kabátját amiben a kulcs volt és a bezárt kocsi nyitott csomagtartójába dobta be és mint aki jól végezte dolgát faszán lecsukta. Persze azonnal leesett neki,hogy kizárta magát:) Szerencséje volt,hogy a mobilja a zsebében volt és haza tudott telefonálni nekem,hogy vigyek neki pótkulcsot:)

omm 2007.06.12. 20:48:42

ja, én a szomszédnak fújtam riadót:)
de megvan az új rezonátor és a halkabb végdob. valamint befigyeltek már a futómű elemek is:))
remélem eljutok nyílt napra a Ringre.

Slavedriver 2007.06.12. 21:09:41

Muhaha....előferdül az ilyen. Én is most szereztem be I.-es Cliomhoz kurblit, meg emelőt, mert eddig nem tudtam(3 év alatt), hogy kurblival jön le az a k..va kerék. Le is engedtem szépen, ekkor derült ki, hogy 13"-os, nekem meg 14-esek vannak fennt, mert ezek férnek el a féktárcsától(RSi), ugyhogy van kulcs, emelő, kurbli, de még mindig nem tudom lecserélni a kereket. Eddig mákom volt, 3éve, mióta megvan, nem volt defektem.A poén, hogy be sem fér pótkeréknek 14-es.....:-D

Zachariás István · http://EasyPlayer 2007.06.12. 22:21:59

Volt egy Tipom gyári alufelnikkel, majd volt egy defektem is. Alu le,lemezmankó a virslivel + a leszerelt kerék csavarjai fel, indulás. Szerinted mit szólt ehhez a hátsó dobfék?

Béla 2007.06.12. 22:31:40

Én is jártam már hasonlóan: Pár hónapja vettem egy E30-as BMW-t, és ahogy használtam, azt vettem észre hogy egyre halványabb a műszerfalvilágítás. Gondoltam is hogy na, remek lehet elekronyos embert keresni. Aztán egyszer csak úgy elolvastam Rácz Tamás cápájának tesztjét:
"A világításkapcsoló ugyan még húzással működik (egy kattanás: helyzetjelző, még egy: tompított), viszont a gombot forgatva fokozatmentesen állítható a műszerfal háttérvilágítása, a szép vörös derengés."

Na, akkor csaptam a homlokomhoz :PPP

GiXXXer 2007.06.12. 22:32:45

Ennél jobb poén: nyaralás, csomagtartó roskadásig tele -> defekt, virsli ki a halom motyó alól, alufelni széles pacskerral...ehh...hova is...??? Hálózsák, plusz némi ruha a mankó helyére, alufelni a csomagtartó aljára, egyebek meg a szép tiszta kerék tetejére, plusz némi cucc az utasok lábához... :D

Peppi 2007.06.13. 00:39:22

Nálam csak egy hasonló volt, Lada Samara C oszlop előtti kis háromszögablak kifeszítése, körömmel, a fekete szigetelésnél. Ott benyúlva ki lehetett nyitni egy bottal a hátsó ajtót (ja, kihagytam, az alapszitu a bezárt kulcs). Aztán szigetelés +ablak vissza (patentra, nem ázott be később se), és kész. Ezt anno tizenegynéhány évesen kb. 20 perc alatt hoztuk össze. Orosz lopás elleni védelem rulez!

Dossza 2007.06.13. 01:26:16

A "Hogyan törjük fel a saját autónkat" kategóriába anno mi is beneveztünk Apukámmal. Alaphelyzet: Trabi bezárva, irány vásárolni. Visszatérés a vásárlásból 200 tonna élelmiszerrel és egyébbel (sosem lehet tudni alapon...), Trabi nyitási-kísérlete, nem megy. Kulcs elfordul a zárban, de az ajtó nem nyílik. (Az összes ismert magyar káromkodás elmormolás közben gondolkozás), majd a megfejtés: beszakadt a zár. A helyzet még a legnagyobb ateistából is kihozta volna a hívőt... A Trabi jó tulajdonsága, hogy csak a vezető oldalon van zár. Így a balos hátsóablak tömítésének leszedése következett, majd az ablak kiszedése, lehetőleg törés nélkül :P. Siker, ajtó nyitása belülről, majd irány haza Budaörsről a II. kerületbe. Az egészet végignézte az A*chan (nem a reklám helye :)) biztonsági szolgálatának munkatársa, majd kérdő tekintete láttán biztosítottuk, hogy "Oh persze, a miénk az autó". Aznap lecsúsztunk a színházi előadásról...:)

Szép volt Robi:)

kkn 2007.06.13. 03:59:44

Úgy látszik, a japán autótervező, meg a terepjáró-project együttálása csak ilyen különcségeket tud eredményezni, mivel már nagyon sok embert tréfáltak meg a Suzu terepjárók a kesztyűtartóba helyezett motorháztető nyitóval. Erről én is úgy szereztem tudomást, hogy felhívott egy eredetiségvizsgáló barátom, hogy egy Vitarát kellene bevizsgálnia, de nem találja eme ominózus alkatrészt, és a tulajt nem tudja elérni telefonon. Később beszámolt a megfejtésről. Amúgy kíváncsi lennék, hogy Iszaóék mivel indokolnák ezt a megoldást.

bgy 2007.06.13. 07:56:10

Az egyik cégünknél esett meg a következő szitu: valami extrém hosszú anyagot hoztak a céghez teherautóval. Az extra méret miatt a lerakodáshoz szükség volt a személyautó parkolóra is, ezért mindenkinek el kellett onnan állni. De az egyik srác reggel beállt a Trabijával, majd elment egy külső telephelyre, ami elég messze van. A lerakodás sürgős volt, gyorsan kellett valamit csinálni. Volt egy másik trabantos srác is a cégnél, az ő kulcsával kinyílott és be is indult a kocsi. Persze gecók voltak, szándékosan nem oda álltak vissza, ahol a tulaj hagyta, este mikor megjött csak nézett, hogy mi történt.

fokukac 2007.06.13. 11:16:11

átérzem a problémát,
én a multkor kurbli nélkül raktam fel a nyárigumit, mert nem találtam. csak kétszer annyi ideig tartott tekerni az emelőt,
de hát az ember a saját hülyeségén tanul csak igazán. :)

blöki 2007.06.13. 14:45:11

hát japó barátaink tudnak ilyet csinálni! én a daihatsu teriosban kerestem fél napig a tanksapkanyitót, mire a vezetőülés mellett-alatt, a padlókárpit alatt meg nem találtam! miután jól felhúztam éppen akkor magam vmi családi vitában, eldöntöttem, h nem mondom meg senkinek.... anyósom azóta sem tudja megtankolni, így ha kifogyóban a benya, nem mer vele elindulni sehova:-DDD

Kenguru 2007.06.13. 16:10:55

Azert zsirozd at neha azt a kerekleengedo mechanikat. Be tud rohadni.

Multkor autoszerelo ismerosomhoz hoztak egy defektes autot traileren.
Tulajdnosno hangosan szidja a hulye ferjet, hogy elkavarta a kerekor ellendarabjat.
Szervizben kerdezik:
-BIZTOS nincs meg? Biztos megnezte asszonyom a kocsiban mindehol?
-Persze, persze.

Lebarbarkodjak a kerekoroket, kerek le gumijavitas stb.

Kozben a csaj kerdezi hogy rendelne emelot stb az mennyi.

A vegen valamiert kinyitjak a motorteret es lam ott van a helyen(!) a gyari kerekkulcs, az emelo, es a kerekor...


akos696 2007.06.13. 17:59:20

Nekem is van 1 mókás sztorim, igaz kicsit máshogy voltam balfasz.....

Lényeg a lényeg, volt annó nekem is egy e30-as BMW-m, melyről a tél közeledtével magam szereltem le a méretes papucsokat, helyükre fel a gizdda 175 ös 14-es kerekeket. Na de az történt, hogy a hátulját megemelve (kézifék behúzva, sebességben, de ugye a BMW HÁTUL FOG ÉS HÁTUL IS HAJT!) A hátsó kerék kicsit rá volt gyógyulva, amit elkezdtem rángatni, hogy lejöjjön. Ettől az autó megindult előre (nem ékeltem ki, én barom), leugrott az emelőről, a kerék lecsúszott a tengelyről, majd féloldalasan beékelődött a hátsó sárvédőív alá, közrefogva a kezemet (ugye a kerék belsejét fogva mozgattam). Szerencsém, hogy úgy betámasztotta, hogy nem törte szarrá a kezem, de kihúzni nem tudtam. Ott óbégattam 1 darabig segítségért, de nem hallotta senki. Ekkor félkézzel szépen visszajátszottam alá az emelőt (éppen, hogy befért), és visszaemeltem az autót. Mocsok nagy szerencsém volt, hogy nem törte szarrá a kis kacsómat (bár napokig fájt) és, hogy alá tudtam még tenni az emelőt, mert ki tudja, még most is ott feküdne a csontvázam félig az autó alá szorulva :)))

üdv
Ákos

kareshu 2007.06.13. 19:38:48

Az ember soxor totál feledékeny. Én a múltkor bepánikoltam Szexárdon, mert nem találtam a kocsimat. Öt percig magam elé meredve álldogáltam. Akko ugrott be, hogy nem a megszokott helyen parkoltam.
A másik hasonló peches esetem: Pesten ki kellett hívnom a Sárga Angyalt, mert nem indult az autó. A szaki rövid hümmögés után ötezerért megkérdezte: Nincs indításgátló a kocsin? Istenem, én kapcsoltam be a kesztyűtartóban! Sz'al nem csak Winklerünknek van néha kihagyása. Mi lesz velünk 90 évesen alzheimer-kórosan? :)

szabi 2007.06.13. 19:58:20

Köszönöm Uram (ha létezel)!

Értelmes hozzászólások a belsőségen újra... elélvezek!

Kedves Hölgyismerősömmel történt meg, hogy egy bevásárlóközpont parkolójában odaér a cégautóhoz, és látja hogy keményen meghúzták az oldalát.
Felbőszülten hívja telefonon a főnökét, aki kéri Tőle hogy hívjon rendőrt és keresse meg közben a kárbejelentőt.
Lány nyitná az autót, de nem jön össze.
Sírógörcs indul.
3 perc után egy egész sorral arrébb kivillan hibátlan autója hátulja...

gof 2007.06.13. 20:27:42

"a vaskos kezelési kézikönyveket nem pusztán a gyártók totálisan őserdőellenes beállítódottsága miatt mellékelik" - ahogy ez egyszer elhangzott

persze én sem szoktam ától cetig kiolvasni, de ott van a kocsiban...

Noinfo (törölt) 2007.06.13. 20:43:54

Uraim!

Az autó nem informatika, hogy dokumentáció olvasása nélkül fogunk hozzá dolgokhoz. Először egy kezelési könyvet kelett volna rendelni!

bm 2007.06.13. 21:54:37

Annak idején, mikor testvérem (lány) jogsit szerzett, még benne volt a megszokás, hogy a kulcsot nem kell kivenni a gyujtáskapcsból kiszálláskor, mivel az oktató úgyis bent van a kocsiban. Ezért az áruház parkolójába érkezve, kocsi leállít, ülésből kipattan, zárgombot lenyom, ajtót bevág mozdulatsort hajtotta végre. Kulcs meg ugyebár benne a gyujtáskapcsolóban. Eléggé matthelyzet volt, kinn a városszéli shopping center parkolójában. Isteni mázli az volt, hogy nyár lévén a tetőablak is nyitva maradt, és az üvegvisszaváltóból elkoldult sörösrekeszhuzogató célszerszámmal(lényegében egy kampós végűre hajlított betonvas) sikerült a kulcskarikába csimpaszkodva kicincálni a kulcsot a tetőn keresztül.
A félrenézem a kocsit a parkolóban egyébként velem is megesett, fél percig nyomkodtam a riasztó gombját, ami az istenért nem akart kioldani, mire felnéztem és megláttam a sajátot hárommal arrébb. Mentségemre szóljon, hogy épp akkor cserélődött le a ritka 323 kombi mazda(abból tuti nem állt még egy a parkolóban, mivel ez az egy volt a városban) egy f astára, amire a ritka jelző nem igazán jellemző :)

[] (törölt) 2007.06.14. 00:07:36

ti komolyan azt hiszitek, hogy az autogyartok a manualt a kocsihoz viccbol adjak, disznek?

RTFM.

kkn 2007.06.14. 04:10:47

Már ha van benne, mert korosabb autókból adásvételkor rendszerint elmarad, mert az eladó lusta előkotorni v.melyik zugból, mivel már jól ismeri az autót, és a könyv csak a "helyet foglalta", és nem biztos, hogy csak ezért megveszel egy párezer forintos könyet a marótitól, pláne, ha szerelni sem akarsz.
Anyám kolléganője pattant be bevásárlás után a jobb egybe, és szólt, hogy "Mehetünk", majd felnézett a rendezkedésből, mivel nem nagyon hajtották végre az óhaját, és egy megdermedt idegent látott maga mellett. Még jó, hogy kapcsolt, hogy elnézte a zöld Swiftet, mert más lehet, hogy megrémült volna, hogy hová lett a férje, lopják a kocsit, és összekarmolja az ártatlant.

bgy 2007.06.14. 07:58:56

A manualhoz: jó lenne, ha az autógyártók az online supportot kicsit erősítenék. Elég nehéz, főleg a régebbi, nem-kult autókhoz rendes dokumentációt szerezni. Égbekiáltóan nagy beruházást egyik gyártótól sem igényelne, ha az összes típusról raknának fel doksikat - lehetőleg minnél több nyelven. De az újabbaknál is probléma esetenként. Pl. használt Kia Sorento, a koreai import. Megvolt minden eredeti doksi - koreaiul. Sokáig tartott mire a gazdája levadászott mindent magyarul.

adi 2007.06.14. 14:20:50

Béla, én így jártam a monitorommal.
kezdtek halványulni a betűk, meg a színek is tompultak rajta.
kicsit kétségbe estem, össze-vissza állítgattam a beállítás lehetőségeket, szétkutyulva mindent, majd nyugodtan konstatáltam: újat kell venni.

aztn a csajom letörölgette.....

azóta megint fasza :)

junior 2007.06.15. 13:27:09

Tényleg sokan hajlamosak rá, hogy nem olvasnak el semmilyen "haszutmellémafor"-t, ezért valamivel beszívnak.Nade mindenki jogosan lehet "hüje". Ismerősöm szintén. Új verda, klímaberendezés /első kocsi/, beül minden gombot a klíma mellett benyom, menet... Pár hét múlva már iszonyú büdös a kocsi, az ablakról csorog a lé.Mondom neki, nem kéne a lábszagkeringetőt kikapcsolni?Mielőtt szétrohad a kárpit?? Még majdnem én voltam a köcsög.Azóta elolvashatta a könyvet, bár az autó már az örök autópályákon szaladgál, lévén nem vaskos lemezből, de a másikban már minden fasza.
Autószerelő ismerős szintén így járt, már mindent szét akart szedni, aztán a gyári szervízjavaslatot elolvasva, miszerint: 1.lépés: állítsuk be a levegőbefúvókat, és kapcsoljuk be a klímát frisslevegőbefúvással...stb. hülyegyerek szinten, csodák csodájára jó lett a klíma, párásodás 2 perc alatt a múlté. Szóval nem szégyen szerezzünk be minden lehetséges infót a cuccról, még az is kiderülhet, hogy nem várt extrákat találunk benne.Én is besartam, mikor a volt céges Fabia egy csavarkulcsot, meg egy oil feliratot rajzolt a km-ek helyére.Pedig már láttam legalább 2 kocsit életemben.

Will · http://willfreeman.freeblog.hu 2007.07.18. 08:50:50

Egyébként az új Yarisnál az első ülés alatt van az emelő. Nejem panaszkodott is, hogy nem fér oda CD, én meg benyúltam a kezemmel, és megijedtem, hogy miféle fémes izék vannak, hogyhogy nem fejezték be a kárpitozást! Aztán előretoltam az ülést, és láttam, hogy ja, egy emelő.

Ban_D 2007.07.18. 09:27:13

>feketenap 2007.06.12. 20:20:58
>Egyszer olvastam egy Jawa Mustang >gépkönyvet. Az első oldalon körülbelül >ez állt: a motort lehetőleg lejtős úton >toljuk be, úgy nem fáradunk el annyira. >Remek!

Anno kispókom kézikönyvében (a kicsiben amit hozzá adtak, nem a szerelésiben):
'kerüljük a gázpedál bármely sebességi fokozatban történő tartósan teljes lenyomását' LOL :-)

ReRoncs 2007.07.18. 11:08:43

Én a Király utcában az akkori élményautó samarámhoz érve látom, hogy lelopták az ablaktörlőimet. Körbenézek, és látok egy hasonlő verdát (még a színe is stimmelt, pedig a forgalmi szerint is f.barna volt, ami sztem nem túl népszerű). Nosza fájjon másnak a fele a mocsok tolvajok miatt. MÁsikról leszerel, enyémre felszerel. Aztán elő kulcs,de nem nyílik. AZ ENYÉMRŐL SZEDTEM LE!!! Na vissza az egész, közben azon gondlokodtam, hogy a mos kapnak el, akkor éppen tényleg lopok... :)

sziba 2007.07.18. 16:39:20

Kb. 1 éve cseréltünk punto 1-et punto 2/b-re.Néhány hónap múlva szólt a párom(az autót csak ő használja), hogy a balos tolatólámpa nem világít.Lámpatest ki, anya természetesen beleejt a kaszniba.Másfél óra kotorászás után kihalásztam.Nézem a lámpatestet hoppá itt csak a ködzárófény van,tolatólámpa csak jobbról:( vazz

W123QP 2007.07.18. 21:37:54

Szerintem erre mindenki tud valamilyen sztorit mondani.
1. (Ez én voltam)
Megvettem a majdnem veterán W123-as coupe Mercimet. Általános otthon végezhető karbantartások. Pl. nem égnek a műszerfal világítás izzói. Nosza barátnővel izzó hozzatás, úgyis arra járt. Csere. Nem történik semmi. Kapcsolási rajz és kezelési könyv beszerzés. Van benne fényerő szabályzás... Mentségemre legyen mondva kontakt hibás volt.

2. (Ez nem én voltam)
Kollégák Ingolstadba mentek éppen télen, amikor elhúztak egy ismerős Audi A3-om mellett.
-Te ez nem X.Y. volt?
-Nézzük meg!
Pár kilóméter múlva az ominózus A3 kimegy egy parkolóba, ők utána. És valóban X.Y. ült az agyig lepárásodott kocsiban nagykabátban!!!! Kérdezik:
-Mi zu?
-Hát ez qva fűtés nem megy a kocsiban. Megnézhetjük? Persze! Mire ők a kikapcsolt klímát visszakapcsolták....
Attól pikáns a dolog, hogy a srác az Audiban dolgozik...

Sancho 2007.09.06. 21:14:45

Én simán kihívtam a rendőröket a pláza-parkolóba, hogy ellopták a Swiftemet, hiszen itt álltam az oszlop mellett, a kék autó túloldalán....
A parkolóőrt meg leordítottam, hogy ne szórakozzon velem, igen, biztosan itt álltam..."nem a másik parkolóházban?"....öööö....ja, kettő van?