A picsába, lenyomott minket a Toyota!

  2007. május 09. - Nínó Karotta Címkék: gazdaság toyota

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Duda alert! Totalcar élő tévéfelvétel Focus ST-vel, Komondorral, csajokkal
2012-11-19 14:50:33

Ma (hétfő) este (19:00) a Hootersben vesszük fel a következő két tévéadás konfjait. Mit jelent ez?

Koenigsegg Agera, BMW 7 vs Audi A8 a 90-es évekből
2012-10-17 20:30:00

Szeretettel köszöntünk mindenkit a DoQ szoknyája alól. Mint mostanra tudjátok, újra van Totalcar tévéadás

Honda NSX, Tokyo Motor Show - tctv3 10. adás
2011-12-18 22:46:00

Mindenekelőtt arigato gozaimas NSX Tominak, aki két napját áldozta a TC forgatására. (Miután egyszer már

Dödzs B-series vs Mercedes Sprinter mentő, Krejzler Thema
2011-11-27 22:45:00

Habkönnyű nyári közszolgálat – küldj két infantilis majmot gyermekmentőt tesztelni, hogy kiderüljön:

Azt olvasom épp a híreink közt, hogy 14 milliárd dolláros nyereséget csinált a Toyota tavaly, 204 milliárd dolláros forgalom mellett. Ez azt jelenti, hogy hivatalosan lenyomta egész Magyarországot. De még hogy!

A mi tavalyi nemzeti össztermékünk 113 milliárd dollár volt, nagyjából a fele a Toyota éves forgalmának. És amíg az ország az évet 10 milliárd dolláros mínusszal, az autógyár 14 milliárdos plusszal zárta.

Sok csoda nincs ebben, ők legyártottak és eladtak 8,52 millió autót egy év alatt, az durván fejenként egy, ha magunkat nézzük. Most mindenki gondolja végig, mit csinált tavaly. Unottan kelt fel reggel, elkésett, duplára csalta az ebédszünetét, lelépett előbb, behozhatatlan egzotikus autókra nyálzott a mobile.de fölött, és így tovább. Tegye fel a kezét, aki úgy érzi, előállított egy Corollányi értéket! Nem csak ti, kedves 18–39 közti urbánus, jól kereső, ESOMAR-A státuszú törzsolvasóink, hanem a nagyszüleitek és rívó kisdedeitek is, mindahányan.

Nem látok nyolcmillió kezet, hogy elhomályosítsa a felkelő napot.

Dzsíájtí, Csidoka, Heicsunka, Kaizen, Poka-joke, Kanban, Andon, Muri, Mura, Muda, Gencsi Genbucu.

Ezekkel a bullshitgyanús varázsszavakkal falták fel a világot. Még szerencse, hogy rokonok vagyunk, elvégre a Szíriuszról érkező fény ugyanúgy kilencet csavarodik, mire ideér, mint oda. Ilyesmikről szól majd a TC Toyota-hete, jövő hétfőtől.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr6173360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

camell 2007.05.09. 19:17:32

A néhány fentebb leírt szavakból csaka kanbant ismerem!!!!

ommm 2007.05.09. 19:22:39

KAROTTA!

Üdv az élők között. A múlt heti kis fellángolásod már gyanús volt, de most kifejezetten örülök, hogy újra van időd postolni.
A japán munkamorál és életmód (el nem hiszed milyen lakásnak nevezett lyukakban laknak, illetve alszanak) viszont a Szíriuszon van az ex-szocihoz képest.
Valahogy tudom bennük tisztelni ezt az elhivatottságot, a Toyota lassan lenyomta a GM-et (khm. mikor is kezdtek Toyotákat árulni az USA-ban és nemcsak ott?) és mostanra már az országot is.
Kéne onnan importálni egy-két ügyes menedzsert, hogy ugyan má'...
Remélem a Toyota héten kirajzanak az MR2-esek (az első TwinCam 1.6-osok is) és kibuggyanik a Supra a zsákból...

Kaizen meg ilyenek, mondok én a japánnak olyat, amit még ő sem ért:
Beygir gücü vazze'

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.05.09. 19:37:02

Itt az ideje egy Toyota tetkónak Karotta! Remélem jövő héten lesz Supra meg MR2,meg hacsi(aki még nem ismerné) meg mindenféle nyalánkság. Kezdem szeretni a japán kocs.... Hopp,azért ezt mégsem kéne,OP, egy Lambo post rendel,mielött befejezném a mondatot:)))

AP (törölt) 2007.05.09. 19:40:14

Nekem Toyotáról nem a Supra meg az MR2 jut eszembe, hanem a sok halálunalmas egyenautó..
El vagyok rontva?

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.05.09. 19:40:40

>behozhatatlan egzotikus autókra nyálzott a mobile.de fölött

Mondja ezt Karotta akinek az elnöki kocsijáról még a márkakereskedésben se hallottak:) Rohadjon meg a nemzeti össztermék,éljen az álmodozás!

Bimbó Kakaóstejtábla · http://www.bimbokakostejtabla.org 2007.05.09. 19:59:37

ez a mobile.de talált..
csúnyán lebuktam.

klarky 2007.05.09. 20:00:09

Nem megy el a komment... 8-(

klarky 2007.05.09. 20:01:57

Vesszek meg igazad lehet. Nem hoztam össze egy Corollara valót, de nem is énekelek céges himnuszokat munkaidő kezdetekor; nem pajszerral raknak fel a kallerek reggel a metróra, mert olyan zsúfolt; nem kell parkolót ill. garázst igazolnom ha új autót akarok venni; ha tetszik egy csaj elhívom randira és nem veszek helyette mangamagazint és nem kell jó értelemben vett autistának lennem ahhoz, hogy felvegyenek dolgozni egy céghez. Nem kell dobozban laknom, van saját lakásom és ha letelik a munkaidőm haza megyek nem pedig gürizek tovább, majd megágyzok az íróasztalomon. Soroljam még???

(Mert van egy mondás, mely szerint a Toyotához a precízeket és a profikat keresik a Lexushoz meg az autistákat.)

És ez nekem valahogy így megfelel... Valamit valamiért!

klarky 2007.05.09. 20:03:17

nem hiszem el!!!!!!

azért nem megy el, mert benne volt az a szó, h p o r n ó s ???????


8-))))

bereccsentek

murci 2007.05.09. 20:13:35

klarky val általában vitázom de most egyetértünk
azért nyom le minket mert
a) nálunk is van lóvé csak nincs bevallva
b) mert "szorgalmasabbak"

innen nézve hihetetlen a birkanyáj szerű viselkedésük és munkamoráljuk, de talán épp ez az ami miatt olyanokat tudnak bulizni ha nincs meló, hogy jajj

egyszer voltam bulizni pár japán emberkével (ált. céges bulik szarok), azok annyira rápörögtek a dologra, hogy reggel 10 re értem csak haza :)

ugyan el nem ítélem a társadalmukat és a beállítottságukat (szokásaikat) de nekem is felfoghatatlan az amit nap, mint nap művelnek munka gyanánt, éljen a fiesta, a tequila meg a kötetlen munkaidő és a teljesítménybérezés :D vesszenek a kötöttségek ;)

és ezúton is szeretném kijelenteni, hogy a Toyota ma: csodás, megbízható, bizonyos szögből szép, használható, értéktartó, keveset fogyasztó és egyben kibaszot unalmas autókat gyárt

köszönöm ;)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.05.09. 20:29:21

Nem mindenkinek kell izgalom az utakra,aki megbízható autót akar annak simán jó legyen akármilyen unalmas... Japán meg egész más világ,európai(inkább balkáni)szemmel nézve meg szinte megérthetetlen.

klarky 2007.05.09. 20:43:02

murci: Eddig fel se tünt,hogy eltérő véleményeink vannak. De ez nem is baj, legalább van mit megvitatni. Úgyhogy csak nyugottan vágd a fejemhez, ha máshogy gondolsz valamit. Végülis azért vagyunk, itt, hogy megbeszéljük az élet dolgait benzingőztől megrészegülten! 8-)

Amúgy az új Corolla (mármint amit sedánként annak ismerünk) simán feliratkozhat a Thalia, City által megkezdett sorba. Rendkívül ronda lett szegény...

V244 2007.05.09. 20:51:28

... a mobile.den van egy 76-os Buick Electra Limited, a héten ez tetszik, csekély 4.500 ajro ... itt a regadó 21.000 ajro lenne rá ...

www.mobile.de/SIDNXU7Bw0-9zOd5G450J.pjA-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1178740037A1LsearchPublicD1100CCarW-t-vctpLtt~BmPA1A1B20A3%81T-t-vCaMkQuRDSeUnVb_X_Y_x_yrdsO~BSRA6D1100D4400BGND1980CPKWA0HinPublicA2A0A0A0D1975A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=2&id=11111111256830466&

.....hogymit?!? ... toyotáról van szó ... én akkor is álmodozom!

Karesz 2007.05.09. 20:53:09

Nekem az új Corollával az a legnagyobb bajom, hogy iszonyúan elhájasodott. Laza 1300 kiló a sajáttömege, az a szerencsétlen 97 lóerős kis 1.4 meg persze, hogy 14 alatt gyorsítja százra. Az előző széria még bőven jól megy, a kettővel ezelőtti (amiben bemutatkozott az 1.4 VVT-i) pedig egyenesen penge ezzel a motorral. Az új pedig nagy, nehéz dömper, ráadásul tényleg nem szép. És az Aurisból immár nemcsak hátra, de előre se lehet kilátni. Kár érte.

sztahanov · http://nincs.en 2007.05.09. 20:58:55

Jelentem, én összehozam vagy 3 corollát, és dolgoztam mint a gép. Egész tavalyi évet végigtúlóráztam, a végén már irni sem merték, mert jön a szakszervezet! Irgum-burgum.
Sajnos idén még csak 1 corollát hoztam össze, de már dolgozok a következőn.
Saccra hány munkaóra van egy corollában? Akkor adhatok pontosabb infót

sámuel 2007.05.09. 21:39:25

Én konkrétan agyérgörcsöt kapok, ha nem lesz mkI és mkII MR2 a Toyota-héten.

Egy iyen:
farm1.static.flickr.com/75/198390757_093849c8a5_o.jpg

Meg egy ilyen:
farm1.static.flickr.com/112/290752016_31fd13b68a_o.jpg

Bandi · http://masszafilm.uw.hu 2007.05.09. 21:53:10

Ööö... szerintem nekem megvan az egy Corolla... Az Auris talán nincs, de egy 1987-es 1.2-es szedán Corolla igen:))

GiXXXer 2007.05.09. 21:55:43

Melyik is volt az alles_zusammen év autója? Mintha a Lexus LS460-ra emlékeznék...
És nemcsak megkérdőjelezhetetlenül jót csinálnak, hanem tudnak mögé rettenetesen jó marketinget állítani. Ezért nyernek ők! Nálunk egy nyamvadt országimázs-reklám is botrányosan sikeredik, náluk meg nem történik olyan, hogy az igazgató bejelentse: Elqrtuk! :)

AP (törölt) 2007.05.09. 22:02:22

de náluk nincs is kettéosztva az ország, valami faszság miatt..

bgy 2007.05.09. 22:11:43

Toyota? Már verdákat is gyártanak?

vénólánzsahleF 2007.05.09. 23:27:17

de mit lehet egy hétig írni a toyotáról?

jáj

murci 2007.05.09. 23:32:24

Taxi rulz :))

GiXXer (bocs a neved miatt de eza gyökér automod nem enged három x et leírni): de nem szabad a toyotát a Lexus al, mint márkát összetéveszteni, az nem derült ki, hogy a Lexus termelte volna ezt a hasznot vagy csak maga a Toyota márka, mondjuk érdekes lenne tudni az arányokat

a Lexus szerintem is egy csúcs gép és csak két autót tudok mondani aminek a gyári hifije elfogadható módon szól az egyik a Lexus a másik a Mercedes-Benz 13 hangszórós BOSE rendszere

majd ha elkényelmesedett kommunikációs igazgató leszek biztos lexus al járok, de addig is maradok az élettelibb verdáknál.

a Lexus-nál csak egy sportos autó van, a Toyotánál meg egy sem,
Az IS-F meg ismerve a Lexus zajcsillapítási stratégiáját tuti übercsöndes lesz, és szvsz egy sporos autónak nem feltétlenül tesz jót ha semmi motorzaj nem éri a sofőrt és egy kvázi steril környezetben falja a hajtűkanyarokat.

a Toyota meg tényleg jó kocsi, ha nem az élményt keressük a vezetésben, de aki így gondolkodik az valószínűleg a drágább biztosítást köti és soha nem áll a sárga vonal közelébe az állomáson, valamint soha de soha nem fog a Belsőség posztjai közt mazsolázni :)

George 2007.05.09. 23:39:13

Igen! Hacsi, MR2 és Supra összes generációjáról, meg amit még nem ismerek és jó vagy nem jut eszembe, kérünk szépen rendes cikket!

kkn 2007.05.10. 02:37:49

Ezekből a szavakból a Suzukinál is megvan jópár, de van, ami nincs, és helyette mások vannak. Vagy bővebbek, genji(japánban csak a chi az egyedüli csével ejtendő hangzó; ez a gendzsi)genbuchu között genba is van. Ez a 3G itt. Van 5S is (seiri,seito,etc....)Ha ezeket átnevezzük a Toyotáéra, a Suzuki is ennyit fog kaszálni?

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2007.05.10. 04:12:25

Bíztos hogy ennyit nyert a toyota?

"In order to be successful, one must project an imige of success at all times."

dhrbikes 2007.05.10. 07:49:46

Szerintem meg igenis romlik a Toyoták minősége pl. népítélet... Biztos vagyok benne, hogy azért, mert már senki nem látja át a céget.

Jurci 2007.05.10. 09:02:27

Ez a sok ráakasztott jelző, miszerint unalmas egy autó vagy az ellentettje egyszerű marketinges becsapás.

Mitől unalmas egy corolla és mitől nem az egy másik???

Azért unalmas, mert minden tökéletesen meg van tervezve, minden kézre esik és tutira bármikor eljutok vele A-ból B-be???

Ha nem unalmas, akkor TVR-t kell venni, mert semmi sem ott van benne, ahol az ember elvárja és az egyedi gyártás miatt megbízhatatlan???? Hát nem tudom kinek kell olyan izgalom...

AP (törölt) 2007.05.10. 09:26:45

Jurci: attól unalmas, hogy nincs adrenalinlöketed már attól is, hogy a kulcsát a kezedbe veszed.
Ezt olyan úgyse érti, akinek semmilyen kocsitól nincs ilyenje.:)

AP (törölt) 2007.05.10. 09:32:58

Az emberek többségének az autó használati tárgy, mint a fogkefe, nem több..
Nincs ezzel gond, csak egy autós blogon ne csodálkozz azon, ha unalmasnak tartják a Toyotákat.

ommm 2007.05.10. 10:24:41

...khm...a Toyoták többségét, de amúgy igazad van...
mondjuk én hiányolom a Corolla TS-t is...azon még ha csiszoltak volna, most fájhatna a Type-R vörös feje

kapitány 2007.05.10. 10:40:04

szevasztok,
én rendszer mérnökként elég sokat foglalkoztam a toyota rendszereivel. Ma ez a modern gyártás alapja. Úgy hívják lean. Anyázzátok a yapcsikat, hogy ezt csak velük lehet megcsinálni. A toyota a 80-as években amcsi melósokkal és menedzserekkel ugyanazt a sikert érte el. És ha tudnátok, hogy nagyobb szarból indultak a háború után mint mi. Én már kipróbáltama cégemnél egy-két eszközt a fentiekből és működnek. Egyik sem bonyolult. Csak az egyszerű józan paraszti ész. És az emberek nem belefáradnak, hanem sikerélményük lesz tőle. ami a magyarnak ritkán adatik meg. Na mindegy ti csak magyarázzátok meg, itt miért nem működik. Hajrá magyarok!!! Ennyit rólunk??? Ekkora lúzerek lennénk?Szomorú lennék...

ommm 2007.05.10. 10:50:18

meg lehetne ezt csinálni bárhol, csak leegyen valaki aki elmagyaráza az embereknek mit kéne csinálni...ez a gond...

kkn 2007.05.10. 12:13:35

kapitány:
Akkor te jó vezető vagy. Nálunk is megvannak ezek, meg a magyar vezetők a japánok alatt. És valahogy sohasem az jut ide a végére, amit terveztek. Mert egy japán tényleg képes a cég érdekeit nézni. Ez nála az alap. A magyar ember meg a sajátját nézi. Ez nem lúzerség, szerintük meg pláne nem. De ez megy mindenhol

Farkas 2007.05.10. 12:47:25

Valahogy nekem az "jött le" néhány kommentből, hogy az "unalmas" autók, mint pl. az átlag Toyota meg az autók imádata nem igazán fér össze. Nem tudom, más hogyan van vele, de én például azt gondolom, hogy (szinte) minden autót lehet szeretni, akár egy Toyotát is, és nem csak a "tökéletességéért".

jurci 2007.05.10. 15:01:10

Akkor azt kell definiálni mi az az izgalmas.
(Ami drága? Vagy ami hosszú, széles, lapos és piros is???)

Nekem a most kifutott corolla (5 ajtós) külsőre mindig is tetszett. És mindig előre örülök ha tudom, hogy hamarosan beülhetek a kis kocsimba. Engem akkor a toyota is izgalomba hoz.

Ok, lehet, hogy pl. az új Fiat Bravo szép külsőre, de attól szerintem nem izgalmasabb.

Én is szívesen vennék magamnak drága sportkocsikat, ha megengedhetném, de attól még miért lenne uncsi egy átlag toyota?

Magamat mindig autóbuzinak tudtam , de attól még kár egy ilyen uncsi meg izgi kategóriára bontani a kocsikat, hisz ennél szubjektívebb dolog nincs.

És hát ahogy mondják:
Egyél tehénszart! 10 milliárd légy nem tévedhet! :-)))
(ez most ellenem szólt???) :-))

AP (törölt) 2007.05.10. 15:16:04

eddig legizgalmasabb 7 kilométeremet egy A-s trabantban tettem meg, végig a halálfélelem és az eufória határán..
még egyszer bele nem ülnék.
szóval nem kell, hogy lapos, széles vagy piros legyen..

legyen igazad, egy átlag toyota nem unalmas, sőt!
adrenalinbomba. az a kanyarsebesség, az az üvöltés, hát meg kell tőle bolondulni.:))