Nem lett lowrider fél tonnától

A 4Runner parkettát szállít

  2007. április 13. - Winkler Róbert Címkék: totalcar flotta toyota 4runner

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

Úgy tűnik, kész a 4Runner. Megvolt a hátsó híd cseréje, az olaj már nem folyik a kerékagyból és induláskor sem akad. A költségeket nem részletezném, legyen elég annyi, hogy szerintem autóra és nőre költeni jó, és ilyenkor ugyanúgy nem érdemes számolgatni, mint amikor nyaralunk, hogy vajon hány forint is volt ez a fagyi. Van x pénzünk, és vagy kifussa, vagy nem.

Toyota 4Runner megpakolva, oldalról. Fotó: Winkler Róbert

Persze a 4Runner felett már betegsége idején is tekintélyes keselyűcsapat körözött. Az asszony családi programot tervezett vele, anyám trágyát szállított volna a telekre, végül a legszemfülesebb, a nővérem kapta elsőként, aki egy parkettaszállító prodzsekthez vette igénybe. Megtetszett neki a lakásom alja (mahagóni svédpadló), és pécsi hajlékába is ilyet vett. Budaörsről kellett Baranya Velencéjébe (a Dél-Dunántúl Nápolyába?) szállítani, hogy jó dogmatikus újságíróhoz méltóan betegesen irtózzak a szóismétléstől, és valahogy elkerüljem a „Pécs” szó másodszori leírását. Budaörsről felhívott, hogy összeadta, a harmincvalahány négyzetméternyi faanyag összesen 460 kiló, plusz csomagolás, vajh elbírja-e a Négyfutó (Háááá! Finom szinonima a 4Runnerre!). Mondom, naná, hiszen öt dagadt személy is simán van 500 fölötti kiló, meg Kati, a Totalbike szerkesztője is azt mondta, alapszabály, hogy ami befér, azt elviszi. Jó, ezzel aranyrudak, vagy ólomhulladék, esetleg cementeszsákok esetén nem árt az óvatosság, de a fa az fa, még ha trópusi is.

Toyota 4Runner megpakolva, oldalról. Fotó: Winkler Róbert

Nem volt tehát kérdés, hogy elbírja, mint ahogy el is bírta. Én csak arra kértem a nővéremet, aki gondosan mindig tart magánál kamerát, fotózza már le, kíváncsi vagyok, mennyire lett lowrider. Hát ennyire. Alig-alig. Érdekes. Pedig a képeken az is látszik, hogy fejtámláig ér a benti rakomány. Ja, Fehérváron belefutott egy közúti ellenőrzésbe, ahol kifogta az okoskodó rendőrt. Aszongya a rendőr, személyautóval tilos árut szállítani. Én nem tudom, hogy van ez, szerintem az az áru, ami eladó, ha már megvettem, és nem árulom, azt a jog cuccként vagy motyóként ismeri, de semmi esetre sem áru. A nővéremnek persze több esze volt, ő csak mosolygott, a rendőr meg azt hitte, jó fej, hogy ezután elengedi.

Toyota 4Runner hátulról. Fotó: Winkler Róbert

Na, a lényeg, hogy lemosva kaptam vissza a 4Runnert, úgyhogy nem beszólogatni a mocskos autóra!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr158073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2007.04.13. 15:00:24

Nnna, örülök, hogy meglett, jó kis gép az.

A rendőr elvtárs meg csak forgassa a botocskáját az ostoba szövegével.
Ekkor marhaságot!

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.04.13. 15:18:05

Na persze, ezek után maeg majd kitalálják,hogy 400 kiló fához billencses IFA kell. Menjenek má'! Mikor a tesóm pestre költözött úgy megraktuk a kocsit,hogy úgy nézett ki mintha román piacosok lettünk volna. Cementes zsák sem veszélyes abból is megrakhatod roskadásig szerintem 7-800 kg-t simán elbírna.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.04.13. 15:20:09

De az eddigi rekordunk 600 kg rizling szőlő( tudom,paraszt vagyok) utánfutón egy 55 lovas Uno-val. Na az combos volt. Majdnem megellett szegény,de húzta.

furious · http://autobuzi.freeblog.hu 2007.04.13. 15:32:37

Nekem is van tapasztalatom szőlő szállításban - peugeot 306 sedan + 180 kg vegyes szőlő műanyagzsákokban a csomagtartóban = a rugózás selymesen lágy lett.
A szőlő hegyre vezető durva földút kellemesen lankás "feelingű" lett, a Pug visszafelé üresen sokkal jobban dobálta magát az egyenetlenségeken.
Faáru:
Hunyadi H1 van: 33 darab 80*200-as ajtó, "csurig" tele volt a raktér.

AP (törölt) 2007.04.13. 15:37:23

Istenem.. A magyar rendőr abba köt bele, amibe tud..

rognork 2007.04.13. 15:39:36

swift 1,3 10 doboz révai plusz ami befér bárhova, kb 450-500 kg-ra teszem. plusz én 85.
először gyorsulni nem akart, aztán megállni nem akart. azóta egyre jobban szeretem ezt a kocsit. persze majdnem magassági kormány kellett mert kissé állt az orra, de a rugózás hatványozottan jobb lett.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.04.13. 16:07:04

Ismerősöm egy öreg Kadettből csinált pickupot,-magyarán levágta a hátulját mint a szart- és azzal vitte az 1000 literes műanyagtartályt megtöltve vizzel,földúton. Az se volt gyenge.

murci 2007.04.13. 16:08:08

fain, nem koszolja össze a fellépő a nadrágot?

szállítás:
skoda: nem fért be semmimert alacsony a csomtartó, de télen a cementeszsák az első tengely fölé az jól jött

(nem idén télen :) )

CSL 2007.04.13. 16:25:50

Robi! Itt van neked GWAR interjú!:) Egyébként látható is vag egy két képkocka erejéig!:))
webcsatorna.hu/filmek/tokiohotel

murci 2007.04.13. 16:59:07

off:
CSL
:)

LOL ezek a picsák készek
iggazi divatgenyók, nem tudnak a
Pantera ról
de a kis buzit mind elfogadnák
szégyen.

viszont jót röhögtem

on:
egyébként láttam ilyen felfűjhatós gumituskót ami azért van, hogy ne üljön meg a kocsi, mondjuk vannak kétségeim a használhatóságát illetően

Taki 2007.04.13. 17:18:20

Nekem is van ijen rekordom. Az ös suzuki altonkal (ami ugyan az mint a Maruti,és ha joltudom 30valahány lovas) vontattuk haza a "rallira" szánt müszaki nélküli opel kadettünket,még anno. 10-12 kilométer volt :) és huzta!!

AP (törölt) 2007.04.13. 17:38:01

-Akkor olyan lesz, mint Keith Richards a Rolling Stones-ból?
-He?

Nabazdmeg. Ennél már csak feljebb van..

murci 2007.04.13. 17:51:06

meg igazi terepjáró :)

nlck.toyota.no/images/scr/hdj80_02.jpg

ilyenre kéne megcsinálni ezt is...

zsolt 2007.04.13. 17:52:30

Teherbírásról....

1,
1200-es Lada benne 6 zsák takarmány (6*50kg) vonóhorgon egy ráfutófékes utánfutón pedig 16 zsákkal

2, ugyan ez a Lada vontat egy barkaszt amin 1,5 tonna takarmány.

3, Zuk a rakodó elnézte a sódermennyiséget és fél köbméter sóder helyett fél markolókanál sódert tett fel rá (az 1,5 köbméter.... kb 4,2 tonna a telep mázsálójánál a fizetéskor derült ki a "hiba" ...


omm 2007.04.13. 18:55:00

Bocs, de most egy kicsit off leszek:

Nyomottabb fejűek emlékezhetnek rá, hogy anno a jelenleg hibernált Karotta-blog olvasói körében egypáran felmerítettük egy találkozó lehetőségét. Na most, mivel ennyire jó az idő és személyesen még úgysem ismerjük egymást, nem lehetne esetleg egy Belsőség Baráti Kör összeröffenést valahol megszervezni. Ha tudtok odaát magyarhonban olyan helyet, ahol lehet egy jó sült kolbászt betolni az arcba, valamint esetleg meg is szállni egy éjszakára (mert nekem minden messze van), akkor ha lenne kedv bele lehetne vágni.
Rossz ötlet?
Ja, és esetleg OP is lekavarhatna valahogy Pestről.

lacalaca · http://lacalaca.blog.hu 2007.04.13. 19:10:54

Trabant + utánfutó + kb 4-500 kg trágya. És 60-al repültünk!

rognork 2007.04.13. 19:45:36

omm: jó kolbit utoljára a moszkva téren ettem a hentesnél, meg a budafoki úton. budafoki mellett még szállás is van igazi lepra igénytelen műegyetem koleszba. és nagyon gáz kocsmák is.

c o n k i · http://conki.freeblog.hu 2007.04.13. 19:48:59

omm:

Nekem tetszik az otlet, es ha vartok juniusig, en is megyek:)
Most messze-messze vagyok.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.04.13. 19:57:42

A KK szerintem megkotlott,kinyekkent,vége. Azt már nehéz lenne feltámasztani. Persze lehet,hogy én vagyok túlzottan pesszimista.

AP (törölt) 2007.04.13. 20:21:23

Valaki nem tudja, merre van Kecskeméten a gokartpálya?
A holnapi driftnap miatt kérdezem, hirtelen nincs más hely ahol érdeklődhetnék.

tistedur 2007.04.13. 20:22:39

omm!
szerintem jó az ötleted :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.04.13. 20:43:30

Ugyan ki emlékszik már a régi KK-ra? :) Talán Tommi,te, meg én:) A többiek abbahagyták a kommentelést ahogy beindult az új KK. A Belsőség beszippantott mindenkit,nem is baj,nem is baj...

ommm 2007.04.13. 21:11:51

na, akkor várom az ötleteket...de úgy, hogy azért mindenkinek jó legyen

angel 2007.04.13. 21:47:57

na nekem is vannak történeteim:
1.601-es Trabant limusin az egész csomagtartó fullig megpakolva metlakival(kb 5-600kg) a kocsi alja szinte súrolta a talajt kerék ferdén állt

2. 1.1-es trabant sátras utánfutó(ráfutó fékes) persze benne telei rakva mindennel úgy hogy egy mobilt se tudnál +-ba belerakni( ez így kb 550kg de lehet több). 3-an ültünk a trabantban(3*65kg)
+a csomagok(ami úgy két hétnyi kempingezéshez kellhet) + aksiról működő hűtő(szóval meg volt pakolva rendesen)
(ja és vitte azért a 95-ös tempót :)

de a csúcs az az volt amikor apám, a főnöke 1,5 tonnás lakókocsiját bovontatta az 1.1-es trabival a garázsba(kb 20m lehetett) (én személyszerint ezt nem láttam de '93-körül történt ezt apám mondta :) )

tistedur 2007.04.13. 22:45:06

ponyvás robur az árokban...amit két muraközi húzott ki :)

Tie 2007.04.13. 23:01:01

Asszem személyautó kategóriában terhelés terén én viszem a prímet. A kicsike egy Range Rover Classic (abból is a hosszú kivitel). Kis átépítgetésekkel együtt akkoriban úgy 2500kg körül volt az autó. Aztán erre ráakasztottam egy 750kg-os futót (amibe ugye 500-at rakhatunk, mer 250kg az önsúlya). Az autóba beraktam 45db vasúti kocsiponyvát (33kg/db), plafonig pakoltam a gépet, ledöntött hátsó ülésekkel. Az eddíg 1.5tonna plusz. A futóba beraktam további 60db ponyvát, az még 2tonna. :)

Aztán ezzel így mindenestül végigbattyogtam a MÁV ponyvaraktárából (M5 kivezető mellett a dzsindzsa közepén) Csepelre, aztán felálltam a hídmérlegre. 6270kg volt mindenestül, de ment szépen nyugodtan az autó. :)

Kicsit leült a hátulja, de nem jobban, mint Winkli Toyotájáé, bár akkoriban a Range Roverhez valaha gyártott legerősebb OME rugók voltak benne. :)

G 2007.04.14. 01:36:45

VDani a toyotaklub.hu fórumon: Budapest->Linz 650 kg csempe + 2 ember Yarissal :)

dhrbikes 2007.04.14. 06:39:49

Kétütemű trabival húztam unokatesóm Audi 100-asát :) Jó volt, 40 fölé nem gyorsult, de legalább nem nekem kellett fékeznem.

Hagrid Rubeus 2007.04.14. 07:39:01

6mázsa csapágy a Pilisből Gyálra, ugyancsak Trabival.
Mikor beértem a kertkapun annyira leért a kocsi segge, hogy középen, a kapubütykön felakadt a kipufogó és le is szakadt! :)

tistedur 2007.04.14. 08:00:11

autógyilkosok vagytok :)

miluman 2007.04.14. 08:36:44

dehogy is, csak arra használják amire lehet :)

csiky944 2007.04.14. 08:45:35

Én Trabit láttam egyszer utánfutót húzni, amin kb 1 tonna trágya volt. Ja és bokáig érő sáron keresztül vontatta el a "rakományt" --> végeredményül leégett a Kuplung :)

sabbione 2007.04.14. 11:20:32

A rendőr csak a sofőr érdekében szólt!
! Ha valami baleset folyamán a rakomány elmozdul az előre fog menni,és nem nehéz elképzelni mit csinál az ott ülőkkel!

murci 2007.04.14. 12:36:45

igazad van
láttam egyszer vmelyik autós műsorban tesztelték mit csinálnak a hátul hagyott cuccok balesetkor, na az dhuurva volt

másrészt ez legyen az ott ülők problémája

nekem meg még tapasztalatom sincs ilyenben mert rakományhoz kicsi a gépállat amit hajtok :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.04.14. 12:37:04

Nem,félreérted, a rendőr azért szólt,hogy mondjon valami überokosat.


Biztos mindenki hallotta már azt a rövidke keletnémet történetet( ha nem akkor hevenyészett fordításban megosztanám) arról,hogy egy turistákat szállító Barkas lerobbant egy hegyre vezető szerpentinen. Arra ment egy ember egy trabant kombival és felajánlotta,hogy felvonatja az erősen ittas szakszerveti tagokkal zsúfolt Barkast a pihenőig. Meg is tette, a sebessége időnkénzt elértew a 60 km/h-t. A hegy tetején a Barkas sofőrje elismerően bólintott és mondta,hogy nem hitte volna,hogy ennyivel is tud menni,mire a trabant sofőrje közölte,hogy ha elöbb észreveszi,hogy be van húzva a kézifék akkor még gyorsabban is tudtak volna menni....


Ez amolyan városi legenda a keletnémetek körében,többen állítják,hogyigaz,mások az ellenkezőjét. Mindenki döntse el maga.

murci 2007.04.14. 12:50:54

símán igaz lehet a vontatás, a kéziféket nemtom

a Trabi sokkal többet bír, mint amit az emberek kinéznek belőle

Tommi · http://tommi.blog.hu 2007.04.14. 18:37:14

Unokanagybátyám 60 lovas 1.4-es F Astra-ját pakoltuk meg egyszer rendesen... Volt benne vagy 800 kg-nyi cucc, mert tuningtalira mentünk, és kiállítók voltunk... És még úgyis ment 160-at...
Nem hittem a szememnek...

Tommi · http://tommi.blog.hu 2007.04.14. 18:40:18

Amúgy meg a régi ős KK még tényleg jó volt... De mostmár Field pl Angliában van... Sopi sem nagyon kommentel...
Szóval nem igazán él már a KK Kommentküldők Köre :)

b 2007.04.14. 21:03:30

Szinte hetente viszek 360 kiló zsákos maltert Saxoval. Ül a segge kegyetlenül, de még rugózik és viszi.
Ekkora teher még jó, hogy meg se kottyan egy terepjáró szörnynek, ha a kisautó is elviszi :-)

Szülők rekordja 460 kg dió+gesztenye volt,+2 felnőtt+2gyerek, fel a régi M7-en (dang-dang-dang-dang) a Trabant kombiban. A nagybanin a mázsáló kétszer mérte le, mert nem hitte el. Induláskor majdnem mi is elkövettük a rituális kipuff leszaggatást a kertkapu küszöb közepénél. Aztán persze hátsó lengőkar csere következett nem sokkal utána. Hajaj, az a régi M7... :-)

bgy 2007.04.16. 09:02:02

Én Trabival Opel Vectrát vontattam.

Tamás 2007.04.17. 19:51:23

Én egyszer a haverom IFÁ-ját próbáltam "behúzni" az 520-as BMW-mmel, nem nagyon akart az IFA beindulni, pedig a BMW 1.-esben 45-el húzta!!! Érdekes látvány volt a drótkötél a vonóhorogra tekerve, a BMW üvöltött a hülye gazdája miatt, égett ferrodó szag ülte meg a környéket, de a végén az IFA csak nem indult el...

beszólok! 2007.04.17. 20:09:14

A 4runner hátul nem laprugós? Mert ha igen, akkor szép lett volna, ha leül a hátulja...

pb 2007.05.11. 10:04:31

Hehe:)
87es Toyota Corollával 4 mázsa papírt vittem, amúgy sem a rugó sem a lengéscsilli nem volt a topon... nullára ült le az autó, a gyenge csillapítás miatt is az enyhe kanyarodásból mindíg enyhe drift lett, hiszen balra kanyarnál minden súly jobbra.... fekvőrendőrnél repül a cucc jobb-ra balra...jómunkásautó:)
Legközelebb veszek vmi vén platós hátul laprugós terepjárót, azt gond nélkül meg lehet pakolni másfél tonnáig

Explorer 2007.05.11. 11:42:01

Jók ezek az amcsi stílusú SUV-ok, amik még inkább hajlamosak a terpjárásra is. Gratulálok!

Én nemrég vettem a feleségemnek egy Ford Explorert.

Viszont nézegettem a teszteket és ezekről az "öregebb" terepjárókról nincsen érdemi infótok. Igazán tesztelhetnétek őket is! ;-)))

Attila 2007.05.11. 14:10:59

tök jó kocsi és sztori...

Az érdekelne, vajon a szintén zseniális Nóra a Kultúrházból a Winkler nővére?

Üdv, Ati

stevee 2007.05.12. 09:47:06

Hát skacok! Ez a létező legnagyobb "badarság", amit eddig halottam áruszállítással kapcsolatban... Miért ne szállíthatnék én akármit a személyautómmal. (persze vannak közúton nem engedett anyagok, dehát parkettát?!?!) Teljesen abszurd....
A rakomány rögzítése viszont más tészta, ott oda kell ám figyelni! :)

GGG77 2007.05.17. 12:32:33

Haverom Opel Omega A kombival, kb 900 kilóval terhelve... Max sebesség 30 km/h, és csak 3-4 km volt az út. :)

GGG77 2007.05.17. 12:35:21

Jó ez gép, csak nekem dízel kéne egy ilyenbe, abból jó viszont nem létezik régi Toyotánál. Viszont ez 15l/100 km városban, gyilkos.

Hujbert Zoltán 2007.06.15. 13:26:41

Skoda mikrobusz (TAZ 1203)1200-es Ős-Octavia motorral cirka 50 LE; utastérben 2 raklap beton pincefalazó-idom 1600-1800 kg , a bakonyi dombok között, a városlődi emelkedőn a 8-as főúton...... Erre varrjál gombot..........