Tompika

Mazda MX-5 Roadster Coupé sneak preview

  2007. április 04. - Winkler Róbert Címkék: yamaha mazda mx-5 így készül a totalcar vmax totalcar flotta

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

Zseniális, mondtuk először, amikor meghallottuk, hogy a Mazda nyitható keménytetős, azaz CC változatban is megcsinálja az MX-5-öst. Tényleg, más nem is kell; aki fél, hogy felhasogatják a ponyvát, ami igazából nem akkora veszély, hiszen egy kemény tető fényezésének összekaristolása is épp elég kár lehet, hogy ne adjunk ötleteket haragosainknak, szóval akit ez megnyugtat, vehet ponyvamentes, rendes kupéként az utcán hagyható MX-5-öst.

Bordó Mazda MX-5 Roadster Coupé és a Winkler Yamaha VMaxa a Totalcar HQ garázsában. Fotó: Winkler Róbert

Csakhogy van a nemhivatalos minden CC hülyeség-elmélet, amit több bizonyíték is alátámaszt. A helykínálat, csomagtér, egyes típusoknál a beázás kérdését most hagyjuk is, maradjunk a plusz súlynál. A Karotta azzal adta ide, hogy mintha gyengébb lenne, ergo a kemény tető plusz súlya pont egy kicsit sok neki. Aztán kibogarászta az adatok közül, hogy igazából alig több mint 30 kilóval nehezebb a CC a ponyvásnál. Én meg nem tudom. Mentem egy kört, és szerintem nem tűnik gyengébbnek, mint az amúgy határozottan élvezetes új 1,8-as. Tehát ha nyomom, megyen. Csak valahogy a tűz hiányzik belőle, és ez nem feltétlenül súly kérdése. Mintha az egész autó eltompult volna egy kicsit. Semmi konkrét baja, csak a virgonc életerő hiányzik belőle. Tompa. Kanyarodni nem nagyon próbáltam vele, de a motorja az akkor is furcsa, ha alig van túl az 1000. kilométerén.

Bordó Mazda MX-5 Roadster Coupé és a Winkler Yamaha VMaxa a Totalcar HQ garázsában. Fotó: Winkler Róbert

A képek szokás szerint nem a minőségük miatt érdekesek, ez az Olympus inkább kis testű, mint nagy fényerejű. De talán látszik, miért kattintottam: bármennyire tompa is az új MX-5-ös, ez a bordó fényezés tökéletesen illik a VMaxéhoz. Ki is írhatnám a falra festékszóróval: „itt egy stílusos buzi tartja a járműveit”, hátha valaki nem jött rá magától. Ez a színben ideális állapot persze csak egy éjszakán át tartott, ma már a színben abszolút elütő saját MX-5-ösöm állt a VMax mellé.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr6754283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

baowah · http://baowah.blog.hu 2007.04.04. 08:22:23

„itt egy stílusos buzi tartja a járműveit”

"Amit viszont azonnal kivágok, az a konkrét buzizás. Most is, a jövőben is."

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.04.04. 08:32:01

jaja, buzizni csúnya dolog. Állítólag.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.04.04. 08:32:54

Most akkor ez Karottáé vagy csak tesztautó?

ommm 2007.04.04. 08:44:33

sajna ez az eltompulás-dolog majnem minden újautóban benne van. azzal akarnak minőségérzetet kelteni, hogy minél vaskosabbá, zsírosabbá teszik a kormányzást és abszolút elszigetelnek az úttól...nagy kár

rognork 2007.04.04. 09:21:27

volt a régi hiénán egy olyan kérdés, hogy milyen az igazi roadster.(persze ez kupé de tökmindegy). erre volt egy olyan válasz, hogy orrmotor,erő, fapad, szűk, gyakran kell szerelni. (utóbbitól eltekint az emberfia) azok a régi vasak...kevés vas a láb és az aszfalt között...
doktor úr, arról csiripeltek a szelepek hogy a hiéna beépül a belsőségbe. persze tctv miegymás, de azért előtte kétoldalas meakulpázás történt.

adycity 2007.04.04. 09:45:15

de hol van morzsa???

ommm 2007.04.04. 09:50:29

a Vmax csomijában...:)

nad 2007.04.04. 10:16:29

Nahát, mi ez a Sumakkeres parkolás? :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.04.04. 10:43:09

Dr. Orosz miért zároltad a Színes Polski kommentjeit?

Na mindegy, akkor ide írom,hogy nem 850-es Fiat. Egy időre elbizonytalanodtam,de nem. Polski.

rognork 2007.04.04. 10:48:34

scheerti kérem indokolja rövid szöveges válaszban, 5 pont. az eleje tuti 850es.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.04.04. 11:11:37

Hasonlít de a szélvédő volt az ami biztossá tette (szerintem),hogy nem 850-. Sokkal ívesebb a 850-es szélvédője mint a polskié,azon kívül a hátulján számtalan nyom árulkodik róla,hogy polski volt az alap. De nem zárom ki,hogy az elejét egy 850-ről másolták mert baromira hasonlít.

Tommi 2007.04.04. 12:21:23

A CC MX5 szerintem csak tesztautó...

AP (törölt) 2007.04.04. 14:30:27

30 kilótól eltűnik belőle az életerő?
Nem, ott más gond lesz..

obela 2007.04.04. 15:35:04

Én meg kattintottam, hogy nagyobb legyen, de nem lett az (maradt 500x375). Lenéztem az asztal alá és ott sem lett nagyobb. Doktor úr, segítsen!

2007.04.04. 15:44:31

> Én meg kattintottam, hogy nagyobb legyen, de nem lett az

Elnézést, hülye voltam, most már jó.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2007.04.04. 16:12:33

A buziknak szabad buzizni:)))
S aki megsértődik a buzizástól, az buzi!

winkler 2007.04.04. 16:18:56

Azt a politically correct hétszentségit!
Ha ez valaki szerint buzizás, annak csak gratulálni tudok. A gyengébbek kedvéért:
az
„itt egy stílusos buzi tartja a járműveit”
mondat _rám_ vonatkozik. Ha elnézést kérek magamtól akkor el van boronálva? (hogy most ne is kezdjünk vitát a szó egyéb, közkeletű jelentéseiről)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.04.04. 16:38:53

Most akkor Winkler megsértette saját magát? Nekem ez eddig csak késsel sikerült. Amúgy O.P. egy mondatán élcelődtünk aki közölte,hogy aki konkrétan buzizik az ki lesz moderálva. De könyörgöm,hogy lehet nem konkrétan buzizni?

Érdekességként leírom,hogy hogyan keletkezett a Buzi e vagy című szám,hogy oldjam a felgyülemlett feszültséget:

A 90-es évek végén( nem emlékszem a konkrét évre) egy galeri arra specializálódott,hogy magukat homoszexuálisnak kiadva kirabolják a szolgáltatásaikat igénybevevőket. A sztori a kékfény című műsorban hangzott el ahol a már fogdában lévő elkövető mesélni kezdte a történetet.
-Jött a tag és megkérdeztem tőle: Buzi e vagy?
-És mit mondott?
-Semmit mert addigra többiek már ütötték...

Hát így indult a buzi e vagy dolog.

AP (törölt) 2007.04.04. 16:42:33

scheerti: és te ezt tomcatnél olvastad.:)

murci 2007.04.04. 16:44:59

nemtudom mi van velem de nekem Hardtop al jobban tetszik, mint kabrióként vagy vászontetővel; talán a hátsó ablakot kéne picit jobban megdönteni

amúgy meg a másság témához annyit tudok hozzátenni, hogy véleményem szerint mindenki magánügye, hogy mikor, hol, kivel; és ehhez senkinek semmi köze

az persze már egy más kérdés lenne ha ezt rá akarja másokra kényszeríteni vagy fennhangon hirdeti
de mivel ez egy alapvetően autós blog ezen kérdéskör megtárgyalása merőben más lapra, blogra tartozik

véleménye azonban mindenkinek lehet, sőt kell is, hogy legyen...

szvsz a piros Mx5 abszolút nem "buzis" kifejezetten jobban áll neki ez a szín, mint a sárga vagy a kék

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.04.04. 16:51:40

AnyádnakPalánkot,lehet,már nem emlékszem,hogy hol olvastam. Jó ez a kocsi,tetszik mindegyik belőle. A buzizás meg nem tudom,hogy került elő ismét,bár a kispolski postnál néhányan már egyenesítették a kaszát,lehet,hogy ott.

murci 2007.04.04. 16:57:13

"egyenesítették a kaszát" LOL

kíváncsi vagyok, hogy egy VW T1 es milyen érzelmeket váltana ki? :D

biirkák az emberek evvan :)

az nem lehet, hogy a tető miatt, az átcsapó szél hiánya, a jobb zajszigetelés miatt érezni az újat puhányabbnak?

a régi 323GT-nk például sokkal ütősebbnek érződik (dött sajna), mint egy új sport 3 as, pedig az új papíron többet tud

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.04.04. 17:14:11

>kíváncsi vagyok, hogy egy VW T1 es milyen érzelmeket váltana ki? :D

A drogfogyasztás népszerűsítésére nincs korlátozórendelet a Belsőségen:)

omm 2007.04.04. 18:09:54

puhul a nép, puhulnak az autók is.
ez sajnos megállíthatatlan...

makmarci 2007.04.04. 20:51:06

"a kispolski postnál néhányan már egyenesítették a kaszát"

Értem én, hogy paré vagyok, de itt a 3. emeleten mi a fenét kezdenék egy kaszával ? -különben is, az AVH nem kaszákat használt, hanem fekete autókat, színben vele harmonizáló bőrkabáttal. )))

makmarci 2007.04.04. 21:00:20

Ja a T1-ről (T2), nekem mindíg egy hippi jut az eszembe, meg a Tankcsapda száma.

"Néha úgy hiányzik a mariguána,
mint hercegnőnek a don juan,
ha az erkélyről a szemébe néz..."

Egyszerű Dal.

mayday 2007.04.05. 04:08:11

imádom a roadstereket, tisztelem a mazdát is, de nekem akkor is a Z3 marad a csúcs! nagyon szép emlékek kötnek hozzá és vezetési élményben nem tudja egyik autógyártó sem felülmúlni a bmw-t! hülye németek, de a bmw igazán "ott van"! talán csak a Ferrari (thanks god schumacher is gone..., i hope forever!) de a bmw a szívem csücske! amint lehet M6 convertible-t veszek!

Truck 2008.05.29. 13:50:37

Nem te vagy tompika1111???
süti beállítások módosítása