Csepptöltött VMax, házi pöccsel

  2007. március 22. - Winkler Róbert Címkék: motor vmax totalcar flotta

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

Itt a tavasz, vagy legalábbis itt vót. De az emlék legalább szép, mert egy jóízűet motoroztam.

Az úgy volt, hogy a télen már nem tudtam csepptöltőre rakni az akksit, mert a Karotta kölcsönkérte, aztán elvált, és az asszony vitte a házat, amiben a csepptöltő volt. Vagy legalábbis a csepptöltőmet mindenképpen. Nem adtam fel az utolsó pillanatig, hogy hátha a Karotta megjavul, és vesz egy rendes, csúnya, de jónak mondott magyar csepptöltőt a Forexnél, de aki ismeri, már ezen a ponton aszongya, muhaha, és hogy ne sírjak, valljam be, hogy igazából csak szartam a motorra egész télen.

VMax Zsolt szerel. Fotó: Winkler Róbert

Ez így is van. De ebben a melegben nagyon gyorsan motorozni akartam. Hétvégén időm is volt, csak csepptöltőm nem, különben is, a VMaxon hülye helyen van az akksi, gondoltam, szedje csak ki VMax Zsolt, az se árt, ha vet a motorra egy pillantást. És VMax Zsolt eljött, ezúttal új Swift 4x4-esével, amit 60 ezerért vásárolt. Én azt hittem, az összkerekes Swiftek csak Subaru Justy emblémával futnak, de ezek szerint nem.

Kiszedte az akksit, ráraktuk a 4Runnerre, töltöttük egy kicsit, aztán bebikáztuk. Megnézegette, kieresztette a porlasztókból a fáradt téli szutykot, kicsit pörgette, és elégedetten mondta új segédjének, mennyivel szebben pörög fel, mint valamelyik másik. Száguldoztam vagy 50 kilométert, aztán leraktam a garázsba. Másnap meg nem indult, hiába, a töltésben se jó a hamar munka, az elektronokat szép apránként kell belecsorgatni.

Elrohantam szombat délben a Forexbe, zárva, Baumax, csak 40 ezerért van töltő, Electro World, csak ilyen háztartási himi-humi töltők vannak. Végül jött az autóbuzi szégyene: a Corában vettem töltőt, 3800 forintért. Jézus! Jobb esetben nem működik, rossz esetben tönkreteszti az akksit, legrosszabban a lakás is kigyullad. Gondoltam én, de nem: vasárnap reggelre előállt a rendesen töltött akkumulátor. Külön sikerélmény, hogy önállóan sikerült kioperálnom az akkumulátort. Lebontani az ülést a két hozzáférhetetlen imbuszcsavarral, szétszedni a gyújtótrafót, mindent akkurátusan félrehajtogatni és három ujjal kiemelni egy nem könnyű, csúszós tárgyat egy szűk helyről.

Mindezt úgy, hogy ebben a teremgarázsban mozgásérzékelős a világítás, tehát másfél percnyi csavarozás után mindig csinálni kell egy előírásszerű Sieg Heilt, hogy a neon megint életre vibrálja magát.

A VMax eldugott akkumulátora. Fotó: Winkler Róbert

Apró érdekességek:

  1. A pöcs. A pöcs VMax Zsolt megoldása arra a problémára, hogy tartós gyorsabb haladásnál, mondjuk 150-es utazó felett, a kartercsőből olajpermet jön, ami aztán végigfolyik a vázon meg a lábamon. A fallikus izé állítólag Zsigulik régi, maszek gyártású tuningalkatrésze. A hétvégi közlekedéskor kackiásan nézett ki, mert az ál-tankfedél épp a festőnél van, színmintavétel céljából.

  2. A trafók, ezeket kell félrehajtani.

  3. Itt van a tank, de ezzel most nem kellett foglalkozni.

  4. Ez egy szerszámosláda, csak ideiglenes, egyelőre nem építette be VMax Zsolt.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr5049686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klarky 2007.03.22. 17:03:48

Ez az 1-es számmal jelölt "a pöcs" engem is érdekelne. Ilyet hol lehet beszerezni? Nekem autóba kellene, abból a célból, amit te is írtál. Egyszerűen a gázzal együtt feljön az olaj...

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.03.22. 17:32:09

Képes voltál az első tavaszi hétvégén motorozni? A gyümölcsfákat ki fogja rendberakni a telken. Kapsz te még ezért anyukádtól Robi:)

AP (törölt) 2007.03.22. 19:21:15

jó motor kell, nem kartergázelcsaló pöcs!

omm 2007.03.22. 19:28:20

Király a gép Robi a karterlefogó jó ötlet, mennyit zabál a Max?

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.03.22. 19:51:57

>AnyádnakPalánkot 2007.03.22. 19:21:15
jó motor kell, nem kartergázelcsaló pöcs!

A V-max volt a legjobb Power Cruiser a 80-as években,és a mai napig komoly elismerésnek örvend. A motorokban meg pont az a jó,hogy lehet kendácsolni,bütykölni,ezt azt cserénlni rajta. Ha az U.S.A.-ban elmész egy motoros találkozóra nagyon minimális az esélyed,hogy két teljesen ugyanolyan motort láss. A többség átszabja egy picit a saját izlésének megfelelően. Legyen az a legapróbb változtatás( lábtartó,másik kormány) vagy egészen komoly Custom átalakítás.( másik blokk,váltó,váz egyedi tank,fényezés,felnik stb)

winkler 2007.03.22. 20:15:46

-Nem tudom, VMax Zsolt honnan szerezte a cuccot, és szombat óta hiába hívom. Remélem él. Szerintem ahol Kopány pufó van, ott ilyen is lehet.

-A VMax fogyaszt rendesen, ha az ember úgy megy vele városban, ahogy jólesik, akkor a 10 is könnyen megvan. Országúton normál túratempóban 100-130 között 7 körül megáll. Tehát nagyjából annyit, mint az MX-5-ösöm.

omm 2007.03.22. 20:25:29

hmmm...akkor alább adom...marad a Fazer vagy egy jó CB...

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.03.22. 20:34:05

Nekem továbbra is Yamaha R1. Esetleg egy régi gixxer.

Robi miért nem vagy sárga mint a kutyavizelet? Kiléptél a V.I.P. körből?

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.03.22. 20:35:19

Már a kommentjeidre értem újabban,te ne legyél sárga:)

AP (törölt) 2007.03.22. 20:36:18

Vazz. Jó motor alatt magára a blokkra gondoltam, nem motorkerékpárra.
Jó motor (="erőforrás") nem tol a kartergáz mellé mindenféle dzsuvát.

adycity 2007.03.22. 21:14:58

Mr. Bazsó elvált?
...le vagyok maradva bulvárbóóó :)

miluman 2007.03.22. 21:56:06

hmm ez nekem is új. hát igen,nem olvasok bulvárt és nem nézek tv-t,amit tudni akarok az indexről megvan,azon kívül totalcar meg belsőség :P :D

oli 2007.03.22. 22:31:56

Mit tölt a csepptöltövel a volt asszony,

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.03.23. 06:15:58

Karotta nem napi szereplője a bulvárnak. Elég jól kezelik a média dolgot,főleg Winkler, aki a pénzeket kutyamenhelyeknek adja:)

oli 2007.03.23. 07:39:36

Ez pénzmosoda!Ezért nincs tv adás sem!4
a váláss!!

ommm 2007.03.23. 08:05:11

most nem tudom akkor, hogy gratuláljak-e Karottának vagy sajnáljam...
meg kéne tőle kérdezni...

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.03.23. 08:15:40

A lényeg,hogy a kocsik maradtak:) Karottát akkor kéne nagyon sajnálni ha asszonypajtás elvitte volna a verdákat is...Persze az is benne van a pakliban,hogy Winkler vetített és Karotta nem is vált el. Tudjátok,hogy vanezek a Totalcaros fiúk mindig kitalálnak valamit:) Mint O.P. a Lambo mobilt és A felnilopást.