Alfás dobóatléta

  2007. február 22. - Winkler Róbert Címkék: alfa romeo belterj totalcar flotta

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

Tesztautóért mentünk, konkrétan én egy Kia Carenst hoztam el. Viszont hátul ültem, mert Szözsi, a Kari Corporation alelnöke elfoglalta már a jobb1-et. Az autó Kari új Alfája, egy V6-os automata 164-es, kellemes állapotban, főleg a belseje van megdöbbentően egyben. Az a plüss, elképesztő. Nem is volt drága, valami 280 talán, bár az is lehet, hogy a Kari végül 160-ért hozta el. Szépen is szól, persze van jó néhány alfás nyűge. Viszont nem tudtam ellenállni, hogy lekapjak egy jellegzetes Kari-miliőt. Sportrovatunk szerkesztője hátulról is könnyen felismerhető a következő attribútumok alapján:

  1. Alfa-kormány
  2. Wunderbaum a tükrön
  3. Tehénkedő testtartás
  4. Lehajtott napellenző („Mit érdekel engem, mi van az út fölött?”)
  5. Pufimellény
  6. Kétujjas kormányfogás

Kari természetes közegében. Fotó: Winkler Róbert

Egy szóval se mondom, hogy én különb vagyok, csak mert elrejtem a Wunderbaumot, egyszerűen ez egy szép, egy életút fázisait egybesűrítve bemutató pillanat volt, bár saját automata fotómat a világért se hasonlítanám Mürón diszkoszvetőjéhez.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr738771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2007.02.22. 10:37:11

És bármilyen meglepő az ilyen laza sofőrök okozzák a legkevesebb balesetet...
Kari, a 164-hez gratula, gyönyörű járgány!

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.02.22. 11:12:24

Ez tökéletes,ez mind kell egy kényelmes utazáshoz,bár én a lehajtott napellenzőt gyűlölöm mert vannak olyan helyek ahol akadályozza a kilátást,de a többi teljesen jó.

180 nem volt érte sok,160 meg pláne nem:)

murci 2007.02.22. 17:19:47

Alfa 164 RulZ tetszik, grat hozzá
milyen volt utána átülni egy Kia ba?
mert hát mégis csak "kicsit" más a 2 autó :)

A lehajtott napellenző nekem is ősi ellenségem, ezért is "örültem" annyira mikor a kavicsszállító kamion mögött egyszercsak reccs...

azóta biztosító jóvoltából van 25 centi sötét csík az új szélvédőmön :)

miluman 2007.02.22. 19:30:36

öh majnem ilyet vettünk az audi helyett,nekem is tetszik,és még nagyobb is 4 decivel a motorja,meg ugyebár az alfa v6...de a mostni is v6,és ennek is szeretem a hangját ;) gratula hozzá mondjuk mi két lityós turbót akartunk,az se lett volna semmi...

Zsomatograf 2007.02.23. 23:17:41

Szintén grat a 164-hez. Egy helyben álltatok és pörgött x ezret a motor, vagy "Alfás" kedvében van a km óra?

Egyébként meg aki kicsit is nagyobb darab(mint én is :-) annak kuty köt a tehenkedős style.

Kari 2007.02.24. 16:06:56

Ja, a km óra hébe-hóba mutat. Reggelente stabilan müködik kb. 1 km-nyit. Így egy hét alatt mentem vele 7 km-t (az óra szerint) mégis vagy 20000 Ft.-ért tankoltam...