Látok! Látok!

  2007. február 01. - Csikós Zsolt Címkék: mazda totalcar flotta tükör 626 süsü ezeréves sólyom

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Öt gang az állólámpában!
2015-07-19 07:25:12

Annyira régóta van hosszú ötödik (hatodik, hetedik és nyolcadik) az autóinkban, hogy már csak a veteránosok

Totalcar a Múzeumok Éjszakáján!
2015-06-18 08:03:55

Ez most más lesz. Most mi állítunk ki autókat, s várjuk, hogy jöjjenek a nézők, lehetőleg jó sokan. Volt

Szép autót keresünk!
2015-06-08 17:52:23

A folyóvizek élővilága után a Totalcar most a kultúra irányába evez: kivesszük a részünket a Múzeumok

Bent a kövület-Pio!
2015-06-02 16:00:17

Ráment egy csomó idő a hétvégéből, de az a pár Pioneer hangfal (cirka 1979), amit idestova másfél éve

Azóta küzdök ezzel a dög külső tükörrel, amióta megvan a Mazda. Amikor megkaptam, valami lehetetlen házi tákolmány volt benne, állítani persze nem lehetett, semmit nem láttam benne. Aztán csináltattam tükrösnél 2500 forintért formára tökéletesen belepasszolót, de a másfél milliméteres fürdőszobai tükör nem bírta a mögé folyó, majd megfagyó víz nyomását - három darabba tört. Ráadásul a tükörházban az a kis golyó sem volt már meg, amire rápattintható lett volna a tükörlap ellendarabja, ezért csak lifegett a helyén - ezt a baját erős ragasztószalaggal gyógyítgattam. Eddig.

Tegnap végre kijutottam Szentendrére a Jap-Ker bontóba, először csak üveglapot akartam venni. De aztán előhozták ezt az egészen enyhén karcos, gyári darabot, motorral, házzal, csatlakozóval (az eddigiről az is hiányzott), potom 1200 forintos áron. Benne kicsinyítős, kékített, profi, vastag tükörrel. Én hülye, hogy miért nem ide jöttem először?

A beszerelés gyerekjáték. Van egy kis fedél az ajtó első élén, azt lepattintva meglátod a három rögzítőcsavart. Ha azokat kitekered, leesik a tükör, ezért innentől kicsit ügyeskedni kell. A csati egy mozdulatra összecsusszan,  három csavar siklik vissza a huszonegy éves aluházba, akár a vaj (hogyne, ez japán), aztán fedél vissza, és minden motor zümmög, végre már nem lököm le a bal sávból előző autóstársakat - azoktól, akiket eddig ijesztgettem, ezúton szeretnék elnézést kérni. Az egész műveletből a feliratok és az árcédula leszedése tartott a legtovább: a kék festék csavarlazítóval és ronggyal, a papírcetli spaklival, majd óvatos nitrohigítózással jött le. Így is megvoltam vele azalatt, amíg a gyerekek fürdetés előtt megnéztek két részt a Süsüből.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr1032721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

omm 2007.02.01. 12:07:33

csiki: ha 97-es 323F-re tudsz találni jobb első tükröt (nem motorost) vevő vagyok egyre, de kéne a csavarház is...

Kopasz 2007.02.02. 23:24:26

Csak megjegyzem, a szentendrei fiúk nem kispályáznak, minden alkatrész cikkszám/évjárat szerint azonosítva van náluk, Debrecenben nem 1 autósbolt szerez be tőlük alkatrészt gyári cikkszám alapján bontottan. Akinek Honda Mazda Toyota Mitsubishi-je van és nincs kedve új alkatrészt venni x ezer forintért, nyomás autósbolt/szalon, cikkszám kinéz, és lehet támadni :)
Tapasztalat, volt 85-ös 626 GT kupém ;)
( Szegény 390k km. után kilehelte lelkét )

Hammer · http://hvtm.hu 2007.02.07. 00:44:17

"a papírcetli spaklival, majd óvatos nitrohigítózással"

hőlégfúvó? (esetleg hajszárító?) az ilyen ragacsos papírcuccokra jó szokott lenni