Új év, új levél a GKM-nek

  2007. január 05. - RT76

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Miért nem a ... lett az év autója?
2008-11-17 17:43:00

Szóval az Insignia az. De most miért? Tényleg? Akkor már miért nem a Skoda Superb ? Abban legalább van egy

Harci bálna Amerikából
2008-11-14 11:08:00

Aszongya Zoli nevű olvasónk, hogyaszongya: "Szia, a Mercit vagy egy honapja kaptam le Julian-ban. Vagy 60-70 km-re

Az autóbuzi szemüvege
2008-11-12 01:17:00

  Nem tudom, mihez kötöttem volna a dolgokat az automobilizmus előtt. Talán névről ismertem volna a falu

Családi barátkozás a Mazda6 kombival
2008-10-30 13:00:00

Miután Winkler kissé fanyalogva, minden lelkesedés nélkül számolt be magazinunk hasábjain kalandjairól a

Tovább böködjünk a szélmalmot. Az imént az alábbi levelet küldtem a GKM-nek, évek óta húzódó közös (mármint Önökkel közös, kedves olvasók, hiszen az Önök javaslatai, az Önök szavazatai alapján állt össze a végleges csomag) KRESZ-módosítási vacakolásunk folytatásaként:

Boldog Új Évet kívánok minden kedves GKM-dolgozónak, egyúttal, ha megengedik, újra elküldöm azt a levelet, melyet tavaly februárban és júliusban is elküldtem már Önöknek. Kíváncsian várjuk válaszukat, mit gondolnak az alant található ötletekről, javaslatokról.
 
Üdvözlettel:
 
Rácz Tamás
TotalCar
 
 

--------------------------------------------------------------------------------
From: Rácz Tamás
Sent: Monday, July 17, 2006 2:28 PM
To: 'kovats.agnes@gkm.gov.hu'; 'borbely.nora@gkm.gov.hu'
Subject: Totalcar és kresz


/Felsmann Balázs államtitkár úr részére/

 Tisztelt Államtitkár Úr!

  A totalcar.hu magazin unalmában és elkeseredésében tavaly év végén, illetve idén év elején összeírt néhány ötletet, hogyan, miként lehetne a közúti közlekedés szabályozását kissé közelebb hozni a valósághoz, illetve a közlekedő emberek, vagy ha úgy tetszik, választópolgárok igényeihez. Az írás a http://totalcar.hu/magazin/kozelet/kresz2006 url-en olvasható.

Cikkünk fogadtatása, olvasóink érdeklődése minden várakozásunkat meghaladta. Közönségünk, az ország autós-motoros társadalmának jelentékeny része nem csak eldöntötte a javaslatok mellett megadott szavazati lehetőséggel, hogy felvetéseink közül mit támogat és mit nem, de újabb változásokat is javasolt. Több száz e-mailben többtucatnyi újabb gondolatot kaptunk a témában. Ezekből összeállítottunk egy folytatást, ami itt található: http://totalcar.hu/magazin/kozelet/kresz20062/

 A  leginkább támogatott módosításokat el is küldtük az érintett minisztériumoknak, végül Horváth Zsolt Csaba, akkor helyettes államtitkár úrral sikerült élőben is váltani pár szót. Aztán jöttek a választások, az ügy - gondolom - háttérbe került. Most azonban választások után vagyunk, újra fel szeretnénk venni az elejtett fonalat.

 A totalcar.hu szerkesztősége arra kéri Önt, lehetőségeihez képest tegyen valamit a közúti közlekedés szabályozásának aktualizálásáért, a forgalom gyorsításáért, a KRESZ-ben, illetve a témához kapcsolódó törvényekben, rendeletekben felejtett, az élet által meghaladott kövületek felszámolásáért.

 Tisztában vagyunk azzal, hogy nincs rálátásunk a téma valamennyi aspektusára (EU-s kötöttségek, anyagi kihatások, társadalmi következmények), de a hazai utakon napi rendszerességgel autózó, gyakorta más államok útjaira is elvetődő magyar állampolgárként tudjuk, hogy sok javítanivaló akad az utakon, a rendeletekben, a kapcsolódó intézményekben.

 Tisztelettel:

  Rácz Tamás

újságíró

Totalcar

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr2826168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

omm 2007.01.05. 14:12:47

nem akarlak elkeseríteni srácok, de erre annyi az esély, mint nekem Ali ellen 68-ban...

dzsemi 2007.01.05. 14:49:47

Én már rájöttem,hogy itthon nem lesz ilyen mint ami a mai cikkben van,az autós mindig a legjobban lehúzható állatfaj marad. Én örülnék egy kicsit több liberalitásnak,hogy ne basszon pofán a rendőr ha füvezek vagy ha szilveszterkor petárdázok,esetleg 51-el ámokfutok a fél éve ottfelejtett 30-as táblánál. Esküszöm nem értem,hogy egy ilyen picsapöcs kis országnak miért van ilyen rohadt bürokráciára szüksége. Minden kulturált Európai országban amilyen Magyarország is kéne,hogy legyen rendesen el lehet menni és átiratni az autót pár óra alatt. Itt meg ha nincs szerencséd akkor szopod vele a faszt hetekig.Azt bírom mikor az U.S.A.-t teli torkból szidják a faszparasztok,hogy ott milyen erkölcsi csömör van. Pont olyan mint itt, de ott legalább az autóst nem tekintik külön prédának akit meg kell szopatni. Az autósnál csak a motoros a gyűlöltebb,mert,hogy képzeli a paraszt,hogy a városban halad. Legutóbb szilveszterkor hallottam,hogy a havreromhoz akinek sportkipu van a mociján odaszaladt valami akciónyugdíjas és közölte,hogy fel fogja jelenteni mert háromszor elment a házuk elött a motorjával és ez őket zavarta a pihenésben.Szilveszter este 7-kor. Mondanom se kell,hogy reggel fél hatkor a buliból hazafelé a haver megállt egy 3*15 másodperces nyélgázrángatásra a házuk elött:)

Jester 2007.01.05. 16:02:35

Ez a levelezés azt feltételezi, hogy a döntéeket szakmai alapon hozzák, pedig sajna nem csak ebben a kérdésben nincs ez így:\ Ezért is nem érdeklődnek a téma iránt.. Lesz*rják hogy mi lenne az ésszer/helyes/biztonságos/élvezhető. Ennyit a magyar döntéshozókról..

fater 2007.01.05. 17:09:30

dzsemi: kezdves gyerek a haverod, nyilván örültek a közelben lakó csecsemők is a nyélgázraébredésnek. bunkóságra nem bunkóság a helyes válasz, okostojás. a karmarendőrség majd intézkedik.

Tom 2007.01.05. 17:14:57

A szélmalom példájához kívánkozik a
széllel szembeni pisálás eredményessége is.

Országunkban túl mélyen gyökeredzik a
polgárok szopatásának hagyománya.
Ezt soha ,senki sem tudja megváltoztatni.
Alapból a helyzet rosszabbodására számítok.
Itt nem határoz sem a rendszerváltoztatás,sem EU-s jogharmonizáció.Műveltebbek lettek a rendőrök?Javult az autós közlekedéskultúra?Mi is lett/lesz a reg.
adóval?Hol törölték el a zsíros bevételt hozó adónemeket?
Álmodozni szép és felemelő.de a bürokrata és a politikus nem emberből van...

dzsemi 2007.01.05. 17:59:36

Fater, ez van, aki bunkózik a másikkal az vállalja be,hogy megszopatják. Ennyi.

Ivan 2007.01.06. 16:51:45

dzsemi: és szerinted a bunkó bácsinak a szomszédai is feltétlenül bunkók? meg a szembelakók? csak gratulálni tudok a primitív barátodnak.
Az ilyen mentalitás a legrosszabb.

hf 2007.01.07. 00:39:51

Ne adjátok fel! Drukkolunk!!!

bgy 2007.01.07. 15:38:37

Nem drukkolni kell, hanem egy rendes erdekkepviseletet szervezni. Hozzaerto, ertelmes, motivalt emberekbol, akik moge oda tudunk allni.

Caveman 2007.01.30. 13:25:05

Ebben az országban, soha nem fog emberközpontúvá válni a hivatal és a bürokrácia. Nálunk az EU-hoz történő csatlakozást egy dolog mutatja autós körökben. A szélvédőn látható rendszám matrica. Állítólag EU előírás. Valaki az illetékesek közül mutasson egy nyugat európai autót, amelyiken meg van ez a matrica. Ez egy dologra jó. Szivatni lehet vele az autóst, ha valamiért szélvédő cserére van szüksége. Mert a matricát pótolni kell. A másik ilyen a tétel az autópályamatrica. Nem elég megvenni, mint a világ civilizáltabb részein, de őrizd meg a nyugtát, a matricát, és a matrica takaró fóliáját is. Mindezt azért, nehogy valaki hamisítsa a matricát. Az a baj, hogy ebben a k*rva országban az a default beállítás, hogy az állampolgár bűnöző. Amíg ezt a mentalitást nem hajlandó elfelejteni a mindenkori hatalom, addig nem is várható javulás.

rb 2007.02.20. 00:02:06

MÉG EGY ÖTLET..

A KRESZ szerint a kamionok egy háromsávos úton nem (sem) mehetnek a belső sávban.. és a külső sávban is kell legyen köztük egy személyautónyi hely. Ennek ellenére a Hungária körúton mindennap látni a középső sávbanm haladó, gyakran három-négy, utánfutós kamionokból álló konvojt. Fogadok, a fele nem is tudja, szabálysértést követ el. Ha valaki rájukvillant, vérig vannak sértődve. Olyan kevés értelmes és a haladást elősegítő kresz szabály van, tartassuk be őket!

bloody 2007.02.20. 15:03:48

A jobbkézsazabályról:
nem a szabállyal van a baj, hanem az emberekkel.
Táblaátrakosgatás, szabálymódosításról tárgyalgatás, újságban hírdetés, stb helyett olcsóbb lenne felfogadni néhány nyugdíjas vadászt, véletlenszerűen kiállítani őket néhány kereszteződésbe egy távcsövessel... Asszem a szándékom már kezd derengeni annak is, aki nem South Parkon és Happy Tree Friendsen nőtt fel... Akit kilőnek, többet nem sért szabályt, egy súlyos sérüléssel/ nyolc napon túl gyógyuló elhalálozással meg lehetne előzni több ártatlan ember halálát. Hát nem megéri?

herodes · http://www.gamblers.hu 2007.06.07. 16:15:23

Re: dzsemi 2007.01.05. 17:59:36

Te egy büdös nagy paraszt vagy, azoknak az idióta faszfejeknek az oszlopos mintapéldája, akik miatt fenn kell tartani egy tonna olyan közlekedési szabályt, amit csak miattatok hoznak, miközben a normálisabbjának csak kellemetlenséget okoz.
Sportkipus motorshaverodhoz meg annyit tudnék hozzáfűzni, hogy örüljön, hogy egy akciónyugdíjas lépett oda hozzá és nem én, mert én nem a számat nyitottam volna ki, hanem az ánuszát egy sebészollóval.
süti beállítások módosítása