Hidraulikus vakáció

  2006. december 18. - Csikós Zsolt Címkék: peugeot 307 307cc hidraulikus

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Öt gang az állólámpában!
2015-07-19 07:25:12

Annyira régóta van hosszú ötödik (hatodik, hetedik és nyolcadik) az autóinkban, hogy már csak a veteránosok

Totalcar a Múzeumok Éjszakáján!
2015-06-18 08:03:55

Ez most más lesz. Most mi állítunk ki autókat, s várjuk, hogy jöjjenek a nézők, lehetőleg jó sokan. Volt

Szép autót keresünk!
2015-06-08 17:52:23

A folyóvizek élővilága után a Totalcar most a kultúra irányába evez: kivesszük a részünket a Múzeumok

Bent a kövület-Pio!
2015-06-02 16:00:17

Ráment egy csomó idő a hétvégéből, de az a pár Pioneer hangfal (cirka 1979), amit idestova másfél éve

Mégis megbízhatók a Peugeot-k!

Nem egy tipikus átmulatott éjszaka után fogant, rosszul sikerült vers kezdete ez, hanem az őszinte elismerés szavai. Mert milyen szép is az, amikor az ember beül a 307 CC-jébe, mindezt egy gyönyörű, napsütéses

Felnyitott tetejű Peugeot 307 CC Mallorcán, 1/4

reggelen, Mallorcán, kezét a nyitógombra helyezi, s a kabriótető szorgos zümmögéssel, szöszmötöléssel és szortyogással a magasba emelkedik, hátraindul - majd félúton megáll.

Csodálatos a Peugeot, kérem. Mert

Felnyitott tetejű Peugeot 307 CC Mallorcán, 1/4

mit tenne egy német CC? Valószínűleg automatikusan tárcsázná beépített mobiltelefonján az Assistance szolgálatot, perceken belül németül harákoló, álspanyol szerelők hada lepné el az autót, az meg milyen kellemetlen, főként vakációzás közben, egy szál tangába öltözve. Meg különben is, egy német autó ilyen esetben valószínűleg mozdíthatatlanná válna.

Felnyitott tetejű Peugeot 307 CC Mallorcán, 1/4

Ám kiszemelt 307 CC-nk, fittyet hányva a függőlegesen álló lemezvitorlára, a szél nyomása miatt sokszorosan túlterhelt hidraulikus elemek nyöszörgésére, a legnagyobb természetességgel hatol a forgalomban, kanyarodik, fékez, indexel, kilométerek tucatjait felja fel minden gond nélkül.

Felnyitott tetejű Peugeot 307 CC Mallorcán, 1/4

És biztosan eljut a szervizig - önnön kerekein, saját motorja által hajtva. Vegyen Ön is Peugeot-kabriót!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr723175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gál Attila 2006.12.18. 17:48:59

Hát el kell, hogy keserítselek titeket, mert ugyanezt a mutatványt szerencsém volt átélni a német autóipar egy remekművével, egy SL500-al! Autokülcsönzőben dolgozom és egy szép nyári napon látom, ahogy a jóember égnek meredő tetővel kanyarodik be hozzánk , majd értetlenül magyaráz....kiedrült egy papírpohár szorult be a mechanikába ( a jó Isten sem tudja hogyan)! Sajnos képet nem készítettem eme nemes napról!:) de bizonyítom hogy önerejéből jött és egy szem assistance embert sem láttam sehol!;)

dzsemi 2006.12.18. 18:47:18

www.urbanlegends.hu/2005/07/25/pecsig-egyesben/

Tudjuk,hogy nem igaz a sztori teljesen,de azért a francia autók is produkálnak érdekes dolgokat

omm 2006.12.19. 08:40:25

Mellesleg a sok nagyagyú autótervezőnek és a Heuliez (aki a tetők nagyját gyártja, szintén francia) übermérnőkeinek az már nem jut eszébe, hogy beiktasson egy vészkapcsolót, amivel leereszti a tető hidraulikarendszeréből a nyomást. Nem lenne olyan nagy gond, és szervízbe amúgy is el kell majd menni.
Ehelyett inkább újabb tucat szervomotorral és még nyolc darab tetőelemmel, jó kis súllyal terhelik meg a tetőt.
Gratulálok!
CC?
Parasztvakító semmirekellőség. Számomra.

moshi (törölt) 2006.12.19. 11:47:27

valami azt súgja, hogy nyáron készült a kép, én pedig autóztam már arra nyáron és egyvalamit biztosan állíthatok, az ilyen utakon, ahol ráadásul kétszáz méterenként van egy körforgalom, lehetetlen olyan sebességgel hajtani, hogy a menetszélnek bármiféle nyomása legyen. konkrétan agyvérzés-közeli állapotba kerül az úrvezető húsz perc alatt.

ettől persze még gázos.

és ettől persze még elfogadnék egy ilyen 307 cc-t.

Bandi · http://masszafilm.uw.hu 2006.12.19. 14:21:05

Gyakorló francia autót használóként csak egyet tudok érteni a cikkel:) Nemrég sikerült háromnegyed óra alatt kicserélnem a bal első tompítottat, a kezemet azóta is borogatom:)

asd · http://www.asd.hu 2006.12.19. 21:35:01

öööö, a 206os cc-ben ha beszarik a rendszer akkor leereszt a pneumnatika, nem tudom itt miért nem tette ugyanezt. Ennek ellenére tényleg szar.

moshi (törölt) 2006.12.20. 10:39:54

Bandi, én tavaly télen vagy két hétig jártam tompított helyett csak két ködlámpával, végül úgy sikerült kicserélni a rohadék izzókat, hogy kicsórtam a lakásból nőm piperetükrét és mandínerből sasoltam be, hogy mit is kéne csinálni. borzalom.

Bandi · http://masszafilm.uw.hu 2006.12.20. 11:12:15

...és még a 206-os a "legemberbarátabb autó ebből a szempontból:)

Nurse 2007.10.04. 00:12:16

Nem teljesen értem a történetet... Nekem is ilyen autóm van. Én teljesen megvagyok vele elégedve, pedig ültem már pár cc-ben... Volt ami csörgött zörgött, persze főként ápoláson múlik a 307 cc-nél (más típusnál ápolhatod, akkor sem javul) azután ne is beszéljünk a beázásokról amit a 307-nél szintén nem tapasztaltam… A tető meg rejtély számomra, hisz gondolom minden autóhoz van műszaki leírás… és abban bizony le van írva hogyan lehet működtetni a tetőt manuálisan…

Nurse 2007.10.04. 00:16:18

Nem teljesen értem a történetet... Nekem is ilyen autóm van. Én teljesen megvagyok vele elégedve, pedig ültem már pár cc-ben... Volt ami csörgött zörgött, persze főként ápoláson múlik a 307 cc-nél (más típusnál ápolhatod, akkor sem javul) azután ne is beszéljünk a beázásokról amit a 307-nél szintén nem tapasztaltam… A tető meg rejtély számomra, hisz gondolom minden autóhoz van műszaki leírás… és abban bizony le van írva hogyan lehet működtetni a tetőt manuálisan…