Őszintén: nem kéne egy Ferrari?

  2015. február 26. - Stump András Címkék: ferrari f40 replika marktplaats

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Őszintén: nem kéne egy Ferrari?
2015-02-26 13:49:44

A Google-hirdetések érsebészi pontosságú targetálása néha még engem is megijeszt. Éppen elmélyülve

Így nem szabad autót venni
2015-02-21 06:29:37

Kétezres évjárat, négy légzsák, ABS. Csikós hetekig büntetett verbálisan, jól célzott mérgezett nyilakkal

Amikor még volt anyag a Totalcarban
2014-12-25 14:33:29

Úgy kezdődött, hogy szembejött a Cinken egy zsírkrétarajz , és most ott tartok, hogy két órája Orosz Péter

Így nem lettem Uber-sofőr
2014-11-19 11:11:29

Amióta vezetek, mindig is motoszkált a fejemben a gondolat, hogy taxizni kéne. Szeretek vezetni, ismerem a várost

A Google-hirdetések érsebészi pontosságú targetálása néha még engem is megijeszt.

marktplaats2

Éppen elmélyülve dolgozom, talán pont a kettes Mégane hibajelenségei után túrom a fórumokat az aktuális használtteszthez, van mit olvasni, de egyszer csak beúszik a képbe jobbról egy 02-es BMW. Majd egy MkII-es Escort. A Velvet nem tud akkora csillagokat rajzolni a címlapfotóira, amelyek jobban vonzanák a tekintetemet. Az életben nem kattintottam még hirdetésre, pedig akkor kezdtem a netezést, amikor menő volt a 14,4-es modem, és lassan öt éve dolgozom kontentgyárban. Most nem bírom ki, az istenverte Marktplaats megtalálta a mikrorepedést az atombunkerem méteres vastagságú vasbeton falán.

Van még, aki nem ismeri a Marktplaats-ot? A hollandok vegyes tüzelésű árverős-apróhirdetős oldala előtt végtelen munkagyilkos szeánszokat szoktunk celebrálni, hihetetlenül kívánatos roncsokat hirdetnek meg rajtuk, néha kétségbeejtően olcsón. Alapvetően már lejöttem a szerről, de a Google még emlékszik a függőségemre, mégpedig annyira ráérzett az ízlésemre, hogy pont olyan autókat dobál, amiknek nem – lehet – ellenállni. Átkozott algoritmusok.

marktplaats

Még bele se melegedtem a nyálcsorgatásba, amikor vizuális támadást észlelek, megint jobbról. Jézusom, mi ez a piros rém?

03

Fuldokló hörgésem hallatán körém gyűlnek a szerkesztőségi szakértők. Fiero-alapú lesz, az tuti. De hogyan kerül bele a V8? Meg egyáltalán honnan? Bordás szelepfedél: small block lesz. És tényleg, a net feneketlen tudása elmondja: a Fieróba simán belefér.

05

Összegezzük: valaki fogott egy Fierót, belelógatott egy small blockot és ráműanyagozott egy halványan Ferrari F40-re emlékeztető, borzalmasan aránytalan héjat. Ötágú felni, ahogy kell, körműszerek, úristen. És ezért valaki beajánlott 8500 eurót. Nem csodálom, hogy a kereskedő egyből rátette a gereserveerd, vagyis lefoglalózva bélyeget.

02

Túl vagyok a sokkon, már csak azon gondolkodom, hogy 8500-ért inkább mit vennék. Azt hiszem, egy E36 M3-at. Annyiért egész jót kapni.

Saját magát égette a Ferrari és a McLaren

  2015. február 25. - ommm Címkék: ferrari porsche top gear mclaren

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Saját magát égette a Ferrari és a McLaren
2015-02-25 13:31:38

Bár már messze nem tartom olyan innovatívnak és elragadó látványvilágúnak a Top Geart, mint mondjuk 5-6 éve

Nincs baj ezzel a Vettel-gyerekkel
2015-02-20 17:58:10

A 2007-ben elhunyt tenor, Luciano Pavarotti F40-esét vette meg magának. És az szóljon be neki, aki nem

A terepjáró, amelyik nem jön le a padkáról és a másik, amelyikkel felborultunk - Opel Adam Rocks, Polaris RZR XP1000
2015-02-19 20:40:38

Akad közös pontjuk: vicc mindkettő. A különbség a poénban rejlik. Mert csak az egyiken lehet őszintén

A szürke egy árnyalata. Ez a valóságos pornó.
2015-02-18 11:47:30

A szürke egy árnyalata az agyagos sáré. A dzsuváé, ami megfog és nem ereszt. Akkor sem, ha történetesen egy

topgear.jpg
Bár már messze nem tartom olyan innovatívnak és elragadó látványvilágúnak a Top Geart, mint mondjuk 5-6 éve (a technika fejlődése ma már elérhetővé teszi a grandiózus képek készítését szinte mindenkinek), de még mindig úgy gondolom, hogy a legnagyobb hatású és kategória- valamint trend-teremtő autós műsor. És az is marad, amíg másfél milliárd nézője van minden egyes epizódnak. Nincs már akkora húzása, mint régen, sok ötlet ismétlődik, néha saját farkába harapó kígyóra emlékeztet és az egyes versenyek túl sokszor keltik az emberben a déja vu-érzést. De mindegy is, mert valójában olyan kevés, jó, nemzetközi szinten is jegyzett autós újságíró van ebben az autós szakmában (egy kezemen meg tudom számolni azokat, akik munkáját rendszeresen követem, de ez lehet csak az én hibám is), hogy mindenképpen figyelni kell arra, amit a három, öregedő zseni mond és csinál (akik mindemellett egészen elképesztően jó könyveket is írnak, azokból ismerni meg igazán őket).

2014-mclaren-p1-yellow-front-three-quarters.jpg

Oda kell rájuk figyelni, ha másért nem, akkor azért, mert vannak dolgok, amikbe csak ők mernek beleállni a hatalmas nyilvánosság előtt. Mint például a szezon (S22) ötödik epizódjában közzétett Ferrari-McLaren-Gate. Mert lehet, hogy Jezza (Clarkson beceneve) öregszik és nem ért annyira az autókhoz (na meg túlontúl istenítette a BMW i8-cat, amiért konkrétan csalódtam benne), de van még benne kakaó, egészen elképesztő végkövetkeztetései mellett úgy oda tud baszni szólni finoman bunyóba hívó, kocsmai ám ugyanakkor úri módon, mint senki más.

És hogy mi ez az egész, szégyenletes, pitiáner szarrágással, nagyképű marketingszöveg mögé rejtett gyávasággal teli történet? Ez (nyugi, kivonatoljuk a végén):

Egy tavalyi epizódban (melyben Hammond a P918-at, Jezza a McLaren P1-et tesztelte) Clarkson fogadott Hammonddal, hogy ha a Porsche gyorsabb a Top Gear tesztpályán (ami egyben a McLaren teszthelyszíne is), akkor felveszi harmadik névként a Jeremy Clarkson mellé a Jennifert. És mindenki elhiszi, hogy tényleg meg is tenné.

Most azonban (illetve nem most, hanem még tavaly, csak most került adásba), hogy akadt náluk tesztautó (melyről Charlie Turner írt egy egész jó, kis kompakt cikket) és azt - természetesen - Captain Slow, azaz James May forgatta le, utóbbi is beszállt a buliba azzal, hogy az idióta nevű LaFerrari lemossa a Porschét és a McLarent a tesztpályáról.

Minden készen állt egy sokat nem mondó, ám ugyanakkor kinekhosszabbapöcse klasszikus, Top Gear-showdown-hoz. Ilyenkor ez úgy megy, hogy egy ilyen tesztről kiértesítik az importőrt és a gyártót, kérnek tesztautót, leforgatják egy nap alatt és kész, trélerezhetik vissza őket. A Porsche jelezte, hogy tessék, ott a gép, vihetik, állnak elébe, ám ekkor... (kronológiai sorrendben):

1. A McLaren kijelentette, hogy nem csinálhatják a tesztet a TopGear-pályán (ami ugye egyben a McLaren teszthelyszíne is, a P1-es fejlesztésében kulcsszerepet játszott). Clarkson szerint azért, mert tudják a wokingiak, hogy a trükkös, szűk, kanyargós részén előnyben lenne a Porsche az összkerékhajtásának köszönhetően.

2. A Ferrari hat hónapon keresztül a világ legcikibb és legszarabb dumájával bújt ki a dolog alól, mégpedig azzal, hogy ők igazából nem is tartják nagyon fontosnak a mindenféle számadatot, a végsebességet és a gyorsulást, ezek nem annyira fontos dolgok. Kérem, karmolják össze önök is az arcukat most. Igaz, hat hónap után már ráálltak volna a dologra azzal, hogy oké, adnak egy autót, feltéve, hogy ők készítik fel, ám ekkor...

laferrari-2.jpg

3. Ekkor jött megint a McLaren, amely kikötötte, hogy csak akkor áll kötélnek (egy másik pályán), ha már a vásárlónak átadott, értékesített autókat vetnek össze. Természetesen azért, mert a preparált tesztautó fogalmát nem a Totalcar találta ki, hanem egy létező jelenség és nyilván nem elfogadható, hogy egy gyártó által suttyomban felkészített tesztautó mutassanak be utcaiként (nem egy hasonló élményünk akadt nekünk is 15 éves fennállásunk alatt), szupertapadós gumikon, feltekert turbónyomással, átprogramozott motorvezérlővel. (Bár ha mind a hárman csalhatnának, akkor végül is kiegyenlített lenne a küzdelem.)

4. Mondhatnánk, hogy oké, szerezzenek már eladott autót, kapcsolati tőkéjük hatalmas, ismernek is tulajdonosokat, de ezen a ponton a Ferrari kijelentette, hogy amely vásárlójuk a Top Gear rendelkezésére bocsájtja LaFerrariját, az többet a büdös életben ne tévedjen be Ferrari szalonba, mert nem kap több limitált kiadású autót.

5. A stúdióban ugyan ott állt mindhárom autó, de suttyomban sem lehetett megoldani az összehasonlítót, mivel a P1-gyel és a LaFerrarival is érkezett egy-egy kigyúrt biztonsági őr, zsebükben a kulcsokkal.

6. Az egyedüli embert pedig, aki valószínűleg pont leszarná a Ferrari és a McLaren nyavajgását, Bin Ladennek hívják és a néhai Osama unokatestvére. Őt inkább kihagynák a buliból.

porsche918spyder_3.jpg

Így álltak a dolgok anno, a tévéfelvétel napján, a napon, amikor úgy a McLaren (P1 marketingduma: Statistics can only go so far in explaining an experience that may be beyond measure, but the numbers speak volumes.), mint a Ferrari (tudják, amelyik nem tartja fontosnak a számokat, ezért a LaFerrarit ezzel a szöveggel nyomja: It boasts the most extreme performance ever achieved by a Ferrari production car.) akkorát égett, mint a Reichstag és a lehető legmélyebb karcot ejtették a hangzatos hagyományokból, vegytiszta pedigréből és örökségből épülő papírpajzsukon.

Önök ne legyenek naivak, manapság már régen nem erről szól ez a dolog és világosan rámutat ez a cirkusz is. Az ideálok, magasztos célok legalább negyven éve halottak és csak a párás szemű veteránosok fejében léteznek. Itt biznisz van, Kínai piac van (mit gondolnak, miért készít mindenki 4 liter alatti, turbómotoros sportautót?) és a nagyképű duma mögött reszketve összebújó sales és PR-menedzserek. Pedig mi más értelmük lenne ezeknek az autóknak, ha nem az, hogy egymással összemérjék őket? Hiszen annyira egymásra licitálva jöttek egyre-másra, hogy szinte kihívták maguk ellen a sorsot és ezt a tesztet. Törvényszerű volt és nem kell hozzá nagy előrelátás egyik gyártó részéről sem, hogy tudják: előbb-utóbb valaki megcsinálja.

Clarkson beleállt és éppen csak ki nem mondta, ami mindenkinek lejött: nyuszik vagytok, fiúcskák. Biztos vagyok benne, hogy ezek után le lesz forgatva ez az anyag, így vagy úgy, de ki lesz mondva, melyik a gyorsabb azon az adott versenypályán.

És igen, nyugodtan mondják ki: a Porsche beleállt elsőre. Valószínűleg azért, mert tudják, hogy ott, abban a pillanatban és azon az egy helyen futott köridő csak az olyanok fejében állít rangsort, akik inkább ne akarjanak 800+ lóerős autóba ülni. Ráadásul minden 918-as elkelt már, ahogy minden LaFerrari is. Lehet majd mosakodni és magyarázkodni, de jó, hogy kiderült, valójában mennyire kicsinyes gyávaság bújik meg a nagy szavak mögött.

Respect, Jezza.

Egyszer egy nő természetben fizetett

  2015. február 22. - Sturcz Antal Címkék: afrika taxi tunisz utazunk

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Egyszer egy nő természetben fizetett
2015-02-22 13:58:00

- Szóval a csajnál nem volt pénz, aztán mondta, hogy máshogy is megoldhatjuk – Yussef hevesen dugdossa a

Főnök csak egy van. Ez pedig az ő autója.
2015-02-20 13:40:43

December 24-én általában az angyalok járnak köztünk, de 69 évvel ezelőtt a földre pottyant egy bizonyos Ian

Havon lealázza a Toyota a BMW-t?
2015-02-12 14:20:52

Előrebocsátom: kevés nagyobb baromságot tudok, mint az autós kötélhúzás. Gyilkolja a kocsit, és sem a gép

A főnök verdája
2015-01-15 11:56:57

Nincs abban semmi rossz, ha az ember többre vágyik, mint amit az anyagiak engednek, ilyenkor jön jól a

- Szóval a csajnál nem volt pénz, aztán mondta, hogy máshogy is megoldhatjuk – Yussef hevesen dugdossa a mutatóujját a másik kezéből formált lyukba. Az asztaltársaság röhög, én hüledezek, majd egymás szavába vágva lökik a történeteket. Nem értették, hogy miért akarok a helyi taxis szubkultúráról írni, állandóan valamilyen hivatalnokot, vagy rendőrt sejtettek bennem, de miután lerázták a gátlásokat, egész kedélyesen viselkedtek. Taxisofőr, oktató, szerelő, na meg persze kibicek, így alá is merültünk a 200 forintos viteldíjak világába.

DSC00531

tovább »

Heti merítés

  2015. február 22. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-02-22 08:49:13

A megbízhatóság mintapéldánya Átültem az Accordba és megmozgattam a váltót. OTT ELDŐLT MINDEN, de nem

Heti merítés
2015-02-15 08:40:11

Zivány vadállat Elkezdte vizsgálgatni, nézi a motort, de sztem még életében nem látott ilyet :D Erre azt

Heti merítés
2015-02-08 09:47:53

Megbízható, fürge autó Pont a francia autó példájából tanulva kerestem én is olyat, amivel biztos

Heti merítés
2015-02-01 08:20:55

Ennyi pénzért nincs jobb Ha azt nézzük, hogy az autót vészmegoldásként vettem, a lehető legkevesebb

A megbízhatóság mintapéldánya

65151

Átültem az Accordba és megmozgattam a váltót. OTT ELDŐLT MINDEN, de nem szóltam senkinek.
Munkatársam is beült és hasonlóan kezdte. Rám nézett... tudtam mi játszódik le benne, hiszen 1 perccel előtte én is átéltem.

tovább »

Így nem szabad autót venni

  2015. február 21. - Stump András Címkék: vásárlás totalcar flotta mitsubishi használtautó galant tc flotta ea0

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Őszintén: nem kéne egy Ferrari?
2015-02-26 13:49:44

A Google-hirdetések érsebészi pontosságú targetálása néha még engem is megijeszt. Éppen elmélyülve

Így nem szabad autót venni
2015-02-21 06:29:37

Kétezres évjárat, négy légzsák, ABS. Csikós hetekig büntetett verbálisan, jól célzott mérgezett nyilakkal

Amikor még volt anyag a Totalcarban
2014-12-25 14:33:29

Úgy kezdődött, hogy szembejött a Cinken egy zsírkrétarajz , és most ott tartok, hogy két órája Orosz Péter

Így nem lettem Uber-sofőr
2014-11-19 11:11:29

Amióta vezetek, mindig is motoszkált a fejemben a gondolat, hogy taxizni kéne. Szeretek vezetni, ismerem a várost

Kétezres évjárat, négy légzsák, ABS. Csikós hetekig büntetett verbálisan, jól célzott mérgezett nyilakkal, mert elhagytam a közös egyházunkat, és meg mertem venni a szerkesztőség legfiatalabb autóját: egy olcsó, lepukkant, elárvult cápa Galantot. Ám egy autóvásárlásnál sosem az a lényeg, mi lett a vége, hanem hogy miként, hogyan és miért jutottunk el odáig.

IMG 4303
Elvakított a szépsége

Mit vettél, mit vettél? Mindig ezt a halálosan unalmas kérdést teszik fel. Lehet meghökkentő kotvány, dermesztően rossz hírű betegágy, automata SUV vagy akár dízel Alfa, maga a tárgy semmiség a motivációk súlyához képest. Persze, jó móka szívatni a haverokat, úgysem találják ki, mit vettünk: ilyen helyzetekben én is sokáig csak az autót néztem: mit tud, mennyire kívánatos, megérte-e. Sokszor ingattam a fejem, nem értettem, briliáns elméjű, racionális gondolkodású, nálam sokkal nagyobb szaktudású emberek hogyan vehettek ilyen reménytelen vackokat. Most már megbántam a sok huhogást, belátom, vak voltam, a tárgyak lényegtelenek.

tovább »

Nincs baj ezzel a Vettel-gyerekkel

  2015. február 20. - ommm Címkék: f40 vettel Ferrari

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Saját magát égette a Ferrari és a McLaren
2015-02-25 13:31:38

Bár már messze nem tartom olyan innovatívnak és elragadó látványvilágúnak a Top Geart, mint mondjuk 5-6 éve

Nincs baj ezzel a Vettel-gyerekkel
2015-02-20 17:58:10

A 2007-ben elhunyt tenor, Luciano Pavarotti F40-esét vette meg magának. És az szóljon be neki, aki nem

A terepjáró, amelyik nem jön le a padkáról és a másik, amelyikkel felborultunk - Opel Adam Rocks, Polaris RZR XP1000
2015-02-19 20:40:38

Akad közös pontjuk: vicc mindkettő. A különbség a poénban rejlik. Mert csak az egyiken lehet őszintén

A szürke egy árnyalata. Ez a valóságos pornó.
2015-02-18 11:47:30

A szürke egy árnyalata az agyagos sáré. A dzsuváé, ami megfog és nem ereszt. Akkor sem, ha történetesen egy

A 2007-ben elhunyt tenor, Luciano Pavarotti F40-esét vette meg magának. És az szóljon be neki, aki nem ugyanezt tette volna, ha történetesen van annyi dellája. Eddig Infinitikkel és Renault-kkal kellett járnia, helyettük csak megteszi. Remélhetőleg, hamarosan posztol valami videót is Fioránóból.

Főnök csak egy van. Ez pedig az ő autója.

  2015. február 20. - Sturcz Antal Címkék: v12 bentley metal omg lemmy motörhed

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Egyszer egy nő természetben fizetett
2015-02-22 13:58:00

- Szóval a csajnál nem volt pénz, aztán mondta, hogy máshogy is megoldhatjuk – Yussef hevesen dugdossa a

Főnök csak egy van. Ez pedig az ő autója.
2015-02-20 13:40:43

December 24-én általában az angyalok járnak köztünk, de 69 évvel ezelőtt a földre pottyant egy bizonyos Ian

Havon lealázza a Toyota a BMW-t?
2015-02-12 14:20:52

Előrebocsátom: kevés nagyobb baromságot tudok, mint az autós kötélhúzás. Gyilkolja a kocsit, és sem a gép

A főnök verdája
2015-01-15 11:56:57

Nincs abban semmi rossz, ha az ember többre vágyik, mint amit az anyagiak engednek, ilyenkor jön jól a

December 24-én általában az angyalok járnak köztünk, de 69 évvel ezelőtt a földre pottyant egy bizonyos Ian Fraser Kilmister is. A szép arcúnak bajosan nevezhető angol fiatalember aztán Lemmy néven hódítja majd meg a világot, és umlautot tesz a rock'n roll zenekara nevébe, hogy még gonoszabbul hangozzék. Akinek valami csoda folytán kimaradt volna a Motörhead, az kezdje itt a művelődést (természetesen ordenáré közhely a Motörhead kapcsán csak az Ace of Spades-t és az Overkillt emlegetni, de a fiataloknak valahol el kell kezdeniük, szóval annak jó lesz - Pista):

tovább »

Ilyen erős szalaggal is csak nálunk ragasztanak

  2015. február 20. - Máth Dávid Címkék: úton körforgalom Solymár 10 es főút nincsnagyobbgondunkazéletben

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Ilyen erős szalaggal is csak nálunk ragasztanak
2015-02-20 00:37:35

Veszettül erős ragasztóval dolgozhatnak annál az illetékes szervnél, ahonnét ehhez a táblához intézték a

Hiéna: Német prémium-naptárak
2015-02-19 17:27:50

Sok kreténség lóg már a szerkesztőség falain. Nem készült leltár, szemre Winkler magasan ver mindenkit a

Egymás hátán pusztulnak a sokkerekes MAZ-ok
2015-02-14 17:04:11

A helyszín a Kalinyingrádi terület , Oroszország exlávéja a Baltikumon. Egy sokáig poroszok lakta föld, ami a

Erre vertük mind
2015-01-22 21:56:33

A nyálunkat. Nem titok: a BMW csúcshibridjének sikerült megakasztania a szerkesztőség mindennapjait. Az i8

Veszettül erős ragasztóval dolgozhatnak annál az illetékes szervnél, ahonnét ehhez a táblához intézték a szalagot. Annak a két piros foltnak a folytatása nemrég még egy fektetett x-et formált, az útlezárások egyetemes szimbólumaként takarta ki Solymárt, mint uticélt. Az út már megnyílt, és a táblát az utolsó betűig sikerült felszabadítani: ott valahogy elfogyott a lendület. 

solymari_korforgalom.pngBuszról lőttem, telefonnal, azért ilyen

tovább »

A terepjáró, amelyik nem jön le a padkáról és a másik, amelyikkel felborultunk - Opel Adam Rocks, Polaris RZR XP1000

  2015. február 19. - ommm Címkék: opel adam polaris

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Saját magát égette a Ferrari és a McLaren
2015-02-25 13:31:38

Bár már messze nem tartom olyan innovatívnak és elragadó látványvilágúnak a Top Geart, mint mondjuk 5-6 éve

Nincs baj ezzel a Vettel-gyerekkel
2015-02-20 17:58:10

A 2007-ben elhunyt tenor, Luciano Pavarotti F40-esét vette meg magának. És az szóljon be neki, aki nem

A terepjáró, amelyik nem jön le a padkáról és a másik, amelyikkel felborultunk - Opel Adam Rocks, Polaris RZR XP1000
2015-02-19 20:40:38

Akad közös pontjuk: vicc mindkettő. A különbség a poénban rejlik. Mert csak az egyiken lehet őszintén

A szürke egy árnyalata. Ez a valóságos pornó.
2015-02-18 11:47:30

A szürke egy árnyalata az agyagos sáré. A dzsuváé, ami megfog és nem ereszt. Akkor sem, ha történetesen egy

Akad közös pontjuk: vicc mindkettő. A különbség a poénban rejlik. Mert csak az egyiken lehet őszintén nevetni.

Ezek közt lesz a nyertes '15-re

  2015. február 19. - Csikós Zsolt Címkék: Év Autója COTY 2015 Mortefontaine év autója 2015 Car of the Year

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Ezek közt lesz a nyertes '15-re
2015-02-19 20:38:58

Végre közeleg március eleje, nem kell tovább tűkön ülniük, rövidesen megtudjuk, mi lett a 2015. Év

Csiklandozd a tudatalattid!
2015-02-12 06:22:14

Olvasónk és több Totalcar-cikkhez is autókat adó barátunk ( Matra M530 LX , Opel Olympia Rekord , NSU Ro 80

A Pherson - az Mc vagy Mac?
2015-01-28 11:15:25

McDonald's, Paul McCartney, viszont Douglas MacArthur és Andie MacDowell - mekkora a kavar e fránya mekkes előtag

Hogy van a Ponton?
Sehogy. Pedig küzdök
2015-01-25 07:08:09

Most nézem, több mint egy év eltelt azóta, hogy Dezsőről írtam e hasábokon . Kérem, ne vessenek meg, ne

COTY

Végre közeleg március eleje, nem kell tovább tűkön ülniük, rövidesen megtudjuk, mi lett a 2015. Év Autója, 2-án, a Genfi Autószalon előtti este mindannyian tudni fogjuk. Én mindenesetre még nem is sejtem, melyikre szavazok, ahhoz ülök majd egy napot, táblázatokat készítek, szétrágok néhány ceruzavéget, majd rövid riportokat írok a COTY honlapjára - az Év Autója zsűri nem a magyar állam, itt bárki egyet kattinthat, és láthatja, mi történik a színfalak mögött. A nyertesre várás nagy izgalmában valószínűleg sokaknak kontakthibás lett a memóriája - bevallom, fejből én is csak második nekifutásra tudtam felsorolni a végzősöket - ezért most megint leírom, mely hétből választunk:

- BMW 2-es Active Tourer
- Citroen C4 Cactus
- Ford Mondeo
- Mercedes-Benz C osztály
- Nissan Qashqai
- Renault Twingo
- Volkswagen Passat

TCbatch

tovább »

Hiéna: Német prémium-naptárak

  2015. február 19. - Máth Dávid Címkék: naptár hiéna BMW Mercedes Audi

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Ilyen erős szalaggal is csak nálunk ragasztanak
2015-02-20 00:37:35

Veszettül erős ragasztóval dolgozhatnak annál az illetékes szervnél, ahonnét ehhez a táblához intézték a

Hiéna: Német prémium-naptárak
2015-02-19 17:27:50

Sok kreténség lóg már a szerkesztőség falain. Nem készült leltár, szemre Winkler magasan ver mindenkit a

Egymás hátán pusztulnak a sokkerekes MAZ-ok
2015-02-14 17:04:11

A helyszín a Kalinyingrádi terület , Oroszország exlávéja a Baltikumon. Egy sokáig poroszok lakta föld, ami a

Erre vertük mind
2015-01-22 21:56:33

A nyálunkat. Nem titok: a BMW csúcshibridjének sikerült megakasztania a szerkesztőség mindennapjait. Az i8

Sok kreténség lóg már a szerkesztőség falain. Nem készült leltár, szemre Winkler magasan ver mindenkit a Skinmaker oldalpárjával, az ezredfordulós dedikált BB Pongó-képpel, de a friss év képalájában és a dzsipszi Csikósban is van húzás. Utóbbi kettő Pista műve. Szóval van hova tévedni a szemnek, ha megszakad a gondolatmenet, de egyvalami még hiányzik: egy saját naptár.

Az egymás nyakát szaglászó kopaszok volt már? Részlet a Winkler-sarokból. #szerkesztoseg

A photo posted by Totalcar.hu (@totalcarhu) on

 

tovább »

A szürke egy árnyalata. Ez a valóságos pornó.

  2015. február 18. - ommm Címkék: svédország mentés kurvajó exkavátor

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Saját magát égette a Ferrari és a McLaren
2015-02-25 13:31:38

Bár már messze nem tartom olyan innovatívnak és elragadó látványvilágúnak a Top Geart, mint mondjuk 5-6 éve

Nincs baj ezzel a Vettel-gyerekkel
2015-02-20 17:58:10

A 2007-ben elhunyt tenor, Luciano Pavarotti F40-esét vette meg magának. És az szóljon be neki, aki nem

A terepjáró, amelyik nem jön le a padkáról és a másik, amelyikkel felborultunk - Opel Adam Rocks, Polaris RZR XP1000
2015-02-19 20:40:38

Akad közös pontjuk: vicc mindkettő. A különbség a poénban rejlik. Mert csak az egyiken lehet őszintén

A szürke egy árnyalata. Ez a valóságos pornó.
2015-02-18 11:47:30

A szürke egy árnyalata az agyagos sáré. A dzsuváé, ami megfog és nem ereszt. Akkor sem, ha történetesen egy


A szürke egy árnyalata az agyagos sáré. A dzsuváé, ami megfog és nem ereszt. Akkor sem, ha történetesen egy 21 tonnás, lánctalpas exkavátor vagy. Ez a tény - kombinálva azzal, hogy a legjobb filmek már régen nem Hollywoodban, hanem Észak-Európában készülnek - eredményezte ezt az egészen elképesztő, mesterien magával rántó, lebilincselő kisfilmet, melyet megnézve tökön szúrnák magukat a Wachowski-fivérek bulett-time-ostól, CGI-stül. Természetes, maximálisan realista és monumentálisabb, mint a Titanic. A storyline nyílegyenes, mégsem fullad unalmas sztereotípiába a történet, nincs unalmas beszéd, csak a képek. Az erő és az ész mesteri kombinációja. De legyen óvatos, a szar is vigyázzba állt bennem, amikor 11:00-nál megreccsentek a frissiben legallyazott törzsek. Terri Bärgarn for prezident, Amerika segget csókolhat.